Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων5. Θεωρείτε ότι κάποιες αποσπάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των προτεινόμενων, πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
5. Θεωρείτε ότι κάποιες αποσπάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των προτεινόμενων, πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
- 201 Σχόλια1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;
- 127 Σχόλια2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.
- 64 Σχόλια3. Συμφωνείτε με τα προτεινόμενα κωλύματα απόσπασης;
- 45 Σχόλια4. Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζόμενων, οι αποσπάσεις και οι μεταθέσεις πρέπει να γίνεται σε σχολική μονάδα και όχι σε περιοχή;
- 80 Σχόλια5. Θεωρείτε ότι κάποιες αποσπάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των προτεινόμενων, πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
- 59 Σχόλια6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;
- 49 Σχόλια7. Συμφωνείτε ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν τα κριτήρια για τις μεταθέσεις στα ΣΜΕΑΕ, τα ΚΕΔΔΥ, τα μουσικά σχολεία κλπ; Αν ναι, πώς κρίνετε την προτεινόμενη αριθμητική αποτίμησή τους;
- 77 Σχόλια8. Το προτεινόμενο νέο πλαίσιο για τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις μπορεί να συμβάλει στην αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των υπηρεσιών;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Απριλίου 2011, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Μαΐου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
80 Σχόλια 702 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
1)ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ(1 ΜΟΝΟ ΜΟΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ(10 ΜΟΡΙΑ!!!) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ «ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ» ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ Η ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΜΩΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ Η ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΕ 12 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕ 2 ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ 31 ΜΟΝΑΔΕΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 3 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, (ΣΧΕΔΟΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ),ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΛΑΜΒΑΝΕΙ 32 ΜΟΝΑΔΕΣ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η Η ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΤ΄ΕΤΟΣ(1 ΑΝΤΙ 2,5 ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ)Η Η ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ(10 ΑΝΤΙ 4 ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ).
2)ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΗ «ΜΕΤΡΑΝΕ» ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΟΥ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 4 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ 1200€ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ!!!
• Είμαι εκπαιδευτικός με σύζυγο ένστολο, υπηρετούντα στο πυροσβεστικό σώμα. Στο προς διαβούλευση κείμενο παρακάμπτεται η κατ’ εξαίρεση και κατά παρέκκλιση απόσπαση συζύγων του ένστολου προσωπικού όλων των σωμάτων ασφαλείας βάσει του άρθρου 21 του Ν. 2946/2001. Ο εν λόγω νόμος θεσπίστηκε λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας των πυροσβεστικών υπαλλήλων καθώς και τον κανονισμό λειτουργίας της υπηρεσίας τον θεσπισμένο με Προεδρικά Διατάγματα. Συγκεκριμένα, εργάζονται 6ημερη βάρδια και η υπηρεσία έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να τους καλέσει πέραν του ωραρίου τους σε επιφυλακή και να ανακαλέσει τις άδειες τους, όπως πολλάκις έχει συμβεί . Ειδικά το καλοκαίρι χρειάζονται ειδική άδεια για απομάκρυνση από τον τόπο της οργανικής τους θέσης. Επιπλέον, οι υπάλληλοι του Π.Σ. σύμφωνα με τον κανονισμό μεταθέσεων του Πυροσβεστικού σώματος δεν έχουν δικαίωμα να αποσπασθούν παρά μόνο για 2 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑ ΔΙΕΤΙΑ (παρ.2 άρθρο 20 Π.Δ. 170/1996 – Φ.Ε.Κ. 131 τ.Α). Το κείμενο προς διαβούλευση δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του όλες αυτές τις παραμέτρους αφαιρώντας μας το δικαίωμα της αυτόματης συνυπηρέτησης, όπως προβλέπεται από την ήδη κείμενη νομοθεσία. Επιπλέον, στο προς διαβούλευση κείμενο τροποποιείται το άρθρο 21 του Ν. 2946/2001 αναφορικά με τους στρατιωτικούς, καθώς προβλέπει ότι θα αποτελούν ειδική κατηγορία και θα «αποσπώνται συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους (με τις λοιπές ειδικές κατηγορίες) και κατά σειρά προτεραιότητας» χωρίς να διευκρινίζεται τι ακριβώς σημαίνει αυτό πρακτικά και αν θα ικανοποιούνται όλες οι αιτήσεις απόσπασης ή μέρος αυτών.
Βάσει λοιπόν όλων των παραπάνω σας παρακαλώ να λάβετε υπ’ όψιν σας τις ιδιαίτερες συνθήκες διαβίωσης των οικογενειών μας, τα τεράστια οικονομικά, κοινωνικά και οικογενειακά προβλήματα που θα προκληθούν σε χιλιάδες οικογένειες και ειδικά με πολύ μικρά παιδιά. Ζητώ λοιπόν να συνεχιστεί η απαρέγκλιτη εφαρμογή του άρθρου 21 του ν. 2946/2001 και σας παρακαλώ να με ενημερώσετε και στο προσωπικό μου μειλ.
κατ’ εξαίρεση ναι ..για σοβαρούς λόγους υγείας.
Αλλά και για ειδικές θέσεις στο Υπουργείο Παιδείας ή σε φορείς που απαιτούν πολύ συγκεκριμένα τυπικά προσόντα που τυχαίνει να έχει κάποιος εκπαιδευτικός.
Των αστυνομικών.
Προτείνω στην κ. Υπουργό να εφαρμοσθούν οι διατάξεις του Ν. 2946/2001 για τους εκπαιδευτικούς, συζύγους σωμάτων ασφαλείας, διότι εμείς οι αστυνομικοί όταν παίρνουμε βαθμολογική προαγωγή, παίρνουμε νέα τοποθέτηση σε άλλη πόλη χωρίς να το επιδιώκουμε.
εφόσον οι ασθενείες του ΠΔ 50 είναι τόσες λίγες, μέχρι να προστεθούν κι οι άλλες, θεός ξέρει πότε, πρέπει εξαίρεση να παίρνουν οι αναπηρίες 67% κ άνω και να αποσπώνται άμεσα, άλλοστε οι Βθμιες Επιτροπές δεν δίνουν αναπηρία δια βίου, παρόλο που οι περισσότερες δεν αλλάζουν.
μακάρι να εισακουστούν οι προτάσεις μας!!!
το καλύτερο είναι η ΑΜΕΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ…
Είμαι εκπαιδευτικός με σύζυγο Λιμενικό.Στο κείμενο προς διαβούλευση αναφέρεστε μόνο στους συζύγους στρατιωτικών των ενόπλων δυνάμεων. Όπως γνωρίζετε και οι Λιμενικοί θεωρούνται στρατιωτικοί και ανα δύο ή τρία χρόνια μετατίθενται σε άλλη περιοχή η οποία μπορεί να είναι οπουδήποτε στην Ελλάδα. Αν καταργηθεί η κατα προτεραιτητα απόσπαση των συζύγων λιμενικών (με βάση το ν.2946/2001) πέρα από τα τεράστια οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα που θα επιφέρει είναι και μια φοβερή αδικία. Ο λιμενικός όπως και ο στρατιωτικός υπηρετεί σε απομακρυσμένες , παραμεθόριες περιοχές και το ίδιο θα κάνει και ο/η σύζυγος εκπαιδευτικός που τον ακολουθεί . Αν αυτό δεν είναι κοινωνική προσφορά τότε ποιο είναι; Σε μια εποχή που με τη συνεχή συρρίκνωση του εισοδήματος μας χρειαζόμαστε άμεσα τη στήριξη της οικογένειάς μας για να ανταπεξέλθουμε στις ποικίλες υποχρεώσεις μας το να μη δικαιούμαστε πια κατα προτεραιότητα συνυπηρέτηση με το σύζυγό μας είναι παντελώς άδικο. Σας παρακαλώ θερμά εκ μέρους όλων των οικογενειών που σαν και εμάς μετακινούνται συνεχώς και διατρέχουν τον κίνδυνο να καταστραφούν και οικονομικά αλλά και ως οικογένειες να διατηρήσετε σε ισχύ το ν.2946 όπως διατυπώθηκε το 2001 και να διευκρινήσετε καθαρά την περίπτωση των ένστολων.Παρακαλώ θερμά να με ενημερώσετε στο e- mail μου δίνοντας τις απαραίτητες διευκρινήσεις που δεν είναι ξεκάθαρες στο υπό διαβούλευση κείμενο.
Στη μοριοδότηση της συνολικης υπηρεσίας,για τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις ,να λαμβάνεται υπόψη και ο χρόνος απασχόλησης του εκπαιδευτικού σε φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ.
ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝΕ ΕΚΛΕΞΕΙ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΩ ΣΑΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ.
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΤ ΕΞΕΡΕΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΚΛΕΓΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΣΚΩ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ?
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ.ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΥΤΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΗ.ΑΝ Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΟΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 51% ΚΑΙ 66% ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΑ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΗΡΙΩΝ , ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΩΜΑ!!!
Σύμφωνα με το Ν. 3852/2010 (Καλλικράτης), άρθρο 93, δεν γίνεται σαφής αναφορά, αν δικαιούνται κατ’ εξαίρεση απόσπαση, οι Σύμβουλοι των Δημοτικών Κοινοτήτων (πληθυσμός πάνω από 2.000 κατοίκους) ή οι Σύμβουλοι των Τοπικών Κοινοτήτων, σε αντίθεση με προηγούμενους Νόμους (Ν. 2413/1996 άρθρο 46 «Ρύθμιση θεμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», παρ. 7 «Εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εκλέγονται νομάρχες, πρόεδροι κοινοτήτων, νομαρχιακοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, εφόσον υπηρετούν σε άλλο νομό, δήμο ή κοινότητα, αποσπώνται μετά από αίτησή τους σε αντίστοιχη υπηρεσία ή θέση της έδρας, της περιοχής που έχουν εκλεγεί και αν αυτό δεν είναι δυνατόν, σε υπηρεσία ή θέση όμορης περιοχής», Ν. 3463/2006 «κύρωση του κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», άρθρο 139 (ειδική άδεια και ρυθμίσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων αιρετών οργάνων, που έχουν την υπαλληλική ιδιότητα), παρ. 8 «δημόσιοι υπάλληλοι και υπάλληλοι των φορέων του δημοσίου, όπως αυτός είναι οριοθετημένος κατά το χρόνο ανακήρυξης των υποψηφίων, με οποιαδήποτε σχέση και αν υπηρετούν, εκλεγόμενοι δήμαρχοι, πρόεδροι κοινοτήτων, δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, καθώς και σύμβουλοι δημοτικών και τοπικών διαμερισμάτων, διαρκούσης της θητείας τους, δεν μετατίθενται ούτε αποσπώνται εκτός των διοικητικών ορίων του Δήμου ή της Κοινότητας στην οποία έχουν εκλεγεί. Οι υπάλληλοι αυτοί, εφόσον υπηρετούν στα διοικητικά όρια άλλου Δήμου ή Κοινότητας, μετά από αίτησή τους, μετατίθενται ή αποσπώνται εκεί όπου έχουν εκλεγεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία ή θέση, μετατίθενται ή αποσπώνται στην πλησιέστερη υπηρεσία προς το Δήμο ή την Κοινότητα όπου εξελέγησαν»), όπου γινόταν σαφής αναφορά. Δεδομένου ότι και ο Νόμος 3852/2010 στο άρθρο 90 «Υποχρεώσεις Συμβούλων Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων», παρ. 3. αναφέρει ξεκάθαρα ότι: «οι σύμβουλοι των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων έχουν τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα των δημοτικών συμβούλων. Η παραβίαση των σχετικών διατάξεων επιφέρει τις αντίστοιχες συνέπειες», δεν είναι λογικό και αυτή η κατηγορία αιρετών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να δικαιούται κατ’ εξαίρεση απόσπαση; Άλλωστε πώς είναι δυνατό κάποιος/α να έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με τους δημοτικούς συμβούλους και να μην έχει τα ίδια ευεργετήματα που ο νόμος προβλέπει γι’ αυτούς; Και εν τέλει πώς θα ασκήσει κάποιος/α τα καθήκοντα του/ης, που εκ του Νόμου προσδιορίζονται, αν δεν εργάζεται εντός των διοικητικών ορίων του Καλλικρατικού δήμου όπως ο νόμος ορίζει; Εν κατακλείδι θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει σαφής πρόβλεψη στο νέο Νόμο προκειμένου να συμπεριληφθούν και αυτές οι κατηγορίες αιρετών στις κατ’ εξαίρεση αποσπάσεις.
Όπως αναρτήθηκε το σχέδιο αποσπάσεων και συγκεκριμένα στο 3.2.1 κεφάλαιο παρ .β’ γίνεται αναφορά στους συζύγους των Στρατιωτικών (κατ΄ επίκληση του Ν.2946/2001) και ενώ στο ίδιο άρθρο στην ίδια ακριβώς παράγραφο του αυτού νόμου (αρθ. 21, παρ.1) , πέραν των Στρατιωτικών περιλαμβάνεται και το Ένστολο Προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας ,του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος , αυτό εξαιρείται από το παρόν σχέδιο σας.
Όπως ήδη γνωρίζεται ο Νόμος αυτός (το σχέδιο του οποίου μάλιστα έχει υπογραφεί από έντεκα συναρμόδιους κ. Υπουργούς) επιτρέπει την απόσπαση κάθε υπαλλήλου δημόσιας υπηρεσίας που είναι σύζυγος (ΚΑΙ) Αστυνομικού ( ένστολο προσωπικό Ελληνικής Αστυνομίας ) ακόμη και σε υπηρεσία του ευρύτερου Δημόσιου τομέα, για λόγους συνυπηρέτησης. Έως σήμερα ,όπως και σε ολόκληρο το δημόσιο τομέα ,έτσι και στο Υπουργείο Παιδείας Εκπαιδευτικοί που είναι σύζυγοι Αστυνομικών επιτρέπεται να αποσπώνται (κατά παρέκκλιση ) στο τόπο υπηρεσίας του (της) συζύγου. Εάν και εφόσον κάτι τέτοιο πάψει να ισχύει για τους Εκπαιδευτικούς , εκατοντάδες οικογένειες που απολάμβαναν το <> της συνυπηρέτησης θα αντιμετωπίσουν σοβαρά κοινωνικά και οικογενειακά προβλήματα ,άλλωστε οι Αστυνομικοί ,Πυροσβέστες, Λιμενικοί – όπως και οι Στρατιωτικοί – ως Ένστολοι υπηρετούν βάση ιδιαίτερων κανονισμών όπως για π.χ. αυτών που αφορούν το ωράριο εργασίας και των μετακινήσεων.
Τέλος, μια τέτοια εξέλιξη θα είναι καταφανώς άδικη για εκατοντάδες οικογένειες Αστυνομικών-Εκπαιδευτικών και θα θέση σε κίνδυνο ακόμη και την βιωσιμότητα αυτών ,γι’ αυτό και σας παρακαλώ θερμά για τις ενέργειες σας.
Δεν πρέπει να υπάρχουν «κατ’ εξαίρεσιν» αποσπάσεις γιατί έτσι ανοίγουν τα παράθυρα του ρουσφετιού
Ειδική κατηγορία αποσπάσεων: λόγω κύησης.
‘Κάποιες αποσπάσεις πρέπει να γίνονται για λόγους οικογενειακούς,για σοβαρούς λόγους υγείας,για οικονομικούς λόγους. Το ίδιο πιστεύω ότι
θα πρέπει να συμβαίνει και με τις μεταθέσεις. Επίσης να ενταχθούν νέες
ασθένειες στις ήδη υπάρχουσες.’
Συμφωνώ απόλυτα.
Ας μου απαντήσει κάποιος από τους αρμόδιους πως είναι δυνατόν π.χ. να έχεις στην επμέλειά σου (αποκλειστική ή όχι έχει ελάχιστη σημασία σε ανίατες περιπτώσεις) ασθενές μέλος της οικογένειάς σου με αναπηρία άνω του 67%, και να είσαι υποχρεωμένος να απουσιάσεις από το μέρος κατοικίας σου, έστω και για το ένα έτος που απαιτείται για υπηρέτηση οργανικής.
ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΩΑΜΤΙΚΟΣ ΕΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΛΕΩΝ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ,ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ …..ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΟΥΛΑ ΜΑΣ..
Πιστεύω πως δεν πρέπει να γίνονται αποσπάσεις μέσα σε πλαίσια εξαιρέσεων μια που η εμπειρία και η Ελληνική πραγματικότητα λέει πως σ’ αυτή την κατηγορία θα εντάσσονται άτομα που δεν θα έπρεπε. Πιστεύω πως η παράγραφος 3.2.3 μπορεί να λειτουργήσει σαν παραθυράκι με βάση το οποίο θα μπορούν να αντιμετωπίζονται με άνισους όρους κάποιοι. Καλό θα ήταν να καταργηθεί. Ο καθένας ανάλογα με τους λόγους του, θα πάρει ή δεν θα πάρει απόσπαση.
Κατ εξαίρεση μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας του εκπαιδευτικού ή της οικογένειάς του (παιδιά ή σύζυγος). Ας μην είμαστε απόλυτοι γιατί κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί σε μας η τα παιδιά μας
Για κανένα άλλο λόγο!!
Και φυσικά το να είσαι αιρετός και γενικότερα συνδικαλιστής να μην θεωρείται ΠΟΤΕ λόγως απόσπασης
Κάθε εκπαιδευτικός που νοσεί.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΠΟ ΠΥΣΠΕ ΣΕ ΠΥΣΠΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ή ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΜΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ.
Εξαίρση μ΄νο για όσους αποδεδειγμένα έχουν σοβαρό πρόβλημα υγείας. Όχι εξαιρέσεις σε συγκεκριμένες ομάδες, όπβς σύζυγοι στρατιωτικών ή δικαστικών. Και οι σύζυγοι εκπαιδευτικών έχουν δικαίωμα να είναι στην οικογένειά τους, και έχουν και πολύ μικρότερεο εισόδημα σε σχέση με δικαστικούς ή πανεπιστημιακούς. Ειτέλους οι προνομιούχοι κλάδοι πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν σε αυτή τη χώρα.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ… ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ, ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ Η ΚΑΤΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ;ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΕΞΤΡΑ ΜΟΡΙΩΝ, ΛΟΓΩ ΓΑΜΟΥ, ΠΑΙΔΙΩΝ, ΣΥΝΗΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΚΤΛ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ Η «ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΜΕΛΟΥΣ». ΕΓΩ Π.Χ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ, ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΝΑ ΧΑΣΩ, ΟΜΩΣ, ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ.
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ;ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΣΟΒΑΡΑ!!!
Όταν ακούω » κατ’ εξαίρεση » το μυαλό μου πάει στα γνωστά παράθυρα ρουσφετιού που υπήρχαν μέχρι τώρα .
Λυπάμαι που επανέρχομαι αλλά θά ήθελα να προσθέσω ότι θα μπορούσε να αποτελεί λόγω μετακίνησης η διαπιστωμένη δυσαρμονία μεταξύ των συναδέλφων.
Συμφωνώ με μια προυπόθεση: Η κατ’ εξαίρεση μετάθεση/απόσπαση με πλήρη αιτιολογία να αναρτάται στο διαδίκτυο σε ιστιοσελίδα του υπουργείου έτσι ώστε να μπορεί να ελεγχθεί από όλους το νομότυπο της υπόθεσης.
Εκεί που θα διαφωνήσω είναι η θεραπεία για εξωσωματική. Επειδή έχουμε όλοι δει πολλά νομίζω ότι αν θελήσετε να το υιοθετήσετε η συνάδελφος θα πρέπει να είναι μιας ηλικίας, πχ πάνω από 35 ίσως, για να μην γίνει κατάχρηση όπως με την επαπειλούμενη και φυσικά να ισχύσει και για τις γυναίκες των εκπαιδευτικών που δεν είναι συνάδελφοι ή δημόσιοι υπάλληλοι(γιατί η απόκτηση παιδιού για μια συνάδελφο γυναίκα να έχει μεγαλύτερη αξία από την απόκτηση παιδιού για έναν συνάδελφο άντρα).
Οι κατ’ εξαίρεση αποσπάσεις για σοβαρούς λόγους που μπορούν να προτείνουν τα υπηρεσιακά συμβούλια είναι ένα τεράστιο παράθυρο για όσους έχουν τα μέσα να εξυπηρετηθούν. Εάν οι λόγοι για τους οποίους ζητά κάποιος απόσπαση είναι υγείας τότε να θεσπιστεί επιπλέον κατηγορία με αρκετά μόρια.
Επιπλέον υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν μπορούν να μετατεθούν στον τόπο κατοικίας της οικογένειάς τους λόγω έλλειψης οργανικών κενών. Προτείνω όπως συμβαίνει με τους δικαστικούς και τους στρατιωτικούς, οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί να αποσπώνται κατά προτεραιότητα.
Οι αιρετοί σε Υπηρεσιακά Συμβούλια για ποιο λόγο να αποσπώνται κατά προτεραιότητα; Εφόσον έχουν οργανική σε ένα σχολείο μπορούν να εργάζονται εκεί για να κατανοούν τα προβλήματα των επαρχιακών σχολείων. Δεν μπορεί να υπηρετούν όλοι στις πόλεις και να μην επισκέπτονται σχολεία που απέχουν πάνω από 10 χλμ από εκεί.
Μερικές Ανώτατες Σχολές χρειάζονται αποσπασμένους εκπαιδευτικούς με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό για παροχή εκπαιδευτικού έργου. Το σχέδιο νόμου δεν προβλέπει την περίπτωση. Επίσης γιατί δεν γίνεται πρόβλεψη για τους γιατρούς που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια και είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Γιατί δεν προβλέπεται να καλύπτουν θέσεις σχολιάτρων χωρίς κόστος για το δημόσιο αφού τους πληρώνει όπως και να έχει, ή να προβλέπεται απόσπαση σε φορέα που χρειάζεται γιατρούς.
Συμφωνώ απόλυτα με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις.
Προχωρήστε στην ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου, μετά την ολοκλήρωση της διαβούλευσης.
Πρόβλεψη για αμοιβαίες αποσπάσεις;
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 2946/2001 ΓΙΑ ΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΥΠΗΡΕΤΩ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΗΔΗ ΟΚΤΩ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΕΑΝ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΣΠΩΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ (ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ).ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ Η ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΟΜΟΥ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ Ε-ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΑΣ
Να θέσω κι ένα άλλο ζήτημα:
είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός και η γυναίκα μου εργάζεται στην ειδική αγωγή ως αναπληρώτρια, καθώς δεν προσλαμβάνονται μόνιμοι στη δευτεροβάθμια της ειδ. αγωγής. Κάθε χρόνο παρακαλούμε να την προσλάβουν στον ίδιο νομό με εμένα, καθώς η πρόσληψή της γίνεται αναγκαστικά μετά το πέρας των δικών μου αποσπάσεων (συνήθως Οκτώβρη) και έτσι δεν μπορώ να ζητήσω απόσπαση και να είμαι σίγουρα στο ίδιο μέρος με τη γυναίκα μου αφού δε γνωρίζω που θα προσληφθεί. Ίσως θα έπρεπε σε μια τέτοια περίπτωση να δίνονται αποσπάσεις και μετά τη λήξη των προθεσμιών για να μπορούν και οικογένειες σαν τη δική μου να είναι κοντά κάθε χρόνο.
Νομίζω ότι κατ’ εξαίρεση θα πρέπει να δίνονται οι αποσπάσεις σε εκπαιδευτικούς που έχουν στο άμεσο οικογενειακό περιβάλλον τους άτομα με αναπηρία 67% και άνω. Για τον ίδιο λόγο οι κατ΄εξαίρεση αποσπάσεις θα πρέπει να γίνονται και σε οποιονδήποτε φορέα του Υπ. Παοδείας έχει ζητηθεί π.χ ΑΕΙ κτλ και όχι μόνο σε σχολεία
Eξαίρεση πρέπει να προβλέπεται σε φορείς του Υπουργείου ( Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Ακαδημία Αθηνών, Πανεπιστήμια κτλπ) για όχι διοικητικές θέσεις και να είναι απαραίτητη η αιτιολογημένη σύμφωνη γνώμη του φορέα. Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος απόσπασης η απόρριψη να είναι επίσης αιτιολογημένη.
Όσοι έχουν τα μέσα θα βρουν πάλι τις «εξαιρέσεις» τους όπως γίνεται τόσα χρόνια. Μήπως λοιπόν έπρεπε να «τιμωρείτε» τα μεσα και όχι τους εκπαιδευτικούς…
Συνάδελφοι, επιτρέψτε μου να πω ότι το σύστημα των αποσπάσεων που ίσχυε μέχρι τώρα είχε μια μικρή έστω επαφή με την πραγματικότητα. Το πρόβλημα το δημιουργούσαν οι άνωθεν παρεμβάσεις και οι εξαιρέσεις οι οποίες στο τέλος γίνονταν κανόνας. Στην κατεύθυνση αυτή λοιπόν, ένα αντίστοιχο σύστημα με αυτό το μεταθέσεων το οποίο δε θα δέχεται αιτήσεις εκτός προδιαγραφών θα είναι μια ουσιαστική αλλαγή χωρίς πολιτικούς, κομματικούς ή συνδικαλιστικούς «δακτύλους». Τώρα το κεφάλαιο προδιαγραφές όπως όλα στην Ελλάδα είναι θέμα προσωπικών συμφερόντων και αδύνατο να συμφωνηθεί στο ακέραιο. Υγεία, οικογενειακή κατάσταση (ρεαλιστική και όχι με εγγόνια και δισέγγονα), τόπος συμφερόντων, ιδιαίτερες συνθήκες ζήτησης στις περιοχές προτίμησεις νομίζω πρέπει να είναι στις προτεραιότητες του νέου σχεδιασμού. Αυτά…
η εννοια της κατ εξαιρεση διαδικασιας των αποσπασεων , μεχρι τωρα λεγονταν [για τις αναγκες της υπηρεσιας] ειναι εντελως απαραδεκτη εχω κακη προσωπικη πειρα αλλα βλεπω και τερασιες αδικιες σε αλλους συναδελφους, που διαπρατουν οι κομματικοι διορισμενοι και αιρετοι εκπροσωποι ενος φαυλου κομματικου κατεστημενου στον χωρο των στελεχων της διοικησης.Πιστευω οτι θα γινει τελικα ο κανονας και θα εκφυλιστει ξανα ολο το συστημα και θα περιπεσουν σε πληρη ανυποληψια τα Πυσδε κλπ.
Ισως μονο μια περιπτωση θα δικαιολογουνταν, η περιπτωση της βαριας ανιατης ασθενειας του εκπαιδευτικου η προστατευομενου μελους του, και μετα απο τελικη εγκριση ΜΟΝΟ της Υπουργου Παιδειας και κανενος αλλου στελεχους της διοηκησης ποσον μαλλον των μελλων των ΠΥΣΔΕ οι περισσοτεροι των οποιων λειτουργουν με κυνικα κομματικα κριτηρια και ειναι απαραδεκτοι και επιορκοι…..
Ναι. Κάποιες αποσπάσεις πρέπει να γίνονται για λόγους οικογενειακούς,
για σοβαρούς λόγους υγείας,για οικονομικούς λόγους. Το ίδιο πιστεύω ότι
θα πρέπει να συμβαίνει και με τις μεταθέσεις. Επίσης να ενταχθούν νέες
ασθένειες στις ήδη υπάρχουσες.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΑΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΣΘΕΛΕΙΕΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΩΦΩΣΗ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ Ο ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Στις ειδικές κατηγορίες απόσπασης πρέπει να συμπεριληφθούν και οι σύζυγοι πανεπιστημιακών καθηγητών (μελών ΔΕΠ) για συνυπηρέτηση στη συγκεκριμένη έδρα/ πόλη του Πανεπιστημίου, τουλάχιστον αυτών που έχουν οργανικές θέσεις σε περιφερειακά Πανεπιστήμια δηλ. εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
Διαφωνώ με τις μεταθέσεις ή τις αποσπάσεις «κατ΄εξαίρεση». Αντιβαίνουν στην (συνταγματική) αρχή της ισονομίας. Για όλους υπάρχουν «σοβαροί» λόγοι. Ποιος μπορεί αντικειμενικά να κρίνει αν ένας λόγος είναι πιο «σοβαρός» από έναν άλλο; Αν κάποιος ή κάποια εκπαιδευτικός δεν μπορεί να εργαστεί στην περιοχή που επιλέχτηκε να υπηρετήσει, ας μην εργαστεί. Υπάρχουν άλλοι που θα πήγαιναν ευχαρίστως…..
Εκτιμώ ότι είναι αναγκαίο να συνενώνονται οικογένειες εκπαιδευτικών, όταν υπηρετούν σε μεγάλες αποστάσεις και διατηρούν δύο σπίτια. Θα έπρεπε λοιπόν να ληφθεί σοβαρά υπόψη αυτό και να προστεθεί στο σχέδιο που έχει προταθεί. Νομίζω ότι είναι μια παράμετρος που, αν κάποιος το σκεφτεί σε βάθος, αφορά και την ποιότητα του παρεχόμενου έργου από τους εκπαιδευτικούς,πέραν από τους ίδιους και τις οικογένειές τους…
Η ΣΥΝΗΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΥΖΥΓΟΥ (ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ) ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Καμιά εξαίρεση, ιδίως υπαλλήλων που έχουν ήδη άλλου είδους εύνοια (μισθολογική, βαθμολογική κτλ.) όπως οι στρατιωτικοί, οι συνδικαλιστές, οι δικαστές. Αρκετά προνόμια απολαμβάνουν ήδη. Ας υπάρξει μέριμνα για τη νεαρή μητέρα ή για τον άρρωστο συνάδελφο που θα ζει με 1200 ευρώ και αν.
Κάποιες αποσπάσεις πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση. Νομίζω ότι η ομόφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου θα είναι αξιόπιστη.
ΛΟΓΟΙ
α. Υγειας του εκπαιδευτικού ή μελών της οικογένειας του.
β. Εκλογή του εκπαιδευτικού ως δημοτικού ή περιφεριακού συμβούλου
γ. ανάληψη επιμέλειας γονέα, αποδεδειγμένα όχι τυπικά.
Ποιός θα κρίνει το βάσιμο της εξαίρεσης; Επιτροπές υπηρεσιακών παραγόντων δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες. Βρέστε άλλο τρόπο. Συμμετοχή δικαστικών θα ήταν μια λύση.
Στις ειδικές κατηγορίες απόσπασης πρέπει να συμπεριληφθούν και οι πανεπιστημιακοί,αφού όπως οι δικαστικοί ή οι στρατιωτικοί ασκούν λειτούργημα και δεν είναι δυνατόν να αφήσουν τη θέση τους ή να αποσπαστούν οι ίδιοι αφού τα πανεπιστήμια έχουν συγκεκριμένη έδρα.
Eντάξει, άνθρωποι είμασε, ολο και κάτι έκτακτο μπορεί να συμβεί! Ας υπάρξει και μία τέτοια ρύθμιση. Θέλω όμως παράλληλα να υπάρξει και κάποιο τηλέφωνο-υπηρεσία στο Υπουργείο για έλεγχο. Να μπορούμε δηλαδή να απευθυνόμαστε και να «ενημερώνουμε» εάν κάποιος έχει μετατρέψει αυτήν την εξαίρεση σε «εξυπηρέτηση». Και φυσικά, αμέσως μετά να ακυρώντεται η απόσπαση και να επιστρέφει στη θέση του!
Η αλήθεια είναι ότι στη χώρα που κατοικούμε αν αποφασίσουμε να κάνουμε αποσπάσεις κατ’εξαίρεση, τότε όλες οι ρουσφετολογικές αποσπάσεις θα ενταχθούν σε αυτή την κατηγορία…Ωστόσο, θέλω να θίξω και ένα προσωπικό μου βίωμα, το οποίο ήταν ανάγκη να αντιμετωπιστεί ως κατ’εξαίρεση απόσπαση. Μετά από 4 χρόνια συνολικής υπηρεσίας, για «κακή μου τύχη» χωρίς οικογένεια, έχω σοβαρό ατύχημα στο οποίο σπάω αυχενικούς σπονδύλους, κάνω εγκεφαλικό αιμάτωμα και νοσηλεύομαι επί μήνες.Έρχεται μετά από ένα ακόμη δίμηνο ανάρρωσης στο σπίτι ο Σεπτέμβρης και ζητώ απόσπαση στον τόπο καταγωγής μου,καθώς το κεφάλι μου δεν στρίβει, βάρη δεν μπορώ να σηκώσω, τα άκρα μου είναι μονίμως μουδιασμένα, κάνω φυσιοθεραπείες κάθε δεύτερη μέρα κτλ και χρειάζομαι τους γονείς μου για να «βγάζω» την κάθε μέρα. Αλίμονο!Επειδή δεν άνηκα σε ανίατη ασθένεια, δεν ήμουν παντρεμένη με παιδιά και δεν είχα πολιτικά πάρε δώσε με έστειλαν μακριά, στην οργανική μου, ενώ αποδεδειγμένα η κατάσταση μου ήταν τραγική,σακάτικη και ένιωθα απλά τυχερή που επέζησα και ανέπνεα, έστω και με τόσα κουσούρια.Δυστυχώς, ούτε ο νέος τρόπος αποσπάσεων που εξετάζεται δεν προβλέπει τέτοιες καταστάσεις και άτομα ανύπαντρα μεταξύ 30-40, έστω και σακάτικα, πάλι θα μας αφήσει να ψοφήσουμε μακριά από τον τόπο και τους γονείς μας, γιατί τα κοινωνικά κριτήρια είναι πιο «κοινωνικά» για κάποιες κατηγορίες από ό,τι για άλλες….
Το «κατ’ εξαίρεσιν» εμπεριέχει το ανθρώπινο στοιχείο και μία έκτακτη κατάσταση που μπορεί να προκύψει και αυτό είναι θεμιτό, αφήνει όμως και παραθυράκια για ρουσφέτια και βόλεμα των ημετέρων. Καλό όμως είναι να κλείνουν όλα τα «παραθυράκια». Γι’ αυτό είμαι αντίθετος με αυτή τη διάταξη όσο κι αν απαιτείται ομοφωνία. Η ειδική αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών μπορεί να γίνεται με απόλυτη διαφάνεια και κοινοποίηση προς την εκπαιδευτική κοινότητα και υπό την έγκριση της υπουργού και μόνο.
Όταν μιλάμε για κατ’ εξαίρεση και για ειδικές ανάγκες αυτό προφανώς πρέπει να ισχύει για μέσα στη χρονιά π.χ. αν έτυχε σε κάποιον κάτι έκτακτο και όχι να γίνει «παράθυρο ευκαιρίας για ρουσφέτια».
Πρέπει λοιπόν να σαφηνιστεί ότι ειδικές περιπτώσεις αποσπάσεων γίνονται ΜΟΝΟΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝ.
ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΕΝΟ (ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ) ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ; ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ; ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΑΙΡΕΤΟΣ, ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΑΝΙΑΤΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ, ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (ΚΑΛΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΕΔΩ !!!) ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΕΙ; ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΞΑΝΑ.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΟΝΟ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΤΟΝ ΡΗΜΑΔΟ-ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΕΝΟ ΑΠΟ ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ; ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ….
Ο Χ Ι; …ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ…