1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Δεν δεχόμαστε τα παιδιά μας σε οποια ηλικία κι αν είναι (πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό) να ενημερωθούν για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα από οποιονδήποτε δάσκαλο! Η διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής αφορά μόνο την οικογένεια και οι γονείς είναι αυτοί που θα αποφασίσουν πότε και πώς θα διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους στο συγκεκριμένο θέμα.
Παρακαλούμε αποσύρετε άμεσα το πολυνομοσχέδιο και συζητήστε διεξοδικά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Δεν δεχόμαστε τα παιδιά μας σε οποια ηλικία κι αν είναι (πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό) να ενημερωθούν για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα από οποιονδήποτε δάσκαλο! Η διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής αφορά μόνο την οικογένεια και οι γονείς είναι αυτοί που θα αποφασίσουν πότε και πώς θα διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους στο συγκεκριμένο θέμα.
Παρακαλιύμε αποσύρετε άμεσα το πολυνομοσχέδιο και συζητήστε διεξοδικά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Αξιοτιμοι κυρίες και κυριοι διαφωνώ απόλυτα με τη σεξουαλικη αγωγή ως μάθημα σε νήπια και παιδια ή εφηβους ( στους εφηβους το μάθημα της βιολογιας δίνει τις ενδεδειγμενες πληροφοριες)καθώς θεωρω οτι παραβιάζεται η θρησκευτικη ελευθερία της οικογενειας μου που διδάσκει στα παιδια παρθενια κατα τη Χριστιανική Πίστη. Θεωρω οτι αντιβαίνει αυτό το μάθημα στο δικαίωμα μου να διαπαιδαγωγήσω τα παιδια μου εγείροντας αμφισβήτηση στις αξιες του σπιτιού μας. Μπορεί να γίνει προαιρετικό μάθημα, ωστε να δίνεται η δυνατότητα στα παιδια μου να απέχουν. Ευχαριστω.
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και γονέας παράλληλα,εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια, απογοήτευση και διαφωνία μου,με την υποχρεωτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο που επιχειρείτε να εισάγετε «έντεχνα» και κεκαλυμμένα μέσα από αυτό το άρθρο,χωρίς καν συζήτηση με εκπαιδευτικούς και εν μέσω πανδημίας!Η αθωότητα της παιδικής ηλικίας πρέπει πάσα θυσία να προστατευτεί και αν τυχόν περάσετε έναν τέτοιο αντιπαιδαγωγικό και απαράδεκτο νόμο,θα έχετε εκτός από εκπαιδευτικούς,και τους ίδιους τους γονείς απέναντί σας!Είναι ανεπίτρεπτο να συζητάμε τέτοια λεπτά και ευαίσθητα θέματα για τα οποία ακόμη και νομικά,υπεύθυνοι είναι ΜΟΝΟ οι γονείς,οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,τις ανάγκες και την ωριμότητα του παιδιού τους και θα απαντήσουν σε τυχόν ερωτήματά τους με διάκριση και μόνο όταν έλθει η ώρα,συνήθως δηλαδή στην ΕΦΗΒΕΙΑ!
Είδαμε άλλωστε τα αποτελέσματα που είχε η εισαγωγή,εδώ και πολλά χρόνια, της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα Δημοτικά σχολεία άλλων «προοδευτικών» Χωρών!Ο Σουηδός Καθηγητής τής Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα Ιωακείμ Ισραέλ,παρότι ήταν παλαιότερα υπέρμαχος του θεσμού,παραδέχτηκε δημοσίως:«Στις χώρες πού εισήγαγαν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία,όπως απέδειξαν οι στατιστικές,αυξήθηκε καταπληκτικά ο αριθμός των 12χρονων και 14χρονων πού έμειναν έγκυες».Λέμε ηχηρό ΟΧΙ λοιπόν σε τέτοιου είδους «αγωγή» πριν το Λύκειο (που θα έχει ως αποτέλεσμα βάσει μελετών,την πρώιμη σεξουαλικοποίηση του παιδιού με δυσάρεστες ψυχολογικές συνέπειες αφού διαταράσσεται η αντίληψη για το φύλο τους κτλ-υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφία)
ΔΕΝ θα πειραματίζεστε με αθώες ψυχές!Είμαστε Έλληνες Ορθόδοξοι πολίτες,με ήθη και αρχές,παιδαγωγοί και γονείς και θα διαφυλάξουμε,σθεναρώς αν χρειαστεί,τα παιδιά μας που απειλούνται από την εφαρμογή τέτοιων προτάσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση!
Απαράδεκτο!! Ντροπή και αισχος!!
Δεν δεχόμαστε τα παιδιά μας σε οποιαδήποτε ηλικία κι αν είναι (πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο ή το δημοτικό) να ενημερωθούν για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα από οποιονδήποτε δάσκαλο. Είναι θέμα της οικογένειας πότε και πώς θα διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής. Παρακαλούμε, αποσύρετε το πολυνομοσχέδιο και συζητήστε σοβαρά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Χριστός Ανέστη και επειδή είμαι βέβαιος ότι δεν σας πολυνοιάζει, Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
Αναρωτιέμαι αν έχει νόημα να εκφράσει κανείς τη γνώμη του στην υποτιθέμενη «Δημόσια Διαβούλευσή σας» αφού δεν πρόκειται να σεβαστείτε τα σχόλια των Ελλήνων γονέων. Το κάνετε απλά για ξεκάρφωμα αυτό είναι το μόνο σίγουρο δυστυχώς, όπως το κάναν και οι προηγούμενοι χρόνια τώρα.
Αντί να διδάξετε τα παιδιά μας πως θα αποκτήσουν αξίες, ηθική, αγάπη, αυταπάρνηση, ηρωικότητα για να δημιουργήσετε μελλοντικούς πολίτες που θα γίνουν καλύτεροι από εμάς και θα έχει έτσι μέλλον το έθνος, η κοινωνία και η ανθρωπότητα κατ’επέκταση γιατί θα ενδιαφέρονται για τον συνάνθρωπό τους και όχι για την πάρτη τους, εσείς ασχολείστε με τα κατώτερα ένστικτα του ανθρώπου.
Είναι δυστυχώς στη βάση της λογικής ότι για να διακριθούν και να βασιλέψουν κάποιοι δικοί σας μονόφθαλμοι, βάζετε στόχο να τυφλώσετε όλους τους υπόλοιπους από μικρή μάλιστα ηλικία.
Φωτίστε επιτέλους τα παιδιά μας για να έχουμε ελπίδα. Φτάνει πια οι συνταγές πειραματικής σεξουαλικής μαγειρικής, και όχι μόνον, με τις ψυχούλες των παιδιών μας.
Με ποια λογική κυριολεκτικά… Λύθηκαν όλα τα άλλα προβλήματα και είπαν να «λύσουν» κι αυτό. Απαράδεκτο, αδικαιολογητο, ανήθικο ως προς τον τρόπο που πάει να περασει… !!!Σα γονιός μόνο επιφύλαξη κρατώ σε τέτοιες μεθόδους… Εναλλακτικές αρκετες, ας το ξανασκεφτουν.
Απαράδεκτο, σε τόσο τρυφερή ηλικία, να δηλητηριάζονται τα παιδιά μας, με τέτοιου είδους «μαθήματα». Είδαμε τι γίνεται και με τη θεματική εβδομάδα στα γυμνάσια και λύκεια που κατέληξε σε εβδομάδα ομοφυλοφυλίας. Τα παιδιά μας έχουν γονείς!
Τα προτεινόμενα σχολικά προγράμματα Ολοκληρωμένης Σεξουαλικής Εκπαίδευσης, για τα παιδιά που επιθυμούν να δημιουργήσουν μια σταθερή μονογαμική σχέση και οικογένεια, είναι εντελώς ακατάλληλα και έξω από τη διδασκαλία της Ο6ρθόδοξης Εκκλησίας.Αποσυρση τώρα.
Η επιτυχημένη σεξουαλική σχέση είναι το δώρο στην υπόσχεση παντοτινής και αποκλειστικής αγάπης και ενότητας, δηλαδή στο γάμο, και μόνο μέσα σε αυτόν φέρνει ολοκληρωμένη χαρά. Κάθε άλλη θεώρηση και ψευτοεκπαίδευση είναι αποσπασματική, παραπλανητική και καταστροφική για τα παιδιά μας.
Το Υπουργείο όμως προχώρησε στο μέτρο αυτό λαμβάνοντας υπόψιν του μόνο τις απόψεις με τη συγκεκριμένη ιδεολογική τοποθέτηση (3) και χωρίς να προσκαλέσει συμβουλευτικά Εκπαιδευτικούς, επιστήμονες Ψυχικής Υγείας, Συλλόγους γονέων, άτομα εν γένει διαφορετικής τοποθέτησης, αλλά και τους Πνευματικούς πατέρες που αγωνίζονται και εκείνοι για την ευτυχία των παιδιών τους (διότι ο σεβασμός στις θρησκευτικές αξίες είναι κατοχυρωμένο δικαίωμα και τα συγκεκριμένα προγράμματα την προσβάλλουν). Δοκιμασμένες μέθοδοι για ευτυχισμένους, σεξουαλικά υγιής, και σταθερούς γάμους, αγνοήθηκαν επιδεικτικά στα πλαίσια της πολιτικά «ορθής», νέου τύπου αντιεπιστημονικής, αντιπαιδαγωγικής και αντίθρησκης αγωγής του Υπουργείου μας[…]
Μη δημοκρατική απόφαση και απαράδεκτη!
Η διάταξη είναι τελείως αόριστη. Μπαίνει σε διαβούλευση χωρίς ούτε καν να προσδιοριζονται τα πλαισια και οι σκοποί των νέων προγραμμάτων και δεξιοτήτων, αν είναι ανεκτά από ηθικής και συνταγματική πλευράς. Αντιθέτως δίνει απαράδεκτα ανεξέλεγκτη εξουσιοδότηση στον Υπουργό να αποφασίζει και διατάσσει τι θα διδάσκονται τα παιδια μας. Ως νομικός και ως γονέας την απορριπτω.
H Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.
Δεν επιτρέπεται σε οποιονδήποτε δάσκαλο να διδάσκει κάτι από την προσωπική του πείρα, τις αμφιβολίες του ή ό,τι άλλο έχει στο κεφάλι του στα παιδιά μου.
Θεωρώ απαράδεκτο να υπάρχουν τέτοια προγράμματα στα σχολεία, σε όλες τις βαθμίδες, πόσο μάλλον στα νηπιαγωγεία.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Τα παιδιά είναι αθώα πλάσματα, με ποιο δικαίωμα ο οποιοσδήποτε θα πάρει αυτή την αθωότητα;
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ
Ως πολύτεκνος γονέας κι ενεργός εκπαιδευτικός, δεν πρόκειται να δεχτώ να εγκληματήσουν στα παιδιά μου με αυτόν τον ειδεχθή τρόπο και μάλιστα σε μία τόσο τρυφερή ηλικία! Ούτε φυσικά πρόκειται να εφαρμόσω ως εκπαιδευτικός τέτοιες αντιεπιστημονικές και άκρως αντιπαιδαγωγικές πρακτικές! Έχω, προσωπικά, πολλά παραδείγματα μαθητών του εξωτερικού (Ελλήνων μεταναστών) οι οποίοι μου έχουν δηλώσει ότι όχι μόνο αηδίασαν με τον τρόπο που γινόταν η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αλλά σε κάποιες κοπέλες έχει μείνει ως τραυματική εμπειρία…
Απαράδεκτη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όχι μονο στα νήπια, αλλά γενικά στις σχολικες αιθουσες. Μάλλον θα «πιέζεται» η κ. Υπουργός παιδείας απο κάποιους…. Ντροπη !!! Θα πω εγώ. Τα θύματα και παλι οι αθώες μικρες ψυχες
Χαίρετε, Χριστός Ανέστη!
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο το να εκβιάζονται τα νήπιά μας σε μια πρώιμη σεξουαλικοποίηση. Είναι δικαίωμά μας και ταυτόχρονα ευθύνη μας ως γονείς, οι αρχές τις οποίες θα μεταφέρουμε στα παιδιά μας γι’ αυτά τα τόσο λεπτά θέματα. Δυστυχώς νομίζουμε ως συντηρητικές τις αξίες της πατρίδας μας, που στηρίζονται στην αρχαία ελληνική γραμματεία, στην πατερική θεολογία και στον (τόσο εκδιωγμένο από την κοινωνία μας) Χριστό μας και αντ’ αυτού ανατρέχουμε στην «Δύση» και τον άκριτο ορθολογισμό της και στις παιδαγωγικές της μεθόδους, ακολουθώντας άκριτα, ως άλογα όντα, ό,τι επουσιώδες ή ουσιώδες κι αν αυτή προσφέρει στα δικά της «παιδιά». Η γνώση της σεξουαλικής πράξης δεν θα κάνει κανένα παιδί ευτυχισμένο αλλά η αγάπη που δέχεται από το περιβάλλον του (γονείς, σχολείο, γενικότερο κοινωνικό περιβάλλον). Τα παιδιά δεν θα γίνουν ευτυχισμένα εάν τους μάθουμε την αντισύλληψη και το πως γίνεται η σεξουαλική πράξη, αλλά αν τους μάθουμε ότι η αγάπη των ανθρώπων, του μπαμπά και της μαμάς ενώνεται και δημιουργεί μια ζωή, με την οποία θα μοιραστούν αυτή την αγάπη τους και την ευτυχία τους. Φυσικά εάν κάποιος γονέας έχει διαφορετική αντίληψη από αυτή, ας την μάθει στα παιδιά του, όπως και εμείς έχουμε δικαίωμα να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας με τις δικές μας αρχές.
Οι γονείς θα διεκδικήσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο, το δικαίωμά μας να διαπαιδαγωγούμε τα παιδιά μας στους τομείς αυτούς, όταν κρίνουμε εμείς και με τον τρόπο που υπαγορεύεται από τις αξίες μας. Επειδή μορφώνετε τα παιδιά μας, με τους φόρους μας (και όχι με το αζημίωτο) και τους προσφέρετε γνώσεις με σκοπό τη νοητική τους διάπλαση,την καλλιέργειά τους και τα εφοδιάζετε με απαραίτητα για την μετέπειτα ζωή τους ως άνθρωποι και πολίτες, δεν σας δίνει μια απόλυτη εξουσία πάνω στον ψυχισμό τους, ώστε να τους επιβάλλετε την πρώιμη (επαναλαμβάνω) σεξουαλικοποίηση, ορμώμενοι από δικές ιδεολογίες και απόψεις. Υπάρχει και όριο αγαπητοί υπεύθυνοι του υπουργείου, το οποίο θα βάλουμε ως γονείς με κάθε νόμιμο μέσο που διατίθεται στις δημοκρατικές οργανωμένες κοινωνίες μας. Θα αγωνιστούμε, καθώς πλέον είναι αναγκαίος ο αγώνας για αυτονόητες ελευθερίες και για την επιλογή στην διατήρηση ηθικών αξιών, οι οποίες έδωσαν ζωή στο έθνος μας για αιώνες.
Ευχαριστώ.
Αυτό ήταν που έλειπε τόσα χρόνια από την Ελληνική εκπαίδευση; Καλύτερα θα ήταν να ασχοληθούμε με την επίλυση των τόσων προβλημάτων στα σχολεία μας, να δούμε πως θα καλύψουμε ύλη χαμένη από τα υπάρχοντα μαθήματα, καλύτερα θα ήταν να βοηθήσουμε να βγάλουμε χρήσιμους ανθρώπους στην κοινωνία μας και όχι να τα προωθούμε να ασχοληθούν με το επιπλέον κάψιμο εγκεφάλου. Για όνομα του Θεού ας βοηθήσουμε επιτελους τα παιδιά μας, γονείς και εκπαιδευτικοί, να καλλιεργήσουν τις ψυχούλες τους με αγνά αναγνώσματα, όμορφες εικόνες που θα τα γαληνεύουν αντί να τα αναστατώνουν και ας τους δώσουμε σωστή παιδεία από αυτή των προγόνων μας, των αρχαίων ελλήνων φιλοσόφων μας. Δεν είναι τυχαιο που τα μεγαλύτερα μυαλά της Ελλάδος φεύγουν στο εξωτερικό και τους υποδέχονται με κόκκινα χαλιά…το ελληνικό σύστημα φοβαμαι οτι σε λιγο καιρο δεν θα μπορεί να τα πάει μπροστα.
Σε οτι αφορα στην σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση…. ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ!!!
ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ!!!!!
ΜΗΝ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΤΕ γιατι βλεπει και ο Θεος!!!!
Καλη σας τυχη!!!!
Ονομάζομαι Κολια Βασιλική και ως νηπιαγωγος κατεχων πτυχίο Τμηματος Εκπαιδευσης και.Αγωγης Προσχολικης Ηλικιας Πανεπιστημιου Αθηνων επώνυμα Θέλω να καταθέσω ότι αυτό που γίνεται θα βάλει σε ένα κυκεώνα τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο εκπαιδευτικούς και γονείς.Παρακαλώ πολύ επικαλουμαι τα δικαιώματα του παιδιού και την προάσπιση τους εφόσον με αυτό το πρόγραμμα που προτείνεται απο Υπουργείο τιθεται ως υποχρεωτικο μη δινοντας τη δυνατότητα στο γονιο να παρεμβει στη εκμαθηση βασικων για τη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιου του εννοιων που καθοριζουν τη ταυτοτητα του παιδιου ως προς φυλο του…το περιεχομενο της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης που προτεινει μπορει να προκαλεσει ερωτηματα και διλημματα στα παιδια που μπορεί ή που δεν μπορεί να αντιμετωπίσουν.στη.ζωή τους με αποτελεσμα αντι να τα προετοιμάζει να σπέρνει απο πριν το ερώτημα…Θέτουν τους εκπαιδευτικους και.γονεις στη.διαδικασια να απαντανε ερωτηματα παιδιών που δε θα ειχαν στο.μυαλο τους απο μονα τους ετσι και αλλιως παιρνοντας αφορμη απο διδασκαλια.Ειναι ανεπιτρεπτο χρησιμοποιωντας την εκπαιδευση να θελουν να πλασουν γενιες παιδιών βαζοντας απο τοσο μικρη και.επλαστη ηλικια τέτοια θέματα σπερνωντας ακομα και.φόβο και.αμφιβολια σε σημαντικα ερωτηματα αναπτυξης τους..Αυτα τα ερωτηματα που θα βιωσουν τα παιδια ειναι ετοιμοι οι εκπαιδευτικοι να τα αντιμετωπισουν; Αυτό ανηκει στη σφαιρα καθηκοντων γονιων και η επιστημη της Παιδαγωγικης αναγνωριζει ότι το πρωτο.σχολειο.στη.ζωη.ενος.παιδιου ειναι.ο γονεας γιατι.δικο του ειναι πρωτον το παιδι και εκεινος αποφασίζει…με ποιο δικαιωμα του παιρνετε το.ρολο του..ναι να ειμαστε συμβουλοι και.καθοδηγητές οχι ομως εκείνοι που θα ρυθμιζουν και θα επιβάλουν σε τοσο.σημαντικά θεματα απόψεις με το προσχημα οτι εμεις ενδιαφερομαστε για τα παιδια περισσότερο απο.γονεις τους
Απαράδεκτη η «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» από το νηπιαγωγείο!
Είναι δυνατόν η κυβέρνηση της ΝΔ να φέρνει τέτοια άρθρα για διαβούλευση;
Ο καθε ανθρωπος στην ζωη αυτη και στον κοσμο αυτο ερχετε και μεγαλωνει σε ενα οικογενειακο περιβαλλον αρχικα..το σχολειο κ η εκπαιδευση το «βοηθανε» μονο να μαθει 2 με 3 πραγματα κ μονο ωστε στο μελλον να ενταχθει στο συστημα και να μπορει να εργαστει..ο καθε ανθρωπος οπως και το καθε ζωο εχει ενστικτα..Το να λετε σε παιδια νηπιαγωγιου ηη και δημοτικου για σεξουαλικοτητα παρεμβενεται και διαστρεβλωνεται την ελευθερια της επιλογης τους αντιθετως σε ολα αυτα που λετε για να τα δικαιολογησετε..το θεμα της διαφορετικοτητας ειναι μεγαλο..ολοι οι ανθρωποι μεγαλωνοντας πρεπει να σεβομαστε την καθε επιλογη..Το να εισαι γκει κ οτι αλλο περιλαμβανει η αΤζεντα οπου θελετε να διδαξετε τα παιδια μας ειναι ξεδιαντροπο..γιατι? το να εισαι γκει οτι αλλο θες ειναι φυσικο..αλλα οχι φυσιολογικο..(οπως κ ο καρκινος ειναι φυσικος γινεται,και καθε λογης αρρωστια)..και οταν πατε σε ενα παιδι να το διαβαλεται με ολα αυτα θα του προκαλεσετε πιο πολυ κακο κ συγχηση ταυτοτητας ,παρα βοηθεια..αν οντως εχετε ενα σεβασμο προς τις ζωες των παιδιων μας δεν θα το κανετε..αλλιως ειμαστε αρκετοι γονεις οπου δεν θα δεχτουμε καν να στειλουμε τα παιδια ΜΑΣ στο σχολειο το οποιο για εσας δινει τετοιες» αξιες»,οπου δεν εχουν ουδεμια σχεση με την πραγματικοτητα και την ελευθερια..Σεβασμος σε οικογενεια-πατριδα-θρησκεια..Σε ιδανικα και οχι σε ασχημιες..
Σαν ιατρος εκπαιδευτικος και πολυτεκνη μητερα θεωρω οτι πρεπει να αφησουμε ήσυχα τα νήπια απο την πρωιμη σεξουαλικότητα που θέλετε να περάσετε υποχρεωτικά. Αντίθετα οφείλετε να εκπαιδεύσετε τους γονείς με σεμινάρια σχολές γονέων να χειριστούν αυτοί το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους σε τόσο μικρή ηλικία. Καταθέτω την εμπειρία μου επειδή κάνω σεξουαλική αγωγή σε εφήβους στο Λύκειο και διαπιστώνω πόσο πολύ θα μπορούσαν οι γονείς οι οποίοι αγαπούν τα παιδιά τους να τα είχαν βοηθήσει ώστε να μη ζήσουν δραματικές καταστάσεις στις οποίες τους οδήγησε η πρώιμη σεξουαλικότητα .
Σαν ιατρος εκπαιδευτικος και πολυτεκνη μητερα θεωρω οτι πρεπει να αφησουμε ήσυχα τα νήπια απο την πρωιμη σεξουαλικότητα που θέλετε να περάσετε υποχρεωτικά. Αντίθετα οφείλετε να εκπαιδεύσετε τους γονείς με σεμινάρια σχολές γονέων να χειριστούν αυτοί το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους σε τόσο μικρή ηλικία. Καταθέτω την εμπειρία μου επειδή κάνω σεξουαλική αγωγή σε εφήβους στο Λύκειο και διαπιστώνω πόσο πολύ θα μπορούσαν οι γονείς οι οποίοι αγαπούν τα παιδιά τους να τα είχαν βοηθήσει ώστε να μη ζήσουν δραματικές καταστάσεις στις οποίες τους οδήγησε η πρώιμη σεξουαλικότητα .
H δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα είναι απαραίτητο να διδάσκεται από Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία ο οποίος κατά τη διάρκεια των σπουδών του αποκτά τις απαραίτητες γνώσεις γι’ αυτό. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Είναι αδύνατον, με μία απλή επιμόρφωση, οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία.
Διαφωνώ κάθετα!!! Ως νοσηλεύτρια θα ήθελα να μου απαντηθεί.απο την Κυβέρνηση ποιος είναι ο ειδικός να διδάξει στα παιδιά μου ένα τόσο σοβαρό και καίριο ζήτημα από τη νηπιακή κιολας ηλικία; Ποιος θα τα διδάξει καλύτερα αν όχι το υγιές οικογενειακό περιβάλλον τους που αν μη τι άλλο τα έφερε στον κόσμο αυτό ως συνέχεια της αγαπητικής τους ενότητας;
Διαφωνώ με την σεξουαλική αγωγή των παιδιών όχι μόνο του νηπιαγωγείου αλλά και του δημοτικού. Το θεωρώ όχι μόνο ανούσιο αλλά και καταστροφικό για τα παιδιά. Ως μητέρα δύο παιδιών θεωρώ ότι είναι καθήκον των γονιών να ενημερώνουν τα παιδιά τους για σεξουαλικά θέματα και στην κατάλληλη ηλικία. Τα παιδιά μέχρι τώρα που δεν είχαν γνώση για αυτά τα θέματα χάρηκαν την παιδική τους ηλικία και εξελίχθηκαν σε φυσιολογικούς ενήλικες. Σας παρακαλώ πολύ να προστατέψετε τα παιδιά μας.
Η σεξουαλική αγωγή είναι ανάρμοστη για τις μικρές ηλικίες.Υπάρχει εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία που δεικνύει σωματικές/ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα παιδιά της πρώιμης και άκαιρης ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα.
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο!!!!! Μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει!!!
Το γνωστικό αντικείμενο να γίνεται από καθηγητές Φυσικής Αγωγής.
Ως πατέρας θεωρώ πως απαγορεύεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε οποιοδήποτε σχολείο (νηπιαγωγείο,δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο),διότι τα πονηρεύει,στερώντας τους την αγαθότητα και αθωότητά τους. Αυτά είναι καθαρά θέματα οικογενειακά και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να καταστρέψει την αγαθότητα ενός παιδιού,επειδή έτσι πιστεύει πως θα το ανατρέψει καλύτερα.
του μαθήματος των θρησκευτικών, θα επιφέρει την αποδόμηση και διάλυση της οικογένειας όπως την γνωρίζαμε ,μέσα απο τον γάμο και την τεκνογονία ,«Ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς» και με την θεοποίηση του εγώ μας (το σώμα είναι δικό μου και το κάνω οτι θέλω ) θα οδηγήσει και θα επιβάλλει και στην Ορθόδοξη χώρα μας τα αντίχριστα και εισαγόμενα πρότυπα συμβίωσης!
Στο χώρο όμως της Ορθοδοξίας, η «σεξουαλική αγωγή» δεν είναι παρά θεολογία του ανθρωπίνου σώματος.Δεν πρόκειται συνεπώς για μια «επιστημονική» ανάλυση και περιγραφή της σωματικής λειτουργίας , αλλά για θεώρηση του ανθρώπου μέσα από το πρίσμα της θείας αποκαλύψεως.
Απ. Παύλος «δεν ξέρετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος που είναι μέσα σας και το οποίο έχετε από το Θεό, κι ότι δεν ανήκετε στους εαυτούς σας αλλά στο Θεό;»
To σώμα μας είναι δημιούργημα του Θεού και δεν πλάσθηκε για την πορνεία, αλλά για να θεωθεί μαζί με την ψυχή, που είναι άρρηκτα δεμένη μαζί του. Όταν λοιπόν η «σεξουαλική αγωγή» στα σχολεία θα διδάξει στα παιδιά μας πως να χρησιμοποιούνε τα μέλη του σώματός τους , για να διαπράξουνε οποιοδήποτε κακό, τότε τα παιδιά μας θα κάνουνε τα «μέλη του Χριστού» να αμαρτάνουν και εν γνώσει των γονέων τους !
Μια τέτοια αντίληψη, όμως, για τον άνθρωπο και το σώμα του δεν «διδάσκεται» θεωρητικά, ούτε, πολύ περισσότερο, επιβάλλεται! Εμπνέεται μονάχα στα πλαίσια της εν Χριστώ ζωής και του πνευματικού αγώνα της Ορθοδοξίας.
Υπάρχει επιστημονική βιβλιογραφία που υποδεικνύει τις σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα παιδιά αυτής της πρώιμης και άκαιρης ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα. Συνεπώς δεν επιτρέπω γιατί δεν εμπιστεύομαι στους «ειδικούς» και κατευθυνόμενους εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Τα πιστεύω της Ορθοδοξίας δεν είναι ταμπού και θρησκοληψίες. Η εμπειρία του «εξωτερικού» μόνο τρομακτική είναι!!
Ντροπή σας! Εντελώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Ως εκπαιδευτικός με πολύχρονη εμπείρια στις μικρές ηλικίες ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα. Σε τόσο συναισθηματικά ανώριμη ηλικία, δεν μπορούν να διαχειριστούν σωστά κι ανώδυνα τέτοιου είδους πληροφορία.
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο !!!!!!!!
Το θεωρώ απαράδεκτο σε νηπιακή ηλικία, να μπει το μάθημα της σεξουαλικότητας.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ!
Ως δασκάλα και πολύτεκνη μητέρα διαβάζω πάντοτε με μεγάλο ενδιαφέρον τις προτεινόμενες εκπαιδευτικές πολιτικές. Έχω την τύχη να μπορώ να τις εκτιμήσω τόσο επιστημονικά, όσο και εμπειρικά. Η πρώτη επικινδυνότητα έγκειται στον όρο «σεξουαλική». Τα παιδιά, από βρέφη έως έφηβοι, έχουν εναγώνια ανάγκη της ερωτικής κι όχι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Δηλαδή,του βιώματος της εκστατικής αγάπης που βιώνει ένα αγαπώμενο ζευγάρι, μια ενωμένη οικογένεια. Στην ανάγκη τους αυτή συχνά εκφράζουν ερωτήματα. Οι συμβουλές των ειδικών, ψυχολόγων και ψυχιάτρων, είναι να απαντούν οι γονείς (γιατί αυτοί εκπέμπουν το μήνυμα της θυσιαστικής αγάπης στο παιδί) με ειλικρίνεια που να σέβεται την ηλικία του και μέχρι το σημείο που το ίδιο το παιδί θα σταματήσει να ρωτά. Όταν και οι εκπαιδευτικοί εκπέμψουν ένα μήνυμα θυσιαστικής αγάπης που ξεπερνά τα ωράρια και τις τυπικές τους υποχρεώσεις, τότε ίσως γίνονται κι αυτοί αποδέκτες τέτοιων ερωτημάτων. Παρόμοια κι οι πνευματικοί, όταν στέκονται στον τόπο του Χριστού, της Πρώτης Θυσιαστικής Αγάπης. Έχετε αλήθεια δει πώς αντιδρούν τα μικρά παιδιά όταν οι ιερείς,οι δάσκαλοι, οι γονείς, τούς μιλούν για Αυτόν που από αγάπη, από έρωτα, δίνει τη ζωή Του για να ζήσουμε εμείς; Η συμβουλή των ειδικών προς όλα αυτά τα πρόσωπα που ερωτώνται είναι η ίδια. Με σεβασμό, σε κάθε παιδί ξεχωριστά, ως εκεί που το ίδιο κλείνει τη συζήτηση. Σε μια εποχή που επιτέλους αντιληφθήκαμε και πάλι τη σημασία της εξατομικευμένης διδασκαλίας, επιχειρείτε οριζόντια να οργανώσετε πρόγραμμα «σεξουαλικής» κι όχι αγαπητικής διαπαιδαγώγησης. Εκπαιδεύστε τους γονείς στην αγάπη, ώστε να μη διαλύουν την οικογένειά τους! Εκπαιδεύστε τους εκπαιδευτικούς στην αγάπη, που οι περισσότεροι διαθέτουν ήδη, αλλιώς, με τόσων ετών ανύπαρκτη κρατική εκτίμηση στο έργο τους,θα τα είχαν παρατήσει. Κάντε ψυχομετρικά τεστ σε μας! Αντιλαμβάνεστε τον κίνδυνο του να παρέχουν «σεξουαλική» διαπαιδαγώγηση διαταραγμένοι άνθρωποι; Απορρίψτε τους όρους που χρησιμοποίησαν χώρες με πρωτοφανή διαστροφικά εγκλήματα. Έτσι θα έχετε ανθρώπους που θα απαντούν στα παιδιά με βίωμα και επιστημονική-πνευματική διάκριση. Καλέστε γονείς, νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές και διαπιστώστε πόσοι είναι εναντίον της ρύθμισης που προτείνετε, παρά τη γενικότητά της (πιθανόν λόγω των επιπλέον αντιδράσεων, αν περαιτέρω εξειδικευθεί). Μετρήστε, χωρίς να «μαγειρεύετε» αριθμούς, όπως μας είπε κι ο κύριος Τσιόδρας.
Αν επιλέξετε άλλους δρόμους, θα αντισταθούμε. Δε μας θέλετε αντιπάλους, αλλά συνεργάτες.
Ελπίζουμε, δηλαδή.
Είναι -το λιγότερο- απαράδεκτο να ορίζετε ,υποχρεωτικά, σαν μάθημα τη ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ σε παιδιά ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ χωρίς καν να συμβουλευτείτε παιδοψυχιατρους για να μάθετε τι χρειάζονται και πώς, τα παιδιά αυτής της τρυφερής ηλικίας-σαφώς και του δημοτικού και του γυμνασίου!
Το γεγονός οτι ειμαστε σε καραντινα δεν σημαινει οτι δεν εχουμε λόγο και άποψη για κάτι ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ που αφορα στα παιδιά ΜΑΣ!!
Ως γονείς, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να ενημερωνόμαστε και να έχουμε λόγο ΠΡΙΝ παρθει καποια τετοια αποφαση,την οποία ΔΕΝ εχετε δικαιωμα να επιβάλετε στα ΔΙΚΑ ΜΑΣ παιδια !Ειναι ξεκαθαρα η αποφαση καθε γονέα πως θα χειριστεί τέτοια θέματα !
Προτιμότερο θα ηταν να οργανώνατε συγκεντρώσεις γονέων και καθηγητών για να συμβουλεύονται απο ΕΙΔΙΚΟΥΣ – ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ- πως να διαχειρίζονται τις καταστασεις, παρά να προσπαθείτε να πλάσετε το μυαλο των παιδιών μας σύμφωνα με το τι θεωρείτε εσείς «καλό» !!
Κάτι τέτοιο θα είναι καταστροφικό για την ψυχική ισορροπία των παιδιών. Είμαι τελείως αντίθετη.
Θα ήθελα να δηλώσω την διαφωνία μου σχετικά με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία της χώρας μας. Τα παιδιά έχουν ανάγκη το παιχνίδι το οποίο όμως θα γίνεται σύμφωνα με υγιή πρότυπα και συμπεριφορές. Επιπλέον, έχουν ανάγκη λήψης βασικών γνώσεων που αρμόζουν στην ηλικία τους. Κατά την γνώμη μου, η σεξουαλικότητα δεν αποτελεί υγιές πρότυπο για τα παιδιά νηπιακής ηλικίας. Αντιθέτως, θα τους δημιουργήσει σύγχυση και θα τραυματίσει τις παιδικές ψυχούλες τους. Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι στο άρθρο 16 του Συντάγματος αναγράφεται το εξής: «2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.»
Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω σχέδιο Νόμου. Δέν είναι της αρμοδιότητας του υπουργείου το εν λόγω θέμα.
Είναι απαράδεκτα τα προγράμματα Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην Εκπαίδευση και δεν πρόκειται να τα αποδεχτώ ποτέ ως γονέας να διδάσκονται στα παιδιά μου. Τα ζητήματα αυτά είναι εξαιρετικά ευαίσθητα και θα καθοδηγήσω τα παιδιά μου ανάλογα με τις ανάγκες που θα διαπιστώση και στο κατάλληλο καιρό για το κάθε παιδί. Ειδικά για τα Νήπια, ούτε καν θα σχολιάσω την αντιπαιδαγωγική αυτή πρόταση. Αντι να εγείρετε διάφορα ένστικτα πριν την ώρα τους, ΚΑΘΙΕΡΩΣΤΕ τώρα Αγωγή για την δημιοπυργία ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ να τους βάλετε αυτόν το καλό πόθο και ιδανικό από μικρά. Δεν βλέπετε ότι ελάχιστοι νέοι θέλουν να παντρευτούν και κάνουν οικογένεια ; Γιατί ; Το αναρωτηθήκατε ; Σας πονά πραγματικά η ψυχική τους ισορροπία και η δημογραφική καταστροφή της Πατρίδας μας ; Εσείς παρακολουθείτε καθημερινά τους δείκτες και πέρνετε μέτρα γι΄ αυτή; Εγώ δεν αντιλήφθηκα πάντως τάση για ανάκαμψη.
Μόνο κακό θα προκαλέσει αυτή η πράξη. Θα αναγκάσουμε τα παιδιά να μην χαρούν την παιδική τους ηλικία και αγνότητα και θα τα πονειρεψουμε από μικρα. Δεν είναι σε θέση τα παιδιά να διαχειριστούν ώριμα αυτές τις πληροφορίες όπως μπορεί ενδεχομένως ο έφηβος. Δείτε εξάλλου και τη φύση από μόνη της, η ήβη των ανθρώπων έρχεται στην εφηβεία. Τότε αρχίζει ο άνθρωπος φυσιολογικα να ενδιαφέρεται για την σεξουαλικότητα. Είναι αφύσικο και κρίμα να καταστρέψουμε τα αγνά παιδικά χρόνια που δεν επιστρέφουν ποτέ ξανά. Και εξάλλου ποιο το όφελος; Μήπως μέχρι σήμερα που τα παιδιά μεγάλωναν ως παιδιά είχαμε κάποιο πρόβλημα;
Ντροπή! Ο Θεός να βάλει το χέρι του και να μην υλοποιηθεί αυτό το καταστροφικό σχέδιο για τις παιδικές ψυχούλες. Για ποιο λόγο τα παιδάκια αντί να χαίρονται την παιδική τους ηλικία, να συζητάνε για το σεξ, για το αν νιώθουν καλά με το φύλο τους και για ό,τι διεστραμμένο μπει μέσα τους από κάποια »ενήλικα» μυαλά;; Αφήστε τα παιδιά μας να χαρούν την ηλικία της αγνότητας, της δημιουργικότητας, του παιχνιδιού. Στα παιδιά των προηγούμενων γενιών δεν τους έλειψε τίποτα που δεν είχαν γνώση για όλα αυτά. Σας παρακαλώ θερμά.. Μόλις έγινα πατέρας, δεν θα ήθελα έτσι την Ελλάδα μας, τα παιδιά μας, την πατρίδα που αγαπώ..
Ανδρέας, 25 ετών.
Τί δουλειά έχει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό;
Τί θα προσφέρουν τα Αγγλικά και η επιχειρηματικότητα σε παιδιά 4-5 χρονών;
Συμφωνώ με την προώθηση του ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ και της ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ!
Επιπρόσθετα να αρχίσουν να έχουν Ιστορική Ελληνική – Εθνική συνείδηση από το νηπιαγωγείο και πρότυπα όπως πχ ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Κολοκοτρώνης!
Άν αληθινά θέλει το υπουργείο μας να κάνει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά, (αλλά και σε όποιον άλλο), ας κάνει πρώτα μαθήματα στους γονείς πώς να φέρονται με ζεστασια και τρυφερότητα και συζυγική πίστη ο ένας στον άλλο και να δίνουν σημασία στα ίδια τους τα παιδιά, και μετά τα άλλα θα ρυθμιστούν και για τα παιδιά τους.
Άμα τα παιδιά βλέπουν τους γονείς ευτυχισμένους και με καλή επικοινωνία,και ο τρόπος τους να έχει ενδιαφέρον για εκείνα,
μετά, δυό λόγια τους λές για τα θέματα αυτά, με ειλικρίνεια, απλότητα,και αλήθεια, και τα παιδιά ξέρουν,είναι ενημερωμένα, και αμέσως καταλαβαίνουν ποιές επιλογές τα συμφέρουν αληθινά στη ζωή τους.
Ως εκπαιδευτικό της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με βρίσκει εντελώς αντίθετη το νομοσχέδιο αυτό. Διαφωνώ πλήρως με την Εισαγωγή της Σεξουαλικής αγωγής στο νηπιαγωγείο αλλά και στο Δημοτικό. Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία έχουν ανάγκη να μάθουν την απλότητα, τη φιλία , την καλοσύνη, τη δημιουργηκότητα και τη συνεργασία! Είναι εγκληματικό να βάλουμε στην ψυχούλα τους σκέψεις και εικόνες που δεν αφορούν τους παραπάνω παράγοντες ενώ ταυτόχρονα θα τα αποκλείσουμε από οποιαδήποτε φυσιολογική παιδική ηλικία. Σας παρακαλώ θερμά μην το προχωρήσετε….Επιστρέψτε λίγο στη δική σας παιδική ηλικία…..Και είμαι βέβαιη πως θα καταλάβετε πως δεν πρέπει να εγκληματίσετε στα παιδιά μας . Έχουν γονείς να τα νουθετήσουν για αυτό το τόσο σπουδαίο θέμα αλλά όταν είναι έτοιμο το κάθε παιδί στην ανάλογη ηλικία. Είναι δυνατόν σε ένα μωρό ημερών να δώσουμε να φάει ψάρι με κόκαλα? Σαφώς και όχι…. περιμένουμε να μεγαλώσει για να έχει τη δυνατότητα να το καταπιεί χωρίς να πάθει κάτι. Έτσι και στη διαπαιδαγώγηση του ανθρώπου. Κάθε ηλικία χρειάζεται τα δικά της!
Σας παρακαλώ να το ξανασκεφτείτε και να τα ευεργετήσετε αντί να τα κακοποιήσετε!
Γυρίστε στο παρελθόν και δείτε πότε υπήρχαν λιγότερα ψυχικά προβλήματα? Όταν δεν υπήρχε αυτή η ισοπέδωση των πάντων. Όταν οι άντρες σέβονταν τις γυναίκες τους και οι γυναίκες το ίδιο. Δεν μάθαιναν τα παιδιά από νήπια για τη σεξουαλική αγωγή ..κι όμως είχαμε ελάχιστα διαζύγια ελάχιστες εκτρώσεις και λιγότερα ψυχικά προβλήματα.
Ελπίζω να πάρετε τη σωστή απόφαση.
Ως πολύτεκνος πατέρας είμαι κάθετα αντίθετος στη σεξουαλική αγωγή των παιδιών όχι μόνο του νηπιαγωγείου και του δημοτικού (απαράδεκτο και σαν σκέψη), αλλά και των παιδιών Γυμνασίου και Λυκείου (υπάρχει το μάθημα της βιολογίας άλλωστε). Δεν είναι δουλειά του σχολείου να ασχολείται με αυτό το θέμα. Ευθύνη και υποχρέωση του σχολείου είναι να μεταδίδει γνώσεις και να παρέχει κάθε μέσο για αυτές. Για το θέμα της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών ευθύνη έχουν οι γονείς. Ως γονέας προτίθεμαι να ενεργήσω με κάθε νόμιμο τρόπο σε περίπτωση που επιμείνετε σε μια τέτοια σκέψη και υλοποιήσετε ένα τέτοιο πρόγραμμα.