Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξης

Για την κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζονται Κύριοι και Επικουρικοί πίνακες κατάταξης, στους οποίους εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των προβλεπομένων από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδων, με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,
δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής,
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α και β, κύρια ειδικότητα της υποπερίπτωσης εε, της περ. β, της παρ. 1, του άρθρου 16 του ν. 3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 2 του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159)
στ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.
2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες :
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ.
γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:45 | Δημήτρης

    Κατά την προσωπική μου άποψη αυτή η τροπολογία δεν πρέπει να ψηφιστεί.Είναι απαράδεκτο να συγκρίνουμε ένα μεταπτυχιακό,το οποίο τις περισσότερες φορές είναι με την μορφή απλού σεμιναρίου και αποκτάται αποκλειστικά με τα χρήματα,με τον βασικό τίτλο σπουδών.Ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα δεν σου παρέχει επιπρόσθετα προσόντα καθώς κάτι τέτοιο προϋποθέτει πως έχεις τις απαραίτητες γνώσεις του αντικειμένου,πάνω στις οποίες θα ‘χτίσεις’ την μεγαλύτερη εξειδίκευση.Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση αφού η γενική εκπαίδευση δεν αποτελεί ταυτόσημο όρο με την ειδική αγωγή.Πέρα από τους εκπαιδευτικούς πρέπει να σκεφτόμαστε τα παιδιά της ειδικής αγωγής,που αποτελούν την πιο ευαίσθητη εκπαιδευτική ομάδα και των οποίων οι τύχες δεν πρέπει να αφήνονται σε άτομα που δεν έχουν την απαραίτητη κατάρτιση.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:44 | ΙΩΑΝΝΑ

    Η παρούσα ΥΑ μόνο στην αδικία προάγει και μάλιστα σε βάρος των μαθητών μας!!!!

    ΟΧΙ λοιπόν στην υποβάθμιση των βασικών μας πτυχίων!!!!
    ΟΧΙ στην υποβάθμιση της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία!!!!
    Να ισχύει για εμάς ότι και για τους υπόλοιπους κλάδους της εκπαίδευσης σε μεταθέσεις αποσπάσεις προσλήψεις αναπληρωτών…..

  • 1 Απριλίου 2017, 20:43 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Κ.

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Απο που και ως που οι 71 διαλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδη την αγαπουσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκει. Ολοι οι 71 διαλεξαν ειδικη επειδη αγαπουσαν τα παιδια ενω οι 70.50 ειμαστε καιροσκοποι και νοιαζομαστε μονο για τα λεφτα;;;Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν 71 που επελεξαν την ειδικη επειδη ηξεραν οτι θα δουλεψουν η 70.50 που αγαπουν να δουλευουν και στις ειδικες δομες;;;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 20:42 | Γεωργία Π.

    Όχι στην απαξίωση του βασικού πτυχίου!
    Πρόταξη στους πίνακες θα πρέπει να έχουν οι απόφοιτοι 71 και 61 και έπειτα όλοι οι υπόλοιποι βάση κριτηρίων και προϋπηρεσίας.
    Για λόγους δεοντολογίας και αξιοκρατίας θα πρέπει είτε να αναγνωριστεί η προσφορά των 70.50 και 60.50 στην ειδική αγωγή αφού τόσο τη στηρίζουν, και να μη μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους στη γενική αγωγή στερώντας από άλλους συναδέλφους που επιλέγουν συνειδητά και με υπομονή την πρόσληψή τους μόνο από τους πίνακες γενικής. Για την αποφυγή ακραίων ανακατατάξεων στους πίνακες των αναπληρωτών, προτείνεται η προσμέτρηση των μορίων να γίνεται στον αντίστοιχο πίνακα από τον οποίο έγινε η πρόσληψη, ΕΦΕΞΗΣ.
    Είτε να πάψει να υπάρχει ο κλάδος 70.50 και 60.50 και εφόσον εξαντλούνται οι πίνακες της ειδικής από τους έχοντες βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής (ΠΕ71 και 61)τότε να αντλεί από τους πίνακες γενικής, μετά από επιλογή τους (το γνωστό κουτάκι ειδικής αγωγής- παράλληλης στήριξης) στις αιτήσεις αναπληρωτών.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:41 | Αγαπη

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Απο που και ως που οι 71 διαλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδη την αγαπουσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκει. Ολοι οι 71 διαλεξαν ειδικη επειδη αγαπουσαν τα παιδια ενω οι 70.50 ειμαστε καιροσκοποι και νοιαζομαστε μονο για τα λεφτα;;;Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν 71 που επελεξαν την ειδικη επειδη ηξεραν οτι θα δουλεψουν η 70.50 που αγαπουν να δουλευουν και στις ειδικες δομες;;;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 20:41 | Χριστίνα Τ.

    Απαράδεκτο και ανήκουστο. Η τροπολογία αυτή είναι ο εξευτελισμός της ειδικής αγωγής. Κανένας νηπιαγωγός ή δάσκαλος γενικής παιδείας δεν έχει θέση στο χώρο της ειδικής αγωγής, όταν οι γνώσεις του στηρίζονται σε ένα μεταπτυχιακό ή σεμινάρια και όχι σε βασικό τίτλο σπουδών με υποχρεωτική πρακτική άσκηση. Η τροπολογία πρέπει να καταργηθεί ΤΩΡΑ.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:40 | Σοφία Γκ.

    Κατά της τροπολογίας!!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:39 | ΜΑΡΙΑ

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!
    -Ισότητα και αναγνώριση του ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ σπουδών όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους για την πρόσληψη αναπληρωτών.Αυτό είναι το ΝΟΜΙΜΟ και ΗΘΙΚΟ.
    -Για την ειδική αγωγή χρειάζονται γνώσεις που αποκτούνται με 4ετή φοίτηση στα δύο εγκεκριμένα πανεπιστημιακά τμήματα της χώρας και όχι εξ’αποστάσεως στα αμφιβόλου αν μη τι άλλο λεγόμενα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής. ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.
    -Οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής επέλεξαν τις υψηλόβαθμες σχολές τους και καθημερινά δίνουν την ψυχή τους για τους μαθητές τους.Κανένας ημιμαθής και αμαθής δεν έχει το δικαίωμα να πάρει τις θέσεις από τους δασκάλους ειδικής αγωγής που έχουν τα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα.
    -ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    -ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΚΑΙ/ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
    -ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΓΟΛΓΟΘΑ
    -ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
    -ΑΜΕΣΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
    -ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ

  • 1 Απριλίου 2017, 20:35 | vagia_mar@yahoo.gr

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Ευχαριστούμε τον ΠΣΑΕΠ που ενισχύει το δίκαιο του αιτήματος των αναπληρωτών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Παιδείας που αναγνωρίζει την προσφορά μας στις δομές της ΕΑΕ, το οποίο επιτέλους διασφαλίζει τα εργασιακά δικαιώματα μια μεγάλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Ωστέ να δικαιωθούν επιτέλους οι άνθρωποι που έχουν κοπιάσει κάνοντας περισσότερα χρόνια σπουδών και που έχουν υπηρετήσει χρόνια ολόκληρα την ειδική αγωγή!!!
    Ζητάμε δικαιοσύνη και ισότητα!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:34 | ΣΟΦΙΑ Π.

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!
    Δυστυχώς με τη συγκεκριμένη τροπολογία αναιρείται η αξία του βασικού πτυχίου των ΠΕ71. Αδικία να μην ισχύει στους ΠΕ71 ό,τι ισχύει και στους υπόλοιπους κλάδους εκπαιδευτικών (κριτήριο πρόσληψης βασικό πτυχίο και προϋπηρεσία)και να πρέπει να αποδείξουν την εγκυρότητα του πτυχίου τους και να κυνηγούν ΄΄μόρια΄΄… Υπάρχουν πάγιες ανάγκες στα σχολεία και θα πρέπει να γίνουν μαζικοί διορισμοί.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:32 | Γιάννης Θ.

    ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ. Η ειδικη αγωγη πρεπει να στελεχωνεται απο εκπαιδευτικους ειδικης αγωγης πρωτιστως οι οποιοι εχουν σπουδασει το συγκεκριμενο αντικειμενο. Δεν γινεσαι εκπαιδευτικος ειδικης αγωγης με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη οπως δε γινεσαι και οικονομολογος αν εισαι αρχιτεκτονας με μεταπτυχιακο στα οικονομικα. Αυτο ισχυει σε ολο τον πολιτισμενο κοσμο παγκοσμιως. Δε γινεται να πρωτοτυπουμε μονο εμεις… η μηπως γινεται;

  • 1 Απριλίου 2017, 20:27 | ΕΛΕΝΗ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Πρόκειται για μια τροπολογία δικαίωση! Είμαστε παιδαγωγοί όλοι μας με ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες. Έχoυμε επιμορφωθεί και επιμορφωνόμαστε συνεχώς για το καλό των παιδιών μας. Δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που μας αξίζει.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:23 | μαιρη

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!
    2Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:23 | Δημητρης

    Κατα της τροπολογιας ειναι απαραδεκτη

  • 1 Απριλίου 2017, 20:22 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Πρόκειται για μια τροπολογία δικαίωση! Είμαστε παιδαγωγοί όλοι μας με ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες. Έχoυμε επιμορφωθεί και επιμορφωνόμαστε συνεχώς για το καλό των παιδιών μας. Δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που μας αξίζει.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:21 | Γιώργος

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ καθώς:
    Απαξιώνεται το βασικό πτυχίο και εισάγεται η «λογική» των προσόντων με αρχή τις προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή.Συνωστίζονται στην Ειδική Αγωγή οι πάντες, με ή χωρίς προσόντα σε αυτή,για να απορροφηθούν ενδεχόμενα τεχνητά πλεονάσματα εκπαιδευτικών γενικής, που οι αποφάσεις της κυβέρνησης δημιούργησαν.Μεταβιβάζεται στον Υπουργό η αρμοδιότητα να προσδιορίσει στο μέλλον,με απόφασή του, τόσο τον κύριο πίνακα αναπληρωτών, όσο και τον επικουρικό κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε.Δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας,ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το χρονικό διάστημα (2016-2019) τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση». Έτσι, ομολογείται η παντελής απουσία πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:19 | Ευαγγελία

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 20:17 | Θεοδώρα

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Πρόκειται για μια τροπολογία δικαίωση! Είμαστε παιδαγωγοί όλοι μας με ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες. Έχπυμε επιμορφωθεί και επιμορφωνόμαστε συνεχώς. Δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που μας αξίζει.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:13 | Κατερινα

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Τέλος η αδικία!! Ζητάμε ισοτιμία!! Πόσο δίκαιο και ηθικό είναι αυτό για μια κοινωνία? Να σπαταλάς χρόνια από την ζωή σου, να εξειδικεύεσαι διαρκώς, να προσπαθείς να γίνεις καλύτερος επαγγελματίας, να μην επαναπαύεσαι να δουλεύεις για χρόνια στην ειδική αγωγή και κάποια στιγμή να έρχονται κάποιοι και να επιδιώκουν να σου βάλουν μια ετικέτα με ημερομηνία λήξεις και να σου λένε σας ευχαριστούμε για την προσφορά των τόσων χρόνων. Τότε κακός κάναμε τόσες σπουδές? Θέλω να πιστεύω πως όχι γιατί θα ματαιώνονταν πολλά …. Καθώς πόσο δίκαιο είναι να ματαιώνουν την προϋπηρεσία σου και τους κόπους μιας ζωής … πόσο δίκαιο είναι να ματαιώνουν τα πτυχία σου που είναι πάνω από 5 χρόνια, την εξειδίκευση σου σε χώρους του Δημόσιου Πανεπιστήμιου. Μα εγώ αυτό αγαπώ!! Και γι αυτό θα προσπαθώ γιατί απλά με κάνει ευτυχισμένη η δουλειά μου!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:10 | κατερινα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ

    Η παράλληλη στήριξη είναι συνεκπαίδευση καθώς γίνεται εναλλαγή ρόλων νηπιαγωγού γενικής και ειδικής αγωγής. Το να εργάζεται σαν νηπιαγωγός παράλληλης στήριξης προϋποθέτει την κατάκτηση και των δύο αντικειμένων. Πώς λοιπόν οι πε61 θα σταθούν ως νηπιαγωγοί γενικής όταν θα κληθούν να αναλάβουν να παραδώσουν μάθημα μέσα στη τάξη;; Γιατί λοιπόν να θεωρούνται ικανότεροι στη παράλληλη στήριξη και να προτάσσονται τόσο καιρό από τους πε6050;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 20:08 | Γιωτα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ!
    Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδικευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς εαε. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα. Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:50 | Δημήτρης Μ.

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονίμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:50 | Μαρία

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

  • 1 Απριλίου 2017, 19:49 | Αλεξία Κωστή

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:43 | ΜΑΡΙΝΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Έπρεπε κάποια στιγμή να αναγνωριστεί η αξία μας! Δεν είμαστε δάσκαλοι με ημερομηνία λήξης.Έχουμε αποδείξη ότι μπορούμε να προσφέρουμε πολλά στην συμπεριληπτική εκπαίδευση.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:42 | Ανριαννα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:39 | Κατερίνα Κουμή

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ‘Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:38 | Gianna

    Υπέρ της τροπολογίας!

    Είμαι δασκάλα και αναγνωρίζω την ανάγκη μετεκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό και τώρα εκπονώ το διδακορικό μου. Από τη στιγμή που μας θεωρεί το κράτος ικανούς να διδάξουμε, είναι πολύ άσχημο να σε πετάει έξω μετά από 3 χρόνια σην ειδική αγωγή μετά από τόση εκπιμόρφωση και προυπηρεσία. Είμαστε όλοι ισάξιοι παιδιά..

  • 1 Απριλίου 2017, 19:37 | Απόστολος

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
    • ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    • ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 71/61 ΚΑΙ 70.50/60.50.
    • ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΜΕΣΑ.

    Δικαιώνονται άνθρωποι που έχουν: A) τέσσερα χρόνια παιδαγωγικών σπουδών, B) δυο χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή, Γ) ενα χρόνο εξειδίκευσης (στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με τους ιδίους καθηγητές που έχουν και οι προπτυχιακοί και θεωρούν ότι είναι ικανοί να εξειδικεύσουν αυτούς αλλά όχι τους υπόλοιπους) Δ) και με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή, προϋπηρεσία που φτάνει και τα 10 χρόνια.

    Να σταματήσει η απαξίωση των αναπληρωτών Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Απαξιώνοντας εμάς και τις σπουδές μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη), απαξιώνετε και τους αντίστοιχους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ της χώρας, που υπηρετούν σε όλες τις δομές και από όλα τα πόστα την ΕΑΕ από την ίδρυση της μέχρι σήμερα. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. δικαιοσύνη και ισότιμη αναγνώριση της προσφοράς μας τώρα, όπως στους μόνιμους 60,50.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:31 | Γιώργος

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ.ΑΔΙΚΟΙ ,ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟΙ ΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΟΣΩΝ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΣΟΥ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΛΑΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΙΟΛΑΣ!!ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ (ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ)ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ή ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ,ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ,ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ…ΑΥΤΟ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ;ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΟΙ ΠΕ71,ΠΕ61 ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥΣ…ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΜΠΙΖΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ….ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΥΣΙΑΣΑΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ!!!ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!!ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ;ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 19:23 | Βλασης Τ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Καιρός ήταν.
    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:23 | Σοφία

    Δεν γνωρίζω καμία άλλη σχολή στην οποία να υποβαθμίζεται έτσι το βασικό πτυχίο.Η σχολές ειδικής αγωγής 4ετούς φοίτησης δημιουργήθηκαν γιατί υπήρχε ΑΝΑΓΚΗ να δημιουργηθούν ώστε να προσφέρεται επαρκής γνώση,και τώρα με αυτήν την τροπολογία αχρηστεύονται εντελώς!!

  • 1 Απριλίου 2017, 19:13 | Δάφνη Μαυροπούλου

    ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Ισότιμη αναγνώριση της προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Μπράβο στο υπουργείο για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας και τη δημιουργία πλαισίου που τερματίζει τις συγκρούσεις με την πρόταξη είτε της μιας, είτε της άλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:11 | Γιάννης

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ !!

    1)Θέλω να εκφράσω το προβληματισμό μου για τους πε71 οι οποίοι είναι κάθετοι και απόλυτοι ως προς τη πρόταξη!! Εμείς δεν ζητήσαμε τίποτα παραπάνω από την ισοτιμία! Είναι απαράδεκτο να κάνουν επίκληση στο συναίσθημα φορώντας μπλουζάκια με την επιγραφή «αόρατος εκπαιδευτικός» και να ισχυρίζονται ότι μόνο αυτοί αγαπούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.Είναι άδικο να υποστηρίζονται τέτοιες προκαταλειμμένες απόψεις. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί πε70.50 που είναι πραγματικά ευαισθητοποιημένοι και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην ειδική αγωγή. Οι πε71 έχουν πραγματικά τελείως αντισυναδελφική συμπεριφορά και είναι πολύ κρίμα για το χώρο της παιδείας. Επίσης πως είναι δυνατόν να ισχυρίζονται ότι με το νέο νόμο θα βγουν στην ανεργία ενώ γνωρίζουν πολύ καλά πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει αφού ο νέος νόμος προτείνει ισοτιμία και όχι πρόταξη των πε70.50;;; Επίσης θέλω να εκφράσω την αγανάκτησή μου για την αντιμετώπιση που έχουμε οι 70.50 στο χώρο της εργασίας από τους πε71 αυτες τις
    μέρες της διαβούλευσης.Μας επιτίθενται συνέχεια για το θέμα της ισοτιμίας και είναι εντελώς κάθετοι ως προς τη πρόταξή τους.Στηρίζουμε την ισοτιμία των πε70.50 με πε71 που είναι και η πιο δίκαιη απόφαση για όλους.
    2)Θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου ως προς τους απόφοιτους του ΠΑΜΑΚ οι οποίοι έχουν το θράσος να απαξιώνουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές όταν οι ίδιοι δεν έχουν καν παιδαγωγική επάρκεια. Πρόκειται για το λεγόμενο τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής. Στο δεύτερο έτος παίρνουν κατεύθυνση ειδικής αγωγής. Αναρωτιέμαι από αυτό το τμήμα αποφοιτούν παιδαγωγοί ΠΕ71 , Εκπαιδευτικοί Ενηλίκων ΠΕ72 ή Κοινωνιολόγοι ΠΕ10;;;
    3)Στηρίζουμε τη τροπολογία!! Ντροπή στους πε71 που επιμένουν να προτάσσονται. Απαξιώνουν συνεχώς μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.Είναι δυνατόν
    να υποστηρίζουν ότι δεν μάθαμε τίποτα από τα μεταπτυχιακά και τα αγοράσαμε;; Θέλω να επισημάνω ότι τα μεταπτυχιακά δεν συγκρίνονται με ένα προπτυχιακό.
    !! Προσωπικά επειδή έκανα μεταπτυχιακό(της Κύπρου) εκπονούσα διαρκώς εργασίες
    πολύ απαιτητικές ακόμα και ερευνητικές. Κάθε εβδομάδα είχαμε εργασίες και δραστηριότητες τις οποίες έπρεπε να παραδώσουμε σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Επίσης στις εργασίες μας υπήρχε σύστημα λογοκλοπής επομένως δεν τίθεται θέμα αντιγραφής.Εκτός από τις εργασίες δίναμε και γραπτές εξετάσεις. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι απαράδεκτο οι πε71 να απαξιώνουν με τόση ευκολία μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Όλα τα μεταπτυχιακά(είτε είναι της Κύπρου, είτε της Ιταλίας, είτε της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε απαιτήσεις με ένα προπτυχιακό στο οποίο συνήθως γίνεται απλή αποστήθιση θεωριών μόνο σε περιόδους εξεταστικής!! Οι 7050 δεν απαξιώνουμε το
    πτυχίο των πε71 σε αντίθεση με αυτούς που απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές. Για αυτό το λόγο και ζητήσαμε ισοτιμία και όχι πρόταξη!! Αντίθετα οι πε71 είναι κάθετοι ως προς τη πρόταξη!! ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

    4)Η παράλληλη στήριξη είναι συνεκπαίδευση καθώς γίνεται εναλλαγή ρόλων δασκάλου γενικής και ειδικής αγωγής. Επομένως ένας δάσκαλος που εργάζεται στη παράλληλη στήριξη θα πρέπει να έχει γνώσεις γενικής αγωγής. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα : Μήπως οι πε71 δεν είναι οι κατάλληλοι για παράλληλη στήριξη αλλά οι πε70.50 είναι οι πλέον καταλληλότεροι έχοντας γνώσεις και γενικής και ειδικής αγωγής ως απόφοιτοι Π.Τ.Δ.Ε. με εξειδίκευση στην ΕΑΕ ;; Το να εργάζεται σαν δάσκαλος παράλληλης στήριξης προϋποθέτει την κατάκτηση και των δύο αντικειμένων και της γενικής και της ειδικής αγωγής. Μην τα βλέπουμε όλα μονόπλευρα. Πώς λοιπόν οι πε71 θα σταθούν ως δάσκαλοι γενικής όταν θα κληθούν να αναλάβουν να παραδώσουν μάθημα μέσα στη τάξη;; Γιατί λοιπόν να θεωρούνται ικανότεροι στη παράλληλη στήριξη και να προτάσσονται τόσο καιρό από τους πε7050;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 19:09 | Βουζα Σοφια

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Καιρός ήταν.
    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:06 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

    Στη σωστή κατεύθυνση η μοριοδότηση. Θα πρέπει πράγματι να τερματιστεί η λογική της πρόταξης των 71/61 που ισχύει τώρα.. Άλλωστε κάθε απόφοιτος Παιδαγωγικών σχολών ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ με ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ,αποκτούσε και αποκτά ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού συνθήκη με την οποία έχουμε εργασιακά δικαιώματα σε Γενική και Ειδική σε όλες τις χώρες του κόσμου. Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Ισοτιμία ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:03 | Αγγελος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτίστως θέμα χαρακτήρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:59 | Αδαμαντία

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η ειδική αγωγή διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(συν) χρόνια σπουδών. Ζητούμαι Ισονομία και δικαιοσύνη. Εξάλλου όλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου που τώρα διδάσκουν Ειδικοί Αγωγή στα Πανεπιστήμια της Χώρας από πού ξεκίνησαν τις σπουδές? Από την γενική αγωγή και μετέπειτα ακολούθησαν Μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.
    Η προσφορά μας τόσα χρόνια αναγνωρίζετε από τους γονείς βλέποντας τα παιδιά τους να προοδεύουν και να εξελίσσονται. Διεκδικούμε απλά την ισότιμη αναγνώριση της προσφοράς μας στην ΕΑΕ, όπως άλλωστε ισχύει και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Διότι αμφισβητώντας την προσφορά μας, τα προσόντα μας, είναι σαν να αμφισβητούμε τους ήδη μόνιμους συναδέλφους (ΠΕ60,50) στα σχολεία, είναι σαν να αμφισβητούμε τα στελέχη εκπαίδευση ειδικής αγωγής (όπως, τους διευθυντές, και τους σχολικούς συμβούλους).
    Δεν μπορεί να υφίστανται η απόλυτη πρόταξη του βασικού πτυχίου όταν οι απόφοιτοι αυτών των σχολών δεν επαρκούν για να καλύψουν καν το 50% των πραγματικών κενών και καν στο προσεχές μέλλον δεν υφίσταται προοπτική πλήρωσης του 100% .
    Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μεταπτυχιακά μας είναι αξιόλογα είτε πρόκειται για μεταπτυχιακά εσωτερικού είτε εξωτερικού είτε δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, καθότι πέρασαν από τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναγνώρισης και ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ της Χώρας μας. Δεν δεχόμαστε την οποιαδήποτε συκοφαντία περί εξαγοράς πτυχίων διότι διαβάσαμε και πληρώσαμε τα προβλεπόμενε δίδακτρά που απαιτούνταν, όπως άλλωστε γίνετε και στα δημοσία Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Και όσους έχουν αυτή την ψευδαίσθηση, τότε ας τολμήσουν να κάνουν επώνυμα καταγγελία.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:53 | ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    NΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:49 | ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:44 | Ελένη Γ.

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:43 | Ανδρέας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:40 | Ελένη Γ.

    ΝΑΙ στην τροπολογία

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 17:47 | Καργοπουλου Ολυμπία

    Απαράδεκτη η νέα τροπολογία για την ΕΑΕ. Υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Θα θέσω ένα βασικό ερώτημα: Πόσοι από τους 70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή μόλις εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αρκεί αυτό το επιχείρημα για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ 61 ΤΩΡΑ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 17:14 | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ

    Από την μια στιγμή στην άλλη το δικό μας πτυχίο γίνεται… αόρατο.
    Φοιτητές, τελειόφοιτοι και μελλοντικοί ειδικοί παιδαγωγοί κρίνονται “ανεπαρκείς” από μία τροπολογία να προσφέρουν στο χώρο της Ειδικής Αγωγής τις γνώσεις που κατακτούν μέσα από θεωρητική και πρακτική φοίτηση 4 ετών. Πολλοί από εμάς εκτός από την μελέτη επενδύουμε τον χρόνο μας ως εθελοντές σε συλλόγους, ενώσεις και σωματεία ΑΜΕΑ είτε ως εργαζόμενοι σε θειρνές κατασκηνώσεις ΑΜΕΑ γιατί αγαπάμε τον χώρο αυτό. Έπειτα από αυτά η κυβέρνηση αποφασίζει να μας θεωρήσει ανάξιους να διδάξουμε και να προσφέρουμε στην Ειδική Αγωγή. Ασφαλώς, γίνονται αόρατα και τα επαγγελματικά μας δικαιώματα που υποτίθεται ότι παρέχει κάθε βασικό πτυχίο. Καταλαβαίνουμε όλοι πόσο αδίστακτα αφαιρούν από εμάς αυτό το δικαίωμα, αλλά και από τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία αφαιρούν το δικαίωμα εκπαίδευσης από ειδικά καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό. Σαν να το «πήραν» πολύ αριστερά, τόσο πολύ που βρήκε σε τοίχο. Στον επόμενο τοίχο όμως θα βρουν εμάς τους “ανάξιους” φοιτητές, ειδικούς παιδαγωγούς, αναπληρωτές επί 15 χρόνια και η σύγκρουση θα είναι μετωπιαία. Αμφισβητούνται όσα για τους υπόλοιπους κλάδους είναι αυτονόητα, διεκδικούμε τα αυτονόητα για την παιδεία.
    AYΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΤΥΧΙΟ ΑΟΡΑΤΟ

  • 1 Απριλίου 2017, 16:47 | ΜΑΡΙΑ Τ.

    Στηρίζουμε την πρόταση, η οποία βάζει τα πράγματα στην θέση τους για πρώτη φορά. Καιρός να μην υπάρχει αδικία πια στους 70.50, γιατί ορισμένοι έχουν κάνει πραγματικό κόπο.

  • 1 Απριλίου 2017, 16:31 | ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η πολύπαθη ειδική αγωγή αποτελεί το μόνο κλάδο της εκπαίδευσης που στα χρόνια ύπαρξης της έχει περάσει από τόσους πειραματισμούς και μεταβολές. Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που το βασικό πτυχίο, εξισώνεται με ένα μεταπτυχιακό. Η παιδαγωγική κατάρτιση των αποφοίτων σχολών ειδικής αγωγής, είναι δεδομένη και κατοχυρωμένη.Επίσης, μη ξεχνάμε πως ο οδηγός σπουδών υποχρεώνει τους φοιτητές σε πρακτική άσκηση σε όλες τις τάξεις του δημοτικού κι όχι μόνο σε δομές ειδικής αγωγής.Η ειδική αγωγή δεν είναι παρακλάδι της γενικής.Είναι κομμάτι της εκπαίδευσης!Καθένας στο πόστο του λοιπόν!Αλλιώς, σαν πολυεργαλεία που είστε εσείς της γενικής, να σας διορίσουμε σε όλους τους τομείς του δημοσίου!

  • 1 Απριλίου 2017, 15:45 | Γιώργος Πουρικης

    Απόσυρση της τροπολογίας
    Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει με τον
    κλάδο της Ειδικής Αγωγής. Εξισώνονται 4 χρόνια σπουδων με ένα 8μηνο μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως.Είναι σύνηθες σ αυτή τη χώρα να θεωρούμαστε μόνο ψήφοι και τιποτε αλλο,επομένως πρέπει να βολευτούν οι περισσότεροι και οχι οι πιο άξιοι.
    Λυπάμαι για το Υπουργείο Παιδείας που σαν στοχο έχει την κερδοφορία και οχι την σωστή εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία.

  • 1 Απριλίου 2017, 15:17 | ΧΡΗΣΤΟΣ Ε

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    – Υπάρχει απαξίωση του βασικού τίτλου σουδών ( σημερα χτυπά την πόρτα της ειδικής αγωγής και αύριο τη δική σου )
    – Έχουμε «καεί» από μεταπτυχιακά αμφιβόλου ποιότητας (και μάλιστα δίνουν και επάρκεια στην ξένη γλώσσα)
    – Αυτό σημαίνει και άμεση ατάργηση των τμημάτων ειδικής αγωγής.

    Οι φοιτητές ΕΑΕ επέλεξαν να σουδάσουν το αντικείμενο αυτό και μάλιστα ήταν και αριστούχοι, δείτε βασεις των σχολών, επειδή το ήθελαν και όχι για να βρουν μια θέση εργασίας όπως κάνουν οι υπόλοιποι απόφοιτοι άλλων σχολών επειδή καταλαβαίνουν ότι η ειδική αγωγή εχει «ψωμί» !!
    Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και όχι όπως μας συμφέρει ….

  • 1 Απριλίου 2017, 15:14 | Μαριανθη Μ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
    Η ειδική αγωγή χρειάζεται στελέχωση από ανθρώπους ειδικά εκπαιδευμένους και καταρτισμένους, ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους σ αυτόν τον τομέα. Χρειάζεται στελέχωση από αποφοίτους τμημάτων ειδικής αγωγής. Ένα μεταπτυχιακο δεν κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιωματα, είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικό όλο αυτό!!! Ντροπή που υποβιβάζετε μ αυτόν τον τρόπο την ειδική αγωγή και υποτιμάτε τα άτομα με ειδικές ανάγκες!!!!! Στην ειδική αγωγή πρέπει να υποστηρίζεται το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ περισσότερο από κάθε τι άλλο!!!!! Είμαστε ο μόνος κλάδος στον οποίο υποβιβάζονται τα επαγγελματικά δικαιώματα του βασικού τίτλου σπουδών και προτάσσεται ένα άλλο πτυχίο (απλό παιδαγωγική στην προκειμένη περίπτωση) με μεταπτυχιακό στην εαε!