1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ όχι απλά δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά να ενισχυθεί με περισσότερο προσωπικό. Οι συνάδελφοι του ΚΕΠΛΗΝΕΤ επιλύουν καθημερινά σημαντικά προβλήματα λειτουργίας του εξοπλισμού. Αν καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ οι περισσότερες εργασίες επισκευής,αναβάθμισης,εγκατάστασης κλπ θα γίνονται από ιδιωτικές εταιρείες με συνεπαγόμενο μεγάλο κόστος.
Η συνεργασία μας με το Κε.Πλη.ΝεΤ. έχει αποδειχθεί δημιουργική και αποδοτική σε όλα τα επίπεδα , και έχει διασφαλίσει την σωστή λειτουργία της Υπηρεσίας. Προσδοκούμε στην μετεξέλιξη της δομής και όχι την κατάργηση της.
O θεσμός του KΕ ΠΛΗΝΕΤ είναι πολύ σημαντικός γιατί υποστηρίζει τον έργο των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων,
α)επισκευάζοντας υπολογιστές,
β) υποστηρίζοντας λογισμικά όπως το ubuntu online χωρίς φύσική παρουσία στο χώρο αλλά άμεσα
γ) τα παλιά εργαστήρια χωρίς το ubuntu θα ήταν αδύνατο να δουλέψουν με windows,
δ) τα ubuntu είναι ελεύθερο λογισμικό ενώ για τα windows θα πρεπει να υπάρχουν πληρωμένες άδειες χρήσης – που δεν υπάρχουν σε πάρα πολλά σχολεία.
ε) δίνονται τεχνικές συμβουλές και διεξάγουν επιμοφρφώσεις στους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων.
ο θεσμός δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά απεναντίας πρέπει να ενυσχιθεί.
H διατήρηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αναγκαία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν στις σχολικές μονάδες σχετικά με τους υπολογιστές, τα δίκτυα, τις υπηρεσίες του διαδικτύου κλπ. Επίσης προσφέρει επινόρφωση σχετικά με τη λειτουργία των εργαστηρίων, του διαδικτύου κλπ. Αν καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε 2-3 χρόνια μάλλον δε θα λειτουργεί κανένα εργαστήριο!
Η αλλαγή που προτείνει το σχέδιο νόμου θεωρώ ότι είναι αρνητική καθώς θα έχει ως συνέπειά της
1. την υποβάθμιση της τεχνικής υποστήριξης των σχολικών μονάδων σε ζητήματα ΤΠΕ και
2. την κατάργηση της επιμορφωτικής δράσης σε ζητήματα ΤΠΕ των εκπαιδευτικών και της τοπικής κοινωνίας,
εργασίες με τις οποίες είναι επιφορτισμένο σε κάθε περιοχή το Κε.Πλη.Νε.Τ.
Για την τεχνική στήριξη ο καθένας από μας είτε ως Διευθυντής ή είτε ως εκπαιδευτικός μπορεί να ανακαλέσει στην μνήμη του περιπτώσεις όπου το Κε.Πλη.Νε.Τ. (τις χρονιές που ήταν στελεχωμένο) παρείχε τεχνική βοήθεια, είτε με επιτόπου επισκέψεις στη σχολική μονάδα, είτε εξ αποστάσεως, είτε με την μεταφορά του προβληματικού εξοπλισμού στο Κε.Πλη.Νε.Τ. και την επισκευή του (αποτροπή επίσκεψης του προσωπικού λόγω μη έγκρισης οδοιπορικών για μετακινήσεις του μικρότερων των 50 χλμ.).
Ως εκπαιδευτικοί έχουμε πολλές φορές επωφεληθεί από την παρακολούθηση επιμορφώσεων, σεμιναρίων ή ημερίδων που έχουν πραγματοποιηθεί από κάποιο Κε.Πλη.Νε.Τ., επιμορφώσεις που σε πολλές περιπτώσεις καλύπτουν το κενό της απουσίας υπηρεσιακής επιμόρφωσης από το Υπουργείο Παιδείας. Αναφέρουμε εδώ ενδεικτικά και κάποιες επιμορφωτικές δράσεις
Ενδεικτικά αναφέρω τα εξής που είχαν πανελλαδική εμβέλεια:
– Από το σχολ. έτος 2011-12 μέχρι σήμερα, ποικίλα εξ αποστάσεως σεμινάρια μέσω πλατφόρμας Moodle (π.χ. αξιοποίηση Moodle, Ψηφιακή αφήγηση, Geogebra) υποστηριζόμενα από το Κε.Πλη.Νε.Τ. Αχαΐας (βλ. http://e-learning.ilei.sch.gr/moodle/).
– Σχολ. Έτος 2017-18, Ποικίλα εξ αποστάσεως σεμινάρια μέσω πλατφόρμας Moodle επιμόρφωσης εκπαιδευτικών eTwinning, υποστηριζόμενα από το Κε.Πλη.Νε.Τ. Κυκλάδων (βλ. http://seminars.etwinning.gr/)
Την ίδια στιγμή, με την πρόταση αυτή του Υπουργείου Παιδείας θα υπάρξει οικονομική επιβάρυνση τόσο των Διευθύνσεων όσο και των σχολικών μονάδων για τους εξής λόγους:
1. Τα Κε.Πλη.Νε.Τ. λειτουργούν χωρίς επιπλέον οικονομικό κόστος για τον προϋπολογισμό, καθώς στελεχώνονται από δύο εκπαιδευτικούς Πληροφορικής χωρίς επιδόματα. Με το νέο σχήμα σε κάθε Νομό θα έχουμε δύο διοικητικούς υπαλλήλους (όχι Πληροφορικούς) ως προϊσταμένους του νέου τμήματος Δ΄ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών με επίδομα (έναν στην Δ/νση Α/θμιας και έναν στην Δ/νση Β/θμιας) και δύο εκπαιδευτικούς Πληροφορικής (έναν στην Δ/νση Α/θμιας και έναν στην Δ/νσης Β/θμιας) ως υφιστάμενους αυτών.
2. Με το σχήμα αυτό δεν θα είναι δυνατή η αποτελεσματική τεχνική υποστήριξη των Δ/ντων των σχολικών μονάδων και των σχολικών εργαστηρίων σε κάθε Διεύθυνση. Ως εκ τούτου το έργο της τεχνικής υποστήριξης θα μεταφερθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες με πρόσθετο κόστος για τα σχολεία ή θα απαξιωθεί ο Πληροφορικός εξοπλισμός.
Η πρότασή μου είναι το Κε.Πλη.Νε.Τ.:
1. Να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του ως αυτόνομη τοπική και αποκεντρωμένη δομή για την υποστήριξη της τοπικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
2. Να ενισχυθεί ο επιμορφωτικός του ρόλος μέσα από επίσημη θεσμοθέτηση δράσεων.
3. Η επιλογή των στελεχών του να συνεχίσει να γίνεται σε επίπεδο Περιφέρειας και σε κάθε Κε.Πλη.Νε.Τ. να συνεχίσει να μπορούν να τοποθετηθούν εκπαιδευτικοί από όλη την Περιφέρεια.
4.Να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με τεχνολογικό εξοπλισμό και προσωπικό.
Με εκτίμηση
Χρήστος Ρέτσας, κλ. ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19), Υπεύθυνος Κε.Πλη.Νε.Τ. Φωκίδας
Πρώην Υπεύθυνος Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής
Η συμβολή του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ουσιαστική και απαραίτητη στην καλή λειτουργία της σχολικής μονάδας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Θεωρώ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ την συνέχιση της λειτουργίας του χωρίς ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ! Επιπλέον , θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους εκπιαδευτικούς του ΚΕΠΛΗΝΕΤ γαι την προθυμία τους την ευγένειά τους την συμπαράστασή τους τις οδηγίες και τις λύσεις που μας λύνουν τα χέρια εμάς των υπολοίπων των άλλων ειδικοτήτων και δη των ΠΕ60 (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ) που μόνες μας στη σχολική μονάδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ και επί 4 συνεχείς 60λεπτες ώρες είμαστε και ακπιαδευτικοί και προισταμένες και καθαρίστριες και επιτηρήτριες και και και και κάθε βοήθεια μάς είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!!!!
Σε μια εποχή που ο εξοπλισμός Η/Υ των σχολείων ‘γερνάει’ επικίνδυνα και δεν αντικαθίσταται ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να αναβαθμισθεί ουσιαστικά. Οι υπηρεσίες τους είναι πολύτιμες και κατάργησή τους συνεπάγεται μεγάλες δυσλειτουργίες και εκθετική αύξηση του κόστους
Αγαπητοί κύριοι,
Θα είναι μεγάλο λάθος για τη δημόσια εκπαίδευση, τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ.
Οι περισσότεροι των τωρινών Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι σε αυτή τη θέση πολλά χρόνια με τεράστια εμπειρία και προσφορά στις σχολικές μας μονάδες.
Η ανταπόκρισή τους στα αιτήματα των σχολείων είναι άμεση και με το μικρότερο δυνατό κόστος,γιατί όλοι γνωρίζουμε τις πενιχρές επιχορηγήσεις των σχολείων.
Ας σκεφθεί το υπουργείο το τεράστιο οικονομικό κόστος που θα προκύψει, αν τα αιτήματα των σχολείων για τους απαρχαιωμένους εξοπλισμούς που διαθέτουμε διεκπεραιώνονται από ιδιώτες.
Ας μην καταργούμε επιτέλους ότι είναι χρήσιμο και αποδοτικό,ας φροντίζουμε να το κάνουμε να λειτουργεί ακόμα καλύτερα επανδρώνοντας το με περισσότερο προσωπικό.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους και εργαζόμενους στην ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Ιωαννίνων που τόσα χρόνια μας στηρίζουν με την τεχνική και την επιστημονική τους κατάρτιση.
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ δεν πρέπει να καταργηθούν, η συμβολή τους στην σωστή και ομαλή λειτουργία των σχολείων είναι πολύ σημαντική. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι τα κέντρα αυτά φροντίζουν και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, δύνεται η δυνατότητα σε όλους μας να επιμορφωθούμε και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας χωρίς πολλές φορές να χρειαστεί να μετακινηθούμε μακριά από τον τόπο διαμονής μας αλλά και σε ώρες που δεν παρακωλύουν το εκπαιδευτικό μας έργο. Αν αυτά τα κέντρα καταργηθούν και αντικατασταθούν από ένα άτομο, όλη αυτή η υποδομή που έχει δημιουργηθεί δεν θα μπορεί να υποστηριχθεί.
ΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΔΟΜΗ
To έργο τους είναι πολύ σημαντικό για την λειτουργία των εργαστηρίων και των σχολείων γενικότερα και για αυτό το λόγο δεν πρέπει να καταργηθούν. Αντίθετα, πρέπει να ενισχυθούν και να αναβαθμιστούν.
Tο Κε.Πλη.Νε.Τ. πρέπει να παραμείνει και να συνεχίσει να προσφέρει το σημαντικό του έργο .
χωρίς την υποστήριξη από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ οι υπολογιστές του σχολείου δεν θα λειτουργούσαν ,οι εκπαιδευτικοί των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην ουσία εξασφαλίζουν την λειτουργία των πληροφοριακών υποδομών του κάθε σχολείου..
Ειδικά μετά την κατάργηση του 3ωρου των ΣΕΠΕΗΥ οι Τεχνικοί των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι η μοναδική λύση για τα εργαστήρια των σχολείων όλων των βαθμίδων. Γι αυτό υιοθετώ πλήρως την πρόταση του συνάδελφου υπεύθυνου ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αν. Θεσσαλονίκης Γιάννη Παπαγιαννακέλη για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ:
Από την αρχή της τρέχουσας σχολικής χρονιάς έως σήμερα (21 Μαρτίου) έχει ανταποκριθεί σε 189 αιτήματα σχολείων με 315 ολοήμερες επισκέψεις τεχνικών (2,28 τεχνικοί κάθε μέρα σε ένα ή περισσότερα σχολεία). Ενδεικτικές εργασίες : έλεγχος, αποκατάσταση και προτάσεις για επέκταση Δικτύωσης σχολείων, ρυθμίσεις δρομολογητών, επιτόπιος έλεγχος και διόρθωση υπολογιστών, συνδέσεις εκτυπωτών/φωτοτυπικών κοινόχρηστων και δικτυακών κ.τ.λ.
Στον παραπάνω αριθμό δεν περιλαμβάνονται :
– Ημιημερήσιες / επείγουσες επισκέψεις
– Εξυπηρέτηση τηλεφωνικά ή με τηλεχειρισμό υπολογιστών στα σχολεία
– Διάγνωση βλαβών και επιδιόρθωση μηχανημάτων που έφεραν τα σχολεία ή οι τεχνικοί στο χώρο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ
– Υποστήριξη εκδηλώσεων σχολείων / φορέων
Διαιρώντας το ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε 2 ανεξάρτητες δομές, με 2 πληροφορικούς στην κάθε μια, δυσκολεύεται η διάχυση της γνώσης και εμπειρίας μεταξύ των τεχνικών, όπως και η ορθολογικότερη κατανομή των αιτημάτων / επισκέψεων. Ακόμη τα εργαλεία, μεταχειρισμένα υλικά και ανταλλακτικα που υπάρχουν, αξιοποιούνται πολύ λιγότερο από τμήματα ενός ή δύο ατόμων.
Πρότασή μας είναι τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.:
– να παραμείνουν με την προηγούμενη μορφή τους (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης
– Να υπάγονται διοικητικά να υπάγονται στο Διευθυντή Εκπαίδευσης
– Να ενισχυθούν με προσωπικό και να αναβαθμιστούν
Ως Μηχανικός Πληροφορικής της Εκπαίδευσης και υπεύθυνη ΣΕΠΕΗΥ για πολλά έτη, θα ήθελα να καταγραφεί ότι η συνεργασία με τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν απαραίτητη πολλές φορές και αναντικατάστατη.
Οι αίθουσες πληροφορικής δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν και τα τμήματα δεν θα εκπαιδεύονται σωστά.
Όλα έχουν αντίκτυπο τον μαθητή και την ποιότητα της παιδείας που ολοένα φθίνει. Σε μια εποχή που η τεχνολογία αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς, αυτό είναι ανεπίτρεπτο.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να ενισχυθούν παραπάνω με αρμόδιους τεχνικούς και όχι να μειωθούν..
Απαράδεκτο!
Έχοντας υπόψη τη συνεργασία μας με το Κε.Πλη.ΝεΤ., θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή ήταν άκρως δημιουργική και αποδοτική σε όλα τα επίπεδα, εξασφαλίζοντας τις προυποθέσεις για την ευρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας. Δεν είμαι σίγουρος αν μια τόσο επιτυχημένη δομή λειτουργίας μπορεί να αντικατασταθεί και να λειτουργήσει το ίδιο αποδοτικά και επικοδομητικά.
Είμαι διευθυντής στο 12/θέσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΕΛΕΠΑΠ και έχω καταχραστεί την τεχνογνωσία και την προθυμία των τεχνικών του ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε άπειρες εργατοώρες έτσι ώστε να διαθέτω ένα σχολείο με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή συνδεδεμένο στο διαδίκτυο για κάθε χώρο του σχολείου μου και την υποστήριξη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ για κάθε φορά που χρειαστεί το οτιδήποτε. Δεν ξέρω ποιο ποσοστό του χρόνου που μου αναλογεί σαν σχολείο έχω καταχραστεί αλλά οι τεχνικοί του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν πάντα εκεί όταν τους ζήτησα.
Δεν κλείνουμε τις δομές που λειτουργούν, κλείνουμε αυτές που παρασιτούν πάνω μας.
Αν θέλετε να κάνετε κάτι με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ αναβαθμίστε το .
Η συμβολή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην εκπ/κή κοινότητα είναι πολύ σημαντική.
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά αντίθετα να ενισχυθεί.
Πραγματικά απορώ με το σκεπτικό πίσω από την απόφαση για κατάργηση της δομής του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Τι ακριβώς πιστεύετε ότι θα πετύχετε, δηλαδή?
Δεν υπάρχει άνθρωπος της Εκπαίδευσης που να μην έχει εκθειάσει το έργο των ανθρώπων που στελεχώνουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όλα αυτά τα χρόνια, τόσο στα σχολεία όσο και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Έχοντας ελάχιστα μέσα στη διάθεσή τους και χωρίς να επιβαρύνουν περαιτέρω οικονομικά τον προϋπολογισμό, έχουν προσφέρει και συνεχίζουν να προσφέρουν τα μέγιστα.
Πώς ακριβώς νομίζετε ότι στήθηκαν και συντηρούνται όλα αυτά τα χρόνια τόσα και τόσα σχολικά εργαστήρια?
Ποιος θα κάνει αυτή τη δουλειά από εδώ και πέρα?
Πρόκειται για τελείως παράλογη απόφαση!
Ούτε οικονομικό όφελος προκύπτει από την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., ούτε κάποιου είδους βελτίωση στη γενικότερη διοικητική λειτουργία.
Το αντίθετο. Αφήνει ένα μεγάλο κενό στον τομέα της τεχνικής υποστήριξης των σχολικών εργαστηρίων, το οποίο θα κληθεί να καλύψει ο ιδιωτικός τομέας, επιβαρύνοντας προφανώς οικονομικά το κράτος και τον πολίτη.
Αν έπρεπε να συζητάμε κάτι αυτή τη στιγμή, αυτό θα ήταν η περαιτέρω στήριξη των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., τόσο όσον αφορά τη στελέχωσή τους με ανθρώπινο δυναμικό όσο και με υλικοτεχνικό εξοπλισμό, και όχι φυσικά την κατάργησή τους!
Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2018 η χώρα μας να κάνει ένα τέτοιο πισωγύρισμα στον κρίσιμο τομέα της Πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών και μάλιστα σε έναν τόσο ευαίσθητο χώρο όπως είναι η Εκπαίδευση.
To έργο τους είναι πολύ σημαντικό για την λειτουργία των εργαστηρίων και των σχολείων γενικότερα και για αυτό το λόγο δεν πρέπει να καταργηθούν. Αντίθετα, πρέπει να ενισχυθούν και να αναβαθμιστούν.
Tο Κε.Πλη.Νε.Τ. πρέπει να παραμείνει και να συνεχίσει να προσφέρει το σημαντικό του έργο ….
ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ NA θέλουν να το καταργήσουν!!!
Ως διευθυντής του 12/θεσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου ΕΛΕΠΑΠ θα ήθελα να δηλώσω ότι διαθέτω ένα σχολείο όπου σε κάθε τάξη του σχολείου μου υπάρχει ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής συνδεδεμένος στο διαδίκτυο έτσι ώστε ο δάσκαλος σε ένα σχολείο με πολυαναπηρίες να μπορεί να καταφύγει σε εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης όποτε το χρειάζεται.
Για το σχέδιο και τη δυνατότητα αυτή του σχολείου μου είχα σε κάθε βήμα του, αρωγούς τους τεχνικούς του ΚΕΠΛΗΝΕΤ οι οποίοι έχουν διαθέσει για πολλά χρόνια άπειρες εργατοώρες ώστε να αναβαθμιστεί ο, όχι και τόσο μοντέρνος, ηλεκτρονικός εξοπλισμός του σχολείου.
Δεν γνωρίζω πόσο από τον χρόνο που αναλογούσε στα υπόλοιπα σχολείο έχω καταχραστεί αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι μια πιο συρρικνωμένη δομή υποστήριξη θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε σχολείου.
Δεν κλείνουμε τις δομές που λειτουργούν επειδή αδυνατούμε να ελέγξουμε τις δομές που παρασιτούν πάνω μας. Αφήστε το ΚΕΠΛΗΝΕΤ στη θέση του και αν θέλετε να παρέμβετε, αναβαθμίστε το.
Στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας και των επικοινωνιών είναι απαραίτητη η ενίσχυση και η αναβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Το έργο τους είναι αξιόλογο όχι μόνο για τις σχολικές μονάδες αλλά και για τις διευθύνσεις εκπαίδευσης.
ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ, ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ.
Καλημέρα
Ως Διευθυντής και άνθρωπος της πράξης, θα ήθελα να αξιοποιήσω το θεσμικό περιθώριο που παρέχει η διαβούλευση σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για το καλό της παιδείας και του τόπου και να πω ότι τα Κε.Πλη.Νε.Τ. όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν, αλλά αντίθετα, να αναβαθμιστούν.
Είναι λυπηρό φαινόμενο, αλλά δυστυχώς συνηθισμένο, οι άνθρωποι της πράξης να γνωρίζουν ποιες ακριβώς είναι οι ανάγκες, αλλά οι αποφάσεις να λαμβάνονται με κριτήρια που απέχουν από τα πραγματικά δεδομένα.
Συνελόντι ειπείν (καθότι και φιλόλογος): δώστε στους ανθρώπους που γνωρίζουν και ενδιαφέρονται τα μέσα και το θεσμικό πλαίσιο που ΜΠΟΡΕΙΤΕ να τους δώσετε και θα κάνουν θαύματα.
Με πίστη στον θεσμό της διαβούλευσης
Δρ. Γιώργος Ηλιόπουλος
Διευθυντής 1ου Γενικού Λυκείου Νέου Ψυχικού
Η ύπαρξη και επαρκής στελέχωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητη για την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων. Ήδη θεωρούνται υποστελεχωμένα. Η κατάργηση ή υποβάθμισή τους θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα.
Ως πληροφορικός σε σχολείο μου φαίνεται αδιανόητο να καταργηθεί η τεχνική στήριξη από τους τεχνικούς ΠΛΗΝΕΤ! Η εμπειρία μου είναι εξαιρετικά θετική καθώς έχω την τύχη στο σχολείο μου να έρχεται τεχνικός με τεχνογνωσία, απόλυτα συνεργάσιμος o οποίος υποστηρίζει όχι μόνο το εργαστήριο πληροφορικής αλλά και όλους τους υπολογιστές του σχολείου: διευθυντή, υποδιευθυντή, γραμματείας (χωρίς γραμματέα βέβαια), γραφείου καθηγητών, αιθουσών διδασκαλίας αλλά και το δίκτυο! Ποιος θα τα κάνει όλα αυτά;
Αυτό που βέβαια διαπιστώνει κανείς είναι ότι δεν είναι όλοι (όπως παντού εξάλλου) το ίδιο συνεπείς, εργατικοί και αποτελεσματικοί. Θα έπρεπε λοιπόν κατά τη γνώμη μου να γίνει προσεκτική επιλογή των τεχνικών και στη συνέχεια διασφάλιση της ουσιαστικής προσφοράς τους στα σχολεία με τρόπο που θα σέβεται την προσωπικότητά τους και θα ενθαρρύνει τη δημιουργικότητά τους.
Το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι γνωστό και καθολικά αναγνωρισμένο. Προσφέρουν στήριξη σε όλες τις σχολικές μονάδες, στους καθηγητές και σε όλες τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης.
Οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των σχολείων, η αύξηση του αριθμού υπολογιστών για διδακτικό αλλά και διοικητικό έργο, τα προβλήματα εξοπλισμού λόγω παλαιότητας, οι νέες υπηρεσίες που προστίθενται κάθε χρόνο, η επέκταση της χρήσης νέων τεχνολογιών σε όλα τα μαθήματα, η κατάργηση της τρίωρης απασχόλησης των υπευθύνων εργαστηρίων θα έπρεπε να οδηγήσουν σε ενδυνάμωση της δομής των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Για να μπορούν να προφέρουν σωστά το έργο τους, τόσο για την τεχνική στήριξη όσο και τη στήριξη των εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό τους έργο ο αριθμός των συναδέλφων που στελεχώνουν το κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να αυξηθεί και όχι να μειωθεί.
Η δημιουργία ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια δεν είναι κατανοητό τι εξυπηρετεί. Οι ανάγκες τεχνικής στήριξης είναι ίδιες τόσο στα Γυμνάσια και Λύκεια όσο και στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία. Η συνεργασία του προσωπικού είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για την αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων και πολύπλοκων χρονοβόρων εργασιών επίσης η εργασία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ απαιτεί εξοπλισμό: εργαλεία, εξαρτήματα, ανταλλακτικά κλπ. ο οποίος βρίσκεται στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ της Δευτεροβάθμιας Ο διαχωρισμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ περιορίζει τις δυνατότητες επιλογής προσωπικού και θα οδηγήσει σε μείωση της αποδοτικότητας.
Η επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια εξασφαλίζει την επιλογή των πλέον ικανών στελεχών που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον και την υποστήριξη όλων των σχολικών και διοικητικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας.
Αγαπητοί κύριοι,
Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση. Πρέπει οπωσδήποτε να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία.
Στα προηγούμενα έτη τα στελέχη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αργολίδας ήταν απόλυτα απαραίτητα στην λειτουργία του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου μας στο οποίο είμαι υπεύθυνη. Δεν θα μπορούσα να εργαστώ και να χρησιμοποιήσω το απαρχαιωμένο εξοπλισμό του εργαστηρίου αν δεν είχα την υποστήριξη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αργολίδας. Παρέχουν άμεση βοήθεια και υποστηρίζουν τεχνολογικά το σχολείο με την ελάχιστη υλική υποστήριξη κάνοντας πάντα το καλύτερο τους όταν εγώ η ίδια δεν θα μπορούσα λόγω έλλειψης τεχνικής κατάρτισης.
Πιστεύω ότι 1 άτομο ανά νομό δεν είναι αρκετό για να υποστηρίξει όλα τα σχολεία. Η υποστελέχωση ενός τέτοιου τμήματος θα έχει σίγουρα επίδραση στην χρήση του εργαστηρίου και συνεπώς και στην διδασκαλία. Έτσι και αλλιώς το κόστος ύπαρξης του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν ελάχιστο, χωρίς επιπλέον χρηματοδότηση όταν τα μέλη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν συνάδελφοι Πληροφορικής. Χωρίς την τεχνική υποστήριξή τους το κόστος υποστήριξης των «αρχαίων» εργαστηρίων των σχολείων θα ήταν δυσβάσταχτο από την σχολική μονάδα.
Το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι σημαντικό στα σχολεία και στις Διευθύνσεις. Πρέπει ο θεσμός αυτός να διατηρηθεί στη σημερινή του μορφή και να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο σε προσωπικό και τεχνογνωσία. Το ότι λειτουργούν τα εργαστήρια στα σχολεία μας σε πολύ μεγάλο ποσοστό οφείλεται σε αυτούς τους ανθρώπους.
Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ Η/Υ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΠΛΗΝΕΤ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ.
Δομές της εκπαίδευσης που διαχρονικά έχουν δείξει ότι έχουν επιτελέσει αξιόλογο έργο και είναι χρήσιμες δεν καταργούνται. Εκσυγχρονίζονται, υποστηρίζονται και δεν ΚΑΤΑΡΓΟΎΝΤΑΙ. Σε μια εποχή τόσο δύσκολη με υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες από τον πυλώνα της εκπαίδευσης η χρησιμότητα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αναγκαία.
Ως διευθυντής σχολείου αρκετές φορές χρειάστηκα την βοήθεια των υπευθύνων τεχνικά-πρακτικά αλλά και συμβουλευτικά. Σε οτιδήποτε καινούργιο και σύγχρονο υπάρχει υποστήριξη και ενημέρωση.
Ο επιμορφωτικός τους ρόλος στα στελέχη της εκπαίδευσης και στο εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό είναι επίσης πάρα πολύ σημαντικός.
Ακόμη και με τη στενή οικονομική πλευρά να προσεγγισθεί το θέμα η αναγκαιότητα της ύπαρξης των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ενισχύεται. Η τεχνική βοήθεια που περέχουν σ όλα τα σχολεία με τον υπάρχοντα παλαιό εξοπλισμό είναι άμεση και με μηδενικό κόστος.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν προσφέρει εξαιρετικό έργο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να διατηρηθούν και να ενισχυθούν.
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητος για τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εάν καταργηθεί ποιος θα υποστηρίζει τα σχολεία σε τεχνικά θέματα; Το Υπουργείο Παιδείας έχει προδωρήσει σε ηλεκτρονική μηχανογράφηση όλων των υπηρεσιών που αφορούν τα σχολεία χωρίς να έχει μεριμνήσει για την τεχνική υποστήριξη. Ο θεσμός αυτός όχι απλά δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά να ενισχυθεί με περισσότερο προσωπικο.
Διαφωνώ με την κατάργηση του θεσμού των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Οι ανάγκες των σχολείων για τεχνική στήριξη συνεχώς αυξάνονται και θα πρέπει τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ να στελεχωθούν με περισσότερους τεχνικούς όχι να καταργηθούν.Το έργο τους είναι πολύτιμο και η βοήθεια που προσφέρουν με την τεχνική υποστήριξή τους είναι ουσιαστική τόσο για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς όσο και για τους Διοικητικούς των Δ.Δ.Ε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΠΛΗΝΕΤ.ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ , ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙ ΑΥΤΗΝ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΒΟΗΘΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΟΡΩΝ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΔΡΑΝΗΣΕΙ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΙΩΑΝΝΑ ΖΗΚΙΔΟΥ
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητος για τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εάν καταργηθεί ποιος θα υποστηρίζει τα σχολεία σε τεχνικά θέματα; Το Υπουργείο Παιδείας έχει προδωρήσει σε ηλεκτρονική μηχανογράφηση όλων των υπηρεσιών που αφορούν τα σχολεία χωρίς να έχει μεριμνήσει για την τεχνική υποστήριξη. Ο θεσμός αυτός όχι απλά δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά να ενισχυθεί με περισσότερο προσωπικο.
Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και θα έπρεπε να ενισχυθεί. Προσφέρουν σπουδαίες υπηρεσίες σε όλες τις σχολικές μονάδες και μεμονωμένα στους εκπαιδευτικούς,ιδιαίτερα αυτούς που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές, στους οποίους δεν δίνεται η δυνατότητα χωρίς τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ να συμμετέχουν σε επιμορφώσεις και ευρωπαϊκά προγράμματα (π.χ. Επιμόρφωση Β1 επιπέδου, χρήση εφαρμογών ΕΛ/ΛΑΚ, e-Twinning και τόσα άλλα!). Το έργο τους είναι σπουδαίο! Η πληροφορική είναι το μέλλον για την εκπαίδευση και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ συμβάλλουν στην αναπτυξιακή πρόοδό της.
Θα ήταν μεγάλο λάθος να καταργηθεί η δομή των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ καθώς αποτελεί σημαντική βοήθεια για του εκπαιδευτικούς που μέσα σε όλες τις υποχρεώσεις τους , έχουν να ασχοληθούν και με αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων έξω από αντικείμενο του επαγγέλματος. Από προσωπική εμπειρία, όσες φορές αντιμετώπισα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου, η συμβολή των αρμόδιων υπαλλήλων ήταν άμεση και καθοριστική.
Οι τεχνική υποστήριξη που παρέχουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προς τις Σχολικές Μονάδες και τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης είναι πολύτιμη και αναντικατάστατη.
Το να κλείσουν πρόχειρα και βιαστικά, χωρίς να υπάρχει απάντηση στο ερώτημα: «ποιός θα παρέχει τεχνική υποστήριξη στα Σχολεία και τις Δ/νσεις», αποτελεί ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ.
Όπως τεράστιο λάθος είναι να πιστεύει η ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ., ότι με τη σύσταση τμημάτων πληροφορικής στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης (Προεδρικό Διάταγμα 18/2018, άρθ.52), θα υπάρξει κάλυψη του κενού που θα αφήσει η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, δεδομένου ότι τα τμήματα Πληροφορικής είναι κατά κανόνα υποστελεχωμένα και μάλιστα με διοικητικούς υπαλλήλους που δεν έχουν καμία σχέση με την πληροφορική!!!! Ενδεικτικά στη ΔΔΕ Σερρών ο πρόσφατα ορισθείς Προϊστάμενος Πληροφορικής είναι διοικητικός υπάλληλος που πρίν μεταταχθεί ήταν ΠΕ11…..
«1» άτομο ανά Διεύθυνση είναι οδυνηρά μικρός αριθμός σε σχέση με τις ανάγκες των σχολείων. Ας αναλογιστούμε ότι ΟΛΑ πλέον διακινούνται/δημιουργούνται μέσα από τη Τεχνολογία και η τεχνική υποστήριξη είναι ουσιαστική και επιτακτική αναγκαιότητα.
Είναι πραγματικά λυπηρό να παρακολουθείς καθημερινά τις ενέργειες που γίνονται από ανθρώπους που προφανώς ουδεμία σχέση δεν έχουν με την καθημερινή λειτουργία των σχολικών μονάδων, για την υποβάθμιση της ποιότητας που παρέχεται στην ελληνική εκπαίδευση. Γιατί κάτι τέτοιο θα γίνει και με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αφού η βοήθεια που παρέχουν τόσο σε υλικοτεχνικό επίπεδο όσο και σε επιμορφωτικό είναι ανεκτίμητη.
Κατά την γνώμη μου όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν αλλά θα πρέπει να ενισχυθούν άμεσα με περισσότερο προσωπικό.
Θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου για την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Πραγματικά πιστεύω ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι άκρως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία των Διευθύνσεων και των σχολείων. Η βοήθειά τους είναι πραγματικά πολύ σημαντική και η κατάργησή τους θα προκαλούσε πολλά προβλήματα. Στη σημερινή εποχή που η Πληροφορική είναι το άλφα και το ωμέγα στη διοίκηση, θα έπρεπε όχι να καταργηθεί αλλά να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο.
Δεν είναι σωστό να καταργηθεί ο θεσμός αυτός. Ποιος θα παρέχει την υποστήριξη στα σχολεία; Θα καταργηθεί ό,τι είναι καλό και σωστό;
Τα πεπαλαιωμένα μηχανήματα και δίκτυα που υπάρχουν στα σχολεία, απαιτούν συνέχεια υποστήριξη από ειδικούς! Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν, αλλά επειδή έχουν τόσο φόρτο εργασίας, πραγματικά θα έπρεπε να στελεχωθούν με περισσότερο προσωπικό για να εξυπηρετούν τα σχολεία άμεσα και να υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στις αυξανόμενες ολοένα απαιτήσεις τις σύγχρονης παιδαγωγικής με την ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία.
Η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας. Προμηθευτές και συντηρητές θα κάνουν πάρτυ εις βάρος των λειτουργικών εξόδων των σχολείων. Η ανταπόκριση του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Σερρών σε κάθε έκκληση βοήθειας από μέρους μας ήταν άμεση.Ξανασκεφτείτε το …….
Οι Διευθύνσεις και τα σχολεία έχουν πλήρη τεχνική υποστήριξη από τους συναδέλφους, που εργάζονται στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν πρέπει να καταργηθούν.
Με τη σημερινή οικονομική συγκυρία η βοήθεια από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πολύ σημαντική. Από προσωπική εμπειρία, ως διευθυντής σχολείου, σας ενημερώνω πως κάθε φορά που προκύπτουν προβλήματα είτε στα hartwork είτε στα softwork (linux Microsoft – Open Office, μητρικές) η συμβολή του σε επίπεδο πληροφόρησης και αποκατάστασης βλαβών, είναι και άμεση και χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικό έργο στα σχολεια μας και στις Διευθυνσεις Εκπαδευσης. Ειναι ενας θεσμός που πρέπει να παραμεινει. Οι συναδελφοι του ΚΕΠΛΗΝΕΤ καλουνται καθημερινα να στηριξουν και να υποστηριξουν την λειτουργία των σχολικών εργαστηρίων καθως και την αντιμετώπιση των καθημερινων προβληματων που προκυπτουν στις Διευθυνσεις Εκπαιδευσης. Ας κρατήσουμε αυτον τον θεσμό και ας τον ενισχυσουμε!
To έργο τους είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την λειτουργία των εργαστηρίων και των σχολείων γενικότερα και για αυτό το λόγο δεν πρέπει να καταργηθούν. Αντίθετα, πρέπει να ενισχυθούν και να αναβαθμιστούν.
Tο Κε.Πλη.Νε.Τ. πρέπει να:
να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση
διοικητικά να βρίσκονται κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία
ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ- ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟΙ-ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΛΥΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικό έργο σε Διευθύνσεις και Σχολεία.
Η κατάργησή τους είναι τραγικό λάθος.
Τα προβλήματα θα αντιμετωπίζονται με αυξημένο κόστος