Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:
αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,
ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ.
Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία.
Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς
“Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”
Σωστές οι ρυθμίσεις του άρθρου 42 αλλά τις απαξιωνουν οι ρυθμίσεις γαβρογλου.. ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ για να έχουν νόημα οι ρυθμίσεις του άρθρου 42 και για τα δυσπροσιτα και για τη μη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο.. Μόνο τότε θα αποκτήσετε το ΗΘΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ απέναντι στο νομό γαβρογλου. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ.
αναδρομική ισχύ…
Νομίζετε πως οι εκπαιδευτικοί θα πιστέψουν ότι ο επόμενος υπουργός Παιδείας δε θα τα καταργήσει και πάλι και μάλιστα αναδρομικά; Ποιος από μας μπορεί πια να εμπιστευτεί την οποιαδήποτε πολιτική ηγεσία αφού όταν οι νόμοι που εφαρμόζετε έχουν μονόδρομη αναδρομική ισχύ;
Λανθασμένη η συγκεκριμένη ρύθμιση. Ιδιαίτερα στο δημοτικό ακόμα και ο αριθμός 20 είναι υπερβολικός για μια τάξη. Δημιουργούνται συνθήκες συνωστισμού, και δεν μπορεί να γίνει αποτελεσματική δουλειά βασισμένη στις σύγχρονες διδακτικές μεθόδους. Επίσης τώρα με την ίωση του κορωνοϊού θα περιμέναμε μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη.
Α) Η προσμέτρηση της διπλής μοριοδότησης σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες να μετράει αναδρομικά. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετήσαν σε αυτές γνώριζαν πως υπήρχε διπλή μοριοδότηση, ενώ, εάν δεν ίσχυε ο νόμος του διπλασιασμού, ενδεχομένως να μην είχαν επιλέξει να ταλαιπωρηθούν έτσι για ένα ολόκληρο έτος της ζωής τους με χίλιες δύο υποχρεώσεις ο καθένας. Είναι κατάφορη αδικία να μετράνε από το 2020 και μετά, ενώ όλοι οι εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες έχουν αντιμετωπίσει τις ίδιες δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν και οι εκπαιδευτικοί που θα πηγαίνουν από το 2020 και μετά, και μάλιστα με δεδομένο ότι τα μόριά τους μετρούν διπλά.
Β) Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Δεν είναι ηθικό και σωστό να μετράει η πλασματική διπλάσια προϋπηρεσία των δυσπρόσιτων για μόνιμο διορισμό! Δώστε άλλα κίνητρα! Περιμένουμε μόνιμους διορισμούς στα δυσπρόσιτα, ώστε να καλυφθούν και αυτές οι δύσκολες περιοχές!
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία πρέπει να μεταφέρεται, καθώς σύμφωνα και με το ΣτΕ είναι ΕΝΙΑΊΑ για όλη την εκπαίδευση! Ο εκπαιδευτικός δεν παύει να είναι εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες!
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”
Σχετικά με την προσθήκη της φράση “ανά κλάδο” για την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι απαραίτητη η αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν ξεπεράσει αυτούς τους μήνες.
Ζητάμε «καθαρούς πίνακες» με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς
Ο προηγούμενος νόμος πριν τον 4589 για την κάλυψη των οργανικών και λειτουργικών θέσεων ήταν ο 3848/2010. Το 2014, επί υπουργίας Λοβέρδου, ψηφίστηκε μια σημαντική ρύθμιση η οποία προστέθηκε στο άρθρο 5 του 3848 «Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών». Το άρθρο 5Α χαρακτηριστικά αναφέρει: «Από το σχολικό έτος 2014-2015 ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που διανύεται σε δημόσιες σχολικές μονάδες, οι οποίες κατά τις οικείες διατάξεις ανήκουν στις κατηγορίες μοριοδότησης Θ΄ και Ι΄ για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ΙΑ΄ και ΙΒ΄ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία και στην Πατμιάδα Εκκλησιαστική Σχολή, που αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 υπολογίζεται στο διπλάσιο για τη διαμόρφωση των τελικών πινάκων κατάταξης των εκπαιδευτικών, που προβλέπονται στο άρθρο 3. Η εν λόγω υπηρεσία υπολογίζεται στο διπλάσιο και για τον προσδιορισμό των μονάδων συνθηκών διαβίωσης¨.
Συνεπώς, η μη προσμέτρηση των μορίων της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας επί δύο για όσους υπηρέτησαν στις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες τα έτη που προηγούνται της εφαρμογής της παραπάνω ρύθμισης, συνιστά παραβίαση της αρχής καλής πίστης και δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου. Επιπλέον, η κατά δοκούν προσμέτρηση των διπλών μορίων από την εκάστοτε κυβέρνηση λειτουργεί ανασταλτικά καθώς ελάχιστοι αναπληρωτές θα είναι πρόθυμοι να καλύψουν κενές θέσεις σε σχολεία για μόρια τα οποία μπορούν να αναιρεθούν ανά πάσα στιγμή (όπως άλλωστε συμβαίνει με το άρθρο 42 για τα έτη 2014 έως 2020).
Επομένως, η αναδρομική προσμέτρηση για τα έτη 2014 και εφεξής αποτελεί δίκαιο αίτημα και η υλοποίησή του φανερώνει συνέχεια της εκπαιδευτικής διοίκησης.
Σχετικά με τη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων περιοχών, το βέλτιστο είναι είτε να ισχύσουν τα διπλά μόρια αναδρομικά είτε να μην ισχύσουν καθόλου.
Η στήριξη του δημόσιου σχολείου στις ακριτικές περιοχές της Ελλάδας με την διπλή μοριοδότηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά είναι φυσικά στην σωστή κατεύθυνση. θα πρέπει όμως να υπάρχει πρόβλεψη και για αναδρομική ισχύ.
Από την σχολική χρονιά 2014/15 γνωρίζαμε ότι με βάση τον νόμο που ήταν σε ισχύ, οι εκπαιδευτικοί που θα υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες θα λάβουμε διπλή μοριοδότηση και για τον μόνιμο διορισμό μας.
Έτσι πολλοί από εμάς κάναμε κάποιες επιλογές, να υπηρετήσουμε σε τέτοια σχολεία, με κόστος και θυσίες οικογενειακές, οικονομικές και προσωπικές. Στηρίξαμε τα ακριτικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα και γνωρίζαμε ότι θα έχουμε κάποια ανταμοιβή.
Όμως με τον νόμο που έφερε η προηγούμενη κυβέρνηση δημιουργήθηκε μια τεράστια αδικία αφού δεν υπήρχε καμία πρόβλεψη στο να μετρήσουν διπλά τα μόρια που αποκτήθηκαν στις δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.
Σας ζητώ να αποκαταστήσετε την αδικία και να δείξετε ότι στηρίζετε έμπρακτα τους εκπαιδευτικούς αυτούς που στα δύσκολα χρόνια της κρίσης έκαναν τον δικό τους αγώνα να στελεχώσουν τα σχολεία στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας. Θα είναι μια απόφαση που εκτός από τους εκπαιδευτικούς θα δείχνει ότι στηρίζει τους μαθητές και τους γονείς των παιδιών που παρά τις δυσκολίες συνεχίζουν να δίνουν ζωή σε κάθε γωνιά της χώρας μας.
Δείξτε στην πράξη ότι αυτή η κυβέρνηση παίρνει αποφάσεις με συνέχεια και αποκαθιστά τις τεράστιες αδικίες που δημιουργήθηκαν.
Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και στους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Είναι άδικο κάποιοι διοριστούν με αυτή την αλλαγή και να χάσουν τον διορισμό άτομα που έχουν στηρίζει την ΕΑΕ.
Να μην ισχύει η διπλή μοριοδότηση γιατί δημιουργεί σοβαρή καταστρατήγηση στους πίνακες. Κάποιοι ζουν σε δυσπρόσιτα μέρη.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!
Η διπλή μοριοδότηση πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ. Είναι άδικο για όλους όσους υπηρέτησαν κάτω από δύσκολες συνθήκες την εκπαίδευση, τις περισσότερες φορές μάλιστα, χωρίς να έχουν άλλη επιλογή.
Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και στους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Είναι άδικο κάποιοι διοριστούν με αυτή την αλλαγή και να χάσουν τον διορισμό άτομα που έχουν στηρίζει την ΕΑΕ.
Να μην ισχύει η διπλή μοριοδότηση γιατί δημιουργεί σοβαρή καταστρατήγηση στους πίνακες. Κάποιοι ζουν σε δυσπρόσιτα μέρη.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!
Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και στους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Είναι άδικο κάποιοι διοριστούν με αυτή την αλλαγή και να χάσουν τον διορισμό άτομα που έχουν στηρίζει την ΕΑΕ.
Να μην ισχύει η διπλή μοριοδότηση γιατί δημιουργεί σοβαρή καταστρατήγηση στους πίνακες. Κάποιοι ζουν σε δυσπρόσιτα μέρη.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
Να γίνει ξεκάθαρο ότι θα διορθωθεί η αθλιότητα της προηγούμενης κυβέρνησης να προσμετράται και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ! η προϋπηρεσία των ΠΕ 70,60στον κλάδο ΠΕ71,61 ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Πράγμα που αλλοίωσε σκόπιμα τους πίνακες διορισμών! Βαρεθήκαμε την αδικία αυτή!
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΤΩΡΑ!!
ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΙ!ΣΤΕΛΕΧΩΣΑΜΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ;;;ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΔΙΚΑΙΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ!!ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ!!
Ο νόμος 4589/2019 έδωσε το δικαίωμα στους εκπαιδευτικούς να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους από κλάδο σε κλάδο. Η μεταφορά όμως της προϋπηρεσίας των ΠΕ71 Δάσκαλοι στην Ειδική Αγωγή των πτυχιούχων του Τμήματος ΕΚΠ του ΠΑΜΑΚ στον κλάδο ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών έθιξε τον κλάδο ΠΕ78 των Κοινωνικών Επιστημών. Αυτήν την αδικία προσπαθήσατε να διορθώσετε με την προσθήκη στο άρθρο 42 των 2 λέξεων στη φράση «Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο»; Για να διορθώσετε μία αδικία (αν κάποιοι τη βλέπουν έτσι) δημιουργείτε άλλες αδικίες καθώς ΔΕΝ επιτρέπετε να μεταφέρεται διδακτική προϋπηρεσία ακόμα και σε ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΚΛΑΔΟΥΣ οι οποίοι αποτελούν ο ένας Β΄ και Γ΄ ανάθεση του άλλου. Εκτός αν σκοπεύετε να καταργήσετε τη Β΄ και Γ΄ ανάθεση και να διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός μόνο αντικείμενα του κλάδου που απέκτησε τον τίτλο σπουδών του. Κάτι που σίγουρα δεν συνάδει με τη διεπιστημονικότητα και τη διαθεματικότητα. Παρακαλώ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΣΤΕ το άρθρο 42 λαμβάνοντας υπόψη για τη μεταφορά ή όχι της διδακτικής προϋπηρεσίας ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τη συνάφεια των κλάδων ΑΝΑΛΟΓΑ με τις ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (Β και Γ).
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΩΡΑ!!ΔΙΚΑΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Θα ήταν βασική και η αναδρομική ισχύς των δυσπρόσιτων για όλους τους εκπαιδευτικούς,γιατί έτσι διασφαλίζεται η αξιοκρατία.
Σχετικά με τη διπλή προσμέτρηση των μορίων των δυσπρόσιτων, θεωρούμε ότι δεν θα λύσει πραγματικά το πρόβλημα της μη ανάληψης – παραίτησης των αναπληρωτών. Εξάλλου παραιτήσεις – μη αναλήψεις παρατηρήθηκαν και τα προηγούμενα χρόνια, που υπήρχε η διπλή προσμέτρηση των δυσπρόσιτων, καθώς και φέτος και σε περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, αλλά έχουν υψηλό κόστος διαβίωσης. Είναι εξαιρετικά δύσκολο για κάποιον να αφήσει το Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο την προσωρινή του εργασία σε φροντιστήρια, μαθήματα ή όποια άλλη (και πιθανόν ανεύθυνο απέναντι στους μαθητές του ή και τους εργοδότες του με τους οποίους είναι σίγουρο ότι δε θα ξαναεργαστεί) και να αναλάβει αναπληρωτής εντός τριών ημερών στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Πάγια θέση μας είναι ότι το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί ικανοποιητικά με την έγκαιρη, από την αρχή Σεπτεμβρίου και σε μία φάση πρόσληψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των αναπληρωτών, καθώς και με οικονομικής φύσης κίνητρα σε περιοχές με υψηλό κόστος διαβίωσης.
Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων
Blog:https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/
E-mail: anaplirotesbio@gmail.com
Facebook:https://www.facebook.com/groups/anaplirotesbio/:
Άδικη η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων. Ας μοριοδοτούνται τουλάχιστον τα ακριτικά και τα άκρως απομακρυσμένα.
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι διδακτική εμπειρία και πρέπει να μεταφέρεται από κλάδο σε κλάδο. Επί τέλους πρέπει να επιβραβεύεται και κάποιος σε αυτή τη χώρα που έχει πολλά προσόντα.
προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Είναι θετική η διπλή μοριοδότηση προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, ωστόσο βλέπουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταργείται ή επανέρχεται ως διάταξη. Προτείνεται να υπάρχει πάγια – σταθερή πολιτική απόφαση-θέση για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ως ΣΑΤΕΑ είχαμε ασκήσει διεξοδικά κριτική επί του συγκεκριμένου ζητήματος σε σχετικό δελτίο τύπου (30/12/2018) και συγκεκριμένα: “…ΔΕΝ πρέπει να τίθεται περιορισμός στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Αναφαίρετο δικαίωμα κάθε συναδέλφου η αναγνώριση και η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας για τον διορισμό στον κλάδο του/ στην ειδικότητά του. Ως προς την προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Αναφορικά με την αδικία που πάει να γίνει με τη ΜΗ προσμέτρηση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ σε όλους τους κλάδους και με τον κατακερματισμό της διδακτικής προϋπηρεσίας ανά κλάδο σας παρακαλώ να αναθεωρήσετε λαμβάνοντας υπόψη την Β και Γ ανάθεση συναφών αντικειμένων. Αφού είναι θεσμοθετημένα ΙΚΑΝΟΣ ο εκπαιδευτικός να διδάξει αντικείμενα Β και Γ ανάθεσης είναι τουλάχιστον παράλογο αν όχι παράνομο ο εκπαιδευτικός που τηρεί τα τυπικά προσόντα (τίτλους σπουδών) εισόδου σε πίνακες και Α και Β και Γ ανάθεσης να μην του αναγνωρίζεται η συνολική προϋπηρεσία του σε καθέναν από αυτούς τους κλάδους. Παρακαλώ πολύ άρετε αυτήν την αδικία διασαφηνίζοντας το άρθρο 42.
H προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71. Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Είναι θετική η διπλή μοριοδότηση προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, ωστόσο βλέπουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταργείται ή επανέρχεται ως διάταξη. Προτείνεται να υπάρχει πάγια – σταθερή πολιτική απόφαση-θέση για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ως ΣΑΤΕΑ είχαμε ασκήσει διεξοδικά κριτική επί του συγκεκριμένου ζητήματος σε σχετικό δελτίο τύπου (30/12/2018) και συγκεκριμένα: “…ΔΕΝ πρέπει να τίθεται περιορισμός στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Αναφαίρετο δικαίωμα κάθε συναδέλφου η αναγνώριση και η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας για τον διορισμό στον κλάδο του/ στην ειδικότητά του. Ως προς την προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Είναι θετική η διπλή μοριοδότηση προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, ωστόσο βλέπουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταργείται ή επανέρχεται ως διάταξη. Προτείνεται να υπάρχει πάγια – σταθερή πολιτική απόφαση-θέση για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ως ΣΑΤΕΑ είχαμε ασκήσει διεξοδικά κριτική επί του συγκεκριμένου ζητήματος σε σχετικό δελτίο τύπου (30/12/2018) και συγκεκριμένα: “…ΔΕΝ πρέπει να τίθεται περιορισμός στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Αναφαίρετο δικαίωμα κάθε συναδέλφου η αναγνώριση και η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας για τον διορισμό στον κλάδο του/ στην ειδικότητά του. Ως προς την προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
H προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Είναι θετική η διπλή μοριοδότηση προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, ωστόσο βλέπουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταργείται ή επανέρχεται ως διάταξη. Προτείνεται να υπάρχει πάγια – σταθερή πολιτική απόφαση-θέση για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ως ΣΑΤΕΑ είχαμε ασκήσει διεξοδικά κριτική επί του συγκεκριμένου ζητήματος σε σχετικό δελτίο τύπου (30/12/2018) και συγκεκριμένα: “…ΔΕΝ πρέπει να τίθεται περιορισμός στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Αναφαίρετο δικαίωμα κάθε συναδέλφου η αναγνώριση και η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας για τον διορισμό στον κλάδο του/ στην ειδικότητά του. Ως προς την προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Το μέτρο αν ισχύσει, θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ, αλλιώς να μην ισχύσει καθόλου.
H προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Είναι θετική η διπλή μοριοδότηση προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, ωστόσο βλέπουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταργείται ή επανέρχεται ως διάταξη. Προτείνεται να υπάρχει πάγια – σταθερή πολιτική απόφαση-θέση για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ως ΣΑΤΕΑ είχαμε ασκήσει διεξοδικά κριτική επί του συγκεκριμένου ζητήματος σε σχετικό δελτίο τύπου (30/12/2018) και συγκεκριμένα: “…ΔΕΝ πρέπει να τίθεται περιορισμός στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Αναφαίρετο δικαίωμα κάθε συναδέλφου η αναγνώριση και η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας για τον διορισμό στον κλάδο του/ στην ειδικότητά του. Ως προς την προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Είναι θετική η διπλή μοριοδότηση προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, ωστόσο βλέπουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα καταργείται ή επανέρχεται ως διάταξη. Προτείνεται να υπάρχει πάγια – σταθερή πολιτική απόφαση-θέση για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ως ΣΑΤΕΑ είχαμε ασκήσει διεξοδικά κριτική επί του συγκεκριμένου ζητήματος σε σχετικό δελτίο τύπου (30/12/2018) και συγκεκριμένα: “…ΔΕΝ πρέπει να τίθεται περιορισμός στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Αναφαίρετο δικαίωμα κάθε συναδέλφου η αναγνώριση και η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας για τον διορισμό στον κλάδο του/ στην ειδικότητά του. Ως προς την προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία σε συγκεκριμένο κλάδο αποτελεί απόδειξη διδακτικής εμπειρίας σε αυτόν και πρέπει να αναγνωρίζεται και να προσμετράται μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο στη διαδικασία μόνιμου διορισμού. Στο εν λόγω νομοσχέδιο δεν τίθεται κανένας περιορισμός για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος συνάδελφος ΠΕ70 να μεταφέρει την προϋπηρεσία του στον πίνακα της ΕΑΕ, εφόσον κατέχει τα τυπικά προσόντα… Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς κάθε κλάδος έχει τις δικές του τελείως διαφορετικές εκπαιδευτικές συνθήκες, που επιβάλλουν την προσμέτρηση μόνο αυτής της προϋπηρεσίας… ”. Επανερχόμαστε στο πάγιο αίτημα σύμφωνα με το οποίο διεκδικούμε “καθαρούς πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Σχετικά με την προσθήκη της φράση “ανά κλάδο” για την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι απαραίτητη η αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν ξεπεράσει αυτούς τους μήνες.
Ζητάμε «καθαρούς πίνακες» με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.
Όσον αφορά τη φράση “ανά κλάδο” σχετικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Έτσι, για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι). Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία.
Ζητάμε «καθαρούς πίνακες» με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.