1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ κάθετα με τέτοιου είδους προγράμματα για τα παιδιά! Σε αυτές τις ηλικίες τα παιδια ειναι αθωες ψυχουλες!Μην καταπατατε όλες τις χριστιανικες αξίες,τα παιδιά μας έχουν ανάγκη από Χριστό!Ασχοληθείτε με τόσο αλλά προβλήματα που έχει η παιδεία και αφήστε την σεξουαλικη διαπαιδαγωγιση των νηπιων!
Χριστος Ανεστη καταρχην διοτι εχω την εντυπωση οτι το ξεχασαμε κιολας. Απαραδεκτο δεν μπορω να δεχτω αυτη την παραμβαση απο το κρατος.
Το θεμα αυτο ειναι αυστηρα προσωπικο και δεν αφορα κανεναν αλλον εκτος της οικογενειας του καθε παιδιου.
Δεν περιμενα απο τη ΝΔ κατι τετοιο.
Μας απογοητευσατε κι εσεις.
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΟΡΘΟ.
Αν θελετε σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση να λετε μονο τα ορθα στα παιδια και αυτο μονο απο την 1η ΛΥΚΕΙΟΥ
Διαφωνώ επειδή θεωρώ ότι το παν είναι εφοδιάσουμε αυτές τος αγνές ψυχούλες πρώτιστα με πλευρική τροφή και που το οποίο είναι το Α και το Ω για την ζωή μας ολόκληρη! Έχουμε ευθύνη για την ψυχή μας και για την ψυχή των παιδιών μας. Θα δώσουμε λόγο!!!!
Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω νομοσχέδιο. Δεν υπάρχει λόγος να δεχτούν τα παιδιά από τόσο νεαρή ηλικία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, καθώς δεν είναι σε θέση επεξεργαστούν τέτοιες πληροφορίες. Επιπλέον, τέτοιου είδους εκπαίδευση θα μπορούσε να έρθει σε αντιπαράθεση με ηθικές και θρησκευτικές αξίες.
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΥΛΑ (ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ)ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ!!!!!
Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ (ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΑΣΠΑΖΕΣΤΕ)ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ, ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!
ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΑΦΟΡΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ….
Απαράδεκτο.
Διαφωνώ κάθετα στη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των παιδιών μας. Είναι τελείως αντίθετη στην ελληνορθοδοξη παράδοση του τόπου μας. Θα χαθεί η αγνοτητα και καθαρότητα των παιδιών. Παρακαλώ επιλυστε πρώτα τα υπόλοιπα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο σε όλες του τις βαθμίδες, και αφήστε το κομμάτι της σεξουαλικης αγωγής – ιδιαίτερα σε αυτήν την τρυφερή ηλικία όπως στο νηπιαγωγείο!
Ως εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα και θεωρώ τελείως αντιπαιδαγωγικό το μάθημα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, που επιθυμούν η κ.υπουργός και οι κ. υφυπουργοί να επιβάλλουν στα παιδιά, χωρίς φυσικά να πάρουν τη γνώμη κανενός ειδικού και σε συνθήκες που ξέρουν ότι είναι αδύνατη η αντίδραση του κόσμου.
Στα παιδιά αυτό που έλειπε και λείπει ιδίως τα τελευταία χρόνια είναι να έχουν στη ζωή τους υγιή και σωστά πρότυπα, που θα τους δείχνουν το δρόμο για να εμπιστευτούν το διπλανό τους, να ανοιχτούν σε αυτόν και εν τέλει να τον αγαπήσουν αληθινά. Και ΑΓΑΠΗ σημαίνει θυσιάζομαι για τον άλλο χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς να τον χρησιμοποιώ ως αντικείμενο μιας χρήσης και μετά να τον , επειδή δεν τον θέλω πια. Αυτήν την αληθινή αγάπη, ως πρότυπο Χριστού, πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά μας στο σπίτι τους-στην οικογένεια τους αλλά και στο σχολείο σε κάθε βαθμίδα και όχι να διδάσκονται μαθήματα, σαν αυτό, που προσωπικά θεωρώ ότι όχι μόνο δεν ωφελούν αυτές τις αγνές ψυχούλες αλλά τις καταστρέφουν και τις οδηγούν στον όλεθρο.
Έχουμε τεράστια ευθύνη όλοι μας απέναντι σε αυτά τα παιδιά και στην κοινωνία, στην οποία αυτά θα ζήσουν. Αλήθεια, θέλουμε μια κοινωνία που όλοι ασχολούνται μόνο με τη σάρκα και την καλοπέραση της;
Θέλουμε μια κοινωνία ανάπηρων και αποκτηνωμένων ανθρώπων ;
Και αυτό το ονομάζουμε πρόοδο;
Μήπως ξεχάσαμε το πιο σημαντικό:την άκτιστη και αθάνατη ψυχή μας, την οποία κανείς δε βλέπει αλλά εκεί ενοικεί ο ίδιος ο Θεός;
Σύμφωνο με τα άνω της εκπαιδευτικού και την επί κρότο για της άποψης της .
Αν τα εν λόγω προγράμματα περιέχουν την τάχα και αγωγή περί την γενετήσια πράξη από το Νηπιαγωγείο, διαφωνώ απολύτως, διότι αγωγή σημαίνει καθοδήγηση της ευπλαστης παιδικής ψυχής προς το αγαθόν, την αρετή και όχι προς την πρόωρη σεξουαλική αφύπνιση των νηπίων, η οποία, σύμφωνα με ειδικους, πληγώνει την αθώα παιδική ψυχή. Αρκετή διαστροφή <> τα παιδιά μας από την τηλοψία. Το σχολείο ας τα διδάξει το αντίβαρο της κακίας, του αφύσικου, της διατροφής. Ας τους διδάξει τις αιώνιες και ζείδωρες αξίες της ρωμηοσύνης, που στήριξαν το έθνος μας ακόμα και σε χρόνια αλγεινού σκότους. Τα παιδιά είναι το μέλλον του έθνους μας. Αναλογιστείτε οι ειδήμονες του Υπουργείου τί μέλλον επιθυμείτε για την πατρίδα μας, τι είδους άνθρωποι θέλετε να αποτελούν την κοινωνία ώριμοι, ενάρετοι και ισορροπημένοι ή πρόωρα ψυχικά λαβωμένοι με φρόνημα εντελώς σαρκικό;
Αν εν τέλει νομοθετηθεί η σεξουαλική <>, δεν θα επιτρέψω τη συμμετοχή των τέκνων μου.
Ως εκαπιδευτικός μέσης εκπαίδευσης και μητέρα, διαφωνώ με το μάθημα σεξουαλικής αγωγής σε παιδιά νηπιαγωγείου, δημοτικού, αλλά και γυμνασίου. Αυτά τα θέματα είναι αρμοδιότητα των οικογενειών, των γονέων και κηδεμόνων των παιδιών, γιατί αυτοί γνωρίζουν την ψυχολογία και το βαθμό ωριμότητας των παιδιών τους. Το σχολείο οποιασδήποτε βαθμίδας δεν συνιστά σε καμία περίπτωση κηδεμόνα του μαθητή. Μια καθαρά επιστημονική ενημέρωση μπορεί να γίνεται στο μάθημα της βιολογίας και μόνο, όπως γίνεται μέχρι τώρα. Η σεξουαλική αγωγή όπως παρουσιάζεται στα καινούργια προγράμματα, αποτελεί «προαγωγό» των παιδιών μας, τα πονηρεύει και τα εισάγει σε σκοτεινούς και αδιέξοδους ψυχολογικά και βιολογικά δρόμους με τραγικές συνέπειες για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους. Για αυτό απαίτηση ημών των γονέων είναι να έχουμε αποκλειστικά εμείς την ευθύνη της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών μας σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες.
Αρνουμαι κατηγορηματικα να δεχτω την οποιαδήποτε παρέμβαση από το κράτος και το σχολείο ως προς την διαπαιδαγωγηση των παιδιών μου στο σεξουαλικο τομέα. Αυτό είναι κάτι το οποίο αφορά εμένα και την οικογένειά μου και κανέναν άλλον. Εννοείται βέβαια ότι διαφωνώ κάθετα με τους συγκεκριμένους τρόπους σεξουαλικοτητας που προωθείτε αλλά και τις δήθεν φυσιολογικές μορφές «οικογένειας» που σώνει και καλά πρέπει να δεχθούμε.
Είναι εντελώς έξω από την φύση των παιδιών προσχολικής ηλικίας η διαπαιδαγώγηση σε σεξουαλικά (!!) θέματα. Αν είναι δυνατόν! πρέπει δηλαδή να πληρώνουμε φόρους για να μαθαίνουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με το πως βιώνουν τον κόσμο; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει…Είδαμε και την θεματική εβδομάδα, ένα παραλήρημα υπέρ της ομοφυλοφιλίας, αφυλίας, αμφιφυλίας και κάθε ανωμαλίας. Σας ψηφίσαμε για να ξαναφέρετε τα πράγματα σε τροχιά κανονικότητας από κάθε άποψη. Μην παίζετε με την ανοχή και την υπομονή μας, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τα παιδιά.
Έως μάνα τριών παιδιών διαφωνώ με την εισαγωγή μαθήματος περί σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης στα σχολεία από νηπιαγωγεία μεχρι και ανώτερες ταξεις. Είναι αντιπαιδαγωγικο και δεν αφορά κανέναν άλλον ο τρόπος πως και πότε θα μιλήσει για τόσο ευαίσθητα θέματα κάποιος τρίτος πέραν των γονιών. Αυτό είναι η δουλειά και η υποχρέωση των γονέων… Επίσης θα ήταν φρόνιμο να ασχολείθειται με το καθαρά εκπαιδευτικο κομματι. Να μάθατε στα παιδιά την ελληνική γλώσσα, την ιστορία της πατρίδας τους (την αληθινή αυθεντικη, όχι αυτή που βολεύει λόγω φιλίας η λόγω καλυτερευσης σχεσεσεων μεταξύ χωρών). Να συνεχίζεται να μεταφέρεται και εσείς το χριστιανικό ορθόδοξο πνεύμα που τα παιδιά φέρουν από τις οικογένειες τους και αν δεν το γνωρίζουν να τους το γνωρίζεται εσείς μέσω του μαθήματος και βεβαίως της συμπεριφοράς σας…. Είναι ανήθικο και δεν θα περάσει!!!!
Είναι αφύσικο να διδάσκονται τα παιδιά θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την ηλικία του νηπιαγωγείου. Έπειτα αυτό είναι θέμα των γονέων. Ας γίνουν σεμινάρια σε αυτούς για το πως πρέπει να κάνουν οι ΙΔΙΟΙ την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, οχι βέβαια σε αυτή την ηλικία.Το παιδί πρέπει να νιώσει συναισθηματική ασφάλεια σε μία οικογένεια που το μεγαλώνει με αγάπη και φροντίζει για όλες του τις ανάγκες, να αφιερώνει το χρόνο του σε παιχνίδι και άλλες δραστηριότητες και όχι στα σεξουαλικά ζητήματα. Γιατί να ξεσηκώνουμε την περιέργεια του παιδιού για κάτι που ούτως η άλλως η φύση έχει καθορίσει την έναρξή του για αρκετά χρόνια αργότερα; Υπάρχει από όσο γνωρίζω πλούσια βιβλιο- και αρθρο-γραφία που αναδεικνύει τα προβλήματα από την διαπαιδαγώγηση που προτείνει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Γιατί δεν έχουν ληφθεί υπόψη; Τέλος, ποιοι είναι αυτοί που σκέφτηκαν να προτείνουν την συγκεκριμένη «εκπαίδευση»? Έγινε πρόσκληση σε όλους όσους θα μπορούσαν να συνεισφέρουν, σε άμεσο όμως συσχετισμό με την ελληνορθόδοξη πραγματικότητα και κοινωνία;
Στο πρώτο άρθρο αναφέρονται γενικά και αόριστα προγράμματα δεξιοτήτων , ήπιες δεξιότητες κλπ. και μόνο στην Αιτιολογική Έκθεση αποκαλύπτονται πτυχές νέας δήθεν διαπαιδαγώγησης, ανεξέλεγκτες σε κάθε περίπτωση, των μαθητών με εισαγωγή σεξουαλικής αγωγής από το Δημοτικό κλπ., που καμία σχέση δεν έχουν με την έννοια της δεξιότητας που προβλέπει το άρθρο και σε κάθε περίπτωση η νέα αυτή δήθεν εκπαίδευση, είναι πρόωρη τουλάχιστον για το Δημοτικό και εξ ορισμού αποτυχημένη, αφού δεν τολμά – όπως και στο παρελθόν δεν τόλμησε – να αναφερθεί στην ουσία του προβλήματος και δη στις εκατοντάδες εκτρώσεις, ως συνέπεια πρόωρων σεξουαλικών σχέσεων, σε μεταδιδόμενα νοσήματα κλπ.
Επομένως, θα πρέπει να αφαιρεθεί η πρόβλεψη αυτή τουλάχιστον από την ύλη του Δημοτικού.
Θα παρέμβουμε άραγε, στην αχλύ του αθώου πλατωνικού έρωτα, της αγνής τρυφερής ηλικίας της παιδικής ψυχής και θα την διαλύσουμε; Στο όνομα τινος πράγματος; Μιας στείρας γνώσης περί σεξ, εις βάρος της κυριαρχίας αυτου του έρωτα; Μήπως τα μπερδεύουμε; Μήπως της πρώιμης γενετήσιας ορμής και της ανελέητης εισπήδησης των ορμονών στο σώμα των παιδιών; Που όμως παρατηρείται να συμβαίνει, ναι μεν τις τελευαίες δεκατίες νωρίτερα των προηγουμένων γενεών, αλλά και πάλι όχι σίγουρα στα νήπια και στις πλειστες τάξεις του Δημοτικού, εκτός εξαιρέσεων; Γενικότερα όμως, ποιός εγγυάται τη σωστή διαπαιδαγώγηση συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας διδασκαλίας; Τα κριτήρια διαπαιδαγώσησης πάνω στο θέμα αυτό, δεν είναι άραγε που διαφέρουν από μια ανθρωποκεντρική θεώρηση σε άλλη, ή και ασφαλώς σε Θεανθρωποκεντρική; Τέλος, ποιος ρωτησε τους γονείς, οι οποίοι εχουν τον πρώτο λόγο; Για όνομα του Θεού ας σταματήσουμε την τάση προς την ρομποτοποιήση και ας στρέψουμε τους οφθαλμούς της ψυχής μας προς τα ουράνια, παραμένοντας άνθρωποι με μετάνοια για τα αναπόφευκτα σφάλματά μας….
Ως γονέας τριών τέκνων, δεν μπορώ να επιτρέψω σε κάποιον αμφιβόλου θρησκευτικής αγωγής, ηθικής, ψυχολογικής κατάστασης,ιδεολογίας, να ενημερώσει τα παιδιά μου περί σεξουαλικοτητας, η οποία σεξουαλικοτητα δεν είναι προς εκπαίδευση. Το κάθε παιδί θα ανακαλύψει την σεξουαλικοτητα από μόνο του, όπως γινόταν και γίνεται εδώ και χιλιάδες χρόνια. Το Υπουργείο Παιδείας ας ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα της εκπαιδευσης και να αρχίσει να μορφώνει τα παιδιά μας όπως μορφωνομασταν κι εμείς όταν πηγαίναμε σχολείο. Γιατί κάθε χρόνος που περνάει τα παιδιά μας μορφωνονται όλο και λιγότερο.
Χριστός Ανέστη!
Το σχολείο πρέπει να παρέχει εκπαίδευση και γνώση άδολη, όπως το μητρικό γάλα. Δυστυχώς όμως βλέπουμε το δικαίωμα μας αυτό σιγά – σιγά να παύει να υφίσταται. Ενώ είμαστε χριστιανοί ορθόδοξοι, τα προηγούμενα ορθόδοξα εγχειρίδια των μαθημάτων των θρησκευτικών των σχολείων για τους ορθοδόξους μαθητές αντικαταστάθηκαν από μη ορθόδοξα. Οι δικαστικές αποφάσεις κρίνουν αντισυνταγματικά τα νέα βιβλία του μαθήματος των θρησκευτικών και ζητώ από το υπουργείο να επαναφέρει τα προηγούμενα βιβλία στα σχολεία, το οποίο δεν έγινε μέχρι της παρούσης.
Στο παρόν νομοσχέδιο εισάγεται το θέμα της σεξουαλικής αγωγής. Διαφωνώ έντονα αυτό να γίνεται από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο. Είμαι γονέας και ζητώ να αποσυρθεί η διάταξη από το νομοσχέδιο που αφορά άμεσα ή έμμεσα την σεξουαλική αγωγή των παιδιών από το νηπιαγωγείο.
διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε τόσο μικρή ηλικία, είναι απαράδεκτο κ από ότι έχω διαβάσει αντιεπιστημονικο
Πώς να δεχτώ τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του »Φρίξου» όταν στη σελίδα 60 έχει παραπομπή από την ιστοσελίδα atheo.gr; Συνταγματικά απαράδεκτη η πονηρία όσων εκπαιδευτικών δεν μεριμνούν για την οικοδόμηση ορθόδοξης χριστιανικής αγωγής…
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι γονείς είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για το είδος της διαπαιδαγώγησης του παιδιού τους και βεβαίως και της σεξουαλικής, ιδιαίτερα στην ευαίσθητη νηπιακή και παιδική του ηλικία.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ!!!
Ως εκπαιδευτικός κοινωνιολόγος και μητέρα δύο παιδιών διαφωνω με την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό. Η διαπαιδαγώγηση για ένα τόσο σημαντικό έργο είναι θέμα καθαρά των ΓΟΝΕΩΝ και σε αυτούς πρέπει να παραμείνει.Ειδικά για τις πολύ μικρές ηλικίες. Καλό είναι να λειτουργήσουν οι Σχολές Γονέων ξανά και να επιμορφωθούν όσοι γονείς θέλουν, ώστε οι ίδιοι να ασκουν σωστά τον γονεικό τους ρόλο.Όχι οι εκπαιδευτικοί που θα μεταφερουν και τις προσωπικές τους απόψεις αναμφίβολα στα μικρά παιδιά.
Διαφωνώ να εισαχθεί η θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ουδείς λόγος να χάνουν οι παιδικές ψυχουλες την αθωότητα τους από τόσο τρυφερές ηλικίες, αλλά και επικυνδινο για αυτά γιατί λόγου της ανωριμότητας τους μπορεί να παρασυρθούν σε βιασμούς και διάφορες άλλες ψυχικές και σωματικές ανωμαλίες. Υπάρχουν οι γονείς των παιδιών που έχουν τον ρόλο εκπαίδευσης τους σε τέτοια ευαίσθητα θέματα και ακόμα καλύτερα η ίδια χριστιανική διδασκαλία και ορθόδοξη πίστη μας, που σε όλα τα θέματα έχει πάντα την σωστή καθοδήγηση. Γνωρίζω δε, οτι τα θέματα αυτά θίγονται διαθεματικά και ειδικά στα μαθήματα της Βιολογίας και της Χριστιανικής Διδασκαλίας.
Τέλος ως πολίτης δεν έχω αντιληφθεί οτι, όπου εφαρμόζονται αντίστοιχα προγράμματα, υπάρχει πρόοδος και περιορισμός φαινομένων όπως η σεξουαλική βία και ευρύτερα η βία, η κατάθλιψη, και η εμπλοκή με εξαρτήσεις.
ΟΧΙ σε αυτο το απαραδεκτο νομοσχεδιο
σε αυτες τις ευθραστες ηλικιες η ενασχοληση
με τη σαρκα μονο συγχυση,ανισορροπία και πονο
μπορει να προσφερει
Θετική η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στη θεωρία, στην πράξη ωστόσο θα πρέπει να γίνει πολύ πιο συγκεκριμένη και να υλοποιηθεί με ιδιαίτερη προσοχή. Κεντρικός στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα). Γιατί γίνεται πιλοτικά και όχι καθολικά; Υπάρχει κάποια αμφιβολία για το αν οι δεξιότητες αυτές είναι απαραίτητες για όλους τους μαθητές; Και φυσικά για να καλλιεργηθούν αυτές οι δεξιότητες θα πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που τις κατέχουν και είναι επαγγελματικά και επιστημονικά καταρτισμένοι σε αυτές .Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει. Πως λοιπόν με μια επιμόρφωση (θα είναι τύπου voucher;)θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές; Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ Ε’ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΗΔΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΠΡΩΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΣΗΜΕΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ.ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΟΣΤΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΙΠΙΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΗΤΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Δεν υπάρχει παιδαγωγικά επαρκώς κατοχυρωμένη αιτιολογία ένταξης της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα μαθήματα που διδάσκονται παιδιά δημοτικού σχολείου. Δεν δικαιολογείται ούτε βιολογικά λόγω ηλικίας, ούτε ηθικά καθώς σκανδαλίζει και οξύνει την περιέργεια που πολλές φορές οδηγεί σε τραγωδίες, ούτε κοινωνικά καθώς τα παιδιά πρέπει να μένουν παιδιά όσον καιρό περισσότερο και να μην τα αφυπνίζουμε επίτηδες από την αθωότητά τους στο χώρο που θα έπρεπε να τα διδάσκουμε να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Είναι απόλυτα απαράδεκτη από κάθε άποψη αυτή η προσπάθεια του κράτους που οι γονείς εμπιστεύονται τα παιδιά τους για εντελώς άλλο σκοπό από αυτόν που εξυπηρετεί η ύποπτη κίνηση αυτή.
Διαφωνώ με το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης καθώς και για την ομοφυλοφιλία.. Απαράδεκτο!!
Διαφωνώ κάθετα με την επιβολή έστω πιλοτικα του προγραμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεια
Η ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών, όσο αφορά τέτοια λεπτά ψυχοσωματικής φύσεως ζητήματα, ανήκει στους γονείς. Εκείνοι θα επιλέξουν την κατάλληλη ηλικία (η οποία προφανώς και δεν είναι η νηπιακή λόγω έλλειψης σωματικής και πνευματικής ωριμότητος) του κάθε παιδιού τους ώστε να ασχοληθούν με τα της γενετήσιας φύσεώς τους.
Η γενίκευση ενός τέτοιου μέτρου, ιδιαίτερα στη νηπιακή ηλικία, αποτελεί έσχατο παιδαγωγικό σφάλμα με ανυπολόγιστες συνέπειες στην ψυχική, πνευματική και, πολλές φορές, σωματική ανάπτυξη και υγεία των παιδιών. Αυτό δε σημαίνει ότι σε μεγαλύτερες τἀξεις θα είχε επιτυχία, δεδομένων των αδυναμιών του σχολικού περιβάλλοντος γενικά, καθώς και της παροχής μιας ενιαίας μεθόδου διαπαιδαγώγισης που δεν θα λαμβάνει υπόψιν τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού.
Κρίνεται, κατά την προσωπική μου άποψη, επιβεβλημένη η ΜΗ καθιέρωση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης σε οποιαδήποτε σχολική βαθμίδα, ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία.
Αρνουμαι κατηγορηματικά να συμμετέχουν τα παιδιά μου στα προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγωγησης που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας. Αναλαμβάνω εγω ως γονέας την ευθύνη για την ενημέρωση των παιδιων μου για τα ζητήματα αυτά, οποτε το κρινω εγώ απαραίτητο κ αναγκαίο!!! Θα προτιμούσα το Υπουργείο Παιδείας να μεριμνήσει για άλλα θέματα πιο σημαντικά που αφορούν την ελληνική γλώσσα, την Πίστη μας και την Πατριδα μας!!!
Επειδή η κατρακύλα πάτο δεν έχει απ’ ότι φαίνεται μήπως θα θέλατε να μας πείτε εάν θα κάνετε και πρακτική εξάσκηση; Το να κουρελιάζουμε το σύνταγμα βέβαια σας έχει γίνει συνήθεια. Η συγκατάθεση των γονέων σε περιεχόμενο ακατάλληλο και αυτή δεν σας ενδιαφέρει φαντάζομαι. Μάλλον κάπως έτσι θα επιβάλλεται τις διαθέσεις σας. Γιατί δεν τολμάτε να κάνετε ένα δημοψήφισμα. Θα μου πεις και αυτό δεν θα έχει καμιά σημασία. Τα όχι της μίας ημέρας θα γίνουν ναι την επομένη. Η απόλυτη κατάντια. Δυστυχώς αφού σας ψηφίζουμε αυτό μας αξίζει.
Δεν δεχόμαστε τα παιδιά μας σε οποια ηλικία κι αν είναι,να ενημερωθούν για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα από οποιονδήποτε δάσκαλο. Η διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής αφορά μόνο τους γονείς. Αυτοί είναι που θα αποφασίσουν πότε και πώς θα διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους στο συγκεκριμένο θέμα.
Παρακαλούμε αποσύρετε το πολυνομοσχέδιο.
Τα παιδιά μας δεν είναι πειραματο-ζώα.αρκετή ζημια τους κάνει η τηλεοραση(όσοι βλέπουν ακομη).κοιτάξτε να τα κάνετε πρώτα σωστους ανθρώπους.Όλα τα άλλα αφηστε τα στους γονεις(για να γινουν κ αυτα γονεις)
Αξιότιμοι κύριοι, ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Είναι απαράδεκτο σε μια τόσο τρυφερή ηλικία,τα παιδιά να ενημερώνονται για τόσο ευαίσθητα θέματα από ανθρώπους εκτός της οικογένειας τους.
Η οικογένεια γνωρίζει το παιδί της καλύτερα Κ αυτή θα κρίνει το Πότε Κ Πώς θα του μιλήσει για το κάθε θέμα.Πόσο μάλλον για τόσο σοβαρό ζήτημα.
Διαφωνώ κάθετα με αυτή τη κίνηση Κ απαιτείται άμεσα απόσυρση.
Διαφωνώ κάθετα για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Αρνούμαστε την συμμετοχή των παιδιών μας σε αυτά τα ύπουλα, απαράδεκτα προγράμματα! Η εφαρμογή του προσβάλλει όλες τις χριστιανικές αξίες, τις οποίες εσείς κατά κόρον έχετε καταπατήσει και δεν είστε σε θέση να διαχειριστείτε την ζωή και τις αξίες της δικής μας οικογένειας.
Δεν δεχόμαστε τα παιδιά μας σε οποια ηλικία κι αν είναι (πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό) να ενημερωθούν για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα από οποιονδήποτε δάσκαλο! Η διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής αφορά μόνο την οικογένεια και οι γονείς είναι αυτοί που θα αποφασίσουν πότε και πώς θα διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους στο συγκεκριμένο θέμα.
Παρακαλιύμε αποσύρετε άμεσα το πολυνομοσχέδιο και συζητήστε διεξοδικά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Στο Σ/Ν ΔΕΝ υπάρχει καμία αναφορά και καμία πρόβλεψη για την ενίσχυση των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Ιδιαίτερα για την επιστήμη της ΧΗΜΕΙΑΣ, στην οποία σήμερα όλη η ανθρωπότητα προσβλέπει για την ανάπτυξη εμβολίων και φαρμάκων που θα βάλουν τέλος στην ιδιότυπη ομηρεία εκατομμυρίων ανθρώπων, όχι μόνο δεν υπάρχει αναφορά, αλλά αντίθετα κατατάσσεται στα μαθήματα Β κατηγορίας.
Ειδικά στο Γυμνάσιο η ανάγκη ενίσχυσης της Χημείας και γενικότερα των Φ.Ε. είναι επιτακτική, καθώς με την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης ο μαθητής θα πρέπει να έχει κατακτήσει ένα συνεκτικό πλαίσιο κριτικής σκέψης και επιστημονικής μεθόδου.
Με ενίσχυση των ωρών οι Θεματικές 1-2-4 θα μπορούσαν να ενταχθούν ως εφαρμογές στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών των Φυσικών Επιστημών, καθώς η στόχευσή τους δεν μπορεί να είναι επιτυχής χωρίς το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο, το οποίο παρέχουν οι Φυσικές Επιστήμες. Ειδικότερα σε ότι αφορά στην διατροφή, την αγωγή υγείας, την κλιματική αλλαγή, την διαχείριση φυσικών πόρων, την αειφόρο ανάπτυξη, την διαχείριση φυσικών καταστροφών και την οικολογική συνείδηση αδυνατούμε πως είναι δυνατόν να τίθενται ως στόχοι, όταν η κατεξοχήν επιστήμη που παρέχει το γνωστικό υπόβαθρο για την αναγνώριση και κατανόηση τους, η ΧΗΜΕΙΑ, χαρακτηρίζεται μάθημα Β΄ κατηγορίας.
Είναι απαράδεκτο το εν λόγω άρθρο που αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Διαφωνούμε κάθετα ως γονείς και ως εκπαιδευτικοί.Μιλαμε για αθώες ψυχές. Ελπίζουμε να επικρατήσει η λογική και να αποσυρθεί.
Μια ξένη γλώσσα η ο εθελοντισμός ναι μπορεί να κάνει καλό στην διαπαιδαγώγηση και στην εξέλιξη των παιδιών από την μικρή ηλικία του νηπιαγωγείου.Ομως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι θέμα που δεν αφορά το νηπιαγωγείο ούτε ακόμα το δημοτικό.σε αυτές τις ηλικίες τα παιδιά δεν έχουν ακόμα διάπλαση ούτε χαρακτήρα αλλά ούτε καθαρή γνώμη για πολλα.Τοσους αιώνες μια χαρά ο άνθρωπος έβρισκε την σεξουαλικότητα του οποία και να ήταν αυτη.δεν χρειάστηκε διδάσκαλο ούτε διδασκαλία..Σε ποιον ξένο και με ποια κριτήρια θα αφήσουμε τα παιδια μας να διδάξει κάποιος σεξουαλική διαπαιδαγώγηση-κατευθηνση;;άρα συνοψίζοντας νομίζω η μάλλον Πιστεύω πως όχι δεν θα έπρεπε να μιλάμε για αυτό αλλά ούτε να το αναφέρουμε ειδικά για αυτές τις ευαίσθητες ηλικίες..
Διαφωνω καθετα με την σεξουαλικη διαπεδαγωγηση των παιδιων σε αυτη την ηλικια. Μπορει ευκολα αργοτερα το παιδι να μαθει οτι χρειαζεται απο τους γονεις του. Δωστε βαρος στη βελτιωση της διδασκαλιας των υπολοιπων μαθηματων και να υπαρξει επι τελους μια αταθεροτητα στο εκπαιδευτικο συστημα μην αλλαζει καθε τρεις και λιγο
Είμαι πολύτεκνη μητέρα 4 παιδιών σε διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Είμαι κάθετα αντίθετη στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.Ειδικά στην τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου και του δημοτικού.Δεν έχουν καμιά δουλειά να συζητάνε για το σεξ. Γιατί πρέπει με το έτσι θέλω δηλαδή ν τα πονηρέψουμε; Να κοιτάξετε ν μάθετε στα παιδιά μας για Χριστό και Ελλάδα γιατί αυτές οι αξίες έχουν κρατήσει την Ελλάδα τόσα χρόνια.
Είστε επιεικώς απαράδεκτοι!!! Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε τόσο τρυφερές και ευαίσθητες ηλικίες!! Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μολύνει τις ψυχές των παιδιών μου!!!
Λύσανε όλα τα προβλήματα της χώρας και τώρα θέλουν να βάλουν μπροστά και την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα μικρά αθώα παιδάκια! Βρε, πηγαίνετε καλά στα μυαλά σας; Θα τους είναι έντονα ψυχολογικά τραύματα! Εδώ μπορεί να δουν κατά τύχη τον πατέρα τους ή την μητέρα τους γυμνούς και τους αποτυπώνονται στην μνήμη τους για πολλά χρόνια με απαίσια τρόπο γιατί δεν μπορούν να αντιληφθούν – κατανοήσουν τέτοιες καταστάσεις, πολύ περισσότερο να τα μαθαίνουν στις τάξεις και να τους μιλούν κάποιοι που μπορεί να είναι και ανώμαλοι! Δεν θέλω ούτε καν να το σκεφτώ! Τελικά η ΝΔ συνεχίζει το έργο του ΣΎΡΙΖΑ;!;
Αισχρό και απαράδεκτο!
Δεν έχει κανένα δικαίωμα η πολιτεία να παρεμβαίνει σε τόσο ευαίσθητα και προσωπικά θέματα του ατόμου, και ιδίως σε μια τόσο μικρή ηλικία που προέχουν πιο σημαντικά θέματα να «μάθει» το παιδί!
Όπως την δεκαετία του ’60 τα εβραϊκά παιδιά δεν παρακολουθούν το μάθημα θρησκευτικών, γιατί οι γονείς τους δεν συμφωνούσαν με τις αξίες της χριστιανικής θρησκείας έτσι και εγώ δεν συμφωνώ με αυτές τις αξίες και έχω το δικαίωμα να κάνω τα αντίστοιχα.
ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ,Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΣΕΞΟΥΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ .ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΘΕΜΜΑΤΑ .ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ .
Είναι απαράδεκτο να ορίζετε ως υποχρεωτικό μάθημα τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση σε νήπια και Δημοτικό. Αυτό είναι θέμα πρωτίστως της οικογένειας, η οποία γνωρίζει την ιδιοσυγκρασία και την ωριμότητα του κάθε παιδιού.
Εξάλλου, η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού ρητά αναφέρεται: «1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα του παιδιού για ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας. 2. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα και το καθήκον των γονέων ή, κατά περίπτωση, των νομίμων εκπροσώπων του παιδιού, να το καθοδηγούν στην άσκηση του παραπάνω δικαιώματος κατά τρόπο που να ανταποκρίνεται στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του» (άρθρο 14, παρ. 1, 2). Το αυτό αναφέρει και η «Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» σχετικά με την επιλογή του είδους της παιδείας που θα επιλέξουν οι γονείς για τα παιδιά τους (πόσο μάλλον για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγησή τους): «Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους» (άρθρο 26, παρ.3).
Τέλος, όσον αφορά τα ΑΓΓΛΙΚΑ, για ποιό λόγο το παιδί μου να μάθει την αγγλική γλώσσα από τα 5 όταν δεν γνωρίζει καλά καλά την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ?Όταν δεν γνωρίζουν τους χρόνους κτλ?Δεν ξέρω ποιούς συμβούλους έχετε, αλλά ας κάνουν μια σοβαρή έρευνα από μελέτες που έχουν γίνει και δείχνουν ότι δεν ενδύκνειται η εκμάθηση άλλης γλώσσας για κάτω των 6-7 ετών.
Ως εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα και θεωρώ τελείως αντιπαιδαγωγικό το <> μάθημα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, που επιθυμούν η κ.υπουργός και οι κ. υφυπουργοί να επιβάλλουν στα παιδιά, χωρίς φυσικά να πάρουν τη γνώμη κανενός ειδικού και σε συνθήκες που ξέρουν ότι είναι αδύνατη η αντίδραση του κόσμου.
Στα παιδιά αυτό που έλειπε και λείπει ιδίως τα τελευταία χρόνια είναι να έχουν στη ζωή τους υγιή και σωστά πρότυπα, που θα τους δείχνουν το δρόμο για να εμπιστευτούν το διπλανό τους, να ανοιχτούν σε αυτόν και εν τέλει να τον αγαπήσουν αληθινά. Και ΑΓΑΠΗ σημαίνει θυσιάζομαι για τον άλλο χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς να τον χρησιμοποιώ ως αντικείμενο μιας χρήσης και μετά να τον <>, επειδή δεν τον θέλω πια. Αυτήν την αληθινή αγάπη, ως πρότυπο Χριστού, πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά μας στο σπίτι τους-στην οικογένεια τους αλλά και στο σχολείο σε κάθε βαθμίδα και όχι να διδάσκονται μαθήματα, σαν αυτό, που προσωπικά θεωρώ ότι όχι μόνο δεν ωφελούν αυτές τις αγνές ψυχούλες αλλά τις καταστρέφουν και τις οδηγούν στον όλεθρο.
Έχουμε τεράστια ευθύνη όλοι μας απέναντι σε αυτά τα παιδιά και στην κοινωνία, στην οποία αυτά θα ζήσουν.
Αλήθεια, θέλουμε μια κοινωνία που όλοι ασχολούνται μόνο με τη σάρκα και την καλοπέραση της;
Θέλουμε μια κοινωνία ανάπηρων και αποκτηνωμένων ανθρώπων ;
Και αυτό το ονομάζουμε πρόοδο;
Μήπως ξεχάσαμε το πιο σημαντικό:την άκτιστη και αθάνατη ψυχή μας, την οποία κανείς δε βλέπει αλλά εκεί ενοικεί ο ίδιος ο Θεός;