Για την κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζονται Κύριοι και Επικουρικοί πίνακες κατάταξης, στους οποίους εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των προβλεπομένων από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδων, με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,
δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής,
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α και β, κύρια ειδικότητα της υποπερίπτωσης εε, της περ. β, της παρ. 1, του άρθρου 16 του ν. 3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 2 του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159)
στ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.
2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες :
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ.
γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης.
Επιτέλους αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Οι 60,50 όντας απόφοιτοι των Π.Τ.Ν. και κάτοχοι μάστερ στην Ειδική Αγωγή έχουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να διδάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. και Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποιοι έχουν λάβει και επιπρόσθετη εξειδικεύσει από Καθηγητές Δημόσιων Πανεπιστημίων της Ελλάδας πάνω στο αντικείμενο της Ειδικης Αγωγής, παρέχοντας τους νόμιμα επαγγελματικά δικαιώματα.
Μέσα από την προϋπηρεσία τους οι ΠΕ60.50 έχουν πλέον αποκτήσει και τις απαραίτητες πρακτικές γνώσεις, ώστε να ανταπεξέλθουν στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών αυτών, ως επαρκείς ειδικοί παιδαγωγοί. Είναι παράλογο να προτάσσονται οι νέοι απόφοιτοι των δύο σχολών ειδικής αγωγής, οι οποίοι δεν έχουν δουλέψει ποτέ και δεν έχουν ούτε μια μέρα προϋπηρεσίας. Είμαστε στο 2017 και μιλάμε πλέον για μια Ενιαία Εκπαίδευση και «ένα σχολείο για όλους»!!! Για το λεγόμενο «Συμπεριληπτικό σχολείο».
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
‘Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ Να αποσυρθεί τώρα η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτώνΠρόγραμμα αγωνιστικής δράσης για την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμώνΜε την προσφιλή της τακτική των τροπολογιών σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων, με τη μορφή του κατεπείγοντος χωρίς να προηγηθεί κανένας απολύτως διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, εν μέσω «διαπραγματεύσεων» με τους θεσμούς για τη 2η αξιολόγηση, κυβέρνησηκαι πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβάλλουν μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση για τα έτη 2017-2018 και 2018-2019.Με τον πιο σαφή τρόπο δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας για την πρόσληψη αναπληρωτών και την Ειδική Αγωγή που «στριμώχτηκε» στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών, ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση».Οι «προσωρινές» – για το διάστημα, ουσιαστικά, 2016-2019(!) – ρυθμίσεις σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αποτελούν ομολογία της παντελούς απουσίας πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.Στο περιβάλλον αυτό των μηδενικών μόνιμων διορισμών η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,στηριγμένη στις απαράδεκτες ρυθμίσεις του Ν.4415/2016, εξισώνει, ουσιαστικά, τον βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή με μεταπτυχιακές ή/και διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή αφού δημιουργεί δύο πίνακες, έναν κύριο στον οποίο συμπεριλαμβάνονται και αναπληρωτές με διδακτορικό/μεταπτυχιακό/μόνο προϋπηρεσία χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ, και έναν επικουρικό στον οποίο εντάσσονται αναπληρωτές με σεμινάριο 400ωρών, προϋπηρεσία σε ΕΑΕ ενός διδακτικού έτους καθώς και οι γονείς παιδιών με 67% χωρίς σπουδές στην Ε.Α.Ε. Εξαιρετικά ανησυχητικό είναι ότι τόσο ο κύριος πίνακας όσο και ο επικουρικός θα προσδιοριστούν σε όλα τα σημεία τους με απόφαση Υπουργού και κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε. Με τον τρόπο αυτό: Απαξιώνει πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο.
Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ειδικής αγωγής, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Αποκαλύπτεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς. Βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., στηρίζεται στις αποφάσεις της 84ης Γενικής Συνέλευσης του κλάδου για «Ενιαίο πλαίσιο διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών με βάση τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Προσλήψεις αναπληρωτών με το βασικό πτυχίο σπουδών και την προϋπηρεσία. Απόσυρση της διάταξης που επιτρέπει στον εκάστοτε παράγοντα του Υπουργείου Παιδείας να δίνει τη δυνατότητα ποσόστωσης στους πίνακες αναπληρωτών για τις προσλήψεις της Ειδικής Αγωγής», και απαιτεί: Την άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ειδικής αγωγής και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των χιλιάδων κενών που υπάρχουν στην εκπαίδευση.
Πλήρη στελέχωση όλων των δομών ειδικής αγωγής.Μόνιμο διορισμό των αναπληρωτών ειδικής αγωγής ΠΕ71 & ΠΕ61 με το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!
Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Πρόταξη του βασικού τίτλου σπουδών.
Κατα της τροπολογίας.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Άμεση απόσυρση της τροπολογίας! Πρόταξη του βασικού πτυχίου!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΔΙΑΦΩΝΩ με την τροπολογία αδικεί τοσο τα ατομα με βασικό πτυχίο οσο και τα παιδιά με ειδικές ανάγκες .Η Ειδική αγωγή χρειάζεται εξειδικευση .Απο ποτε ενα μεταπτυχιακό μπορεί να καλύψει τις αναγκες ενος επαγγελματος;
Διαφωνώ εντελώς με την υπουργική απόφαση! Αν είναι δυνατόν. 4 χρόνια σπουδές με πολλές γνώσεις και 1 χρόνο πρακτική άσκηση και εμπειρία. Δε γίνεται να εξισωθεί με ένα μεταπτυχιακό. Οι άνθρωποι που σπούδασαν παιδαγωγικά μπορούν άνετα να δουλέψουν σε γενικά σχολεία. Ας μπουν σε επικουρικούς πίνακες. Όχι στους βασικούς. Πρέπει να κατοχυρωθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ειδικών παιδαγωγών από τα δύο μοναδικά τμήματα της Ελλάδας.
Κατά της τροπολογίας
Πρόταξη του βασικού τίτλου σπουδών.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΑ.
Θέλουμε να συγχαρούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους, χωρίς να οδηγείται κανένας στην ανεργία.
Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος με το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.
Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής
ΤΙ ΙΣΧΥΕ
Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).
Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.
ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ KAI THN Y.A.Η τροπολογία που πέρασε από τη σημερινή πολιτική ηγεσία έβαλε επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και συνδυάζεται με δίκαιη μοριοδότηση και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας
Για όλα τα παραπάνω συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Απαράδεκτη η νέα τροπολογία για την ΕΑΕ. Υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Θα θέσω ένα βασικό ερώτημα: Πόσοι από τους 70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή μόλις εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αρκεί αυτό το επιχείρημα για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ 61 ΤΩΡΑ!!
Άμεση απόσυρση της τροπολογίας! Πρόταξη του βασικού πτυχίου!
Άμεση απόσυρση της τροπολογίας!
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΙΣΧΟΣ!!!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Επιτελους και κατι που θα επιφερει την δικαιωση στον κλαδο της ειδικης αγωγης, τοσο ως προς τους μαθητες που θα δεχοναται τισ γνωσεις απο πεπειραμενους εκπαιδευτικους με προυπηρεσια και προσοντα παραπανω απο του βασικου πτυχιου
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ. ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΙΣΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ. ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.
ΠΡΟΤΑΞΗ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ και
Μοριοδοτηση διδακτορικων κ μεταπτυχιακών.Δικαίωμα στους ΠΕ 61 71 να μπουν στους πινακες ΠΕ 60 70. 15 χρονια αναπληρωσης, μαζικοι διορισμοι. Οχι στα πληρωμενα μεταπτυχιακα, στις γελοιες επιμορφωσεις ,στα σεμιναρια 400 ωρων.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!
ΔΕΝ ΑΠΑΞΊΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΠΕ71.ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ70.50 .ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΘΩΣ ΔΟΘΗΚΑΝ 5 ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕ71 ΚΑΙ 4 ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕ70.50 ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΕ71 ΘΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΠΕ70.50 ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Επιτελους και κατι που θα επιφερει την δικαιωση στον κλαδο της ειδικης αγωγης, τοσο ως προς τους μαθητες που θα δεχοναται τισ γνωσεις απο πεπειραμενους εκπαιδευτικους με προυπηρεσια και προσοντα παραπανω απο του βασικου πτυχιου
Δεν συμφωνώ.
Διαφωνώ απόλυτα με την υπουργική απόφαση !!! Βέβαια και όσοι κάνουν μεταπτυχιακά κ διδακτορικά επί πληρωμής μπράβος τους που ανά βαθμιζουν τις γνώσεις τους και θελουν να συνεισφερουν στην ειδικη αγωγη…Ομωςενα εντός 2 χρόνων μεταπτυχιακο δε μπορεινα ισοβαθμιζεται με ένα βασικό πτυχίο 4 ολόκληρων χρονών αποκλειστικά κ μόνο πάνω στην ειδική αγωγή!Δε μπορεί ένα πτυχίο να μετατρέπεται σε μορια!! Δε ζητάμε κάτι παράλογο παρομονο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΜΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΏΝΕΙ ΓΙΑ ΑΚΌΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΠΌΣΟ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΥΠΗΡΕΤΟΎΝ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΆΣΕΙΣ!!!
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!
Άμεση απόσυρση της τροπολογίας και πρόταξη του βασικού πτυχίου-πράγμα αυτονόητο για όλους τους υπόλοιπους κλάδους των εκπαιδευτικών!!!Η συγκεριμένη τροπολογία δυστυχώς εξισώνει τον βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή με μεταπτυχιακές ή/και διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή. Εξαιρετικά ανησυχητικό είναι ότι τόσο ο κύριος πίνακας όσο και ο επικουρικός θα προσδιοριστούν σε όλα τα σημεία τους με απόφαση Υπουργού και κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε. Με τον τρόπο αυτό: Απαξιώνει πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Μεγάλη αδικία απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές στις δομές ειδικής αγωγής, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣΕπιτελους και κατι που θα επιφερει την δικαιωση στον κλαδο της ειδικης αγωγης, τοσο ως προς τους μαθητες που θα δεχοναται τισ γνωσεις απο πεπειραμενους εκπαιδευτικους με προυπηρεσια και προσοντα παραπανω απο του βασικου πτυχιου.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!!
ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ!!!
ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΣΑΣ ΑΠΌΦΑΣΗ!
ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ! ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΑΕ ΜΕ ΤΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΛΆΔΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΉΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΤΊ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΌΣ ΤΊΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΏΝ ΩΣ ΚΡΙΤΉΡΙΟ ΠΡΌΣΛΗΨΗΣ, ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΤΎΠΟΥ ΑΣΕΠ;;; ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΜΈΝΕΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΕ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉ ΕΠΑΡΚΕΙΑ! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΤΌΤΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΆΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΆ ΚΡΙΤΉΡΙΑ;;; ΑΠΌ ΠΌΤΕ ΜΊΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Ή Η ΓΟΝΙΜΌΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΎΝ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ;;;
ΚΑΜΊΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΈΤΣΙ!!!
ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΈΡΕΤΕ!!!
ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ!!! ΑΠΌΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Υ. Α. ΤΏΡΑ!!! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΠΊΝΑΚΕΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΌ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΠΤΥΧΊΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ!!!!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Oχι στην τροπολογία!κανένα πτυχίο δεν εξισωνεται με όλα όσα αναφέρονται!ας αναλογιστούμε όλοι αν γινόταν το ίδιο στη γενική ποιες θα ήταν οι αντιδράσεις μας!
Κατά της τροπολογίας
είναι μεγάλη αδικία αυτό που πάει να γίνει
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!!
ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ!!!
ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ
ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΥΜΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΨΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ!
Κατά της τροπολογίας .
Είναι μεγάλη αδικία αυτό που πάει να γίνει .
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!
Άδικη και Ανήθικη η Τροπολογία
Κατανοούμε την ανάγκη όλων των εκπαιδευτικών να εργαστούν. Δεν συγκρίνονται, όμως, 4 έτη εκπαίδευσης στην ΕΑΕ με ένα 2ετές μεταπτυχιακό που έχει αμφιλεγόμενο πρόγραμμα σπουδών. Ας αναλογιστούμε, πόσοι από τους ΠΕ70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή όταν εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αυτό αρκεί για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της ΕΑΕ. Η υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της ΕΑΕ. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 ΤΩΡΑ!
Επιτελους μια τροπολογια που επιφερει την δικαοσυνη. Πως ειναι δυνατον ενας με μηδενικη προυπηρεσια στην ειδικη αγωγη και με απλα 4 χρονια στα χαρτια να θεωρειται ικανοτερος και να προτασσεται απο εναν που εχει διδακτορικο/μεταπτυχιακο και προυπηρεσια. Φαινεται ποιος ενδιαφερεται πραγματικα για το καλο των μαθητών και ποιος οχι. Μονο στην Ελλαδα εχουμε δει τα διδακτορικα να παραγκωνιζονται καθε χρονο και να πηγαινουν τελευταια στη σειρα.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!
Οι εκπαιευικοί ήταν οι πρώτοι που τήριξν την ειδική αγωγή! Είναι διορισμένοι και είναι πετυχημένοι στον τομέα τους. Γιατί εάς μς πετάξε έξω! κανείς δεν το αντιλαμβάνεται! ΈΧΟΥΜΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΕΔΩ!
Άδικη και Ανήθικη η Τροπολογία
Κατανοούμε την ανάγκη όλων των εκπαιδευτικών να εργαστούν. Δεν συγκρίνονται, όμως, 4 έτη εκπαίδευσης στην ΕΑΕ με ένα 2ετές μεταπτυχιακό που έχει αμφιλεγόμενο πρόγραμμα σπουδών, απλά και μόνο επειδή η εμπορευματοποίηση της ΕΑΕ εξυπηρετεί κάποια συμφέροντα. Ας αναλογιστούμε, πόσοι από τους ΠΕ70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή όταν εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αυτό αρκεί για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της ΕΑΕ. Η υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της ΕΑΕ. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 ΤΩΡΑ!
ΥΠΕΡ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΟΛΟΙ ΠΡΟΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ!
Άδικη και Ανήθικη η Τροπολογία
Κατανοούμε την ανάγκη όλων των εκπαιδευτικών να εργαστούν. Δεν συγκρίνονται, όμως, 4 έτη εκπαίδευσης στην ΕΑΕ με ένα 2ετές μεταπτυχιακό που έχει αμφιλεγόμενο πρόγραμμα σπουδών, απλά και μόνο επειδή η εμπορευματοποίηση της ΕΑΕ εξυπηρετεί κάποια συμφέροντα. Ας αναλογιστούμε, πόσοι από τους ΠΕ70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή όταν εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αυτό αρκεί για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της ΕΑΕ. Η υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της ΕΑΕ! Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 ΤΩΡΑ!
Κατα της τροπολογίας, Ντροπή.
ΥΠΕΡ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.\
ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ!
Υπερ τροπολογιας!
Μπραβο στο Υπουργειο! Επιτελους δικαιοσυνη!
Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Απο που και ως που οι 71 διαλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδη την αγαπουσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκει. Ολοι οι 71 διαλεξαν ειδικη επειδη αγαπουσαν τα παιδια ενω οι 70.50 ειμαστε καιροσκοποι και νοιαζομαστε μονο για τα λεφτα;;;Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν 71 που επελεξαν την ειδικη επειδη ηξεραν οτι θα δουλεψουν η 70.50 που αγαπουν να δουλευουν και στις ειδικες δομες;;;;;