1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Αρνούμαι κατηγορηματικότατα αυτά τα κατάπτιστα σχέδια που θέλετε να εφαρμόσετε στα παιδιά μας. Αλλάξτε πορεία διότι θα μας βρείτε μπροστά σας και δε θα σας αρεσει
Ως ιατροσ, τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ναι πατέρας παιδιών σε προσχολική ηλικία:
Διαφωνώ κατηγορηματικά με την εισαγωγή της Σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο.
ΧΑΊΡΕΤΕ!Είμαι νηπιαγωγος πολύτεκνη μητέρα και γιαγιά
ΑΡΝΟΎΜΑΙ να συμμετάσχω στο έγκλημα που θέλετε να διαπραξετε εις βάρος των αθωων ψυχων των παιδιών μας
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Αρνούμαι ρητά και κατηγορηματικά τα παιδιά μου να ενταχθούν σε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα δεξιοτήτων ή όπως αλλιώς το ορίζετε! Αρκετά με τα καινά αλλά και κενά πειράματα! Πίσω στη παράδοσή μας ολοταχώς
Αρνούμαι κατηγορηματικά το μάθημα για σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση να ενταχθεί υποχρεωτικό ειδικά σε παιδιά νηπιακής αλλά και δημοτικής τάξης . Δεν είναι ότι τα παιδιά μας τα τοποθετούμε σε γυάλες ούτε ότι ζούμε με παλιά μυαλά όπως άκουσα να λένε …όλοι φωνάζετε για καινούργιο καλύτερο κόσμο και για ψυχές όχι διαστρεβλωμένες κι ψυχικά ταραγμένες , ανθρώπους όχι σαρκικούς !!!, ξεκινήσετε από εκεί λοιπόν .. τα παιδιά γαλουχήσετε τα με αγνά πράγματα και αξίες !!!
Αρνούμαι και διαφωνώ πλήρως με την ένταξη μαθημάτων σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης σε οποιαδήποτε έκταση και μορφη διδασκαλίας, σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού τουλάχιστον (για να μην πω και γυμνασίου).
Αυτού του είδους τα μαθήματα δηλητηριάζει τις αθώες ψυχές των παιδιών, δημιουργώντας εικόνες και έννοιες που το παιδί στις ηλικίες αυτές δεν είναι έτοιμο να τις επεξεργαστεί και κατανοήσει ώριμα και ηθικά. Προφανώς το υπουργείο «παιδείας» θέλει να εξαγριώσει τα παιδιά μας από όσο το δυνατόν μικρότερες ηλικίες επιβάλλοντας πρακτικές που θυμίζουν τα δυτικά τελείως απελευθερωμενα πρότυπα που είναι ξένα στην ιδιοσυγκρασια και στις αρχές της Ελληνικής πατροπαραδοτης κοινωνίας. Το συγκεκριμένο θέμα απταται της λεπτότητας εκμάθησης του από τους γονείς και μόνο και όχι από τους αμφιβόλου ηθικής και σκοπιμότητας «παιδαγωγούς» του υπουργείου, που προσπαθούν να μάθουν στα παιδιά ότι δεν υπάρχουν 2 φύλα αλλά πολλά περισσότερα, συν την κάθε ανωμαλία που έχουν στον εγκέφαλο τους. Σταματήστε επιτέλους το παιδομαζωμα σε μια «ηθική» των ζωωδων ενστικτων, χωρίς φραγμούς και σεβασμό στην υπόσταση της ψυχοσωματικης οντότητας του ανθρώπου. Οι παππούδες μας που μαθαν και ενστερνιστηκαν την ηθική της Ορθοδοξίας και της παράδοσης στάθηκαν πιο επάξια από τις τελευταίες γενιές της πλήρους απελευθέρωσης μέσα στην κοινωνία.
ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα και θεωρώ τελείως αντιπαιδαγωγικό το μάθημα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, με αυτό το πρόγραμμα που προτείνεται από Υπουργείο και το οποίο τίθεται ως υποχρεωτικό, μη δίνοντας ως εκ τούτου, τη δυνατότητα στο γονιό να παρέμβει στη εκμάθηση, βασικών για τη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού του εννοιών, που καθορίζουν τη ταυτότητά του ως προς φύλο του.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Δεν δεχόμαστε τα παιδιά μας σε οποια ηλικία κι αν είναι (πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό) να ενημερωθούν για τόσο σοβαρά και ευαίσθητα θέματα από οποιονδήποτε δάσκαλο! Η διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής αφορά μόνο την οικογένεια και οχι το σχολειο..Οι γονείς είναι αυτοί που θα αποφασίσουν πότε και πώς θα διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους στο συγκεκριμένο θέμα. Αποσύρετέ το αμέσως..
Η ύπαρξη κεντρικής απόφασης του Υπουργού για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων δεν προάγει την αυτονομία των σχολείων.
Τα Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας μπορούν να μετονομασθούν σε Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης.
Τα Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης θα υποβάλλονται από τους εκπαιδευτικούς στα και θα εγκρίνονται από τα κατά τόπους Κ.Ε.Σ.Υ. (ή σε όποιες διάδοχες δομές).
Τα Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης θα εντάσσονται στο υποχρεωτικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα.
Tο μάθημα Πληροφορικής μπορεί να προσανατολισθεί και προς την εκμάθηση συγγραφής κωδίκων προγραμματισμού.
Τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), τα Σχολικά Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και τα Σχολικά Εργαστήρια Τεχνολογίας, τα Επαγγελματικά Λύκεια και τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) χρειάζεται να εξοπλισθούν με τρισδιάστατους εκτυπωτές.
Οι εργαστηριακές υποδομές της εκπαίδευσης μπορούν να αποτελέσουν μικρά δυναμικά κύτταρα μαθητείας στην παραγωγή και να συμβάλλουν στην απόκτηση δεξιοτήτων.
Χρήσιμο είναι να συνταχθεί ένα ενιαίο επικαιροποιημένο κωδικοποιημένο Προεδρικό Διάταγμα «Οργάνωση και Λειτουργία των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων» με ενταγμένες συνεκτικά σχεδιασμένες αλλαγές.
Την τριετία 2017-2020, το ΠΔ 79/2017 «Οργάνωση και Λειτουργία των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων» έχει τροποποιηθεί ήδη 7 φορές.
Τελευταία τροποποίηση υπήρχε στο άρθρο 56 του Ν.4653/2020.
Το σχετικό ιστορικό παρατίθεται στον σύνδεσμο:
https://www.esos.gr/arthra/66072/pd792017-gia-ti-leitoyrgia-ton-nipiagogeion-kai-dimotikon-sholeion-me-oles-tis-allages.
Στις ώρες της ζώνης του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου είναι χρήσιμο να εφαρμόζεται μεθοδικά ένα Πλαίσιο Δεξιοτήτων Μελέτης το οποίο θα υποστηρίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες στην μελέτη και την οργάνωση της σχολικής εργασίας σε όλη την σχολική ζωή.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.Αν προχωρήσετε στην υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων και μάλιστα υποχρεωτικών να ξέρετε ότι είμαστε πολύ γονείς που δεν θα δεχτούμε να γίνουν τα παιδιά μας αποδέκτες της διαπαιδαγώγησης του πανσεξουαλισμού και των προσανατολισμών…..Κρίμα να ακολουθούμε τις αποτυχημένες πρακτικές των πολιτισμένων……χωρών
Διαφωνώ κατηγορηματικά με το πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την τόσο ευαίσθητη νηπιακή ηλικία!!! ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Αρνούμε κατηγορηματικά το παιδί μου να ενταχθεί σε κανένα καινούριο πρόγραμμα δεξιοτήτων από την πρώιμη αυτή ηλικία του νηπιαγωγείου όπου το μυαλουδακι του είναι τόσο εύπλαστο και επιρρεπείς ώστε να επειρεαστεί η ψυχική του υγεία,για χάρη ενός αμφιλεγόμενου «καινοτόμου» προγράμματος κατά την κρίση κάποιων..
Διαφωνώ κάθετα, αφήστε τα παιδιά μας ήσυχα, όχι σε ύποπτα μαθήματα…
Αξίζει να αντιληφθούμε ότι κάθε εκπαιδευτική διαδικασία αποκτά αξία στην ώρα της. Το μόνιμο πρόβλημα των τελευταίων δεκαετιών είναι ότι οι «μεγάλοι» θέλουν να εκπαιδεύσουν τους «μικρούς» σύμφωνα με τους ίδιους. Ξεχνάνε ποιες ήταν οι δικές τους ανάγκες στις μικρές ηλικίες και αισθάνονται ότι ετοιμάζουν ήδη από 5 χρονών τους μελλοντικούς «επιστήμονες», «επαγγελματίες», «υπεύθυνους πολίτες» κ.λ.π. Έτσι έχουμε μια μόνιμη «αφύσικη» τάση να σπρώχνουμε τους «μικρούς» να μάθουν πράγματα για τα οποία από τη φύση τους δεν είναι «έτοιμοι». Αυτό δημιουργεί πλήθος προβλημάτων τα οποία καλούνται στη συνέχεια να λύσουν οι ψυχολόγοι. Τις τελευταίες δεκαετίες υπάρχει μια μόνιμη τάση «αναβάθμισης» της παιδείας που οδηγείται κυρίως από την ακαδημαϊκή νοοτροπία της ¨καινοτομίας» και την επιχειρηματική νοοτροπία της ¨ανάπτυξης» και της «άμιλλας» Τουλάχιστον ας μείνουν έξω από αυτή την πίεση οι μικρές ηλικίες. Θα μεγαλώσουν με μεγαλύτερη ηρεμία και φυσικότητα. Στο νηπιαγωγείο ας μην είναι ο πρώτος στόχος η «μάθηση’ και οι ¨δεξιότητες» αλλά η ηρεμία και η συλλογικότητα της τάξης και της παρέας με την συνύπαρξη και των γονέων. Ας ξεφύγουμε -αυτοί που σχεδιάζουν τις βάσεις τις εκπαίδευσης- από το άγχος του να παρουσιάσουμε ¨καινοτομίες» και «σύγχρονες / επιστημονικές» μεθόδους φορτώνοντας τις μικρές ηλικίες με «δεξιότητες» και «γνώσεις».
Απαράδεκτο.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας για αυτή την απαράδεκτη ρύθμιση της εισαγωγής της υποχρεωτικής διδασκαλίας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από την τάξη του νηπιαγωγείου.
Σε μια ανώριμη και τρυφερή ηλικία για τα παιδιά, καλούνται να διαχειριστούν έννοιες που ούτε τους ενδιαφέρουν, ούτε έχουν την κριτική σκέψη να τις επεξεργαστούν. Πριν ακόμη διαμορφώσουν και καλλιεργήσουν τις αξίες του σεβασμού στον συνάνθρωπο, της αγάπης και της φιλίας που έχουν τόση σημασία σε αυτή την ηλικία, τίθεται με βίαιο τρόπο στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος η σεξουαλικότητα. Αυτό που η τηλεόραση και γενικότερα η βιομηχανία του θεάματος χειρίζεται με τον πιο χυδαίο και απαξιωτικό τρόπο, δηλαδή το ανθρώπινο σώμα, έρχεται να επικυρώσει με το προς διαβούλευση νομοσχέδιο, το υπουργείο. Ποιά είναι άραγε η αποτίμηση και αξιολογηση των συνεπειών στον ψυχισμό των παιδιών, της εφαρμογής τέτοιων προγραμμάτων σε άλλες χώρες; Γιατί υποβαθμίζεται ο ρόλος του σχολείου ως παράγοντας μετάδοσης ήθους και αξιών, την ίδια ώρα που αναλαμβάνει να παίξει το ρόλο του μέντορα σε θέματα σεξουαλικότητας; Γιατί προσβάλλει κατάφορα τις θρησκευτικές αντιλήψεις των παιδιών προβαλλοντας αλλόκοτα πρότυπα σεξουαλικής προτίμησης; Που είναι η συμμετοχή της Εκκλησία μας, ως θεματοφύλακας της χριστιανικής μας παραδοσης, στη διαμόρφωση τέτοιων προτάσεων; Γιατί προβάλλεται ως πρόσχημα για την εισαγωγή του μαθήματος στην εκπαίδευση η προστασία τους από κινδύνους σεξουαλικής κακοποίησης, την ίδια ώρα που η διδασκαλία τέτοιων μαθημάτων δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη συμπεριφορών τύπου bullying με σεξουαλικό χαρακτήρα; Απαιτούμε την κατάργηση της ρύθμισης για εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το προς διαβούλευση νομοσχέδιο.
Διαφωνώ απολύτως με το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Είναι ένα ευαίσθητο θέμα για το οποίο αρμόδιοι και υπεύθυνοι είναι οι γονείς και μόνο!
Δεν είμαστε ανίκανοι ως γονείς, ούτε βρισκόμαστε στην παλαιολιθική εποχή!
Δεν έχουμε κανένα κόμπλεξ!
Όμως είναι σαν να μας λέει το κράτος: αφήστε το πάνω μας! Εσείς δεν μπορείτε! Ή θα το κάνουμε εμείς καλύτερα!
Ευχαριστώ! ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!
Αρνούμαι να εκχωρήσω στην πολιτεία το δικαίωμά μου να διαπαιδαγωγήσω στο εν λόγω θέμα τα παιδιά μου !
Η αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής στο σχολείο είναι αναγκαία τόσο στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο όσο ακόμη περισσότερο χρήζει σημαντικής σημασίας να ξεκινά από την μικρότερη βαθμίδα εκπαίδευσης, τα νηπιαγωγεία. Οι καθηγητές της Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού αναμφίβολα μπορούν και οφείλουν να είναι αρωγοί στην εκπαίδευση των παιδιών ξεκινώντας από νωρίς με τις αρχές της κινητικής μάθησης (βασικές κινητικές δεξιότητες, αντίληψη του χώρου-χρόνου-ρυθμού, δημιουργίας ομαδικού πνεύματος, σημασίας της άθλησης στην υγεία).Πιο συγκεκριμένα,οι απόφοιτοι της ειδικότητας προσαρμοσμένης (Ειδικής) Φυσικής Αγωγής οι οποίοι αναφέρονται ήδη στην νομοθεσία (Νομός 3699/08) γνωρίζουν στην πράξη γνώσεις ψυχοκινητικής ανάπτυξης που απέκτησαν κατά των κύκλο των σπουδών τους, σε όλα τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Η διαμόρφωση και εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων προσαρμοσμένης άσκησης και κινητικών δεξιοτήτων παιγνιώδους μορφής που θα βοηθήσουν όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου (με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία) να προσεγγίζουν γρηγορότερα το ώριμο στάδιο εκδήλωσης των βασικών κινητικών δεξιοτήτων τους, αποτελεί αδιαμφισβήτητα αντικείμενο της προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής και αξίζει να έχει μια θέση και στα νηπιαγωγεία.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αφήσουμε τις διαμάχες και να φτιάξουμε μια ολόπλευρη εκπαίδευση των παιδιών που θα ξεκινά από την μικρότερη ηλικία, ώστε να αναδειχθούν σε μια πολύπλευρη προσωπικότητα. Πρέπει όλοι μαζί οι εκπαιδευτικοί/νηπιαγωγοί να προσφέρουμε την καλύτερη συν-εκπαίδευση για το καλό των παιδιών και μόνο!
Διαφωνώ. Έννοιες δύσκολες για να διδαχθούν σε νηπιακή ηλικία. Δεν εμπίπτουν στα ενδιαφέροντα των παιδιών και δημιουργούν περιεχόμενα που δεν αρμόζουν σε αυτές τις ηλικίες. Κάθε παιδαγωγός γνωρίζει πως να προσεγγίσει θέματα που προκύπτουν στην κάθε μοναδική του τάξη. Δεν χρειάζεται αυτά να γίνουν υποχρεωτικά εργαστήρια δεξιοτήτων.
Το μάθημα της σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης καταπατά βασικά και θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, όπως αυτό της θρησκευτικής ελευθερίας μιας οικογένειας και συνιστά βίαιη και αυθαίρετη παρέμβαση της κρατικής εξουσίας στις αρχές και τις αξίες της χριστιανικής ζωής. Ο μόνοι υπεύθυνοι για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού είναι οι γονεις του, οι οποίοι με αγάπη και διάκριση θα μιλήσουν στο παιδί τους για παρόμοια θέματα σεβόμενοι τη ψυχική και συναισθηματική του ωρίμανση, την οποία μόνο εκείνοι γνωρίζουν.
Αρνούμαι τα παιδιά μου να συμμετέχουν σε τέτοιου τύπου χειραγώγηση και δηλώνω ότι θα πολεμήσω προς πάσα κατεύθυνση για να διαφυλάξω τα παιδιά μου και τα παιδιά όλων των Ελλήνων από έναν τέτοιο αντιπαιδαγωγικό και αντιχριστιανικό νόμο.
Χριστός Ανέστη!
Αρνούμαι ρητά και κατηγορηματικά τα παιδιά μου να παρακολουθήσουν αυτά τα προγράμματα δεξιοτήτων όπως θέλετε να τα πείτε εσείς…. Σόδομα κ Γόμορα γίναμε…..
Είμαι κάθετα αντίθετη με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο σχολείο. Είναι ένα θέμα το οποίο οι γονείς μπορούν να το κάνουν καλύτερα από τον οποιονδήποτε.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ. ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ.!!!!!!!
ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΑΙΔΙΑ.
Απαράδεκτη & απειλητική για την ψυχική & πνευματική υγεία των νηπίων η πρόωρη εισαγωγή σεξουαλικής αγωγής.
Αρνούμαι ρητά και κατηγορηματικά το παιδί μου να ενταχθεί σε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα δεξιοτήτων ή όπως αλλιώς το ορίζετε! Ως μητέρα είμαι κάθετα αντίθετη στη σεξουαλική αγωγή των παιδιών όχι μόνο του νηπιαγωγείου. Για το θέμα της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών ευθύνη έχουν οι γονείς. Συνεπώς δεν επιτρέπω γιατί δεν εμπιστεύομαι στους «ειδικούς» και κατευθυνόμενους εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Ως γονέας προτίθεμαι να ενεργήσω με κάθε νόμιμο τρόπο σε περίπτωση που επιμείνετε σε μια τέτοια σκέψη και υλοποιήσετε ένα τέτοιο πρόγραμμα.
Μη δημοκρατική απόφαση και απαράδεκτη!
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία και τα σχολεία!!!
Όταν κάποιος προτείνει την πιλοτική διαδικασία σε μια νέα μέθοδο σημαίνει πως αν αποτύχει θα την αποσύρει. Σε αυτήν την περίπτωση η απόσυρση της συγκεκριμένης διδασκαλίας δεν μπορεί να γίνει χωρίς να υπάρχουν τεράστιες συνέπειες και μη αναστρέψιμες καταστάσεις στους μαθητές. Η ζημιά λόγω της μεγάλης σύγχυσης που θα επικρατήσει στο μυαλό των μαθητών θα έχει σοβαρές ψυχοσωματικές επιπτώσεις. Λόγω του ότι στο σώμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του αναπαραγωγικού συστήματος, όταν πάει να δοκιμάσει ο μαθητής τα της διδασκαλίας θα προκαλέσει βλάβη στο σώμα του. Και είναι σίγουρο ότι θα τα δοκιμάσει γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών μιμείται ότι δει με μεγάλη προσπάθεια για αναγνώριση από τους συμμαθητές του. Άρα αν γίνει εφαρμογή της διδασκαλίας αυτής η φωτιά που θα ανάψει δεν πρόκειται να σβήσει αναίμακτα. Τα παιδιά λόγω του ενθουσιασμού ή της διακωμώδησης που συχνά κάνουν θα παρασυρθούν σε πράξεις οι οποίες θα καταλήξουν σε τραγωδία με θύματα τα ίδια.
Ρε παιδιά πάμε καλά; Με ποιο σκεπτικό να «διαπαιδαγωγηθούν» σεξουαλικά τα παιδάκια στη νηπιακή ηλικία; Εκτός του ότι υπάρχουν πάμπολλες μελέτες που υποδεικνύουν σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω σε παιδάκια αυτής της ηλικίας, ποιοι θα είναι οι «ειδικοί» για να διδάξουν το μάθημα; Ο κάθε ένας που δεν ξέρουμε τι έχει στο κεφάλι του, θα «διδάξει» σεξουαλικά τα παιδιά μας; Αποσύρετε το νομοσχέδιο τώρα! Γιατί θα γίνουν τα σπίτια σχολειά και θα αδειάσουν τα σχολεία! Ο νοών νοείτω! Είμαι αντίθετος με το νομοσχέδιο.
Είστε απαράδεκτοι! Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου καθορίσει πότε, πώς και ποιος θα ενημερώσει τα παιδιά μου για θέματα σεξουαλικότητας!!! Αλλάξτε άμεσα την διαβολική κατεύθυνση που έχετε πάρει εκεί στο Υπουργείο και αφήστε επιτέλους τα παιδιά μας να μεγαλώσουν φυσιολογικά μέσα στην αληθινή τους οικογένεια!!!!
Αρνούμαι οποιαδήποτε ένταξη των παιδιών μου σε πρόγραμμα δεξιοτήτων, όπως ορίζετε «καλυμμένα»τα προγράμματα σεξουαλικής κατεύθυνσης, στην ηλικία φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο. Υπάρχουν δεδομένα στην επιστημονική βιβλιογραφία που αποδεικνύουν σοβαρές σωματικοψυχολογικες συνέπειες στα παιδιά με την πρώιμη ενασχόληση τους στη σεξουαλικότητα. Αναλαμβάνω την ευθύνη να τα ενημερώσω εγώ σχετικά, όταν η ηλικία τους το επιτρέπει και σύμφωνα με τις αρχές και τα πιστεύω τα δικά μου.Δεν εμπιστεύομαι «τη δουλειά» των εγκάθετων εκπαιδευτών του Υπουργείου που σκοπό έχει να προτείνει μια ηθική έλλειψη που τείνει να γίνει πραγματικότητα και να διαγράψει τις αξίες με τις οποίες θέλω να μεγαλώσω τα παιδιά μου.
Είναι τραγικό, τέτοιες ώρες που πλήττεται η χώρα από αυτή την πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση να περνάει η κυβέρνηση σωρηδον νομοσχέδια. Φανερώνει πόσο ύπουλα και ψηφοθηρικά κινείται.
Ωραίο το να εισάγουμε δραστηριότητες για τα παιδιά, να μάθουν για τη ζηλευτή μας ελληνική κληρονομιά και τα θαυμαστά του παγκόσμιου πολιστισμού. Όμως, είναι τόσο κρίμα μαζί με τα παραπάνω να σπείρουμε «καινά δαιμόνια» σε τόσο μικρές και καθοριστικές ηλικίες – αναφέρομαι στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πρώτιστα, αλλά και την ψυχική υγεία.
Είναι γνωστό ότι το σεξουαλικό ένστικτο είναι ιδιαίτερα ισχυρό – πού θέλουμε να στραφεί και επιθυμούμε την ενεργοποίησή του από τόσο νωρίς; Τα παιδιά που δεν έχουν χρόνο πολλές φορές να «αναπνεύσουν» ήδη από το Δημοτικό, εμείς θέλουμε να αποκτήσουν και εφήμερες σχέσεις; Ποιός θα παρηγορήσει για τις σεξουαλικά μεταδιδόμενες αρρώστιες που θα προκύψουν (έστω και μία να είναι); Ποιός θα θεραπεύσει τη τραυματισμένη τους καρδιά από τις διαψεύσεις και τις απορρίψεις; Πώς θα καλλιεργήσουμε ταυτόχρονα αυτοθυσία και αυτοϊκανοποίηση; Θα τα διδάξει ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός; Τα παιδιά δεν έχουν πλήρη συνείδηση του εαυτού τους, και επηρεάζονται πολύ εύκολα ακόμη και προς αυτοκαταστροφικές κατεύθυνσεις!
Τα περιστατικά σεξουαλικής βίας εις βάρος κάποιων παιδιών δεν δικαιολογούν το συνολικό δηλητηριασμό των σκέψεων όλων των παιδιών.Να δημιουργηθεί ειδικό νομικό πλαίσιο για το χειρισμό αυτών των περιπτώσεων από ειδικούς της κρατικής πρόνοιας.
Αλλά και για την εκπαίδευση για τη ψυχική υγεία, χρειάζεται να δοθούν εγγυήσεις περί της ψυχικής υγείας των εκπαιδευτικών πρώτιστα, διότι αλλιώς τα παιδιά κινδυνεύουν.
Δεν είναι δυνατόν το σχολείο να διαχειρίζεται με αφέλεια τις μεγαλύτερες δυνάμεις του ανθρώπου, και να τις απογυμνώνει από κάθε ωφέλεια για τα ίδια τα παιδιά και για όλους μας!
Έχουμε ελληνο-ορθοδοξη παιδεία εμείς οι Έλληνες. Παράδοση και ήθη και έθιμα. Η ολοκληρωμένη ψυχοσωματικη ανάπτυξη των παιδιών μας δεν περνά μέσα από την πρώιμη σεξουαλική ενημέρωση των νηπιων, αλλά μέσα από την ήρεμη βιωματική οικογενειακή ζωή των παιδιών, εμποτισμένη από τα ναματα της Εκκλησίας μας. Ως μητέρα θεωρώ αυτού του είδους τις κατευθύνσεις μακρά του ρόλου της εκπαίδευσης των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Ενώ ως γιατρός και διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών αλλοιώνει επικινδυνα τη ψυχοσύνθεση των παιδιών και ασφαλώς γέννα πολλά ερωτηματικα… Ποιοι τα προωθούν και τί σκοπούς εξυπηρετούν όλα αυτά, βραχυπροθεσμους και μακροπροθεσμους…
Διαφωνώ κάθετα στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας.
Για το Χριστό, την αγνότητα, το γάμο, την πολύτεκνη οικογένεια, την παράδοση, την πατρίδα μας Ελλάδα, δεν μιλάμε καθόλου, και μας έπιασε η αγωνία για ότι αντίθετο σ’ αυτά?
Μην πολεμάτε αυτό από το οποίο προέρχεστε, είναι τρέλα και καταστροφή.
Διαφωνώ! Δεν είναι δυνατόν σε αυτή την ηλικία τα παιδιά μας να διδάσκονται περί αυτού… Το κάθε πράγμα στον καιρό του…
Λάθος κίνηση η εισαγωγή εργαστηρίων σε νηπιαγωγεία και δημοτικά. Ενίσχυση της παιδείας με μόνιμους διορισμούς, ίδρυση νέων οργανικών θέσεων και μια παράλληλη στήριξη ανα μαθητή που την χρειάζεται. Μείωση του αριθμού μαθητών και ίδρυση τμημάτων ένταξης. Δουλεύοντας στο δημόσιο σχολείο, βλεπουμε καθημερινά τις αδυναμίες του και γνωρίζουμε καλά τι χρειάζονται οι μικροί μας μαθητές, καλύτερα από τον καθένα που τα βλέπει από την απ’έξω. Στηρίξτε τους εκπαιδευτικούς όπως κι εμείς στηρίζουμε το δημόσιο σχολείο. Βοηθήστε μας να κάνουμε το καλύτερο για τους μαθητές μας.
Διαφωνω με το μαθημα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης σε ολες τις βαθμιδες εκπαιδευσης,ποσο μαλλον στις ευαισθητες ψυχες των παιδιων του νηπιαγωγειου και του δημοτικου.
Κατα τη γνωμη μου ειναι απαραδεκτο και μονο που το σκεφτηκε καποιος να εισαγει τετοιου ειδους «μαθημα»στα σχολεια.
Απαράδεκτο!!!!! Ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέας διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό. Θεωρώ πως δεν έχει καμία θέση αυτό το μάθημα στο σχολείο.
Χριστός Ανέστη !
Εύχομαι ο Τριαδικός θεός μας , να μας φώτιση και να έρθουμε όλοι σε μετάνοια , και να ανοίξουν τα πνευματικά μας μάτια, έτσι ώστε να καταλάβουμε πως είμαστε Ορθόδοξη Έλληνες κ πως είναι ανήθικο για μας και τα παιδιά μας να λαμβάνουμε μέρος σε αντιχριστιανική διδασκαλία . Η Παναγία να μας προστατεύει !
Μόνο νηπιαγωγοί στα νηπιαγωγεία.
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Αίσχος. Δεν συμμετέχει το παιδί μου στα δήθεν εργαστήρια δεξιοτήτων.
Αίσχος. Δεν πρόκειται να συμμετάσχει το παιδί μου σ αυτά τα αίσχη. Τα ονομάσατε δεξιότητες…Αίσχος
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και γονέας παράλληλα,εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια, απογοήτευση και διαφωνία μου,με την υποχρεωτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο που επιχειρείτε να εισάγετε «έντεχνα» και κεκαλυμμένα μέσα από αυτό το άρθρο,χωρίς καν συζήτηση με εκπαιδευτικούς και εν μέσω πανδημίας!Η αθωότητα της παιδικής ηλικίας πρέπει πάσα θυσία να προστατευτεί και αν τυχόν περάσετε έναν τέτοιο αντιπαιδαγωγικό και απαράδεκτο νόμο,θα έχετε εκτός από εκπαιδευτικούς,και τους ίδιους τους γονείς απέναντί σας!Είναι ανεπίτρεπτο να συζητάμε τέτοια λεπτά και ευαίσθητα θέματα για τα οποία ακόμη και νομικά,υπεύθυνοι είναι ΜΟΝΟ οι γονείς,οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,τις ανάγκες και την ωριμότητα του παιδιού τους και θα απαντήσουν σε τυχόν ερωτήματά τους με διάκριση και μόνο όταν έλθει η ώρα,συνήθως δηλαδή στην ΕΦΗΒΕΙΑ!
ΔΕΝ θα πειραματίζεστε με αθώες ψυχές!Είμαστε Έλληνες Ορθόδοξοι πολίτες,με ήθη και αρχές,παιδαγωγοί και γονείς και θα διαφυλάξουμε,σθεναρώς αν χρειαστεί,τα παιδιά μας που απειλούνται από την εφαρμογή τέτοιων προτάσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση!
Δεν συμφωνώ
Δεν συμφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από το νηπιαγωγείο καθώς και σε καμία βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Οι γονείς και μόνο οι γονείς είναι υπεύθυνοι να μιλήσουν στα παιδιά τους για αυτό το θέμα όπως και όποτε κρίνουν σωστό αυτοί και όχι εσείς. ΕΛΕΟΣ!Μιλάμε για παιδιά ηλικίας 4 και 5 χρονών!!!
Αρνούμαι ρητά και κατηγορηματικά τα παιδιά μου να ενταχθούν σε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα δεξιοτήτων ή όπως αλλιώς το ορίζετε! Αρκετά με τα καινά αλλά και κενά πειράματα! Πίσω στη παράδοσή μας ολοταχώς.
Διαφωνω!!!! Απαραδεκτο!!! Ο θεος να μας δωσει φωτιση να διαπαιδαγωγισουμε σωστα τα παιδια μας ακομη κ αν χρειαστεί να τους μαθουμε γραμματα στο σπιτι… Κρυφο σχολεια θα γινουν τα σπιτια μας αλλα θα κανουμε το παν για να προστατευσουμε τα παιδια μας
Αρνούμαι ρητά και κατηγορηματικά τα παιδιά μου να ενταχθούν σε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα δεξιοτήτων ή όπως αλλιώς το ορίζετε! Αρκετά με τα καινά αλλά και κενά πειράματα! Πίσω στη παράδοσή μας ολοταχώς.