Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:54 | ΑΝΔΡΕΑΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:53 | KΩΣΤΑΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ

    Καμία λογική δεν υπάρχει στη μη προσμέτρηση των μορίων των δυσπρόσιτων.
    Όσοι δηλώναμε σχολεία το 2010-14 ξεραμε οτι ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ και ΌΧΙ
    ΟΤΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ο οποίος θα ισχύει Ο ΙΔΙΟΣ κι απο εδώ και πέρα.

    Εννοείτε;;

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:53 | ΕΛΕΝΗ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:52 | ΑΓΑΠΗ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ.

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:51 | ΑΛΕΚΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:50 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:48 | ΘΟΔΩΡΗΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:47 | ΓΙΑΝΝΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:46 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:44 | ΠΕ70.500

    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ!!! ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47, Η ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ!!!! ΒΑΛΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ…

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:43 | Δημήτρης Γρηγοριάδης

    Τελείως ανήθικος και παράνομος ο μη διπλασιασμός των δυσπροσίτων 10-14. Μιλάω ως γονιός παιδιού που εργάστηκε σε ένα τέτοιο σχολείο τη χρονιά 11-12. Το παιδί μου πέρασε μια πολύ δύσκολη χρονιά και παρολα αυτά έδωσε το 100% του εαυτού του για να ανταποκριθεί σωστά απέναντι στα παιδιά που η ίδια η πολιτεία έχει ξεχάσει.Δεν μπορούσε να αρνηθεί τη θέση της γιατί πολύ απλά θα διαγραφόταν από τους πίνακες για 2 χρόνια. Ζούσε σε ένα μέρος με απίστευτα δύσκολες συνθήκες και ζητάτε όλα αυτά να εξισωθούν με άλλους που δούλευαν δίπλα στο σπίτι τους και απλά δεν τους συμφέρει αυτός ο διπλασιασμός? Ο μισθός πενιχρός κι αυτός, πολλές φορές βοηθούσαμε από το υστέρημα μας το παιδί μας να τα βγάλει πέρα. Οι περισσότεροι γονείς σπουδάσαμε τα παιδιά μας για να έχουν μια αξιοπρεπή δουλειά και να συντηρούνται μόνα τους. Παρόλα αυτά εξακολουθούμε να τους δίνουμε χαρτζιλίκι για να τα βοηθήσουμε. Μια Αριστερή κυβέρνηση δεν μπορεί να τους δικαιώσει οικονομικά, μπορεί όμως ηθικά αφου υποτίθεται πρεσβεύει ισότητα και δικαιοσύνη. Περιμένουμε να τη δούμε λοιπόν. Αλλιώς θα καταφέρετε να συνδυάσετε το όνομά σας κύριε υπουργέ με τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και όλες τις αδικίες που δημιούργησαν σε βάρος των παιδιών μας και σε βάρος δικό μας.

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:40 | ΚΥΡΙΑΚΗ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:39 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ!!! ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΙΟΝΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ!

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:37 | ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:36 | Γιώργος Μ.

    Δυστυχώς ή ευτυχώς σε περιπτώσεις τόσο αναπληρωτών που δεν ξέρεις κάθε χρόνο που θα βρίσκεσαι όσο και προβλημάτων υγείας κάποιου μέλους της οικογένειας τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά με συναντήσεις δια ζώσης τα σαββατοκύριακα σου επιτρέπουν να οικοδομείς την ακαδημαϊκή σου πορεία, μελετώντας πολύ, μπαίνοντας στη διαδικασία να συνδυάζεις πράξη με θεωρία και να απαντάς σε μελέτες περίπτωσης καθημερινής ζωής που απαιτούν γνώση, εμπειρία αλλά και οξυμένη κριτική ικανότητα. Δεν αναγκάζεσαι να επιλέξεις μεταξύ υποστήριξης στην οικογένεια ή δουλειάς και μεταπτυχιακού. Ωστόσο, οι άνθρωποι με μεταπτυχιακά του εξωτερικού σε αγγλόφωνα πανεπιστήμια δεν είναι παιδιά ενός «κατώτερου Θεού». Τα παράπονά σας στην Ελλάδα που ενώ τώρα γέμισε μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, όταν υπήρχε η ανάγκη είχε ελάχιστα με ελάχιστες θέσεις. Θα μπορούσε και οικονομικά να αξιοποιήσει την ανάγκη των δασκάλων να εξειδικευθούν αλλά και να μην αναγκάζει τους ανθρώπους να πηγαινοέρχονται εκτός της χώρας χάνοντας χρήματα και χρόνο. Μην κοιτάτε το δέντρο αλλά το δάσος. Πρέπει να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ κοινωνικών αναγκών και πανεπιστημίων, ώστε να ενισχυθεί οικονομικά η χώρα. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακά παιδαγωγικό στην Ελλάδα τελείωσαν δεν ήταν οι «τελευταίοι» της σειράς»!

    Ζητώ την απόσυρση της ρύθμισης 4 της παραγράφου 47 και την κατάργηση του πίνακα .50.

    Οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακά θα πρέπει να προσλαμβάνονται από τον πίνακα του κλάδου τουςμε «ιδιαίτερα κριτήρια» όταν αυτά αφορούν στην ειδική αγωγή καθώς πρόκειται για εξειδίκευση.

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:36 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:35 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:34 | ΕΛΙΝΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:33 | ΚΩΣΤΑΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:33 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:29 | Εfi

    Τόσα χρόνια καλύπτουμε κενά..έχουμε γυρίσει ΟΛΗ την Ελλάδα κ σε δυσπρόσιτα που δε δίνανε διπλά μόρια τότε…με μια βαλίτσα στο χέρι κ κάθε καλοκαίρι περιμέναμε να δούμε τι μέλει γενέσθαι μετά…ούτε παράνομοι ήμασταν στις προσλήψεις,ούτε θέσεις από τους π.ε61 «καταλαμβάναμε»…
    Σπουδάσαμε κ εμείς κ με τα απαραίτητα προσόντα,αποκτήσαμε την προϋπηρεσία μας,σε ΔΗΜΌΣΙΑ σχολεία κ όχι σε κάτι παράταιρο..
    ΤΡΟΜΕΡΗ αδικία…ξαφνικά τώρα «έληξε» η «χρησιμότητά» μας κ δεν είμαστε ικανοί κ κατάλληλοι για πουθενά παρά στο να οδηγηθούμε στην ανεργία;;;;
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ άρθρο!!

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:20 | Κωνσταντίνα Κ.

    Σε ποιο νόμο μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει αναφορά στους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς ή μήπως λύσαμε το δημογραφικό; Αισθανόμαστε μεγάλη αδικία και θυμό που μας έχουν ξεχασμένους από το 2009-2010 σε μια κλειστή λίστα πολυτέκνων και για όσους δεν το γνωρίζουν ήταν η μοναδική λίστα στην οποία συμπεριέλαβαν τα κριτήρια του νέου νόμου του 2010 προφανώς για να αλλάξει η σειρά των λίγων διοριστέων. Μέχρι σήμερα άλλοι από εμάς δουλεύουν μακριά από τα σπίτια τους με 4 παιδιά πίσω αφημένα στην τύχη τους διότι δεν έχουμε άλλη επιλογή και άλλοι δεν δουλεύουν γιατί δεν είχαν καθόλου προϋπηρεσία και είναι σε άλλο πίνακα.
    Κι επειδή ενοχλούμε και το θεωρώ χυδαίο το να κάνει κάποιος σχόλια τύπου «ας μην κάνατε τόσα παιδιά» απαντώ προκαταβολικά κυρίως σ’αυτούς που μπορούν να κάνουν παιδιά αλλά δε κάνουν γιατί δε θέλουν να δυσκολέψουν τη ζωή τους: 1)οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι έχουν δημιουργήσει μόνο με τα παιδιά τους πολλές θέσεις εργασίας και για άλλους εκπαιδευτικούς 2) είμαστε και εμείς πτυχιούχοι (κάποιοι από εμάς με μεταπτυχιακό) και δεν διεκδικούμε θέσεις μόνο και μόνο γιατί είμαστε πολύτεκνοι 3) έχουμε αποδείξει έμπρακτα την αγάπη μας για τα παιδιά κι αυτό θεωρώ πως είναι το πιο σημαντικό γιατί δουλεύοντας τα τελευταία χρόνια στα σχολεία βλέπω δυστυχώς συναδέλφους που δεν ανέχονται τη συμπεριφορά των μικρών παιδιών 4) έχουμε αφιερώσει τις ζωές μας στα παιδιά μας και καθόλου σ’εμάς, η πολιτεία δεν θα πρέπει να μας το αναγνωρίσει αυτό δεδομένου ότι συμβάλλουμε στην ύπαρξη αυτής της χώρας;
    Τέλος επειδή κάνω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή θα κάνω μία ερώτηση έτσι για προβληματισμό:
    η εκπαίδευση σε ένα συμπεριληπτικό σχολείο όταν δεν παρέχεται με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ιδιαιτερότητες αλλά υπάρχει ένα ενιαίο πρόγραμμα για όλους, λέμε ότι είναι άνιση. Το ίδιο λοιπόν ισχύει και με τους εκπαιδευτικούς. Όταν εξομοιώνουν τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς με τους υπόλοιπους που δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες στο όνομα της ισoνομίας αυτό δεν είναι άνιση μεταχείριση;

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:12 | grigoris

    Με αφορμή το υπό μελέτη νέο σύστημα διορισμών, η χθεσινή πρόταση του κ. Πιλάλη κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ωστόσο θα ήθελα να καταθέσω τις δικές μου παρατηρήσεις.
    Ένας ενιαίος πίνακας διορισμών με μοναδικά κριτήρια ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία ( επιπλέον τίτλοι σπουδών, τριτεκνίες και άλλα ζητήματα να συνυπολογίζονται για την τοποθέτηση του νεοδιοριζόμενου, την μισθολογική-βαθμολογική εξέλιξη του κτλ ). Προτείνεται :
    α. 1 μόριο ανά μήνα προϋπηρεσίας
    β. 1,5 μόριο αντί ενός, για κάθε βαθμό στον ΑΣΕΠ του 2008 ή εναλλακτικά του προηγούμενου (χωρίς να αθροίζονται μεταξύ τους)μόνον για τους επιτυχόντες. Έτσι, με τον τρόπο αυτό θα προταχθούν οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ -κατά επιταγή του ΣΤΕ- και ταυτόχρονα θα αποφεύγονται τυχόν αποκλεισμοί, εφόσον θα καταγράφεται στο πίνακα και το σύνολο της προσφερόμενης προϋπηρεσίας.
    Ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών να παραμείνει ως έχει, ώστε να μην επέλθουν ανατροπές και να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της διαδικασίας. Σας ευχαριστώ.

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:10 | Σταυρούλα

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ.

    Ο πίνακας .50 θα έπρεπε να καταργηθεί, δεν τίθεται θέμα δύο πινάκων, τα φαινόμενα απατούν.Ο πίνακας θα πρέπει να υπάρχει μόνο για τον κάθε κλάδο ΠΕ 60, ΠΕ 70, κλπ.

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:05 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:03 | ΑΓΓΕΛΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:03 | Αναστασία

    Η φωνή πολλών εκπαιδευτικών ακούστηκε από τα κατά τόπους ψηφίσματα που έχουν ήδη αναρτηθεί από συναδέλφους.

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ.

    Αν θέλουμε να λεγόμαστε συν-άδελφοι πρέπει να είμαστε όλοι μαζί συσπειρωμένοι , όχι διαχωρισμένοι. Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν αποκτάς δεύτερο κλάδο με το μεταπτυχιακό. Ο κλάδος ορίζεται από το βασικό πτυχίο!

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:59 | Δημήτρης

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς του ίδιου κλάδου σε υποκατηγορίες και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:58 | ΦΑΙΗ

    ΠΑΡΑΛΟΓΟ να υπάρχει διαχωρισμός στην ειδική και στην γενική αγωγή.

    Το να έχει ένας εκπαιδευτικός μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή γενικά προσόντα θεωρείται από φέτος κατακριτέο και τιμωρητέο…;;;
    Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου δεν αποτελεί απλά καταβολή διδάκτρων αλλά κόπο,χρόνο και πολλές στερήσεις.Υ πάρχουν και μεταπτυχιακά άνευ διδάκτρων όπως γνωρίζετε.
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ χαρίζεται και τίποτα δε παραχωρείται ΧΩΡΙΣ εξετάσεις, διάβασμα και κόπο.

    Το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου σχετικά με τον διαχωρισμό ειδικής και γενικής εκπαίδευσης είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Αποτελεί κατάφορη αδικία και τεράστιο διαχωρισμό του κλάδου.

    Προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί στα πλαίσια της ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ στο ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ από εξειδικευμένους ανθρώπους γιατί να τιμωρείται από εδώ και στο εξής…;

    Δε καταστρατηγείται κανενός η θέση στους πίνακες.

    Δε θίγονται κανενός τα επαγγελματικά δικαιώματα!.

    Με τη λογική του πολυνομοσχεδίου ωθείτε στις τάξεις της ειδικής αγωγής ανειδίκευτους από τους πίνακες γενικής αγωγής καθώς ΚΑΝΕΝΑΣ πλέον δεν θα δηλώνει στην ειδική αγωγή από τους έχοντες την επιστημονική κατάρτιση. Οι αμθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τι φταίνε…;;; Μιλάμε για κοινωνία συμπερίληψης και σχολείο φιλικά διακείμενο προς όλους…

    Από τη στιγμή που η προϋπηρεσία αποκτήθηκε στα πλαίσια του ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ από εκπαιδευτικούς με βασικό τίτλο σπουδών ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ είναι απόλυτα λογικό να προσμετράται και η προϋπηρεσία τους και στον πίνακα ΓΕΝΙΚΗΣ.

    Ευελπιστώ οι ιθύνοντες να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους όλα τα παραπάνω και να πράξουν ανάλογα.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:57 | ΝΙΚΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:57 | ΛΑΖΑΡΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:57 | Λεωνίδας

    Συνάδελφοι ΠΕ 70 και ΠΕ 60 , εγώ είμαι ΠΕ 70 /70.5. Θεωρώ πως τα βάζετε με τους λάθος ανθρώπους. Με την εξειδίκευση που πήραμε καλύπτουμε πραγματικά κένα τα οποία δεν θα καλύπτονταν αλλιώς.Γι’αυτό βγήκε και το «.50». Κάποιοι έχουμε δουλέψει και στην Γενική Αγωγή. Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Τα όποια μεταπτυχιακά,σεμινάρια,δεύτερα πτυχία κλπ εξυπηρετούν και τη γενικότερη μοριοδότηση. Λαμβάνοντας υπόψη και την ανάγκη για ενιαία εκπαίδευση χωρίς ταμπού για μαθητές,γονείς και εκπαιδευτικούς νομίζω πως πραγματικά δεν σκέφτεστε καθάρα και βάλλεστε ενάντια σε συναδέλφους σας που έχουν το ίδιο δικαίωμα στην εργασία. Δεδομένου ότι στον πίνακα Ειδικής μας περνούν πάντα οι ΠΕ71/61, η προϋπηρεσία μας ΠΡΕΠΕΙ να μετρά και στον πίνακα Γενικής αφού εκεί είναι που έχει πραγματική σημασία. Αν θέλουμε, βρίσκουμε όλοι κάποιον να κατηγορήσουμε, αλλά ας μη γινόμαστε «ανθρωποφάγοι». Το μόνο θέμα που πρέπει να μας απασχολεί είναι οι μόνιμοι διορισμοί για να παίρνουμε όλοι μια σειρά και να «ξεμπουκώσει» η κατάσταση.Φιλικά.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:56 | Χρύσα

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς του ίδιου κλάδου και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:56 | marina

    περιμέναμε απο αυτη την κυβερνηση να λυσει τα προβληματα που δημιουργησαν οι προηγουμενες τοσα χρονια και τρεφουμε ελπιδες οτι τελικα θα το κανει…δε θα εξυπηρετησει συντεχνιακα συμφεροντα οπως εκαναν οι προηγουμενοι…
    οι συναδελφοι λοιπον που εχουν εργαστει στην ειδικη αγωγη το επελεξαν γιατι ηταν ενα παραθυρακι για να μπορεσουν να δουλεψουν….γιατι απτη βαθμολογια που πετυχαν στον ασεπ και απο τη σειρα στο πινακα δεν ειχαν ελπιδα να δουλεψουν στην γενικη αγωγη…ετσι κατεφυγαν σε σεμιναρια μεταπτυχιακα κλπ…αν λοιπον μπουν στον πινακα της γενικης ..ειναι σα να καταργουμε τον ασεπ…γινομαστε ολοι ισοι…γιατι μπηκαμε σε διαδικασια ασεπ? ας μας λεγατε να παμε να κανουμε σεμιναρια και μεταπτυχιακα ολοι και να μην διναμε ασεπ 1,2, κΑΙ 3 φορες…και επισης το θεωρειτε δικαιο καποιος που δουλευει 8 χρονια και 10 χρονια ως αναπληρωτης εχει αξιολογηθει απο ασεπ 3 και 4 φορες…εχει οργωσει ολη την ελλαδα για να μαζεψει μορια…να βρεθει ξαφνικα μετα απο καποιον που επειδη ειχε λεφτα εκανε ενα μεταπτυχιακο η σεμιναριο και δουλεψε στην ειδικη αγωγη…και εχει δυο πορτες και περισσοτερες πιθανοτητες να εχει δουλεια…ενω δεν ειχε πετυχει καλη βαθμολογια στον ασεπ?? τοτε ακυρωνουμε τον ασεπ!!!
    η προυπηρεσια του καθενος να υπολογιζεται στον οικειο πινακα…αυτο ειναι το δικαιο και το σωστο… αλλιως και οι γενικης αγωγης να παιζουν μπαλα σε δυο πινακες…αλλωστε καθημερινα αντιμετωπιζουμε πολυ δυσκολες περιπτωσεις στα σχολεια χωρις στηριξη ειδικων και καλουμαστε να γινουμε εμεις οι ειδικοι και να αντιμετωπισουμε καταστασεις…η εμπειρια μας ειναι αναμφισβητητη…

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:55 | ΓΙΩΡΓΟΣ Α.

    Καλησπέρα
    Με ανακούφιση υποδεχόμαστε το παρόν σχέδιο νόμου μετά τα όσα ΤΡΑΓΙΚΑ συνέβησαν στον χώρο της εκπαίδευσης από το 2010 και μετά, ειδικά σε ό,τι αφορά τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Παραθέτω λοιπόν τα εξής:
    1. Σχετικά με τον μη διπλασιασμό των μορίων όσων βρέθηκαν στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος 2010-2014 σε δυσπρόσιτα σχολεία, θεωρώ πως είναι δίκαιο να μην προσμετρηθούν στο διπλάσιο, μιας και την περίοδο εκείνη όσοι εργάστηκαν ως αναπληρωτές, αυτό έγινε με το ισχύον τότε καθεστώς της εξολοκλήρου δηλαδή μη προσμέτρησης προϋπηρεσίας. Πρόκειται για την περίοδο, κατά την οποία οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» και για την τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία.
    2. Για το θέμα της ειδικής αγωγή, χρόνια τώρα παρακολουθούμε τους εγγεγραμμένους στους πίνακες της ειδικής αγωγής να μπορούν να διατηρούν το δικαίωμα να βρίσκονται ταυτόχρονα και στους πίνακες της γενικής αγωγής, γεγονός που προκαλούσε κατάφωρη αδικία εις βάρος των συναδέλφων της γενικής αγωγής καθώς αυτονόητα οι πρώτοι έκαναν χρήση προνομίων τη στιγμή μάλιστα που στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση οι πιστοποιήσεις που αφορούσαν την απόκτηση τίτλων στην ειδική αγωγή αποκτήθηκαν από δαπανηρά σεμινάρια στα οποία δεν είχαν -για ευνόητους οικονομικούς λόγους- όλοι όσοι θα ήθελαν. Ανάλογη πρέπει να είναι και η αντιμετώπιση που αφορά την προσφερθείσα προϋπηρεσία σε σχολεία αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στο παρελθόν π.χ. στην περίπτωση της αποκατάστασης των εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων των σχολών του Ο.Α.Ε.Δ.
    Εν κατακλείδι , θεωρώ πως η διαδικασία αποκατάστασης και άρσης των ηθελημένων παρενεργειών που προκάλεσε το προς αντικατάσταση προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο, πρέπει να φανεί στην ψήφιση του παρόντος σχεδίου νόμου ως έχει.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:55 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι άδικη και πρέπει να αποσυρθεί. Για ποιο κράτος δικαίου μιλάμε, όταν δεν προστατεύει τα κεκτημένα διακαιώματα των εκπαιδευτικών που νόμιμα ακολούθησαν μια εργασιακή πορεία και τώρα κινδυνεύουν να τιμωρηθούν γι’ αυτό και μάλιστα αναδρομικά;

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:53 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:52 | ΜΑΡΙΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:51 | ΑΡΓΥΡΗΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:50 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:49 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:48 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:46 | ΡΕΝΑ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:45 | ΚΩΝΣΤΑΝΙΤΝΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:43 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:42 | Δώρα Κ.

    ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.Ο κλάδος μας είναι ενας.Δεν μπορεί κανείς να μας πετάξει από αυτόν.Ο νόμος αυτό ορίζει.Οποιαδήποτε αναδρομική ισχύ της παραγράφου 4 είναι καταδικαστέα και αντισυνταγματικη.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:39 | ΠΕΤΡΟΣ

    Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:37 | Έφη

    Θεωρώ ότι είναι απόλυτα δίκαιη η προσμέτρηση των διπλών μορίων σε όσους υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα. Εξάλλου δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο, απλά ήταν ανενεργός λόγω εφαρμογής του Ν.3848/2010. Ας επικρατήσει η λογική και η δικαιοσύνη!!!

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:36 | Μαρία Ρόμπα

    Το υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των 60 και 70 που εργάζονται ΝΟΜΙΜΑ και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα, αλλά επίσης και σύμφωνα με τα ισχύοντα επιστημονικά δεδομένα παγκοσμίως, καθώς και με τα ελληνικά δεδομένα σε οποιοδήποτε άλλο τομέα (και εντός της εκπαίδευσης) εκτός από τους πίνακες αναπληρωτών!!! Θεωρώ ανεπίτρεπτο μια κυβέρνηση που θέλει να χαρακτηρίζεται αριστερή να λειτουργεί με τέτοιο διχαστικό κα μονομερή τρόπο εις βάρος εκπαιδευτικών που έχουν δουλέψει ακολουθώντας τους νόμους του κράτους και να μην τους αναγνωρίζει την προϋπηρεσία στον κλάδο τους.
    Η αυθαίρετη αυτή κίνηση καταστρατηγεί τα εργασιακά δικαιώματά μας και ως στόχο δε μπορεί παρά να έχει την μεροληπτική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση μίας συγκεκριμένης μερίδας. Όπως η προϋπηρεσία των μονιμων εκπαιδευτικών προσμετράται ανεξαρτήτως δομής εκπαίδευσης και συνοδεύει τον ίδιο τον εκπαιδευτικό ανεξαρτήτως αν υπηρετεί στην ειδική την γενική ή σε διοικητική θέση.
    Η επίθεση που έχει ξεκινήσει από πέρυσι σε βάρος των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακές σπουδές συνεχίζεται φέτος ακριβώς στην ίδια λογική αλλά και επεκτείνοντάς την. Έτσι μεσα σε δύο παραγράφους το υπουργείο σχεδιάζει να πραγματοποιήσει την επαγγελματική μας εκτέλεση οδηγώντας μας στον πλήρη αποκλεισμό αφού μας διώχνει από την δημόσια εκπαίδευση. Εκτός από την απώλεια της προϋπηρεσίας επιχειρείται η νομική κατοχύρωση και διασφάλιση της περσινής υπουργικής απόφασης σύμφωνα με την οποία οι μόνοι κατάλληλοι να δουλεύουν στην ειδική είναι οι 61 71 ανατρέποντας όλα τα ισχύοντα μέχρι σήμερα δεδομένα, οδηγώντας τους 60.50 70.50 που πορεύτηκαν τόσα χρόνια με βάση την πραγματικότητα και την ισχύουσα νομοθεσία ΑΜΕΣΑ στην ανεργία, αφαιρώντας τους στην ουσία τα ίδια τους τα επαγγελματικά δικαιώματα κα ι προκαλώντας τους ξαφνικό θάνατο.
    Ο πόλεμος που από πέρυσι έχει ξεκινήσει εναντίον των κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών οι οποίοι τίτλοι σε κάθε άλλο τομέα του δημοσίου αλλά και του ιδιωτικού τομέα αναγνωρίζονται ως προσόν μόνο ως εξυπηρέτηση συμφερόντων συγκεκριμένων ομάδων μπορούν να λογιστούν από τη στιγμή που το υπουργείο δε δείχνει πρόθεση να συμπεριλάβει στις όποιες ακόμα και παράλογες και αντιεπιστημονικές και αυθαίρετες αλλαγές στο χώρο στης εκπαίδευσης ΟΛΟΥΣ τους εργαζομένους σε αυτή (κάνοντας δηλαδή τουλάχιστον τις κατάλληλες ρυθμίσεις έτσι ώστε να μην πεταχτούν στο δρόμο όσοι ήταν ανόητοι ίσως;;;;; και πορεύτηκαν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία και τα δεδομένα της επιστήμης τους). Αντίθετα, σταθερά τόσο η προηγούμενη όσο και η νέα κυβέρνηση επιδιώκουν τον αποκλεισμό της συγκεκριμένης ομάδας εργαζομένων από την δημόσια εκπαίδευση.

  • 20 Ιουνίου 2015, 14:21 | Κωνσταντινος Στ.

    Ειναι απαραδεκτο να ζητουνε τον διαχωρισμο της ειδικης απο τη γενικη εκπαιδευση κι αντι να κανουμε βηματα προς τα εμπρος να γυρναμε δεκαετιες πισω…
    Στο ονομα των ανθρωπινων δικαιωματων, της κοινωνικης δικαιοσυνης και της ισοτητας των ευκαιριων…

    Ζητουμε το ΜΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

    Τα παιδια 60.50 και 70.50 ειναι καταρτισμενα, προσφερουν τεραστια εργο, κανουν θαυματα στα σχολεια με τα παιδια και υπαρχουν φορες που στηριζουν περα απο τα παιδια και τις οικογενειες τους, οταν αυτες χανουν το κουραγιο τους.Θεαρεστο εργο…

    Μην τα τιμωρειτε που στεκονται διπλα στα παιδια με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες και δινουν ο,τι εχουν μεσα τους… γιατι μεσα απο τους δασκαλους τους, τιμωρειτε και τα ιδια τα παιδια και τους κοβετε τα φτερα…