1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Ένας βασικός λόγος που η προϋπηρεσία στην ειδική είναι λογικό να μετράει και στην γενική είναι ο παρακάτω. Για να διδάξεις στην γενική απαιτείται το βασικό πτυχίο (B.Sc), όμως για να μπείς στην ειδική απαιτείται επιπλέον μεταπτυχιακή επιμόρφωση(PGCE ή Μ.Sc). Συνεπώς ο εκπαιδευτικός της ειδικής μπορεί να διδάξει στην γενική όχι όμως και το αντίθετο!
Απόσπασμα της ανακοίνωσης της ΔΟΕ-η ΔΟΕ τα λέει όλα
«Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.»
ΝΑΙ ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΠΟ 2012-2015 ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ, γιατί το 2012 θα γινόταν διαγωνισμός. Γνώριζαν οι συνάδελφοι πώς από το 2012 θα μετρούσαν τα διπλά μόρια στα δυσπρόσιτα.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, είναι ρατσιστικό, αντισυνταγματικό, άδικο και για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και για τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής.
Ο διαχωρισμός των δύο πινάκων έπρεπε να ισχύει εξ’ αρχής. Απο τη στιγμή που ο τρόπος προσληψης (γενικής και ειδικής αγωγής) γίνεται με διαφορετικά κριτήρια, πως είναι δυνατον να μπαίνουν οι προυπηρεσίες μας σε κοινό πίνακα;Είναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής.Τα μεταπτυχιακά και σεμινάρια που καναν οι συνάδελφοι ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 τους δίνουν εφόδια να εργαστούν στην ειδική αγωγή, αν αυτοί κάνουν τα χαρτιά τους στη γενική αγωγή πως θα λειτουργήσουν τα ειδικά σχολεία και η παράλληλη; με εκπαιδευτικους της γενικής, χωρις επιπλέον γνώσεις ειδικής;Δεν πρέπει να σκεφτείτε ΠΡΩΤΑ τα παιδιά στα ειδικά σχολεία και να τους πάτε εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς; Για τους λόγους αυτούς πιστεύω οτι η ρύθμιση πρέπει να εχει αναδρομική ισχυ.
Aπόσυρση της ρύθμισης 4 της παραγράφου 47. Κανείς διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.
Απαιτώ την μη εφαρμογή και απόσυρση της παραγράφου 4, άρθρου 47 καθώς η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα πρέπει να προσμετράται κανονικά στον πίνακα γενικής αγωγής και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ. Τέτοιος νόμος είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικός και απορώ πως μια αριστερή κυβέρνηση σκέφτηκε κάτι τέτοιο, αντί να διαφυλάσσει τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ζητώ την απόσυρση της ρύθμισης 4 της παραγράφου 47. Δεν υπάρχει διαχωρισμός ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 με ΠΕ 60 και ΠΕ 70. Ένας είναι ο κλάδος. Η προϋπηρεσία να αναγνωρίζεται στον κλάδο του καθενός, οι κατηγοριοποιήσεις είναι τυπικές.
Ζητώ την απόσυρση της ρύθμισης 4 της παραγράφου 47. Δεν υπάρχει διαχωρισμός ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 με ΠΕ 60 και ΠΕ 70. Ένας είναι ο κλάδος. Η προϋπηρεσία να αναγνωρίζεται στον κλάδο του καθενός, οι κατηγοριοποιήσεις είναι τυπικές.
όχι στον διαχωρισμό γενικής και ειδικής εκπαίδευσης..η προϋπηρεσία να προσμετράται κανονικά και στους δύο κλάδους..
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι άδικη και πρέπει να αποσυρθεί. Για ποιο κράτος δικαίου μιλάμε, όταν δεν προστατεύει τα κεκτημένα δικαιώματα των εκπαιδευτικών που νόμιμα ακολούθησαν μια εργασιακή πορεία και τώρα κινδυνεύουν να τιμωρηθούν γι’ αυτό και μάλιστα αναδρομικά. ; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΑΔΙΚΟ, ΠΑΡΑΛΟΓΟ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.
Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε ότι είστε στη λάθος κατεύθυνση…. Η απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ τα λεει όλα… Φαντάζομαι ότι η αριστερά δεν θα αγνοήσει την απόφαση της πλειοψηφίας των επίσημων συνδικαλιστικών φορέων μας.. Πλειοψηφία στην οποία συμμετέχει και η συνδικαλιστική σας παράταξη, η ΕΡΑ… Σας την παραθέτω…
«Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.»
Θεωρώ άδικη τη μη προσμέτρηση της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε δομές της ειδικής αγωγής στη γενική. Για ποιο λόγο κατακερματίζετε την προϋπηρεσία αλλά και την εκπαίδευση την ίδια; Η εκπαίδευση είναι ενιαία και η ειδική αγωγή κομμάτι αυτής όπως και η γενική. Να αποσυρθεί άμεσα το άρθρο 47 καθώς θεωρείται άδικο για τους αναπληρωτές. Να ανοίξουν οι πίνακες με τα δεδομένα ως ίσχυαν μέχρι το 2010 όπου και κλείδωσαν ( μαζί με τα δυσπρόσιτα και την ειδική αγωγή) γιατί με βάση αυτά κάναμε τόσα χρόνια τις δηλώσεις μας ως αναπληρωτές.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διακόπτει την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον κλάδο των δασκάλων και νηπιαγωγών. Να διερευνηθεί ποιοι έχουν πλαστά μεταπτυχιακά. .Δε θα τιμωρηθούν όλοι για τους λίγους. Όσο για την αναδρομική ισχύ, είναι ξεκάθαρα καταπάτηση της συνταγματικής νομιμότητας και των εργασιακών δικαιωμάτων.
Οχι στον πινακα της γενικής η ειδική αγωγή.απσραδεκτο!!!!!
Πόσο κοστίζει ένας αναπληρωτής που δουλεύει κανονικά για 10 μήνες και πόσο ένας νεοδιορισμένος? Γιατί τα οργανικά κενά καλύπτονται με επαναλαμβανόμενες εποχικές συμβάσεις? Το πρόβλημα είναι οι δυο μήνες ? Ως πότε θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση?
Οι αναπληρωτές πρέπει να προγραμματίσουν τη ζωή τους δεν γίνεται κάθε χρόνο να επαναλαμβάνεται ιδία διαδικασία. Λήξη σύμβασης αναμονή της εγκυκλίου για νέες αιτήσεις αναμονή για τους πίνακες , αναμονή για τις προσλήψεις σε φάσεις.
Πρέπει να γίνονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις να τις κάνουμε μόνοι μας από το σπίτι.
Να καλύπτονται όλα τα κενά σε μια φάση το Σεπτέμβριο,
Να μπορεί ο αναπληρωτής να ανανεώσει την υπάρχουσα σύμβαση στο σχολείο που δίδασκε το προηγούμενο έτος ανεξάρτητα από τα μόρια και τις επιθυμίες των υπολοίπων, δεν γίνεται να ξεσπιτωνόμαστε συνέχεια κάθε Ιούλιο και έπειτα μέσα σε 3 μέρες να ξανά μετακομίζουμε σε άγνωστη τοποθεσία ακόμη και για όσους δουλεύουν στον τόπο τους πρέπει να ρυθμίσουν την μετακίνηση τους από και προς τα σχολεία.
Αν υπάρχει πρόβλημα με τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων μήπως να γινόταν προσλήψεις αναπληρωτών για 5-7 έτη όπως το στρατό, για να μπορούν εύκολα να απολυθούν
Θεωρώ πως είναι απαράδεκτο να διαχωρίζεται η γενική από την ειδική εκπαίδευση, καθώς μιλάμε για έναν κλάδο. Πώς μπορούμε να μιλάμε για συνεκπαίδευση, όταν διαχωρίζουμε την ειδική από τη γενική εκπαίδευση; Πώς μπορούμε μετά να μιλάμε για συνεργασία; Μία αριστερή κυβέρνηση που τονίζει τη σημασία της συνεκπαίδευσης, σκοπεύει να ψηφίσει το παραπάνω μέτρο;
Κάναμε κάποιες επιλογές βασιζόμενοι σε κάποια κριτήρια που ίσχυαν την περίοδο που πήραμε μία απόφαση. Τώρα η εφαρμογή ενός μέτρου με αναδρομικότητα καταπατά τα δικαιώματά μας.
Απευθύνεται και από μένα έκκληση στους αρμόδιους να μην διαχωριστεί η ειδική από τη γενική εκπαίδευση και να μην εφαρμοστεί η αναδρομικότητα.
Όχι διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης!
Όχι αναδρομική ισχύ!
Καλησπέρα σε όλη την «εκπαιδευτική αρένα»…, ανήκω στην «είδική αγωγή»- και το βάζω σε παρένθεση γιατί είναι ένας όρος που με βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετη, εντούτοις δεν ασχολούμαι με την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία αλλά με την έρευνα.
Είδα παραπάνω διάφορα σχόλια και θα’ θελα να πω και εγώ την γνώμη μου. Απ’την μια, λοιπόν, το Υπουργείο μιλά για ένταξη των παιδιών με αναπηρία, για μη αποκλεισμό, για ισότητα κτλ κτλ και απ’ τη μια εξακολουθούν να υπάρχουν δυο πίνακες. Αναφέρομαι στους πίνακες «Ειδικής» και τους πίνακες Γενικής ή Μη Ειδικής ή «φυσιολογικών/κανονικών». Μιλάμε για την απόλυτη αυτοαναίρεση…
Πέραν αυτού, βλέπω τους εκπαιδευτικούς Γενικής να προσπαθούν να περιχαρακώσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα με επιχειρήματα του τύπου: «Εμείς δώσαμε ΑΣΕΠ»και γράψαμε καλύτερα», «οι άλλοι δουλεύουν σε ειδικά πλαίσια άρα δεν έχουν εμπειρία στην Γενική», «με «πληρωμένα» μεταπτυχιακά εργάζονται στην Ειδική» κτλ κτλ.
Έτσι, λοιπόν, μου γεννώνται οι εξής σκέψεις:
Πότε έγινε ο τελευταίος ΑΣΕΠ -πριν μια δεκαετία, άρα 10 γενιές αποφοίτων δεν τον πέτυχαν- και πότε θα γίνει ο επόμενος κατά τον οποίο ενδέχεται να αλλάξουν κατά πολύ τα σημερινά δεδομένα.
Οι περισσότεροι συνάδελφοι δουλεύουν κάθε χρόνο μέσα σε «μη ειδικές» δομές, σαν παράλληλη στήριξη ή σε τμήματα ένταξης στα δημόσια σχολεία Γενικής.Επομένως, δεν στερούνται εμπειρίας…
Αναφορικά με τα «αγορασμένα» μεταπτυχιακά, θα συμφωνήσω απόλυτα…αλλά δεν ακούω κανέναν να μιλά για αξιολόγηση όλων των μεταπτυχιακών με σαφή κριτήρια: πτυχιακή εργασία- ανεβασμένη στο διαδίκτυο και προσβάσιμη σε όλους, ώστε να ελέγχεται η επιστημονικότητά της απο τυχών κόπιες, προχειρότητα, πασαλείμματα κοκ, πρακτική άσκηση, υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, παρακολουθούμενα μαθήματα, γλώσσα παρακολούθησης με ταυτόχρονο έλεγχο επάρκειας γλώσσας από τον κάτοχο του μεταπτυχιακού κτλ κτλ κτλ
Με βάση το Άρθρο 47 , παρ.4 θα ήθελα να θίξω τα εξής :
Πρώτον , η συγκεκριμένη παράγραφος που προβλέπει τη μη προσμέτρηση προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στον πίνακα γενικής παιδείας, οδηγεί όλους τους συναδέλφους στην ανεργία ενώ προσελήφθησαν και υπηρέτησαν έως σήμερα για πάγια κενά του Υπουργείου Παιδείας καθώς δεν μπορούσαν να καλυφθούν με εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ61. Και αυτό γίνεται με τον εξής τρόπο : στους πίνακες ειδικής αγωγής προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 & ΠΕ61 και έπονται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 Αποτέλεσμα αυτού είναι κάθε χρόνο που νέοι απόφοιτοί των Τμημάτων Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Βόλου και ΠΑΜΑΚ(ΠΕ61 &ΠΕ71 με μηδενική προϋπηρεσία) θα εισέρχονται στον πίνακα πριν από τους ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 (με προϋπηρεσία) και έτσι η σειρά κατάταξής των δεύτερων θα έχει καθοδική πορεία παρόλο που τα χρόνια υπηρεσίας τους αυξάνονται. Αυτό δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο πίνακα εκπαιδευτικών, δηλαδή να υπάρχει αντιστρόφως ανάλογη σχέση μεταξύ των χρόνων προϋπηρεσίας και του αριθμού σειράς κατάταξης στον πίνακα. Συνεπώς, όταν πλέον θα υπάρχει επάρκεια εκπαιδευτικών ΠΕ61 & ΠΕ71 τότε οι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 θα έχουν οδηγηθεί στον εργασιακό αποκλεισμός αφού πλέον στον πίνακα ειδικής αγωγής με πολυετής προϋπηρεσία θα βρίσκονται πολύ χαμηλά ενώ στους πίνακες γενικής παιδείας δεν θα προσμετράται.
Δεύτερον, αφού η προϋπηρεσία αποτελεί κριτήριο διορισμού, οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 δεν θα έχουν καμία τύχη διορισμού στο μέλλον αφού ακόμη και με 10 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή/παράλληλη στήριξη δεν θα έχουν το δικαίωμα να διοριστούν αφενός από τους πίνακες ειδικής αγωγής αφετέρου η συνολική τους προϋπηρεσία στους πίνακες γενικής παιδείας που είναι και ο κλάδος τους ( ΠΕ60 & ΠΕ70) θα μηδενίζεται.
Σχετικά με τη ρύθμιση της ποσόστωσης(ασαφής!) δεν αποτελεί δικλείδα ασφαλείας στο να εξασφαλιστεί πλήρως η συνολική προϋπηρεσία (των ΠΕ60.50 &πε70.50) στους πίνακες που την προσφέρουν αφού κάθε χρόνο θα προσλαμβάνονται με ποσοστό που θα επαφίεται στην κρίση του εκάστοτε Υπουργού (άρα πάλι καμία σταθερότητα)και στους πίνακες γενικής θα μηδενίζεται. Η συγκεκριμένη πρόταση λοιπόν , είναι επιπόλαιη και απερίσκεπτη χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι συνέπειες σε βάθος χρόνου αφού κάθε χρόνο μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία θα μένει χωρίς δουλειά αφού εν ολίγοις θα αποκλείεται και από τους δύο πίνακες πλην όσων θα προσλαμβάνονταν με την ποσόστωση και κερδίζοντας εν τέλει προϋπηρεσία που μελλοντικά δεν θα τους χρησιμεύει για αναπλήρωση κατά πόσο μάλλον για διορσιμό . Με αυτή τη λογική κανένας εκπαιδευτικός από τους ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 δεν θα θέλει να εργαστεί στην ειδική αγωγή και με το άνοιγμα των σχολείων τα κενά αυτά δεν θα καλύπτονται αφού δεν επαρκεί πλέον ο αριθμός των ΠΕ71 & ΠΕ61. Έτσι η παράγραφος 4 δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο προβλημάτων για τους ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 που αντί να λυθούν θα διαιωνίζονται.
Τρίτον , το Υπουργείο Παιδείας (οποιασδήποτε κυβέρνησης) είναι δυνατόν να προτείνει απερίσκεπτα λύσεις τύπου «εθελοντές εκπαιδευτικοί» , «φαντάροι εκπαιδευτικοί» , προσμέτρηση προϋπηρεσίας με ποσόστωση ; Θεωρούνται αυτές ως λύσεις που θα αναβαθμίσουν την εκπαίδευση στη χώρα μας ; Μου είναι αδύνατον να πιστέψω ότι κανένας Υπουργός Παιδείας που εκτέλεσε τα καθήκοντά του στη χώρα μας δεν είναι ενήμερος για τα εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού και κυρίως της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σήμερα εν έτει 2015 αντί να μιλάμε για τη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ όπως ορίζεται από τη Διακήρυξη της Σαλμάνκα ( UNESCO , 1994) διχοτομούμε αν όχι αποδεκατίζουμε την εκπαίδευση . Η παράλληλη στήριξη ως θεσμός λειτουργεί μέσα στα γενικά σχολεία με σκοπό ο κάθε μαθητής να μπορεί να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του , μαζί με όλους τους συμμαθητές του και να συμμετέχει σε όλες τις πτυχές της σχολικής ζωής ως μέρος του συνόλου όλου του μαθητικού πληθυσμού. Η διχοτόμηση της εκπαίδευσης σε ειδική και γενική κάνει διάκριση ανάμεσα στους μαθητές και ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς . Οι όροι «γενική» και «ειδική» δεν είναι πολιτικά και ιδεολογικά αποφορτισμένες έννοιες. Είναι η αιτία για να διαχωρίζονται οι άνθρωποι.
Το να μη γίνουν αντιληπτές οι παραπάνω θέσεις και να εφαρμοστούν άδικες ρυθμίσεις δεν θα μας πείσει καμία δικαιολογία στο μέλλον, καθώς όλα είναι θέμα πολιτικής βούλησης. Το κράτος αναγνώρισε όσες περιπτώσεις πολιτών που οδηγήθηκαν στην ανεργία με αντισυνταγματικά μέτρα και το ανέτρεψε επαναπροσλαμβάνοντας εργαζόμενους της ΕΡΤ , Δημοτική Αστυνομία , καθαρίστριες στο Υπ. Οικονομικών . Ζητούμε το κράτος να αναγνωρίσει και την αδικία που πρόκειται να υποστούν οι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 με τις ρυθμίσεις της παραγράφου 4.
Ευελπιστώ πως το νέο πολυνομοσχέδιο θα αποτελεί μία συλλογική εργασία και τελικός σκοπός του θα είναι να αποδοθεί η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και η ΙΣΟΤΗΤΑ στο χώρο της εκπαίδευσης σε όλο το μήκος αλλά και το βάθος των προβλημάτων που εντοπίζονται ( όπως ελαστικές σχέσεις εργασίας , αμέτρητες κενές θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών, ανισότητα ως προς τα δικαιώματα εκπαιδευτικών δύο και τριών ταχυτήτων κ.α.)
Η ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ δεν είναι απλά μια ιδέα που αφορά την εκπαίδευση. Είναι ένα ΟΡΑΜΑ που εκτείνεται πέρα από τα εργασιακά δικαιώματα , πέρα από τους εκπαιδευτικούς , πέρα από τις σχολικές τάξεις κ.α. και εν τέλει αφορά όλη την ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Το κάθε κράτος οφείλει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα από τη ρίζα με ΟΛΙΣΤΙΚΟ τρόπο , αντικαθιστώντας τις κοινωνικές συγκρούσεις κάθε μορφής με την ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ , ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .
Νηπιαγωγός ΠΕ60.50
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, ο κλάδος ένας, συνεπώς το ίδιο και η προϋπηρεσία!
Και η Δοε είναι επίσημα κατά της μη προσμετρησης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικων με μεταπτυχιακό!!!Πολύ δίκαιη η τοποθέτηση της!!ΔΑΚΕ,ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ,ΠΑΜΕ,ΕΡΑ στηρίζουν το δίκιο των εκπαιδευτικων.
Να εφαρμοστεί αναδρομικά η παράγραφος 4, επειδή κάποιοι αγόρασαν ένα μεταπτυχιακό και δούλεψαν στην ειδική αγωγή προσπερνώντας όλους τους υπόλοιπους ας μην τα θέλουν όλα δικά τους, η πρόσληψη έγινε με διαφορετικά κριτήρια από ξεχωριστούς πίνακες μόνο εκεί να μετρήσουν και να αφήσουν την γενική αγωγή σε όσους κόπιασαν να αποκτήσουν κάποια μόρια είτε φέτος ελπίζουν πως θα καταφέρουν να δουλέψουν στον τόπο τους και πως οι πινάκας θα κατέβουν χαμηλότερα από πέρυσι λογω αυξημένων προσλήψεων.
Σε περίπτωση που όσοι δούλευαν στην ειδική φέτος προληφθούν στη γενική τότε θα παραμένουν άνεργοι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί που δεν είχαν δυνατότητα να αποκτήσουν μόρια απασχολώντας δημιουργικά αμεα, την ώρα που θα προσλαμβάνονται άτομα με μηδενική προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή.
Να σταματήσουν όλες οι διακρίσεις όλοι έχουμε το ίδιο πτυχίο και ανάγκη για εργασία, οι προσοντούχοι με κοινωνικά και ακαδημαϊκά κριτήρια δεν πρέπει να επωφελούνται της κατάστασης και να τους χαρίζονται έξτρα μόρια!
Να γίνει γραπτός διαγωνισμός και να μετρήσει μόνο ο βαθμός για διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, αν κριθεί σκόπιμο ας γίνονται προσλήψεις με ένα ποσοστό για τους έχοντες προϋπηρεσία και παλαιότερη επιτυχία ασεπ.
Καλησπερα!!Δικαιη κ ορθη η αποφαση του Υπ.παιδειας τοσο για την μη προσμετρηση προυπηρεσιας στα δυσπροσιτα τα σχ.ετη ’10-’14 καθως κανεις δ δηλωνε συνειδητα λογω αβεβαιοτητας κ μη γελιόμαστε οτι δυσπροσιτο εμενε το επαιρναν απο αναγκη οι τελευταιοι του πινακα…καθως επισης κ διαχωρισμοςπρουπηρεσιας σε γενικη κ ειδικη.Μην προσπαθουν μερικοι να επωφεληθουν απο ολα.Οπου προσφερθηκε η υπηρεσια να αναγνωριστει.Θα ειναι καταφορη ειδαλκως αδικια για τους γενικης αγωγης
Ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης είναι απαράδεκτος. Θα δώσω ένα άλλο παράδειγμα μήπως και γίνει περισσότερο κατανοητό το γιατί. Ας υποθέσουμε ότι ιδρύεται Πανεπιστημιακό Τμήμα Διαπολιτισμικης Εκπαίδευσης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκτός απο τα παιδιά με αναπηρίες υπάρχουν και άλλες ευαίσθητες κατηγορίες του μαθητικού πληθυσμού…σε αυτή την περίπτωση τι πρέπει να γίνει; Να υπάρξουν και άλλοι πίνακες με διαφορετικό κωδικό; Όσοι διδάσκουν σε διαπολιτισμικά σχολεία ή ΖΕΠ να χάσουν την προυπηρεσία τους; Τι αποτελεί τελικά κριτήριο για το διαχωρισμό της εκπαίδευσης: ο βαθμός αναπηρίας, η χώρα προέλευσης; Στην παρούσα κατάσταση ισχύει το πρώτο. Αν θέλουμε όμως μια συμπεριλιπτική εκπαίδευση, μια εκπαίδευση για όλους δεν θα πρέπει να υπάρχει κανένας διαχωρισμός. Το τμήμα του Βόλου και της Μακεδονίας κατασκευάζουν ανισότητες και το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου τις ενισχύει!
Δεν είμαι εκπαιδευτικός, αλλα θα ήθελα ωα εκφράσω κι εγώ τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο θέμα. Είμαι κοινωνική λειτουργός και έχω εργαστεί στις δομές της ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Απο την εμπειρία μου, αυτό που έχω να πω, είναι οτι στα σχολεία για παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ικανότητες η δουλειά που γίνεται απο τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61/71 και ΠΕ 60,50/70,50 ειναι αξιόλογη και πολύ σημαντική.Η ειδική αγωγή είναι ένα πολύ ευαίσθητο κομμάτι της εκπαίδευσης και της κοινωνίας και δεν μπορεί και δεν πρέπει να το ασκεί οποιοσδήποτε.Απο αυτά που διάβασα στο άρθρο του νομοσχεδίου έχω να πω οτι: αν ο διαχωρισμός των πινάκων δεν έχει αναδρομική ισχύ, τότε οι ΠΕ60,50/70,50 που έχουν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μεσω μεταπτυχιακών ή σεμιναρίων και έχουν προυπηρεσία- εμπειρία, θα κάνουν τα χαρτιά τους στους πίνακες της γενικής και θα προσληφθούν στα γενικά σχολεία. Με τον τρόπο αυτό αποδυναμώνονται τα ειδικά σχολεία. Ποιός θα δουλέψει στη θέση αυτών των εκπαιδευτικών; Άλλοι συνάδελφοι τους που μέχρι τώρα δουλεύανε στην γενική αγωγή και δεν διαθέτουν ίσως τις απαραίτητες γνώσεις για τον χειρισμό και τον τρόπο εκπαίσευσης των παιδιών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ικανότητες;Άν δεν ισχύσει ο διαχωρισμός των πινάκων αναδρομικά αυτοί που θα πληγούν περισσότερο και χωρις να φταίνε ειναι τα παιδια που χρήζουν ειδικής εκπαιδευσης.
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255 FAX: 210 3311338
http://www.olme.gr olme@otenet.gr
Αθήνα, 5/6/2015
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αποφάσισε ομόφωνα να ζητήσει από το ΥΠΟΠΑΙΘ, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από το 2010-14, να ισχύσει ο διπλασιασμός των μορίων προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα σχολεία και την περίοδο 1/9/2010 έως 30/6/2014.
Ο Πρόεδρος Ο Γ.Γραμματέας
Θ. Κοτσιφάκης Γ. Δεμερδεσλης
Η παράγραφος που αναφέρεται στο άρθρο 47 για τη μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας που αποκτήθηκε στην ειδική εκπαίδευση στους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης πρέπει να αποσυρθεί.
Τάσσομαι υπέρ του διαχωρισμού γενικής και ειδικής αγωγής για τους εξης λόγους:
1. Πολλοί συνάδελφοι της ειδικής, ειδικά στη δευτεροβάθμια, είναι με ένα σεμινάριο των 400 ωρών.
2. Από το 2010 και εξής οι προσλήψεις στην ειδική ήταν αθρόες λόγω ΕΣΠΑ, ενώ για τη γενική αγωγή η στρόφιγγα του κρατικού προυπολογισμού ήταν κλειστή, επομένως προκύπτει ανισότητα.
3. Ακόμα και στον τρόπο πρόσληψης υπάρχει διαφορά, διότι η ποσόστωση του 20% υπέρ των τριτέκνων σε κάθε φάση και η πρόταξη των πολυτέκνων δεν ισχύει στην ειδική, κάτι το οποίο ισχύει ακόμα στη γενική αγωγή και κόβει πολλές θέσεις από αυτούς που είναι σε καλή σειρά στον πίνακα αναπληρωτών.
Ως εκ τούτου, δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιείται η ειδική ως εφαλτήριο για την ένταξη στους πίνακες της γενικής. Αν δεν θέλουμε το διαχωρισμό θα έπρεπε όσοι έχουν προυπηρεσία στη γενική να τη μεταφέρουν στην ειδική μαζί με το αντίστοιχο μεταπτυχιακό τους σε αυτήν ή το σεμινάριό τους από το 2010 και εξής. Κάτι τέτοιο όμως δεν προβλέπεται.
Απαράδεκτη η ρύθμιση για το διαχωρισμό της προυπηρεσίας στη γενική και ειδική εκπαίδευση. Η ρύθμιση αυτή είναι εγκληματική και καταργεί κάθε έννοια συμπερίληψης.
Διαφωνώ με το αντισυνταγματικό ΑΡΘΡΟ 47,παράγραφος 4 και ζητώ την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα της γενικής αγωγής και τη ΜΗ αναδρομική ισχύ της.Είναι εξαιρετικά άδικο και παράλογο να μην προσμετράται στον πίνακα γενικής η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν στην ειδική αγωγή.Η παιδεία είναι ενιαία, δεν θα πρέπει να διαχωρίζεται.Μιλούμε για κοινό στόχο που είναι το παιδί (είτε αυτό είναι νοητικά και σωματικά υγιές και χρήζει εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής είτε όχι). Οδηγείτε τόσους εκπαιδευτικούς στην ανεργία, υποτιμώντας ταυτόχρονα τα προσόντα και την εξειδίκευση που διαθέτουν.Είναι οξύμωρο το γεγονός πως το ίδιο το κράτος δείχνει φαινομενικά να θέλει εξειδικευμένους και γνωστικά επαρκείς εκπαιδευτικούς,τους ωθεί σε μετεκπαιδεύσεις υπό τη μορφή μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών και εν τέλει ακυρώνει τα προσόντα αυτά μέσω αυτού του άρθρου.
Είναι απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στον πίνακα της γενικής!
Δηλαδή όποιος από μας επιλέξει να πάει στην ειδική αγωγή το Σεπτέμβριο ουσιαστικά θα μείνει ΑΝΕΡΓΟΣ στο άμεσο μέλλον!!
Αυτή είναι η εκτίμηση που δείχνει το υπουργείο στους εκπαιδευτικούς 70.50/60.50 που στελεχώνουν τόσα χρόνια τη παράλληλη, τμήματα ένταξης, κεδδυ και ειδικά σχολεία;;;
Μας συμπεριφέρεστε σαν σκουπίδια. Όλο αυτό είναι εμπαιγμός στις πλάτες μας… Αν δεν υπήρχαμε εμείς τι θα γινόταν τα παιδιά που χρειαζόταν υποστήριξη;; Τώρα που μας βαρεθήκατε μας πετάτε. Αυτό είναι το κράτος δικαίου;;;
Ο νέος νόμος σας μας τιμωρεί και μας καταδικάζει στην ανεργία. Η μόνη λύση είναι μια δίκαιη αντιμετώπιση για όλους!
Ή να καταργηθεί ο πίνακας με τους 60.50/70.50 και να μας παίρνετε όσους έχουν δουλέψει στην ειδική, από τον πίνακα αναπληρωτών νηπιαγωγών όπου είναι και το βασικό μας πτυχίο, όποτε τελειώνουν οι 61/71 ή να δοθεί το δικαίωμα σε όσους έχουν 2-3χρόνια προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή να μείνουν εκεί κανονικά, όχι με την κοροϊδία των ποσοστώσεων.
Αφού τόσα χρόνια πληρούσαμε τις προϋποθέσεις ήρθε η ώρα να αναγνωριστεί η δουλειά μας και ο κόπος μας, δώστε μας μια δίκαιη λύση!! Η λύση που δίνει αυτό το πολυνομοσχέδιο,να πάμε γενική ή να μείνουμε άνεργοι δεν μας αφήνει επιλογή!!!
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.
Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
από ΔΟΕ
Δημοσιευμένο Σάββατο 20 Ιουνίου 2015
Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Παρατηρω ολοι να λετε οτι δεν πρεπει να εχει αναδρομικη ισχυ αυτο με την ειδικη αγωγη. Γιατι τοτε να εχει αναδρομικη ισχυ το ανοιγμα των πινακων. Οταν καναμε εδω και 5 χρονια τα χαρτια μας γνωριζαμε οτι οι πινακες ειναι κλειστοι . Και τωρα μας λενε ανοιγμα αλλαζωντας τους κανονες οποτε τους ερθει.
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη:
Όσον αφορά το άρθρο 47 παράγραφο 4 ,η εκπαίδευση και η προϋπηρεσία είναι ενιαία.Οι εκπαιδευτκοί εξειδικεύτηκαν με βάση τα νόμιμα αιτούμενα και από τη στιγμή που το πτυχίο τους είναι γενικής το δίκαιο είναι να μετραει και εκεί η προύπηρεσία τους.Σε κάποια χρόνια οι πε61-71 θα επαρκούν και τότε οι συνάδελφοι γενικής που εργάστηκαν στην ειδική θα πεταχτούν έξω.Το ότι κάποιοι απέκτησαν προσόντα στην Ειδική Αγωγή είναι άξιο επαίνου και όχι τιμωρίας. Είναι άδικο να επιβάλλονται ποινές στους συναδέλφους για τις επιλογές που έκαναν σύμφωνα με το δικαίωμα που τους παρείχε το ίδιο το κράτος.Με το να είναι οι ΠΕ70,50/60,50 και στους δύο πίνακες δε παίρνουν τη θέση κανενός, καθώς με το που γίνεται πρόσληψη από τον έναν πίνακα διαγράφονται από τον άλλο.
ΔΟΕ: : Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Ζητούμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας στη Γενική Αγωγή συνολικά για όλα τα χρόνια που υπηρετήσαμε από το 2010 μέχρι σήμερα.
Επιλέξαμε να δουλέψουμε στην Ειδική Αγωγή επειδή γνωρίζαμε βάση νόμου ότι η προϋπηρεσία μας λογίζεται στον κλάδος μας. Σε αντίθετη περίπτωση, θα κάναμε διαφορετικές επιλογές. Η ποσόστωση δεν είναι λύση και μας αφήνει πάλι στον αέρα.
ΔΟΕ: : Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Δεν είναι δίκαιο να θεσμοθετείται ρύθμιση που αναδρομικά να ακυρώνει την προϋπηρεσία μας και να μας αφήνει μετέωρους οδηγώντας μας στην ανεργία.. Δεν υπάρχει καμία δικαιοσύνη , όταν καταργείς την δεδουλευμένη προϋπηρεσία. Απαιτούμε την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47 και πολύ περισσότερο την μη αναδρομική ισχύ της. Μην βάζετε όλους τους ανθρώπους που έκαναν μεταπτυχιακό στο ίδιο σακί.
Στο άκουσμα των διορισμών βγήκαν μαχαίρια σε όλους τους κλάδους. Είμαι φιλόλογος με εξειδίκευση (μεταπτυχιακό) στην ειδική αγωγή. Δεν ξέρω για άλλους συναδέλφους αλλά προσωπικά κόπιασα πολύ (πνευματικά-σωματικά-ψυχολογικά). Οι συνάδελφοι αναπληρωτές φιλόλογοι της γενικής αγωγής προέβησαν στη δημοσίευση ενός απαράδεκτου κειμένου λίγες μέρες πριν έχοντας το φόβο ότι όσοι φιλόλογοι απασχολούνται στην ειδική αγωγή θα περάσουν πιο μπροστά στους πίνακες (σε περίπτωση ύπαρξης ενός πίνακα).
Λοιπόν, ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Όσοι φιλόλογοι στην ειδική αγωγή έχουν μεγάλη προϋπηρεσία επιθυμούν την ύπαρξη ενός πίνακα. Ξέρουν έτσι ότι θα έχουν ελπίδες διορισμού άρα μονιμοποίησης. Το αντίστοιχο συμβαίνει και για εκείνους της γενικής αγωγής.
Δεν έχω μεγάλη προϋπηρεσία και πραγματικά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο για τον κλάδο. Δεν ανέχομαι όμως προσβολές τύπου «όποιος έχει τα χρήματα κάνει μεταπτυχιακά και διδακτορικά» ή χειρότερα τα αγοράζει. Ή «εμείς οι αναπληρωτές φιλόλογοι της γενικής αγωγής επιτυχόντες όλοι του ΑΣΕΠ που έχουμε οργώσει την Ελλάδα και βλέπαμε στον καιρό της κρίσης τους φιλολόγους της ειδικής να δουλεύουνε και εμείς να μένουμε άνεργοι». Θα σας γυρίσω χρόνια πίσω όταν ανθούσε ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας και έβλεπα το μέσο να βασιλεύει στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες διευθύνσεις και γινόταν μάχη για το ποιος θα πάρει τις 10 ώρες διπλές στα δυσπρόσιτα. Αυτούς τους έβλεπα μετά από λίγα χρόνια ωρομισθίας να φεύγουν αναπληρωτές και εγώ να μένω πολύ κάτω όχι μόνο στον πίνακα των αναπληρωτών αλλά και των ωρομισθίων. Και φταίω εγώ που τελείωσα τη χρονιά που τελείωσα και δεν έδωσα σε κανέναν ΑΣΕΠ; Και τι έπρεπε να κάνω; Το σταυρό μου και ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η δική μου σειρά;Διέξοδο βρήκα μέσα από την ειδική αγωγή. Διέξοδος για να ξεφύγω από την ανεργία. Και στην τελική προτιμώ περισσότερο την ειδική από τη γενική αγωγή. ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ! Αλλά όχι και να μας σταυρώνουν τώρα για τις επιλογές μας.
Και ας μην ξεχνάμε και το άλλο. Όσο μπορούσαν οι μόνιμοι να καταλαμβάνουν θέσεις ειδικής αγωγής λόγω του επιδόματος, θυμάστε ότι γινόταν σφαγή για το ποιος θα πάει; Ήταν πολλά τα λεφτά. Όταν κόπηκε, σταμάτησαν και οι ουρές.
Επομένως, αν καταλήξετε εσείς του Υπουργείου στην ύπαρξη δύο πινάκων, ΑΥΣΤΗΡΑ, ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ ο καθένας στον τομέα του. Και όχι δάσκαλοι στη δευτεροβάθμια και μόνιμοι στη γενική στην ειδική αγωγή. Να κάνετε αυτά που είναι να κάνετε αλλά να υπάρχει και λίγη λογική. Είμαστε που είμαστε χάος σε αυτή τη χώρα, να μην ξεφύγουμε κι άλλο.
Δε λέω ότι συμφωνώ με τους δύο πίνακες. Αλλά τα πράγματα οδηγούνται σε αυτήν την κατεύθυνση. Συνήθως ό,τι αποφασίζεται για την πρωτοβάθμια συμπαρασύρει και τη δευτεροβάθμια. Γι’ αυτό, αν είναι ήδη αποφασισμένο να υπάρξουν δύο πίνακες, ΕΜΕΙΣ της δευτεροβάθμιας, ας οργανωθούμε και ας κινητοποιηθούμε. Κενά σε δομές της ειδικής υπάρχουν πολλά. Κάθε χρόνο τα βλέπουμε. Να διεκδικήσουμε διορισμούς και στον κλάδο μας. Και αφού οι συνάδελφοι της γενικής μας βλέπουν ανταγωνιστικά ίσως και υποτιμητικά, να κερδίσουμε το σεβασμό τους.
Γεια σας
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να παραθέσω τις σκέψεις μου σχετικά με τη μοριοδότηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Αρχικά θεωρώ ότι θα πρέπει να συνταχθεί ένας ενιαίος πίνακας αναπληρωτών στον οποίο θα πρέπει να ενταχθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί, μοριοδοτούμενοι με τα ακολουθούμενα κριτήρια:
1. Βαθμολογία ΑΣΕΠ (είτε αθροιστικά είτε η καλύτερη επίδοση)
2. Προϋπηρεσία απ’ όπου κι αν προέρχεται στα πλαίσια της αβάθμιας ή ββάθμιας εκπαίδευσης αλλά με ένα ανώτατο όριο. Έτσι θα αποφευχθεί μια στρέβλωση που θα ευνοεί όσους προέρχονται από την ιδιωτική εκπαίδευση. Επιπλέον η προϋπηρεσία αυτή να είναι αποτέλεσμα διαδικασιών που είναι ελεγχόμενες από το ΑΣΕΠ.
3. Μοριοδότηση ακαδημαϊκών κριτηρίων (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, ξένη γλώσσα, ΤΠΕ)
4. Μοριοδότηση αριθμού παιδιών χωρίς όμως αυτό να εστιάζεται μόνο στους τρίτεκνους ή στους πολύτεκνους αποκλειστικά. Κάθε παιδί να μοριοδοτείται ξεχωριστά.
5. Ημερομηνία κτήσης πτυχίου.
Βέβαια, το τι ποσοστό θα έχει το κάθε κριτήριο επί του συνόλου είναι το δύσκολο εγχείρημα. Αλλά αυτό αφορά τις προτεραιότητες της πολιτικής ηγεσίας (κοινωνική πολιτική, αποκατάσταση «παλαιών» αναπληρωτών, αξιοκρατία, διαφάνεια στην απόκτηση προϋπηρεσίας, κλπ).
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να κάνω την εξής παρατήρηση: Στην περίπτωση κατά την οποία ένας τέτοιος πίνακας θα ήταν η πηγή μόνιμων διορισμών θα ήταν απαραίτητη η εισαγωγή του φίλτρου της αναγκαίας «επιτυχίας ΑΣΕΠ» ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της απόφασης του ΣτΕ.
Πιστεύω ότι η σύνταξη ενός τέτοιου πίνακα θα βοηθούσε πολύ όχι μόνο το υπουργείο αλλά και τους εκπαιδευτικούς ώστε να γνωρίζουν την πορεία που θα οδηγούσε σε ένα μόνιμο διορισμό και να μην εξαρτάται από τις επιδιώξεις επιμέρους ομάδων που θα επιδίωκαν εμβόλιμα να προηγηθούν…
Σας ευχαριστώ πολύ.
Μετά τιμής
Κώστας
ΠΕ04.01
Καλώς μέτρησε η προυπηρεσία στην ειδική ,γιατί ό νόμος τους ευνόησε να δουλέψουν με τα μεταπτυχιακά και γύρισαν όλη την Ελλάδα να στηρίξουν τα σχολεία αυτά τα χρόνια.Έτσι δεν πρέπει να χαθεί και ούτε μια μέρα προυπηρεσίας στον τρόπο διορισμών με τα ανώτατα μόρια και όχι με μερικό συντελεστή.Να μετρήσει και ο βαθμός ΑΣΕΠ αλλά και με τον ίδιο τρόπο ή ανώτερο συντελεστή η προυπηρεσία.
Ή εκπαίδευση είναι μια και ενιαία, το ίδιο και ή προϋπηρεσία. Ζητάμε ένα σχολείο για όλους και όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΠΑΙΔΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ.ΤΙ ΥΠΟΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠ. ΑΝΑΓΚΕΣ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΣ.ΕΝΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ. ΕΤΣΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΗΚΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΚΑΙ Η ΟΛΜΕ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.
ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ.
Είναι άδικο και αντισυνταγματικό, το να μη προσμετράται η προϋπηρεσία τστον πίνακα της γενικής αγωγής και μάλιστα αναδρομικά.
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς
Eίμαι μητέρα δασκάλου με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και πτυχίο παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης. Είμαι απογοητευμένη και γι αυτό αποφάσισα να γράψω εδώ αν και δεν ξέρω καν αν θα τα δει κάποιος. Δε φαντάζομαι να πιστεύει κανείς ότι όλοι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές είχαν χρήματα και χωρίς να το πολυσκεφτούν τα έδωσαν για ένα μεταπτυχιακό.Κάνοντας οικονομίες στηρίξαμε οικονομικά το παιδί μας, ο οποίος συνέβαλε και αυτός οικονομικά πληρώνοντας το μεταπτυχιακό του με χρήματα αλλά και πολύ ΚΟΠΟ. Μακάρι η χώρα να του είχε δώσει τη δυνατότητα με εξετάσεις να το κάνει και αυτό δωρεάν όπως και το πτυχίο του το οποίο πήρε με συνεχείς εξετάσεις (λύκειο και πανεπιστήμιο).Αντί, όμως, να παραπονιόμαστε εμείς παραπονιέστε εσείς;
Σέβομαι το δικαίωμα της γνώμης του καθενός, η δική μου άποψη είναι να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 της παραγράφου 47, γιατί το παιδί μου δάσκαλος είναι και αυτό σπούδαζε 4 χρόνια, απλώς έκανε και μια έξτρα εξειδίκευση. Μην αχρηστεύετε τα προσόντα του ενώ υπάρχουν κοινωνικές ανάγκες. Αυτή η ρύθμιση κλείνει το μεταπτυχιακό του στο ντουλάπι και μαζί τον κόπο του. Μια ερώτηση μόνο «γιατί;»
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕ.
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ…..