Άρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:30 | Πέτρος Τ.

    Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω ποιο είναι το σκεπτικό κατάργησης των ΠΛΗΝΕΤ, ενός επιτυχημένου και αποτελεσματικού θεσμού ο οποίος δίνει λύσεις σε σύνολο προβλημάτων τα οποία ανακύπτουν στα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής.
    Προσέξτε ότι οι συνάδελφοι που παίρνουν απόσπαση στα ΠΛΗΝΕΤ είναι υπεράριθμοι, συνεπώς δεν κοστίζουν στα ταμεία του κράτους κάποιο επιπλέον ποσό.
    Αναρωτιέμαι τώρα ποιος θα κρατήσει ζωντανά τα πολυάριθμα εργαστήρια Πληροφορικής της χώρας.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:26 | Μονοπόδαρος Πειρατής

    Πρώτα καταργούμε την Τεχνική Στήριξη (ένα έργο μερικώνδεκάδων χιλιάδων ευρώ που εξοικονομούσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ τουλάχιστον), και μεταφέρουμε το φόρτο της συντήρησης της δικτυακής και υπολογιστικής υποδομής του υπουργείου Παιδείας – περιλαμβανομένων 8000+ μονάδων ΠΕ και ΔΕ – στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Με την υπολογιστική υποδομή πεπαλαιωμένη και τη δικτυακή να σηκώνει το διαρκώς αυξανόμενο βάρος από τις υπηρεσίες του ΠΣΔ και τις υπηρεσιακές υποχρεώσεις των σχολικών μονάδων.
    Μετά καταργούμε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, μειώνουμε τον αριθμό των ατόμων που κάνουν την δουλειά ανά διεύθυνση, τους τοποθετούμε κάτω από έναν προϊστάμενο αμφίβολης συνάφειας και προσθέτουμε και μια ανεξάρτητη επιστημονική εποπτεία, επειδή είναι σαφές ότι ο νέος προϊστάμενος σε πλείστες των περιπτώσεων δεν θα μπορεί να συντονίσει τη δουλειά ή ακόμα και να αντιληφθεί τις ανάγκες.
    Και μετά περιμένουμε να καταρεύσει το σύστημα.
    Με σκοπό ποιόν άραγε; Την απόδοση του έργου στον (κρατικοδίαιτο) «ιδιωτικό» τομέα ελπίζοντας να τα καταφέρει εξίσου καλά με το δοκιμασμένο στην περίπτωση αυτή δημόσιο; έναντι αδρού ατιτίμου βέβαια; Τον εξοβελισμό των σατανικών μηχανών από τις σχολικές μονάδες; Ή μήπως την αφαίρεση από αυτές της δυνατότητας να ανταποκρίνονται στις ηλεκτρονικές υποχρεώσεις που διογκώνουμε συνέχεια;
    Στο σημείο που έχουμε φτάσει η άγνοια δεν είναι δικαιολογία. Είναι και αυτή έγκλημα. Ποια είναι λοιπόν η εγκληματική πρόθεση πίσω από την (απο-)δομή που προτείνεται: η ζημίωση του ελληνικού δημοσίου ή η υπονόμευση της εκπαίδευσης;

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:23 | Αιμιλία Σαράφη

    Πολύ σημαντική η συμβολή των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ στην τεχνολογική υποστήριξη των σχολείων. Επιπλέον φέτος χιλιάδες εκπαιδευτικοί, είχαμε την ευκαιρία να επιμορφωθούμε πάνω στις Νέες Τεχνολγίες χωρίς κανένα οικονομικό κόστος. Η κατάργησή τους, θα είναι ένα βήμα πίσω, τόσο στον τομέα της Πληροφορικής, όσο και στην παιδεία γενικότερα. Και στην παιδεία εκπτώσεις δεν πρέπει να γίνονται.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:18 | Κυριακή

    Οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ στην τεχνική στήριξη των εργαστηρίων είναι πολύ σημαντικές. Τα εργαστήρια μας δεν ανανεώνονται και παρουσιάζουν συχνά προβλήματα, αναρωτιέμαι τόση δουλειά πως μπορεί να βγει από ένα μόνο άτομο;
    Διοργανώνουν ημερίδες, σεμινάρια που μας βοηθούν στο διδακτικό μας έργο. Μας είναι πολύ απαραίτητα.
    Σας παρακαλούμε μην πάρετε αυτή την απόφαση το δημόσιο σχολείο θα υποβαθμιστεί.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:13 | Μαρία Κυριλή

    Θέλω να δηλώσω κι εγώ την υποστηριξή μου στη δομή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Τα μέλη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στηρίζουν τα εργαστήρια των Η/Υ, υποστηρίζουν τεχνολογικά και επισκευάζουν τους Η/Υ των Σχολείων, μεριμνούν για την αντικατάσταση του παλαιού εξοπλισμού κλπ.
    Αναρωτιέμαι πώς ένα μόνο άτομο ανά Διεύθυνση ΔΕ μπορεί να υποστηρίξει τα Σχολεία της ευθύνης του, ειδικά σήμερα που τα Σχολεία χρειάζονται τεχνική υποστήριξη και τεχνογνωσία. Πώς θα υποστηριχθούν τα εργαστήρια Η/Υ των Σχολείων που συνεχώς παλιώνουν με αποτέλεσμα να υπολειτουργούν, όταν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν στελεχώνονται επαρκώς και ανάλογα με τον αριθμό των Σχολείων/μαθητών που έχουν στην ευθύνη τους;
    Ελπίζω στην συμπλήρωση/ αλλαγή των αποφάσεων για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που τα μετατρέπουν σε δομή που μόνο στα χαρτιά θα υπάρχει χωρίς να μπορεί να προσφέρει το σημαντικό του έργο χωρίς την απαραίτητη στελέχωσή του.
    Επίσης για την Διεύθυνση ΔΕ στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας είναι απαραίτητο λόγω των πολλών Σχολείων και του μεγέθους του Νομού να διατηρηθεί η θέση Υπευθύνου ΚΕΠΛΗΝΕΤ και τεχνικών και στο Αγρίνιο και όχι μόνο στο Μεσολόγγι που απέχει πολύ από μεγάλο αριθμό Σχολείων της ευθύνης του.

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:59 | ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ

    Το έργο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι τόσο υποστηρικτικό προς τις σχολικές μονάδες όσο και επιμορφωτικό αφού όλα τα χρόνια έχουμε επιμορφώθεί πολλοί εκπαιδευτικοί από τη δράση τους αυτή. Πολλές φορές χρειάστηκα στο νηπιαγωγείο την υποστήρηξη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ της περιοχής μου και πραγματικά οι υπευθυνοι όχι μόνο ανταποκρίθηκαν άμεσα αλλά ήταν πολύ εξηπηρετικοί και υποστηρικτικοί σε κάθε αίτημα του νηπιαγωγείου που αφορούσε εγκαταστάσεις λογισμικού, τεχνολογικού εξοπλισμού, συνδέσεις internet και σε τόσες άλλες περιπτώσεις που λόγω του ότι ΔΕΝ υπάρχει εκπαιδευτικός πληροφορικής στα νηπιαγωγεία , είναι το μόνο στήριγμά μας και βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να απευθυνθούμε σε ιδιώτες αφού η χρηματοδότησή μας καλύπτει μόνο τα απολυτως απαραίτητα. Αν πρέπει να γίνει κάτι όσο αφορά τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι η αναβάθμισή τους και ΟΧΙ η κατάργσή τους.

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:58 | Βασιλική Γκουρνέλου

    Ο θεσμός του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ένας από τους πιο πετυχημένους στο χώρο της εκπαίδευσης, δε κοστίζει τίποτα για το δημόσιο μια και στελεχώνεται από αποσπασμένους εκπαιδευτικούς και προσφέρει τεράστο έργο! Δε πρέπει να καταργηθεί αλλά να ενισχυθεί με περισσότερα άτομα, διαφορετικά η συντήρηση των Η/Υ των σχολείων θα γίνεται από ιδιώτες και το κόστος για κάθε σχολείο θα είναι πολύ μεγάλο ή δε θα γίνεται καθόλου με σοβαρές επιπτώσεις τόσο στη λειτουργία των εργαστηρίων Η/Υ, όσο και στη λειτουργία όλου του σχολείου μια και όλες πια οι διοικητικές εργασίες, βαθμολογίες, απουσίες μαθητών, έκδοση αποτελεσμάτων(myschool) γίνονται με χρήση Η/Υ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:53 | Μαρία Γκ.

    OXI στην κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
    ΝΑΙ στην ενίσχυσή τους- με περισσότερους αποσπασμένους εκπ/κούς πληροφορικής- και την υπαγωγή τους απευθείας στον Δ/ντή της οικείας ΔΠΕ/ΔΔΕ
    καθώς είναι μεγάλη η αναγκαιότητα ύπαρξής τους
    -για την τεχνική υποστήριξή των σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής και των λοιπών υποδομών των σχολείων.
    -για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών πληροφορικής και άλλων ειδικοτήτων. Πρόταση μου να επεκταθεί ο επιμορφωτικός ρόλος τους για τους γονείς των μαθητών/τριών μας!!!! ειδικά στο θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυο και του γονικού ελέγχου!

    Αν θέλουμε να ασχοληθούμε με κάτι και να αλλάξουμε κάτι για όφελος των μαθητών/τριών μας τότε ας ασχοληθούμαι σοβαρά επιτέλους με την εξεύρεση εργαστηριακού εξοπλισμού στις σχολικές μονάδες και με την αναβάθμιση του μαθήματος πληροφορικής!!!

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:36 | Παναγιώτης Καλ.

    Θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 3 άτομα Πληροφορικής ανά Δ/νση Π/θμιας Εκπ/σης, που θα συνδράμουν το έργο της Τεχνικής Υποστήριξης στις σχολικές μονάδες κάθε νομού. Πώς γίνεται να υπάρχουν 15000 περίπου σχολικές μονάδες σε όλη τη χώρα και μόνον 60-70 άτομα ως Τεχνικοί; Δηλ. ένας εκπ/κός ανά 200 και πλέον σχολεία…!

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:32 | Δρόσος Ξηρομάμμος

    Ο θεσμός του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ένας απαραίτητος υποστηρικτικός θεσμός για το έργο των εκπαιδευτικών πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση που έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με τα μεγάλα προβλήματα λειτουργίας των πεπαλαιομένων εργαστηρίων των σχολείων. Αυτό που χρειάζεται είναι η ενίσχυσή του και όχι η αποδυνάμωσή του. Η μείωση του προσωπικού της ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας σε 2 άτομα, με τα εκατοντάδες σχολεία που περιλαμβάνει, συνιστά όχι απλώς αποδυνάμωση αλλά πρακτικά κατάργηση της δομής αυτής.
    Σε συνδυασμό με τη νέα πραγματικότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ86 στα σχολεία αυτά (μη αναγνώριση 3ωρου) και ειδικά με τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας να μοιράζονται σε 2 ή 3 σχολεία με διαφορετικά εργαστήρια, η λειτουργία των εργαστηρίων αυτών θα γίνει αδύνατη. Πολύ περισσότερο σε μια εποχή που τα σχολεία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για αντικατάσταση φθαρμένου εξοπλισμού

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:26 | Αθανασία Κ.

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι η μοναδική βοήθεια που έχουμε για να αντιμετωπίσουμε τα συνεχή προβλήματα λόγω της παλαιότητας των υπολογιστών.Καταργώντας ένα τόσο πετυχημένο θεσμό το μόνο που θα καταφέρετε είναι να καταργήσετε εν καιρώ και τα εργαστήρια πληροφορικής.Εκτός βέβαια και αν αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός σας.

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:05 | Μαρία Β.

    Μένω στη Λήμνο. Τα τελευταία τρία χρόνια επιμορφώνομαι στις νέες τεχνολογίες παρακολουθώντας εξ αποστάσεως σεμινάρια από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, που λόγω της απόστασης δεν θα μπορούσα να τα παρακολουθήσω σε άλλη περίπτωση. Φαντάζομαι πως στη θέση μου βρίσκονται πολλοί άλλοι συνάδελφοι.
    Αν καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ευκαιρίες σαν κι αυτές θα πάψουν να υπάρχουν για τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα.
    Θεωρώ λοιπόν μεγάλο λάθος την κατάργησή τους.

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:05 | Κηροποιός Δημ.

    Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. είναι απαράιτητα. Αν χρειάζεται να γίνει κάποια αλλάγή, αυτή θα πρέπει να είναι στη λογική της ενίσχυσής τους και όχι της κατάργησή τους.

  • 22 Μαρτίου 2018, 22:00 | ΑΝΝΑ ΛΙΑΧΝΗ

    Στην πράξη, το κόστος κατάργησης του θεσμού θα αποδειχτεί πολύ μεγαλύτερο από την στήριξή του. Η δε συσσωρευμένη εμπειρία των συναδέλφων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, στην επίλυση των προβλημάτων του εξοπλισμού μας, αναντικατάστατη.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:51 | Μιχάλης Μενιουδάκης

    Εξαιρετική η συμβολή τους και αναγκαία η ύπαρξή τους ως έχει..
    Ολα αυτά τα χρόνια, η βοήθειά τους ήταν και είναι πολύτιμη, τόσο σε ενημερωτικό, όσο και σε υποστηρικτικό υλικό. Σεμινάρια με νόημα, Υποστήριξη δικτύου σχολείου. Στήριξη Εκθέσεων, τηλεδιασκέψεις και άλλα πολλά. Οποιαδήποτε αλλαγή, επηρεάζει τη λειτουργία ΚΑΙ του εκάστοτε σχολείου…

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:50 | Κωστογλίδου Παρθενόπη- Υποδιευθύντρια Γυμνασίου Βασιλικών

    Οσες φορές χρειαστήκαμε επισκευή, αναβάθμιση και καλή λειτουργία των Υπολογιστικών Συστημάτων μας , η στήριξη των ειδικών απο το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Αν. Θεσσαλονίκης , υπήρξε πολύτιμη και καθοριστική.Τους ευχαριστούμε γι’ αυτό και ελπίζουμε-ευχόμαστε σε αναβάθμιση και όχι κατάργηση αυτής της πέρα για πέρα χρήσιμης και υποστηρικτικής για τα σχολεία δομης.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:48 | Σοφία Χρ.

    Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ τόσα χρόνια μας υποστηρίζει στο έργο μας με την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία και η συνεργασία μας πάντα άψογη.ΟΧΙ στην κατάργηση ΝΑΙ στην αναβάθμιση του.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:45 | Θοδωρής Πάνος

    Τραγική και ακατανόητη απόφαση. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών που στελεχώνουν το Κε.Πλη.Νε.Τ είναι πολυδιάστατος:
    – Παρέχουν άμεση τεχνική υποστήριξη στις σχολικές μονάδες που στις μέρες μας είναι παραπάνω από σημαντική για την ομαλή λειτουργία τους, αν λάβουμε υπόψη την παλαιότητα του εξοπλισμού των εργαστηρίων υπολογιστών αλλά και των υπολοίπων υπολογιστών ενός σχολείου και την ανύπαρκτη ή στην καλύτερη περίπτωση ελλειπή χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων. Με τον τρόπο αυτό εξοικονομούνται μεγάλα χρηματικά ποσά για το δημόσιο που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να πληρωθούν σε ιδιώτες.
    – Παρέχουν σημαντικό επιμορφωτικό έργο προς τους συναδέλφους πληροφορικής και αποτελούν ουσιαστικά ένα σημείο αναφοράς για οτιδήποτε έχει σχέση με την πληροφορική στην εκπαίδευση.
    – Οργανώνουν και υποστηρίζουν καινοτόμες δράσεις όπως για παράδειγμα, αξιοποίηση του παλιού εξοπλισμού των εργαστηρίων με χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού (Ubuntu LTSP), εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής για μαθητές, χρήση ανοιχτών τεχνολογιών (Arduino, Rasberry Pi) κ.α.

    Μία δομή λοιπόν αποδεδειγμένα πετυχημένη αντί να ενισχυθεί με εξοπλισμό και προσωπικό καταργείται και αντικαθίσταται από έναν διοικητικό προϊστάμενο και έναν αποσπασμένο εκπαιδευτικό!. Τώρα πως ακριβώς θα υποστηριχθούν όλα τα σχολεία και οι διοικητικές υπηρεσίες μίας ΔΙΔΕ το γνωρίζει ο υπουργός και οι σοφοί σύμβουλοι του.

    Αν πάντως βάλουμε στη σειρά τις τελευταίες αποφάσεις του ΥΠΠΕΘ που αφορούν τις υποδομές ΤΠΕ των σχολικών μονάδων τις οποίες υπενθυμίζω γρήγορα:
    – μη χρηματοδότηση και κατά συνέπεια κλείσιμο των κατά τόπους helpdesk του ΠΣΔ,
    – τερματισμός από φέτος της υποστήριξης της λύσης Ubuntu LTSP παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία σε πάνω από 1000 σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης και
    – τώρα με την σχεδιαζόμενη κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ
    καταλήγω στο συμπέρασμα ότι το ΥΠΠΕΘ πλέον δεν ενδιαφέρεται για την ουσιαστική υποστήριξη των υποδομών ΤΠΕ των σχολικών μονάδων. Στο βωμό μείωσης του προϋπολογισμού του, πετάει το μπαλάκι της τεχνικής υποστήριξης στα σχολεία, τα οποία με τη σειρά τους θα στραφούν στον ιδιωτικό τομέα όταν και αν μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά. Τραγικό και ακατανόητο.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:39 | Αναστάσιος

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν έως σήμερα δομές οι οποίες υποστήριζαν τους εκπαιδευτικούς ενώ παράλληλα παρειχαν δωρεάν εξ αποστάσεως επιμορφώσεις υψηλού επιπέδου. Γνώμη είναι λοιπόν να εξορθολογιστούν και να αναβαθμιστούν αυτές οι δομές και σε καμία περίπτωση να καταργηθούν. Μια τέτοια απόφαση αποτελεί μεγάλο για την εκπαίδευση.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:36 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠ.

    Πιστεύω ότι οι δομές των ΠΛΗΝΕΤ είναι αρκετά υποστηρικτικές και απαραίτητες για τα σχολικά εργαστήρια, τα οποία λογω του φόρτου εργασίας που δέχονται και λόγω της παλαιότητας των Η/Υ χρειάζονται συνεχώς συντήρηση.

  • Ως Υπεύθυνη ΣΣΝ, γνωρίζω καλά ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν προσφέρει σπουδαίες υπηρεσίες στη σχολική κοινότητα και έχουν επιτρέψει τη συνεργασία μεταξύ δομών και εκπαιδευτικών από όλη τη χώρα. Ας αφεθούν να δουλέψουν όπως πολύ καλά ξέρουν και ας ενισχυθούν σε προσωπικό. Οι ανάγκες είναι πολλές. Δεν μπορώ να μη μνημονεύσω ειδικά το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και την εξαιρετική δουλειά του για χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:28 | Βασιλική Kρεμμύδα

    Το έργο τoυ ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων είναι αναντικατάστατο, εδώ και χρόνια διοργανώνει διαδικτυακά σεμινάρια που αφορούν στις Νέες Τεχνολογίες και την εφαρμογή τους στην τάξη εντελώς δωρεάν για το μάχιμο εκπαιδευτικό. Στον καιρό της κρίσης, όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται με τη δουλειά και τον κόπο των ανθρώπων του ΚΕΠΛΗΝΕΤ καθώς και μιας τεράστιας κοινότητας εκπαιδευτικών που προσφέρουν τη γνώση τους και το χρόνο τους, ώστε να επιμορφωθούν όλο και περισσότεροι συνάδερφοι, τη στιγμή που αντίστοιχα προγράμματα, λιγότερο αξιόλογα, προσφέρονται μόνο με δίδακτρα και μάλιστα ακριβά. Εν κατακλείδι, θέλουμε να παραμείνουν τα ΠΛΗΝΕΤ να συνεχίσουν τον υποστηρικτικό και επιμορφωτικό τους ρόλο, αν θέλουμε να μιλάμε για ένα δωρεάν σχολείο, με εκπαιδευτικούς που ακολουθούν τις επιταγές της ψηφιακής εποχής. Αφήστε μας επιτέλους μια αξιόλογη δομή!

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:26 | Σπυριδούλα Λάκκα

    Να μην καταργηθεί η δομή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Με το παρόν άρθρο καταργείται η ουσιαστική, άμεση, υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους υποστήριξη των σχολικών μονάδων. Τα σχολεία πλέον θα πρέπει να απευθύνονται σε ιδιώτες και να πληρώνουν για υπηρεσίες που έως σήμερα παρείχαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:22 | Δρίτσας Δημήτρης

    Λογική συνέχεια της κατάργησης της τρίωρης πίστωσης χρόνου στον αρμόδιο εκπαιδευτικό για την ενασχόληση με τη συντήρηση του εργαστηρίου Πληροφορικής κάθε σχολείου όπως και της διακοπής της χρηματοδότησης της ομάδας τεχνικής υποστήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου – μεταξύ άλλων βασική ιστορία επιτυχίας και παγκόσμια πρωτιά ήταν ότι είχε δώσει παράταση ζωής στα παμπάλαια εργαστήρια πληροφορικής πάνω στο μοντέλο του LTSP.
    Η υποβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν αποτιμά την ποιοτική και ουσιαστική ζημιά που θα προκύψει από την συνακόλουθη ελλιπή τεχνική υποστήριξη εργαστηρίων και την αδυναμία επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.
    Ακόμη και η αντίληψη εξοικονόμησης χρημάτων με αυτές τις περικοπές, που αναμένουν οι νομοθέτες είναι εσφαλμένη, καθώς θα καταβληθούν πολλαπλάσια χρήματα για αγορά νέου εξοπλισμού – αν αυτή είναι εφικτή από τις σχολικές επιτροπές, για αγορές αδειών ιδιοταγούς και μη ανοικτού λογισμικού.
    Η υποβάθμιση του επιμορφωτικού χαρακτήρα των δομών των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο εκπαιδευτικό δυναμικό δεν μπορεί να αποτιμηθεί και είναι αναπόφευκτη με τις περικοπές προσωπικού και αύξηση των σχολείων αρμοδιότητας και τον όγκο των καθηκόντων.
    Επί της ουσίας όλη η πρόταση αποσκοπεί στην εξοικονόμηση έμψυχου δυναμικού για κάλυψη εκπαιδευτικών κενών πληροφορικής, χωρίς να αξιολογούνται τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν.
    Αν ανάγουμε την πρόταση για στελέχωση των μεγάλων ΠΥΣΔΕ με δύο τεχνικούς υπευθύνους με όρους ιδιωτικού τομέα, είναι σα να ισχυρίζεται κανείς ότι ιδιωτική εταιρεία μπορεί να δραστηριοποιηθεί με προσωπικό 2 ατόμων για να αναλάβει τεχνική υποστήριξη και επιμόρφωση προσωπικού σε μεγάλο αστικό κέντρο. Μόνο θυμηδία θα προκαλούσε αυτός ο ισχυρισμός σε κάθε επίδοξο επενδυτή.
    ————————————————————————–
    Αναβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ με αύξηση της υποστήριξης σε υλικοτεχνική υποδομή, έμψυχο δυναμικό και αναβάθμιση του επιμορφωτικού τους ρόλου.

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:18 | Γιώτα Νικολετάτου

    Αναμφίβολα για κανένα λόγο δεν πρέπει να καταργηθεί ο θεσμός ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Το έργο του είναι πολύ σημαντικό και στην επιμόρφωση των συναδέλφων όσον αφορά τη χρήση και τη δημιουργία συνεργατικών εργαλείων, εφόδιο σημαντικό στην αλλαγή περιβάλλοντος μάθησης!

  • 22 Μαρτίου 2018, 21:05 | Γιαννης

    Εάν καταργηθεί αυτός ο θεσμός που έχει υποστηρίξει τα σχολεία και έχει προσφέρει υπηρεσίες προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών τόσα χρόνια θα δυσκολευτεί όλη η εκπαιδευτική κοινότητα.

  • 22 Μαρτίου 2018, 20:43 | Βασίλειος

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητα για τους εκπ/κούς και τα σχολεία. Μας υποστηρίζουν και μας βοηθούν καθημερινά και σε συστηματική βάση. H κατάργησή τους θα έχει ως συνέπεια επιπλέον έξοδα για τις σχολικές μονάδες για τη συντήρηση των εργαστηρίων .Πρέπει οπωσδήποτε όχι απλώς να παραμείνουν, αλλά και να αναβαθμιστούν.

  • 22 Μαρτίου 2018, 20:13 | Στέλλα

    Άλλη μια υποστηρικτική δομή που βάλεται και υποβαθμίζεται λόγω περικοπών. Οι ανάγκες όμως των σχολείων «τρέχουν». Και φυσικά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να καλυφθούν από τον ένα υπεύθυνο σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης . Απαιτείται άμεση συνέχιση και αναβάθμιση του θεσμού του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και όχι κατάργησή του.

  • 22 Μαρτίου 2018, 20:00 | Σοφία Σίμου

    Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι δομή που υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς και δημιουργεί δυνατότητες για δωρεάν εξ αποστάσεως επιμόρφωση. Είναι κρίμα να καταστρέφουμε παραγωγικούς πυρίνες εν μια νυκτί.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:57 | Παυλάκος Μαυροειδής

    Να μην καταργηθεί η δομή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Με το παρόν άρθρο καταργείται η ουσιαστική, άμεση, υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους υποστήριξη των σχολικών μονάδων. Τα σχολεία πλέον θα πρέπει να απευθύνονται σε ιδιώτες και να πληρώνουν για υπηρεσίες που έως σήμερα παρείχαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:56 | Παναγιώτα Ν

    Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να καταργηθεί ένας θεσμός που υποστηρίζει τα σχολεία και διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς.Προσφέρουν την τεχνική στήριξη που είναι απαραίτητη στα σχολεία μας. Τα προγράμματα που εκπονούν προσφέρουν δωρεάν επιμόρφωση, σε περιόδους που οι οι εκπαιδευτικοί την χρειάζονται όλο και περισσότερη στήριξη. Οι εκπαιδευτικοί χάρη σε αυτά τα προγράμματα, έχουν επιμορφωθεί κι χρησιμοποιούν τις γνώσεις που αποκόμισαν στην καθημερινή τους πρακτική. Μάλλον αναβάθμιση της υπηρεσίας είναι αναγκαίο να γίνει.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:54 | Κωνσταντίνος

    Τι σχέση έχει η ΠΕ86 Φυσικού περιβάλλοντος ειδικότητα, στην καθοδήγηση των εργασιών των ΠΕ91 Πληροφορικής;;; Εμπλέκονται άσχετες ειδικότητες μεταξύ τους…

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:36 | Χρήστος Μοτσενίγος

    Τα εργαστήρια μας παλιώνουν, το ωράριό μας αυξάνεται, η τρίωρη αναγνώριση απασχόλησης για την επιμέλεια / συντήρηση του εργαστηρίου εξαφανίστηκε και τώρα μιλάμε και για κατάργηση ουσιαστικά του μόνου υποστηρικτικού θεσμού που μας είχε απομείνει.
    Η συνέχιση της λειτουργίας των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και η περαιτέρω ενδύνάμωση τους τους ήταν το μόνο αυτονόητο σε τέτοιους δύσκολους καιρούς που συμβαίνουν όλα τα παραπάνω, επιβάρυνση των διδασκόντων αλλά και πεπαλαιωμένο υλικό και λογισμικό.
    Το ότι οδεύουν και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προς κατάργηση οδηγεί σε μια πλήρη υποβάθμιση και απαξίωση της Πληροφορικής σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στην Δευτεροβάθμια δηλαδή.
    Οι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ μας στήριξαν τόσα χρόνια και συνεχίζουν να μας στηρίζουν παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες μέσα στις οποίες εργάζονται.
    Μην μας στερήσετε αυτή τη δομή υποστήριξης και μάλιστα δίχως ουσιαστικό λόγο και αιτία και δίχως να την αντικαθιστάτε με κάποια άλλη τουλάχιστον ανάλογης δυναμικής.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:27 | Ρίγγας Δημήτριος

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι μια από τις πιο επιτυχημένες δομές στο χώρο της εκπαίδευσης και θα έπρεπε να γίνεται κάθε προσπάθεια αναβάθμισής τους.
    Είναι μια δομή η οποία ανταποκρίνεται στα συχνά προβλήματα των εξαιρετικά παλιών εργαστηρίων μας άμεσα και χωρίς κόστος (εργασίας). Το γεγονός δε ότι στελεχώνεται από μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό εξασφαλίζει επιπλέον ότι δεν γίνεται προώθηση ακριβών ή περιττών υπηρεσιών. Τέλος, όταν στελεχώνεται από ικανό προσωπικό είναι μια δομή που παρέχει επιμόρφωση σε προσωπικό τόσο της β/θμιας όσο και της α/θμιας εκπαίδευσης.
    Προτείνω λοιπόν την ενίσχυση του θεσμού με πληρέστερη στελέχωση, υποστήριξη και παροχή πάρων, αλλά και δημόσιο απολογισμού του σημαντικού έργου που παρέχεται.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:24 | Nτίνα

    ΠΛΗΝΕΤ απαραίτητα για τα σχολικά εργαστήρια. Η οργάνωση τους από τους αποσπασμένους συναδέρφους στον Νομό Ιωαννίνων ήταν άριστη. Μας υποστήριζαν σε όλες τις τεχνολογικές δυσκολίες που αντιμετωπίζαμε.
    Δεν πρέπει να καταργηθούν!

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:13 | ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

    Η κατάργηση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ θεωρούμε ότι θα είναι ένα πλήγμα για τη συντήρηση, τεχνική υποστήριξη και αναβάθμιση του ήδη απαρχαιωμένου εργαστηριακού εξοπλισμού των σχολείων Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης. Ο θεσμός θα έπρεπε να αναβαθμιστεί παρά να καταργηθεί.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:09 | Ευαγγελία Ζαφείρη

    Σε μια εποχή που υπογραμμίζεται η σημασία και η αναγκαιότητα του ψηφιακού σχολείου, βλέπουμε ότι στην ουσία υποβαθμίζεται ο ρόλος των Κεπληνετ. Πώς θα προωθηθεί η καινοτομία στα σχολεία, όταν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης υποστελεχώνονται από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στον τομέα της πληροφορικής; Κανονικά το υπουργείο θα έπρεπε να αυξήσει τον αριθμό των αποσπασμένων πληροφορικών σε κάθε Διεύθυνση και όχι να τον μειώσει.
    Η βοήθεια των πληροφορικών που είναι αποσπασμένοι στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ουσιαστική για την τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων πληροφορικής των σχολείων. Ελπίζω το υπουργείο να λάβει σοβαρά υπ’ όψη του τις γνώμες των συναδέλφων πληροφορικής και όχι μόνο, πριν προβεί σε οποιαδήποτε ολέθρια ενέργεια για το σύγχρονο ελληνικό σχολείο.

  • 22 Μαρτίου 2018, 19:02 | ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΠΛΑΝΗΤΕΡΟΥ

    ΤΟ ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ. ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:59 | Όλγα

    Σύμφωνα με τα άρθρα 14 & 17 του νόμου «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» που υπάρχει σε διαβούλευση (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=3873), επίκειται η κατάργηση (άρθρο 17) των Κε.Πλη.Νε.Τ. (καταργείται η τεχνική και επιμορφωτική υποστήριξη στις σχολικές μονάδες) με τον σημερινό τρόπο λειτουργίας και η αντικατάστασή τους από ένα άτομο σε κάθε διεύθυνση (άρθρο 14).
    Θεωρώ ότι τα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής έχουν αρκετές ελλείψεις και οι υπολογιστές στην πλειοψηφία τους είναι αρκετά παλιοί. Επίσης ως αναπληρώτρια σε δημοτικά (4) δεν υπάρχει ο χρόνος να ασχοληθείς με τα τεχνικά προβλήματα που προκύπτουν. Αν καταργηθεί η τεχνική υποστήριξη από τα σχολεία οι περισσότερες σχολικές μονάδες θα ανατρέχουν σε εξωτερικούς ιδιώτες για προβλήματα σχετικά με τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Είναι πολύ σημαντικό να διατηρηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ διότι οι καθηγητές πληροφορικής ελάχιστοι είναι αυτοί που βρίσκονται σταθερά και μόνιμα σε σχολεία ειδικότερα της πρωτοβάθμιας.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:59 | Μαγδαληνή Αποστόλου

    Υποστηρικτική δομή που είναι απαραίτητη και αναγκαία. Οι συνάδελφοι πάντα υποστηρικτικοί και εξυπηρετικοί. θα πρέπει να ενισχυθεί η δομή με επιπλέον άτομα. Τα σχολεία πια είναι γεμάτα μεταχειρισμένους υπολογιστές από διάφορες δωρεές (αφού δεν υπάρχουν χρήματα να αγοραστούν καινούργιοί). Και τελικά ας μας πει κάποιος, οι καθηγητές πληροφορικής, θα κάνουμε μάθημα; θα φτιάχνουμε χαλασμένους υπολογιστές; ή θα κάνουμε «γραμματειακή» υποστήριξη στο myschool;

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:59 | Ευάγγελος Παπακίτσος

    Το άρθρο 14 πάσχει τουλάχιστον σε δύο σημεία, και σε σχέση με τη δημιουργία των Τμημάτων ΠΛΗΝΕΤ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ). Το πρώτο σημείο είναι ότι υπάγεται διοικητικά ο Υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ (που εδώ λειτουργικά αντιστοιχεί στον τωρινό Τεχνικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ) σε ένα Τμήμα με προϊστάμενο διοικητικό υπάλληλο. Δεν μπορεί να ανταποκριθεί ένας διοικητικός υπάλληλος χωρίς τυπικές γνώσεις Πληροφορικής σε αυτό το καθήκον και αμφιβάλλω εάν θα βρεθούν τέτοιοι ώστε να στελεχώσουν τα εν λόγω Τμήματα (αυτό μου φαίνεται «δάκτυλος» των διοικητικών υπαλλήλων, για το σχετικό επίδομα θέσης). Το δεύτερο σημείο είναι ότι το πλήθος των προβλεπόμενων θέσεων των νέων Υπευθύνων ΠΛΗΝΕΤ δεν λογαριάζει το πλήθος των σχολείων (π/θμιας και δ/θμιας εκπαίδευσης) που αυτοί θα πρέπει να υποστηρίζουν στις περιοχές ευθύνης τους. Στην ΔΔΕ Α΄ Αθήνας (π.χ.) θα παραλύσει κάθε ουσιαστική διαδικασία τεχνικής υποστήριξης των εκατοντάδων σχολικών μονάδων που εξυπηρετούνται σήμερα. Δεδομένης της διοικητικής κατάστασης που διαμορφώθηκε στις ΔΔΕ (με την ίδρυση του Τμήματος ΠΛΗΝΕΤ), μια ορθολογικότερη λύση (στις οποίες δεν είμαστε συνηθισμένοι …) θα ήταν ουσιαστικά η μετονομασία του ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε Τμήμα ΠΛΗΝΕΤ και η αύξηση του προσωπικού του έτσι ώστε: και να αποτελείται από ειδικούς και να αναλαμβάνει τα επιπλέον καθήκοντα μηχανοργάνωσης και πληροφορικής υποστήριξης των ΔΔΕ, που σήμερα δεν είναι στα καθήκοντα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:48 | Κωνσταντίνος Αντωνόπολυλος

    Ένας θεσμός όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να αναβαθμίστουν. Είναι σημαντική η αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών Πληροφορικής με εξειδικευμενους γνώσεις σε υλικό και λογισμικού που θα αποσπώνται στα κατά τόπους ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Το έργο που έχουν επιτύχει ως υποστηρικτικές και επιμορφωτικες δομές στο νόμο Κυκλάδων τα τελευταία χρόνια είναι αξιοσημείωτο και πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα.
    Είναι σαφής υποβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος η μείωση προσωπικού στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:46 | ΔΑΚΟΡΩΝΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Tα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., αποδεδειγμένα, όχι μόνο βοηθούν τα σχολεία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που υπάρχουν με τους υπολογιστές, τα δίκτυα και τις υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, αλλά κυρίως προσφέρουν επιμόρφωση και λανσάρουν καινοτόμες δράσεις. Και είναι απολύτως απαραίτητα για τις απομακρυσμένες νησιώτικες περιοχές. Η κατάργηση τους είναι μεγάλο κρίμα γιατί η ελληνική δημόσια εκπαίδευση πηγαίνει 3 βήματα πίσω αντί για ένα μπροστά

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:45 | Ιωάννης Ησαΐας

    Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ χρειάζονται αναβάθμιση για να μπορέσουν να επιτελέσουν το ρόλο τους ακόμα πιο αποτελεσματικά και όχι κατάργηση και αντικατάσταση τους από έναν μόνο εκπαιδευτικό ανά δ/νση. Διαφορετικά θα γίνει ακόμα πιο δύσκολο το έργο του εκπαιδευτικού καθώς δε θα έχει την απαιτούμενη υποστήριξη, ενημέρωση και επιμόρφωση σε νέες τεχνολογίες, ΤΠΕ αλλά και σε καθημερινές εργασίες (π.χ. σχολικό εργαστήριο, σύνδεση internet, myschool κ.α.)

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:43 | Καλλιόπη Ρήγα

    Παρακαλώ αναθεωρήστε τις αποφάσεις σας.
    Δεν αντιλαμβάνεστε τις συνέπειες μιας πιθανής εφαρμογής τους;;;;;

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:28 | ιλια

    Είναι τουλάχιστον απογοητευτικό να καταργηθεί ένας θεσμός που λειτουργεί και παράγει έργο για να εξασφαλιστούν κι άλλες θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και να μην προσληφθεί επιπλέον διδακτικό προσωπικό όπου χρειάζεται.
    Συνάμα η κατάργησή τους συνιστά απαξίωση του τόσο ωφέλιμου και δημιουργικού έργου τους.
    Υπάρχει μία αντίληψη ότι στο ελληνικό δημόσιο σχολείο όλα θα λειτουργούν «μαγικά» χωρίς γραμματείες και υποστηρικτικές δομές γιατί τάχα οι εκπαιδευτικοί εργάζονται λίγο.
    Κάθε κατάργηση υποστηρικτικής δομής αυτό και μόνο υπονοεί.
    Όμως όλοι εμείς που έχουμε επιμορφωθεί ουσιαστικά και πρακτικά από τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ αισθανόμαστε ότι υποβιβάζονται οι συνάδερφοί μας που τόσο μεγάλο έργο έχουν παράγει.
    Αληθινά τί πιστεύει ο νομοθέτης, πώς έτσι θα έχει καλύτερα σχολεία;
    Πώς με αυτή την στρατηγική βοηθά κανέναν άλλο εκτός από το Δημόσιο Ταμείο;
    Περαιτέρω υποβάθμιση του ελληνικού δημόσιου σχολείου συνιστά άλλη μία πράξη που οδηγεί τη χώρα μας πολλά χρόνια πίσω και το κυριότερο στερεί από τα παιδιά μας ένα ποιοτικό δημόσιο σχολείο. Εκτός αν το καλό σχολείο πρέπει να είναι μονάχα προνόμιο των λίγων.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:26 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

    Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω ποιο είναι το σκεπτικό κατάργησης των ΠΛΗΝΕΤ, ενός επιτυχημένου και αποτελεσματικού θεσμού ο οποίος δίνει λύσεις σε σύνολο προβλημάτων τα οποία ανακύπτουν στα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής.
    Προσέξτε ότι οι συνάδελφοι που παίρνουν απόσπαση στα ΠΛΗΝΕΤ είναι υπεράριθμοι, συνεπώς δεν κοστίζουν στα ταμεία του κράτους κάποιο επιπλέον ποσό.
    Αναρωτιέμαι τώρα ποιος θα κρατήσει ζωντανά τα πολυάριθμα εργαστήρια Πληροφορικής της χώρας.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:23 | Ν. Ρούσσος

    Μα πως είναι δυνατόν ένας τόσο χρήσιμος και επιτυχημένος θεσμός να καταργείται; Αμφισβήτησε άραγε ποτέ κανείς το έργο και τις ικανότητες αυτών των ανθρώπων που εργάζονται στα ΠΛΗΝΕΤ; Έχουν αναρωτηθεί μήπως που θα εκτοξευθεί το κόστος συντήρησης αν οι σχολικές μονάδες ανατρέχουν στον ιδιωτικό τομέα για την υποστήριξη των εργαστηρίων; Αν πραγματικά πιστεύουν ότι ένας άνθρωπος μπορεί να αντικαταστήσει το θεσμό αυτό τότε είναι εκτός πραγματικότητας.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:18 | Χρήστος Λ.

    Τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ έχουν παίξει τεράστιο ρόλο στην εισαγωγή και υποστήριξη των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, πέραν των δράσεων και επιμορφώσεων που έχουν κατά καιρούς αναλάβει για χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Με δεδομένο πως η επόμενη φάση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα θα είναι ακόμη περισσότερο οργανωμένη με βάση την επιστήμη της Πληροφορικής, είναι άστοχο να αυξάνουμε την γραφειοκρατική διάσταση αυτής της δομής, κάτι που συνεπάγεται αργότερους ρυθμούς απόκρισης στα πραγματικά προβλήματα του σχολείου και μικρότερο εύρος υπηρεσιών με μεγαλύτερο κόστος. Η γραφειοκρατική απαξίωση των ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ θα φέρει αναπόφευκτα αναθέσεις έργου σε εξωτερικούς συνεργάτες του ιδιωτικού τομέα ή επιπλέον επιβαρύνσεις στους Πληροφορικούς των σχολείων με δυσμενείς επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό τους έργο, άρα και στις επιδόσεις των μαθητών τους.

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:09 | Eλενη-Φωτεινη Αλικανιωτη

    Οι υπηρεσιες που προσφερουμε ολα αυτα τα χρονια σαν ΚΕΠΛΗΝΕΤ θεωρω οτι ειναι πολλες και εξισου σημαντικες(εχουν ηδη αναφερθει προγενεστερα) και χωρις καθολου κοστος.Ως εκ τουτου πιστευω οτι η στελεχωση τους απο ενα και μονο ατομο θα ειναι ελλειπης.Επισης αυτο που δεν κατανοω ειναι η απαραιτητη διδακτικη προυπηρεσια πεντε ετων.Με αυτον τον τροπο ουσιαστικα αποκλειομαστε ολοι οσοι εχουμε προυπηρεσια σε αυτην την θεση κατι που θεωρω οτι αυτο θα ηταν που επρεπε κυριως να μετραει.Ειμαι τοποθετημενη ως Τεχνικος ΚΕΠΛΗΝΕΤ εδω και δωδεκα χρονια και γνωριζω τις αναγκες των σχολειων.Καλυπτουμε τον Νομο μας τρια ατομα και ειναι και λιγα.Πως λοιπον θα καλυφθουν οι απαιτησεις απο ενα και μονο ατομο?Επισης αν ολες αυτες οι εργασιες που κανουμε εμεις δωθουν σε εξωτερικο συνεργατη,το κοστος θα ειναι παρα πολυ μεγαλο για καθε σχολειο.