Το σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών δεν χαρακτηρίζεται από ενιαία φιλοσοφία και αρχές, ενώ η αξιολόγηση και η επιλογή τους διαφοροποιείται ανάλογα με τα κριτήρια, τον τρόπο και τις διαδικασίες πρόσληψης, που κάθε φορά επιλέγεται. Σήμερα, λειτουργούν δύο παράλληλοι τρόποι προσλήψεων. Στον καθένα από αυτούς ισχύουν διαφορετικά κριτήρια για την κατάρτιση των πινάκων διοριστέων.
Εκτός αυτού ο Ενιαίος Πίνακας Αναπληρωτών, ειδικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, φαίνεται να οδηγείται σε αδιέξοδο ύστερα από τις χιλιάδες των εκπαιδευτικών που έχουν εγγραφεί σε αυτόν στο διάστημα που λειτουργεί.
Στόχος μας είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο.
Βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας. Επί πλέον, πρέπει να προχωρήσουμε σε ουσιαστικές πολιτικές για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας.
Συγκεκριμένα:
* Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στον ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του.
* Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα εξακολουθήσουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι πίνακες διοριστέων με την αντίστοιχη προϋπηρεσία, οι οποίοι όμως πίνακες θα σταματήσουν να τροφοδοτούνται με νέες προϋπηρεσίες μετά τον Ιούλιο του 2010.
* Οι προσλήψεις θα γίνονται από το Υπουργείο Παιδείας αλλά με σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή θα γίνεται σε επίπεδο αρμόδιας διεύθυνσης ή περιοχής αυτής ή σχολείου. Ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος και μέσα από το διάλογο θα δούμε πως θα μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο συγκεκριμένο σχολείο. Προτείνεται η τριετία.
* Η προβλεπόμενη από το νόμο διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζομένων, πριν τη μονιμοποίησή τους, θα αξιοποιηθεί για την επιμόρφωση τους με στόχο την καλύτερη άσκηση των καθηκόντων τους και την περαιτέρω ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν.
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΝΕΤΕ. ΩΣΤΟΣΟ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΩΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ (ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΕΛΑΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΘΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΧΩΡΑΣ. ΣΥΝΑΜΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ 4 ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΩΣΤΕΣ:
-ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
-ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ
-ΤΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ
-ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
-ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
-ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΘΙΓΕΤΑΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ (ΒΟΛΕΨΗ) ΟΛΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ, ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΕΝΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΜΕΧΡΙ ΠΑΡΑΝΟΙΑ Η ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ).ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ 5% ΤΟΥ ΑΕΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ 15% ΤΟΥ ΑΕΠ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
ΠΡΟΤΕΙΝΩ:
-ΑΣΕΠ ΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
-ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ- ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ
-ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΣΕ ΕΓΚΡΙΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
-ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
-ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ
-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
-ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΕΓΚΥΡΩΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΥΘΗΣΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
-ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ (ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ)
-ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΧΩΡΙΣ ΣΕΙΡΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ 24 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ)
ΩΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΦΥΡΗΛΑΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ (ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ -ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ).
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΠΕΙΛΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ή Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ή ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΛΕΨΗ, Η ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ 6-10 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΣΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΖΗΣ
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ, ΑΥΤΟΕΞΟΡΙΣΤΗΚΑΝ! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΛΛΟ! Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ! ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΟΜΑΔΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ- ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΤΕ! ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ (ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΙΑ) ΜΟΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΟΡΓΗ! ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΙ!…»ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΩ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ!…
Οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην πληροφορική δεν μπορούν να διοριστούν καθηγητές πληροφορικής εάν ο πρώτος τίτλος που κατέχουν είναι σε «διαφορετικό» αντικείμενο. Ακόμα χειρότερα υπάρχουν άλλοι οι οποίοι έχουν εργαστεί σαν αναπληρωτές καθηγητές πληροφορικής αλλά επειδή ο πρώτος τίτλος τους δεν είταν στην πληροφορική επάφθηκαν.
Παράδειγμα, εάν ας πούμε κάποιος έχει πτυχίο Μαθηματικού τμήματος δεν θεωρείται ικανός να διδάξει πληροφορική έστω και εάν έχει 1, 2, 3 κλπ μεταπτυχιακά ή διδακτορικά. Δηλαδή, ένα πτυχίο Μαθηματικού τμήματος, ένα Μαστερ σε Computer Engineering, ένα Μάστερ σε Network and Security και ένα Διδακτορικό σε Information Systems και 3 χρόνια προυπηρεσίας σαν αναπληρωτής καθηγητής πληροφορικής δεν είναι ικανά για να διοριστεί κάποιος καθηγητής πληροφορικής. To 2003 ο νόμος που είχε κατεβάσει ο Κος Ευθυμίου το προέβλεπε αυτό αλλά άλλαξε τελευταία στιγμή υπακούοντας σε διάφορες πιέσεις. Αυτά.
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όλοι εσείς, αν και υποτίθεται ότι είστε άνθρωποι μορφωμένοι και με επίπεδο που θα διδάξουν παιδιά και θα διαμορφώσουν το χαρακτήρα τους, είναι ότι αντί να ενωθείτε, έχετε βάλει στόχο άλλους συναδέλφους και πυροβολείτε. Δεν αντιλαμβάνεστε ότι έτσι εξυπηρετείτε τα συμφέροντα της εκάστοτε εξουσίας που βασίζεται στην πολιτική του “διαίρει και βασίλευε”!
Η καραμέλα της ΠΔΣ που πιπιλάτε πολλοί από σας είναι τόσο ανόητη. Η προϋπηρεσία που μαζεύει κανείς (όντως συχνά με μέσο) αφορά μόνο ελάχιστες ειδικότητες και είναι τόσο μικρή που είναι σχεδόν ασήμαντη. Πως μπορείτε να μιλάτε για βισματικό Ενιαίο Πίνακα όταν τόσοι άνθρωποι δεν έχουν κάνει ποτέ ΠΔΣ μιας και δεν ανήκουν στις εν λόγω ειδικότητες (δηλαδή ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04) ή γιατί την έκαναν οι μόνιμοι, αλλά έτρεχαν για 7 ευρώ την ώρα; Η ταλαιπωρία τους, τα έξοδά τους για να “αγοράσουν” αυτήν την προϋπηρεσία, για να καλύψουν τις “ανάγκες της υπηρεσίας” δε μετράνε πουθενά;
Όσο για τους αναπληρωτές και τις υπόνοιες ότι δεν προσλαμβάνονται αξιοκρατικά αυτό είναι μεγάλο λάθος. Εκτός ίσως από την περίπτωση της Σιβιτανιδείου, όπου όλοι σχεδόν μπαίνουν με μέσο και κακώς κατά τη γνώμη μου,μετράει τα τελευταία χρόνια η προϋπηρεσία τους, οι υπόλοιποι τρέχουν ανά την επικράτεια για να μαζέψουν προϋπηρεσία και είναι εύκολο σε όλους να δουν τα μόρια τους και την περιοχή πρόσληψής τους ανά πάσα στιγμή, κάτι που παλιότερα όταν οι αιτήσεις γίνονταν σε κάθε νομό αυτό δεν ήταν δυνατό. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν κάνει όνειρα, σχέδια και είχαν την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα διορίζονταν, όχι για να κάθονται όπως κάποιοι διατείνονται, αλλά για να νιώσουν μια ασφάλεια σε αυτή τη ζωή με τις τόσες δυσκολίες που έχει.
Μη βγάζετε την κακία σας επειδή εσείς μπορεί να μην έχετε δουλέψει μέχρι τώρα γιατί πολλές φορές επιλέξατε να βγάλετε περισσότερα χρήματα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα ή γιατί δε θελήσατε να τραβολογάτε την οικογένειά σας από χωριό σε χωριό! Ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θα βγάλει το ψωμί του και θα ζήσει την οικογένειά του!
Και βέβαια μην ξεχνάτε ότι παλαιότερα τα μόρια του ΑΣΕΠ δε μετρούσαν και δεν εντάσσονταν στον Ε.Π. Ξαφνικά αρκετοί εκπ/κοί που πέτυχαν στο διαγωνισμό (συγχαρητήρια βέβαια γι΄αυτό) βρέθηκαν μπροστά από ανθρώπους με προϋπηρεσία και πάλι τους έβγαλαν απ΄έξω. Πάλι αυτοί που έχουν μόνο προϋπηρεσία θα είναι οι αδικημένοι; Εξάλλου ποιος είναι αυτός που εγγυάται ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αναδεικνύει και τους καταλληλότερους εκπ/κούς για να σταθούν στην τάξη; Και αν οι επιτυχόντες χρειαστεί να ξαναδώσουν, και αυτή τη φορά αποτύχουν, τι θα έχουν να πουν που δε θα μπορούν να διοριστούν; Τότε ο καθένας δε θα έχει το δικαίωμα να τους χαρακτηρίσει ως “άχρηστους” όπως αυτοί κάνουν σήμερα για αυτούς που δεν έχουν κάποια επιτυχία σε ΑΣΕΠ; Στην τελική, σκεφτήκατε ποτέ ότι κάποιος έχει το δικαίωμα να μην υποβάλλει τον εαυτό του σε αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία του διαγωνισμού από επιλογή, γιατί ίσως θεωρεί πως όλο αυτό στην ουσία απαξιώνει τις σπουδές και το πτυχίο του;
Σκεφτείτε καλά τη στάση σας και συλλογιστείτε πως θα συμπεριφερόσασταν εσείς στη θέση των “αντιπάλων”.
Μια ήδη διορισμένη εκπαιδευτικός της Β/θμιας Επκ/σης, που καθώς δεν επηρεάζεται άμεσα από τις νέες εξαγγελίες για τον τρόπο πρόσληψης, ίσως μπορεί να δει τα πράγματα πιο αντικειμενικά.
Είμαι ΠΕ20 και δουλεύω ωρομίσθια 5 χρόνια στα ολοήμερα δημοτικα σχόλεια!!!!!!Ο δικος μου κλάδος στον τελευταίο Ασεπ , του οποίου τα αποτελέσμτα βγήκαν πριν λιγες μέρες , δεν είχε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ επιτυχών και απο τος διοριστέους ηταν να πάρουμε 48 αλλα ειχαν επιτυχία μονο 45!!!!!!!Εγω εγραψα 51% δυστυχως!!!!Τι θα γινει με εμάς;;;;;;;;;;;Πως θα μας διορίσετε;;;;;;;Τι θα πρέπει να πληρουμε για να διοριστούμε;;;;Τι θα γίνει με το μαθημα της Πληροφορικης στα ολοημερα δημοτικα σχολεια;;;;Εχουν μπει τοσες ξενες γλωσσες στο κανονικο προγραμμα και η γλωσσα των υπολογιστων, η πιο σημαντικη στο συγχρονο κοσμο της ψηφιακης τεχνολογιας παραγκωνιζεται,αγνοειται.Ζηταμε την αμεση προσληψη των 2075 πληροφορικαριων για την καλυψη του μαθηματος της Πληροφορικης στο κανονικο προγραμμα στα ολοημερα σχολεια που ξερουμε οσο τιποτα αλλο να το διδασκουμε καλα εδω και 5 χρονια!!!!!!!!!!!!!
Σας ευχαριστω που με ακουσατε…..
ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ, ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΨΙΧΟΥΛΑ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΚΑΙΑ!!!!
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ,
ΑΝ ΠΡΟΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΝΟΘΕΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΑΠ’ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΝΩ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΟΜΟ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ. ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ.
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΡΑΣΥΜΕΝΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΜΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ.
Η’ ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ΑΝΟΘΕΥΤΟ ΑΣΕΠ Η’ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ (ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ) ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ Η’ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ…
Θα πρέπει να δοθεί τουλάχιστο τριετής παράταση, πριν την οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών!!!!!Όλοι οι εκπαιδευτικοί προγραμμάτισαν τη ζωή τους με βάση την προηγούμενη ισχύουσα νομοθεσία!!!
Ελεος πια!
Γιατί παίζετε με τα νεύρα μας.
ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΕΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ;
Οι περισσότερες από τις προτάσεις πιστεύω ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση και ελπίζω να πραγματοποιηθούν παρά τις φωνές ορισμένων.Είναι καιρός πιά στην εκπαίδευση να υπηρετούν, είτε ως Καθηγητές και Δάσκαλοι,είτε ως Διοικητικά στελέχη οι πλέον άξιοι, εκείνοι που έχουν να δώσουν τα περισσότερα και τα καλύτερα στα Ελληνόπουλα.Το αίσχος να πηγαίνουν νέοι εκπαιδευτικοί στα πολιτικά γραφεία για να πάρουν ώρες ωρομισθίων ,κατόπιν να γίνονται αναπληρωτές και σιγά σιγά να συμπληρώνουν κάποια χρόνια ,ώστε τελικά να διορισθούν χωρίς ΑΣΕΠ ,δηλαδή από ένα νομιμοφανές ΠΑΡΑΘΥΡΟ πρέπει κάποτε να σταματήσει.Οποιος θέλει διορισμό ας προσπαθήσει να είναι πρώτα καλός φοιτητής και κατόπιν να δόσει την μάχη ενός τίμιου δημόσιου διαγωνισμού και να κερδίσει την θέση του με την αξία του και την αξιοπρέπειά του.Οσο για τα Διοικητικά στελέχη ,επιτέλους πρέπει τα Πολιτικά Κόμματα και οι επαγγελματίες συνδικαλιστές να αφήσουν στην χώρα μας,όπως γίνεται σε κάθε πολιτισμένη χώρα,τα στελέχη αυτά να επιλέγονται με αξιοκρατικά κριτήρια και να εκπαιδεύονται ουσιαστικά για το έργο τους όχι ο καθένας να αυτοσχεδιάζει στα παιδιά μας.Σαν μαθητής βίωσα ένα προβληματικό σχολείο,σαν εκπαιδευτικός εργάζομαι τόσα χρόνια σε ένα τύπο σχολείου που το χαρακτηρίζει η ανεπάρκεια.Σαν γονέας είδα τα παιδιά μου μαθητές ενός σχολείου που τους έδινε λίγες χαρές και πολλές λύπες.Ας αφήσουμε κατά μέρος τις μικρότητες και ας προσπαθήσουμε έμπρακτα για ένα καλύτερο και σύγχρονο σχολείο
Αν και με βρίσκει σύμφωνη η διαδικασία της Δημόσιας Διαβούλευσης οι καταστάσεις που ζήσαμε και ζούμε με τις παράπομες προσλήψεις σε όλους τους τομείς με κάνει να είμαι επιφυλακτική στο κατά πόσο όλα αυτά που γράφουμε και σχολιάζουμε οι πολίτες όλης της χώρας λαμβάνονται υπόψη!
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές αξιολογήσεις όσον αφορά τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών γιατί έχουν άμσε επαφή και παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών όλων μας.
Αρχικά θα πρέπει να εξετάζονται ξανά για τις γνώσεις που αέκτησαν κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής τους εκπαίδευση από ένα αδιάβλητο οργανισμό χωρίς διαρέοντα θέματα!
Έπειτα θα πρέπει να εξετάζονται και να ελέγχονται και για τις διαπαιδαγωγικές τους μεθόδους!
Στη συνέχεια να ελέγχονται για τη μεταδοτικότητά τους!
Όπως και να ελέγχονται και από ειδικούς γιατρούς, όχι μόνο για τη σωματική υγεία αλλά και για την ψυχική τους υγεία! Από γιατρούς που θα ασχολούνται μόνο με αυτό και θα αφιερώνουν χρόνο στον κάθε υποψήφιο εκπαιδευτικό και όχι να παίρνουν τα χαρτιά από τις γραμματείες των νοσοκομείων……..Πρόκειται για τα παιδιά, για αγνές ψυχές……δεν είναι λίγες οι φορές που δάσκαλοι και καθηγητές ασελγούσαν (βίαζαν) πάνω μικρά παιδιά!
Τελειώνοντας θα ήθελα να αναφέρω ότι οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων θα πρέπι να αξιολογούνται κάθε χρόνο για το έργο τους και να τελειώσει η νοοτροπία των περισσοτέρων εκπαιδευτικών ότι όλα θα πρέπει να τα μαθαίνουν τα παιδιά το απόγευμα από τα φροντιστήρια που κάνουν οι ίδιοι ή οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί!
Μία τελευταία πρόταση που θα ήθελα να κάνω είναι με βέση το πρόγραμμα που παρουσίασε το ΠΑΣΟΚ στην προεκλογική περίοδο για πράσινη ανάπτυξη θα πρέπει να προσληφθούν γεωπόνοι και περιβαλλοντολόγοι ώστε να διδάξουν νέα μαθήματα τόσο στο δημοτικό όσο και στο γυμνάσιο – λύκειο ώστε να αποκτήσουν τα παιδιά που αποτελλούν το μέλλον της χώρας πράσινη και οικολογική συνείδηση!
ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΝΟΗΜΩΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ
προσωπικα βαρεθηκα να ακουω τον καθε αλεξιπτωτιστη να μιλαει για εκπαιδευση.κΝικο γνωριζεις πως ειναι μια αιθουσα μαθητικη τι χρωμα εχει ποσα θρανια την απαρτιζουν και ποσοι μαθητες στοιβαζονται σε αυτην μαλλον δεν ξερεις γιατι ουτε ως εκπαιδευτικος περασες αλλα απο οτι καταλαβαινω ουτε σαν μαθητης πρεπει να μπηκες. παρακαλω πολυ σε αυτην την παρα πολυ σοβαρη διαδικασια που ονομαζετε δημοσια διαβουλευση με θεμα τον διορισμο σοβαρων εκπαιδευτικων η καλυτερα μαχομενων εκπαιδευτικων καποιων τα μηνυματα να διαγραφονται γιατι το να μιλαμε για βυσματικους εκπαιδευτικους ειναι πολυ σοβαρο και θιγει πολλους απο εμας και θα ηθελα πιο λεπτους χειρισμους απο καποιους ανευθυνους.διεκδικουμε εδω και τωρα διορισμο 30μηνιτων 24μηνιτων με ενα ασεπ.αν ειμασταν βυσματικοι θα ημασταν διορισμενοι μηπως γνωριζετε σε ποσα χρονια μαζευονται οι 30 μηνες να σας πω εγω μια δεκαετια ε ντροπη συναδελφοι ολοι μαζι στον αγωνα αυτο!!
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
διαβάζοντας τα σχόλια τόσων ανθρώπων τις δύο τελευταίες ημέρες, διαπιστώνω σε τι εμπόλεμη ζώνη έχετε τοποθετήσει χιλιάδες επιστήμονες να προσπαθούν να δηλώσουν τις ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ τους, τα ΑΔΙΕΞΟΔΑ τους, την ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ τους, τις ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ τους, κάτω από το πέπλο μιας δημοκρατικής διαβούλευσης χωρίς συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Δεν ξέρω πιο σύστημα προσλήψεων είναι το ιδανικό, καθώς δεν ασχολήθηκα ποτέ με την εκπαίδευση, αυτό όμως που ξέρω με σιγουριά είναι πως αποτελεί παγκόσμια πατέντα η ασυνέπεια, η ασυνέχεια η διαφθορά του Ελληνικού κράτους, που όχι μόνο δεν λαμβάνει υπόψιν τις ανάγκες των πολιτών, αλλά καταπατά τα δικαιώματά μας και μετά κατηγορεί τους πολίτες που αξιοποιούν τις τρύπες του συστήματος.
Άνθρωποι που οργάνωσαν την ζωή τους σε συγκεκριμένα πλαίσια στηριζόμενοι σε νόμους του ΚΡΑΤΟΥΣ, διαθέτοντας πανεπιστημιακή εκπαίδευση και επιστημονική κατάρτιση, πρέπει να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες. Εκπαιδευτικοί με όραμα και προσδοκίες ποδοπατούνται σε ατελείωτους διαγωνισμούς, αμφίβολης αποτελεσματικότητας, μετακομίζουν σε όλη την Ελλάδα ευτελίζοντας τις προσωπικές τους ανάγκες και τα σχέδιά τους και μάχονται εναντίων συναδέλφων τους γιατί ΕΣΕΙΣ τους βάλατε στην εμπόλεμη ζώνη.
Έχω σοκαριστεί από την οργή και τον εμπαιγμό κάποιων προς τους πολύτεκνους συναδέλφους τους. Είμαι Κοινωνιολόγος με μεταπτυχιακό στην συμβουλευτική των εφήβων, πιστοποιημένη σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού και συμμετέχω τα τελευταία 15 χρόνια σε εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς πιστεύω στη ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Εργάζομαι τα τελευταία 12 χρόνια στο αντικείμενό μου στον ιδιωτικό τομέα
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ
Αναρωτιέμαι τι συναισθήματα υπάρχουν σε τόσους ανθρώπους που αξιοποιώντας ένα ουσιαστικό νόμο εφαρμοσμένης κοινωνικής πολιτικής (άμεσος διορισμός στην εκπαίδευση), κρίνονται χωρίς να κριθούν, καταδικάζονται χωρίς αιτία και και εξευτελίζονται από συναδέλφους τους γιατί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΚΟ. Ουσιαστικά αυτό που ενοχλεί είναι η ευκολία του διορισμού των πολύτεκνων εκπαιδευτικών και όχι το αν διαθέτουν τα τυπικά προσόντα.
Ας μιλήσέτε επιτέλους ουσιαστικά. Το σύστημα πάσχει από αξιολόγηση, ανατροφοδότηση και συνεχή επιμόρφωση μετά τον διορισμό και εκεί πρέπει να γίνουν οι βασικές τομές σας. Η αλλαγή και μόνο στο σύστημα προσλήψεων βάση ολιγόωρων εξετάσεων που θυμίζουν την παπαγαλία των Πανελλαδικών δεν πρόκειται να αναβαθμίσει το πολύπαθο εκπαιδευτικό σύστημα.
Με τιμή Δανάη Κ.
Συγκεκριμένες προτάσεις, όμως, αξιότιμοι φίλοι και συνάδελφοι γιοκ…
Τι, ΑΚΡΙΒΩΣ, πρέπει να γίνει με τους υπάρχοντες ωρομίσθιους και αναπλητωτές;
Ο Διαγωνισμός εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ δε χρήζει βελτιώσεων; Συγκεκριμένες προτάσεις, λοιπόν…
Και δε νομίζω η Εκπαίδευση να αποτελεί Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναξιοπαθούντων «Ο Άγιος Στυλιανός» (μεγάλη η χάρη του…),καίτοι επί δεκαετίες ουκ ολίγους εξυπηρετούσε κάτι τέτοιο…
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΕΛΕΟΣ! ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ Ή ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ,ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ Π.Χ.ΣΕ «ΔΗΜΟΥΣ», «ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ», «ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ» ΚΛΠ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ! ΑΥΤΟΙ, ΠΟΥ ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΚΟΣΜΟ») ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ.
ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 67% ΚΑΙ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ1810)ΘΕΩΡΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΗ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ 12ΜΗΝΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ,ΚΑΘ ¨ΟΤΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΠΕΛΕΓΗ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΡΟ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΥΟ ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΩΡΑΡΙΟ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑ Τ.Ε.Ι ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΩΣ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΑΜΕΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ.
ΜΕ ΤΙΜΗ
Είναι προφανές ότι το Υπουργείο Παιδείας επιθυμεί να τονίσει σε όλους τους τόνους και προς πάσα κατεύθυνση ότι τέρμα οι διορισμοί στη δημόσια εκπαίδευση . Η κάνουλα κλείνει εδώ.
Το μήνυμα αφορά τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους , αφορά τα παιδιά που είναι στα πανεπιστήμια και αυτά περιμένουν να πουν , αφορά τους είδη διορισμένους .
Πιστεύω ότι η Υπουργός είναι ξεκάθαρη από τις δηλώσεις που έχει κάνει μέχρι τώρα, μόνο που υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια.
Για ακόμη μία φορά ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ και φτάσαμε ως εδώ. Υπάρχει συνδυασμός δηλώσεων και επιχειρηματολογίας από την κα.Υπουργό που εύκολα ηχούν στα αυτιά του κόσμου οι ευθύνες των εκπαιδευτικών.
Και εξηγούμαι.
Α) Πίνακες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων στις δηλώσεις αφήνουμε να εννοηθεί ότι είναι και ολίγον ρουσφετολογικοί
Β) Εκπαιδευτικοί που λουφάρουν στα γραφεία και δεν βρίσκονται στην τάξη .
Γ) Εκπαιδευτικοί και χρησιμοποιούν ουσιαστικά την πολιτική ηγεσία για να πάρουν αποσπάσεις και όχι το αντίστροφο
Δ) Εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν την αξιολόγηση και επαναφέρουμε την δόκιμη θητεία .
Τι κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια ; Το εκπαιδευτικό μας σύστημα πάσχει από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς . Από εκεί ξεκινάμε και φυσικά από τους πιο αδύναμους τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους .
Γιατί κόβει τους διορισμούς ;
-Από την καθιέρωση της προϋπηρεσίας μέχρι σήμερα η μόνη πίεση στο Υπουργείο για διορισμούς υπήρχε από τους πίνακες . Η συσσώρευση χιλιάδων αναπληρωτών και ωρομισθίων με μεγάλες προϋπηρεσίες ήταν αυτό που ουσιαστικά πίεζε το Υπουργείο για διορισμούς . Δεν ασχολήθηκε ποτέ κανείς ότι ο ΑΣΕΠ προκήρυξε πχ 70 θέσεις γυμναστών για διορισμό για μια διετία . Ασχολούνταν όμως με το γεγονός ότι στους πίνακες οι γυμναστές είναι μερικές χιλιάδες και αναμένουν διορισμό. Το ίδιο σε όλες τις ειδικότητες .
– Γιατί καταργήθηκε από το ΠΑΣΟΚ η επετηρίδα το 1997 και έγινε η πρώτη προσπάθεια να καθιερωθεί μόνο ΑΣΕΠ ; Η επιχειρηματολογία ήταν ότι <>. Δώδεκα χρόνια μετά δεν μπορεί βέβαια να χρησιμοποιηθεί το ίδιο επιχείρημα γιατί απέτυχε στην ουσία και στην πράξη. Στην πραγματικότητα ήταν το γεγονός ότι η συσσώρευση χιλιάδων στην επετηρίδα πίεζε για διορισμούς . Δεν μπόρεσε όμως να εφαρμοστεί τότε γιατί υπήρχαν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργαζόταν στις εσχατιές της Ελλάδας και ήταν πολύ. Η εκμετάλλευση και η ομηρία των εκπαιδευτικών καθώς και η συσπείρωσή τους πίεσε το Υπουργείο να αποδεχθεί την Προϋπηρεσία. Ουσιαστικά σήμερα με την κατάργηση των πινάκων προϋπηρεσίας δείχνει ότι αυτή ήταν η πραγματική ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ που επικαλείται η Υπουργός . Σήμερα με την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στον ΑΣΕΠ είναι ουσιαστικά και κατάργησή της. Σίγουρα δεν είναι μεταβατική περίοδος αλλά προσδιορίζει το τέλος της το 2010 -2011.
Ας πάμε όμως στο σύστημα πρόσληψης στην ουσία.
Το Μάιο του 1999 που ψηφίστηκε το 16μηνο ήταν μια τομή στο σύστημα διορισμών της χώρας . Ξεκίνησε ουσιαστικά ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ. ΑΣΕΠ και ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
Οι πολιτικές ηγεσίες όμως του Υπουργείου όλα αυτά τα χρόνια απέφυγαν επιμελώς να το καθιερώσουν νομοθετικά και για τον λόγο αυτό προχώρησαν σε ρυθμίσεις . Ρύθμιση 16μηνου ο κ. Ευθυμίου, ρύθμιση 30μηνου η κ. Γιαννάκου , ρύθμιση 24μηνου με ΑΣΕΠ ο κ. Στυλιανίδης . Οι ρυθμίσεις αυτές ανακούφιζαν τους πίνακες , ουσιαστικά την αναμονή των αναπληρωτών αλλά σε καμία περίπτωση δεν καθιέρωναν θεσμοθετημένα διπλό σύστημα διορισμών. Ο κάθε Υπουργός μπορούσε κατά το δοκούν να διαχειριστεί τους διορισμούς.
Επίσης ξεκίνησε μια προσπάθεια κατάρρευσης του Διπλού Συστήματος Διορισμών με την σύνταξη των Πινάκων Αναπληρωτών και Ωρομισθίων .
Στην αρχή οι πίνακες συντάχθηκαν με βάση μόνο την προϋπηρεσία και αυτό ήταν το σωστό .Από το 2002 με τον ν.3027 με Υπουργό κ. Ευθυμίου άρχισαν να προσμετρούνται και τα μόρια από ΑΣΕΠ στη σύνταξη των πινάκων . Το 2004 με την ψήφιση του 30μηνου ξεκίνησαν να προσμετρούνται και τα μόρια του προηγούμενου ΑΣΕΠ με Υπουργό την κ. Γιαννάκου. Αυτό δημιούργησε μια <> κατάσταση δημιουργίας πινάκων προϋπηρεσίας και μορίων . Δημιούργησε την παγκόσμια πρωτοτυπία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ να υπάρχουν επιτυχόντες και μάλιστα να μοριοδοτούνται και οι επιτυχόντες του προηγούμενου.
Ουσιαστικά όμως με όλα αυτά έφευγαν από την ουσία του διπλού συστήματος και σιγά-σιγά αλλά σταθερά οδηγούνταν στην απαξίωσή του.
Οι ρυθμίσεις 16μηνου,30μηνου,24μηνου ανακούφισαν τους χιλιάδες Αναπληρωτές και Ωρομίσθιους από τα πολλά χρόνια αναμονής αλλά δεν έδωσαν οριστική λύση στο πρόβλημα.
Οι πίνακες με προϋπηρεσία , προϋπηρεσία και ΑΣΕΠ κλπ έδωσαν τη δυνατότητα στο Υπουργείο να χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα για να κρατάει σε ομηρία χιλιάδες νέων εκπαιδευτικών και να τους χρησιμοποιεί με συμβάσεις 2 και 4 ωρών .
Σήμερα φαίνεται ξεκάθαρα γιατί υπήρχε η πολιτική εμμονή να μην δοθεί οριστικά λύση στο πρόβλημα . Ο σκοπός ήταν με το τέλος της μεταβατικής περιόδου να υπάρχει μόνο ΑΣΕΠ. Έγινε όμως ένα μεγάλο σφάλμα . Όπως και τότε έτσι και τώρα δεν υπολογίζουν ότι οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που συσσώρευαν στους πίνακες εσκεμμένα όλα αυτά τα χρόνια θα αντιδράσουν . Θα αντιδράσουν διότι έχουν δίκιο. Ακόμη και φέτος που εξαγγέλθηκαν τα μέτρα αυτά υπάρχουν συνάδελφοι που εργάζονται όχι για τα χρήματα ( 300 ευρώ το μήνα) αλλά για την προϋπηρεσία και μάλιστα έχοντας επιτύχει στον ΑΣΕΠ και δύο και τρείς φορές.
ΠΡΟΤΑΣΗ .
ΔΙΠΛΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ.
ΑΣΕΠ και ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ .
ΑΣΕΠ μόνο διοριστέοι . Να εγκαταλειφθεί η παγκόσμια πρωτοτυπία των επιτυχόντων . Ένας ΑΣΕΠ που να γίνει ουσιαστική συζήτηση για τον τρόπο διεξαγωγής του γιατί δεν μπορείς να εξετάζεις πτυχιούχους στο γνωστικό αντικείμενο . Το πρόβλημα είναι στην παιδαγωγική επάρκεια και εκεί δεν λύνεται με διαγωνισμούς . Λύνεται στα πανεπιστήμια και με την ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ μόνο με προϋπηρεσία από όπου θα γίνονται διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών και όχι βέβαια ωρομισθίων που πρέπει να καταργηθούν .
Το 50/50 είναι η πιο σωστή αναλογία στους διορισμούς .
Υπάρχει βέβαια και μία λεπτομέρεια που δεν ξέρω για κάποιο λόγο διαφεύγει από όλους σήμερα . Είναι η οδηγία 70/99 της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ξεκάθαρα ορίζει ότι πέραν των δύο συμβάσεων καταχρηστικά δεν μονιμοποιείται ο υπάλληλος. Με οδηγό την οδηγία αυτή έγιναν δικαστήρια , βγήκαν προεδρικά διατάγματα που μονιμοποίησαν εργαζόμενους σε όλο το δημόσιο τομέα , όχι όσο θα έπρεπε βέβαια γιατί στην Ελλάδα οι νόμοι κόβονται και ράβονται στα μέτρα μας .
Δεν ξέρω για πιο λόγο δεν γίνεται κουβέντα για αυτή την οδηγία που τουλάχιστον για μια πενταετία απασχολούσε το σύνολο της χώρας . Εργαζόμενους , Δικαστήρια , Πολιτική εξουσία. Αντίθετα μάλιστα γίνεται πολύ κουβέντα για άλλες οδηγίες τις ΕΕ όταν συμφέρουν οι πολιτικές που αντιπροσωπεύουν αυτές οι οδηγίες . Στην Ελλάδα αποδεικνύεται ότι ξεχνάμε εύκολα αλλά δεν είναι μόνο αυτό . Η πολιτική εξουσία σήμερα οδηγεί στην απασχόληση και όχι στην εργασία με πιο έντονα βήματα από τότε.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι νομοθεσίες δεν υπάρχουν ούτε ότι οι εργαζόμενοι θα πάψουν να διεκδικούν . Συνεπώς στους πίνακες με την προϋπηρεσία θα πρέπει να μπει η δικλείδα ασφαλείας των δύο συμβάσεων ( 18 μήνες για την εκπαίδευση γιατί δεν υπάρχουν συμβάσεις 12μηνες ) . Έτσι όποιος συμπληρώνει το 18μηνο με καθαρή προϋπηρεσία θα διορίζεται για να μην αυθαιρετεί η εργοδοσία .
Το σύστημα που επικαλείται η Υπουργός μόνο ΑΣΕΠ ,θα μπορούσε να εφαρμοστεί μόνο στην περίπτωση που το εκπαιδευτικό σύστημα δεν απαιτούσε την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων ( που σε καμία περίπτωση δεν θα καταργήσει) λειτουργούσε μόνο με μόνιμο προσωπικό και μόνο αν δεν είχε αποδειχθεί στην πράξη ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού τουλάχιστον με τον τρόπο που διεξάγεται.
Χρόνια τώρα υπάρχουν σχεδιασμοί για ολοήμερο γυμνάσιο , λύκειο . Ορίστε λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό να απορροφηθούν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με μόνιμους διορισμούς . Αλλά αν λάβουμε υπόψιν μας ότι στο ολοήμερο δημοτικό εδώ και πολλά χρόνια υπάρχουν δάσκαλοι διορισμένοι και όλες οι ειδικότητες είναι ωρομίσθιοι καταλαβαίνουμε τι θα γίνει αν λειτουργήσουν τα ολοήμερα γυμνάσια και λύκεια.
Γενναίες πολιτικές αποφάσεις χρειάζονται . Όχι για τη διαχείριση της μιζέριας αλλά στην κατεύθυνση της πραγματικής δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης .
Γενναίες πολιτικές αποφάσεις χρειάζονται για να απαγκιστρωθούν οι κομματικοί μηχανισμοί και να αφήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα να αναπνεύσει.
Δημόσια εκπαίδευση και όχι κυβερνητική εκπαίδευση .
Γενναίες πολιτικές αποφάσεις χρειάζονται για να αναγνωρίσουν λάθη του παρελθόντος που δυστυχώς εμφανίζονται να χρησιμοποιούν ακόμα προσπαθώντας να λύσουν προβλήματα με όρους επικοινωνιακούς αντί ουσιαστικούς , διαλόγου.
Η πολιτική τακτική των δηλώσεων στον τύπο για να μετρήσω αντιδράσεις και να επηρεάσω με το μέρος μου την κοινή γνώμη χρησιμοποιώντας μεθόδους που προσβάλουν συνειδήσεις και ένα κλάδο ολόκληρο που αυτά που ζητούσε παρά πέντε , διαφάνεια, αποσπάσεις κλπ τα ζητάω και πέντε είναι τακτική περασμένων δεκαετιών και έχει αποδειχθεί ότι δεν λύνει προβλήματα αλλά αντιθέτως δημιουργεί πολύ περισσότερα.
Οφείλει η πολιτεία να αποκαταστήσει τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους τουλάχιστον μέχρι την εξάντληση των πινάκων με προϋπηρεσία .
Για την εκπαιδευτική προοπτική –κοινωνικό δίκτυο εκπαίδευσης
Μάρκου Λάζαρος
Αιρετός ΑΠΥΣΔΕ
Μέλος ΔΣ ΠΕΑ 1997-2004
(αντιγραφή από το alfavita.gr, 26-11-2009)
ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ 1996.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ.ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤ ΤΙΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΡΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ.ΔΕ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ.ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 18 ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΑ 6.ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΣΕΠ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ 20 30 40 ΒΙΒΛΙΑ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΜΩΣ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
Πιστεύω ότι η κα. Διαμαντοπούλου και οι συνεργάτες της, εάν διαβάσουν τις απόψεις που κατατίθενται στη διαβούλευση (αν και δεν νομίζω ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο), θα διαπιστώσουν ότι όλα αυτά που έχουν εξαγγείλει ξεπερνούν κάθε όριο λογικής και κάθε αίσθημα δικαιοσύνης.
Ελπίζω, έστω και την τελευταία στιγμή, να καταλάβουν ότι δεν μπορείς μέσα σε μία νύχτα να ανατρέψεις τον προγραμματισμό χιλιάδων ανθρώπων για το μέλλον τους, αναγκάζοντάς τους να ξεκινήσουν από το μηδέν.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 24ΜΗΝΟΥ
Ο καθένας έχει την προσωπική δραματική ιστορία να μας πει. Μόνο που έτσι δεν γίνονται αλλαγές. Γκρινιάζουμε για το σύστημα 60-40, δίνουμε ΑΣΕΠ για 480 θέσεις και τώρα που προτείνεται αλλαγή πάλι γκρινιάζουμε γιατί ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν μας βολεύει. Τότε να ρωτήσετε έναν έναν τους εκπαιδευτικούς και ανάλογα με την ιστορία και το συμφέρον του καθενός να φτιάξετε έναν νόμο. Ο νόμος με τις υποπεριπτώσεις των υποπεριπτώσεων.
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του. Όπως αγωνίστηκαν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι αγωνίζονται και αυτοι που δεν έχουν άλλη διέξοδο εκτός του ΑΣΕΠ. Γιατί των μεν ο αγώνας θεωρείται πιο σημαντικός;;
Η παιδεία δεν είναι ο κατάλληλος τομέας για να ασκήσετε κοινωνική πολιτική. Σκοπός σας υποτίθεται είναι να επιλέξετε τον καλύτερο, όχι να αποκαταστήσετε διάφορες κατηγορίες που υπάρχουν μετά απο την επιλογή των ίδιων! (κι εγώ δεν έχω ακόμα παιδιά γιατί πολύ απλά δεν μπορώ να τα ζήσω-θα με «αποκαταστήσετε» για να κάνω;)Είναι λυπηρό να αντιμετωπίζεται απο κάποιους το σχολείο σαν δημόσια υπηρεσία που θα «βολευτεί». Λυπηρό και μεγάλη ντροπή συγχρόνως. Μια νοοτροπία που ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ πρέπει να σταματήσει.
Μέσα στους πίνακες υπάρχουν όλων των ειδών οι περιπτώσεις: –επιτυχόντες που ποτέ δεν πήγαν ωρομίσθιοι γιατί ποτέ δεν έφτασαν τα μόρια (ή γιατί πρέπει να κάνουν μια δουλειά για να ζήσουν, δεν έχουν οικογένεια να τους στηρίξει και δεν τους φτάνουν τα 300 ευρώ το μήνα!-άρα αποκλείουν την ωρομίσθια εργασία ή ΠΔΣ, εργάζονται σε κάποια δουλειά για να ζήσουν και παράλληλα διαβάζουν για ΑΣΕΠ)
–επιτυχόντες (πολλάκις) που με τα μορια του ΑΣΕΠ πήγαν αναπληρωτές-σε αυτούς αξίζει η μεταβατική περίοδος,
–αναπληρωτές που δεν έχουν ούτε μία επιτυχία στον ΑΣΕΠ, επαναπαυμένοι ότι θα συνεχίσουν να πηγαίνουν αναπληρωτές και τελικά θα διοριστούν. Στην τελευταία κατηγορία ανήκουν και οι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι που μαζί με τα μόρια που απέκτησαν απο την ωρομισθία-αναπλήρωση έχουν και κάτι άλλα μόρια που απέκτησαν με τους γνωστούς τρόπους: ΠΔΣ,ΟΑΕΔ κτλ κτλ.-Θα ήθελα να δω την γνώμη τους σε περίπτωση που αποφασιζόταν να διαγραφεί η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε μέσω ΠΔΣ ή άλλης διαδικασίας στην οποία η επιλογή των ατόμων έγινε με γνωστά-άγνωστα κριτήρια, χωρίς πίνακα αλλά καθαρά ψηφοθηρικα. Θα δεχόσασταν κάτι τέτοιο άραγε;; θα θεωρούσατε και τότε τους εαυτούς σας αδικημένους «που προγραμματίσατε τη ζωή σας με βάση τα δεδομένα …κτλ» Απευθύνομαι στην πολύ συγκεκριμένη κατηγορία συναδέλφων που εξαιτίας της αδικούνται και η υπόλοιποι συνάδελφοι που πήγαν ωρομίσθιοι-αναπληρωτές με αγώνα και μόνο με μόρια ασεπ.)
Υπάρχουν φυσικά και οι πίνακες «μηδενικής προϋπηρεσίας» που περιλαμβάνει όλους τους υπόλοιπους, μη επιτυχόντες, μη ωρομισθίους, μη βισματούχους, κυρίως νέους πτυχιούχους που συρρέουν κάθε χρόνο κατά εκατοντάδες καθώς δεν έχει σκεφτεί κανείς το αυτονόητο, να μειώσει δηλαδή δραστικά τον αριθμό φοιτητών στις κάθε είδους φιλολο-παραγωγικές σχολές. (ΕΛΕΟΣ. Πόσοι ακόμα;;;;)
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ;;;;
Και ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ τι γίνεται; Χάθηκε κάπου στο δρόμο, στον υπολογισμό μορίων, μηνών κτλ κτλ.
Καταλήγοντας: Ένας τρόπος διορισμού για όλους. Μια σύντομη μεταβατική περίοδος για να μην αδικηθούν όσοι είναι πολύ κοντά. Να ληφθεί όμως υπόψη και ο τρόπος που αποκτήθηκε αυτή η προϋπηρεσία…
Αναβάθμιση του διαγωνιμού του ΑΣΕΠ. Ανακοίνωση της ύλης νωρίτερα, βιβλιογραφία.
Κλείσιμο των φροντιστηρίων, είναι δυνατόν να επιτρέπει το Υπουργείο λειτουργία «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ» φροντιστηρίων ;;;;(ας μου εξηγήσει κάποιος τον τίτλο). ΕΛΕΟΣ με την εκμετάλλευση των πάντων και τις μπακαλοδουλειές σε αυτή τη χώρα!!!
Και ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι το να ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ επιτέλους όσοι εργάζονται ήδη στην εκπαίδευση γιατί έχουμε πάρει την κάτω βόλτα και πολλοί απο αυτούς απλά αλλάζουν πλευρό!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ στην πράξη απο ανεξάρτητη αρχή με σκοπό τη βελτίωση και την αναβάθμιση της παιδείας.
Στις πανεπιστημιακές σχολές επιτέλους να αφιερωθεί ένας χρόνος τουλάχιστον σε παιδαγωγικά μαθήματα και διδακτική.
Οσον αφορά τις συνδικαλιστικές οργανώσεις,εμένα τουλάχιστον δεν με εκπροσωπούν στο ελάχιστο, αντίθετα έχω την εντύπωση ότι κοιτάνε τα δικά τους συμφέροντα και μόνο. Άρα καλό θα ήταν να είστε σε ανοιχτή επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς ατομικά όσο είναι αυτό εφικτό. Και αυτή η ιστοσελίδα είναι ένα καλό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Και αν τελικά δεν βγάλετε άκρη με τα σχόλια σε αυτή τη σελίδα-πράγμα πολύ πιθανό- η σύμπνοια δεν είναι κάτι που μας χαρακτηρίζει,κρίνετε και αποφασίστε αυτο που είναι το πιο δίκαιο για όλους.Και αυτό που έχει απήχηση και εκτός εκπαιδευτικής κοινότητας είναι πιστεύω ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ που ισχύει και για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ο λαός σας ψήφισε γιατί προφανώς σας έχει εμπιστοσύνη οτι θα αλλάξετε κάποια πράγματα. Βάλτε πρώτα το καλό των μαθητών και του σχολείου και θα έχετε ανταπόκριση. Μην ξεκινήσετε κάτι και το αφήσετε στη μέση, μπουχτήσαμε πια με «καμένους» πρώην υπουργους παιδείας.Μην φοβάστε το κόστος αποφάσεων που θα φέρουν όφελος για το γενικό καλό.
Όσο για τους συναδέλφους, έχετε και λιγη πίστη και καλή διάθεση. Οι μαθητές θα το εκτιμούσαν ιδιαιτέρως.
ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ 60 -40,Η ΜΟΝΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΣΥΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΛΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΤΡΑ……..
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΖΩΕΣ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΚΟΝΑ ….
….ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΕΝΟΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ……..
ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΘΕΑΡΕΣΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
ΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΚΟΝΑ………
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, ΟΧΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΕΤΕ ΩΣ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΕΙΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ Ο ΛΑΟΣ ΟΤΙ ΜΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ
ΓΙΑΤΙ ΞΕΘΑΒΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΣΕΝΗ, ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ……..
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΣΤΗΜΑ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΥΘΥΜΙΟΥ…….(ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ)
ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ, ΩΣ ΕΝΑΣ ΘΕΤΙΚΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΛΥΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ;
ΕΙΣΤΕ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΟ;
ΔΕΙΤΕ ΑΠΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ……….ΘΑΡΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΑΖΑΤΕ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ……..
ΜΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ;
ΤΙΠΟΤΑ……….
ΑΠΛΑ ΓΙΝΑΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΑΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΝΔ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ.
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ…..
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΦΑΤΣΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ….
Κυρία Διαμαντοπούλου,
προτείνω να συνυπογιστεί η επιτυχία σε ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΑΣΕΠ αλλά και η παλαιότητα του πτυχίου, καθώς για μας, γονείς με μικρά παιδιά, κοντά στα 40, ο ΑΣΕΠ ΠΛΕΟΝ αποτελεί κακόγουστο αστείο….
1.Να διατηρηθούν οι πίνακες προυπηρεσίας και για το σχολικό έτος 2010-2011.
2.Η τριετία είναι πολύ μεγάλη διάρκεια παραμονής σε ένα μέρος που πιθανόν να είναι και δυσμενές.
3.Να υπάρξει η επιμόρφωση,αλλά η μονιμότητα να υπάρχει από την πρώτη μέρα του διορισμού.
4.Η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μην χάνεται,να ακολουθεί τον
εκπαιδευτικό σε βάθος χρόνου και μόνο για βελτίωση της θέσης να
λαμβάνει ξανά μέρος στον επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΘΕΩΡΩ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ή ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΜΕΓΕΘΗ. ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΡΧΗ! ΑΥΤΟ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ! ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΚΕ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Φ.ΑΓΩΓΗΣ 39 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΝΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΔΟΥΛΕΥΩ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ 7( ΕΠΤΑ)ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΩΡΟΝΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΥΧΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΟΝΟ 10 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ 4-5 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ Ν’ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΔΕΝ ΦΘΑΝΟΥΝ.ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ!!! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ Ν’ΑΓΩΡΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ Ν’ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ Ν’ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ.ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΗ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΤΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΕΛΕΗΤΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ Ν΄ΑΡΩΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΟΥΜΕ(ΕΙΜΟΥΝ ΛΕΧΩΝΑ 40 ΗΜΕΡΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΠΡΟΩΡΑ ΜΩΡΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΥΨΩΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΗΣΑ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΕ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ) Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ .ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΚΡΗΞΗ!
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ.
Ο ΝΕΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΆΛΩΝ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΟΡΚΙΖΟΥΝ ΤΗ ΛΕΞΗ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.Η ΛΕΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΑΜΠΟΥ.
ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΙΜΟΙ
ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ!!!!
Προς τον Γιώργο Αθανασόπουλο.
Και καλός στη δουλειά μου είμαι και αγαπάω την εκπαίδευση. Αλλά, επειδή ακτιβώς ξέρω καλά τί συμβαίνει, έχω το θάρρος να το λεω!
Δεν είναι μόνο η Σιβιτανίδειος. Είναι και η ΠΔΣ, από την οποία, πολλοί έχουν μαζέψει παράνομα μόρια. Είναι και τα βουλευτικά γραφεία, όπου πολλοί κατέφυγαν για να πάρουν ώρες σε ένα βολικό σχολείο. Είναι και τα κολλητηλίκια με διευθυντές που χαρίζουν ώρες. Φοβερή προϋπηρεσία αυτή, έτσι? Από το σπίτι… Είναι και τα παιδιά που με τα λεφτά του μπαμπα αγοράζουν μόρια στην επαρχία! Είναι και οι πολύτκνοι, που ενώ δεν έχουν τα προσόντα διορίζονται μόνο και μόνο επειδή είναι καρπεροί…
Όλα αυτά δεν τα γνωρίζεις? Αν έχεις σχέση με την εκπαίδευση, θα έπρεπε να τα γνωρίζεις! Μαλλον τα γνωρίζεις, άλλα τα αποσιωπάς, διότι δεν σε συμφέρουν. Και όποιον λέει πράγματα που δεν σε συμφέρουν, πας να τον βγάλεις, αμόρφωτο, ακατάλληλο να διδάξει και τρελλό. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι έχω 2 μεταπτυχιακά και έχω σχεδιάσει το διδακτορικό μου, έχω διδάξει πολλές ώρες σε δημόσιους οργανισμούς και οι μαθητές μου με αγαπάνε και δεν φοβάμαι να λέω την αλήθεια, με τον κίνδυνο να με χαρακτηρίσουν τρελλό. Έτσι καταντήσαμε στην Ελλάδα, όποιος λέει τα αυτονόητα, να τον λένε τρελλό…
Ζητάω τα αυτονόητα, φίλε Γιώργο. Αξιοκρατία. ΑΣΕΠ και μόνο ΑΣΕΠ, χωρίς συνυπολογισμό της απαράδεκτης προϋπηρεσίας. Το εκπαιδευτικό Σύστημα δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, για να βολεύονται οι αναξιοπαθούντες, ούτε «πιάτσα», για να επιβιώνουν τα λαμόγια που παίρνουν προϋπηρεσία φιλώντας κατουρημένες ποδιές, συχνάζοντας σε βουλευτικά γραφεία και κάνοντας κολλητηλίκια με διευθυντές σχολείων για να τους δώσουν επιπλέον παράνομες ώρες. Στο σύστημα παιδείας, επιβάλλεται να διδάσκουν μόνο οι άριστοι και όχι οι αρεστοί.
Όποιος είναι καλός εκπαιδευτικός δεν φοβάται τον ΑΣΕΠ. Αν ήσουν άξιος εκπαιδευτικός δεν θα φοβόσουν τον ΑΣΕΠ… Μήπως δεν είσαι γνήσιος? Όλοι καταλαβαίνουν τί εννοώ.
Φιλικά
ΥΓ: ΟΚ, αυτό με τη Σιβιτανίδειο το γνωρίζεις. Αυτό με τους διευθυντές που «γράφουν» πλασματικές ώρες στους ωρομίσθιους και τους αναπληρωτές, σε αργίες και απεργίες δεν το ξέρεις? Η υπουργός κλεισμένη στο γραφείο της, μπορεί και να μην το ξέρει. Αλλά εσύ που είσαι εκπαιδευτικός? Έχεις προβλήματα μνήμης? (Οι εκπαιευτικοί με προβλήματα μνήμης πρέπει να εξετάζονται από ψυχίατρο) Η’ μήπως λέω ψέμματα για τους διευθυντές σχολείων που γράφουν ψεύτικες ώρες σε αναπληρωτές και ωρομίσθιους σε γιορτές, αργίες και απεργίες?
Φιλικά και πάλι.
Ειλικρινα.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κυρία Διαμαντοπούλου,
Συγχαρητήρια καταρχήν για την πρωτοβουλία της δημόσιας διαβούλευσης για την εκπαίδευση. Είμαι φιλόλογος ειδικής αγωγής με Μεταπτυχιακό Διπλωμα στις Ειδικές Ανάγκες. Προσωπικα συμφωνώ με την πρόθεση να γίνονται οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, αν και δεν αναφέρθηκε τίποτα για την Ειδική Αγωγή.
Ωστόσο θα ήταν ωφέλιμο να εφαρμοστεί και στον κλάδο μας και δη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, διότι:
– Το σύνολο του προσωπικού που υπηρετεί στη Ειδική Αγωγή είναι αποσπασμένοι καθηγητές που πέρα από την προυπηρεσία, δεν έχουν κα΄μιά ακαδημαική γνώση στο χώρο. Ως εκ τούτου οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνε είναι μέθοδοι πειραματισμού, στην καλύτερη περίπτωση και σίγουρα κανένα όφελος δεν επιφέρουν σε επίπεδο παρέμβασης
– Αυτή τη στιγμή στα Ειδικά Σχολεία δουλεύουν άνθρωποι που παρακολούθησαν σεμινάρια, τα οποια ελάχιστα πράγματα προσφέρουν σε επίπεδο γνώσεων
– Τα ειδικά σχολεία είναι η πλέον απαιτητική κατηγορία εκπαίδευσης και πρέπει αν είναι στελεχωμένη με άρτια καταρτισμένο προσωπικό και με δυνατότητες συνεχούς επιμόρφωσης. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΓΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΖΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Προτείνω:
– Αξιολόγηση του προσωπικού ειδικής αγωγής με βάση τα τυπικά προσόντα. Απαραίτητα γνώση διδακτορικού ή μεταπτυχιακού
– ΑΣΕΠ για όλες τις ειδικότητας αλλα σε θέματα αποκλειστικά και μόνο σχετικά με την Ειδική Αγωγή
– Συνεχής επιμόρφωση μέσω προγραμμάτων επιδοτούμενων από το Υπουργείο. Οι ανάγκες των παιδιών έιναι πολλές και η επιμόρφωση αναγκαία. Είναι άδικο να πληρώνουμε 300 ευρώ και άνω για να επιμορφωθουμε.
– Γενικά για την εκπαίδευση, ίσως θα ήταν ωφέλιμο να εξετάσετε και το ζήτημα της εντοπιότητας των εκπαιδευτικών όσο αφορά την τοποθέτηση τους.
Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής
Τα παιδιά δεν είναι και δεν πρέπει να γίνονται «διαβατήριο» για την εργασία.
Στούς πολυτέκνους ας δώσει η πολιτεία παροχές – επιδόματα.
Οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται μόνο μέσω ΑΣΕΠ.
Ολοι έχουν δικαίωμα στην εργασία.
Κα Υπουργέ,
‘Οπως ήδη θα έχετε διαπιστώσει,πολλοί συνάδελφοι δηλώνουν θορυβημένοι από τις εξαγγελίες σας,οι οποίες εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον μοιάζουν αξιοκρατικές.
Και δηλώνουν θορυβημένοι διότι δεν θέλουν να ανατραπεί το έως τώρα ισχύον σύστημα-καθεστώς προσλήψεων το οποίο είναι βολικό για πολλούς.Και το χαρακτηρίζω βολικό διότι:
-έδωσε και δίνει σε πολλούς την ευκαιρία να διοριστούν,χωρίς να μπουν ποτέ στον κόπο να δώσουν εξετάσεις. Ή ΟΛΟΙ Α.Σ.Ε.Π. Ή ΚΑΝΕΝΑΣ.
-ναι,είναι βολικό,διότι κριτήριο για το διορισμό πολλών συναδέλφων ως ωρομισθίων στην Π.Δ.Σ.,και όχι μόνον, ήταν έως τώρα η ρουσφετολογικού χαρακτήρα επίσκεψη στο γραφείο του εκάστοτε διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι κάθε είδους μικροκομματικές σκοπιμότητες.
-κρινόμαστε εμείς οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ μη διοριστέοι τη στιγμή που διορίζονται συνάδελφοι οι οποίοι υπήρξαν αποτυχόντες.
Διευκρινίζω ότι για τα παραπάνω φαινόμενα δεν είναι υπαίτιος κανείς συνάδελφος,αλλά η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού,η αναξιοκρατία και η απουσία της πολιτείας,στοιχεία που δεν χαρακτηρίζουν μία οργανωμένη και πολιτισμένη κοινωνία.
Αυτές οι πικρές διαπιστώσεις γίνονται από έναν αδιόριστο εδώ και 16 χρόνια εκπαιδευτικό που έχει δύο επιτυχίες στον Α.Σ.Ε.Π. και ανάξια λόγου προϋπηρεσία,πολύ απλά γιατί αυτήν την προϋπηρεσία τη διεκδικούν με το ισχύον σύστημα κάποιοι που τελείωσαν χθές και απαιτούν να διοριστούν σήμερα.
Ας μπει επιτέλους μία τάξη σε όλα αυτά κυρία υπουργέ.
Ας ληφθούν υπόψη στη μοριοδότηση,εκτός από την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την προϋπηρεσία,πρωτίστως η ημερομηνία κτήσης πτυχίου καθώς και προηγούμενες επιτυχίες στο διαγωνισμό.
Ελπίζω το αξιοκρατικό πνεύμα που διέπει το διορισμό συναδέλφων στην Π.Δ.Σ. να εξακολουθεί να χαρακτηρίζει και το νέο νόμο πλαίσιο που πρόκειται να καταθέσετε για ψήφισμα.
Με εκτίμηση,
Τριανταφύλλου Χρήστος
Ωρομίσθιος ΠΕ 02
ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ, ΘΕΤΩ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. (ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ).
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΧΩΡΙΣ Η ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΓΟΝΕΑΣ 2 Η 3 ΤΕΚΝΩΝ ΜΕ 24 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ?
ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ?
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΑΤΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΤΕ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΔΕ ΘΑ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΝΑ ΒΟΛΟΔΕΡΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 40-45 ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΖΕΡΙΑΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΤΑ 50 ΜΟΥ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΤΑ 40-45 ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΑΛΛΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΩ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΚΛΗΡΗ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΗ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ.
ΖΗΤΑΤΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΤΕ ΨΗΦΟΥΣ, ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΩΡΑΡΙΟ 10-12 ΩΡΩΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ,ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΝΟΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΙΕΚ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟΙ ΑΠ’ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΠΡΟΣ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ «ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ» ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ?ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΑΠΑΞΙΩΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ. ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΗ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΒΟΛΕΜΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ.
Θέλω να απαντήσω στον ΝΙΚΟ που επαναλαμβάνεται διαρκώς σχετικά με την σημασία ξεκάθαρων κανόνων. Ναι στον ασεπ καταρχήν αλλά όχι με δογματισμό. Το απόλυτο είναι να ωφεληθεί ο μαθητής από τους καθηγητές και το σχετικό η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού. Αυτό φαίνεται και από το πλαίσιο συζήτησης πάνω στο οποίο τίθεται η διαβούλευση.
Ο ασεπ έχει ένα βασικό μειονέκτημα: οι θέσεις είναι πάρα πολύ λίγες σε σχέση με τους διαγωνιζόμενους. Είναι σαν ένα σπριντ σε ένα στάδιο που συμμετέχουν χιλιάδες. Προφανώς δεν μπορούν όλοι ταυτόχρονα να σταθούν στην γραμμή εκκίνησης και ούτε να χωρούν όλοι μαζί στο διάδρομο. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς τι συμβαίνει. Τελικά θα τερματίσουν 100 πρώτοι όχι αναγκαστικά οι πιο γρήγοροι αλλά οι πιο ευνοημένοι από τις συνθήκες της στιγμής. Εδώ μιλάμε για χαοτική κατάσταση.
Η αναλογία στο παράδειγμα ταιριάζει, αν σκεφτείς πόσο διαφορετικές περιπτώσεις διαγωνιζόμενων υπάρχουν, πχ νέες μητέρες , άνεργοι, εργαζόμενοι κλπ. Το να βασιστείς σοβαρά σ’ ένα τέτοιο διαγωνισμό δεν είναι πολύ ορθολογικό αφού η τύχη παίζει σημαντικό ρόλο. Σίγουρα αν είσαι καλός και γρήγορος μπορεί να προσπεράσεις κάποιον άσχετο και αργό , όχι όμως και τους όμοιους με σένα, γιατί και την κανονική κατανομή να πάρεις αυτοί που είναι στο δεξί άκρο της είναι πολλαπλάσιοι από τις θέσεις που πρόκειται να διεκδικήσουν! Τώρα κατά πόσο είναι μετρήσιμη η ικανότητα για διδασκαλία με τον διαγωνισμό υπάρχουν αμφιβολίες αν δεν γίνει εφαρμογή στην πράξη.
Έτσι κι αλλιώς ο καθένας θέλει να κάνει κάποια σχέδια μειώνοντας την απροσδιοριστία. Το παράλληλο σύστημα των 24μηνών προϋπηρεσίας ,αφού πάντα θα υπάρχουν αναπληρωτές, είναι πιο ορθολογικό γιατί μειώνει την αβεβαιότητα στην πρόσληψη αυξάνοντας την αβεβαιότητα στο χρόνο που θα επιτευχθεί. Το σύστημα αυτό για να λειτουργεί δίκαια πρέπει οι αναπληρωτές να προσλαμβάνονται από την λίστα του ασεπ και μόνο.
O νόμος 2190/1994 στο άρθρο 15 § 8 αναφέρει:
Απαγορεύεται η λειτουργία ιδιωτικών φροντιστηρίων ή η οργάνωση προγραμμάτων ή μαθημάτων από ιδιωτικά φροντιστήρια ή «ινστιτούτα» ή σχολές, περιλαμβανομένων και εκείνων που λειτουργούν ως παραρτήματα ή κατ’ εξουσιοδότηση σχολών της αλλοδαπής, κάθε βαθμίδας και μορφής, για προετοιμασία συμμετοχής σε διαγωνισμούς καθιερούμενους ή προβλεπόμενους με τον παρόντα νόμο. Παράβαση της παρούσας διάταξης από σχολές, φροντιστήρια, «ινστιτούτα», κέντρα κ.λπ. οποιασδήποτε ονομασίας, που λειτουργούν για υποψήφιους άλλων κατηγοριών, συνεπάγεται την αφαίρεση της άδειας λειτουργίας, με κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ. Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ… ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ;;;;;;
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΤΟΥ/ΤΗΣ ………, ΚΑΤΟΊΚΟΥ ….., ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ …..
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ: …………
ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ ΝΟΜΙΜΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ «Στόχος ΣΑΣ είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο.
Βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας. Επί πλέον, πρέπει να προχωρήσουμε σε ουσιαστικές πολιτικές για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας».
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΣΩΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΔΙΑΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ – ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ Μ.Μ.Ε.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΡΗΤΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΕΝΤΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ 1 ΜΗΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ – ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΛΠ. ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 2190/1994, ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ. ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙΤE ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΒΛΑΨΑΝ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ, ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ,
ΑΛΛΩΣ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ, ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΤΕΡΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ.
ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΩΣΕΙ ΝΟΜΙΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ……. ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΥΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ.
ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΟΣΩΝ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ-ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ 2000-4000E ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ…. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ… ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΠΗΓΑΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΠΟΝΙΑ…. ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΝΟ…..
Κα ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΟ ΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ???
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΑΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΟΡΙΣΤΙΩΝ ΝΑ ΨΑΡΕΨΕΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΟΙ. ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ : ‘ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ’. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΛΟΙ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΙ ΚΑΝΕΝΩΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ.
Θα πρέπει ο ΑΣΕΠ να καταργηθεί οριστικά. Έγινα 40 ετών και ζητάω μόνιμη δουλειά και όχι εξετάσεις σ’ αυτήν την ηλικία. Άλλο να είσαι 40 και άλλο 23.Βαρέθηκα να λέω στα παιδιά μου κάντε ησυχία διαβάζω. Ο ΑΣΕΠ είναι η εξαθλίωση του εκπαιδευτικού. Καταργείται το πτυχίο και μόνο 80 ή 100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σε κάνουν ικανό για να διδάξεις. Το σύστημα είναι ξεφτίλα και ο ωρομίσθιος όπως εγώ χαμάλης. Απορώ η ένωση ελλήνων φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών, χημικών, πληροφορικών τι κάνουν ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ; Οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι -που και αυτοί ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ- θεωρούνται αυτομάτως ΑΝΙΚΑΝΟΙ γιατί αυτοί μας δίνουν τα πτυχία. Άρα δεν πρέπει να μιλάνε οι πανεπιστημιακοί για οργανωμένο και δυνατό πανεπιστήμιο όταν το κράτος τους ακυρώνει την ισχύ του πτυχίου. Η οργή μου είναι μεγάλη γιατί ο κάθε υπουργός μας θεωρεί παρτάλια.
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥΣ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΟΧΙ ΕΥΦΗΜΕΡΙΕΣ
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΑΣΙΝΟ=ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΥΝΟΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ.
Ειμαι εκπαιδευτικος στην τεχνικη εκπαιδευση και τα τελευταια χρονια περιφερομαι στην επαρχια ειτε ως ωρομισθιος ειτε ως αναπληρωτης για την προϋπηρεσία.Τώρα ερχεται το υπουργειο και μας καταργει ουσιαστικα την προϋπηρεσία και πανε χαμενα τα χρονια αυτα.Αυτοι όμως που εισηγουνται τετοια μετρα είμαι σιγουρη οτι δεν εχουν τραβηξει ποτε τετοια ταλαιπωρια και αβεβαιοτητα για το μελλον τους.Ολοι γνωριζουμε οτι επιτυχια στον ΑΣΕΠ θελει πολλες ωρες διαβασμα και χρηματα για φροντιστηρια.Αυτοι που εχουν οικογενεια,περιορισμενο χρονο και αναγκη για δουλεια που θα βρουν το χρονο και το χρημα για ΑΣΕΠ;
ΩΡΑΙΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥΣ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ; ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΕΥΝΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΕΡΙ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΙΑΣ ΘΕΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥ ΤΡΙΤΕΤΕΚΝΟΥ-ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΙΝΕΖΟΣ.
ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΑΞΙΚΡΑΤΙΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΛΛΑ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΣΗ
Προς τον Νίκο.
Αγαπητέ -αν είσαι γνήσιος βέβαια και καταλαβαίνουν όλοι τι εννοώ- αυτά που λες με προβληματίζουν σε ένα και μόνον πράγμα:
Ακόμα και αν ισχύσει το σύστημα ΑΣΕΠ πρέπει να δούμε ποιοί θα μπορούν να συμμετέχουν. Αυτό διότι δεν είναι δυνατόν να μετέχουν άνθρωποι δογματικοί, υπερφίαλοι και πάνω από όλα με αντιεπιστημονικό λόγο.
Ξεκινάς, ας πούμε, με το παράδειγμα της Σιβιτανιδείου (ίσως έχεις επωμιστεί πολλές φορές την απόρριψη από εκεί) και κάνεις γενικεύσεις. Αυτή η μεθοδολογία δεν έχει καμμία σχέση ούτε με τον επαγωγισμό ούτε με τίποτε άλλο γνωστό.
Δηλαδή: «αν στη Σιβιτανίδειο γίνονται ρουσφέτια τότε έτσι γίνεται παντού» δεν νομίζω να έχει λογική.
Σε προηγούμενό σου μήνυμα πάλι βλέπω ότι τα βάζεις με τους ωρομίσθιους λες και με την επερχόμενη νέα ρύθμιση δεν θα υπάρχουν. Μάλλον είσαι σε σύγχυση και σε κάθε μήνυμα ρίχνεις βολές και προς κάποια κατεύθυνση κατά το «ότι θυμάσαι χαίρεσαι».
Επιπλέον βλέπω ότι έχεις γενικά ένα μένος και κρύβεις μίσος, στοιχεία που δεν σου επιτρέπουν να είσαι σε αίθουσα διδασκαλίας. Σε μία αίθουσα πρέπει να μπορείς να διαχειρίζεσαι κρίσεις και να έχεις ηρεμία αλλά και ανοιχτά αυτιά. Ίσως εργασία κάπου αλλού θα ήταν καλύτερο για σένα (και για τους αλλους).
Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πώς πιστεύεις ότι εσύ ξέρεις τι πρέπει να γίνει και με ποιόν τρόπο αλλά και κριτικάρεις τα πάντα. Μήπως έχεις 30 χρόνια στην εκπαίδευση; Μήπως έχεις τόσο μεγάλη επιστημονική κατάρτιση; (για το τελευταίο αμφιβάλω καθώς ένας διδάκτορας δεν χρησιμοποιεί τέτοια γλώσσα).
Ειλικρινά για να είσαι ευτυχισμένος πιστεύω ότι πρέπει να ασχοληθείς με κάτι το οποίο δεν σε φέρνει σε άμεση επαφή με άλλους ανθρώπους.
Τέλος – για να επανέλθω στον αρχικό προβληματισμό μου – υποβάλλω πρόταση:
όποιο κι αν θα είναι το σύστημα, να εξετάζονται οι υποψήφιοι (εκ των προτέρων) από ψυχίατρο, όχι όπως γίνεται τώρα, αλλά ενδελεχώς γιατί έχω συναντήσει πολλούς στην ίδια (επικίνδυνη) κατάσταση.
Φιλικά
Αξιότιμη κα Υπουργέ
Ή οι σύμβουλοί σας παρέχουν σε εσάς ελλιπή ενημέρωση ή προφανώς τα σχέδιά σας είναι άλλα από αυτά που δηλώνετε δημοσίως. Αναλυτικότερα:
Λέτε στην ανακοίνωσή σας ότι οι πίνακες των αναπληρωτών έχουν κορεστεί και σύντομα θα επέλθει το χάος. Μόνη λύση προτείνετε τον ΑΣΕΠ. Δεν μας εξηγείτε όμως – δεδομένου ότι στην εκπαίδευση πάντα υπάρχουν κενά – οι αναπληρωτές που σίγουρα θα υπάρχουν πώς θα διορίζονται. Και έπειτα με την προϋπηρεσία που θα συμπληρώνουν δεν θα αρχίσει πάλι να δημιουργείται μια νέα σειρά αδιορίστων-ομήρων στα χέρια της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας; Αν δεν το γνωρίζετε ο κ. Ευθυμίου ΥΠΕΠΘ του ΠΑΣΟΚ το 1999 καθιέρωσε τον διπλό διορισμό και από ΑΣΕΠ 60% και από τους πίνακες αναπληρωτών 40% αλλά και το 16μηνο ΑΚΡΙΒΩΣ για να σταματήσει το φαινόμενο της αδιοριστίας επί μακρόν και ως εκ τούτου ομηρίας χιλιάδων συναδέλφων. Η κ. Γιαννάκου το 2004 καθιέρωσε τον απ’ ευθείας διορισμό των 30μηνιτών και ο κ. Στυλιανίδης κρίνοντας δικαιότερα καθιέρωσε το 30μηνο και 24μηνο με μια τουλάχιστον επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Αναρωτηθήκατε αλήθεια για ποιο λόγο; Μήπως γιατί ήθελαν κάποια στιγμή να ξεμπλοκάρει το σύστημα και να σταματήσει η επί ετών αδιοριστία και ανασφάλεια χιλιάδων εργαζομένων;
Κα Υπουργέ ούτε ελεημοσύνη ζητάμε ούτε βέβαια χάρες και ρουσφέτια. Ζητάμε το αυτονόητο, αυτό που κερδίσαμε με αγώνα τόσα χρόνια. Όποιος έχει τουλάχιστον μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ και 24 μήνες καθαρή προϋπηρεσία να διορίζεται απευθείας χωρίς να αναγκάζεται να ξαναδώσει σε ένα ψυχοφθόρο διαγωνισμό όπως είναι ο ΑΣΕΠ. Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε οικογενειάρχες, παλεύουμε με μισθούς πείνας χρόνια μέσα στα σχολεία (έχετε αλήθεια αμειφθεί ποτέ με 300 ευρώ και μάλιστα να τα πάρετε μετά από ένα χρόνο; μάλλον όχι!) για να μάθουμε τα ελληνόπουλα γράμματα. ΟΧΙ στην κατάργηση του 24μηνου, ΟΧΙ ξανά σε καθεστώτα αδιοριστίας και ομηρίας. Οσοι συμπληρώνουν 24 μήνες με τουλάχιστον μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ να διορίζονται.
Κατσούλας Ανδρέας, αδιόριστος φιλόλογος επί 17 έτη, 4 χρόνια ωρομίσθιος και 2 αναπληρωτής, επιτυχών δις στον ΑΣΕΠ αλλά μη διοριστέος, με δυο πανέμορφα παιδιά που είναι περήφανα για τον πατέρα τους, χωρίς κότερα, βίλες ή ιδιωτικά αεροσκάφη, μισθωτός των 1300 ευρώ και ακόμα ελπίζων! Σας ευχαριστώ.
Δεν είμαι ειδικός στα συστήματα αξιολόγησης αλλά έχω την αίσθηση ότι ένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν είναι επαρκές κριτήριο για την επιλογή των ποιο κατάλληλων εκπαιδευτικών. Δεν πιστεύω ότι με ένα γραπτό διαγωνισμό επιλέγεται ό ποιο εργατικός , ο ποιο ηθικός , ο ποιο ικανός , ο ποιο φιλότιμος και ότι άλλα χαρίσματα πρέπει να έχει κάποιος εκπαιδευτικός για την εκπαίδευση των παιδιών μας
Κυρία Υπουργέ
Είμαι αποφοιτος του παιδαγωγικου τμήματος ειδικης αγωγης απο το πανεπιστημιο Θεσσαλίας.Εργάζομαι τα τελευταια 7 χρόνια ως αναπληρωτης σε ειδικά σχολεία.Εχω περιπου 56 μηνες προϋπηρεσιας..Ποτε δεν ελαβα μερος σε ΑΣΕΠ, καθως ολες οι εγκύκλιοι απεκλειαν τους πτυχιουχιους του ΠΤΕΑ..αντιθετα ολα αυτα τα χρονια εβλεπα μονιμους εκπαιδευτικους της γενικης εκπαιδευσης και χωρις ειδικευση στην Ειδικη Αγωγη να μετατιθονται σε οργανικες θεσεις Ειδικης Αγωγης..Τόσα χρόνια δεν επαιρνα μερος σε ΑΣΕΠ,,,τώρα θα μου καταργησετε και την προυπηρεσια??Σας περιμενουμε στην Εισοδο του Υπουργειου στις 2 Δεκεμβρη στην πανελληνια Απεργια Πτυχιουχων Δασκαλων Ειδικης Αγωγης για να μας δωσετε απαντησεις..
Με εκτιμηση ενας ειδικος παιδαγωγος σε ομηρεια
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Ι !!!
ΘΕΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ !!!
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΣ ΜΗΝ ΤΡΕΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΡΑΧΟΥΛΑ ΣΕ ΡΑΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΥΠΗΡΑΧΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ..ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΒΑΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ….ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕ!!!!
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ της Παιδείας
Πιστεύω ότι οι διορισμοί των εκπαιδευτικών πρέπει να γίνονται μόνο μέσω ΑΣΕΠ.Και αυτό γιατί υπάρχουν καθηγητές φιλόλογοι όπως εγώ για παράδειγμα που δεν πήγαμε σε κανένα βουλευτικό γραφείο παρακαλώντας για ώρες ΠΔΣ.Είναι κοινό τοις πασι ότι αν εξαιρέσουμε αυτό που ίσχυσε φέτος,όλα τα προηγούμενα χρόνια για να πάρεις ώρες ΠΔΣ, κατά συνέπεια και μόρια, έπρεπε να έχεις μέσον!!!Υπήρξαν συνάδελφοι φιλόλογοι που έφτασαν μέχρι και τον μητροπολίτη,έλεος!!!
Από την άλλη όπως εγώ έτσι και χιλιάδες συνάδελφοί μου εργαζόμαστε σε φροντιστήρια Μ.Ε. προετοιμάζοντας όλα αυτά τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις κάθε χρόνο.Κρινόμαστε κάθε μέρα για τη δουλειά μας Κυρία Υπουργέ.Θα αξιολογηθούν ποτέ οι διορισμένοι καθηγητές;Πότε θα σταματήσει η νοοτροπία: θα πάω να εργαστώ στο Δημόσιο για να μη κάνω τίποτα(ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ)!!!
Τέλος θέλω να σας ρωτήσω το εξής:στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα;Σας ρωτάω διότι αδυνατώ να καταλάβω γιατί δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία μου στο φροντιστήριο.Είμαι ασφαλισμένη και πληρώνω εφορία!!!
Με εκτίμηση
Θα απευθυνθώ σε σας κύριε που διαβάζεται αυτό το μήνυμα για να εγκρίνετε την δημοσίευση του . Επειδή δεν σας ξέρω θα σας λέω κύριε Γιάννη.
Τελείωσα το μαθηματικό το 1990. Ήταν παιδικό όνειρο. Πάντα ήμουν καλός στο σχολείο, έστελνα ασκήσεις σε περιοδικά έφτιαχνα γρίφους λογικής συμμετείχα σε διαγωνισμούς κ.τ.λ. Στα χρόνια που ήμουν φοιτητής πήρα τα πρώτα δικά μου χρήματα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές μέχρι β΄ λυκείου. Απερίγραπτη η χαρά όταν την επόμενη χρονιά τα ίδια τα παιδιά με ζήτησαν πάλι με ενθουσιασμό πλέον για τα μαθηματικά της επόμενης τάξης. Κατάλαβα ότι αυτή θα ήταν πάντα η δουλειά μου. Τίποτα δεν με γέμιζε περισσότερο από την ικανοποίηση που έβλεπα στα μάτια ενός μικρού παιδιού γιαυτό το θαυμάσιο οικοδόμημα της λογικής που λέγεται Μαθηματικά. Όταν τελικά πήρα πτυχίο είχα διδάξει συνολικά σε 15 μαθητές 3 από τους οποίους μάλιστα είχαν δώσει με επιτυχία πανελλήνιες εξετάσεις.
Πολεμική Αεροπορία για δύο χρόνια ως μετεωρολόγος και στις εξόδους μου ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά του Διοικητή, του προσωπάρχη και του προϊσταμένου της μετεωρολογίας της μονάδας. Μετά κύριε Γιάννη μου, επετηρίδα . Θα περιμένεις μου είπαν, αλλά…κάποια στιγμή θα διοριστείς. Μέχρι τότε φροντιστήριο. Ξέρεις κύριε Γιάννη μου, εκεί ο αρχηγός δεν με ρώτησε πόσα master έχω ούτε αν έχει το Dr. μπροστά το όνομα μου. Φιλαράκο Γ΄ Λυκείου κάνεις; Μπορείς να μπεις στην τάξη να σου πετάξουν οι αριστούχοι μαθητές ασκήσεις από φυλλάδια για την επόμενη μέρα και να τις λύσεις live στον πίνακα μπροστά τους; Θα το τολμήσεις; Το τόλμησα κύριε Γιάννη…Άγχος;;;…αυτές ήταν πάντα οι εξετάσεις μου κύριε Γιάννη και όχι το ΑΣΕΠ. Να σε κρίνουν κάθε λεπτό οι ίδιοι οι μαθητές σου. Μαθήματα από το πρωί μέχρι το βράδυ γράφοντας καθημερινά σημειώσεις και φυλλάδια με το όνομα του φροντιστηρίου βέβαια, κι όχι το δικό μου, τα Σαββατοκύριακα επιτηρήσεις διαγωνισμάτων (πάντα δωρεάν) ενημέρωση γονέων γραμματειακή δουλειά στο φροντιστήριο (πάντα δωρεάν) κι όλα αυτά με τιμή ανά ώρα όσο μια μικρή πίτσα μόνο με σάλτσα. Ένσημα ΙΚΑ κύριε Γιάννη μου; Το 1/3 από ότι δούλευα. Τι ; Δώρο Χριστουγέννων ; Α ναι θυμάμαι…στα τελευταία μαθήματα κοντά στις 23/12 μας έδιναν κουραμπιέδες ή μελομακάρονα. Παράλληλα έκανα και ιδιαίτερα. Βέβαια! Κάθε ακριβώς, χτυπούσα τα κουδούνια με την τσαντούλα μου σαν αυτούς που βλέπαμε παλιά στις Ελληνικές ταινίες που πάνε να πάρουν το νοίκι. Ήμουν επίσημα πλέον ο κύριος Παραπαιδείας.
Παντρεύτηκα την Στέλλα το 1997 και κάναμε ένα κοριτσάκι την Αρετή. Φυσικός η Στέλλα με μεταπτυχιακό αλλά, στο τρέξιμο κι αυτή. Θα τα καταφέρουμε λέγαμε, υπομονή θα ρθεί και η σειρά μας να διοριστούμε και να ζήσουμε σαν άνθρωποι.
Επετηρίδα Τέλος. Έναρξη ΑΣΕΠ. Θέλουμε τους καλύτερους! Η Στέλλα ήταν έγκυος κι είχαμε πάρει και δάνειο για το αυτοκίνητο. Ποιος από τους δύο θα σταματούσε τα μαθήματα για να ασχοληθεί με τα του ΑΣΕΠ; Έδωσα ασεπ λοιπόν και κόπηκα στα παιδαγωγικά. Είχα βλέπεις προσωπική άποψη για την συμπεριφορά του μαθητή στην τάξη κι επειδή σε ερώτηση: τι θα έκανα αν με χτυπούσε ένας μαθητής δεν απάντησα το σωστό « βάρα κι άλλο»…κόπηκα. Βλέπεις κύριε Γιάννη μου ήταν η εποχή που άρχισε να επιταχύνει ο μαθητής, δεν είχε γίνει ακόμα πρώτος, όπως τώρα ,που είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ αλλά τότε άρχιζε σιγά σιγά να μας ξεπερνά…
Ωρομίσθιος κύριε Γιάννη μου σε χωριά απρόσιτα … όχι δυσπρόσιτα και να, η ελπίδα πάλι, μόριο μόριο,…Η Στέλλα παράλληλα με 2 παιδιά ιδιαίτερα φροντιστήρια, θηλασμός κρέμμες, παιδίατροι … κι εγώ από το κινητό …πάντα να ρωτώ αν όλα καλά …
Μετά νησί. Όχι στα Ίμια, οχί ,όχι. Τα έβλεπα βέβαια. Όταν είχε καλή ορατότητα ξεχνιόμουν στο βουνό κοιτάζοντας το πέλαγος… Σκεφτόμουν, θα μεγάλωσε η Αρετή, ο μικρός ίσος κάνει αγκού… και εκείνα τα μικρά νησάκια στο βάθος … μπορεί να ήταν και τα Ίμια.
Έγινα Τρίτεκνος. Οι πρώτοι μου μαθητές έχουν πλέον αποφοιτήσει το ίδιο και δύο μαθητές της Στέλλας. Κάποιοι έδωσαν ΑΣΕΠ! Δεν έχω μάθει αν πέρασαν. Δεν με πειράζει όμως, περίπου σε 2 ή 3 χρόνια θα διοριστούμε κι εμείς. Έχουμε εκπαιδευτεί πλέον κύριε Γιάννη μου, κι εγώ κι η Στέλλα να κάνουμε υπομονή. Παρά τις δυσκολίες των 3 παιδιών η Στέλλα κατάφερε να γράψει ένα βιβλίο Φυσικής κι εγώ πλέον μοιράζομαι την αγάπη μου για τα μαθηματικά και με φοιτητές. Βλέπεται κάνω μόνο 230 χιλιόμετρα την ημέρα φέτος γιατί είμαι δίκαια πιο κοντά στο σπίτι μου.
…Να δεις τι σου χω για μετά… Το ξέρεις αυτό το τραγούδι κύριε Γιάννη μου;
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ : Χωρίς ΑΣΕΠ πως θα ξέρω αν μπορείς κύριε μαθηματικέ- 43 ετών πλέον- αν έχεις τις γνώσεις να διδάξεις στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο μαθηματικά; Που είναι τα master σου κύριε; Έχεις κάποια συστατική επιστολή από το Yale, το Harvard ή έστω το M.I.T για να συνεχίσεις να κάνείς ΠΔΣ ή ΣΔΠ ή οτιδήποτε που έχει σχέση με το σχολείο;
Πώς να ξέρω αν έμαθες κύριε μαθηματικέ ότι ο μαθητής είναι πλέον πρώτος, δεύτερος ο επιμορφωτής σου, τρίτος ο αξιολογητής σου τέταρτος ο δια βίου εκπαιδευτής σου …
Η Στέλλα είναι έγκυος. Θα γίνω πολύτεκνος κύριε Γιάννη μου…Θα είμαι λένε το καρκίνωμα της εκπαίδευσης…
Περίπου 20 χρόνια παραδίδω μαθήματα νόμιμα, παράνομα , μαύρα ,άσπρα…πες τα όπως θες.
Να σου πώ κάτι κύριε Γιάννη;
Δεν θέλω πλέον να διοριστώ. Κουράστηκα. Να πάρω τα παιδιά μου θέλω και να φύγω… δεν ξέρω που …Μας γέρασαν, πριν καν μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την ζωή μας.
Χάρηκα που με άκουσες…αν έστω και λίγο… με άκουσες.
Ο Ηλίθιος.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.
Ο γραφών δεν είναι εκπαιδευτικός αλλά η σύζυγος μου. Έχω ζήσει βέβαια αναγκαστικά τόσα χρόνια και έχω μάθει για τις αγωνίες και τα προβλήματα χιλιάδων εκπαιδευτικών .Δεν θα σας αναλύσω τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η οικογένεια μου και σας προτείνω τα κάτωθι:
Α)Στήριξη και συνέχεια της εφαρμογής του ισχύον συστήματος πρόσληψης εκπαιδευτικών για τους είδη εγγεγραμμένους.
Στα πλαίσια της νομιμότητας έχουμε προγραμματίσει τις ζωές μας τις οικογένειές μας και έχουμε κάνει παιδιά ακολουθώντας τους νόμους που έχει ψηφήσει το κράτος ρυθμίζοντας έτσι την ζωή της οικογένειας μας σε αυτούς. Να είστε σίγουροι ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες και οι οικογένειες τους στερήθηκαν για πολλά χρόνια σημαντικά πράγματα από την ζωή νοιώθοντας ικανοποιημένοι βέβαια που ασκούν έστω προσωρινά το λειτούργημά τους και την απόκτηση ταυτόχρονα λιγοστών μορίων και όχι φυσικά για τα 300€.
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που για χίλιους δυο λόγους δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ή έχουν συμμετέχει με αποτελέσματα κάτω της βάσης. Γιατί να τους απορρίψουμε αυτούς;
Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ζουν σε απομακρυσμένες μικρές περιοχές με λιγοστές ανέσεις και με δυσβάσταχτα ψυχικά και οικονομικά αποθέματα με τις μεταβάσεις τους στις μεγάλες πόλεις για τον εν λόγω διαγωνισμό.
Β)Οι προσλήψεις να γίνονται σε επίπεδο σχολείου λαμβάνοντας υπόψη την μέγιστη δυνατή δηλωμένη παραμονή και την συνυπηρέτηση σε συνάρτηση με οικογενειακά – κοινωνικά κριτήρια.
Γ)Να εφαρμοστή η διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζόμενων λαμβάνοντας υπόψη και την τυχόν προϋπηρεσία.
Δ) Προτείνω να δώσετε ειδικό βάρος στους πολυτέκνους και σε αυτούς που αποδεδειγμένα ζουν σε μικρές δυσπρόσιτες και ακριτικές περιοχές της χώρας για ευνόητους λόγους που αντιλαμβάνεστε καθώς και της κάλυψης των πάγιων κενών των σχολείων στις παραπάνω περιοχές.
Ευχαριστώ για την ακρόαση
Από τη στιγμή που -καλώς ή κακώς- για το διορισμό στην Εκπαίδευση καθιερώθηκε ο γραπτός Διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π., οι διορισμοί οφείλουν να πραγματοποιούνται μεσω αυτού και ΜΟΝΟ. Η ύπαρξη εκπαιδευτικών διαφορετικών ταχυτήτων δε νοείται σε ένα σύγχρονο σύστημα. Οι εκπαιδευτικοί δεν (πρέπει να) είναι «ιθαγενείς», ώστε να ξεγελιούνται με τα μπιχλιμπίδια της προϋπηρεσίας (αλήθεια, πόση προϋπηρεσία εξασφαλίζει ένα π. χ. 5ωρο την εβδομάδα;) ούτε Ινδουιστές, ώστε να συλλέγουν ψιχία προϋπηρεσίας σε τούτη τη ζωή, για να τα εξαργυρώσουν, ενδεχομένως, σε κάποια επόμενη… (Εκεί, δυστυχώς, οδηγεί τα πράγματα ο υπερκορεσμός των υπαρχόντων Πινάκων).
Κύριο, επομένως, μέλημα των ιθυνόντων πρέπει να αποτελεί η άνοδος του επιπέδου του συγκεκριμένου Διαγωνισμού. [Ενδεικτικά: Σαφή θέματα. Δημοσιοποίηση των ορθών απαντήσεων ορισμένες ώρες και όχι 20(!) μέρες μετά την ολοκλήρωση της γραπτής διαδικασίας (Οι θεματοδότες αποφασίζουν κατόπιν εορτής για το ποια απάντηση θεωρούν σωστή σε ερώτηση που οι ίδιοι προτείνουν;). Κατάργηση των παλινωδιών ακύρωσης απαντήσεων εβδομάδες μετά τη διεξαγωγή του Διαγωνισμού. Χρόνος εξέτασης ανάλογος με τις απαιτήσεις και την πληθώρα των προς διαπραγμάτευση θεμάτων της κάθε Ειδικότητας. Και, το πλέον, ΒΑΣΙΚΟ: δε νοείται σοβαρός Διαγωνισμός χωρίς ανακοίνωση ενδεικτικής Βιβλιογραφίας].
Το θέμα είναι να δοθεί σε αξιόλογους νέους επιστήμονες η δυνατότητα να προσφέρουν από το μετερίζι που αγάπησαν και αφιέρωσαν κόπο και χρήμα. Αυτό ΜΟΝΟ με την αύξηση των θέσεων μόνιμων εκπαιδευτικών θα επιτευχθεί. Αποτελεί όνειδος για σύγχρονο κράτος η ύπαρξη σχολικών τάξεων με 32 ,π.χ., μαθητές όπως και εκπαιδευτικών που ερίζουν για τη διευθέτηση των καθέδρων τους στο τάδε γραφειάκι της δείνα άσχετης Υπηρεσίας στην οποία είναι… αποσπασμένοι (Ωραία πατέντα!)και όπου οι ανάγκες απαιτούν 4 και όχι 24 υπαλλήλους.
Παράλληλα, η επιμόρφωση και η αξιολόγηση χρειάζεται να αφορά όλους όσοι εργάζονται στην Εκπαίδευση. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί δεν παρακολουθούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια στα Π.Ε.Κ.; Είναι περισσότερο ικανοί και αξιόμαχοι από τους μόνιμα διορισμένους εκπαιδευτικούς και δε χρήζουν καθοδήγησης;
ΟΣΟΙ ΠΗΡΑΝ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΟΣΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΑΛΛΟΙ ΠΗΡΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ 14! ΑΛΛΟΙ ΠΗΡΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕ 8 ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ 6! ΑΛΛΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΑΧΤΟΙ!
ΠΡΕΠΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ,ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΑΣΕΠ), ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟ Η’ ΜΠΑΜΠΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ Η’ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ «ΓΡΑΨΟΥΝ» ΠΛΑΣΤΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΓΙΟΡΤΕΣΣ, ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ!
ΑΣ ΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Ο ΑΣΕΠ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ (ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ). ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΧΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!
ΚΑΝΤΕ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ, ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ! ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ? ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ Η’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΜΕΣΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ Η’ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ «ΓΡΑΦΟΥΝ» ΩΡΕΣ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ?
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΔΙΟΤΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΑΡΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ! ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ!
Ορμώμενος από την πολύ σωστή εξαγγελία ότι όλες οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ, θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Ως γνωστό οι εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται ανά δύο χρόνια να δίνουν επώδυνες εξετάσεις στον ΑΣΕΠ προκειμένου να διοριστούν. Έτσι παρατηρείται μεγάλος αριθμός εξ αυτών (πλην δασκάλων) ενώ επιτυγχάνει στις εξετάσεις να παραμένει αδιόριστος λόγω του μικρού αριθμού (συνήθως) των προς κάλυψη θέσεων και να τίθεται σε μια λίστα αναμονής, ανάλογα με τα μόρια του επί μια 2ετία. Και τότε διαπιστώνει έκπληκτος κανείς, ότι όλοι οι άλλοι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα (Δήμοι, Νομαρχίες, κλπ) καλύπτουν τις ανάγκες τους (π.χ. σε Νηπιαγωγούς) εκτός αυτής της λίστας (με δικά τους προφανώς κριτήρια) και με την αιτιολογία της κάλυψης τοπικών αναγκών, το οποίο δεν ευσταθεί δεδομένου ότι μεγάλος αριθμός των μετεχόντων στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ δηλώνει έτοιμος να τοποθετηθεί οπουδήποτε στην Επικράτεια.
Επίσης ένα δεύτερο εύλογο ερώτημα είναι, κατά ποία λογική, ένας υποψήφιος εκπαιδευτικός που έχει συμμετάσχει σε 2, 3 ή και περισσότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και ήταν επιτυχών και μη διοριστέος όλες τις φορές, μοριοδοτείται μόνο για την τελευταία κατά σειρά συμμετοχή του και αυτό κατά το ήμισυ, διαγράφοντας με μια μονοκονδυλιά όλες τις προηγούμενες προσπάθειες του?
Κατά την ταπεινή μου άποψη, τα παραπάνω λειτουργούν σε βάρος των νέων ανθρώπων που αγωνίζονται για μια θέση και το μόνο που ζητούν είναι ένα δίκαιο σύστημα ίσων ευκαιριών.
Η αφετηρία πρέπει να είναι κοινή για όλους τους ενδιαφερόμενους για διορισμό εκπαιδευτικούς και δεν έχουν καμία θέση σε αυτή διακρίσεις του τύπου πολύτεκνοι, τρίτεκνοι κλπ. (Αρκετές παροχές δεν έχουν σε χρήματα και άλλες προνομίες? Εάν δείτε μόνο τις βαθμολογίες τους στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (των περισσοτέρων) θα αντιληφθείτε γιατί δεν πρέπει να τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης).
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ, ΧΩΡΙΣ ΣΕΛΕΤΕ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ,ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ, ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ,ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΤΛ ?ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ? ΞΕΡΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΞΕΡΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΕΝΩ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΑΝ 2 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ,ΙΤΑΛΙΚΑ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ,ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ(ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ),ΜΙΑ ΜΑΙΑ(?) ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ, ΟΛΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ? ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΛ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΦΟΥ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΟΡΗ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ? ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ?
ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ Η’ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ!
ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (ΜΟΝΙΜΟΙ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ) ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΩΡΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ, ΜΕ 20% ΕΠΙΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ.
Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΣΕΠ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ! ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ!
ΜΟΝΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ,
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ. ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΥς ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΑ ΤΙς ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟς ΕΤΟΥΣ, ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤ΄ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΄Η ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ.