1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παρ. 4. «…Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης». Πως ορίζεται αυτό το ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης; Θα έγκειται στην κρίση του Υπουργού Πο.Παι.Θ.;Για ποιο λόγο να δίνεται (αγνώστου μεγέθους) ποσόστωση, όταν τις ανάγκες μπορούν να καλύψουν άνθρωποι των οποίων το βασικό πτυχίο, κατοχυρώνει αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα;
1.ΟΛΜΕ
2.ΔΟΕ
3.Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δ.Θεοτοκόπουλος΄΄
4.ΔΑΚΕ/Π.Ε. (Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
5.ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
6.Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7.Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
8.Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.
9.Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας
10.Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων
11.ΕΡΑ (Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς)
12.ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
13.Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
14.Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
15.Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
16.ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
ΥΠΕΡ της προσμέτρησης της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα 2010-14.
ΥΠΕΡ της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική.
Ορίστε η θέση των επίσημων εκπαιδευτικών φορέων στη Δημόσια Διαβούλευση. Τι άλλο θέλετε για να πεισθείτε ότι χρειάζονται αλλαγές στο Σχέδιο Νόμου; Γιατί μειοψηφίες δεν είναι… ούτε μειοψηφίες εκπροσωπούν…
Ο διαχωρισμός πινάκων γενικής – ειδικής είναι δίκαιος ή μη αναδρομική του ισχύ απαράδεκτη. Από την στιγμή που οι πινάκες διορισμών θα είναι κοινοί ποιος ο λόγος που δεν είναι αναδρομική η ισχύ του; Θα φορτώσετε τους πίνακες αναπληρωτών της γενικής με τον κόσμο της αδιοριστίας της ειδικής(όπως έχει επιλέξει να αυτοαποκαλείται) και θα αποδείξετε για άλλη μια φορά πως η ελπίδα ήρθε για αυτούς που δεν μείνανε άνεργοι για αυτούς που δεν την χάσανε ποτέ! Ευχαριστούμε!!!!
Η εκπαίδευση όλων των παιδιών μαζί και η φιλοσοφία του μη αποκλεισμού των μαθητών με αναπηρίες από το γενικό σχολείο, αλλά η ένταξη και η συνεκπαίδευση με τους συνομηλίκους μαθητές, είναι ζητήματα που τέθηκαν από τον ΟΗΕ, με τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (1989).
Κάθε παιδαγωγική εξέλιξη λοιπόν από το 1990 και έπειτα, ορίζει «ένα σχολείο για όλους». Ορίζει μια παιδεία ενιαία και καθολική, στην οποία εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων συνεργάζονται και συμπλέουν για τη δημιουργία των κατάλληλων προυποθέσεων ώστε να προωθήσουν την ολόπλευρη ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων των μαθητών.
«Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ». Δεν διαχωρίζουμε τους μαθητές, δεν διαχωρίζουμε τους εκπαιδευτικούς!
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ 70, μόνιμη 26 χρόνια σε δημόσιo σχολείo και θέλω να εκφράσω την αντίθεσή μου στη νέα ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50 και ΠΕ60.50 οι οποίοι είναι εκπαιδευτικοί, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, με πρόσθετα προσόντα.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Δεν πρέπει να επιτραπεί ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας πρέπει να προάγουμε την συνεκπαιδευση. Το ελληνικό σχολείο είναι ένα σχολείο για όλους παιδιά και εκπαιδευτικούς
Ορθώς έπραξε το Υπουργείο με το άνοιγμα των πινάκων και ορθώς δεν προβαίνει στο διπλασιασμό των μορίων για την περίοδο 2010-2014!!!
Αναφορικά με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60,50-ΠΕ70,50 η προϋπηρεσία τους πρέπει να προσμετρηθεί στον πίνακα Ειδικής Αγωγής αφού εκεί προσφέρθηκε!!!!
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ! !!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο διαχωρισμός προϋπηρεσίας ειδικής και γενικής αγωγής.
Η αναδρομική κατάργηση της διπλής μοριοδότησης των δυσπρόσιτων είναι εκτός από ΑΔΙΚΗ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ.
Πολύ σωστός ο διαχωρισμός πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής. Οσοι είχαν χρήματα έκαναν τα περιβόητα σεμινάρια και μεταπτυχιακα για να διοριστούν νωρίτερα ,να κερδισουν προϋπηρεσία, να μεταπηδήσουν στον πίνακα γενικής καί να ανέβουν θέσεις ,απαξιωνοντας συναδέλφους! Απαράδεκτο που χρησιμοποίησαν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες!!!!! Ντροπή!!!
H ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΝΗΣΙΓΕΝΝΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ70.50 Ή ΠΕ60.50 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61. ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΛΑΔΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!! ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ!
-ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!
Πολύ σωστός ο διαχωρισμός πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής. Ας μη γελιόμαστε. Πολλοί χρησιμοποίησαν το χώρο της ειδικής αγωγής όχι τόσο από μεράκι, αλλά για να μεταπηδήσουν στον πίνακα της γενικής .ζητώ και αναδρομική ισχύ από το 2010
πολύ δίκαιο και ηθικό μέτρο ο μη διπλασιαμός των δυσπροσίτων 2010-14.
Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70/ΠΕ60. Είμαστε δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα ειδικής αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61- ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα έχουν κανένα νόημα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία.
ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΛΜΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ , ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ , ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Είμαστε εκπαιδευτικούς με πτυχίο γενικής εκπαίδευσης και επιπλέον προσόντα στην Ειδική Αγωγή (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σεμινάρια), με βάση τα οποία ενταχθήκαμε και σε ξεχωριστούς πίνακες (70.50 και 60.50) και προσελήφθησαν σε δομές ειδικής αγωγής κατά τα προηγούμενα χρόνια, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες των δημόσιων σχολείων της χώρας, για την κάλυψη των οποίων δεν επαρκούσαν οι απόφοιτοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής. Η νέα ρύθμιση του πολυνομοσχεδίου έχει ως σκοπό να αναγνωρίζει την προϋπηρεσία τους μόνο στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής 70.50 και 60.50, που στην πραγματικότητα δεν έχει αξία για εμάς καθώς προσλαμβανόμαστε στην Ειδική Αγωγή προσωρινά, όσο δεν επαρκούν οι απόφοιτοι, και κάθε χρονιά αφού εξαντληθούν οι τελευταίοι. Όταν αυτές οι ανάγκες πάψουν να υφίστανται – ή να καλύπτονται, θα βρεθούμε χωρίς προϋπηρεσία στον κλάδο μας, της γενικής αγωγής, σαν να μην εργάστηκαν ποτέ. Αίτημά μας λοιπόν, είναι να αναγνωρίζεται συνολικά η προϋπηρεσία τους και στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) και στον πίνακα των ΠΕ 70.50-ΠΕ 60.50.
Μία κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε θα πρέπει να έχει την πολιτική βούληση και να κάνει πράξη ότι δεν έκαναν οι νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις των προηγούμενων ετών, δηλαδή να μην διαχωρίσει και ρίξει στον Καιάδα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Γεια σας. Είναι πολύ άδικο το γεγονός ότι δεν υπάρχει ευκαιρία για νέους απόφοιτους να διεκδικήσουν να διδάσκουν σε σχολείο. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν σπουδάσει παιδαγωγικά ή κάποιο γνωστικό αντικείμενο, μαζί με τη διδακτική του, με πολύ όρεξη και το όνειρο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Άνθρωποι με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, συμμετοχές σε συνέδρια, παρακολούθηση σεμιναρίων και μεγάλη αγάπη για την εκπαίδευση αλλά δυστυχώς καμία ελπίδα να πραγματοποιηθόυν το όνειρό τους και να συνεισφέρουν στη δημόσια εκπαίδευση.
Και όπως φαίνεται δεν σκοπεύετε να αλλάξετε κάτι. Οι αναπληρωτές και οι μόνιμοι θα προσλαμβάνονται με ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσία. Για τους απόφοιτους του 2008 και μετά ούτε ΑΣΕΠ είχαν την ευκαιρία να δώσουν και ούτε προϋπηρεσία να κάνουν. Να κάνετε κάτι για αυτήν την ομάδα ανθρώπων γιατί πραγματικά είναι αδικημένοι η πραγματικά είναι κρίμα που αξίολογοι και μάχιμοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται εκτός τάξης.
Η λύση είναι ΑΣΕΠ άμεσα. Και μέσα στο καλοκαίρι θα μπορουσε να γίνει αν θέλατε να διορθώσετε αυτήν την αδικία τώρα. Παλιούς διαγωνισμούς υπάρχουν αρά η δομή, η διαδικασία κλπ είναι γνωστή. Δεν κοστίζει τίποτα στο κράτος γιατί τα έξοδα θα καλυφθούν απο τα παράβολα.
Επίσης πρέπει να μοριοδοτηθούν προσόντα όπως βαθμός πτυχίου και μεταπτυχιακά στον πίνακα αναπληρωτών.
Ελπίζω να δώσετε βάση σε αυτά που γράφω και να τα λάβετε υπόψη στη τελική διαμόρφωση του συστήματος για τις προσλήψεις αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών. Ευχαριστώ πολύ.
Είναι άραγε ηθικό και δίκαιο, να χρησιμοποιούνται εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50/70.50 για να καλύπτουν ανάγκες και μετά να τους πετάμε στον κάλαθο των αχρήστων;
Ο κ. Κουράκης σε πρόσφατη ομιλία του στη βουλή, είχε δηλώσει ‘Πρέπει να είσαι μεροληπτικός με θετικό τρόπο για την ενίσχυση όλων αυτών που έχουν ανάγκη. Αυτοί είμαστε κι αυτό είναι το πρόγραμμά μας!’.
Κ. Κουράκη πιστεύετε ότι εμείς, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50/70.50 δεν έχουμε ανάγκη τη στήριξη της κυβέρνησης σας;; Γιατί μας καταδικάζετε στην ανεργία και την αβεβαιότητα με αυτό το πολυνομοσχέδιο;; Γιατί μας στερείτε την προϋπηρεσία μας;; Ο κλάδος μας είναι ΠΕ60/70, γιατί μας αφήνετε μετέωρους;;
Δουλεύουμε στην ειδική αγωγή καλύπτοντας κενά που υπάρχουν, χωρίς δικαίωμα διορισμού, καθώς ο κλάδος μας είναι ΠΕ60/70.
Με το να μην προσμετρούνται τα μόρια μας στη γενική αγωγής μας αποκλείεται από την εκπαίδευση στο άμεσο μέλλον.
Δεν ζητάμε να είστε μεροληπτικός, σας ζητάμε να αναγνωρίσετε τους κόπους τόσων χρόνων και να μην μας πετάξετε στον κάδο τον αχρήστων.
Δυστυχώς το πολυνομοσχέδιο σας μας οδηγεί στην ανεργία. Σας παρακαλούμε πολύ μην απαξιώνεται τους κόπους και την εργασία μας.
Κανείς μας δεν μιλά για διπλή προϋπηρεσία, μιλάμε για προϋπηρεσία στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο και ο οποίος δεν έχει ημερομηνία λήξης. Συνεχίστε να μετράτε η προϋπηρεσία μας στον πίνακα γενικής αγωγής, όπου και ανήκουμε.
Σας παρακαλούμε πολύ μην αφήσετε κάποιες μικρό ομάδες,που δρουν αποκλειστικά για το προσωπικό τους συμφέρον, και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τον κλάδο μας, να σας επηρεάσει και να αδικήσετε τόσους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν τόσα χρόνια.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
ΒΑΣΙΚΟ πτυχίο στην εκπαίδευση , είναι το πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, κατ επέκταση οποιαδήποτε μετεκπαίδευση στα διδασκαλεία της Ε.Ε., είτε διδακτορικό, είτε μεταπτυχιακό ( όχι οι 400 ώρες) αποτελεί και την εξειδίκευση στο αντικείμενο της Ειδικής Εκπαίδευσης. Αυτό ισχύει παγκοσμίως , αυτό ευελπιστούμε να ισχύει και στην Ελλάδα. Πού και σε ποια χώρα της Ε.Ε. αναγνωρίζεται το πτυχίο αποφοίτων ειδικών παιδαγωγών του Βόλου; Μήπως σε καμία; Ενώ εδώ θα έχουν πάρει επί ΝΔ και κωδικό ΠΕ 71 , 61 και προτάσσονται κιόλας!! Επιπλέον όλες οι οργανικές θέσεις σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής είναι χαρακτηρισμένες ως ΠΕ 71, 61,… Πρόκειται για μια διοικητική ανωμαλία που θα γιγαντωθεί ακόμη περισσότερο με τη διαίρεση της προϋπηρεσίας σε γενική ειδική!!
Οι διορισμοί τόσο για τους αναπληρωτές ,όσο και για τους μόνιμους πρέπει να γίνονται χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν καθόλου η προϋπηρεσία (αποκτήθηκε συχνά με ρουσφετολογικό τρόπο) -χωρίς τον πολυέξοδο ΑΣΕΠ που τροφοδοτεί την παραπαιδεία,- από έναν κοινό πίνακα με ποσόστωση για όλους και μοναδικό κριτήριο τον χρόνο κτήσης πτυχίου σε θέση Ειδικής Εκπαίδευσης,Αγωγής. Υπηρεσιακές μεταβολές των εργαζομένων στην Ειδική Εκπαίδευση να γίνονται με κριτήρια εναρμονισμένα με της Γενικής εκπαίδευσης. ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 , ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΜΙΚΑ!!!!!!!!!!
θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί.
Να αποσυρθεί το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου και να ισχύει η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης.
Μετά από μια δεκαετία λειτουργίας της ειδικής αγωγής στο νηπιαγωγείο που βασίστηκε κατά κύριο λόγο στους αναπληρωτές 60.50 , με σπουδές σε ελληνικά πανεπιστήμια, με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, σεμινάρια ναι, μεταπτυχιακά αλλα και πολλές προσωπικές και οικογενειακές θυσίες και πάνω από όλα για το κυνήγι μιας καριέρας στην εκπαίδευση προσπαθω να καταλάβω ποιους πραγματικά ενοχλούμε και γιατί στην εποχή που διεθνώς έχει τεκμηριωθεί η ενιαία εκπαίδευση το 2016 θα πρέπει να αναζητήσουμε νέα εργασία ?;Oταν μας προσέλαβαν στην ειδική αγωγή ήταν και με τα μόρια του ΑΣΕΠ του 2008. Και φυσικά για την προυπηρεσία μας οι εγκύκλιοι έλεγαν ότι προσμετράτε στον κλάδο που προσφέρθηκε ( ΠΕ.60)
. Είμαι οπαδός και μαχητής της Κυβέρνησης που έχουμε τώρα , την οποία θεωρώ την πιο υπερήφανη Κυβέρνηση που πέρασε τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια από την Ελλάδα. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΔΕΝ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ? ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.
Αν θέλετε να διαχωρίσετε τους πίνακες κάντε το από εδώ και πέρα. Γυρίσαμε όλη την Ελλάδα για να πιαστούν τα μόριά μας στην Γενική. Μην καταστρέφετε τις ζωές τις οικογένειές μας ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.
Ευχαριστώ θερμά
Μετά από μια δεκαετία λειτουργίας της ειδικής αγωγής στο νηπιαγωγείο που βασίστηκε κατά κύριο λόγο στους αναπληρωτές 60.50 , με σπουδές σε ελληνικά πανεπιστήμια, με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, σεμινάρια ναι, μεταπτυχιακά αλλα και πολλές προσωπικές και οικογενειακές θυσίες και πάνω από όλα για το κυνήγι μιας καριέρας στην εκπαίδευση προσπαθω να καταλάβω ποιους πραγματικά ενοχλούμε και γιατί στην εποχή που διεθνώς έχει τεκμηριωθεί η ενιαία εκπαίδευση το 2016 θα πρέπει να αναζητήσουμε νέα εργασία ?;Oταν μας προσέλαβαν στην ειδική αγωγή ήταν και με τα μόρια του ΑΣΕΠ του 2008. Και φυσικά για την προυπηρεσία μας οι εγκύκλιοι έλεγαν ότι προσμετράτε στον κλάδο που προσφέρθηκε ( ΠΕ.60.50)
. Είμαι οπαδός και μαχητής της Κυβέρνησης που έχουμε τώρα , την οποία θεωρώ την πιο υπερήφανη Κυβέρνηση που πέρασε τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια από την Ελλάδα. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΔΕΝ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ? ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.
Αν θέλετε να διαχωρίσετε τους πίνακες κάντε το από εδώ και πέρα. Γυρίσαμε όλη την Ελλάδα για να πιαστούν τα μόριά μας στην Γενική. Μην καταστρέφετε τις ζωές τις οικογένειές μας ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.
Ευχαριστώ θερμά
Παράγραφος 4,διαχωρισμός πινάκων γενικής από ειδικής.Παράγραφος 7 δεν αναφέρετε πουθενα για αναγνώριση προυπυρεσίας αναπληρωτών σε περίπτωση επαπειλούμενης κύησης και φυσικά για άδεια ανατροφής αναπληρωτών εκπαιδευτικών που όλοι οι εργαζόμενοι εχουν,στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα,εκτός από τους αναπληρωτές.
Δικαιότατος ο διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής!!!!!!!Φτάνει πια το διπλό ταμπλό!!!Όποτε θέλω δουλεύω απο τον πίνακα ειδικής και σχετικά κοντα με τον τόπο καταγωγής μου κι όποτε θέλω μπαινω και στον πίνακα γενικής να μην χάσω κι εκεί τη θεσούλα μου!!!!!ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!
Και όσον αφορά τα δυσπρόσιτα συμφωνώ και επαυξάνω με τη ρύθμιση που δεν προσμετρούνται διπλά τα χρόνια 2010-14!!!!ήταν κλειδωμένοι οι πίνακες ..μην ξεχνιόμαστε!!!Δεν κάναμε τις δηλώσεις μας όπως αν ήταν ανοιχτοί!!!!!!
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ
κύριε Υπουργέ, επισημαίνω ότι ο χώρος της παιδείας είναι αυτός που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλον, εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών που ασκήθηκαν. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία πέντε χρόνια, έχουν αποχωρήσει πάνω από 11.000 εκπαιδευτικοί και έχουν προσληφθεί, ως μόνιμοι, μόνο 272. Δεν τηρήθηκαν ούτε καν οι μνημονιακές δεσμεύσεις της προηγούμενης κυβέρνησης για προσλήψεις 1:5 ή 1:10. Είναι βέβαιο πως αν δεν υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί και φέτος το σύστημα θα καταρρεύσει.
κύριε Υπουργέ, ως εκπαιδευτικός και ως μητέρα επανέρχομαι για μια ακόμη φορά στο θέμα της ανάγκης μόνιμων διορισμών στην ΠΕ, προκειμένου να καλυφθούν τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν, καθώς και στο θέμα της αναγνώρισης ολόκληρης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από 1/9/2010. Οι μόνιμοι διορισμοί μπορούν να γίνουν, άμεσα, με το σύστημα 60-40%.
Υπενθυμίζω, κύριε Υπουργέ, ότι το σύστημα διορισμών 60%-40% είναι ένα σύστημα αντικειμενικό και δίκαιο το οποίο αναγνωρίζει τόσο την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όσο και την προϋπηρεσία. Το 2014 και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με απόφασή του δικαίωσε Ιταλούς συμβασιούχους συναδέλφους μας, αναγνωρίζοντας στην ουσία το δικαίωμά τους για μόνιμο διορισμό μετά από 36 μήνες προϋπηρεσία. Η απόφαση αυτή πρέπει να ισχύσει και στη χώρα μας, αφού οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην Π.Ε. έχουν μέχρι και 13 χρόνια προϋπηρεσίας.
κύριε Υπουργέ, θα πρέπει να γίνει άμεσα η σύνταξη των νέων πινάκων αναπληρωτών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες αδικίες που έχουν δημιουργήσει οι προκάτοχοι σας στο υπουργείο Παιδείας.
Η συζηγος μου εχει δωσει ΑΣΕΠ κι εχει ενταχθει στον πινακα αναπληρωτων γενικης. Η βαθμολογια ςτης θα επρεπε να της εχει εξασφαλισει μονιμη εργασια παρολα αυτα συνεχιζει να παλευει τιμια. Η αδικη ρυθμιση για την ειδικη αγωγη, θα τη στειλει στην ανεργια.
Οσον αφορα τα δυσπροσιτα και τη μη προσμετρηση τους, ορθως κινεισθε, καθως οιεκπαιδευτικοι δεν πηγαν σε αυτα η ζητησαν βελτιωση θεσης, γνωριζοντας οτι δεν προσμετρωνται διπλα. Οσοι πηγαν, το εκαναν απο καθαρη τυχη.
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ANAΠΛΗΡΩΤΩΝ.Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ.ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
Όταν το υπουργείο μας έδωσε το δικαίωμα να εργαστούμε σε δομές της Ειδικής Αγωγής και κληθήκαμε να δουλέψουμε σε αυτές έχοντας ως βασικό πτυχίο αυτό του εκπαιδευτικού της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ,όταν αναγνώρισε τα επιπλέον τυπικά προσόντα του καθενός μας (10μηνη προϋπηρεσία) και την εξειδίκευσή μας σε σχέση με τον τομέα της Ειδικής Αγωγής (Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, Σεμινάρια) και μας επέτρεψε να συμπεριληφθούμε στον πίνακα της ειδικής αγωγής (ως ΠΕ 70.5/ ΠΕ 60.5) παράλληλα με την παρουσία μας στον πίνακα της γενικής αγωγής (ΠΕ 70 / ΠΕ 60), Ουδεμία προειδοποίηση και ενημέρωση είχαμε λάβει ότι θα υπάρξει η συγκεκριμένη ή οποιαδήποτε άλλη επίπτωση όσον αφορά το εργασιακό μας μέλλον Με βάση τον ισχύοντα νόμο (3699/2008) και στην περίπτωση που δεν είχε «παγώσει» η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας την 30/06/2010, η προϋπηρεσία μας θα βρισκόταν σήμερα καταχωρημένη και στον πίνακα της Γενικής(ως ΠΕ70-ΠΕ60) και αντίστοιχα στον πίνακα της Ειδικής (ως ΠΕ70,5-ΠΕ60.5). Είναι σαφές λοιπόν πως οι αποφάσεις μας και οι επιλογές μας έγιναν κάτω από ένα εντελώς διαφορετικό νομικό πλαίσιο από αυτό που προσπαθούν να περάσουν με το νέο Πολυνομοσχέδιο και σε καμία περίπτωση δεν έχουν το δικαίωμα να μας στερήσουν δικαιώματα που το ίδιο το υπουργείο μας παρείχε, πόσο μάλλον να μας «τιμωρήσουν» για αυτά και μάλιστα με αναδρομική ισχύ.
Χρόνια τώρα το νομικό και εθιμικό δίκαιο αλλά και οι αποφάσεις της πολιτείας , όταν έχουν να κάνουν με θέσπιση νόμων, προνοούν για μεταγενέστερη κατάσταση και δεν έχουν αναδρομική ισχύ. Αυτό με βάση την αρχή του ευνοϊκότερου καθεστώτος απέναντι στον πολίτη όπως ορίζει η δικονομία.
Προσμέτρηση της μέχρι και το τρέχον σχολικό έτος προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 και 70.50 τόσο στους πίνακες της Γενικής όσο και της Ειδικής Αγωγής (αφού αποκλεισμός τους από τον ένα από τους δυο θα αποτελούσε αναδρομική δυσμενή πράξη καθώς με αυτό το δεδομένο προσλαμβάνονταν).
Ευχαριστώ θερμά
Η ρύθμιση για την ειδική αγωγή πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ.Αν δουλέψουν οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και σεμιναρίων που έχουν ειδίκευση στην ειδική αγωγή,στα γενικά σχολεία, τοτε στα ειδικά σχολεία ποιοι θα διδάξουν, όσοι δεν έχουν επιπλέον γνώσεις;Γιατι όπως ξέρετε οι ΠΕ 71 και ΠΕ61 δεν επαρκούν.Τι θα γίνει με αυτά τα παιδιά, δεν άξίζουν μια καλύτερη εκπαίδευση; με εκπαιδευτικούς που έχουν ειδικευτεί στο πως να δουλέψουν στις δομές της ειδικής αγωγής;Γι αυτό το σκοπό άλλωστε δεν κάναν τα σεμινάρια και τα μεταπτυχιακά;
Όταν το υπουργείο μας έδωσε το δικαίωμα να εργαστούμε σε δομές της Ειδικής Αγωγής και κληθήκαμε να δουλέψουμε σε αυτές έχοντας ως βασικό πτυχίο αυτό του εκπαιδευτικού της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ,όταν αναγνώρισε τα επιπλέον τυπικά προσόντα του καθενός μας (10μηνη προϋπηρεσία) και την εξειδίκευσή μας σε σχέση με τον τομέα της Ειδικής Αγωγής (Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, Σεμινάρια) και μας επέτρεψε να συμπεριληφθούμε στον πίνακα της ειδικής αγωγής (ως ΠΕ 70.5/ ΠΕ 60.5) παράλληλα με την παρουσία μας στον πίνακα της γενικής αγωγής (ΠΕ 70 / ΠΕ 60), Ουδεμία προειδοποίηση και ενημέρωση είχαμε λάβει ότι θα υπάρξει η συγκεκριμένη ή οποιαδήποτε άλλη επίπτωση όσον αφορά το εργασιακό μας μέλλον
Με βάση τον ισχύοντα νόμο (3699/2008) και στην περίπτωση που δεν είχε «παγώσει» η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας την 30/06/2010, η προϋπηρεσία μας θα βρισκόταν σήμερα καταχωρημένη και στον πίνακα της Γενικής(ως ΠΕ70-ΠΕ60) και αντίστοιχα στον πίνακα της Ειδικής (ως ΠΕ70,5-ΠΕ60.5). Είναι σαφές λοιπόν πως οι αποφάσεις μας και οι επιλογές μας έγιναν κάτω από ένα εντελώς διαφορετικό νομικό πλαίσιο από αυτό που προσπαθούν να περάσουν με το νέο Πολυνομοσχέδιο και σε καμία περίπτωση δεν έχουν το δικαίωμα να μας στερήσουν δικαιώματα που το ίδιο το υπουργείο μας παρείχε, πόσο μάλλον να μας «τιμωρήσουν» για αυτά και μάλιστα με αναδρομική ισχύ.
Eπομένως προσμέτρηση της μέχρι και το τρέχον σχολικό έτος προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 και 70.50 τόσο στους πίνακες της Γενικής όσο και της Ειδικής Αγωγής (αφού αποκλεισμός τους από τον ένα από τους δυο θα αποτελούσε αναδρομική δυσμενή πράξη καθώς με αυτό το δεδομένο προσλαμβάνονταν).Χρόνια τώρα το νομικό και εθιμικό δίκαιο αλλά και οι αποφάσεις της πολιτείας , όταν έχουν να κάνουν με θέσπιση νόμων, προνοούν για μεταγενέστερη κατάσταση και δεν έχουν αναδρομική ισχύ. Αυτό με βάση την αρχή του ευνοϊκότερου καθεστώτος απέναντι στον πολίτη όπως ορίζει η δικονομία.
Ευχαριστώ θερμά
Ειμαι πατερας ενος κοριτσιου που απο τα 18 παλευει για το επαγγελμα που επελλεξε. Εχει αριστο ΑΣΕΠ καθως αυτο της ζητηθηκε απο το Υπουργειο, εξειδικευσεις σε πολλους τομεις της εκπαιδευσης,καθως και διδακτορικο τιτλο, για τον οποιο παλεψε πολυ. Παρόλα αυτα η απόφαση του Υπουργειου Παιδειας να ενταξει τους εκπαιδευτικους ειδικης σε δυο πινακες θα της στερησει τη δυνατοτητα εργασιας. Ειναι κριμα να προταχθουν ανθρωποι που απλα εκμετελλευτηκαν καταστασεις για να υπερπηδησουν τους συναδελφους τουςκαι να μεινουν εκτος ανθρωποι που παλευουν εντιμα στον τομεα τους. Σκεφτειτε ξανα αυτο που πατε να κανετε στα παιδιά μας. Η κορη μου θα μεινει στο δρομο με τοσα προσοντα, κι εχει ενα μικρο κοριτσακι. ΒΟΗΘΗΣΤΕ τα παιδιά μας Αποκαταστηστε το αισθημα δικαιου, ο καθενας να βαλει την προυπηρεσια του στον τομεα του οχι σε αλλα χωραφια.
Η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 για τον διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής εκπαίδευσης είναι σε σωστή κατεύθυνση . Οι πίνακες αναπληρωτών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης διαφέρουν ριζικά . Στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης μετρούν οι δύο τελευταίοι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία στη γενική αγωγή . Στον πίνακα ειδικής εκπαίδευσης μετρά η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή , τα σεμινάρια , τα μεταπτυχιακά , τα διδακτορικά . Όσοι υποστηρίζουν ότι η προϋπηρεσία της ειδικής πρέπει να μετρά και στους δύο πίνακες επειδή ο χαρακτήρας της εκπαίδευσης είναι ενιαίος , να μας εξηγήσουν γιατί οι πίνακες που περιέγραψα είναι δύο πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους πίνακες και όχι ένας ενιαίος ;
Οι όροι , οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια πρόσληψης από τους δυο πίνακες είναι διαφορετικά . Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε και η ρύθμιση της παραγράφου 4 να έχει αναδρομικό χαρακτήρα . Η μεταφορά της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε μέσα από πρόσληψη από τον πίνακα ειδικής αγωγής στον πίνακα γενικής ζημιώνει όσους αποκλειστικά προσλαμβάνονται από τους πίνακες γενικής . Αν δεν ισχύσει η αναδρομικότητα στον διαχωρισμό των πινάκων πολλοί συνάδελφοι της δευτεροβάθμιας που έμειναν άνεργοι δύο και τρία χρόνια μέσα στην τελευταία πενταετία λόγω της μνημονιακής αύξησης του διδακτικού ωραρίου και του κλεισίματος σχολείων από την Διαμαντοπούλου , θα μείνουν εκ νέου άνεργοι . Κι όλα αυτά την στιγμή που όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή εργάζονταν κανονικά και συγκέντρωναν αβίαστα προϋπηρεσία που μεταφέρεται στον πίνακα γενικής αγωγής μέχρι το 2015 . Ανάλογη μοίρα , αυτή της ανεργίας , περιμένει και πολλούς συναδέλφους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής .
Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον οικείο πίνακα απ όπου αυτή αποκτήθηκε ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ αποτελεί στοιχείο ισονομίας , ισότητας και δικαιοσύνης .
Όχι στα διπλά μόρια στα δυσπρόσιτα από το 2010. δεν το γνωρίζαμε και δεν τα δηλώναμε.
ΝΑΙ στον διαχωρισμό ειδικής γενικής. και αυτό γιατί τα κριτήρια πρόσληψης είναι διαφορετικά.
Ενιαία εκπαίδευση, ενιαίοι εκαπιδευτικοι! Η ειδική αφωγή είναι κομμάτι, αναπόσπαστο και ισότιμο μέλος της γενικής εκπαίδευσης και όχι κάτι ξέχωρο και αποκομένο! Είναι πρωτάκουστο και μάλιστα δια στόματος αριστερής κυβέρνησης να μην προσμετράται η πτουπηρεσία που προσφέρθηκε στην ειδική αγωγή ως ενιαία εκπαιδευτική! ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑς ΤΩΝ 70.50/60.50 ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΟΠΟΠΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗς ΑΓΩΓΗΣ!
Παρακολουθουμε με κομμενη την ανασα τις εξελιξεις πανω στο θεμα της ειδικης αγωγής και απορω με τη στηριξη μερικων της ενιαιας εκπαιδευσης….εφοσον το προσον προσληψης ηταν το μεταπτυχιακο η σεμιναριο στην ειδικη και η προσληψη ηταν απο τον πινακα ειδικης γιατι να μη προσμετραται στον αντιστοιχο πινακα που αποκτηθηκε? περιμενουμε να πραξετε τα δεοντα γιατι αλλιως η ενιαια εκπαιδευση προσταζει ΟΛΗ την προπηρεσια γενικης στους πινακες ειδικης!!!! ως προς τα δυσπροσιτα φυσικα οχι στο διπλασιασμο γιατι προσβαλλεται η αξία των νομων… Με λύπη στεκομαστε μπροστα στην καταφορη αδικια και μονο που τιθεται θεμα συζητησης κατι τοσο απλο ΔΙΚΑΙΟ και αυτονόητο….Σας παρακαλουμε μη πετατε στα σκουπιδια κοπους χρονων εξαιτιας αγορασμενων πτυχιων και μη στελνετε κοσμο στην ΑΝΕΡΓΙΑ ειναι μεγαλη αδικια!!!!
Συμφωνώ με την παράγραφο 2. Δεν γνωρίζαμε ότι τα μόρια στα δυσπρόσιτα θα διπλασιαστούν και γι αυτό δεν τα δηλώναμε.
Όσον αφορά την ειδική αγωγή θα πρέπει ο διαχωρισμός να ισχύει απο το 2010 γιατί η κατάυαξη και η πρόσληψη στην γενική αγωγή γινόταν με βάση τον ασεπ και την προϋπηρεσία και όχι τα σεμινάρια και τα μεταπτυχιακά. ΟΙ πιο πολλοι της ειδικής δεν έχουν ασεπ. και δεν θα μείνουν άνεργοι. θα δουλέψουν στην ειδική. ενω εμείς στην γενική δεν θα έχουμε δουλειά το Σεπτέμβρη γιατί θα βρεθούν μπροστά μας άτομα χωρίς ασεπ.
Ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός πε60, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.Επίσης, η ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, θα πρέπει να ισχύσει αναδρομικά! Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή έχουν ως προσόν πρόσληψης μόνο τα σεμινάρια των 400 ωρών ή μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή.Αντίθετα οι αναπληρωτές που εργάζονται στην γενική αγωγή έχουν ως προσόν πρόσληψης μόνο τη βαθμολογία από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δεδομένου λοιπόν ότι πρόκειται για δυο διαφορετικές δομές εκπαίδευσης με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ, είναι απαραίτητος ο διαχωρισμός των δυο πινάκων συνολικά από το 2010.Αξίζει να σημειωθεί ότι η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ειδικής αγωγής προσμετράται όλα αυτά τα χρόνια στον οικείο πίνακα, όπου και προέρχεται. Είναι βέβαιο πως η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δομές της ειδικής στον πίνακα της γενικής αδικεί τους αναπληρωτές της γενικής αγωγής και τους καταδικάζει σε ανεργία το επόμενο σχολικό έτος. Αντίθετα οι αναπληρωτές της ειδικής αν η προϋπηρεσία τους μετρήσει μόνο στον πίνακα της ειδικής αγωγής αναδρομικά από το 2010 θα συνεχίσουν να εργάζονται στις δομές της ειδικότητάς τους, όπως άλλωστε γίνεται μέχρι σήμερα. Καλούμε το υπουργείο Παιδείας να επιδείξει αίσθημα δικαιοσύνης και να προστατεύσει τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής.
Να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 του άρθρου 47 που καταπατά το δικαίωμα των εκπαιδευτικών να προσμετράται η προϋπηρεσία στον κλάδο τους.
Μιας και βρισκόμαστε μπρος σε νέα αλλαγή κριτηρίων επιλογής εκπαιδευτικών είτε μόνιμου προσωπικού είτε αναπληρωτών πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει συνέχεια των δύο πινάκων (μόνιμων-αναπληρωτών). Τα κριτήρια να είναι κοινά, να προσμετρούνται για τους δύο πίνακες και θα πρέπει να είναι: 1) Επιτυχία ΑΣΕΠ, 2) Ακαδημαϊκά κριτήρια, 3) Προϋπηρεσία, 4) Κοινωνικά κριτήρια.
Παραπέμπω στα άρθρα 3,4,5 του Ν. 3848/2010, ίσως με κάποια διαφοροποίηση στα μόρια που αφορούν το κάθε κριτήριο ξεχωριστά.
Πιστεύω, ότι αντιμετωπίζει σφαιρικά την κατάρτιση πινάκων των εκπαιδευτικών (μόνιμων και αναπληρωτών), όπως αντιμετωπίζει το ΑΣΕΠ την επιλογή προσωπικού σε όλο τον Δημόσιο τομέα.
Σχετικά με τις άδειες των αναπληρωτών.
Να χορηγούνται και ειδικές άδειες, όπως γίνεται στους μόνιμους, για γονείς παιδιών με αναπηρίες, σύνδρομο Down, κ.λ.π
• Είμαι μόνιμη δασκάλα εδώ και 18 χρόνια και θα ήθελα να δηλώσω κι εγώ την έντονη αντίθεση μου για την ΑΔΙΚΗ ρύθμιση περί διαχωρισμού της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση. Πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ άδικο συνάδελφοι με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, οι οποίοι είναι πολύ αξιόλογοι και μας βοηθούν τόσο πολύ στο έργο μας, να μην μπορούν να μπουν στον πίνακα της γενικής στερώντας τους το δικαίωμα του διορισμού τους.
Η ρύθμιση πρέπει να αποσυρθεί!!!
Από τη στιγμή που αποφασιζεται να ανοίξουν οι πίνακες θα πρέπει να δοθούν και τα διπλά μόρια σε όσους δούλεψαν τα έτη 2010 -2014 στις δυσπροσιτες σχολικές μονάδες. Τι διακρίσεις είναι αυτές μεταξύ των εκπαιδευτικών ?Κανείς δε βρέθηκε εκεί τυχαία. Αν κάποιος αρνιοταν να υπηρετησει τα έτη αυτά στα δυσπροσιτα θα διαγραφοταν για 2 χρόνια από τους πίνακες.Απαιτουμε να δοθούν τα διπλά μόρια σε όλους όσους δούλεψαν και θα δουλεύουν σε αυτές τις σχολικές μονάδες.
Άδικη η ρύθμιση για τα δυσπροσιτα. Γιατί να υπάρχει διάκριση ανάμεσα στους εκπαιδευτικους που δούλεψαν στα δυσπροσιτα μέχρι το 2010 και μετά το 2014 και σε αυτούς που δούλεψαν κάτω από τις ίδιες αντιξοες συνθήκες στα σχολεία αυτά τα έτη 2014 -2014 ??Όλοι πρέπει να πάρουν τα διπλά μόρια που τους αναλογουν.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014 ΟΛΟΙ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΣΕΠ.ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΠ ΤΟ 2010
Δίκαιος ο διαχωρισμός της προυπηρεσίας γενικής και ειδικής αλλά πρέπει να ισχύσει από το 2010 και μετά!!! Μία επιτυχία στον ασεπ που μας εξασφαλίζει δουλειά έως σήμερα δεν μπορεί να συγκριθεί με σεμινάρια 400 ωρών!! Κοπιάσαμε για να γράψουμε έναν καλό βαθμό και τώρα με το άνοιγμα των πινάκων βλέπουμε τις θέσεις να πηγαίνουν περίπατο και μας να μένουμε άνεργες από τη νέα χρονιά? Τι είδους δικαιοσύνη είναι αυτή?? Τι επιβραβεύεται τέλος πάντων? Το διάβασμα και τους κόπους μας όλα αυτά τα χρόνια ή τα αγορασμένα σεμινάρια?? Στην τελική αφού επέλεξαν την ειδική αγωγή κοπέλες με σεμινάρια και μεταπτυχιακά να προσμετρηθεί και η προυπηρεσία τους εκεί!! Ελπίζουμε να το ξανασκεφτείτε και να πράξετε το δίκαιο για την πλειοψηφία!!
Το νομιμο και σωστο ειναι να ΜΗΝ υπολογιστουν διπλα τα μορια στα δυσπροσιτα τα χρονια 2010-2014,σ’ αυτο το σημειο ειναι στο σωστο δρομο το νομοσχεδιο.
Δεν είναι δυνατόν σε άλλες δομές να δουλεύεις και αλλού να προσμετράται η προυπηρεσία σου!! Χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπετε την αδικία αυτη αλλά το συγκεκριμένο μέτρο πρέπει να ισχύσει για όλα αυτά τα χρόνια από το 2010 και μετά!!! Ο Ασέπ που δώσαμε όλες εμείς οι αναπληρώτριες νηπιαγωγοί ήταν μια πολύ δύσκολη διαδικασία και καταφέραμε να γράψουμε έναν καλό βαθμό ο οποίος μας εξασφάλισε την αναπλήρωση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας!! Πώς τώρα θα μπουν μπροστά μας στους πίνακες κοπέλες που δεν έδωσαν καν ασεπ ή έγραψαν σε αυτόν μια όχι τόσο ικανοποιητική βαθμολογία???? Είναι τραγικό να μείνουμε άνεργες μετά από τόσα χρόνια δουλειάς!!Δεν το καταλαβαίνετε?? Έκαναν σεμινάρια και μεταπτυχιακά για να δουλέψουν στην ειδική αγωγή!!! Ε ας προσμετρηθεί η προυπηρεσία τους στον οικείο πίνακα να τελειώνουμε!!Έλεος πια!!
Εργαζόμαστε σε δομές Ειδικής Αγωγής από ανάγκη να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται κάθε χρονιά και για τα οποία δεν αρκούν οι απόφοιτοι των τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 71 – ΠΕ 61).
Όταν λοιπόν καλυφθούν, πολύ σύντομα, τα κενά που υπάρχουν, από συναδέλφους ΠΕ 71 – ΠΕ 61, τότε δε θα έχουμε λόγο ύπαρξης και οι πίνακες .50 θα εξαφανιστούν, μαζί με την προϋπηρεσία μας! Ουσιαστικά η προϋπηρεσία που λαμβάνουμε στον πίνακα της ειδικής αγωγής είναι εικονική και πολύ σύντομα θα είναι ανύπαρκτη!!
Αυτή είναι η δικαιοσύνη του κράτους δικαίου;;;
Ζητάμε δικαιοσύνη και την ευκαιρία να έχουμε επαγγελματικό μέλλον!!!
Ούτε κλέψαμε ούτε σκοτώσαμε κανέναν, δεν καταλαβαίνω γιατί προσπαθείτε να μας αφανίσετε.
Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά και στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) και στον πίνακα των ΠΕ 70.50-ΠΕ 60.50, η προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60.
Το θέμα όσων απέκτησαν προϋπηρεσία μέχρι το 2009 στην ενισχυτική, θα το κοιτάξει κάνεις; Όλοι όσοι εμπλέκονται, γνωρίζουν πολύ καλά πως γίνονταν η επιλογή ατόμων. Με βάση τις γνωριμίες. Είναι άδικο να στερείτε από άτομα που δεν είχαν καν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαγωνισμό την ευκαιρία του διορισμού.
Ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΠΕ60, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47. Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή. Συγκεκριμένα, με τον μη διπλασιασμό των μορίων όσων βρέθηκαν στη διάρκεια του «τυφλού» χρονικού διαστήματος 2010-2014 σε δυσπρόσιτα σχολεία, θεωρώ πως είναι δίκαιο να μην προσμετρηθούν στο διπλάσιο, δεδομένου πως την ανωτέρω περίοδο όσοι εργάστηκαν ως αναπληρωτές, αυτό έγινε με το ισχύον τότε καθεστώς, της εξ ολοκλήρου δηλαδή μη προσμέτρησης προϋπηρεσίας. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. Κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική και τη νομιμότητα.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου¨» Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή; Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60.Ζητούμε αναδρομικό διαχωρισμό πινάκων απο 2010 της ειδικής από τη γενική αγωγή για τους ίδιους προφανείς λόγους που αφορούν την ηθική τάξη και τη δικαιοσύνη.
Να ανοίξουν οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό, καθώς ουδείς γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 3848/2010.
Η ρύθμιση της ειδικής,σχετικά με το διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής,είναι μια δίκαιη ρύθμιση,η οποία όμως θα πρεπει να εφαρμοσθεί αναδρομικά και όχι εφεξής.Ο διαχωρισμός θα πρεπει να γίνει συνολικά για όλα τα έτη απο το 2010 και μετά.
Ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΠΕ60, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47. Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή. Συγκεκριμένα, με τον μη διπλασιασμό των μορίων όσων βρέθηκαν στη διάρκεια του «τυφλού» χρονικού διαστήματος 2010-2014 σε δυσπρόσιτα σχολεία, θεωρώ πως είναι δίκαιο να μην προσμετρηθούν στο διπλάσιο, δεδομένου πως την ανωτέρω περίοδο όσοι εργάστηκαν ως αναπληρωτές, αυτό έγινε με το ισχύον τότε καθεστώς, της εξ ολοκλήρου δηλαδή μη προσμέτρησης προϋπηρεσίας. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. Κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική και τη νομιμότητα.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου¨» Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή; Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60. Απαιτούμε αναδρομικό διαχωρισμό πινάκων απο 2010 της ειδικής από τη γενική αγωγή για τους ίδιους προφανείς λόγους που αφορούν την ηθική τάξη και τη δικαιοσύνη.
Να ανοίξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό, καθώς ουδείς γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 3848/2010 . Θέλω να τονίσω την ανάγκη κάλυψης όλων των κενών με διορισμούς μόνιμου προσωπικού και όχι προσλήψεις μέσω προγραμμάτων «κοινωφελούς εργασίας» του Ο.Α.Ε.Δ.