Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται στους Κύριους και Επικουρικούς Πίνακες με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανά κλάδο πραγματοποιούνται από τους Κύριους Πίνακες και σε περίπτωση εξάντλησης αυτών πραγματοποιούνται από τους αντίστοιχους Συμπληρωματικούς Πίνακες. Σε περίπτωση εξάντλησης και των Συμπληρωματικών Πινάκων πραγματοποιούνται προσλήψεις από τους αντίστοιχους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.
3. Οι κλάδοι ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατάσσονται στους ίδιους πίνακες με τους κλάδους ΠΕ60 και ΠΕ70 αντιστοίχως.
4. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
5. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι πιστοποιημένα έχουν επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική Γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών ή τυφλών μαθητών ή/και για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης ή για κωφούς και βαρήκοους μαθητές που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ειδικά για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης και κώφωσης τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί με επάρκεια στην ΕΝΓ και στην ΕΓΒ.
Για την πιστοποίηση επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ισχύουν οι βεβαιώσεις που χορηγούνται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος και από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, μονάδας Αγωγής Κωφών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Για την πιστοποίηση γνώσης της Ελληνικής Γραφής Braille (ΕΓΒ) ισχύουν οι βεβαιώσεις πιστοποίησης επάρκειας της γραφής Braille που χορηγούνται: α) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, β) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» και γ) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille.

  • 2 Απριλίου 2017, 10:48 | fay

    ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!
    15 χρονια υπηρετουμε και εμεις στην ΕΑΕ…πολυ πριν τους αποφοιτους του Βολου…συνειδητα και με αγαπη…σταματηστε τα «επιχειρηματα της ντροπης»!
    Στηριζουμε την τροπολογια!

  • 2 Απριλίου 2017, 10:46 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Π.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 10:45 | fotini

    NAI στην τροπολογια!!!
    Δικαιωση μετα απο τοσα χρονια αλλα και ταυτοχρονα λυπη που βλεπω συνεχως να χρησιμοποιειται η προοδος των παιδιων, τα ιδια τα παιδια αλλα και το οτι υπολειτουργουν τα σχολεια και υποβαθμιζεται η ΕΑΕ..δεν ειναι αυτα επιχειρηματα…λυπαμαι…

  • 2 Απριλίου 2017, 10:43 | Παπαπέτρου Κ.

    ΑΜΕΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ!

    Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες παρατηρήσεις. Πώς γίνεται το υπουργείο να δέχεται να μπαίνουν σε ένα πίνακα κάτοχοι διδακτορικού/μεταπτυχιακού και κάτοχοι ενός σεμιναρίου 400 ωρών με μεγάλη προυπηρεσία; Από πότε το σεμινάριο θεωρείται προσόν διορισμού όπως το μεταπτυχιακό/διδακτορικό; Αυτό δεν πρέπει να στέκει και νομικά και θα το δούμε τις επόμενες μέρες με τον δικηγόρο μας. Κατά την άποψή μας θα πρέπει οι κάτοχοι σεμιναρίου να μεταβούν στον επικουρικό πίνακα και στον κύριο να είναι μόνο οι κάτοχοι μεταπτυχιακού/διδακτορικού.

    Γιατί να αλλάξει η μοριοδότηση της προυπηρεσίας από 0.25 σε 0.20 για άλλη μια φορά; Θα πρέπει να μείνει σταθερή η μοριοδότηση(στο 0.20) ώστε να έχουμε μια άποψη για την σειρά μας στον πίνακα και να μην αλλάψει ριζικά ο πίνακας

    Επίσης υπάρχει μεγάλη μοριοδότηση των κοινωνικων κριτηρίων κατά την άποψή μας. Πώς γίνεται κάποιοι να παίρνουν 7 μόρια, περισσότερα από κάτοχο διδακτορικού; Θα μπορούσε να υπάρχει πρόβλεψη ώστε να παίρνουν ένα καλό επίδομα, όπου προσληφθούν, γιατί να προηγούνται στις προσλήψεις από τους άλλους;

  • 2 Απριλίου 2017, 10:40 | κατερινα

    Στηριζω την τροπολογια!!
    Ας σταματησετε επιτελους να χρησιμοποιειτοθ τα παιδια-τις οικογενειες τους-την προοδο τους και την «υποστελεχωση και υποβαθμιση» των σχολειων!Ντροπη!
    Σωστη και δικαιη επιτελους η τροπολογια!!

  • 2 Απριλίου 2017, 10:36 | vaggelis

    Σωστη και δικαιη τροπολογια!
    Προσμετρηση και Ασεπ, οπως παλιοτερα.
    Η εξειδικευση ερχεται και με το μεταπτυχιακο και το διδακτορικο οπως και η προυπηρεσια αποκταται και απο τα μεταπτυχιακα(οπως ΠΜΕ του ΠΤΕΑ στο Βολο).Παγκοσμιως τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα ειναι ανωτερα των προπτυχιακων και αφου δεν πρεπει να κοιταμε το προσωπικο μας συμφερον, να μετρανε ολα τα προσοντα. Ντροπη να χρησιμοποιειται τα παιδια αλλα και τη μη σωστη λειτουργια των σχολειων (πειραματισμοι και αλλα)..ελεος πια…
    Στηριζω την τροπολογια!!

  • 2 Απριλίου 2017, 10:35 | Θεοχάρης

    Στηρίζω την τροπολογία.

  • 2 Απριλίου 2017, 10:26 | Ξενια

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!
    Επιτέλους μια πιο δίκαιη διαχείριση για όλους! Η Αγωγή είναι μία!

  • 2 Απριλίου 2017, 10:25 | Χάρης

    ΣΤΗΡΊΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ.
    ΤΈΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΌΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71..

  • 2 Απριλίου 2017, 10:24 | Βαΐτσα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ.
    ΤΈΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΌΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71..

  • 2 Απριλίου 2017, 10:20 | Κατερίνα

    Ναι στην τροπολογία!!!

  • 2 Απριλίου 2017, 10:08 | μαρια

    Δικαστικά, κινηματικά, επιστημονικά, όλοι, η εκπαιδευτική κοινότητα, το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της ΕΑΕ, θα αντιμετωπίσουν την εφαρμογή διατάξεων που -πάνω απ’ όλα- καταστρατηγούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ίδιων των παιδιών.

  • 2 Απριλίου 2017, 09:59 | Κωνσταντίνα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Αποκατάσταση της αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ!!!

  • 2 Απριλίου 2017, 09:59 | αννα

    Η προτεινόμενη Υ.Α. εξυπηρετεί “φωτογραφικά” μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών (όχι κλάδο/ ειδικότητα), των συναδέλφων μας που: α) έκαναν μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/ Σχολική Ψυχολογία και β) κατοχύρωσαν προϋπηρεσία πριν την απόφαση του ΙΕΠ για εφαρμογή αυστηρών κριτηρίων των μεταπτυχιακών (1482/11-3-2016). Με άλλα λόγια, αν το Υπουργείο Παιδείας ήθελε να εξισώσει τις διδακτορικές/ μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ με τον βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ, θέτοντας επιστημονικά επιχειρήματα, δεν χρειαζόταν καν να μπει στη λογική της διαφορετικής μοριοδότησης. Δεν θέλει όμως να κάνει αυτό. Δεν θέτει κανένα επιστημονικό επιχείρημα (“μεταπτυχιακό και βασικό πτυχίο είναι επιστημονικά ισάξια”) ή επιχείρημα σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα (τα βασικά πτυχία όλων των εκπαιδευτικών θα παίρνουν πια μόρια, το μεταπτυχιακό ΕΑΕ θα μοριοδοτείται στους πίνακες γενικής αγωγής κ.λπ.). Το λέμε ξανά: η προτεινόμενη Υπουργική Απόφαση κάνει “εξυπηρέτηση” σε μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών και τίποτα άλλο.

  • 2 Απριλίου 2017, 09:57 | αννα

    Ζητάμε:
    α) Την απόσυρση του άρθρου 48, Ν.4415/2016.
    β) Την απόσυρση της τροπολογίας που ψηφίστηκε στις 29/3/2017
    γ) Τη μη έκδοση της προτεινόμενης Υπουργικής Απόφασης
    δ) Μαζικούς Διορισμούς και κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση

  • 2 Απριλίου 2017, 09:56 | Κυριακή Δ.

    Ισονομία.
    Ισονομία σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. Άρα, είναι ίσοι ενώπιον της νομοθεσίας που αφορά στη Στελέχωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
    Πού βρίσκεται, λοιπόν, η Ισονομία:
    – όταν ένας συνάδελφός μας δάσκαλος ή νηπιαγωγός ή καθηγητής που (καλώς) έχει μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ μοριοδοτείται για αυτό το μεταπτυχιακό μόνο για τη Στελέχωση της ΕΑΕ και όχι για τη Στελέχωση της Γενικής Αγωγής; Πρόκειται για το ίδιο φυσικό πρόσωπο με τον ίδιο τίτλο σπουδών.
    – όταν ένας συνάδελφός μας δάσκαλος ή νηπιαγωγός με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή δεν μοριοδοτείται ούτε για το μεταπτυχιακό του στην Ειδική Αγωγή, ούτε για κάποιον άλλον μεταπτυχιακό του τίτλο στην Εκπαίδευση ή στην Παιδαγωγική; Ταυτόχρονα, κανένας τίτλος δεν του παρέχει το δικαίωμα να στελεχώσει τη Γενική Εκπαίδευση.
    – στη Γενική Εκπαίδευση οι πίνακες διοριστέων συγκροτούνται με βάση τον βασικό τίτλο σπουδών. Όμως, με τη ρύθμιση του Ν.4415/2016, άρθρο 48, στον πίνακα διοριστέων στην ΕΑΕ δικαίωμα –πλέον- άμεσου διορισμού διαθέτουν και οι συνάδελφοι χωρίς βασικό τίτλο σπουδών (με διδακτορικές/ μεταπτυχιακές σπουδές) ή χωρίς καν σπουδές στην ΕΑΕ (μόνο 5ετή προϋπηρεσία).
    – κάθε απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος (δημοτικής εκπαίδευσης, προσχολικής ηλικίας) ή καθηγητικής σχολής εντάσσεται σε έναν πίνακα αναπληρωτών που συγκροτείται με βάση το πτυχίο, την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την προϋπηρεσία. Αυτό δεν ισχύει, όμως, για τον απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής.
    Για μια ακόμη φορά τονίζουμε ότι τα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα ΔΕΝ πρέπει να αποτελούν κριτήριο για τον τρόπο πρόσληψης – διορισμού στην εκπαίδευση. Για τους κλάδους που υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών, οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών θα πρέπει να γίνονται με βάση όσα ισχύουν για τη γενική εκπαίδευση, με βάση το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία.

  • 2 Απριλίου 2017, 09:20 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Κύριε Υπουργέ,εμείς που επιλέξαμε να υπηρετήσουμε την ΕΑΕ, επειδή θέλουμε να προσφέρουμε τις γνώσεις μας και την κατάρτισή μας στις υπηρεσίες των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, επιλέξαμε να εισαχθούμε στις Πανεπιστημιακές Σχολές που οδηγούν στην απόκτηση του βασικού πτυχίου ΕΑΕ. Προσωπικά, έχω εισαχθεί στο τμήμα ΕΚΠ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση ΑμΕΑ μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων με την πεποίθηση ότι μόνον η σχολή αυτή, όπως και το ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προσφέρουν την απαραίτητη εξειδικευμένη εκπαίδευση, επάρκεια και πρακτική άσκηση σε δομές ΕΑΕ, ώστε να είναι σε θέση ο απόφοιτος των τμημάτων αυτών να προσφέρει τις υπηρεσίες του στα άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την ευαισθησία και τις ειδικές επιστημονικές γνώσεις και δεξιότητες που αρμόζουν για την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών – και όχι μόνο – αναγκών τους. Οι άνθρωποι που χρήζουν ΕΑΕ έχουν ανάγκη από πλήρως εκπαιδευμένους και επιστημονικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς και όχι από εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης (ικανότατους, δεν αμφιβάλω, στο χώρο της γενικής εκπαίδευσης), οι οποίοι με ένα μεταπτυχιακό τίτλο αμφιβόλου ποιότητας αποφάσισαν να μεταπηδήσουν στο χώρο της ΕΑΕ λόγω της ασφυκτικής πίεσης που ασκεί στη ζωή όλων μας η οικονομική κρίση. Κατανοώ το σκεπτικό τους, αλλά η ΕΑΕ δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί η Πολιτεία στις ανάγκες των ΑμΕΑ και όχι για να απορροφηθούν οι αδιόριστοι της γενικής εκπαίδευσης. Πουθενά στον κόσμο όταν υπάρχουν απόφοιτοι σχολής που το βασικό τους πτυχίο τούς αναγνωρίζει επαγγελματικά δικαιώματα ως ειδικούς στο αντικείμενο των σπουδών τους δεν υποβιβάζονται έναντι αποφοίτων άλλων σχολών, επειδή οι τελευταίοι κατέχουν ένα ΣΥΝΑΦΕΣ μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή σεμινάριο ή προϋπηρεσία. Δεν μπορεί να εξισώνετε τους αποφοίτους των τμημάτων ΕΚΠ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση ΑμΕΑ και τους συναδέλφους του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που σπουδάζουν 4 χρόνια και κάνουν πρακτική άσκηση 2 εξάμηνα σε δομές ΕΑΕ με εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σεμινάρια ή προϋπηρεσία… Πώς θα ανταποκριθούν οι άνθρωποι αυτοί στις ποικίλες και πολλαπλές ειδικές ανάγκες των μαθητών ΑμΕΑ, αναρωτήθηκε κανείς;;;;;;;;

    (Τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων της κατεύθυνσης έχουν κατοχυρωθεί από με το Νόμο 3699/2008 (Φ.Ε.Κ. 199/2-10-2008) «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και τις σχετικές τροποποιήσεις του Νόμου 3966/2011 (ΦΕΚ 118/24-5-2011), άρθρο 56 παρ 1 & 2:
    «Ο πτυχιούχος της κατεύθυνσης «Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» έχει τα τυπικά προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό του συνιστώμενου κλάδου ΠΕ 71 (Δασκάλων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΕΑΕ). Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 71 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε δημοτικά σχολεία ΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης, παροχής διδασκαλίας στο σπίτι και με απόσπαση καλύπτουν ανάγκες σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ). Επίσης όταν συμπληρώσουν τριετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε αυτά, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ».
    Ο πτυχιούχος της κατεύθυνσης «Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» έχει την επιστημονική δυνατότητα να ασχολείται με την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ως εξειδικευμένο προσωπικό στην ειδική αγωγή με βάση την εξέλιξη των τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Παράλληλα έχει κύρια επαγγελματική ενασχόληση ως ειδικός της διάγνωσης, αξιολόγησης, συμβουλευτικής και σχεδιασμού προγραμμάτων– την αξιολόγηση των παιδιών/ ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες και
    – το σχεδιασμό, την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ενίσχυση των ακαδημαϊκών, κοινωνικών, επικοινωνιακών, κινητικών δεξιοτήτων.Το σχετικό χωρίο ανακτήθηκε από την ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής. Διαθέσιμο στο http://www.uom.gr/index.php?tmima=7&categorymenu=2

    Αιτούμαι την ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ 61 ΚΑΙ ΠΕ 71 στους πίνακες της ΕΑΕ και τον άμεσο διορισμό τους. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη από ικανούς, πλήρως εκπαιδευμένους και έμπειρους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ που θα υπηρετούν ως μόνιμοι στις θέσεις τους.

  • 2 Απριλίου 2017, 09:14 | Ζωή

    Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:33 | Χαρούλα

    Αξιοκρατική και δίκαιη η ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών απόφοιτων των τμημάτων ειδικής αγωγής και των εκπαιδευτικών με διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους αντίστοιχων τμημάτων.
    Από τη στιγμή όμως που ο κ. Υπουργός Παιδείας δηλώνει δημοσίως υπερασπιστής της ισονομίας και εφόσον μιλάμε πάντα για ενιαία εκπαίδευση, θα πρέπει να εφαρμόζεται ως προς όλα τα σημεία της, πράγμα που αδικαιολόγητα μέχρι τώρα δεν συμβαίνει:
    α)Εφόσον είναι ήδη σε ισχύ η μεταφορά της προϋπηρεσίας από την ειδική στη γενική αγωγή θα πρέπει αυτονόητα και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, να ισχύει και το αντίστροφο, η μεταφορά δηλαδή της προϋπηρεσίας από τη γενική στην ειδική αγωγή.
    β)Η διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που πραγματοποιείται σε δυσπρόσιτα σχολεία της ειδικής αγωγής να προσμετράται και στον αντίστοιχο πίνακα και όχι μόνο σε αυτόν της γενικής
    γ)Εφόσον η η πολυτεκνία και η τριτεκνία εντάσσονται στα κοινωνικά κριτήρια και μοριοδοτούνται , αυτονόητα και αναλογικά θα πρέπει να μοριοδοτείται και οποιαδήποτε άλλη οικογενειακή κατάσταση(2 τέκνα,1 κ.ο.κ)

  • 2 Απριλίου 2017, 08:31 | Ιωαννα

    Οχι στην τροπολογια

  • 2 Απριλίου 2017, 08:10 | Α.Σ.

    Γενικἀ υπέρ της τροπολογίας. Όλα καλά κι όλα ωραία, τα πράγματα μπαίνουν σιγά-σιγά στη θέση τους, μόνο που υπάρχει κι ένα αρνητικό, μία μεγάλη αδικία θα εξακολουθεί να διαιωνίζεται: η αδικία αυτή είναι ότι τώρα κάποιοι που εργάζονταν στην ειδική θα μεταπηδήσουν με τα μόρια προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική. Έτσι, όσοι υπηρετούσαν στη γενική θα χάσουν αδίκως θέσεις. Έπρεπε η προϋπηρεσίες να διαχωρίζονται και να μετράνε μόνο στον τομέα που αποκτήθηκε η καθεμία(ή ειδική ή γενική, όχι και στις δύο δομές). Έκαστος εφω ετάχθη.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:07 | Αποστολης

    Ζητάμε:
    α) Την απόσυρση του άρθρου 48, Ν.4415/2016.
    β) Την απόσυρση της τροπολογίας που ψηφίστηκε στις 29/3/2017
    γ) Τη μη έκδοση της προτεινόμενης Υπουργικής Απόφασης
    δ) Μαζικούς Διορισμούς και κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση

  • 2 Απριλίου 2017, 08:05 | Γιωργος

    Δικαστικά, κινηματικά, επιστημονικά, όλοι, η εκπαιδευτική κοινότητα, το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της ΕΑΕ, θα αντιμετωπίσουν την εφαρμογή διατάξεων που -πάνω απ’ όλα- καταστρατηγούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ίδιων των παιδιών.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:04 | Λενα

    Ισονομία.
    Ισονομία σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. Άρα, είναι ίσοι ενώπιον της νομοθεσίας που αφορά στη Στελέχωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
    Πού βρίσκεται, λοιπόν, η Ισονομία:
    – όταν ένας συνάδελφός μας δάσκαλος ή νηπιαγωγός ή καθηγητής που (καλώς) έχει μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ μοριοδοτείται για αυτό το μεταπτυχιακό μόνο για τη Στελέχωση της ΕΑΕ και όχι για τη Στελέχωση της Γενικής Αγωγής; Πρόκειται για το ίδιο φυσικό πρόσωπο με τον ίδιο τίτλο σπουδών.
    – όταν ένας συνάδελφός μας δάσκαλος ή νηπιαγωγός με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή δεν μοριοδοτείται ούτε για το μεταπτυχιακό του στην Ειδική Αγωγή, ούτε για κάποιον άλλον μεταπτυχιακό του τίτλο στην Εκπαίδευση ή στην Παιδαγωγική; Ταυτόχρονα, κανένας τίτλος δεν του παρέχει το δικαίωμα να στελεχώσει τη Γενική Εκπαίδευση.
    – στη Γενική Εκπαίδευση οι πίνακες διοριστέων συγκροτούνται με βάση τον βασικό τίτλο σπουδών. Όμως, με τη ρύθμιση του Ν.4415/2016, άρθρο 48, στον πίνακα διοριστέων στην ΕΑΕ δικαίωμα –πλέον- άμεσου διορισμού διαθέτουν και οι συνάδελφοι χωρίς βασικό τίτλο σπουδών (με διδακτορικές/ μεταπτυχιακές σπουδές) ή χωρίς καν σπουδές στην ΕΑΕ (μόνο 5ετή προϋπηρεσία).
    – κάθε απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος (δημοτικής εκπαίδευσης, προσχολικής ηλικίας) ή καθηγητικής σχολής εντάσσεται σε έναν πίνακα αναπληρωτών που συγκροτείται με βάση το πτυχίο, την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την προϋπηρεσία. Αυτό δεν ισχύει, όμως, για τον απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής.
    Για μια ακόμη φορά τονίζουμε ότι τα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα ΔΕΝ πρέπει να αποτελούν κριτήριο για τον τρόπο πρόσληψης – διορισμού στην εκπαίδευση. Για τους κλάδους που υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών, οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών θα πρέπει να γίνονται με βάση όσα ισχύουν για τη γενική εκπαίδευση, με βάση το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:03 | Φενια

    Η προτεινόμενη Υ.Α. συνεχίζει τους πειραματισμούς και το καθεστώς “εξαίρεσης” για την ΕΑΕ παρά τα λεκτικά περιτυλίγματα περί “ισονομίας”, “ενιαίας εκπαίδευσης”, “μίας Παιδαγωγικής Επιστήμης” κ.ά. που ακούγονται και γράφονται κατά καιρούς. Βασικό μας αίτημα τόσα χρόνια ήταν να ισχύσει στη στελέχωση της ΕΑΕ (μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμούς, προσλήψεις) ό,τι ισχύει και για τη στελέχωση της γενικής εκπαίδευσης. Όλα αυτά ανατρέπονται, όχι μόνο από την τωρινή τροπολογία και Υ.Α., αλλά κυρίως από το άρθρο 48 του Ν.4415/2016 (τροπολογία Αυγούστου), που δίνει μάλιστα δικαίωμα άμεσου διορισμού, απόσπασης ή συμπλήρωσης ωραρίου -σε δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης- συναδέλφων εκπαιδευτικών χωρίς καν σπουδές στην ΕΑΕ, πλήττοντας καίρια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:02 | Ξενια

    Η προτεινόμενη Υ.Α. απαξιώνει πλήρως τους συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς με αναπηρία ή εκπαιδευτικούς γονείς παιδιών με αναπηρία, μοριοδοτώντας την αναπηρία σαν να είναι προσόν που θα ανταγωνιστεί ένα σεμινάριο. Πάγια θέση μας είναι η ποσόστωση και η προτεραιότητα στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών με αναπηρία ή εκπαιδευτικών γονέων παιδιών με αναπηρία (με βάση το πτυχίο τους), για να έχουν το δικαίωμα και την επιλογή να εργάζονται στον τόπο κατοικίας και κοντά στο υποστηρικτικό τους σύστημα.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:01 | Μανια

    Η προτεινόμενη Υ.Α. εξυπηρετεί “φωτογραφικά” μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών (όχι κλάδο/ ειδικότητα), των συναδέλφων μας που: α) έκαναν μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/ Σχολική Ψυχολογία και β) κατοχύρωσαν προϋπηρεσία πριν την απόφαση του ΙΕΠ για εφαρμογή αυστηρών κριτηρίων των μεταπτυχιακών (1482/11-3-2016). Με άλλα λόγια, αν το Υπουργείο Παιδείας ήθελε να εξισώσει τις διδακτορικές/ μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ με τον βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ, θέτοντας επιστημονικά επιχειρήματα, δεν χρειαζόταν καν να μπει στη λογική της διαφορετικής μοριοδότησης. Δεν θέλει όμως να κάνει αυτό. Δεν θέτει κανένα επιστημονικό επιχείρημα (“μεταπτυχιακό και βασικό πτυχίο είναι επιστημονικά ισάξια”) ή επιχείρημα σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα (τα βασικά πτυχία όλων των εκπαιδευτικών θα παίρνουν πια μόρια, το μεταπτυχιακό ΕΑΕ θα μοριοδοτείται στους πίνακες γενικής αγωγής κ.λπ.). Το λέμε ξανά: η προτεινόμενη Υπουργική Απόφαση κάνει “εξυπηρέτηση” σε μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών και τίποτα άλλο.

  • 2 Απριλίου 2017, 08:00 | αλεξανδρα

    Η προτεινόμενη Υ.Α. απαξιώνει πλήρως το βασικό πτυχίο εκπαιδευτικών και τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτό. Όχι μόνο των εκπαιδευτικών ΠΕ61-ΠΕ71, όλων των εκπαιδευτικών. Η παρούσα Υ.Α. αποτελεί προάγγελο για όσα επιδιώκεται να εφαρμοστούν και στη στελέχωση της Γενικής Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, οδηγεί σε τροχιά “λουκέτου” τα δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα Ειδικής Αγωγής (αφού θα παράγουν πτυχία 5 μορίων), εμπαίζοντας φοιτητές και γονείς φοιτητών. Μετά το κλείσιμο των Διδασκαλείων, θα πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο χτύπημα στη δημόσια και δωρεάν “εκπαίδευση του εκπαιδευτικού” στην ΕΑΕ.
    Η προτεινόμενη Υ.Α. ενισχύει τη γνωστή “βιομηχανία προσόντων” στην “εκπαίδευση των εκπαιδευτικών” στην ΕΑΕ. Ήδη τα εκπαιδευτικά μέσα ενημέρωσης έχουν ξεκινήσει να μιλούν για επανεκκίνηση της οικονομίας μεταπτυχιακών τίτλων και σεμιναρίων στην ΕΑΕ. Νέοι ταξικοί φραγμοί τίθενται στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και πού.

  • 2 Απριλίου 2017, 07:59 | κυριακη

    Ηλεκτρονική Διαβούλευση για Υπουργική Απόφαση (Υ.Α) δεν έχουμε ξαναζήσει στην Ειδική Αγωγή. Πιστεύουμε ότι αυτή η διαδικασία προκρίθηκε, για να “νομιμοποιήσει δημοκρατικά» αυτά που έχουν ήδη αποφασιστεί αλλά και ψηφιστεί με την τροπολογία της περασμένης Τετάρτης (29/3) και την τροπολογία του Αυγούστου (άρθρο 48, Ν.4415/2016). Διαβούλευση, για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως η στελέχωση των δομών εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δεν γίνεται σε τέσσερις μέρες με χιλιάδες ατομικά σχόλια επί σχολίων (αλήθεια, πώς και πότε θα αποδελτιωθούν;). Υπάρχουν οι επιστημονικοί σύλλογοι στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και οι αναλυτικές θέσεις τους. Υπάρχουν οι εκπαιδευτικές συνδικαλιστικές Ομοσπονδίες (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) και τα πρωτοβάθμια σωματεία των εκπαιδευτικών. Υπάρχουν τα συνδικαλιστικά όργανα του Ειδικού Βοηθητικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Υπάρχουν οι σύλλογοι γονέων παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Υπάρχει η ΕΣΑμΕΑ και η ΠΟΣΓΚΑμΕΑ. Όλοι οι φορείς πρέπει να συζητήσουν με προτάσεις, συνθέσεις, διάλογο που ίσως χρειαστεί μήνες, πριν ληφθούν αποφάσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Το Υπουργείο συνεχώς αιφνιδιάζει τους πάντες και νομοθετεί με αποσπασματικό τρόπο

  • 2 Απριλίου 2017, 03:31 | Γιώργος Μ.

    Απόσυρση της τροπολογίας!
    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
    Δεν γίνεται μόνο συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί να μπορούν να κάνουν αίτηση για διορισμό και στη γενική και στην ειδική εκπαίδευση, να έχουν δηλαδή “διπλό τρόπο εισόδου” στην εκπαίδευση, ενώ οι άλλοι εκπαιδευτικοί να στερούνται του ίδιου δικαιώματος.

    – Ζητάμε, για όλους τους εκπαιδευτικούς, τη συγκρότηση πινάκων διοριστέων/ αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Για την περίπτωση των αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών με σπουδές στην ΕΑΕ (διδακτορικό/μεταπτυχιακό), οι οποίοι θα προσλαμβάνονται σε περίπτωση εξάντλησης των εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών (αυτό που εμμέσως ισχύει και σήμερα με την πρόταξη των ΠΕ61/ΠΕ71 έναντι των ΠΕ70.50/ΠΕ60.50 σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 128005 /Δ2, 13/08/2014).

    – Για τη μοριοδότηση προσόντων/κριτηρίων στη διαδικασία διορισμού (π.χ. ξένης γλώσσας, ακαδημαϊκών τίτλων, κοινωνικών κριτηρίων κτλ.) ζητάμε (αν ισχύσει) να είναι ίδια για όλους τους εκπαιδευτικούς, όλων των κλάδων. Καμία εξαίρεση πάλι για την ειδική εκπαίδευση.

  • 2 Απριλίου 2017, 03:27 | Ρενια

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!
    Ειναι αδικο να υποβαθμιζεται τοσο πολύ ένα βασικό πτυχιο 4 ετων, με σκοπο την πρόταξη των μεταπτυχιακων!!! Και ακομα πιο αδικο να υπαρχουν αρνητικά σχόλια και υποτιμητικά για τμήματα πανεπιστημίου, στα οποία φοιτούν επι πολλα χρόνια τόσα άτομα!!!!

  • 2 Απριλίου 2017, 03:25 | Γιωργία Κ.

    Απόσυρση της τροπολογίας!
    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
    Η προτεινόμενη Υ.Α. απαξιώνει πλήρως το βασικό πτυχίο εκπαιδευτικών και τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτό. Όχι μόνο των εκπαιδευτικών ΠΕ61-ΠΕ71, όλων των εκπαιδευτικών. Η παρούσα Υ.Α. αποτελεί προάγγελο για όσα επιδιώκεται να εφαρμοστούν και στη στελέχωση της Γενικής Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, οδηγεί σε τροχιά “λουκέτου” τα δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα Ειδικής Αγωγής (αφού θα παράγουν πτυχία 5 μορίων), εμπαίζοντας φοιτητές και γονείς φοιτητών. Μετά το κλείσιμο των Διδασκαλείων, θα πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο χτύπημα στη δημόσια και δωρεάν “εκπαίδευση του εκπαιδευτικού” στην ΕΑΕ.
    Η προτεινόμενη Υ.Α. ενισχύει τη γνωστή “βιομηχανία προσόντων” στην “εκπαίδευση των εκπαιδευτικών” στην ΕΑΕ. Ήδη τα εκπαιδευτικά μέσα ενημέρωσης έχουν ξεκινήσει να μιλούν για επανεκκίνηση της οικονομίας μεταπτυχιακών τίτλων και σεμιναρίων στην ΕΑΕ. Νέοι ταξικοί φραγμοί τίθενται στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και πού.

  • 2 Απριλίου 2017, 03:21 | Ρενια

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με την τροπολογία αυτή:
    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών!!

  • 2 Απριλίου 2017, 03:14 | ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!
    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ Κ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ 60.5 ΚΑΙ 70.5 ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ..ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΙΑ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ..

  • 2 Απριλίου 2017, 03:04 | Μαρία

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Αποκατάσταση της άδικης και μεροληπτικής πρόταξης με κριτήρια ισοτιμίας. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση όπως γίνεται με τους μονίμους. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 03:03 | ΣΑΚΗΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!
    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΑΕ..
    ΟΙ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΕΔΡΑΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ..ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ..

  • 2 Απριλίου 2017, 03:03 | Χρυσα

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
    Άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με την τροπολογία αυτή:
    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
    Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.
    Η Ειδική Αγωγή έχει ανάγκη από μόνιμους διορισμούς!!!!

  • 2 Απριλίου 2017, 03:01 | Καλλιόπη

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Επιτέλους δικαίωση. Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο, όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του, αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικό πτυχίο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επί χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επί χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:58 | Ηλίας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονίμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:55 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ..

  • 2 Απριλίου 2017, 02:55 | Γεώργιος Καραγιάννης

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!
    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονίμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:47 | Δεσποινα

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!!
    Το ζήτημα ειναι φλέγον!Για ποιο λογο να υπάρχει το τμήμα ειδικής αγωγής αν το πτυχίο του έχει την ιδια αξια με το μεταπτυχιακό των δημοτικής και προσχολικής?Γιατί λοιπον ολοι εσεις δεν κατανοείται οτι αύριο μεθαυριο και τα δικα σας παιδια δεν θα μπορέσουν να εργαστούν και αναφέρομαι κυριως σε φοιτητές του παιδαγωγικού τμήματος Βόλο και στους φοιτητές του ΠΑΜΑΚ οι οποιοι απο τους 28000 που διορίστηκαν πέρισυ αντιπροσώπευαν μονο τους 6000…Είναι φανερό πως το κράτος θελει σιγα σιγα να κλεισει ενα τμημα που μολις πριν λιγα χρονια δημιούργησε το ιδιο.Ολοιεξαλλου γνωρίζουμε πως πρόκειται για ενα τμημα με πολυ μεγαλη ειδίκευση απεναντι σε ατομα αμέ ειδικές ανάγκες του οποίου την θεση θελουν να παρουν άτομα με σεμινάρια λίγων ωρών.Και ομως υπάρχουν ανθρωποι που επικρατούν αυτη την απόφαση…ΑΡΑΓΕ…ειναι επαρκές αυτο για την εκπαίδευση των ΑΜΕΑ;Εχει αραγε κανεις σκεφτει πως αυτόματα το μεταπτυχιακό θα ανέβει; ποιος γονέας μπορει να στηρίξει κι αλλο οικονομικά το παιδι του σε μια χωρα που τρώει τα ιδια της τα παιδια?

  • 2 Απριλίου 2017, 02:42 | Ελένη

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονίμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:42 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ..ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ Κ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ..ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ..

  • 2 Απριλίου 2017, 02:33 | Ελένη

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Αποκατάσταση της άδικης και μεροληπτικής πρόταξης με κριτήρια ισοτιμίας. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση όπως γίνεται με τους μονίμους. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:32 | ΧΡΗΣΤΟΣ Φ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:29 | ΧΡΗΣΤΟΣ Π.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:15 | Αφροδίτη

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!
    Επιτέλους αποκατάσταση της τεράστιας αδικίας! Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονίμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:14 | Σπύρος Παπαθανασάκης

    Στηρίζουμε την υπουργική απόφαση για την ΕΑΕ.

    Αιτιολόγηση της στήριξης .
    Η ισότιμη αντιμετώπιση μεταξύ των αναπληρωτών αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής Π61/71 και των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών με εξειδίκευση στην ΕΑΕ ΠΕ60.50/70.50 ΕΑΕ ανέκαθεν αποτελούσε πάγιο αίτημα του συλλόγου μας. Ένα πρώτο μεγάλο σημαντικό βήμα ισότιμης αντιμετώπισης πραγματοποιήθηκε με την ψήφιση της τροπολογίας του υπ. Παιδείας κυρίου Ν. Φίλη ( ν. 4415/2016). Στην παρούσα υπουργική απόφαση «Για λόγους ισονομίας» σύμφωνα με τις δηλώσεις του νυν Υπ. Παιδείας κύριου Γαβρόγλου επιχειρείται επίσης μία έντιμη εξισορροπητική λύση από πλευράς εργασιακών δικαιωμάτων για όλους τους εργαζόμενους αναπληρωτές στην ειδική εκπαίδευση. Η στάση και οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της νυν πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΕΘ αποτελούν ένα αποφασιστικό βήμα προκειμένου να αποκατασταθούν τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών. Πρωτίστως όμως επανέρχεται η ομαλότητα στον τόσο ευαίσθητο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης. Παρόλο που δεν επέρχεται η πλήρης εξίσωση μεταξύ των αναπληρωτών στον κύριο πίνακα και παρόλο που οι συνάδελφοι ΠΕ71 & ΠΕ61 συνεχίζουν να προτάσσονται λόγω μορίων, στηρίζουμε κατά βάση την υπουργική απόφαση.
    Σεβόμενοι τις σπουδές των συναδέλφων ΠΕ71 & ΠΕ61 έχουμε να τονίσουμε ότι κανένα εργασιακό τους δικαίωμα δεν συνθλίβεται από την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση, καθώς μοριοδοτεί το πτυχίο τους με περισσότερα μόρια σε σχέση με τα μεταπτυχιακά που αποτελούν ανώτερους ακαδημαϊκούς τίτλους και με αυτό τον τρόπο συνεχίζουν να προτάσσονται. Επίσης δεν μοριοδοτεί καθόλου το βασικό πτυχίο των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών (70.50/60.50), στο οποίο σημειώνεται ,ότι περιλαμβάνονται μαθήματα ειδικής αγωγής και διαθέτουν άνω των τεσσάρων χρόνων πολυετείς σπουδές. Συγκεκριμένα οι σπουδές αυτές δεν είναι άσχετες ή παρεμφερείς αλλά αντίθετα αποτελούν το βασικό παιδαγωγικό σύστημα μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται η ειδική αγωγή. Η γενική παιδαγωγική αποτελεί τη βάση της ειδικής εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση η ειδική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και προέκτασή της!

    Η παρούσα υπουργική απόφαση προσδίδει στους αποφοίτους των τμημάτων Ειδικής αγωγής ΠΑΜΑΚ & ΠΤΕΑ περισσότερα μόρια σε σχέση με τα διδασκαλεία ,δηλαδή όλους τους ήδη προϋπάρχοντες κλάδους ΕΑΕ εδώ και δεκαετίες, στους οποίους ανήκαν αποκλειστικά τα επαγγελματικά δικαιώματα που οι ΠΕ61/71 απέκτησαν μόλις το 2008. Επίσης οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 ( οι οποίοι είναι αριθμητικά σχεδόν ίσοι με τους ΠΕ71 ) και οι νηπιαγωγοί ΠΕ60.50 (οι οποίοι είναι αριθμητικά κατά πολύ περισσότεροι από τις νηπιαγωγούς ΕΑΕ ΠΕ61), διαθέτουν και εκείνοι πολλά χρόνια αναπλήρωσης . Στήριζαν και στηρίζουν την ειδική εκπαίδευση σε όλα τα μέρη της Ελλάδας όπως οι ΠΕ71 & ΠΕ61. Σημειώνεται ακόμη ότι ένας σημαντικός αριθμός μόνιμων δάσκαλων και νηπιαγωγών ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ που εργάζονται στην ειδική αγωγή έχουν διδακτορικά και μεταπτυχιακά .
    Κανένας εκπαιδευτικός και κανένα παιδί με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν συνθλίβεται από μία τροπολογία και μία υπουργική απόφαση που προλαμβάνει την απόλυτη παλινδρόμηση του εκπαιδευτικού συστήματος σε παρωχημένα μοντέλα εκπαίδευσης τα οποία αποδεδειγμένα καταπατούν τα δικαιώματά του. Πολύ περισσότερο βάζει τέλος στον εμφύλιο και την ανθρωποφαγία που μεθόδευσαν πολιτικοί παράγοντες και συντεχνιακά συμφέροντα. Ο σκοπός τους ήταν και δεν είναι άλλος από τον αφανισμό από τον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης των προϋπαρχόντων κλάδων δασκάλων και νηπιαγωγών με εξειδίκευση στην ειδική εκπαίδευση ΠΕ60/70 ΕΑΕ . Εκείνοι ήταν που εδώ και δεκαετίες θεμελίωσαν την ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα, αγωνίστηκαν για την δημιουργία τμημάτων ένταξης και ο μεγαλύτερος αριθμός εξειδικεύτηκε με διετής σπουδές στα διδασκαλεία και με έξοδα του κράτους, με υποτροφίες ΙΚΥ ώστε να προσφέρουν τις καλύτερές δυνατόν υπηρεσίες σε ένα σχολείο που κινείται στα πλαίσια της παγκόσμιας φιλοσοφίας, της άρσης των διακρίσεων και της πραγμάτωσης της συμπερίληψης και του ενός σχολείου για όλα τα παιδιά. Ο σύλλογός μας σε αυτή την φιλοσοφία κινείται έως τώρα και θα συνεχίσει να το κάνει . Στηρίζουμε την υπουργική απόφαση για ένα σχολείο για όλους τους εκπαιδευτικούς.
    Αναφορικά με την μοριοδότηση προτείνουμε τα Διδασκαλεία να λαμβάνουν τα ίδια μόρια με τα μεταπτυχιακά. Επιπρόσθετα σημειώνουμε ότι τα μόρια των κοινωνικών κριτηρίων είναι ιδιαίτερα αυξημένα και η μοριοδότηση θα πρέπει να επανεξεταστεί με προσοχή. Το σύνολο των μορίων των κοινωνικών κριτηρίων καλό θα ήταν να μην ξεπερνούν τα μόρια που αντιστοιχούν στον ανώτερο τίτλο εξειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση.

  • 2 Απριλίου 2017, 02:12 | Δημήτρης

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Αποκατάσταση της άδικης και μεροληπτικής πρόταξης με κριτήρια ισοτιμίας. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση όπως γίνεται με τους μονίμους. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.