1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Δεν δέχομαι το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής για τα παιδιά μου.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τη νηπιακή τους ακόμη ηλικία. Η ενασχόληση με τα ευαίσθητα αυτά θέματα στην προσχολική ηλικία των παιδιών είναι αναντίρρητο δικαίωμα μόνο των γονέων. Η εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων σε χώρες του εξωτερικού έχει προκαλέσει δραματικές επιπτώσεις!
Διαφωνώ ριζικά με την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Το θέμα είναι πολύ λεπτό για να αφεθεί στα χέρια οποιουδήποτε «ειδικού». Δόξα τω Θεώ, οι γονείς πάντα προσέχουμε κι ενημερώνουμε υπεύθυνα τα παιδιά μας.
Παρακαλώ να σταματήσει οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια.
Αναζήτησα στο διαδίκτυο προγράμματα που αφορούσαν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.Προγράμματα που είναι εγκεκριμένα από το υπουργείο παιδείας.Βρήκα λοιπόν το πρόγραμμα :» πολύχρωμο σχολείο».Ντράπηκα!Συνέχισα την περιήγησή μου στο διαδίκτυο και βρήκα το πρόγραμμα του Ι.Ε.Π.»πολύχρωμο σχολείο :αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα «.Έφριξα!Τα δύο αυτά προγράμματα είναι πολύ αναλυτικά ,καθώς έχουν οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς ,βίντεο και φυλλάδια που θα επεξεργαστούν στην τάξη.Τέλος είδα το πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο :»Παίζω με τον Φρίξο και μαθαίνω για το σώμα μου και τις διαπροσωπικές σχέσεις» .Μετά από όλα αυτά αποφάσισα ,ότι διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία.
Γενικά το νομοσχέδιο έχει πολλά στοιχεία που είναι σε σωστή κατεύθυνση προς την «αναβάθμιση του σχολείου» που επαγγέλεται. Και το «Εργαστήριο Δεξιοτήτων» το άκουσα ως καλή ιδέα. Όταν όμως διάβασα στην «Αιτιολογική έκθεση» του ΣΧ/Ν ότι μία από τις θεματικές του είναι η «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» και μάλιστα από το Νηπιαγιωγείο (!) έφριξα…!
Οι γονείς ή οι κηδεμόνες των παιδιών είναι οι κατ’ εξοχήν υπεύθυνοι για την διαπαιδαγώγηση αυτή, διότι αυτοί γνωρίζουν την ψυχοσύνθεση και τις ιδιαιτερότητες του παιδιού τους, τις αρχές και το ήθος που θέλουν να του μεταδώσουν καθώς και πότε είναι ο κατάλληλος καιρός να του μιλήσουν για ένα τόσο προσωπικό και ευαίσθητο θέμα. Το Υπουργείο ας οργανώσει σχετικές ομιλίες και ημερίδες για γονείς και ας μην πειραματίζεται με τις ψυχές των παιδιών μας.
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Τα παιδιά είναι αθώες ψυχές αφήστε τις να μείνουν αγνές σταματήστε τον Πανσεξουαλισμο ακόμα και στα νήπια. Ελεος πια.
Δυστυχως ζούμε την εποχή του Πανσεξουαλισμου.Αφήστε ήσυχες τις αθώες ψυχές να παραμείνουν αθώες παίζοντας καιζωγραφιζοντας κι όχι μαθαίνοντας για το ΣΕΞ. ΕΛΕΟΣ.Ειναινηπια….
Η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα, μια ιδιαίτερα κρίσιμη εκπαιδευτική περίοδο στη ζωή του παιδιού και αφορά στη μάθηση, στην προσωπική ανάπτυξη και στην κοινωνικοποίησή του. Η ζωή του μικρού παιδιού υπόκειται σε μια μεταβατική και ομολογουμένως αρκετά μεγάλη αλλαγή, να βρίσκεται δηλαδή εκεί που δεν έχει ξαναβρεθεί ,να κάνει αυτά που δεν έχει ξανακάνει και το σημαντικότερο να εξελιχθεί σε κάτι που δεν ήταν ως τώρα αλλά που από αυτό καθορίζεται η μετέπειτα εξέλιξη και ψυχοσωματική ανάπτυξη του. Από την πρώτη κιόλας μέρα που έρχεται στο νηπιαγωγείο καλείται να αντιμετωπίσει ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα που είναι κάτι απαιτητικό γι αυτό.
Δεν είναι εύκολο για όλα τα παιδιά να συνηθίσουν ανώδυνα τη νέα αυτή απαιτητική κατάσταση , τη συναναστροφή δηλαδή, με τόσα άγνωστα μέχρι στιγμής για εκείνο άτομα-νηπιαγωγός και συμμαθητές- εκτός της οικογένειάς του.. Όταν ένα παιδί αρχίζει το νηπιαγωγείο του συμβαίνουν πολλές αλλαγές. Από μέλος μιας οικογένειας γίνεται ξαφνικά μέλος μια μεγαλύτερης άγνωστής του μέχρι τώρα ομάδας. Η πρώτη απομάκρυνση του παιδιού από το σπίτι πολλές φορές είναι αρκετά δύσκολη συναισθηματικά για εκείνο. Την πρώτη μέρα –και ίσως για κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα-στο νηπιαγωγείο, κατά τον αποχωρισμό με τη μητέρα, είναι πολύ πιθανό το παιδί να εκδηλώσει άρνηση με κλάματα και φωνές και να προσκολληθεί σε εκείνη. Χρειάζεται χρόνος για να χτιστεί η εμπιστοσύνη και ο αμοιβαίος σεβασμός με τα υπόλοιπα μέλη που θα συναποτελούν τη νέα ομάδα και ιδιαιτέρως με την ίδια τη νηπιαγωγό , η οποία είναι η επικεφαλής της ομάδας (ΟδηγοςΓονέα, ΥΠΕΠΘ).. Οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό, -για όσους πραγματικά επιθυμούν να το αντιληφθούν και δεν υποκινούνται από προσωπικά συμφέροντα και ιδιοτελείς σκοπούς- πως επιπλέον των απαιτούμενων και άκρως απαραίτητων ατόμων στο χώρο του νηπιαγωγείου, περισσότερο αποσυντονίζουνκαι ζημιώνουν το παιδί αυτής της ηλικίας, και δυσχεραίνουν παρά διευκολύνουν την ομαλή ένταξή του στο χώρο του νηπιαγωγείου .
Επιπλέον, το παιδί στο νηπιαγωγείο θα αναπτύξει όλες τις κινητικοαισθητικές, αντιληπτικές, μνημονικές, γλωσσικές και μεταγλωσσικές ικανότητες, που το καθιστούν έτοιμο να εκπαιδευτεί αβίαστα και αποτελεσματικά. Το νηπιαγωγείο είναι το μέρος που καθορίζει, αν το παιδί μας θα αποκτήσει θετική ή αρνητική στάση για το σχολείο και ορίζει τη γνώση γενικότερα, καθώς οι εμπειρίες και γνώσεις που αποκτούν τα παιδιά στην προσχολική ηλικία δεν επηρεάζουν μόνο τη μετέπειτα σχολική διαδρομή τους, αλλά ολόκληρη τη ζωή τους. Όταν τα παιδιά ξεκινούν το νηπιαγωγείο δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο ικανότητας, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του. Το νηπιαγωγείο με την παρέμβασή του να βοηθάει τα παιδιά ώστε αργότερα, κατά την ένταξή τους αργότερα στο δημοτικό σχολείο, να εμφανίζουν περίπου ίδιο βαθμό ικανοτήτων και δεξιοτήτων (ΟδηγοςΓονέα, ΥΠΕΠΘ).
Τα προγράμματα αυτά δεν νοούνται ως διακριτά διδακτικά αντικείμενα, αλλά ως πλαίσια ανάπτυξης δραστηριοτήτων που είναι αναπτυξιακά κατάλληλες και αποτελεσματικές για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Στόχος των προγραμμάτων είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά , μέσω παιγνιωδών μορφών μάθησης, και όχι με τη «σχολειοποιηση» της γνώσης με διακριτά αντικείμενα μάθησης.. Τα προγράμματα οργανώνονται γύρω από θέματα που προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών και είναι παιδαγωγικά κατάλληλα. Οι θεματικές προσεγγίσεις καθώς και τα σχέδια εργασίας, είναι βασικά στοιχεία των προγραμμάτων και δίνουν έμφαση στη διαφοροποιημένη μάθηση, στη διαθεματικότητα, στη βιωματική μάθηση, στην ολιστική αντίληψη της γνώσης και στην αξιοποίηση του ενδιαφέροντος και των ιδεών των παιδιών στη διαδικασία της μάθησης. Επίσης, το παιχνίδι ελεύθερο ή οργανωμένο κατέχει πρωτεύοντα ρόλο στην εξέλιξη του προγράμματος ως κυρίαρχο μέσο ανάπτυξης, μάθησης και κοινωνικοποίησης των παιδιών.
Ξαφνικά όλες οι ειδικότητες θέλουν να μπουν στο νηπιαγωγείο. Μια λένε τα παιδιά μας παχύσαρκα και μια ότι πρέπει από τώρα να μάθουν να χειρίζονται υπολογιστές. Έλεος. Εσείς τώρα είστε εκπαιδευτικοί ή απλώς θέλετε να μπείτε στο δημόσιο; Δεν επιθυμώ καμία ειδικότητα στο νηπιαγωγείο, όπως και όλοι οι γονείς από το νηπιαγωγείο του παιδιού μου. Κ. Κεραμέως παρακαλώ να μας λάβετε σοβαρά υπόψιν σας. Είναι τα παιδιά μας.
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα! Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να βάλει αθώες ψυχές στα βρώμικα σχέδιά του!
Όλοι γνωρίζουμε τους λόγους προώθησης αυτού του προγράμματος διαπαιδαγώγησης (διαστροφής),ειδικά τώρα εν μέσω κοροϊδοϊού!
Σε τι οφελεί άραγε η εκμάθηση σε ενα νηπιο των επιλογών της διαφορετικής οικογένειας; Μα για να μπει στο αθώο μυαλουδάκι του ότι είναι φυσιολογική η ομοφυλοφιλία!! Ένα παράδειγμα έθεσα και έχω πολλά ακόμη! Δεν το δέχομαι! Μοναδικοί υπεύθυνοι για την οποιαδήποτε αγωγή των παιδιών τους είναι μόνο οι γονείς!
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Δεν έχει ειπωθεί πουθενά ότι θα μπουν στα νηπιαγωγεία γυμναστές και πληροφορικάριοι. Σταματήσε να γράφετε τα ίδια και τα ίδια σχόλια οι ίδιοι και οι ίδιοι με άλλα ονόματα. Φαίνεται όλο αυτό που αποσκοπεί.
Διαφωνω για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής δαπαιδαγώγησης στα Σχολεία.Η ηλικία είναι ευαίσθητη και τα παιδιά μπορύν να ζημιωθούν.Οι γονείς είναι καταλληλοτεροι να αντιμετωπίσουν το θέμα στην κατάλληλη ηλικία με αγάπη και διάκριση διότι είναι το παιδί τους.
Χριστός Ανέστη!
Το γεγονός ότι οφείλουμε να εκφράσουμε άποψη για ένα θέμα που ύπουλα και όχι προφανώς και ευθαρσώς προσπαθεί η κυβέρνηση να περάσει στη νομοθεσία από μόνο του αποτελεί μια απόδειξη ότι η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για το καλό του ελληνικού λαού και μόνο, αλλά εξυπηρετεί ξένα συμφέροντα.
Επίσης, γίνεται κατανοητό ότι για να φτάσει ένας άνθρωπος ο οποίος δεν βίωσε αυτά που προτείνει στη θέση να τα προτείνει για άλλους χωρίς να υπάρχουν στέρεες αποδείξεις ότι δεν ενέχουν κινδύνους και παρενέργειες (αλλά μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, οι στέρεες αποδείξεις αποδεικνύουν την επικινδυνότητα του όλου εγχειρήματος) ότι έχει μέσα από προσωπικά του αρνητικά βιώματα φτάσει στο σημείο να διακατέχεται από μίσος για την ανθρώπινη ύπαρξη και προσωπικότητα, όπως υφίστατο αιώνες τώρα.
Ως εκ τούτων, η πρόταση για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο προωθείται για να ικανοποιηθούν ορισμένες μερίδες του πληθυσμού με ορισμένες απόψεις, οι οποίοι γνωρίζουν ότι από την πολύ μικρή ηλικία πρέπει να γίνει ενστάλαξη ορισμένων εννοιών στα μυαλά των μελλοντικών γενεών αν θέλουν να ικανοποιήσουν τις διαστροφές τους.
Και γίνεται αντιληπτό ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο αν θα τους πουν για την πράξη της συνουσίας, όσο να τους προβάλλουν πρότυπα οικογενειών και συμπεριφορών που περιλαμβάνουν όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, ακόμη και με μη ανθρώπους, όπως απεύχομαι να δούμε.
Δυστυχώς, θα έπρεπε να σκεφτούν ότι όποιος σπείρει ανέμους, θα θερίσει θύελλες. Όταν αρχίζεις και δίνεις την άδεια να βγάζουν ξύλα και πέτρες από τα θεμέλια του οικοδομήματος στο οποίο μένεις, στο τέλος θα πέσει και το πάτωμα στον 32ο όροφο που στέκεσαι και θα σε πλακώσουν τα συντρίμμια.
Οι νουνεχείς πολίτες θα φροντίσουν να προστατέψουν τα παιδιά τους, έτσι κι αλλιώς. Παρόλα αυτά, οφείλουμε να πούμε ότι τα αποτελέσματα όλων των αποφάσεων και πράξεών τους αναγκαστικά θα τα λουστούν πρώτα αυτοί που έλαβαν τις αποφάσεις και έκαναν τις πράξεις.
Εύχομαι όσο είναι καιρός να αποσυρθούν όλα όσα στα νομοσχέδια δυναμιτίζουν τα θεμέλια του οικοδομήματος που λέγεται: ελληνική οικογένεια.
Είναι δυνατόν να μην σκέφτεστε τα παιδιά μας; Όλοι οι γονείς είμασε κατα της εισαγωγής των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο. Όσο για τα ιδιωτικά σχολεία δεν θα το σχολιάσω…Όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν και αν τα νήπια μαθαίνουν Αγγκικά στα 4 και στα 5 τους. Έχω φίλους με παιδιά σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία κι έχω μάθει ότι γίνεται ντόρος για το τίποτα. Έχουν χρόνο τα παιδιά μας να μάθουν Αγγλικά. Γιατί να τους το επιβάλλουμε;
Είναι ευτύχημα που μας δίνεται η ευκαιρία να διαφωνήσουμε και να εκφράσουμε τη δυσφορία και δυσαρέσκειά μας για το νέο επερχόμενο ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ στη χώρα μας. Γιατί είναι δυστυχώς βέβαιο, ότι με τέτοια προγράμματα εκπαίδευσης- πραγματικά ατοπήματα- θα προκύψουν δυστυχίες γι’αυτό τον ευλογημένο τόπο. Αν μπορούσαμε να εκτιμήσουμε το δώρο της ζωής κι ότι αυτό προέρχεται από τον Παντοδύναμο Θεό, που μας εμπιστεύεται σαν γονείς για να δώσουμε ανατροφή, εκτός από τροφή, στα παιδιά μας… Αν αισθανόμασταν τα παιδιά μας, ως τα δώρα του Θεού και ως πρόσωπα που χρήζουν σεβασμό και όχι ως άτομα που βρέθηκαν «τυχαία» στο σπίτι μας, που απλά φροντίζουμε να φάνε και να μεγαλώσουν…Τότε θα νοιαζόμασταν για την καλλιέργεια και της ψυχής τους. Και δυστυχώς αυτή η καλλιέργεια δεν γίνεται αφήνοντας ένα παιδί μόνο του μπροστά σε μια οθόνη, ή διδάσκοντάς το άκαιρα, για θέματα που δεν το απασχολούν, που δεν το ενδιαφέρουν, απλά μόνο το πονηρεύουν και εν συνεχεία το απομονώνουν και το αποστασιοποιούν από την ίδια του την οικογένεια. Γιατί ένα παιδάκι 4-5 ετών δεν είναι ώριμο και δεν θέλει να «μάθει» αυτά που θα το απασχολήσουν 7-10 χρόνια αργότερα. Θέλει να παίξει, να τρέξει, να κινητοποιηθεί, πρέπει να πειθαρχήσει σε κάποιους κανόνες, να μπει σε κάποια πλαίσια, να αποκτήσει την «ταυτότητά» του μέσα στην οικογένειά του, μέσα στην τάξη του σχολείου. Αυτά όμως δεν είναι δυνατό να τα πετύχει με γνώσεις σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από ένα πρόγραμμα για όλους, από ένα δάσκαλο του οποίου είναι άγνωστη η ψυχική, η πνευματική και ηθική του πλευρά. Αυτά τα θέματα δεν είναι αριθμητική. Είναι θέματα λεπτά και μπορεί να δημιουργήσουν τραύματα ψυχικά, ενοχές και αρρωστημένες καταστάσεις των οποίων ο λογαριασμός, δυστυχώς βγαίνει στην εφηβεία και ακόμη χειρότερα, εξοφλείται στην ενηλικίωση και όταν κάποιος συναντά το άλλο φύλο νομίζοντας ότι αυτή η σχέση είναι ένα παιχνίδι, με τις γνωστές-δυστυχώς-συνέπειες (οικογενειακά, ψυχολογικά και ηθικά ναυάγια). Παρακαλούμε και απαιτούμε σαν πολίτες αυτής της χώρας, μην κάνετε τα παιδιά μας πειραματόζωα- μην περάσετε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο, ούτε στο δημοτικό σχολείο.
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Θεωρώ αδιανόητο να συμμετέχουν νήπια ή ακόμα και παιδιά δημοτικού σε μάθημα σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης .Τα τραύματα που θα τους δημιουργήσετε και η διαστροφή στο νου και την ψυχή τους θα είναι ανεξίτηλα .Οποιο κόμμα το εφαρμόσει απλά δεν θα έχει την στήριξη της οικογενείας μου και των συγγενών μου.Θ Α αγωνιστώ με καθε τρόπο για να μην εφαρμοστεί και το παιδί μου δεν θα το παρακολουθήσει ποτέ
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Η όλη σκέψη της εισαγωγής του εργαστηρίου δραστηριοτήτων βρίσκεται σε καλό μονοπάτι καθότι εισάγονται σημαντικές ενότητες.
Όμως, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ότι η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ακροβατεί σε μονοπάτια επικίνδυνα για τα παιδιά. Είναι θέμα που μπορεί να πληγώσει ανεπανόρθωτα τους μαθητές σε αυτήν την ηλικία.
Επίσης είναι ένα θέμα που άπτεται την θρησκευτικότητα της κάθε οικογένειας την οποία απλώς δεν μπορεί να υπερβεί. Άλλωστε η κάθε θρησκεία αντιμετωπίζει εντελώς διαφορετικά αυτό το πολύ ευαίσθητο θέμα. Πόσο μάλλον που στην χώρα μας η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία και η οποία μέσα από την θεολογίας της και την ποιμαντική της εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια διαφωνεί πλήρως με την σύγχρονη μετανεωτερική σκεπτική και προσέγγιση στο θέμα αυτό.
Τέλος, ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι το ποιος θα διδάξει αυτά στα παιδιά. Τι σημασία έχει αν έχει σπουδάσει κάτι ή αν έχει επιμορφωθεί σε αυτό αν δεν έχει καλά αντίστοιχα βιώματα; Είναι άλλωστε γνωστό ότι σε αυτά τα θέματα περισσότερο μεταδίδουμε βιώματα παρά γνώσεις.
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Απαράδεκτη η σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση σε αθώες ψυχουλες!! Κατά οπωσδηποτε ώρα να μαμά και εκπαιδευτικος.
Διαφωνω με την επιβολη της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης στο νηπιαγωγείο αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη εκπαιδευτική βαθμίδα.
Η Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών είναι ευθύνη των γονέων και όχι των δασκάλων τους ,οι οποίοι πολλές φορές βρίσκουν ευκαιρία και εκφράζουν στα παιδιά τις προσωπικές τους απόψεις, οι οποίες δεν είναι σύμφωνες με τις αρχές και τις αξίες της κάθε οικογένειας.
Ως μητέρα 5παιδιών έχω παραδείγματα από την θεματική εβδομάδα.
Επιεικώς απαράδεκτο
Μια πρόταση:
Στους γονείς να γίνει διαπαιδαγωγιση κ έτσι θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν με τα παιδιά
Καλή δύναμη σε όλους
Διαφωνώ κάθετα με την επιβολή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία διότι, αρχικά θεωρώ ανίερο να μολύνονται τα αθώα παιδικά μυαλά και μάλιστα σε τόσο τρυφερές ηλικίες με πληροφορίες που η οικογένεια μπορεί να τροφοδοτήσει όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Επιπροσθέτως,πιστεύω ακράδαντα, οτι ο βασικός σκοπός των ιθυνόντων είναι να αποτυπώσουν στο νου των παιδιών διαστρεβλωμένα πρότυπα, προάγοντας τους διάφορους τύπους «οικογένειας» με ομόφυλα ζευγάρια και την ελεύθερη δίχως φραγμούς σεξουαλικότητα, πλήττοντας το τρίπτυχο Πατρίς- Θρησκεία- Οικογένεια.
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα θεωρώ απαράδεκτο το σχέδιο του υπουργείου να εισάγει τόσο ύπουλα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και μάλιστα στο νηπιαγωγείο ως υποχρεωτικό το μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής.Σε ποιες άραγε αρχές της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας στηρίζεται ένα τέτοιο πρόγραμμα;Ποιοι » επιστήμονες» θα αναλάβουν να διδάξουν αυτό το μάθημα και ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα προσπαθήσουν να «περάσουν» στα παιδιά την προσωπική τους επιλογή ,ανωμαλία ή διαστροφή;Σκέφτηκαν άραγε οι αρμόδιοι του υπουργείου ότι τέτοιου είδους ¨δεξιότητες»μόνο διάλυση μπορούν να επιφέρουν στην ψυχή των παιδιών; Γιατί δεν λαμβάνουν υπόψιν τους τα καταστροφικά αποτελέσματα που είχε η εφαρμογή αυτού του σχεδίου σε άλλες χώρες(Σουηδία,Νορβηγία);Πώς επιτέλους οραματίζονται τους αυριανούς πολίτες αυτής της χώρας,το μέλλον της ελληνικής οικογένειας και κοινωνίας;
Σίγουρα η εφαρμογή αυτού του σχεδίου θα φέρει αντιμέτωπη την κυβέρνηση με όλους τους γονείς.
Απαράδεκτο χωρίς την συγκατάθεση των γονέων τέτοιου είδους «εκπαίδευση» των παιδιών στο σχολείο.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΈΝΤΟΝΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΆΛΛΟΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ Ή ΘΕΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ!!! ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΌΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ Ή ΘΕΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΗΤΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΌΠΩΣ Η ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΗΜΟΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ. ΚΑΙΡΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΣΤΗΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΑΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΆΛΛΟ ΣΚΟΠΟ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΕΤΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΧΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΈΜΠΙΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Καλησπέρα,Χριστός Ανέστη!!διαφωνώ πλήρως να διδαχθεί το παιδί μου οποιαδήποτε πληροφορία πάνω σε θέματα σεξουαλικής αγωγής..είναι απαράδεκτο να δεχθεί ένα παίδι σε αυτή την τρυφερή ηλικία τέτοια ερεθίσματα..έχουμε ισοπεδώσει τα πάντα πια σε αυτή τη χώρα!!
Αρνουμαιτην επιβολή του μαθήματος της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στο σχολειο. Γι αυτό το υπέρ ευαίσθητο θέμα υπεύθυνοι είναι μόνο οι γονείς.
Λυπάμαι που σ’αυτή τη χώρα την οποία όλοι σέβονται δεν υπάρχουν άνθρωποι με φόβο Θεού να την καλλιεργησουν όπως της πρέπει.θα τριζουν τα κόκκαλα των προγόνων μας… Ένας Καποδίστριας μας χρειάζεται.Τα προγράμματα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ΑΠΈΤΥΧΑΝ όπου εφαρμοστηκαν.
Αφήστε τα παιδιά να χαρούν την παιδική ηλικία τους, όχι άλλη ισοπέδωση, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και σε νήπια; Τι λέτε τώρα; Για όλα υπάρχει η κατάλληλη ώρα κι όχι οτιδήποτε πριν της ώρας του…
Διαφωνω με τη σεξουαλικη αγωγη σε καθε βαθμίδα . Ας κανουν σεμιναρια στους γονεις.
Μην ψηφίσετε το νομοσχέδιο.ειναι κακό για τα παιδιά.θα τους κάνει μεγάλη ζημιά στην ψυχούλα τους.Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι ας κανουν ότι θέλουν.θα τα πληρώσουν στο μέλλον.αποσυρε το τώρα.θα σας γράψει η ιστορία με μαύρα γράμματα.
Ως πατέρας τεσσάρων μικρών παιδιών, ηλικιών δημοτικού και νηπιαγωγείου, θεωρώ απαράδεκτη την εισαγωγή του μαθήματος της «Σεξουαλικής Αγωγής» στα νηπιαγωγεία, ακόμα κι αν γίνει από κάποιον ειδικό. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι εντελώς ανώριμα για να διαχειριστούν τέτοιες έννοιες και ο εύθραυστος ψυχικός του κόσμος θα πληγεί ανεπανόρθωτα. Εικόνες και καταστάσεις σεξουαλικότητας θα στροβιλίζουν το μυαλό των μικρών παιδιών, χωρίς να έχουν αντίστοιχα πρότερα ερεθίσματα. Παρακαλώ την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε αυτή την κίνηση.
Δουλειά των παιδιών είναι να παίζουν. Αμέριμνα και απονήρευτα. Σαν μεγαλώσουν και βρεθούν στην πρόκληση της ηλικίας, τότε θέλουν σωστή κατεύθυνση και στο σεξουαλικό.Απαράδεκτη η ενασχόληση με ζητήματα που δεν τα απασχολούν στό νηπιαγωγείο και στο δημοτικό.
Διαφωνω με την επιβολη της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης.
Δεν χρειάζεται το παιδί μου και πιστεύω όλων των Ελλήνων τά παιδιά να έχουν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο αυτό μπορεί να γίνει στο γυμνάσιο η στο λύκειο που το παιδί έχει κρίση και μπορεί να καταλάβει από μόνο του κάποια πράγματα
Κρίνεται απαράδεκτο. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κι όποια άλλη διαπαιδαγώγηση προκαλεί σύγχυση (νοητική-συναισθηματική-συνειδησιακή) είναι ανεπίτρεπτη,
Θεωρώ εξαιρετικά ύπουλο και παραπλανητικό από τη πλευρά του Υπουργείου, το οποίο προσβάλλει εκτός από τα παιδιά και τη νοημοσύνη του σύγχρονου γονέα. Θέλετε να καταστρέψετε την αγνή ψυχή των παιδιών! Να διαλύσετε τη βάση της ελληνικής κοινωνίας που είναι τα ήθη και η αξιοπρέπεια… Και φυσικά αυτό συμβαίνει σε μια χρονική στιγμή που η κοινωνία απέχει από τα δρώμενα, εφαρμόζοντας τον εγκλεισμό. Λυπάμαι πολύ…
Χριστός Ανέστη!
Αρνούμαι να συμμετέχουν τα παιδιά μου σε τέτοιου είδους» μάθημα». Έχει χαθεί παντελώς το μετρο.Πως είναι δυνατόν μικρά παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά καλά τον εαυτό τους, παιδιά που δεν έχουν διδαχθεί τα στοιχειώδη να συμμετέχουν σε μάθημα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης; Δυστυχώς αυτό που θα γίνει είναι η προώθηση του ουδέτερου φύλλου κ η εκτροφή του από το νηπειο. Είναι απαραδεκτο μια ορθόδοξη χώρα όπως η Ελλάδα να προωθεί τέτοιες ενέργειες!
Διαφωνω κάθετα και αρνούμαι να διδαχθούν τα παιδιά μου την κάθε ανηθικότητα που θέλουν να μας επιβάλουν για μια ακόμα φορά..κάθε οικογένεια έχει την ευθύνη των παιδιών της. Τα έχετε ισοπεδώσει όλα πια!!
Δεν δέχομαι το παιδί μου να παρακολουθησει το μάθημα της σεξουαλικης αγωγής. Είναι απαράδεκτο, εξυπηρετεί άλλους σκοπούς. Επιτέλους ας σεβαστεί η πολιτεία το κύτταρο της ελληνικής κοινωνίας την οικογένεια!
Με διττή ιδιότητα γονιού και εκπαιδευτικού δε συμφωνώ! Γιατί τόσο βιασύνη ενώ υπολειτουργούν όλα αναρωτιέμαι. Άλλο ανοχή και σεβασμός στη διαφορετικότητα και άλλο παρουσιάζω και διδάσκω τα ΜΗ ΦΥΣΟΛΟΓΙΚΑ ως φυσιολογικά.
Το εκπαιδευτικό σύστημα ας κοιτάξει να δημιουργήσει παιδιά με ενσυναίσθηση ειδικά σε αυτές τις ηλικίες και ας αφήσει τα παρά φύσει στην άκρη. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μολύνει τις αθώες ψυχές των παιδιών μας!
Η εισαγωγή της πιλοτικής δράσης με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» για την ένταξη νέων θεματικών στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές, κινείται σε θετική κατεύθυνση. Σκοπός της δράσης θα πρέπει να είναι η ενίσχυση της βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, με στόχο την πιο άμεση και ενεργή συμμετοχή των μαθητών στην τάξη. Προϋπόθεση της γενίκευση της δράσης θα πρέπει να είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε μεθοδολογίες εργαστηριακής (μη τυπικής) προσέγγισης της διδασκαλίας. Η επιλογή των θεματικών θα πρέπει να είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των συλλόγων διδασκόντων των σχολικών μονάδων και σε καμία περίπτωση στη διδασκαλία τους δεν θα πρέπει να εμπλέκονται ιδιώτες αλλά και φορείς άσχετοι με την εκπαιδευτική κοινότητα. Η καθολική εφαρμογή των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» σε όλες τις σχολικές μονάδες θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μόνο και εφόσον η πιλοτική εφαρμογή τους τύχει θετικής αξιολόγησης από τους εκπαιδευτικούς που θα τα διδάξουν.
Εκφράζω την αγανάκτηση μου με τις αποφάσεις που πρόκειται να ληφθούν, ποσό μάλλον με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μια τόσο ευαίσθητη ηλικία. Καταστρέφετε την αγνότητα των παιδιών!
Διαφωνω με την επιβολη της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης.Γι αυτα τα θεματα ειναι υπευθυνοι οι γονεις να καθοδηγησουν τα παιδια τους συμφωνα με τις αρχες και τις πεποιθησεις τους και την απεριοριστη αγαπη που τους εχουν ετσι ωστε να τα προστατευσουν απο καθε τι επικινδυνο….