Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.

3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.

Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.

5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου

  • 5 Μαΐου 2014, 18:08 | Βίκυ Σ.

    Πραγματικά η λασπολογία κατά των Π.Ε. 71-61 δεν έχει προηγούμενο…την στιγμή που μόνο αυτός ο κλάδος για χρόνια στήριζε και στηρίζει την ειδική αγωγή (εκτός από τους μόνιμους συναδέλφους μας που ίδρυσαν και στήριξαν τις δομές των ΣΜΕΑΕ)
    Το να έρθω σε αντιπαράθεση με τα επιχειρήματα των Π.Ε. 70.50- 60.50 το θεωρώ χάσιμο χρόνου την στιγμή που δεν στηρίζονται νομικά αλλά μόνο στο επιχείρημα χρόνο – χρήμα που σπατάλησαν για να μπορούν να μπουν στο κλάδο μας… Από εκεί φαίνεται ξεκάθαρα ο λόγος για τον οποίο έκαναν τα μεταπτυχιακά… Ούτε για τη γνώση, ούτε για την αγάπη τους στην ειδική αγωγή…
    Για να μην μακρηγορώ, λοιπόν,ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:02 | ΣΟΦΙΑ p.e. 71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:56 | ΕΙΡΗΝΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:56 | Γιώργος Χατζηθεοδωρου

    Σε όλα τα επαγγέλματα οι περισσότεροι είναι απόφοιτοι γενικών γνώσεων και εξειδικεύονται με ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ και οι εργαζόμενοι στα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ στα ΣΧΟΛΕΙΑ οπως καιστα ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:55 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:54 | Αλεξάνδρα Καραμάνη

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»

  • 5 Μαΐου 2014, 17:52 | Σοφία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:45 | Αγγελική Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.!

  • 5 Μαΐου 2014, 17:31 | Κωνσταντίνα

    Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Οι Π.Ε 71/61 ΕΠΕΛΕΞΑΝ τις σπουδές στην ειδική αγωγή, δεν κατέληξαν σε αυτές!! Οι μαθητές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. δικαιούνται καταρτισμένους δασκάλους!

  • 5 Μαΐου 2014, 17:29 | Θ.Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:24 | Αναστασια (φοιτητρια ΠΤΕΑ)

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:16 | Πηνελόπη Τ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:15 | Κώστας

    Κύριε Υπουργέ,

    Θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου σωστό να μην εχουν οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής με βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα με το κάθε ένα να δηλώνει εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής χωρίς να έχει σπουδάσει κάτι σχετικό.
    Επίσης, πιστεύω ότι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή ότι δεν πρέπει να διαχωρίζονται και να μπορούν να δουλέψουν ως εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής μετά τους κατόχους βασικού πτυχίου. Πιστεύω ότι αυτός ο διαχωρισμός δεν πρέπει να υπάρχει.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:13 | ΤΑΣΟΣ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:10 | Ανθή Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:10 | Αγγελική

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:07 | Κατερίνα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!

  • 5 Μαΐου 2014, 17:06 | Αλεξάνδρα Τ.

    Το παρόν νομοσχέδιο τέθηκε σε ανοιχτή διαβούλευση εδώ και 3 βδομάδες, με σκοπό να σχολιάσει όποιος επιθυμεί τα 30 άρθρα , που αφορούν τη φοίτηση των μαθητών, την οργάνωση των σχολείων ειδικής αγωγής, τη διοίκησή τους, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και άλλα πολλά θέματα.
    Έκπληκτη παρατήρησα ότι το άρθρο 22, που αναφέρεται στο τρόπο κατάταξης και τις προσλήψεις αναπληρωτών , συγκεντρώνει περισσότερα από 1400 σχόλια.
    Στα υπόλοιπα άρθρα που αναφέρουν πολύ σοβαρά και σημαντικά θέματα της ειδικής αγωγής, όπως είναι η διάγνωση και φοίτηση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα σχολεία ειδικής αγωγής και τα τμήματα ένταξης, τις αλλάγές στι θεσμό της παράλληλης στήριξης, τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ, σημειώνονται ελάχιστα έως καθόλου σχόλια.
    Και αναρωτιέμαι κι εγώ με τη σειρά μου, οι συνάδερφοι δάσκαλοι με μεταπτυχιακές και διδακτορικες σπουδες θεωρούν πως τα υπόλοιπα άρθα είναι άρτια σχεδιασμενα και δομημένα και για αυτο δεν τα σχολιαζουν?
    Φυσικά και με βρίσκουν σύμφωνη οι απόψεις και οι θεσεις του ΣΑΤΕΑ που μεέτησε , εκρινε και σχολιασε τα αρθρα.. Έτσι φαίνεται ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ KΑΙ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ, και οχι ΜΟΝΟ για το αν θα δουλεψουν τις επομενες χρονιες!

  • 5 Μαΐου 2014, 17:05 | despina

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:04 | Vassilis.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:58 | Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:52 | πεπη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:52 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ61-71

  • 5 Μαΐου 2014, 16:47 | Δέσποινα Π.Ε 71 (7 χρόνια αναπλήρωσης))

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:44 | Κράνης Πασχάλης εκπαιδευτικος Π.Ε 71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 16:42 | MINA

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:40 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΛΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΤΑ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΜΟΡΙΑ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ….ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ….ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ….

  • 5 Μαΐου 2014, 16:39 | Olga T.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:37 | Λουκια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 16:30 | Κυριακή Κεκετσίδου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:28 | ΙΣΜΗΝΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:24 | Ειρήνη

    Στηρίζω τις θέσεις των Σατέα!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:21 | Αθανασία – Πολυξένη Σαββοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:21 | μαρια

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 16:19 | Ελένη Σεφέρογλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:19 | ΘΕΝΙΑ ΠΕ71-6 Χρόνια αναπληρώτρια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:18 | tonya

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:09 | ΟΛΓΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:08 | Αννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:06 | Ευαγγελία

    Αναφορικά με το άρθρο 22 παραθἐτω λοιπόν τα ακόλουθα:

    Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας είναι είναι υπερβολική και πρέπει να αντικατασταθεί με 0.1 ανά μήνα. Με 0.2 το Μεταπτυχιακό να εξισώνεται με 15 μήνες προϋπηρεσίας και το Διδακτορικό με 30 (στα αντίστοιχα ΜΚ του δημοσίου τα πτυχία αναγνωρίζονται με 3 και 6 χρόνια).

    Αναφορικά με τα σεμινάρια είναι παράλογο να μην συναθροίζονται το Διδακτορικό (6) και το Μεταπτυχιακό (3) ιδίου θέματος ενώ τα σεμινάρια μοριοδοτούνται με 1.5 μονάδες και αθροίζονται με τα Μεταπτυχιακά (δηλ. 1.5+3). Η’ να μοριοδοτείται μόνο ο ανώτερος τίτλος ή να αθροίζονται ολοι οι τίτλοι.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:06 | Georgia

    Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:06 | Κωνσταντίνος Ι.

    Ας κάνετε τον κόπο να μελετήσετε τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ στο http://www.satea.gr. Είναι άρτιες. Επιτέλους εναρμόνιση της νομοθεσίας ειδικής με γενικής εκπαίδευσης!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:06 | A.K.

    Αναβαθμίστε τη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών! Τα 0,2 μόρια της προϋπηρεσίας είναι υπερβολικά. Με αυτόν τον τρόπο το δίχρονο μεταπτυχιακό δίπλωμα ισούται με 1.5 έτος προϋπηρεσίας, πράγμα που συνιστά κατάφωρη αδικία για τους προσοντούχους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον δεν υπάρχει κανένας επιστημονικός λόγος που να δικαιολογεί την πρόταξη των πτυχιούχων εκπαιδευτικών έναντι των εκπαιδευτικών που κατέχουν μεταπτυχιακό/διδακτορικό.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:05 | ΡΑΝΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:03 | Βάνια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:02 | Φωτεινή Π.Ε 71 (9 χρόνια αναπλήρωσης)

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 15:58 | ΒΙΚΥ ΠΕ 71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 15:57 | Αναστασία

    Είναι παράλογο να θεωρούν κάποιοι ότι ένα μεταπτυχιακό ή μια εμπειρία θα τους σώσει.
    Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική αλλά εφόσον έιναι επακόλουθο κάποιων επιστημονικών σπουδών.
    Αν δεν έχεις επιστημονικές γνώσεις πχ για τον αυτισμό, και 3 χρόνια να δουλέψεις με παιδιά με αυτισμό αυτό δεν σου χαρίζει γνώσεις.
    Δηλαδή αν δώσουν σε ένα δάσκαλο να διδάξει πληροφορική, μετά από κάποια χρόνια λόγω της εμπειρίας του θα γίνει ξαφνικά Πληροφορικός?
    Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας…
    Η αλήθεια είναι ότι είναι ευκολότερο να διδάξεις παιδιά χωρίς αναπηρίες, οπότε με βάση το σκπετικό των ΠΕ70, προτείνω να διορίζεται δάσκαλος ΠΕ70 ο οποιοσδήποτε (έτσι και αλλιώς μετά από κάποια χρόνια με την εμπειρία του, θα έχει γίνει επιπέδου expert και θα υπερβαίνει και τους πτυχιούχους).

    Παρόλο που θίγονται τα εργασιακά συμφέροντα των ΠΕ70, θα πρέπει για μια φορά στον τόπο μας να γίνει κάτι σωστό ανεξαρτήτως κόστους και αντιδράσεων.
    Ας κοιτάξουν τα μαθήματα που έχουν πάρει οι ΠΕ70 στο μεταπτυχιακό (το Υπουργείο έχει τις αναλυτικές βαθμολογίες των μέχρι τώρα πτυχιούχων) με τα μαθήματα που έχει πάρει ο οποιοσδήπτε ΠΕ71 κατά την διάρκεια των 4ετών σπουδών του και το Υπουργείο ας αποφασείσει αντικειμενικά…
    Ευτυχώς και η ΔΟΕ στηρίζει την αντικειμενικότητα και το σωστό!Δεν είναι λογικό να προτάσσεται ένα μεταπτυχιακό χωρίς βασικό πτυχίο, έναντι των κατόχων βασικού πτυχίου!
    Μακάρι το Υπουργείο να αποφασίσει δίκαια, αξιοκρατικά και αντικειμενικά και να μην συνεχίσει τις μέχρι τώρα άδικες πρακτικές…

  • 5 Μαΐου 2014, 15:56 | Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 15:56 | Αναστασία

    Είναι παράλογο να θεωρούν κάποιοι ότι ένα μεταπτυχιακό ή μια εμπειρία θα τους σώσει.
    Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική αλλά εφόσον έιναι επακόλουθο κάποιων επιστημονικών σπουδών.
    Αν δεν έχεις επιστημονικές γνώσεις πχ για τον αυτισμό, και 3 χρόνια να δουλέψεις με παιδιά με αυτισμό αυτό δεν σου χαρίζει γνώσεις.
    Δηλαδή αν δώσουν σε ένα δάσκαλο να διδάξει πληροφορική, μετά από κάποια χρόνια λόγω της εμπειρίας του θα γίνει ξαφνικά Πληροφορικός?
    Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας…
    Η αλήθεια είναι ότι είναι ευκολότερο να διδάξεις παιδιά χωρίς αναπηρίες, οπότε με βάση το σκπετικό των ΠΕ70, προτείνω να διορίζεται δάσκαλος ΠΕ70 ο οποιοσδήποτε (έτσι και αλλιώς μετά από κάποια χρόνια με την εμπειρία του, θα έχει γίνει επιπέδου expert και θα υπερβαίνει και τους πτυχιούχους).

    Παρόλο που θίγονται τα εργασιακά συμφέροντα των ΠΕ70, θα πρέπει για μια φορά στον τόπο μας να γίνει κάτι σωστό ανεξαρτήτως κόστους και αντιδράσεων.
    Ας συγκριθούν τα μαθήματα που έχουν πάρει οι ΠΕ70 στο μεταπτυχιακό (το Υπουργείο έχει τις αναλυτικές βαθμολογίες των μέχρι τώρα πτυχιούχων) με τα μαθήματα που έχει πάρει ο οποιοσδήπτε ΠΕ71 κατά την διάρκεια των 4ετών σπουδών του και το Υπουργείο ας αποφασείσει αντικειμενικά…
    Ευτυχώς και η ΔΟΕ στηρίζει την αντικειμενικότητα και το σωστό!Δεν είναι λογικό να προτάσσεται ένα μεταπτυχιακό χωρίς βασικό πτυχίο, έναντι των κατόχων βασικού πτυχίου!
    Μακάρι το Υπουργείο να αποφασίσει δίκαια, αξιοκρατικά και αντικειμενικά και να μην συνεχίσει τις μέχρι τώρα άδικες πρακτικές…