1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 από το άρθρο 47..
Η προϋπηρεσία αποκτιέται από τους πίνακες γενικής αγωγής και όχι από τους ειδικής. Θεσμοθετημένος κλάδος ΠΕ60.50/70.50 δεν υφίσταται. Είμαστε νηπιαγωγοί/δάσκαλοι ΠΕ60/70 γενικής αγωγής με επιπρόσθετα προσόντα σε θέματα ειδικής αγωγής.
Η ρύθμιση αυτή σε συνδυασμό με την πρόταξη των εκπαιδευτικών ΠΕ61/71 στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών ειδικής αγωγής θα οδηγήσει χιλιάδες αναπληρωτές γενικής αγωγής στην ανεργία, οι οποίοι επέλεξαν να βοηθήσουν το κράτος σε περιόδους που δεν καλυπτόταν τα αντίστοιχα κενά στην ειδική αγωγή.
Προσμέτρηση προϋπηρεσίας και στη γενική αγωγή, όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
Αδικία η μη προσμέτρηση στον πίνακα γενικής της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών 60.50 και 70.50
Κατάφορη αδικία των εκπαιδευτικών 60.50 και 70.50 στην μην προσμέτρηση και στο διαχωρισμό του εκπαιδευτικού τους εργου
Ζητάμε δικαιοσύνη! Να εφαρμοστεί ο νόμος και να προσμετρηθεί η νόμιμη προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50! Να μην διαχωριστεί η ειδική απο την γενική αγωγή όπως συμβαίνει παγκοσμίως και στηρίζεται επιστημονικά!να μην τιμωρηθούν οι εκπαιδευτικοί ειδικής επειδή αποφάσισαν να επιμορφωθούν και εξελιχθούν!! Αντιθέτως να ανταμοιφθουν μα ενα καλο ποσοστό στην ποσόστωση που προτείνετε, το οποίο ομως θα ορίζεται με νόμο, θα ειναι συγκεκριμένο και υποστηρίζει τα εργασιακά δικαιώματα που έχουν οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση! Ζητάμε το αυτονόητο!ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ!
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Αντισυνταγματική, παράνομη και άδικη η μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας των εκπαιδευτικών 60.50 70.50 .
Ενιαία εκπαίδευση, ένα σχολείο για όλους. Και μαθητές και εκπαιδευτικούς!!
Επιπλέον μέριμνα για άδειες (υπηρεσιακές, ασθενείας, μητρότητας) όπως και στους μόνιμους.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ..Η ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑ
Το αρθρο 4 του αρθρου 47 ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθει αμεσα…
Ή θα ανοιξουν οι πινακες για όλους ή για κανέναν…
Ειναι άδικο να ανοιγουν οι πινακες μετα απο τοσα χρονια επιτελους και να μην προσμετραται η προυπηρεσια στα δυσπροσιτα το ιδιο. Οι πινακες ηταν κλειδωμενοι, αλλα ολοι γνωριζαν οτι οποια προυπηρεσια ειχαν αυτα τα χρονια οταν ανοιγαν θα προσμετρουταν κανονικα. Αλλο κλειδωμα και αλλο καταργηση της αποκτηθεισας προυπηρεσιας.Οι εκπαιδευτικοι τα προηγουμενα τεσσερα χρονια υπηρετησαν στις ιδιες ακριβως συνθηκες με τους φετινους. Σταματηστε να δημιουργειτε διχονοιες και αδικιες.
Επισης η προυπηρεσια στην ειδικη αγωγη θεωρειται προυπηρεσια στην εκπαιδευση. Το ποια ομαδα παιδιων διδασκεις καθε χρονο σε τι αλλαζει την αυτη την προυπηρεσια; Οταν μαλιστα συμφωνα με τον προηγουμενο νομο στην δευτεροβαθμια τα παιδια ειτε ειδικης ειτε τυπικης εκπαίδευσης σε ενα γενικο σχολειο υποχρεουνται να δωσουν εξετασεις με ακριβως ιδια θεματα; Δηλαδη οι καθηγητες της ειδικης δεν οφειλαν να διδαξουν στα παιδια τους τα ιδια ακριβως , με αλλους διαφορετικους τροπους, για να κατανοησουν και τελικα οταν τον Ιούνιο δωσουν εξετασεις να μπορεσουν να ανταποκριθουν με ευχερεια;; τι νομιζουν οτι στη δευτεροβαθμια ειδικα μαθαινουν τα παιδια αρχαια ή μαθηματικα της ταξης τους με κουκλοθεατρο και ζωγραφιες;;; οι εκπαιδευτικοι ειδικης διδασκουν υποχρεωτικα τις ιδιες θεματικες ενοτητες που διδασκουν οι εκπαιδευτικοι της γενικης ταξης απλως βοηθουν τα παιδια να τα μαθουν με διαφορετικους τροπους, γιατι σε αυτο ακριβως ειδικευθηκαν. Απο ποτε μια ειδικευση στον τομεα σπουδων καποιου τον κανει να ειναι διαφορετικος ως προς την προυπηρεσια του;
Παρακαλω πολυ διορθωστε αυτες τις αδικιες. Ανθρωπους που προσπαθησαν πολυ να προσφερουν ζωντας σε δυσπροσιτα σημεια της χωρας και ανθρωπους που διδαξαν σε παιδια ειδικης αγωγης επισης επιπροσθετη δυσκολια στο εκπιδευτικο εργο τους, τους υποβαθμιζετε.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του κρατικού προϋπολογισμού 2015, για αναπληρωτές το σχολικό έτος 2015-16 προβλέπεται το ποσό των 41 εκατ. ευρώ, ήτοι 3284 έναντι 2000 εφέτος. Μιλάμε δηλαδή για 1284 επιπλέον. Συνεπώς, δημιουργείται σε όλους εμάς η εύλογη απορία: γιατί αυτές οι επιπλέον προσλήψεις δεν μεταφράζονται σε μόνιμους διορισμούς; Αν το σκεφθείτε, στην ουσία οι μόνιμοι διορισμοί θα ήταν πλέον των 1284, εφόσον οι αναπληρωτές που πρόκειται να προσληφθούν θα έχουν μεγάλη προϋπηρεσία -ως επί το πλείστον- άρα θα αμείβονται πολύ περισσότερο από έναν νεοδιόριστο. Ποιο λοιπόν το οικονομικό όφελος για το υπουργείο; Ή μήπως ως λύση προκρίνεται η επισφαλής εργασία;
ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ! ΠΡΟΤΑΞΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΛΥΕΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ/ΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ!
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ!
Να μην προσμετρηθεί η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στη γενική
Να μην μετρήσει ο βαθμός από κανένα ασεπ.
Να μην προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα οι ειδικές κατηγορίες
Να μην μετρήσει η προϋπηρεσία από τα ιδιωτικά
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ.60 ΚΑΙ ΠΕ.70 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕ.60 ΚΑΙ ΠΕ.70 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ .
Κατάφορη αδικία σε βάρος των αναπληρωτών 60.50 και 70.50 !!!!!!!!!!!
Είμαι νηπιαγωγός με ειδίκευση από τη σχολή μου στην ειδική αγωγή, είμαι απόφοιτος του ΤΕΠΑΕ στο ΑΠΘ και είχα φοιτήσει στον τομέα Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας! είμαι κάτοχος σεμιναρίου στη ειδική αγωγή! έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από ΤΕΠΑΕ στο ΑΠΘ! είμαι επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ 2008! έχω κληθεί στη γενική και επιλέγω να δουλέψω στην ειδική και μου λέτε τι???? ότι είμαι καταδικασμένη να μείνω άνεργη!!!!!!!!!
έχετε δημιουργήσει δυο σχολές ειδικής αγωγής και δεν έχετε διορίσει ποτέ αποφοίτους τους…και με γνώμονα αυτό επέλεξα να φοιτήσω σε παιδαγωγικο τμημα γενικης…για να εχω δικαιωμα να διοριστω! υπηρετώ σε τμημα ενταξης 5 χρονια! καλυπτω παγιες ανάγκες της εκπαιδευσης και θα με αναγκάσετε εσείς να μείνω ανάερή επειδή δεν κάνετε διορισμούς και ακούτε τον κάθε άσχετο!! κάθε περιπτωση λοιπον είναι διαφορετικη και ο νομος πρεπει να είναι για ολους δικαιος. σαν εμενα είναι και αλλοι που με την ψυχη τους εχουν αφιερωθεί στην ειδικη αγωγη. που είναι αναπληρωτες ακομα και όχι από επιλογή αλλα που από επιλογή είναι στην ειδική! πως μας πετατε ετσι από τους πίνακες; δωστε μας δικαιωμα διορισμου στην ειδικη !!!!!!
ειμαστε αναπληρωτες χωρις αδειες….που με την κοιλια στο στομα εκπαιδεύουμε τους αυτιστικούς μαθητές μας, που με πυρετο 40 κηνυγαμε τους μαθητες με ΔΕΠΠΥ, που λεχωνες παμε στο σχολειο να στηρίξουμε γονείς και παιδιά που μας εχουν ανάγκη…και υστερα εσεις μας απαξιώνετε και μας καταδικαζετε στην ανεργια!
καλύπτουμε παγιες ανάγκες της ενιαίας εκπαιδευσης!!!! ειμαστε εκπαιδευτικοι και όχι αριθμοι! συγκλιση-συνεκπαιδευση σας λεει κατι? ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ! ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ! ΡΩΤΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ…ΡΩΤΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ…
Ο διαχωρισμός των πινάκων γενικής-ειδικής θα είναι απόλυτα δίκαιος εάν έχει και αναδρομική ισχύ!!! Η εργασία στην ειδική αγωγή δεν θα πρέπει να λειτουργήσει ως μία ευκαιρία για το πέρασμα από τον έναν πίνακα στον άλλο!!!Όσοι επέλεξαν να υπηρετήσουν τις δομές της ειδικής αγωγής και επέλεξαν την ένταξή τους στον οικείο πίνακα, να δουν την προσμέτρηση των μορίων τους στον πίνακα αυτό και να μην επιθυμούν την ένταξή τους σε έναν πίνακα από τον οποίο δεν προσλήφθηκαν ποτέ!!!
Η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα κινείται σε απόλυτα λογική βάση και να παραμείνει ως έχει!!!!
Η παράγραφος 4, θα πρέπει να επαναδιατυπωθεί γιατί με την υπάρχουσα διατύπωση δεν λαμβάνει υπόψη την εξής περιπτώση:
α) Εκπαιδευτικός (π.χ. ΠΕ70) με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, και ο οποίος αρνείται να υπηρετήσει ως αναπληρωτής σε κλήση του από ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ως ΠΕ70.05), αποδέχεται στην συνέχεια κλήση για αναπληρωτής στην ειδική αγωγή (παράλληλη στήριξη) από τους ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ως ΠΕ70). Συμφωνα με το προσχέδιο νόμου ΚΑΚΩΣ αυτός ο εκπαιδευτικός δεν θα πάρει μόρια για τον πίνακα γενικής αγωγής αλλά θα πάρει για της ειδικής.
Κατά την γνώμη μου, ο παραπάνω εκπαιδευτικός με υπεύθυνη δήλωση του θα πρέπει ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ(την στιγμή που υπογράφει την σύμβαση) να επιλέγει που θέλει να του προσμετρηθεί η προυπηρεσία ΧΩΡΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ δυνατότητας αλλαγής.
ΑΔΙΚΟΣ ο διαχωρισμός της Ειδικής από τη Γενική, η εκπαίδευση είναι ενιαία όπως και η προυπηρεσία. Διαφωνώ κάθετα!
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ των διπλών μορίων στα δυσπρόσιτα για το διάστημα 2010-2014
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να διαχωρίζεται η εκπαίδευση από μια Αριστερή κυβέρνηση.
Διαβάζω ξανά και ξανά για τον φόβο εκπαιδευτικών γενικής αγωγής για τον εκτοπισμό τους. Τόσα χρόνια όμως που αφήναμε τις θέσεις μας στην γενική αγωγή και δουλεύαμε στην ειδική μια χαρά βολεύτηκαν αρκετοί ‘συνάδελφοι’ μας που κανονικά δεν θα δούλευαν αλλιώς. Ζήτησαν και απαίτησαν να μας εξοντώσουν, πετώντας μας από τον πίνακα όπου έχουμε το βασικό μας πτυχίο, πετώντας μας από τον πίνακα που έχουμε οι περισσότεροι επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, άμα αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού εκπαιδευτικού ίσως έχω διαλέξει λάθος επάγγελμα. Λυπάμαι που αυτοί οι άνθρωποι δουλεύουν με παιδιά, λυπάμαι που τόσα χρόνια άφηνα τη θέση μου στη γενική κενή επιτρέποντας τέτοιους συναδέλφους να δουλεύουν στη θέση μου.
Δεν είναι συνδικαλίστρια ούτε έχω ασχοληθεί ποτέ με παραφιλολογίες και μικρότητες, αλλά αυτή τη φορά τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο και περιμένω ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!
Περιμένω η νέα κυβέρνηση να μην με καταδικάσει στην ανεργία, περιμένω η νέα κυβέρνηση να μου συμπεριφερθεί δίκαια.
Δεν εκμεταλλεύτηκα ούτε μπήκα κάπου παράνομα, προσέφερα απλώς τις υπηρεσίες μου στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης μέχρι ότου βγούνε αρκετοί ΠΕ71/61 από τη σχολή και πάρουν τις θέσεις στην ειδική αγωγή.
Πίστευα πως με το δουλεύω στην ειδική αγωγή παράγω έργο και τελικά διαπίστωσα πως αμα συνεχίσω να παράγω έργο καταδικάζομαι να μείνω άνεργη!
Κανείς δεν μιλά για διπλή προϋπηρεσία, μιλάμε για προϋπηρεσία στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο και ο οποίος δεν έχει ημερομηνία λήξης.
Πολύ άδικη η ρύθμιση της παρ.4 του άρθρου 47 για τη μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας μας στη γενική αγωγή, ακόμη μεγαλύτερη σε ενδεχόμενη αναδρομική ισχύ.
Επίσης άδικο να μην υπολογίζεται στο διπλάσιο η προυπηρεσία στα δυσπρόσιτα.
Να μην προσμετρηθεί η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στη γενική
Να μην μετρήσει ο βαθμός από κανένα ασεπ.
Να μην προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα οι ειδικές κατηγορίες
Να μην μετρήσει η προϋπηρεσία από τα ιδιωτικά.
Ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα: Απόλυτα σωστή και δίκαιη
Διαχωρισμός των πινάκων γενικής-ειδικής: Σωστή και Δίκαιη αλλά θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010!!!! όπως οι προσλήψεις πραγματοποιούνταν από διαφορετικούς πίνακες έτσι και να προσμετράται και η προϋπηρεσία! Χωριστα!!!!!!
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ!!!!
Αρχικά, η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα είναι απόλυτα δίκαιη και προσαρμόζεται στον προγραμματισμό όσων εργάστηκαν με κλειδωμένους πίνακες!!!
Η ρύθμιση για την ειδική όχι μόνο είναι δίκαιη, αλλά για να αποφευχθούν αδικίες θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ!! Που ακούστηκε να έχει εργαστεί κάποιος ύστερα από ένταξή του σε έναν πίνακα και ύστερα να θέλει να μεταπηδήσει σε άλλο; όσοι δούλεψαν με βάση τη σειρά τους στον πίνακα γενικής σε τι φταίνε να χάσουν τη θέση τους, επειδή βλέπουν ότι οι παροχές που είχαν στην ειδική στερεύουν; Σίγουρα το υπουργείο θα πρέπει να σκεφτεί μία φόρμουλα για τη διασφάλισή τους, ΌΧΙ ΌΜΩΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΏΝ ΓΕΝΙΚΗΣ!!
Για το θέμα των αναπληρωτών η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας και να προτάσσονται στους πίνακες, γιατί από το 2010 και μετά δεν μπορούσαν να εργασθούν ως αναπληρωτές (δεν υπήρξε πρόβλεψη στον ν.3848/2010, γιατί μέχρι τότε διορίζονταν όλοι). Σε αυτό είχε συνηγορήσει και η ΟΛΜΕ από το 2010 με έγγραφό της προς το ΥΠΟΠΑΙΘ
Διαχωρισμός των πινάκων γενικής-ειδικής από το 2010 και όχι από το 2015!! Είναι ανεπίτρεπτο να συγχωνευθούν ουσιαστικά 2 πίνακες, όπου όσοι εντάσσονται πληρούν διαφορετικά κριτήρια. Οι αναπληρωτές ειδικής δεν είναι οι μόνοι με μεταπτυχιακά!!Μεγάλος αριθμός αναπληρωτών γενικής κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα , το οποίο όχι μόνο δεν το χρησιμοποίησε σαν όπλο για να προσπεράσει συναδέλφους, αλλά και δεν αξιοποιείται πουθενά!!!!
Η ρύθμιση για να δυσπρόσιτα είναι δίκαιη και να παραμείνει ως έχει!!!!
Αν και τακτικός εκπαιδευτικός (αυτό, και όχι το ‘μόνιμος’ είναι το αντίθετο του ‘αναπληρωτή’) θα συμφωνήσω με προλαλήσαντες συναδέλφους αναπληρωτές, αναφορικά με την κατά προτεραιότητα κάλυψη του ίδιου κενού (εφόσον αυτό υπάρξει και δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, και εφόσον ο ίδιος και οι μαθητές το επιθυμούν).
Ομιλώ ως:
1. Παιδαγωγός.
Είναι παιδαγωγικά και διδακτικά ορθό να ολοκληρώνει ο ίδιος εκπαιδευτικός ένα αντικείμενο σε δύο ή περισσότερες τάξεις -όπως συμβαίνει με ορισμένα μαθήματα, π.χ. Ευκλείδεια Γεωμετρία-), διότι η παιδαγωγική σχέση η οποία αναπτύσσεται μεταξύ Μαθητή και Εκπαιδευτικού, εκτός από σκοπό, αποτελεί και μέσο αποτελεσματικότητας της διδακτικής-μαθησιακής διαδικασίας.
2. Γονέας.
Δεν είναι παιδαγωγικά ορθό το παιδάκι της Α΄Δημοτικού να αλλάζει δάσκαλο (αναπληρωτή) στη Β΄ και ξανά στη Γ΄, επειδή δεν μπορεί ο ίδιος αναπληρωτής να διδάξει και του χρόνου, αφού με το ισχύον σύστημα αυτό θα ήταν καθαρά θέμα τύχης. (Ομοίως για τις δύο τάξεις του Νηπιαγωγείου.)
3. Συνάδελφος.
Ειδικά στα σχολεία της επαρχίας, με τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις, και κυρίως με τους διαφορετικούς αναπληρωτές ανά διδ. έτος, το διδακτικό προσωπικό μεταβάλλεται σε μεγάλο ποσοστό από χρονιά σε χρονιά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά ο ‘σύλλογος διδασκόντων’, αφού ποτέ δεν είναι σταθερός. (Αυτό αποτέλεσε και τη μεγαλύτερη αδυναμία πρακτικής εφαρμογής της ενδοσχολικής αξιολόγησης της προηγούμενης κυβέρνησης, αφού πώς είναι δυνατόν να αποφασίζουν οι φετεινοί συνάδελφοι για τα μέτρα που θα ληφθούν του χρόνου, όταν τού χρόνου θα είναι άλλοι συνάδελφοι; Το ίδιο άτοπο ισχύει και για την εκλογή του Δ/ντή από το σύλλογο διδασκόντων.)
Ευχαριστώ
Αρχικά η ρύθμιση για δυσπρόσιτα είναι σωστή!Ο προγραμματισμός όλων στηρίχθηκε στο Νόμο 3848/2010.
Σχετικά με το άρθρο 4 πρεσβεύω ότι είναι απόλυτα δίκαιο και θα έπρεπε να έχει και αναδρομική ισχύ από το 2010. όσοι μιλούν για ενιαία και αδιαίρετη εκπαίδευση προσπαθούν να ενταχθούν σε έναν πίνακα στον οποίο δεν είχαν εξ αρχής θελήσει να ενταχθούν λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού. Είναι κατάφωρη αδικία η προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί με άλλα μέτρα και άλλα σταθμά να χρησιμοποιηθεί ως μέσο μεταπήδησης από τον ένα πίνακα στον άλλο!!!!!
Δεν υπάρχει μέριμνα για τους «εκπαιδευτικούς-φαντάσματα» που βρισκόμαστε στους πίνακες αναπληρωτών μηδενικής προϋπηρεσίας εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Εφόσον η διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έχει να συμβεί εδώ και επτά χρόνια, Θα πρέπει είτε μέσω της διαδικασίας διεξαγωγής φροντιστηριακών μαθημάτων, μετά τη λήξη ενδεχομένως του καθημερινού προγράμματος διδασκαλιών είτε με κάποια άλλη εκπαιδευτική διαδικασία, να μας δωθεί η δυνατότητα να συμπληρώσουμε χρόνο προϋπηρεσίας. Βρισκόμαστε σε μια πολυετή κατάσταση ομηρίας εφόσον ο πίνακας αυτός έχει ουσιαστικά αχρηστευθεί μέσα στα χρόνια της κρίσης. Προφανώς η λύση προϋπηρεσίας απο τον ιδιωτικό τομέα δεν υφίσταται για την πλειονότητα απο εμάς.
Είναι ψευδές και παραπλανητικό το επιχείρημα ότι εάν η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 προσμετρηθεί στους πίνακες της γενικής αγωγής σημαίνει ότι «κλέβουν» τη σειρά στον πίνακα κατάταξης.
Η εκπαίδευση είναι ενιαία και οι πίνακες και οι κωδικοί ( ΠΕ.50) υπάρχουν για «κανονιστικούς» και λειτουργικούς σκοπούς.
Άλλωστε οι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 δεν έχουν εργαστεί (ή τουλάχιστο ελάχιστες περιπτώσεις) σε ειδικά σχολεία. Εργάστηκαν με τον θεσμό της παράλληλης στήριξης που λειτουργεί μέσα στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης με βασικό τους πτυχίο ΠΕ60 & πε70 .
Πως γίνεται να κλέβουμε τις θέσεις τους ; Εμείς αγαπάμε τη δουλειά μας και για όσο μας προσλαμβάνει το Υπ. Παιδείας στην παράλληλη θα πηγαίνουμε . Άλλωστε όταν υπηρετούμε στην ειδική μας σβήνουν από τους πίνακες της γενικής . Είναι όμως λογικό όταν πια το Υπουργείο πάψει να μας χρειάζεται για να καλύπτουμε κενά της ειδικής να μεταφέρουμε την προϋπηρεσία μας στους πίνακες του κλάδου μας . Άλλωστε από εκεί έχουμε δικαίωμα διορισμού ή να δώσουμε ΑΣΕΠ αν υπάρξει . Διαφορετικά θα πρέπει να μας δώσουν το δικαίωμα διορισμού από τους πίνακες της ειδικής και σαφώς να εξασφαλιστεί η σειρά μας στους πίνακες .
Αν θα πρέπει να μην προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στους πίνακες γενικής τότε θα πρέπει να αναρωτηθούμε μήπως να γίνουν και διαφορετικοί πίνακες για όσους υπηρέτησαν σε ολοήμερο σχολείο ή με τη ΖΕΠ και να έχουν και εκείνοι δικαίωμα να δώσουν ΑΣΕΠ για διορισμό μόνο όταν το κράτος θελήσει μόνιμους για ολοήμερα και ΖΕΠ ;
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 θα πρέπει να καταργηθεί από την κυβέρνηση αν θέλουμε να μιλάμε για ένα δίκαιο και δημοκρατικό κράτος !
Ζητούμε την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 και στους 2 πίνακες.
Αναπληρωτής δάσκαλος ΠΕ70.50
Θεωρώ πολύ δίκαιη τη ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της διπλής μοριοδότησης των δυσπροσιτων κατα την περίοδο 2010-14 διότι σύμφωνα με το νόμο διαμαντοπούλου οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι κ αυτό είχε ως συνέπεια οι εκπαιδευτικοί είτε να μη δηλώνουν δυσπρόσιτα είτε να παίρνουν βελτίωση θέσης απο αυτά κ στα δυσπρόσιτα να καταλήγουν οι τελευταίοι του πίνακα. Σε αντίθεση με τη φετινή χρονια που όλοι γνώριζαν το άνοιγμα των πινάκων στα δυσπρόσιτα υπηρετούν εκπαιδευτικοί με πολύ καλές σειρές στον πίνακα καθώς τα επέλεξαν συνειδητά. Οποιαδήποτε αλλαγή αυτής της ρύθμισης θα ερχόταν σε αντίθεση με τον τοτε ισχύοντα νόμο κ θα αποτελούσε εξαπάτηση των εκπαιδευτικών ιδιαίτερα αυτων με πολυετή προυπηρεσία κ πολύ καλή σειρά στον πίνακα. μπράβο στον Υπουργό!
Φυσικά η εκπαιδευση είναι ενιαία αλλά άλλο γενική αγωγή άλλο ειδική αγωγή. Μη τα εξισώνουμε όλα. Γενικη συνεπάγετε πανεπιστημιακό πτυχίο και ειδική πανεπιστημιακό πτυχίο συν ειδίκευση. Αυτο θα πρεπει να τιμά τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής. Τότε όσοι γενικής ειχαν στην τάξη τους παιδί με ειδικές ανάγκες χωρίς παράλληλη(και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις) , να συμπεριληφθούν και στον πίνακα ειδικής αγωγής. Αυτό είναι δικαιο; Ας λειτουργήσει λοιπον το Υπουργείο δίκαια και με σεβασμό στο ευαίσθητο κομμάτι της εκπαίδευσης που λεγετε ειδική αγωγή.
Προσμέτρηση της προυπηρεσίας στις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ (ΕΠΑΣ) για τις τεχνικές ειδικότητες, και όχι μόνο για τις ειδικότητες των μαθημάτων γενικής παιδείας.
Οι ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ έχουν το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα με τις ΕΠΑΣ του υπουργείου παιδείας. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο να μην προσμετράται η προυπηρεσία μας.
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕ60,50 ΚΑΙ 70,50 ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ…ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ??? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ Η ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΙΝΑΚΑ?? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΟΒΑΡΑ ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΧΗΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ??? ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ. ΜΗ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΕΡΑΣΜΑ-ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ.
Σχόλια για Παράγραφο 4 του παρόντος:
Η εκπαίδευση, σαφώς και είναι ενιαία. Παρ’ αυτα, αν συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε την γενική και την ειδική εκπαίδευση ομοίως, αναπαράγουμε την ανισότητα. Ο κάθε τομέας χρήζει διαφορετικής αντιμετώπισης. Και αυτό αποτελεί και μία από τις βασικότερες αρχές της συμπερίληψης.
Για ποιό λόγο να μπορεί να καθοριστεί, με απόφαση Υ.Πο.Παι.Θ., ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης, όταν υπάρχουν απόφοιτοι συγκεκριμένων σχολών, με ξεκάθαρα επαγγελματικά δικαιώματα, που μπορούν να αξιοποιηθούν;
Μερικές παρατηρήσεις κι από μένα :
1. Συνεχίζετε την τροφοδότηση των πινάκων αναπληρωτών με στοιχεία προϋπηρεσίας αναδρομικά από το 2010 ,παρ όλο που επι μια πενταετία οι αναπληρωτές βασισμένοι στο νόμο 3848/2010 λάμβαναν αποφάσεις για την εργασία τους με δεδομένο το κλείδωμα των πινάκων . Περίμεναν την εφαρμογή του ν.3848/2010 μετά τον διαγωνισμό που θα διενεργούσε ο ΑΣΕΠ για να καταρτιστεί ο νέος πίνακας . Η αντιφατικότητα αυτή δημιουργεί θέμα εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος και ανατροπές στον εργασιακό βίο πολλών αναπληρωτών .
2. Διαχωρίζετε τους πίνακες ειδικής και γενικής εκπαίδευσης όχι όμως αναδρομικά τώρα , παρ όλο που γνωρίζετε ότι και στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια γενική εκπαίδευση θα μείνουν πολλοί αναπληρωτές άνεργοι καθώς οι συνάδελφοι της ειδικής θα πάρουν την θέση τους ενώ μια χαρά δούλευαν όλα αυτά τα χρόνια από τον πίνακα ειδικής .
Τελικά ποιο είναι το κριτήριο σας για την αναδρομικότητα και μη αναδρομικότητα των ρυθμίσεων σας ; Σίγουρα όχι η σωστή στάθμιση των συνεπειών αυτών που θέλετε να θεσπίσετε ..
Προτείνω οι πίνακες αναπληρωτών να μείνουν κλειδωμένοι μέχρι την διενέργεια διαγωνισμού από το ΑΣΕΠ για να εφαρμοστεί ο ν. 3848/2010 χωρίς βέβαια τις ρυθμίσεις αυτού του νόμου που κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ με την πρόσφατη απόφαση του (527/2015).
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας!
Η εκπαίδευση είναι μία, ενιαία και οι δομές ειδικής αγωγής υπό την εποπτεία του Υπουργείου και μέσα σε γενικά σχολεία.
Η προσωρινή ποσόστωση στην ειδική, δεν είναι λύση!
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ όποιον δουλέψει στην Ειδική Αγωγή από τον Σεπτέμβρη να μείνει ΑΝΕΡΓΟΣ πολύ σύντομα!!
Με το νέο πολυνομοσχέδιο σας σε λίγα χρόνια εκπαιδευτικοί με 7-10χρονια προϋπηρεσία θα μείνουν άνεργοι καθώς οποιαδήποτε προϋπηρεσία στην ειδική είναι εικονική!!!
Ο κλαδος μας είναι ΠΕ60/70 εκεί πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία μας!!! ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΔΙΚΑΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΥΗΠΗΡΕΣΙΑ!!
ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΔΙΠΛΗ ΟΠΩΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ
ΜΕ ΑΒΑΣΙΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΠΕΛΩΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ 7,8,9 Η ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΟΚ ΑΘΕΝΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ????
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΊ Η ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!! Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ , ΟΧΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΟΧΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ Ε Π Ι Π Λ Ε Ο Ν ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ!! ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ! ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ!! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ! ΛΥΠΑΜΑΙ! ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!! ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΟΙΠΟΝ!
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΠΕ 60.50
Ο νόμος Ν.3391/2005 ΙΣΧΥΕΙ ακόμα. Δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει η παράγραφος 2 του ανωτέρω άρθρου για τον μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε σε δυσπρόσιτες περιοχές. Είναι παράλογο και πέρα από τον ΝΟΜΟ.
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!! ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΝΑΙ!
ZHTAME THN ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ MAΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.Ο κλάδος είναι ενας και ενιαίος.Οποιαδήποτε αναδρομική ισχύ της παραγράφου 4 του άρθρου 47 είναι καταδικαστέα και αντισυνταγματικη.
Το 2010-2014 για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας υπήρχε συγκεκριμένο νομικό καθεστώς. Άδικο για την επαγγελματική μας προσφορά, αλλά καμία οργανωμένη αντίδραση δεν υλοποιήθηκε ενώ τώρα όλοι «επαναστατούν». Όσοι βρέθηκαν σε δυσπρόσιτες περιοχές, όπως και εγώ, οφείλεται:
1) στην τύχη
2) στην προσδοκία ότι σε περίπτωση μονιμοποίησης θα εισπράξουν μόρια για γρηγορότερη μετάθεση
3) στην πονηράδα ότι σε περίπτωση κάποιας πολιτικής αλλαγής, και νέων αιτημάτων, θα αδιαφορήσουν για το νομικό συγκεκριμένο καθεστώς και θα ζητήσουν με τον πιο απλοϊκό τρόπο την αντικατάστασή του αντλώντας επιχειρήματα από ένα ηθικό δίκαιο.
ΝΑΙ είναι ισχυρά τα επιχειρήματα ηθικού δικαίου, αλλά δεν αντικαθιστούν τόσο απλά το νομικό. Άλλωστε ποιος είναι ο αγώνας τόσων χρόνων που να αξιώνει το παραπάνω ηθικό δίκαιο να αποκτήσει νομική βάση; Ή μήπως ξεχνάμε ότι τα μόρια δε χάνονται σε περίπτωση μόνιμου διορισμού; Το επιχείρημα ότι κάποιος είναι 4 χρόνια είναι σε δυσπρόσιτα έχει μόρια για 8 χρόνια έχει λογική ή είναι μία χρηματιστηριακή τακτική που κρύβει ανταγωνισμούς για προσπεράσεις στον πίνακα αναπληρωτών;
Ωστόσο και το επιτελείο στο Υπουργείο έχει υπόψιν ότι η περίοδος 2010-2014 είχε το ίδιο νομικό καθεστώς και έδινε μηδενική προϋπηρεσία. Προφανώς το Υπουργείο κινήθηκε συμβιβαστικά, θα μπορούσε να δείξει περισσότερο θάρρος…αλλά σε μία περίοδο που οι αναπληρωτές δεν έχουν θέσει τις απαιτήσεις τους στους αγώνες των συλλόγων και δημιουργούν τώρα πολλές διαφορετικές ομάδες διεκδίκησης..δικαίως το Υπουργείο εμπνεύστηκε μία μέση λύση σε αυτόν τον «ελάχιστο» διάλογο.
Είμαι νηπιαγωγός ΠΕ60 και πραγματικά θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευσή μου για όλο αυτό που γίνεται…Αξιότιμοι υπουργοί και βουλευτές,βγάζοντας αυτό το πολυπόθητο νομοσχέδιο προς διαβούλευση, μας βάλατε στην διαδικασία να τρωγόμαστε σαν τα κοράκια διεκδικώντας μια καλύτερη σειρά στους πίνακες…ακόμη και αν αυτό σημαίνει διχασμό σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα!Καταφέρατε να μας χωρίσετε σε κατηγορίες και υποκατηγορίες και ο ένας να προσπαθεί να βγάλει το μάτι του άλλου, υπερασπίζοντας πολύ λογικά τα συμφέροντά του…
Ομάδες που υποστηρίζουν τον διπλασιασμό των μορίων στις δυσπρόσιτες περιοχές γιατί πολύ απλά θεωρούν πως είναι άδικο να πάρουν διπλά μόρια όσοι δούλεψαν σε δυσπρόσιτα μέχρι το 2010 και από το 2014-2015, ενώ όσοι δούλεψαν το 2011-2014 θα πάρουν τα μισά. Ομάδες που υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να προσμετρηθούν τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων περιοχών γιατί με τον 3848/2010 επικράτησε η άποψη ότι παύουν να τροφοδοτούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές με διπλά μόρια, οπότε και οι περισσότεροι δεν τα δήλωναν συνειδητά, εφαρμόζοντας το νόμο.
Ομάδες που υποστηρίζουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής στον οικείο πίνακα γιατί μέσω αυτού προσλήφθηκαν, έχοντας ως κριτήρια πρόσληψης το βασικό πτυχίο και κάποιο σεμινάριο ή αντίστοιχο μεταπτυχιακό,ενώ αντίθετα οι εκπαιδευτικοί της γενικής, προσλαμβάνονταν μέσω της σειράς τους στον πίνακα της γενικής αγωγής βάσει του/των βαθμού/βαθμών σε προηγούμενους ΑΣΕΠ. Ομάδες (ΠΕ 60.50, 70.50)που υποστηρίζουν το αντίθετο γιατί πολύ απλά η πολιτεία τους έδωσε το προνόμιο να μπουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής κάνοντας αντίστοιχο σεμινάριο ή μεταπτυχιακό επί πληρωμή. Η ίδια η πολιτεία τους χρησιμοποίησε κάποια χρόνια στις δομές της ειδικής αγωγής και τώρα τους πετάει έξω από αυτούς τους πίνακες, προτάσσοντας τους απόφοιτους του Παιδαγωγικού Ειδικής Αγωγής Βόλου, όπως και θα έπρεπε να ισχύει από την αρχή, αφού μόνο αυτοί έχουν το κατεξοχήν βασικό πτυχίο της Ειδικής Αγωγής. Το πρόβλημα που τίθεται είναι το εξής: αφού δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και έχουν απλά εξειδίκευση, δεν μπορούν να μπουν στους πίνακες της ειδικής…άρα τι μένει; ο πίνακας της γενικής, στον οποίο βασική προϋπόθεση είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ και η προϋπηρεσία. Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν δώσει στον ΑΣΕΠ και έχουν απλά την προϋπηρεσία της ειδικής. Πως όμως μπορούν να μπουν σε έναν πίνακα, που ναι μεν έχουν το βασικό πτυχίο αλλά δεν έχουν το κριτήριο του ΑΣΕΠ όπως ορίζει και η απόφαση του ΣΤΕ; Φτιάξτε έναν πίνακα που να διασφαλίζει τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής (60.50,70.50), χωρίς ωστόσο να προσβάλει τη σειρά του πίνακα στη γενική αγωγή.
Το συμπέρασμα είναι ότι όλα αυτά που βιώνουμε σήμερα ως εκπαιδευτικοί είναι απόρροια των δικών σας έργων και κατ’επέκταση της εκάστοτε κυβέρνησης που αποφάσιζε κάθε φορά και εξέδιδε νόμους (τρανό παράδειγμα η Διαμαντοπούλου,)όντας ανίδεη για το τι κακό προκαλούσε στην εκπαίδευση και τον αντίκτυπο που θα είχε χρόνια αργότερα το έκτρωμα του νόμου 3848/2010. Έτσι που τα κάνατε ως ηγέτες της χώρας, οφείλετε εσείς να βρείτε μια λύση που να μην αδικήσει καμία ομάδα- υποομάδα και όλοι να ικανοποιηθούν για αυτά που προσέφεραν στο Δημόσιο Σχολείο με όποιο κόστος- οικονομικό, ψυχολογικό και προσωπικό… Είναι ανήθικο εκ μέρους σας να μας βάζετε σε μια διαδικασία που κάθε άλλο παρά σε εκπαιδευτικούς ταιριάζει.
Πρεπει να αναγνωριζετε σαν προυπηρεσια ο χρονος εργασιας σε φροντιστηρια ο οποιος αποδικνυεται απο την πληρωμη των ασφαλιστικων ειφορων καθε εργαζομενου.
Τα φροντιστηρια ειναι επιχειρησεις εποπτευομενες απο το υπουργειο παιδειας. Ετσι μπορει να αποφευχθει και η αδιλωτη εργασια των ιδιαιτερων.
Πρεπει επισης να προσμετρατε στους πινακες η μοριοδοτηση του πλεον της βασης απο οποιονδηποτε διαγωνισμο του ΑΣΕΠ
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι άδικη και υποβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση . Η διχοτόμηση της εκπαίδευσης σε «γενική» και «ειδική» υποδηλώνει ένα κράτος ΑΝΑΠΗΡΟ που διακρίνει τους μαθητές του αντί να τους ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ σε ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Υπουργείο Παιδείας καθώς αδυνατεί να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στην ειδική εκπαίδευση με το υπάρχον προσωπικό ΠΕ61 και ΠΕ71 . Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης υποστηρίζεται από εκπαιδευτικούς ΠΕ60 και ΠΕ70 που είχαν επιπρόσθετα προσόντα ( π.χ. μεταπτυχιακό)και που το κράτος τους έδωσε νόμιμα το δικαίωμα να κάνουν χρήση αυτού και να δουλέψουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης .
Σήμερα το κράτος είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτο να τιμωρεί αυτούς τους ανθρώπους στέλνοντάς τους στην ανεργία που αντί να μιλά την «κανονιστική» κατηγοριοποίηση των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 θέλει να τους ενοχοποιήσει επειδή βρήκαν έως σήμερα εργασία . Το να επιτρέπει η κυβέρνηση να δαιμονοποιούνται τα μεταπτυχιακά και να «σταυρώνουν» όσους στερήθηκαν σήμερα –περίοδος οικονομικής κρίσης & λιτότητας – από το πενιχρό τους εισόδημα για να επενδύσουν στο μορφωτικό τους κεφάλαιο (γιατί αυτό μας έμεινε μόνο ) , είναι σοβαρές ενδείξεις ότι επιστρέφουμε στο σκοταδισμό !
Είναι αισχρό άνθρωποι με ένα , δύο και τρία πτυχία να στέλνονται στην ανεργία αφού δεν τους υπολογίζεται καν ως προσόν ενώ μέχρι πρότινος να υπολογίζεται ως κριτήριο σειράς κατάταξης στους πίνακες αναπλήρωσης η ημερομηνία κτήσης πτυχίου !!!
Απαράδεκτο επίσης το να επικαλείται ο βαθμός επίδοσης στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ ως κριτήριου διορισμού / σειρά κατάταξης στους πίνακες όταν έχει να γίνει ξανά διαγωνισμός από το 2008 ! . Για όλους τους ανθρώπους που περιμένουν από το 2008 και έπειτα μία ευκαιρία για να εργαστούν και όχι να περιμένουν στοιβαγμένοι στους πίνακες τι θα έλεγε το κράτος ; Υπομονή ; Η κυβέρνηση προεκλογικά είχε υποσχεθεί ότι θα καταργήσει το γραπτό διαγωνισμό . Πως θα επιτρέψει να συγκροτούνται οι πίνακες κατάταξης αναπλήρωσης μόνο με το βαθμό προηγούμενων διαγωνισμών ΑΣΕΠ ( και φυσικά την προϋπηρεσία την οποία όποιος την απέκτησε είχε άμεση σχέση με την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου του και το βαθμό του μόνο στο ΑΣΕΠ);
Ζητούμε τη δίκαιη μεταχείριση των ΠΕ60.50 και των ΠΕ70.50 και να μπορεί να προσμετράται η προϋπηρεσία τους στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης (καθώς αυτός είναι ο κλάδος τους) . Η παραπάνω πρόταση καθίσταται εντελώς αναγκαία ιδίως με τη ρύθμιση της ποσόστωσης που προτείνεται . Η συγκεκριμένη πρόταση δεν φέρνει λύσεις αλλά απεναντίας επισπεύδει την ανεργία αφού με ένα «ελάχιστο» μόνο αριθμό πρόσληψης εκπαιδευτικών στην ειδική εκπαίδευση τους σπρώχνει στο περιθώριο αφού τους απαγορεύει να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες τους κλάδου τους !
Ελπίζουμε το Υπουργείο Παιδείας να μελετήσει σε βάθος το περιεχόμενο των κειμένων μας και να αντιληφθεί τη σοβαρότητα των προβλημάτων . Επιθυμούμε σταθερά μέτρα (και όχι να γίνεται άρση τους σε μια νύχτα ) , που να σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τον μόχθο του κάθε πολίτη για ένα καλύτερο αύριο !!!
Νηπιαγωγός ΠΕ60.50
Η προϋπηρεσία η οποία αποκτήθηκε με «σεμινάρια» ΔΕΝ πρέπει να προσμετρηθεί διότι πολύ απλά ΔΕΝ μπορεί ένα «σεμινάρι層 να «φάει» το βλάκα που ΔΙΑΒΑΣΕ, ΕΔΩΣΕ ΑΣΕΠ και τον κάλεσαν αναπληρωτή με την ΑΞΙΑ του μέσα από ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Παρακαλώ να επανεξετάσετε την πρόταση σας για την μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής στην γενική παιδεία.
Εργάζομαι στην εκπαίδευση εδώ και 9χρόνια με ωρομισθίες και αναπληρώσεις(5χρόνια).Έχω τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ γι αυτό άλλωστε δούλεψα 3χρόνια ως αναπληρώτρια (4 στην γενική και 1 στην ειδική αγωγή).Φέτος εργάστηκα στην ειδική αγωγή γιατί με κάλεσαν πρώτα απ τον πίνακα της ειδικής.Λίγες μέρες αργότερα θα με καλούσαν και στην γενική ,γιατί στον κλειδωμένο πίνακα της γενικής η σειρά μου είναι αρκετά καλή(μόρια ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία).
Θεωρώ απαράδεκτο το διαχωρισμό προϋπηρεσίας γενικής-ειδικής εκπαίδευσης που προτείνετε χωρίς προηγουμένως να εξετάσετε λεπτομερώς τους ισχύοντες πίνακες αναπληρωτών. Στον πίνακα αναπληρωτών γενικής θα βρείτε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών με υψηλές προϋπηρεσίες χωρίς επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό να προηγούνται έναντι ημων, ενώ και στους πίνακες της ειδικής θα βρείτε επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να μην έχουν μοριοδότηση καθόλου από τον γραπτό διαχωρισμό. Και αυτό είναι το παράλογο του πράγματος, ενώ στον ένα πίνακα μετράνε αθροιστικά τα μόρια μας, σε αυτό της ειδικής ισχύουν άλλα κριτήρια.
Είναι απαράδεκτο να μην προσμετράτε την προϋπηρεσία της ειδικής στην γενική, αφού υπάρχουν εκπαιδευτικοί ,όπως εγώ, που έχουν υπηρετήσει και στις δυο δομές με καθόλα νόμιμο τρόπο.Άλλωστε με την εργασία μου σε Τμήμα Ένταξης δίδαξα τα ίδια σχολικά εγχειρίδια σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, οι μαθητές μου εξετάστηκαν στα ίδια θέματα με τους συμμαθητές τους, υπήρξε συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής προκειμένου να διατυπωθούν τα θέμετα για τις τελικές εξετάσεις.
Είναι παράλογο λοιπόν να εκτοπίζονται απ τον πίνακα της γενικής οι εκπαιδευτικοί της ειδικής που έχουν δουλέψει μακρυά απ τα την εστία τους μέσα σε δομές της γενικής παιδείας, με τα ίδια σχολικά εγχειρίδια σε συνεργασία με συναδέλφους της γενικής προκειμένου να βοηθηθούν οι μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες και να παραμένουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι επί σειρά ετών εργάζονταν πλησίον της εστίας αυτών…
Παρακαλώ να εξετάσετε με περισσότερη σοβαρότητα το σχετικό άρθρο.
Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής.
Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου»
Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία;
Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή;
Διαφωνώ με την παράγραφο 4 του άρθρου 47
Να προσμετρηθεί η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών 60.50-70.50 στους πίνακες Γενικής Αγωγής! Οι εκπαιδευτικοί αυτοί που τόσα χρόνια στήριζαν την εκπαίδευση και δούλευαν κάτω από δύσκολες συνθήκες, δε μπορεί να βρεθούν πεταμένοι στο δρόμο.Ζητάμε από μια αριστερή κυβέρνηση να αναγνωρίσει τους κόπους μας και να μη μας καταδικάσει σε ΑΝΕΡΓΙΑ!
Να ανοίξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό, καθώς ουδείς γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 3848/2010 . Θέλω να τονίσω την ανάγκη κάλυψης όλων των κενών με διορισμούς μόνιμου προσωπικού και όχι προσλήψεις μέσω προγραμμάτων «κοινωφελούς εργασίας» του Ο.Α.Ε.Δ.
Ο διαχωρισμός των πινάκων πρέπει να γίνει από το 2010 και μετά και όχι από το 2015, γιατί η προυπηρεσία των ΠΕ 60,50 και ΠΕ 70,50 έμπαινε όλα αυτά τα χρόνια στον πίνακα ειδικής και οι ισχυρισμοί τους ότι θα μείνουν άνεργοι οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 δεν ευσταθούν καθώς οι ΠΕ 61 είναι μόλις 28 αντιθέτως αν προσμετρηθεί η προυπηρεσία τους η οποία προσφέρθηκε στην ειδική και στους πίνακες γενικής, μένουν άνεργοι οι αναπληρωτές γενικής που είναι και επιτυχόντες ΑΣΕΠ καθώς δε θα μπορούν να εργαστούν ούτε στη γενική ούτε φυσικά στην ειδική.
ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Εχουμε βαρεθεί να παίζοντας μικροπαραταξιακά παιχνίδια στην πλάτη μας, είμαστε εκπαιδευτικοί και έχουμε την δύναμη των ιδεών μας, τις αρχές μας για την Παιδεία, την Ελευθερία και τη Δημοκρατία.Στα πρόσωπά μας είναι ζωγραφισμένη η ανησυχία και η αγωνία για το εργασιακό μας μέλλον.
1.Να είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε έναν τουλάχιστο διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Προσμέτρηση όλων των μορίων από ΑΣΕΠ εφόσον υπήρχε επιτυχία. Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί ένα ελάχιστο αντικειμενικότητας στις προσλήψεις. Η προύπηρεσία από μόνη της δεν μπορεί να είναι κριτήριο πρόσληψης (βλέπε και ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ).
2. Όχι διπλασιασμός των μορίων από δυσπρόσιτα. Όποιος δεν ήθελε δεν πήγαινε. Η υπηρέτηση στα δυσπρόσιτα ήταν τυχαία και άν δεν ήταν τέτοια γινότανε σκόπιμα (τακτικισμοί) από αυτούς που πήγαιναν-δεν πήγαιναν είχανε τα χρήματα να ζήσουν. Οι υπόλοιποι απλά έπρεπε να επιβιώσουμε κάνοντας ότι δουλειά μπορούσαμε να βρούμε.
3. Μοριοδότηση και με κοινωνικά κριτήρια. Δεν έχει την ίδια ανάγκη για δουλειά ο εικοσιπεντάρης άγαμος με τον πενηντάρη έγγαμο πατέρα και άνεργο ή ο ανάπηρος με τον αρτιμελή.
4. Αναγνώριση όλων των σεμιναρίων-μεταπτυχιακών της ειδικής αγωγής και προσμέτρηση προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες μόνο όταν υπάρχει επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Ξέρουμε πως δίνονταν οι θέσεις στα σεμινάρια ειδικής ειδικά παλιότερα και πως μεταπτυχιακά «Ιταλίας» αγοράζονταν αβέρτα. Ξέρουμε επίσης ότι μεταπτυχιακό δεν μπορούσαν να πληρώσουν όλοι. Οι περισσότεροι με οικογένεια δεν είχαμε ούτε χρήμα ούτε χρόνο για αυτό.
5. Πρόβλεψη για αμοιβαίες μεταθέσεις αναπληρωτών και μοριοδότηση εντοπιότητας. Καιρός να κλείνουμε τα χαρτόκουτα με τα μπαγκάζια.
6. Νομοθέτηση υποχρεωτικής ενημέρωσης αναπληρωτών για θέματα αρμοδιότητάς τους από Αθμια-Βθμια περιοχής ευθύνης τους μέσω ειδικής πλατφόρμας στο διαδίκτυο. Έγκαιρη τακτοποιηση εγγράφων. ΦΕΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
7. Θεσμοθέτηση κανονικής άδειας με αποδοχές, άδειας ή επιδόματος λοχείας ή ανατροφής.
8. Εξίσωση εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων με τους μόνιμους συναδέλφους. Δεν μπορεί ο μόνιμος να γίνεται ΥΣΕΦΕ (3 ώρες εργαστήριο τη βδομάδα) χωρίς να κάνει τίποτα και να εισπράτει υπερωρίες και ο αναπληρωτής να είναι σε 2 σχολεία, 23 ώρες τη βδομάδα, 13 τμήματα, 317 μαθητές, υπεύθυνος τμήματος, εφημερίες, 5 γνωστικά.