1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Αδιανόητο, καταστροφικό. Ποιοι νοσηροί νόες συνέλαβαν τέτοιο σχέδιο; Διαφωνω κάθετα για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής δαπαιδαγώγησης στα Σχολεία. Η ηλικία είναι ευαίσθητη και τα παιδιά μπορούν να ζημιωθούν. Οι γονείς είναι καταλληλοτεροι να αντιμετωπίσουν το θέμα στην κατάλληλη ηλικία με αγάπη και διάκριση.
Διαφωνώ κάθετα για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα Σχολεία.Η ηλικία και οι ψυχές των παιδιών είναι ευαίσθητες!Οι γονείς είναι καταλληλότεροι να αντιμετωπίσουν το θέμα με αγάπη και διάκριση διότι είναι το παιδί τους και ξέρουν πως και πότε μπορούν να μιλήσουν στο κάθε παιδί!
Το να εφαρμόζουμε αυτούσιες πρακτικές δυτικών χωρών στην ελληνική κοινωνία είναι μέγα λάθος και αυτό έχει αποδειχτεί
«Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο».
Ἔχω διαβάσει εἰς τό διαδίκτυον ὅτι τά ἀναμενόμενα ἀποτελέσματα τῶν νέων «δεξιοτήτων» θά εἶναι, μεταξύ ἄλλων, καί τά ἑξῆς: «Τα αποτελέσματα είναι η πρώιμη σεξουαλικοποίηση του παιδιού, που θεωρεί φυσιολογικό τον αυνανισμό, την ασυμβατότητα βιολογικού φύλου και ταυτότητας φύλου, ισότιμες όλες τις μορφές «οικογένειας», εθίζεται στην πορνογραφία».
Δέν εἶναι δυνατόν νά προτείνωνται τέτοια διεστραμμένα πράγματα μέ νόμον!!! Πρῶτον, τά μικρά παιδιά δέν δύνανται νά διαχειρισθοῦν τέτοια θέματα, ἀκόμη καί ὅταν αὐτά διδάσκωνται ἀπό σεμνούς διδασκάλους. Δεύτερον, εἶναι βέβαιον ὅτι ἀπό τούς τελευταίους θ’ ἀναδειχθοῦν πολλοί διαφθορεῖς! Τρίτον, τά σαρκικά ἁμαρτήματα ὁδηγοῦν τήν κοινωνίαν εἰς τόν ὄλεθρον, διότι, κατά κανόνα, προκαλοῦν ἀτομικά, οἰκογενειακά καί κοινωνικά δράματα. Τέταρτον, τά ἐν λόγῳ ἁμαρτήματα ἐξοργίζουν τόν Θεόν. Ὁ Ἅγιος Μελέτιος ὁ Ὁμολογητής διδάσκει ὅτι οἱ πόρνοι καί οἱ μαλακοί κάμνουν θυσίαν εἰς τόν Διάβολον τό σπέρμα των (βλ. Πηδάλιον, σελ. 704, Η’ Κανόνα τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Νηστευτοῦ). Μή διαφθείρετε τούς νέους μας, ἐνῷ ταυτοχρόνως γκρεμίζετε ὅλα τά στηρίγματα πού ὑπῆρχαν μέχρι πρότινος (Ἐκκλησία, Πατρίς, Ἔθνος, Ἱστορία, Ἐλευθερία, Δημοκρατία, Ἠθική, Γλῶσσα)!!! Αἶσχος σ’ ὅποιον βάλλει τήν ὑπογραφήν του κάτω ἀπό ἕνα τόσον καταστρεπτικόν νόμον-βόμβαν εἰς τά θεμέλια τῆς κοινωνίας!
Διαφωνώ πλήρως για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής δαπαιδαγώγησης! Σε τέτοια ευαίσθητη ηλικία μόνο ζημιά μπορεί να προκαλέσει!
ΟΧΙ στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, σε όλες τις βαθμίδες, για τους εξής λόγους:
1) Δεν υπάρχουν επιστημονικώς τεκμηριωμένα δεδομένα για την αποτελεσματικότητα της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συνιστά την διαμόρφωση των Πολιτικών Αγωγής Υγείας βάσει επιστημονικών ενδείξεων και ζητά οι προτεινόμενες παρεμβάσεις να έχουν αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα. Για το θέμα της αποτελεσματικότητας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης διενήργησε μέσω του οργανισμού Cochrane μία ανασκόπηση/μεταανάλυση, αλλά υπήρχαν ελάχιστα αξιόπιστα ερευνητικά δεδομένα
(βλ. Langford R, et al. The World Health Organization’s Health Promoting Schools framework: a Cochrane systematic review and meta-analysis BMC Public Health (2015) 15:130).
2) Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ευθύνη μόνο των γονέων, που γνωρίζουν την ωριμότητα του παιδιού τους και θα πουν με διάκριση αυτό που πρέπει στον κατάλληλο χρόνο, συμβουλευόμενοι οι ίδιοι κάποιον ειδικό αν χρειάζεται
3)Η παιδική ηλικία προστατεύεται από το ισχύον Σύνταγμα (άρθρο 21, παρ. 1), όμως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νήπια συνιστά «βιασμό» της παιδικής αθωότητας
Η άποψή μου είναι ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα. Το πρώτο λόγο θα πρέπει να τον έχουν οι γονείς και όχι κάποιος ο οποίος δεν γνωρίζουμε τι θα πεί και πως θα το πεί.
Διαφωνω και εγω καθετα με την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγειο.
η χρήση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, θα πρέπει να γίνεται από γνώστες του αντικειμένου με παιδαγωγική επάρκεια…διότι υπάρχει ειδίκευση εξειδικευμένη. Εαν γίνεται από νηπιαγωγό καλό είναι να γίνεται σε συνεννόηση με κάποιο ειδικό του τομέα…πχ τα αγγλικά από καθηγητή αγγλικών , η πληροφορική απο καθηγητή με παιδαγωγική κατάρτιση στη πληροφορική.
Οι νηπιαγωγοί είναι άρτια καταρτισμένοι και σύμφωνα με το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου «διδάσκουν» στα νήπια και μουσική και πληροφορική και γυμναστική. Δεν είναι καινοτόμο πρόγραμμα η εισαγωγή αυτών των θεματικών στο νηπιαγωγείο
Στις δεξιότητες που ανεφέρονται στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs) περιλαμβάνεται και η σεξουαλική διαπαιδαγώγιση, μάλιστα σε παδιά μηπιαγωγείου (και Δημοτικού).
Μα πως είναι δυνατόν σε τέτοιες ηλικίες να μιλάτε στο σχολείο για τέτοια θέματα, θεωρώ ότι δεν επιτρέπεται. Η γονείς είναι πλήρως υπέυθυνοι για την διαπαιδαγώηγηση των παιδιών σε τέτοιας σημασιας θέματα. Παρακαλώ να αποσυρθεί άμεσα.
Χριστός Ανέστη!!
Διαφωνώ κάθετα με την επιβολή διαπαιδαγώγησης μαθηματος σεξουαλικής αγωγής!!!!
Γιατί τόση πρεμούρα να περάσετε ενα τέτοιο νομοσχέδιο;; Τι δεν μας λέτε!;;
Δεν επιτρέπω στους»ειδικούς»
εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας.Επιτέλους πάρτε μας στα σοβαρά και οχι μόνο οταν ζητάτε την ψήφο μας!!
Διαφωνώ. Ίσως να χρειαζόμαστε αυτή την εκπαίδευση οι γονείς ώστε να μιλήσουμε σωστότερα στα παιδιά μας. Αλλά είναι πολύ ευαίσθητο θέμα για να γίνει από αγνώστους, ειδικά σε τόσο μικρή ηλικία.
Διαφωνώ με την επιβολή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία και σε όλες τις βαθμίδες….είτε με μάθημα είτε με άλλο τρόπο.
Κάνεις δεν είναι καλύτερος από τον γονέα και κανένας δεν ξέρει καλύτερα το παιδί από κείνον.
Αυτό το νομοσχέδιο μου προκαλεί πολλή αγανάκτηση, όπως και πολλά άλλα θέματα…
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση τοσο στο νηπιαγωγείο, όσο και σε ολες της βαθμίδες εκπαίδευσης. Είναι καθαρα προσωπικό θέμα και αφορα την καθε οικογένεια ποτε και πως θα ενημερώσει τα παιδιά της επι τουτου. Είναι απαράδεκτο και ανήθικο. να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση τοσο στο νηπιαγωγείο, όσο και σε ολες της βαθμίδες εκπαίδευσης. Είναι καθαρα προσωπικό θέμα και αφορα την καθε οικογένεια ποτε και πως θα ενημερώσει τα παιδιά της επι τουτου. Είναι απαράδεκτο και ανήθικο. να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Θεωρειται απαραδεκτη η επιβολη σεξουαλικης διαπεδαγωγησης στο νηπιαγωγειο η και στις πρωτες ταξεις του δημοτικου! Υπαρχει μεγαλη βιβλιογραφεια τοσο στην ψυχιατρικη οσο και στην παιδαγωγικη για τις καταστροφικες συνεπειες ενος τετοιου εγχειρηματος.Ο γονιος ειναι υπευθυνος να κατευθυνει η να μην κατευθυνει σε μια τοσο ευαισθητη ηλικια την ψυχουλα του παιδιου του! Αποσυρετε οτιδηποτε ελοχευει τον κινδυνο να βλαψει παρα να βελτιωσει την προσωπικοτητα ενος παιδιου. Εχετε τεραστια ευθυνη!!
Χριστός Ανέστη! Θα ήθελα να εκφράσω την άρνηση μου για το μάθημα της Σεξουαλικής διαπεδαγωγησης σε αυτές τις τρυφερές και ευαίσθητες ηλικίες! Πραγματικά τέτοιο ενδιαφέρον για την μόρφωση των παιδιών μας;;;;;;;;;;;; Τι άλλο θ ακολουθήσει;
Χριστός Ανέστη!
Κάθε μέρα που περνά φαίνεται όλο και περισσότερο ο βάναυσος πόλεμος που δέχεται ο θεσμός της Οικογένειας, η Παιδεία και η Εκπαίδευση και μάλιστα από αυτούς που ορκίστηκαν και έχουν χρέος να τα προστατέψουν. Ως μέλος πολύτενκης οικογένειας και πλέον γονιός, θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ελπίζω οι ιθύνοντες να σταθούν στο ύψος τους αποσύρωντας το εν λόγω πρόγραμμα με σεβασμό έστω στα παιδιά μας και στα παιδιά τους.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ!!! ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΗΛΙΚΙΑ.ΜΟΝΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Χριστός Ανέστη
Στο άρθρο 1 εισάγεται πιλοτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων».
Στην αιτιολογική έκθεσης του άρθρου 1 εισάγεται μέσω του «Θεματικού Κύκλου» η «Επιμέρους θεματική» με τίτλο Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Διαφωνώ με την επιβολή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης τόσο στο Νηπιαγωγείο όσο και στο Δημοτικό.
Κάθε πρόσωπο έχει διαφορετική, χρονικά, ωρίμανση της σεξουαλικότητας του.
Πως αυτό θα ισοπεδωθεί μέσα σε κάποιο μάθημα στα νήπια και στα παιδιά του Δημοτικού ιδίως των πρώτων τεσσάρων τάξεων?
Μήπως αυτή η πρώιμη σεξουαλικοποίηση του παιδιού επιβάλλεται, για να θεωρείτο παιδί, φυσιολογική την ασυμβατότητα βιολογικού φύλου και ταυτότητας φύλου, ισότιμες όλες τις μορφές οικογένειας , για να εθιστεί αργότερα στην πορνογραφία, για να γίνει αποδοχή στην συνείδησή του της ομοφυλοφιλίας των εκτρώσεων κλπ ;
Τέτοια διαπαιδαγώγηση είναι καταστρεπτική για την φυσιολογική ψυχική ανάπτυξη ως προσώπου (όχι ατόμου) και φυσικά αντίθετη με το Ορθόδοξο Χριστιανικό πνεύμα όπως αυτό εκφράστηκε από τους Αγίους Πατέρες της Ορθοδοξίας.
Ένα ακόμα λιθαράκι στην καταστροφή ψυχών προσώπων!
Να μην εφαρμοστεί.
Επί πλέον παρατηρώ, ότι το όλο πνεύμα των θεματικών κύκλων, θα επιφέρει επιβάρυνση του προγράμματος των παιδιών. Υπάρχει μεγάλο ποσοστό παιδιών με ήπια δυσλεξία και αντιμετωπίζουν έντονη κόπωση στην εκμάθηση του γραπτού λόγου.
Αυτά τα παιδιά με τέτοιο πρόγραμμα τα πετάτε στον νοητικό Καιάδα και τα αποκλείετε από μια υγιή και αποτελεσματική εκπαίδευση.
Διαφωνω με την εισαγωγή σεξουαλικης αγωγης στην προσχολικη ηλικια. Ως εκπαιδευτικος θεωρώ ότι δεν ειναι κατάλληλη η ηλικία αυτή γι αυτό το γνωστικό αντικείμενο και μαλλον κινδυνεύει να τραυματιστεί στην προσπάθεια να τό κατανοήσει.
Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο. Είναι ολέθριο για την ψυχική υγεία ειδικά των μικρών παιδιών.
Ειμαι πατερας 4 παιδιων και θα ηθελα να δηλωσω την δυσαρεσκεια μου για το συγκεκριμενο θεμα που τιθεται,ειναι ανυκουστο να γινεται διαπαιδαγωγηση σε τοσο μικρη ηλικια σε ενα τοσο λεπτο ζητημα οπως η σεξουαλικοτητα .
Οπως και για μεγαλυτερες ηλικιες φυσικα διοτι δεν χρειαζεται μαθημα για τα αυτονοητα ,με την ιδια λογικη να γινεται μαθημα για το πως να αναπνεουμε για το πως εκκενωνουμε…
ευχαριστω πολυ
Ως γονιός διαφωνώ κάθετα και εκφράζω την αγανάκτηση μου! Απαραδεκτο σε αυτή την τρυφερή ηλικία να μπλοκάρουμε και να αποσυντονιζουμε τελειως το αθώο μυαλό ενός παιδιού που δεν μπορεί καλά καλά να συλλάβει την ιδέα! Ανοίγει ο δρόμος για εξοικείωση με σεξουαλικές πράξεις από τρυφερή ηλικία και κατα συνέπεια και φυσιολογική αντίδραση σε ενδεχόμενη σεξουαλικη παρενόχληση!
Διαφωνώ κάθετα με την επιβολή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μια τόσο ευαίσθητη ηλικία για τα παιδιά. Αυτό είναι αρμοδιότητα των γονέων να το αναλάβουν όταν έρθει η κατάλληλη ηλικία. Και γιατί όλο αυτό επιδιώκεται να γίνει σε μια περίοδο όπου όλα υπολειτουργούν;
Ως πότε αυτό το Κράτος θα αγνοεί το Σύνταγμα; Είναι αυτός ο σκοπός της διαπαιδαγώγησης σύμφωνα με το Σύνταγμα; Στη Γερμανία σέβονται τα σχολεία το δικαίωμα των γονέων να διαφωνήσουν λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων. Εμείς έχουμε τέτοια επιλογή, ή βιώνουμε δικτατορία σε βάρος των παιδικών ψυχών και των πεποιθήσεών μας; Αίσχος.
Χριστός Ανέστη!!!
Ως Νηπιαγωγός αλλά και ως άνθρωπος που διαθέτει απλή λογική θεωρώ ότι η σεξουαλική αγωγή δεν πρέπει να έχει θέση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό. Είναι απαράδεκτη μια τέτοια πρακτική. Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της. Και αρνούμαι να τη διδάξω.
Αρνούμαι κατηγορηματικά την εισαγωγή μαθήματος «σεξουαλικής» αγωγής.
Τα προτεινόμενα απο το Υπουργείο Προγράμματα εμφορούνται απο συγκεκριμένες, στρατευμένες κατευθύνσεις και «προσανατολισμούς», που ως γονέας είμαι κάθετα αντίθετος να επιτρέψω να διαποτιστούν τα παιδιά μου.
Χρειάζονται τα παιδιά ηθική διαπαιδαγώγηση κι όχι «σεξουαλική».
Το πρόγραμμα είναι κατάφωρα αντισυνταγματικό και θα προσβληθεί στο ΣτΕ. Μιλώ ως νομικός.
Διαφωνω κάθετα με την επιβολη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης. Γι αυτα τα θεματα ειναι υπευθυνοι οι γονεις να καθοδηγησουν τα παιδια τους συμφωνα με τις αρχες και τις πεποιθησεις τους.
Διαφωνω με την επιβολη της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης σε κάθε βαθμίδα
Θεωρώ ύπουλο και παραπλανητικό από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας το γεγονός ότι ενώ στην Αιτιολογική έκθεση για το Σχέδιο Νόμου , που παρουσιάστηκε στις 22/4/2020, στο Άρθρο 1 με τίτλο » Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και στον Θεματικό Κύκλο 1 με τίτλο » Ζω καλύτερα» υπάρχει η επιμέρους θεματική » Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση», στο Κείμενο της Δημόσιας Διαβούλευσης έχει εξαφανιστεί. Με τη μεθόδευση αυτή ο πολίτης δεν έχει μπροστά του μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα όσα σχεδιάζονται και αυτό συνιστά προσβολή στη νοημοσύνη του.
Το εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής αγωγής(Σ.Α.) κατά την άποψη μας και εκείνη της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού αποτελεί αρμοδιότητα και ευθύνη των γονέων, τους οποίους ασφαλώς μπορεί και πρέπει να στηρίξει η Πολιτεία.Τίθενται πολλά ερωτήματα σε σχέση με τη διδασκαλία της σεξουαλικής αγωγής: τι θα περιλαμβάνει, ποιος θα το διδάσκει; Η πείρα από τις χώρες που εφαρμόστηκε μας λέει ότι η Σ.Α. αποδείχθηκε αναποτελεσματική σε ότι αφορά τα προβλήματα που κλήθηκε να επιλύσει και ακόμα χειρότερα συνετέλεσε στον πολλαπλασιασμό των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων εξαιτίας της πρόωρης «σεξουαλικοποίησης» των παιδιών.
Για τους λόγους αυτούς και πολλούς άλλους αντιτίθεμαι, ως γονιός και εκπαιδευτικός, σθεναρά στην εισαγωγή του μαθήματος της Σ.Α. ως υποχρεωτικής θεματικής στην Εκπαίδευση΄και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο!
Ούτε να το φανταστώ μπορώ για τα μικρά αγγελούδια του Θεού!
διατυπώσουν την έντονη ἀντίδραση καὶ διαφωνία σχετικὰ μὲ τὴν ἐπιβολή, ἔστω καὶ πιλοτικά, τῆς Σεξουαλικῆς Διαπαιδαγώγησης στα παιδια του Δημοτικου ή ακομη και του Γυμνασιου…
Η σεξουαλικοτητα και η γεννετησια πραξη δεν χρειαζεται εκπαιδευση. Υπαρχει μεσα μας. Μ ετον τροπο αυτο καταστρεφετε η αγνοτητα των παιδιων και τα βαζετε σε λαθος δρομο να σκεφτονται τα παντα πονηρα… Παρτε το πισω το συντομοτερο!!!
ΔΙΑΦΩΝΩ με την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα παιδιά του νηπιαγωγείου! Οι μόνοι αρμόδιοι να μιλήσουν για τέτοια θέματα στα παιδιά είναι οι γονείς τους. Πρώτοι αυτοί και μόνο αυτοί έχουν το δικαίωμα να διαπαιδαγωγουν τα παιδιά τους με τις αρχές που αυτοί επιλέγουν. Έτσι ορίζει και η σύμβαση της ΕΣΔΑ. Τα θέματα αυτά είναι πολύ κρίσιμα και οι ψυχές των παιδιών πολύ ευαίσθητες σε αυτή την ηλικία. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να εισαχθεί αυτή η θεματική σε τάξεις τέτοιας ηλικίας.
Ως γονείς είμαστε κάθετα αντίθετοι ως προς το μάθημα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης των δώρων του Θεού, των παιδιών μας από τρίτους, όση θεωρητική κατάρτιση και αν έχουν.
Απαράδεκτη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο. Μην προσπαθείτε άλλο να αλλοιώσετε τις παιδικες ψυχές με διαστροφικές ιδέες .Προσβάλλει όλες τις χριστιανικές αξίες η κίνηση αυτή.Οι γονείς ανάλογα με τις δικές μας αξιες είμαστε υπευθυνοι για αυτό.
Άρθρο 01. Εργαστήρια δεξιοτήτων
Με την πιλοτική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δίνεται η ευκαιρία να καλυφθεί μέσω της περιβαλλοντικής αγωγής η ελλιπής διδασκαλία των μαθητών στις γεωεπιστήμες. Ο θεματικός κύκλος «Φροντίζω το περιβάλλον» που προτείνεται από το ΙΕΠ σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20, θα πρέπει να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση (τουλάχιστον 2 ώρες) και με ανάθεση στους καθ’ ύλην αρμόδιους γεωεπιστήμονες (γεωλόγοι και περιβαλλοντολόγοι) καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να το διδάξουν. Εξάλλου έχει αποδειχτεί σημαντικός και αναντικατάστατος ο ρόλος των γεωλόγων εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΑ), που είναι σημαντικές υποστηρικτικές δομές του εκπαιδευτικού έργου, για το περιβάλλον και την αειφορία. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν ακριβείς και επαρκείς γνώσεις για τις ενότητες του θεματικού κύκλου «Φροντίζω το περιβάλλον» όπως είναι η κλιματική αλλαγή, η πρόληψη και η προστασία από τις φυσικές καταστροφές – γεωλογικούς κινδύνους (σεισμοί, κατολισθήσεις, πλημμύρες κλπ) η οικολογική συνείδηση, η παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία.
Αποτύπωση της πραγματικής βαθμολογίας του μαθητή π.χ. μαθηματικά 02 φυσική 04 κτλ και προαγωγή ή απόλυση του εκτός αν ο κηδεμόνας επιθυμεί την επανάληψη της τάξης με τις προτεινόμενες διατάξεις.
Εξετάσεις με τράπεζα θεμάτων και στο γυμνάσιο
Στην αξιολόγηση του καθηγητή να λαμβάνεται υπόψη η μεταβολή που αυτός προκάλεσε στο μέσο όρο της βαθμολογίας του τμήματος στις εξετάσεις με την τράπεζα θεμάτων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά
Στην πρώτη δημοτικού οι μαθητές που δεν έχουν ευχέρεια στην ανάγνωση, γραφή,αριθμητική -κατά την κρίση μιας επιτροπής- να επαναλαμβάνουν την τάξη γιατί όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα αυτοί οι μαθητές τελειώνουν το λύκειο και είναι λειτουργικά αναλφάβητοι
Εισαγωγή μαθήματος κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης στο νηπιαγωγείο που θα διδάσκεται από παιδοψυχολόγο
Οι προτείνοντες αυτή την αλλαγή νομίζω αγνοούν τις ψυχοπνευματικές ικανότητες ενός νηπίου που χρειάζεται μέσα από το παιχνίδι να ανακαλύψει τα πρώτα στοιχεία μάθησης. Ένα εργαστγριο δίνει κατευθυντήριες γραμμές τις οποίες ένα νήπιο δεν μπορεί να επεξεργαστεί. Έτσι θα υιοθετήσει αυτόματα στάσεις και γνώσεις. Επομένως επαφίεται στον εκπαιδευτικό (αυτό ισχύει και για τις άλλες βαθμίδες) πώς θα εφαρμόσει την καινοτομία αυτή. Άρα χρειάζεται ΠΛΗΡΩΣ καταρτισμένο προσωπικό, κάτι που δεν υφίσταται. Την αποτυχία γων νέων θεματικών την είδαμε και στη θεματική εβδομάδα…
ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΕΙ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ; ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ; ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΔΗΘΕΝ» ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ Η ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΚΟ;
ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ; ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΛΑΘΟΣ,
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ (ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ).ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Ωραίες ιδέες αλλά μήπως κρύβουν σκοτεινές σκοπιμότητες; Στην αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει αυτό το άρθρο, ανάμεσα στα πολλά θέματα που προτείνεται να εισαχθούν είναι και η «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» Πού; Στο Νηπιαγωγείο; Μα κάτι που όπου εφαρμόστηκε υποχρεωτικά απέτυχε και έγινε προαιρετικό γιατί πρέπει να έλθει και στην Ελλάδα έστω και «πιλοτικά». Δε φτάνουν τα ναυάγια που έχουμε μέχρι σήμερα στο θέμα της οικογένειας; Στο Υπουργείο θεωρούν λίγα τα διαζύγια που εκδίδονται σήμερα; Και τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες των εφήβων που καταλήγουν στο δράμα της έκτρωσης; Θέλουμε περισσότερα δράματα στην κοινωνία μας; Περισσότερη δυστυχία; Γιατί όσο διδάσκουμε ελεύθερες σεξουαλικές σχέσεις εκεί θα καταλήγουμε! Όσο διδάσκουμε «αλλαγή φύλου» και παρά φύσιν καταστάσεις ως φυσιολογικές, εκεί θα φτάσουμε! Αν θέλετε εσείς, κύριοι του Υπουργείου να εξαφανίσετε τον Ελληνικό λαό, ΕΜΕΙΣ οι Έλληνες ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ! Γι’ αυτό ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ή να μη μπει καθόλου η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην Εκπαίδευση και ειδικά στο Νηπιαγωγείο, η αν κάποιοι (ξένοι δάκτυλοι) σας πιέζουν και έχετε υποσχεθεί να την βάλετε (δεν ξέρω με τι ανταλλάγματα) να είναι προαιρετική και μόνο με την ενυπόγραφη σύμφωνη γνώμη και των δύο γονέων, χωρίς βέβαια να αιτιολογούν τη γνώμη τους καθώς αυτό είναι προσωπικό δεδομένο.
Αίσχος και ντροπή η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία!
Χαίρετε! Πιστεύω ότι για να διδαχθεί το συγκεκριμένο μάθημα πρέπει να υπάρχουν τα κατάλληλα άτομα να το διδάξουν καθώς και υπάρξουν και κάποιες τροποποιήσεις στο προβλεπόμενο πρόγραμμα σπουδών.
Το μάθημα αυτό θα έπρεπε να προβλέπεται να διδάσκεται από επαγγελματίες υγείας/μαιες με ειδική εκπαίδευση στα παιδαγωγικά και την σεξουαλική αγωγή. Στο εξωτερικό μόνο τέτοιοι επαγγελματίες το διδάσκουν. Είναι αντιδεοντολογικό να διδαχθεί από άλλους γιατί ΔΕΝ εχουν τις γνώσεις!!! Εμείς το διδασκόμαστε στο Πανεπιστήμιο (πρόγραμμα σπουδών μαιευτικής) και αποτελεί επαγγελματικό μας δικαίωμα, αλλά το Υπουργείο Παιδείας δεν μας αφήνει να ανακατεύουμε με την εκπαίδευση τέτοιου είδους! Θεωρώ λοιπόν, ότι κανενας δάσκαλος και καθηγητής δεν έχει τις γνώσεις και τον τρόπο να διδαξει αυτό το μάθημα.Μάλιστα πρόσφατες έρευνες στην Ευρώπη έδειξαν ότι οι φοιτητες παιδαγωγικών ήξεραν λιγότερα συγκριτικά με άλλους φοιτητές για την βασική λειτουργία της αναπαραγωγής.
Τελικά, αν και θεωρώ ότι η σεξουαλική αγωγή θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία, διαφωνώ με την έναρξη από το νηπιαγωγείο και κρίνω ότι θα έπρεπε να διδάσκεται στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, καθώς και τους διδάσκοντες οι οποιοι όπως ορίζει η δεοντολογία, η επιστήμη και τα επαγγελματικά μας δικαιώματα θα έπρεπε να διδάσκεται από επαγγελματίες υγείας μαιες.
Ελένη Αποστολίδου
Φοιτήτρια μαιευτικής
Η οργή του Θεού κρέμμεται πάνω από τα κεφάλια όλων μας αν περάσει κάτι τέτοιο να πονηρέψετε ακόμη και τις αθώες ψυχές.
Τεκμηρίωση του πιο πάνω είναι το εξης από το 43 κεφ τις Σοφίας Σειράχ: «παιδείαν ἐν εἰρήνῃ συντηρήσατε, τέκνα· σοφία δὲ κεκρυμμένη καὶ θησαυρὸς ἀφανής, τίς ὠφέλεια ἐν ἀμφοτέροις;» Μτφρ: «Παιδιά μου, προσέξατε και κρατήσατε την ειρηνικήν διδασκαλίαν και μόρφωσιν. Σοφία κρυμμένη και θησαυρός αφανής, ποίαν ωφέλειαν ημπορούν και τα δυο να φέρουν;»
Διαφωνώ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ. Εκκλησίες κατ’ οίκον;; Ε τότε και σχολείο κατ’ οίκον ή ιδιωτικά ορθόδοξα χριστιανικά σχολεία διότι αυτά είναι ανεπίτρεπτα πράγματα.
Χριστός Ανέστη!
Αληθώς Ανέστη!
Ποιος σήμερα δεν έχει ανάγκη
από τα αθώα ματια ενός παιδιού;
Μην τα καταστρέφετε…
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι σχολές γονέων.
Εμείς, οι γονείς, είμαστε αυτοί που χρειάζεται να εκπαιδευτούμε στο συγκεκριμένο και πολλά άλλα θέματα γιατί είμαστε τα άτομα που έχουν τη στενότερη σχέση με αυτή την τρυφερή ηλικία …το μεγαλύτερο μερίδιο στον καθημερινό τους χρόνο και την ισχυρότερη επίδραση στον ψυχισμό τους.
Αρνούμαι και διαφωνώ πλήρως με την ένταξη μαθημάτων σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης σε οποιαδήποτε έκταση και μορφη διδασκαλίας, σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού.
Αυτού του είδους τα μαθήματα δηλητηριάζει τις αθώες ψυχές των παιδιών, δημιουργώντας εικόνες και συναισθήματα φόβου και ανησυχίας καθωτι διαταρασει το συναισθηματικο κόσμο του παιδιού!
Είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ των γονιών και της οικογένειας να γαλουχησουν τα παιδιά τους σε τέτοια θέματα διότι μόνο εκείνοι γνωρίζουν τον ψυχικό κόσμο του παιδιού τους κ πότε θα είναι ώριμα για να πάρουν αυτές τις πληροφορίες!
Αν ενδιαφέρεστε να πλούτισετε το πρόγραμμα, να προσθέσετε μαθήματα ιστορίας, πολιτισμού, οικοκυρηκων, ασφαλειας σωματικής/α βοήθειες κλπ.
Με αφορμή το νέο νομοσχέδιο για την σεξουαλική διαπαιδαγωγηση στα νήπεια, θέλω να δηλώσω ότι είμαι κάθετα αντίθετος με την εφαρμογή τέτοιας απαράδεκτης νομοθεσίας.Και αντιγράφω μια επιστολή από άλλο άτομο, που μπήκε εδώ και με καλύπτει απόλυτα.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΈΝΤΟΝΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΆΛΛΟΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ Ή ΘΕΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ!!! ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΌΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ Ή ΘΕΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΗΤΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΌΠΩΣ Η ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΗΜΟΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ. ΚΑΙΡΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΣΤΗΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΑΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΆΛΛΟ ΣΚΟΠΟ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΕΤΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΧΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΈΜΠΙΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Για το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα ήταν προτιμότερο να μην απασχολούν τα παιδάκια από αυτή την ηλικία το μυαλό τους με τέτοια θέματα. Εστιαστεί στο να τα μάθετε απλά πως να σέβονται και να αγαπάνε ανεξαιρέτως όλες της μορφές ζωής και δεν θα χρειαστεί ποτέ να τους μάθετε να σέβονται κάποια μειονότητα συγκεκριμένα.