Το σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών δεν χαρακτηρίζεται από ενιαία φιλοσοφία και αρχές, ενώ η αξιολόγηση και η επιλογή τους διαφοροποιείται ανάλογα με τα κριτήρια, τον τρόπο και τις διαδικασίες πρόσληψης, που κάθε φορά επιλέγεται. Σήμερα, λειτουργούν δύο παράλληλοι τρόποι προσλήψεων. Στον καθένα από αυτούς ισχύουν διαφορετικά κριτήρια για την κατάρτιση των πινάκων διοριστέων.
Εκτός αυτού ο Ενιαίος Πίνακας Αναπληρωτών, ειδικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, φαίνεται να οδηγείται σε αδιέξοδο ύστερα από τις χιλιάδες των εκπαιδευτικών που έχουν εγγραφεί σε αυτόν στο διάστημα που λειτουργεί.
Στόχος μας είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο.
Βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας. Επί πλέον, πρέπει να προχωρήσουμε σε ουσιαστικές πολιτικές για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας.
Συγκεκριμένα:
* Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στον ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του.
* Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα εξακολουθήσουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι πίνακες διοριστέων με την αντίστοιχη προϋπηρεσία, οι οποίοι όμως πίνακες θα σταματήσουν να τροφοδοτούνται με νέες προϋπηρεσίες μετά τον Ιούλιο του 2010.
* Οι προσλήψεις θα γίνονται από το Υπουργείο Παιδείας αλλά με σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή θα γίνεται σε επίπεδο αρμόδιας διεύθυνσης ή περιοχής αυτής ή σχολείου. Ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος και μέσα από το διάλογο θα δούμε πως θα μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο συγκεκριμένο σχολείο. Προτείνεται η τριετία.
* Η προβλεπόμενη από το νόμο διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζομένων, πριν τη μονιμοποίησή τους, θα αξιοποιηθεί για την επιμόρφωση τους με στόχο την καλύτερη άσκηση των καθηκόντων τους και την περαιτέρω ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν.
Αγαπητή κυρία υπουργέ,
επειδή μπορεί να σας ρίξουν με τις κλάψες τους, θα σας παρακαλούσα να το ξεκόψετε ορθά και καθαρά σε όλους μας για να τελειώνουμε μια και καλή ότι:
1. Καραργείται ΣΗΜΕΡΑ κιόλας το 30μηνο χωρίς ΑΣΕΠ και τον πίνακα απ’ τον οποίο διορίζεται το 40%.
2. Τα ΤΑΔ δίνονται σε μόνιμους.
3. Ο πίνακας 24μηνο + ΑΣΕΠ σταματά να τροφοδοτείται από ΤΩΡΑ και ο υπάρχων φτιάχνει τον πίνακα για το 40% εκτός ΑΣΕπ με ημερομηνία λήξης το καλοκαίρι του 2012. Στη συνέχεια καταργείται κι αυτός ανεξάρτητα πόσοι θα διορισθούν.
4. Οι απολυμένοι των ιδιωτικών, Σιβιτανίδειου, εκκλησιαστικών δεν ξέρω και γω ποιων άλλων ακόμη, ΤΕΛΟΣ από ΤΩΡΑ.
5. Πολύτεκνοι: Γενναίο επίδομα 1400 € το μήνα για κάθε παιδί από 4ο και μετά, μέχρι το 18ο έτος της ηλικίας του σε όλους τους πολύτεκνους και όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς και τέλος ο διορισμός από ΤΩΡΑ και στο εξής.
5. Ανοίγει διάλογος για να γίνουν πιο δίκαιες και πιο αντιπροσωπευτικές οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ, οι οποίες και θα πρέπει να αποτελούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ για την δοκιμαστική πρόσληψη κάποιου.
5. Μοριοδοτούνται: Προϋπηρεσία σε δημόσιο και φροντιστήρια, παλαιότητα κτήσης πτυχίου καθώς και επιτυχίες σε προηγούμενους διαγωνισμούς. Φυσικά και όλοι οι τίτλοι σπουδών. Ίσως πρέπει να δοθεί ένα bonus παραπάνω στην παλαιότητα αλλά προς Θεού, μην καταργήσετε τις εξετάσεις. Κόβετε τα φτερά χιλιάδων.
Τολμήστε και δεν θα χάσετε. Η θέση ευθύνης που έχετε δεν είναι για να συγκινήστε από κλάψες.
Θα σας λοιδωρούν λίγοι και θα σας ευγνωμονούν χιλιάδες και κυρίως στο μέλλον.
Ταμπάκος Κωνσταντίνος
ΠΕ03 μαθηματικός
Τρίκαλα
Kυρια Διαμαντοπουλου,
Ανηκω στο δυσμοιρο κλαδο των Νηπιαγωγων.
Ειμαι 4 φορες επιτυχουσα στον ΑΣΕΠ.
Ειμαι δευτερο χρονο αναπληρωτρια . Και περισυ και φετος ειμαι διορισμενη σε νησια μακρια απο το σπιτι μου .
Του χρονου δεν προλαβαινω να διοριστω με το 40% .
Αυτο σημαινει οτι συμφωνα με τι ισχυον συστημα θα δουλεψω αλλη μια χρονια αναπληρωτρια .
Και ερχομαστε τωρα στη χρονια 2011 -12 οπου θα ισχυει το νεο συστημα προσληψεων που εσεις προτεινετε.
Εγω λοιπον , οπως και εκατονταδες αλλοι νηπιαγωγοι στη θεση μου , θα πρεπει να ξαναδωσουμε ΑΣΕΠ να ξαναπερασουμε , να προσμετρηθει η προυπηρεσια μας για να διοριστουμε ….
Και πολυ απλα Κυρια Υπουργε σας ρωτω ΓΙΑΤΙ ??
Γιατι μετα απο 4 επιτυχιες στον ΑΣΕΠ και 3 χρονια οπου το υπουργειο σας με εκρινε ικανη να διδαξω , τωρα ερχετε και μου λεει , δωσε ξανα και περνα ξανα και θα δουμε αν διοριστεις ….
Μετα τη χρονια δηλαδη 2011- 12 η ικανοτητα μου και οι επιτυχιες μου εξαφανιζονται ??
Και τι θα γινει εαν εγω δεν περασω στον επομενο ΑΣΕΠ ?
Πανε χαμενα 3 χρονια αναπληρωσης στα νησια μακρια απο την οικογενεια μου ?
Αυτο ειναι μια φοβερη αδικια για εμας που εχουμε ηδη επιτυχιες στον ΑΣΕΠ και πραγματικη προυπηρεσια ως αναπληρωτες.
Θα πρεπει λοιπον να υπαρξει μια περιοδος οπου σταδιακα θα πρεπει να αποροφηθουν ολοι οσοι εχουν δουλεψει ως αναπληρωτες και εχουν τουλαχιστον μια επιτυχια στον ΑΣΕΠ.
Με το συστημα που προτεινετε εσεις Κυρια Διαμαντοπουλου οι διαγωνισμοι του ΑΣΕΠ θα πρεπει απο δω και περα να διαχωριστουν σε ΠΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ( οπου ακυρωνετε ολες τις επιτυχιες των εκπαιδευτικων ) και σε ΜΕΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ οπου μονο οσοι περασαν θα ειναι οι ικανοι .
Πρεπει λοπον να ξαναδειτε το σχεδιο αυτο νομου και μη μας βαζετε ολους στο ιδιο τσουβαλι , γιατι απλα δεν αποκτησαμε την προυπηρεσια ολοι με τον ιδιο τροπο.
Ειδικα στο κλαδο των Νηπιαγωγων ( βλεπε το δυσμοιρος παραπανω ) οσοι ειναι στον πινακα αναπληρωτων , ειναι ΟΛΟΙ με μια η παραπανω επιτυχιες στον ΑΣΕΠ.
Προτεινω επισης την τοποθετηση Νηπιαγωγων στην Α’και στη Β’ ταξη των δημοσιων δημοτικων σχολειων , στα οποια αυτη τη στιγμη βρισκονται διορισμενοι εκατονταδες δασκαλοι ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ του ΑΣΕΠ. Στα δημοτικα σχολεια θα μπορουσαν να δουλεψουν Νηπιαγωγοι οπως για χρονια δουλευουν με μεγαλη επιτυχια στα ιδιωτικα σχολεια και να αντιμετωπιστει ετσι το απαραδεκτο φαινομενο να διοριζονται σωρηδον αποφοιτοι απο τα πανεπστημια δασκαλοι οι οποιο δεν εχουν καμμια επιτυχια στον ΑΣΕΠ.
Ελπιζω να εισακουστουν οι χιλιαδες πλεον γνωμες σε αυτη τη διαβουλευση και να μην αδικηθει κανεις.
Στελλα Μακρη.
Νηπιαγωγος.
θα πρέπει να προηγείται η επιτυχία στον Α.Σ.Ε.Π. και να ακολουθεί η προυπηρεσία στους μόνιμους διορισμούς,στους αναπληρωτές και στους ωρομίσθιους σε ποσοστά 80% και 20% αντίστοιχα.μετά από κάποιο διάστημα όλοι οι διορισμοί μέςω Α.Σ.Ε.Π.
Θέλω να απαντήσω στον ΝΙΚΟ που επαναλαμβάνεται διαρκώς σχετικά με την σημασία ξεκάθαρων κανόνων. Ναι στον ασεπ καταρχήν αλλά όχι με δογματισμό. Το απόλυτο είναι να ωφεληθεί ο μαθητής από τους καθηγητές και το σχετικό η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού. Αυτό φαίνεται και από το πλαίσιο συζήτησης πάνω στο οποίο τίθεται η διαβούλευση.
Ο ασεπ έχει ένα βασικό μειονέκτημα: οι θέσεις είναι πάρα πολύ λίγες σε σχέση με τους διαγωνιζόμενους. Είναι σαν ένα σπριντ σε ένα στάδιο που συμμετέχουν χιλιάδες. Προφανώς δεν μπορούν όλοι ταυτόχρονα να σταθούν στην γραμμή εκκίνησης και ούτε να χωρούν όλοι μαζί στο διάδρομο. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς τι συμβαίνει. Τελικά θα τερματίσουν 100 πρώτοι όχι αναγκαστικά οι πιο γρήγοροι αλλά οι πιο ευνοημένοι από τις συνθήκες της στιγμής. Εδώ μιλάμε για χαοτική κατάσταση.
Η αναλογία στο παράδειγμα ταιριάζει, αν σκεφτείς πόσο διαφορετικές περιπτώσεις διαγωνιζόμενων υπάρχουν, πχ νέες μητέρες , άνεργοι, εργαζόμενοι κλπ. Το να βασιστείς σοβαρά σ’ ένα τέτοιο διαγωνισμό δεν είναι πολύ ορθολογικό αφού η τύχη παίζει σημαντικό ρόλο. Σίγουρα αν είσαι καλός και γρήγορος μπορεί να προσπεράσεις κάποιον άσχετο και αργό , όχι όμως και τους όμοιους με σένα, γιατί και την κανονική κατανομή να πάρεις αυτοί που είναι στο δεξί άκρο της είναι πολλαπλάσιοι από τις θέσεις που πρόκειται να διεκδικήσουν! Τώρα κατά πόσο είναι μετρήσιμη η ικανότητα για διδασκαλία με τον διαγωνισμό υπάρχουν αμφιβολίες αν δεν γίνει εφαρμογή στην πράξη.
Έτσι κι αλλιώς ο καθένας θέλει να κάνει κάποια σχέδια μειώνοντας την απροσδιοριστία. Το παράλληλο σύστημα των 24μηνών προϋπηρεσίας ,αφού πάντα θα υπάρχουν αναπληρωτές, είναι πιο ορθολογικό γιατί μειώνει την αβεβαιότητα στην πρόσληψη αυξάνοντας την αβεβαιότητα στο χρόνο που θα επιτευχθεί. Το σύστημα αυτό για να λειτουργεί δίκαια πρέπει οι αναπληρωτές να προσλαμβάνονται από την λίστα του ασεπ και μόνο.
Να πω και κάτι τελευταίο. Δεν συμμερίζομαι καθόλου την άποψη ότι η τωρινή μορφή του συστήματος είναι αποκλειστικά προϊόν του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Πολλά πράγματα στην θεωρία φαίνονται εφικτά και αποτελούν πρόκληση για να εφαρμοστούν στην πράξη. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύπλοκη και πάντα η θεωρία σκοντάφτει μέχρις ότου συνεχείς αναθεωρήσεις την φέρουν σε αντιστοιχία . Αυτό νομίζω έγινε με το εγχείρημα του ασεπ στους εκπαιδευτικούς. Γι αυτό είχαμε αυτές τις διαδοχικές μεταμορφώσεις. Τελικά η εμπειρία οδήγησε σε αυτό που βιώνουμε σήμερα. Και παρόλο το οξύ ύφος των πολιτικών τους διατυπώσεων όλα τα κόμματα συνέβαλλαν.
Πριν την τελική διαμόρφωση του σχεδίου πρέπει να γίνει επίπονη διερεύνηση στο ερώτημα: γιατί σταδιακά το ασεπ στους εκπαιδευτικούς παραγκωνίστηκε;
Νομιζω οτι τις οργανικες θεσεις των παλαιωτερων συναδελφων δεν τις καταλαμβανουν οι πολυτεκνοι αλλα οι αποσπασεις και οι μεταθεσεις.
Σε απαντηση δε σχολιου ως προς την ικανοτητα των πολυτεκνων εκπαιδευτικων να διαβαζουν και ειναι αξιοπρεπεις στην εργασια τους σας πληροφορω οτι ξενυχτω μεχρι αργα καθημερινως για να ανταπεξελθω τοσο στις οικογενειακες μου υποχρεωσεις οσο και στις διδακτικες μου υποχρεωσεις με τη ζυγαρια να γερνει πολλες φορες προς τη 2η υποχρεωση.
Καποτε επρεπε να διαβαζω και για το φροντιστηριο για το ΑΣΕΠ, και να
μεγαλωνω 4 παιδια.
Νομιζω οτι καποιοι αλλοι ειναι ανικανοι.
Σχετικά με το ζήτημα της τεχνικής εκπαίδευσης και την παιδαγωγική επάρκεια της ασπαιτε.
Στα πλαίσια της σχολής της ασπαιτε ο κάθε σπουδαστής παρακολουθεί μαθήματα σε καθημερινή βάση (με υποχρεωτική φυσικά παρακολούθηση). Ασκεί τις λεγόμενες «Πρακτικές ασκήσεις διδασκαλείας» ενώ υποχρεούται να παρακολουθήσει ώρες μαθημάτων σε ΕΠΑΛ και να διδάξει εκεί.
Τα παραπάνω συνάδουν στην απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας, με τρόπο εφαρμοσμένο, όχι θεωρητικό.
Για να μπει κανείς στην ασπαιτέ λαμβάνονται υπ’ όψιν προσόντα όπως βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά ξένες γλώσσες κλπ., προσόντα δηλαδή που σε γενικές γραμμές θεωρούνται «αξιοκρατικά» σήμερα.
Για τους παραπάνω λόγους θεωρώ ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι σημαντική και δε μπορεί να αντικατασταθεί από μια γραπτή δοκιμασία, το αποτέλεσμα της οποίας μπορεί καθοριστικά να επηρεαστούν από τη συμμετοχή σε αντίστοιχα φροντιστηριακά μαθήματα (θυμίζω ότι οι απόφοιτοι τεχνικών ειδικοτήτων δεν παρακολουθούν παιδαγωγικά μαθήματα κατά τη διάρκεια των βασικών τους σπουδών).
Ευχαριστώ
Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ,ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ,ΔΙΟΤΙ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ 1000 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΕ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΣΒΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ;
ΓΚΟΓΚΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΣΥΝ/ΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ
ΒΛΑΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗΣ
Τελείωσα το 2000 το κλασσικό τμήμα Φιλοσοφικής Αθηνών. Στη συνέχεια παρακολούθησα μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΦΠΨ του Πανεπιστημίου Αθηνών στα Παιδαγωγικά και Διδακτική απ’ όπου πήρα το μεταπτυχιακό μου τίτλο με άριστα το 2004. Μέχρι τότε δε μου είχε δοθεί ούτε μία ώρα πρόσθετη διδακτική στήριξη (ΠΔΣ). Το 2004 πήρα μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και ήμουν επιτυχούσα. Το σχ. έτος 2005-06 μου δόθηκαν 4 ώρες ΠΔΣ. Σημειώνω ότι οι δύο μόνο ώρες ήταν σε σχολείο του τόπου διαμονής μου (Μυτιλήνη), ενώ οι άλλες δύο ήταν σε σχολείο που απέχει 40 χλμ. από το σπίτι μου (να λήφθεί υπόψη ότι πρόκειται για επαρχειακούς νησιωτικούς δρόμους). Το ίδιο σχ. έτος δίδαξα για 6 ώρες την εβδομάδα στο ΣΔΕ Μυτιλήνης. Η επιλογή μου έγινε με βάση το μεταπτυχιακό μου. Το σχ. έτος 2006-07 μου δόθηκαν 6 ώρες ΠΔΣ. Οι δύο σε σχολείο της πόλης της Μυτιλήνης και οι υπόλοιπες 4 πάλι σε περιφερειακό σχολείο που απείχε 45 χλμ. από τον τόπο διαμονής μου.(πήγαινα 2 φορές την εβδομάδα εκεί). Το ίδιο σχ. έτος διδαξα στη σχολή μθητείας του ΟΑΕΔ για 351 ώρες. Και εδώ η πρόσληψή μου έγινε με βάση το μεταπτυχιακό μου, το οποίο σημειωτέον θεωρείται το καλύτερο στην ειδικότητά μου και γι’ αυτό μοριοδοτείται με τρεις μονάδες στον ΑΣΕΠ. Παράλληλα έδωσα εξετάσεις στον ΑΣΕΠ του 2006 όπου και πάλι ήμουν επιτυχούσα με 10 μονάδες πάνω από τη βάση. Το σχ. έτος 2007-08 υπηρέτησα ως ωρομίσθια σε Γυμνάσιο της Σάμου. Το σχ. έτος 2008-09 υπηρέτησα ως ωρομίσθια στο πρώτο Λύκειο Χίου. Το 2008 πήρα μέρος στον ΑΣΕΠ όπου και πάλι ήμουν επιτυχούσα με 10 μονάδες πάνω από τη βάση. Φέτος υπηρετώ ως αναπληρώτρια στο Β΄Λύκειο Χίου. Στις 30 Ιουνίου του 2010 συμπληρώνω 26,5 μήνες προϋπηρεσίας με τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Προφανώς με τη δική μου περίπτωση να υπάρχουν και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις. Όπως φαίνεται από το παραπάνω βιογραφικό μου τίποτα δε μου χαρίστηκε, και μάλιστα τα τρία τελευταία χρόνια είμαι μακριά από το σπίτι μου από το οποίο με χωρίζει θάλασσα. Ανήκω λοιπόν στην κατηγορία των 24μηνιτών με τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Τι μέλει λοιπόν γενέσθαι με το νέο τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών; Θα διοριστώ με 26,5 μήνες προϋπηρεσία και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ ή θα προηγηθούν 30μηνίτες με καμιά επιτυχία στον ΑΣΕΠ ή πολύτεκνοι; Όλοι εμείς οι ανύπαντροι (ο καθένας για τους λόγους του) θα είμαστε μια ζωή ουραγοί;
Προτείνω λοιπόν να ληφθεί μέριμνα από την κ. Υπουργό Παιδείας να απορροφηθούμε όλοι εμείς οι 24μηνίτες με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και αν αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει για όλους φέτος να μας απορροφήσει τουλάχιστον το 2011-12. Ας μη ξεχνάμε πόσο μεγάλη σημασία δίνεται στην επιτυχία του ΑΣΕΠ.
κ. Υπουργέ,
ανακοινώσατε αλλαγές στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών χωρίς να λάβετε υπόψη σας τι σημαίνει να βρίσκεσαι για χρόνια μακριά από την οικογενειά σου, προσδοκώντας τον πολυπόθητο διορισμό. Δυο φορές επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ με 33 μήνες προϋπηρεσίας φέτος και απ’ ότι φαίνεται χωρίς καμία πιθανότητα διορισμού, αφού όλα όσα λέτε διακρίνονται από ασάφεια. Τι θα ισχύσει φέτος με το σύστημα διορισμών; Και αν ισχύσει το 60 – 40 γνωρίζετε ότι στο δεύτερο πίνακα έχουν μπει (έργο της προηγούμενης κυβέρνησης) εκπαιδευτικοί με πολύ μεγάλη προϋπηρεσία στον ΟΑΕΔ. Και ενώ μιλάτε για αξιοκρατία διατηρείτε αυτούς στον πίνακα και ετοιμάζεστε να διορίσετε όλους αυτούς, ενώ εμάς που έχουμε επιτυχία στον ΑΣΕΠ και έχουμε πάει στα πιο απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας μας πετάτε έξω; Σας παρακαλώ διευκρινήστε φέτος τι ακριβώς θα ισχύσει και εξετάστε το θέμα με τους οαεδίτες. Άλλωστε ανήκουν και σε άλλο υπουργείο.
Ζούμε σε μια χώρα όπου κάθε υπουργός που έρχεται αλλάζει τους νόμους κατα το δοκούν,με αποτέλεσμα οι νέοι να αποθαρρύνονται και να μην ελπίζουν σε τίποτα.Οι επιθυμούντες να ασχοληθούν με επιχειρήσεις σκοντάφτουν στην πολυνομία και στην έλλειψη σταθερότητας στα καθιερωμένα.Οι άνεργοι να μην μπορούν να ελπίζουν σε αποκατάσταση ελλείψη σταθερών κανόνων πρόσληψης.
Στην περίπτωση των εκπαιδευτικών,η συνεχής αλλαγή των νόμων δημιουργεί ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.
Διερωτωμαι αν οι υπουργοί που καθιέρωσαν τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών έκαναν δουλειά στο γόνατο ή έλαβαν σοβαρά υπόψη τις ανάγκες και το συμφέρον της εκπαίδευσης.
ΘΕΩΡΩ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΦΟΥ ΒΡΕΘΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΝΤΑΞΕΩΣ ΣΤΟΥΣ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.
Επιτέλους πότε στη χώρα μας θα γίνονται νόμοι για το μέλλον χωρις να θίγουν τα κεκτημένα.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
Ζούμε σε μια χώρα όπου κάθε υπουργός που έρχεται αλλάζει τους νόμους κατα το δοκούν,με αποτέλεσμα οι νέοι να αποθαρρύνονται και να μην ελπίζουν σε τίποτα.Οι επιθυμούντες να ασχοληθούν με επιχειρήσεις σκοντάφτουν στην πολυνομία και στην έλλειψη σταθερότητας στα καθιερωμένα.Οι άνεργοι να μην μπορούν να ελπίζουν σε αποκατάσταση ελλείψη σταθερών κανόνων πρόσληψης.
Στην περίπτωση των εκπαιδευτικών,η συνεχής αλλαγή των νόμων δημιουργεί ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.
Διερωτομαι αν οι υπουργοί που καθιέρωσαν τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών έκαναν δουλειά στο γόνατο ή έλαβαν σοβαρά υπόψη τις ανάγκες και το συμφέρον της εκπαίδευσης.
ΘΕΩΡΩ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΦΟΥ ΒΡΕΘΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΝΤΑΞΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.
Επιτέλους πότε στη χώρα μας θα γίνονται νόμοι για το μέλλον χωρις να θίγουν τα κεκτημένα.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.ΑΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ .ΚΡΙΜΑ.ΤΟΙΔΙΟΑΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΟΥΤΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΧΩ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΑ ΣΕ ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΟΥΝ.ΠΩΣ ΝΟΙΘΑΜΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ?ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ?ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.?ΑΥΡΙΟ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ.
ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,
ΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ.ΑΦΟΥ ΚΑΤΑ ΚΟΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΛΕΣΧΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ,ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ).
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟ 2010 ΑΔΕΣΜΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΡΤΙΠΙΑ.ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ,ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΣ ,ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΠΕΡΝΑΣ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ.
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ?ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΙΜΟΙ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΡΑΣΠΟΝΔΙΕΣ,ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ
ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ, ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ?ΠΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ?
ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ?ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ?Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΟΣΤΗ.
καλημερα σε όλους και ιδιαίτερα στους…του Υπουργείου μας!
ειμαι 37 ετων μαθηματικος και επι 12 χρονια δουλευα σε φροντιστηριο. τοσα χρονια περασαν πολλα παιδια απο τα χερια μου και με μεγαλες επιτυχιες. οταν εκανα το δευτερο παιδι μου αποφασισα να κοιταξω προς το δημοσιο σχολειο!! λογω πρωινου ωραριου και μονο. θα μπορουσα να βρω μια οποιαδηποτε πρωινη δουλεια λογω προσοντων (πτυχιο Μαθηματικου, μεταπτυχιακο στο αντικειμενο της ειδικοτητας, γνωση Πληροφορικης, 2 ξενες γλωσες) ομως μου αρεσει η δουλεια μου. Ξεκινησα λοιπον ΠΔΣ και ΣΔΕ για την πολυποθητη προηπηρεσια (ΧΩΡΙς ΚΑΝΕΝΑ ΒΥΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑς ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ).
στον τελευταιο ΑΣΕΠ αποφασισα να κατεβω να δωσω μπας και με τα μορια του ερχοταν πιο γρηγορα ο διορισμος η η αναπληρωση. γνωστικο και παιδαγωγικα πηγα πολυ καλα και ειδικη διδακτικη -ακουσον- 48%. στις 23 Νοεμβριου ανεβηκα στον ΑΣΕΠ να δω το γραπτο μου!!!! σχεδον καμια σημειωση, κανενα σχολιο καμμια βαθμολογια μονο οι τελικοι βαθμοι των (αγνωστων ) διορθωτων και η ηθικη στηριξη του υπαλληλου του ΑΣΕΠ <>. αποτελεσμα ηταν να κοπω με 54,85 (με βαση το 55).καποιος λοιπον 23αρης που ειχε γραψει 55 και ηταν επιτυχων ειναι πιο αξιος να μπει και να διδαξει απο μενα και απο καθε συναδελφο στη θεση μου μονο και μονο λογω ΑΣΕΠ?
τον Ιουνιο του 2010 θα εχω 15 μορια πραγματικης προηπηρεσιας ε…και…σε 1 χρονο θα διοριζομουν απο τον ενιαιο πινακα ε… και …
τι θα γινει με ολους εμας που ξερουμε ακριβως τι γινεται μεσα στην ταξη που εχουμε βοηθησει παιδια να γινουν επιστημονες????
ευχαριστω για την υπομονη σας
μια απο τις/τους χιλιαδες … ωρομισθιες/ους
Κυρία Υπουργέ
θα προσπαθήσω όσο πιο επιγραμματικά γίνεται να παρουσιάσω τις απόψεις μου από την μεριά αφενός της μητέρας αφετέρου της πτυχιούχου νηπιαγωγού-φιλολόγου που δεν δουλεύει στον εκπαιδευτικό κλάδο :
1. Ως προς τους καθηγητές των ξενόγλωσσων τμημάτων ( και λυπάμαι που θα τους στενοχωρήσω )
– Η διδασκαλία δεύτερης ξένης γλώσσας στα δημοτικά είναι περιττή δεδομένου ότι τα παιδιά δεν μπορούν να αφομοιώσουν τόσα αντικείμενα και οι γονείς να πληρώνουν άσκοπα τόσα φροντιστήρια. Ακόμη και στα γυμνάσια θα πρέπει μεν να διδάσκεται η δεύτερη ξένη γλώσσα αλλά χωρίς βαθμολογία για όποιον μπορεί και θέλει να τη μάθει. Εξυπακούεται ότι οι διορισμοί θα είναι αντίστοιχοι με τη φιλοσοφία αυτή και όχι με την αγορά εργασίας των εκπαιδευτικών.
– ΄Αριστη η απόφασή σας για πιστοποίηση γνώσης ξένης γλώσσας με το απολυτήριο γυμνασίου-λυκείου πράγμα που πρέπει να γίνει και με τους υπολογιστές.
2. Η ειδική αγωγή είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αναθέσετε σε καθηγητές-δασκάλους που έχουν παρακολουθήσει μόνο σεμινάρια. Οι καθηγητές επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν και πάλι μια υπαρκτή ανάγκη για να διοριστούν όπως-όπως.
3. Ως προς τον τρόπο διορισμού, ( που για μένα ο μόνος τρόπος δίκαιου και αξιοκρατικού διορισμού είναι ο διαγωνισμός με προσαυξήσεις για μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα, επιτυχία/ες ΑΣΕΠ σε ποσοστά μικρά που να μην αλλοιώνουν την γραπτή επίδοση για όλο το δημόσιο ) κρίσιμο για όλους μας ως πολίτες ( κι όχι ως συντεχίες συμφερόντων) είναι η ακριβής καταγραφή και δημοσιοποίηση των πραγματικών θέσεων και κενών στα σχολεία. Αυτά πρέπει να είναι γνωστά σε όλους μας για να ξέρουμε γιατί τα παιδιά μας δεν έχουν φυσικό το Νοέμβριο στο οποιοδήποτε σχολείο φοιτούν.
– Για να λυθεί το θέμα όσων έχουν έως σήμερα προσφέρει στο δημόσιο σχολείο θα μπορούσε ο κλειστός αριθμός εκπαιδευτικών που τον Ιούνιο 2010 θα έχουν τουλάχιστον 18 μήνες να προσληφθούν σε ποσοστό όχι πάνω του 20% των διοριστεών από το διαγωνισμό. Προυπηρεσία κάτω των δύο σχολικών ετών δεν νομίζω ότι είναι λογικό να δημιουργεί ανταπαίτηση σε κανέναν ούτε και προσφέρει το ακαταμάχητο πλεονέκτημα της εμπειρίας το οποίο να πρέπει το κράτος να εκμεταλλευθεί υπέρ των μαθητών.
– Προσωπικά θα επιβράβευα την απόφαση που θα ακύρωνε εντελώς την προϋπηρεσία ΠΔΣ, Σιβιτανίδειου και ανάλογων τερτιπιών που δεν νομίζω να ταιριάζουν σε εκπαιδευτικούς που θα έπρεπε κυρίως δια του παραδείγματος να διδάσκουν την αξιοκρατία στο σχολείο.
– Επίσης θα επιβράβευα την υποχρεωτική υπηρεσία στην θέση που διορίζεται ή τοποθετείται κάποιος για όχι δύο ή τρία αλλά πέντε χρόνια όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς αλλά όλους του υπαλλήλους του δημοσίου (με αντίστοιχη αύξηση των αποδοχών).
– Ως προς το θέμα των ειδικών κατηγοριών σίγουρα θα πρέπει να υπάρξει ευαισθησία κι επιμέρους ρύθμιση ίσως με άμεσο διορισμό πολύτεκνων, αναπήρων και με κάποια κριτήρια τρίτεκνων.
– Η αναρχία που επικρατεί στους διορισμούς υποτιμά τους γονείς και τα παιδιά και απαξιώνει όλον τον εκπαιδευτικό κλάδο. ΄Ολοι θέλουμε να δουλέψουμε αλλά μόνον το κοινό συμφέρον πρέπει να αποτελεί την συνισταμένη των αντικρουώμενων συμφερόντων μας.
– Η ανεργία των εκπαιδευτικών πρέπει να αντιμετωπιστεί με διέξοδο σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και υποβοήθηση των αδύνατων μαθητών μέσα στο σχολείο με ενιαίο αξιοκρατικό τρόπο.
– Φαινόμενα όπως : εκπαιδευτικοί που επί σειρά ετών αποσπούνται σε γραφεία χωρίς ιδιαιτέρως σοβαρούς λόγους, εκπαιδευτικοί συνδικαλιστές που δεν εμφανίζονται σε σχολεία, εκπαιδευτικοί που αντί για πλήρες ωράριο διδάσκουν τις μισές ώρες, σχολεία που λειτουργούν με δέκα ωρομίσθιους αντί έναν αναπληρωτή, υπεράριθμοι που κάθονται στα σχολεία των πόλεων πρέπει να στιγματίζονται από εσάς τους ίδιους για να διορθωθούν.
Σας ευχαριστώ.
ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η Κ.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΝΑ «ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΕΙ» ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ! ΦΟΒΕΡΟ! ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΕΦΤΑ ΜΕΡΟΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΓΑΘΕΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΙΚΤΡΑ…!ΕΙΜΑΙ 34 ΕΤΩΝ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ,ΕΓΚΥΟΣ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ, ΕΧΩ ΣΑΡΩΣΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΣΑΒΡΑΧΑ ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΜΟΡΙΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΜΕ ΠΔΣ ΚΑΙ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!, ΑΝΕΡΓΗ ΧΡΟΝΙΩΣ Η ΜΕ ΗΜΙΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΩ ΚΑΙ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ!ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΚΕΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΥΦΙΣΤΑΜΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΤΡΙΩΝ Η ΠΕΝΤΕ ΤΑΧΥΤΓΗΤΩΝ ,ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ,ΑΠΟΤΥΧΟΥΣΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ,(ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΜΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ,ΙΔΙΟ ΦΡΟΥΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ)ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟ ΕΣΟΔΑ ΕΦΟΣΟΝ ΚΛΗΘΗΚΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΧΑΜΑΛΙΚΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑ!ΩΣ ΑΦΕΛΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΖΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ..! ΠΡΩΤΟΝ,ΓΙΑΤΙ Κ.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΟΧΟ ΤΗΣ ΑΜΑΞΗΣ;ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ, ΜΙΛΗΣΤΕ ΓΙΑ ΠΡΙΜ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ,»ΤΡΙΞΤΕ» ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΟΥ «ΤΥΡΒΑΖΟΥΝ» ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ,ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ!!ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΚΛΩΤΣΑΜΕ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ!!!
Κα Υπουργέ θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε βιώσει την αβεβαιότητα της ανεργίας. Είμαι ένα βήμα πριν το διορισμό μου και για μία ακόμη φορά αλλάζουν όλα. Γιατί; Όλος ο προγραμματισμός μιας οικογένειας -η οποία παρεπιπτόντως εδώ και αρκετά χρόνια έχει «τραβήξει» διάφορα λόγω της δικής μου δουλειάς- θα πρέπει να ανατραπεί; Θα ήθελα να ρωτήσω για τις μεταθέσεις και αποσπάσεις. Τι θα ισχύσει για κάποιον/α που δεν θα διορίζεται στο νομό του αλλά σε κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδας- για να μην χάσει την πολυπόθητη ευκαιρία- και θα πρέπει να αφήσει πίσω την οικογένεια; Μέχρι τώρα ο ένας χρόνος ήταν καλό μέτρο γιατί είναι κάτι που «παλεύεται». Είναι δυνατόν όμως να είναι ένας γονιός μακρυά από την οικογένειά του τουλάχιστον 3 χρόνια; Αυτό το ρωτάω γιατί όπως λέτε οι αποσπάσεις θα γίνονται μόνο αφού θα έχει βρεθεί αντικαταστάτης. Θα μου πει κάποιος μη δηλώσεις όλη την Ελλάδα. Φυσικά εδώ θα γελάσω γιατί ξέρουμε όλοι ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Η αδελφή μου 4 φορές επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ δεν έχει αποδείξει την αξία της; Γιατί να υποστεί την ταλαιπωρία της 5ης ή 6ης φοράς, όπως και τόσοι άλλοι; Γιατί θέλετε να καταργήσετε το 24 μήνες και 1 επιτυχία που θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα μέτρα που έχουν ψηφιστεί.
Αν ψάξετε κάθε οικογένεια θα βρείτε ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα άτομο που έχει πτυχίο καθηγητή. Γνωρίζετε την αγωνία, τον προβληματισμό και το άγχος για τον ΑΣΕΠ που βιώνουν όλοι;
1. Αν θεωρείτε ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι λόττο, τότε πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κάθε επιτυχία σε αυτόν και να προσμετρώνται τα μόρια προκειμένου για το διορισμό. Η αδιοριστία κάποιου στο παρά πέντε (επιτυχών και μη διοριστέος) απλώς φανερώνει ότι η εκάστοτε κυβέρνηση για τη συγκεκριμένη χρονιά είχε αποφασίσει λίγους μόνιμους αλλά πολλούς αναπληρωτές, εφόσον κοστίζουν λιγότερο.
2. Εκπαιδευτικός (αναπληρωτής) δίχως την προοπτική της μονιμότητας και ταυτόχρονα με την προοπτική της ανεργίας το καλοκαίρι είναι εκπαιδευτικός μη αποδοτικός. Η συνολικότερη βελτίωση της εκπαίδευσης επιτυγάνεται με αξιοπρεπείς εκπαιδευτικούς και ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ!!! (εκτός κι αν δεν σας ενδιαφέρει ούτε ο μαθητής ούτε η ποιότητα της εκπαίδευσης)
3. Ο προγραμματισμός ζωής για κάθε άνθρωπο απαιτεί σταθερή δουλειά. Η εκδοχή εξετάσεων κάθε χρόνο αλλά και η απουσία προοπτικής σε ένα χώρο εργασίας εξασφαλίζει μόνο ανεργία και συνεπώς μεγαλύτερη οικονομική κρίση, αλλά και μεγαλύτερες κινητοποιήσεις (αν δεν έχεις να χάσεις παρά μόνο τις αλυσίδες σου, τότε…)
4. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί προγραμμάτισαν τη ζωή τους βάσει αναπλήρωσης τα τελευταία δύο ή ένα χρόνο και βάσει της επιτυχίας τους στον ΑΣΕΠ, κατά τ’ άλλα σας ανησυχεί η υπογεννητικότητα;;;
Λίγες σκόρπιες σκέψεις και πολλή οργή.
Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, απλά!
Κυρία Υπουργέ
Είναι άδικό ενας που έχει δύο 20 μόρια να εκτός
έαν αποτύχει στό ΑΣΕΠ
Να ισχύσει ο νόμος 60% , 40%
Και τ0 30 μηνο για διορισμό.
Κάποιοι σχολιαστές που υποστηρίζουν τη διατήρηση του 60% ΑΣΕΠ/40% Εν. Πιν γράφουν οτι αυτό το έχει ξεκινήσει το ΠΑΣΟΚ επί Ευθυμίου.!!!
Αυτό είναι έργο της ΝΔ . Επι ΠΑΣΟΚ ίσχυε ο
ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3027 (ΦΕΚ Α΄ 152/28-6-2002)
που ορίζει μεταξύ άλλων:
1. α) Από το έτος 2003 και εφεξής οι διορισμοί εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις κενές οργανικές θέσεις
πραγματοποιούνται ως εξής: αα) σε ποσοστό 75% από όσους επιτυγχάνουν στο
διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. και κατά τη σειρά της βαθμολογίας και ββ) σε
ποσοστό 25% από όσους είναι εγγεγραμμένοι στον πίνακα αναπληρωτών του
άρθρου 138 του Ν. 2725/1999 και κατά τη σειρά εγγραφής τους. Αν δενυ
πάρχουν υποψήφιοι για διορισμό στην κατηγορία αα’, οι κενές θέσεις
πληρούνται, μέχρι να εξαντληθούν, με διορισμό υποψηφίων της κατηγορίας
ββ’.
16. α) Υποψήφιοι σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για διορισμό σε θέσεις
μόνιμων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που
έχουν τέσσερα και πάνω παιδιά, τα οποία είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη
στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν, εφόσον επιτυγχάνουν τη βαθμολογική
βάση στο διαγωνισμό, κατατάσσονται στον οικείο πίνακα διοριστέων της
παρ. 7 του άρθρου 1 του Ν. 2834/2000 με απόλυτη προτεραιότητα.
Νόμος 3027/2002
Όσον αφορά τις προσλήψεις στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ, πιστεύω ότι το ισχύον σύστημα έχει κλείσει τον κύκλο του και έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στην εφαρμογή του.
Εκτιμώ λοιπόν, ότι πρέπει να καθιερωθεί η επάνδρωση των σχολείων αυτών με ΜΟΝΙΜΟΥΣ, στους οποίους να δίνεται το δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για 10 περιοχές, να μοριοδοτούνται με συγκεκριμένα κριτήρια (ειδικότητα, προϋπηρεσία, προπονητική εμπειρία) και εφ’ όσον καταστούν επιλέξιμοι να παίρνουν απόσπαση στη συγκεκριμένη περιοχή. Και για όσες θέσεις δεν καλύπτονται, να προσλαμβάνονται αναπληρωτές, βάσει πάλι παρομοίων κριτηρίων.
ΑΣΕΠ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
ΑΣΕΠ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΣΕΠ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ
ΕΤΣΙ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΙΜΕΝΟΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΥΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ
ΤΟΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ
ΕΤΣΙ..
ΕΤΣΙ… ΧΙΛΙΑΣΕΣ ΕΤΣΙ….
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΓΡΑΦΝΟΤΑΣ ΚΑΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ.
ΤΟ ΑΣΕΠ ΠΡΟΣΦΕΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΕΣΤ
ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΑΣΕΠ
ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ 6 ΑΠΟ ΤΑ 5 ΤΕΣΤ 10 ΑΛΛΑ ΚΟΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΕ 5,49 ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΟΛΑ 6
ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
ΑΜΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕ[ΙΣΤΗΜΙΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΑΑΑ ΕΜΕΝΑ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝΕ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕ 10 ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΜΕ 5 ΠΙΑΦ.
ΦΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΕΠ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ 23ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ 40ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕΒΑΣΜΟ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ……
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΤΑ ΚΑΤΣΑΒΡΑΧΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΣΟ ΕΓΩ ΕΦΩ ΕΙΜΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΣ ΑΝΤΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟΣ (ΚΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΟΥ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ.
Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΚΥΡΙΩΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟΟ ΑΣΕΠ ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
Ορισμένες ερωτήσεις όπως μου έρχονται :
-. Ποιος ζήτησε αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών ;
-. Τι σας εμποδίζει να τελειοποιήσετε το υπάρχον σύστημα αφαιρώντας από την προϋπηρεσία τις προσμίξεις του τύπου πρόσθετη διδακτική στήριξη κλπ κλπ ;
-. Ποιος εκ των δύο έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ : ένας 45άρης ή ένας 25άρης ;
-. Ένας εκπαιδευτικός 25 ετών θα γίνει κάποτε 40. Το αντίθετο μπορεί να συμβεί ;
-. Αν θεωρήσουμε ότι τα κίνητρα σας είναι κοινωνικά, τότε ποιος έχει μεγαλύτερη ανάγκη για εργασία, ένας 25άρης ή ένας 45άρης ;
-. Ποιους θέλει να ευνοήσει το νέο σύστημα πρόσληψης ; Το ποιους αδικεί είναι καταφανέστατο νομίζω.
-. Με το νέο σύστημα θα έχουμε καλλίτερη παιδεία ;
-. Πότε θα σταματήσει ο πειραματισμός και οι αλλαγές συστημάτων σ’ αυτή τη χώρα ;
-. Όταν έχεις προγραμματίσει τη ζωή σου με βάση το «Α» σύστημα τι γίνεται όταν σε υποχρεώσουν να επιβιώσεις με το σύστημα «Β» ; Μήπως καταρρέει ολόκληρη η ζωή σου ;
-. Στις εξετάσεις ΑΣΕΠ θα έχουν δικαίωμα και οι «εκπαιδευτικοί» που θα αποφοιτούν από τα «νόμιμα» ιδιωτικά κολέγια ;
-. Αν είσαστε άρρωστη κ. Υπουργέ και πρέπει να σας εγχειρήσει κάποιος … θα προτιμούσατε νεαρό επιτυχόντα του ΑΣΕΠ ή κάποιον με μακρά προϋπηρεσία ;
Τα μέτρα και οι αρχές που προτείνει η Υπουργός Παιδείας είναι προφανέστατα δίκαια, αποτελεσματικά, αντικειμενικά και αξιοκρατικά. Πρέπει όλοι να ομολογήσουμε ότι το ισχύον σύστημα πάσχει από αδικίες, αναποτελεσματικότητα, ρουσφετολογικές πρακτικές, αναξιοκρατία, ενώ αποτελεί πεδίο όπου οργιάζουν οι πελατειακές σχέσεις και η αδιαφάνεια. Πρέπει επιτέλους όλοι να παραμερίσουμε το προσωπικό μας συμφέρον, την προσωπική μας φιλοδοξία και επιδίωξη και να προσφέρουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ένα δίκαιο, αντικειμενικό και αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων, μεταθέσεων και αποσπάσεων, που θα σέβεται μαθητή και εκπαιδευτικό. Γι΄ αυτό το λόγο θεωρώ ότι οι προτάσεις της Υπουργού Παιδείας κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Τέρμα πια οι πελετειακού χαρακτήρα αποσπάσεις, η πλήρως άδικη μεταφορά μορίων, η «ομηρία» αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών. Το ΑΣΕΠ θα κατοχυρώσει τη διαφάνεια και την αξιοκρατία, όπως έχει συμβεί και σε άλλους χώρους. Και σε απάντηση προηγούμενου σχολίου για το αν το ΑΣΕΠ έχει καταφέρει να βελτιώσει την ποιότητα του προσωπικού, θα ήθελα να σημειώσω ότι η έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη και του ΑΣΕΠ για τη δεκαετή λειτουργία του (1994 – 2004) σημειώνουν ότι το ΑΣΕΠ έχει κατορθώσει να βελτιώσει σε καθοριστικό βαθμό την ποιότητα του προσωπικού και έχει αναδείξει άξιους, ικανούς και μορφωμένους. Τέλος, σε απάντηση όσων δηλώνουν «ανίκανοι», «ανέτοιμοι» ή απλώς άρνηση να διαβάσουν και να συναγωνιστούν άξιους συναδέλφους τους, θα ήθελα να πω ότι αυτό είναι δειλία, έλλειψη εμπιστοσύνης στις ικανότητες και τις γνώσεις τους, έλλειψη αυτοπεποίθησης και άρνηση στη γνώση. Ως εκπαιδευτικοί και ως επιστήμονες θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η μάθηση πρέπει να είναι δια βίου, η κατάρτιση διαρκής και το διάβασμα καθημερινή πρακτική. Και κάθε σχόλιο περί του αντιθέτου απλώς υποδηλώνει άρνηση προς το λειτούργημα το οποίο έχουμε κληθεί να υπηρετήσουμε, αναξιότητα και ανικανότητα. Η επανάπαυση στα όσα γνωρίζουμε και διδαχτήκαμε αποτελεί το μεγαλύτερο σφάλμα που μπορεί να διαπράξει ένας εκπαιδευτικός και γενικότερα ένας εργαζόμενος. Ο φόβος του συναγωνισμού απαγορεύεται να πτοεί τον οποιοδήποτε, γιατί μας βελτιώνει όλους και το εκπαιδευτικό μας σύστημα εν γένει. Και για όσους «φοβούνται» τους νεότερους, που έχουν φρέσκιες γνώσεις, ως νεότερη θα ήθελα να απαντήσω ότι εμείς «φοβόμαστε» τη σοφία της εμπειρίας των παλαιότερων. Ας ενισχύσουμε όλοι την αξιοκρατία και αντικειμενικότητα, ας επιτρέψουμε στους άξιους και ικανούς, σε αυτούς που δε φοβούνται τη γνώση να αναδειχθούν, ας παραμερίσουμε το προσωπικό για χάρη του γενικότερου συμφέροντος. Σήμερα, ο νόμος 2194/2004, που θέσπισε τον ΑΣΕΠ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα εχέγγυα της δημοκρατίας και της ισότητας στη χώρα μας, που απολαμβάνει γενικής αποδοχής. Θα ήθελα απλά να θυμήσω σε όσους εύκολα ξεχνούν τις αβυσαλέες αντιδράσεις που είχαν τότε προκληθεί.. από ανθρώπους που και τότε ένιωθαν φόβο απέναντι στον καλύτερο και πιο άξιο εαυτό τους..
Ελένη
Συνέχεια στο παραπάνω σχόλιο της συναδέλφου….
10 χρόνια για συμπλήρωση 24μηνου προυπηρεσίας….
10 χρόνια στα απομακρυσμένα ξερονήσια στην ομηρία της ωρομισθίας….
10 χρόνια στα απομακρυσμένα χωριά κυνηγώντας το παιδικό όνειρο….
10 χρόνια για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ ως προυπόθεση διορισμού….
10 χρόνια στην αβεβαιότητα,αγωνίες,απαξίωση χωρις οικογενειακή ισορροπία, όνειρα και προγραμματισμό.
10 χρόνια δοκιμασίες ΑΣΕΠ ΜΕ ΔΎΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ για την αγάπη και το μεράκι του εκπαιδευτικού….
Και τώρα στο νήμα, στα σαράντα τρία μου χρόνια, τελειώνοντας και την ΑΣΠΑΙΤΕ,άνεργος βέβαια,περιμένω τον διορισμό μου φέτος: Με τους διορισμούς το καλοκαίρι του 2010.
Και τώρα πάλι σε αμφισβήτηση, πάλι νέος διωγμός;
Φτάνει πια. ΕΛΕΟΣ…
Κυρία Υπουργέ
Μην προχωρήσετε σαυτό το ατόπημα αναλγησίας. Για μας θα είναι και το τέλος του ονείρου.ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΈΣ ΑΓΩΝΊΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ.Δείξτε τη κοινωνική σας ευαισθησία και την κοινωνική δικαιοσύνη για την οποία σας εμπιστέυθηκαι ο λαός,σαυτούς τους ταλαιπωριμένους και γεμάτους προσφορά ανθρώπους.
ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ 24ΜΗΝΟ+ΑΣΕΠ+ΑΣΠΑΙΤΕ, 30ΜΗΝΝΟ, και διορισμοί για το 2010-2011 όλων όσων συμπλήρωσαν αυτούς.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ.
Αγαπητή κα Υπουργέ,
Η απόφασή σας να αλλάξετε τα πράγματα σε τόσο ευρεία κλίμακα ήταν πολύ γενναία.
Είμαι φιλόλογος, επιτυχών του ΑΣΕΠ αλλά μη διοριστέος, και ούτε στην ΠΔΣ δεν κατόρθωσα να εργαστώ. Επιτέλους, θα σταματήσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση με τους πίνακες , όπου ο καθένας ενεγράφετο με μόρια από οπουδήποτε αποκτημένα καθ οιονδήποτε θεμιτό ή αθέμιτο τρόπο. Σε ποια ευνομούμενη χώρα παρακάμπτονται οι επιτυχόντες ενός απαιτητικότατου, αδιάβλητου, δημόσιου διαγωνισμού έναντι συναδέλφων που απλώς έχουν «ΜΟΡΙΑ»;Μην ξεχνούμε άλλωστε ότι αν και είμαστε επιτυχόντες του διαγωνισμού, καλούμεθα να επανεξεταστούμε, ωσάν να είχαμε αποτύχει.Τι θα πει «επιτυχών αλλά μη διοριστέος»;Νομίζω ότι η εξέταση δεν πρέπει να επαναλαμβάνεται ανα διετία αλλά μόνο αφού εξαντληθούν οι επιτυχόντες του προηγούμενου διαγωνισμού, έτσι θα μπει φρένο στην οικονομική εκμετάλλευση που υφιστάμεθα από τους «εμπόρους του ονείρου», τα πανεπιστημιακά φροντιστήρια γαι το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα οποία χρεώνουν τα όνειρά μας πολύ ακριβά.
Βέβαια δε θέλω να αδικήσω και τους συναδέλφους μου που περιοδεύουν ανά την Ελλάδα ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι και δίνουν αγώνες καθημερινά μέσα στην τάξη.Είναι αξιέπαινοι και κανείς δεν παραγνωρίζει την προσφορά τους.Σίγουρα θα πρέπει να μετρά η προϋπηρεσία τους αρκεί να αποκτήθηκε αξιοκρατικά. Γνωρίζω ανθρώπους που αρνούνται με ύφος σαράντα καρδιναλίων τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ απαξιώνοντας το θεσμό,ωστόσο κάθε χρονιά (περίεργο πως)είχαν 11ώρες ΠΔΣ σε κεντρικά σημεία του Πειραιά και της Αθήνας και όταν δεν πήγαιναν τα παιδιά για μάθημα εκείνοι έφευγαν και οι ώρες γράφονταν!!! Αυτά τα μόρια και αυτήν την προϋπηρεσία δεν τη δικαιούται κανένας!
Σε συνομιλίες με συναδέλφους ακούω πάντα «είσαι πολύ νέος ακόμα, έχεις μέλλον μπροστά σου για να διεκδικήσεις μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση», και ερωτώ εάν ένας νέος άνθρωπος, είκοσι επτά ετών μπορεί να έχει το δικαίωμα να κάνει αυτό για το οποίο εκπαιδεύτηκε, να γίνει δάσκαλος και όχι φροντιστής και να υπηρετήσει την πατρίδα του με τον πιο τιμητικό τρόπο, να αναλάβει το μέλλον της στα χέρια του!
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
Αντώνης ΠΕ02
Αδιόριστος με ΕΠΑΡΚΕΙΑ στη νοηματική γλώσσα, διορίζεται όχι σε σχολείο κωφών, αλλά σε ειδικό σχολείο, για τον απλό λόγο ότι οι αιτήσεις αναπληρωτή/ωρομίσθιου σε ειδικά σχολεία δε δίνουν την επιλογή σε ποια κατηγορία ειδικού σχολείου θέλει να προσληφθεί ο καθένας. Λογικό;;;
Ειμαι 5 χρονια ωρομισθια Γαλλικων και μητερα 3 ανηλικων παιδιων 3, 5 και 10 ετων. Φετος, οπως και περσι, διανυω αποσταση 2 ωρων απο το σπιτι μου μεχρι τα σχολεια στα οποια εργαζομαι. Εχω τα μορια της προυπηρεσιας και στοχος μου ειναι να διοριστω με το 40% που ισχυε ως τωρα (με την προυπηρεσια). Θα ηθελα λοιπον:
1. Να μην καταργηθει το ποσοστο 40% των προσληψεων με προυπηρεσια
2. Να μην χαθουν τα μορια μας (ουτε να υπολογιστουν αναλογικα δηλ ο,5 μορια για καθε 6 μηνες καθαρης προυπηρεσιας)
3. Να μετρησουν τα κοινωνικα κριτηρια οσον αφορα τις προσληψεις
4. Να μην καταργηθουν οι πινακες ανα περιφερια, ετσι ωστε να μην χρειαζεται να «μεταναστευουμε» για να εργαστουμε
5. Να μετρησει η παλαιοτητα του πτυχιου, γιατι υπαρχουν αδιοριστοι εκπαιδευτικοι με πτυχιο 15 ετων και νεοτεροι πτυχιουχοι, διορισμενοι μεσω ΑΣΕΠ.
6. Να μην καταργηθει το ποσοστο 20% προσληψης τριτεκνων αναπληρωτων
7. Να διοριζονται οι τριτεκνοι και πολυτεκνοι σε ποσοστο 20% χωρις ΑΣΕΠ.
Με εκτιμηση
Παπανικολαου Ελισαβετ
Ωρομισθια ΠΕ 05 Γαλλικης Γλωσσας και Φιλολογιας
Ωραία και καλή η επιμόρφωση των διορισμένων εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες, αλλά για τους αδιόριστους που έχουν Μεταπτυχιακό ή και Διδακτορικό (!!!) στην εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, δεν έχει γίνει τίποτα.
Μόνο ΑΝ επιτύχουν στον ΑΣΕΠ και ΑΝ με την προσαύξηση φτάσουν τα 75-78 μόρια για διορισμό. Για αναπλήρωση, ωρομισθία ή και ΠΔΣ, ούτε λόγος. Μόνο η ημερομηνία απόκτησης πτυχίου μετράει, όχι η απόκτηση περαιτέρω γνώσεων!
Αξιότιμη κα Υπουργέ
Τα προβλήματα της παιδείας είναι πολλά. Σε κάποια από αυτά μπορούν να δοθούν άμεσες λύσεις και σε άλλα απαιτείται να υπάρχει η κοινωνική συναίνεση για την επίλυση τους. Ένα, λοιπόν, πρόβλημα που απαιτεί την κοινωνική συναίνεση είναι το σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών. Για το θέμα αυτό έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις και ερωτήσεις:
1) Θα πρέπει να υπάρχει συμφωνία όλων των πολιτικών κομμάτων και όλων των κοινωνικών φορέων. Δεν μπορεί κάθε φορά που έχουμε αλλαγή της κυβέρνησης, να καλλιεργείται η ανασφάλεια στους εκπαιδευτικούς της πρόσληψης τους ή μη στα δημόσια σχολεία. Χρειάζεται ένα σταθερό και αξιόπιστο σύστημα πρόσληψης.
2) Με τις γραπτές εξετάσεις του Α.Σ.Ε.Π. αμφισβητείται το πτυχίο ή τα πτυχία που έχουν αποκτήσει οι εκπαιδευτικοί από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά και Τεχνολογικά Ιδρύματα.
3) Με τις γραπτές εξετάσεις του Α.Σ.Ε.Π. δεν μπορεί να αξιολογηθεί αν ένας εκπαιδευτικός είναι κάλος ή όχι. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού πρέπει να γίνεται καταρχήν από τους μαθητές, τους γονείς, κ.α.
4)Σε ορισμένες ειδικότητες, όπως π.χ. στη ειδικότητα των μηχανολόγων ΠΕ 1720, οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. δεν καλύπτουν τις θέσεις της προκήρυξης. Συγκεκριμένα :
Το 2002 οι θέσεις της προκήρυξης ήταν 132 και οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. ήταν ΜΌΝΟ 3.
Το 2005 οι θέσεις της προκήρυξης ήταν 72 και οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. ήταν 15.
Το 2009 οι θέσεις της προκήρυξης ήταν 63 και οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. ήταν 50.
Πως θα συνταχθούν οι πίνακες του Α.Σ.Ε.Π. αν οι επιτυχόντες του διαγωνισμού δεν φτάνουν να καλύψουν τα κενά που υπάρχουν ή που θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου στα σχολεία;
5) Μετά το πέρας της μεταβατικής περιόδου οι υφιστάμενοι πίνακες των εκπαιδευτικών παύουν να ισχύουν; Ο εκπαιδευτικός, που ήταν 10 φορές ωρομίσθιος και δύο φορές αναπληρωτής και όχι επιτυχών του Α.Σ.Ε.Π.:
– αφήνοντας οικογένεια με παιδιά για να πάει σε απομακρυσμένα σχολεία
– χαμηλά αμειβόμενος,
– με καθυστέρηση στην πληρωμή του,
– συνεπής στο λειτούργημα που εκτελεί
ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ; ΜΕΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΠΕΊΔΗ ΣΤΙΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ «ΔΙΑΠΙΣΤΏΘΗΚΕ» ΌΤΙ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉ ΕΠΆΡΚΕΙΑ;
6) Πως νιώθει ο εκπαιδευτικός, όταν προσπαθεί να επιτύχει στις γραπτές εξετάσεις του Α.Σ.Ε.Π. διαβάζοντας και πληρώνοντας σε φροντιστήρια, και αποτυγχάνει 2, 3, 4, … φορές; Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός είναι επιτυχών μετά από 3 διαγωνισμούς, τι εικόνα θα σχηματίσει ο μαθητής στο άκουσμα αυτής της είδησης;
7) Συμφωνώ στο ότι οι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας, αλλά χωρίς γραπτές εξετάσεις.
8) Οι υφιστάμενοι πίνακες των εκπαιδευτικών να περάσουν στην αρμοδιότητα του Α.Σ.Ε.Π. και από τους πίνακες αυτούς να γίνονται οι προσλήψεις μονίμων – αναπληρωτών σε όλα τα σχολεία. Π.χ. Η σιβιτανίδειος σχολή να παίρνει άτομα από τον πίνακα του Α.Σ.Ε.Π. και όχι όπως γίνεται σήμερα.
9) Να σταματήσει η ωρομισθία.
Σας ευχαριστώ.
Αρχικά θα τονίσω πως η αρχική τοποθέτηση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση της αξιοκρατίας. Ως καλοπροαίρετος συνομιλητής αποδίδω τις όποιες παραλήψεις στην διάθεση της ηγεσίας του υπουργείου να ακούσει την άποψη εκπαιδευτικών που παρακολουθούν χρόνια το θέμα αυτό και κατά συνέπεια μπορούν να βοηθήσουν . Γι αυτό δεν γίνεται η διαβούλευση άλλωστε ;
Τα σχόλια και οι απόψεις μου :
1) Σωστό είναι να υπάρξει ένας ενιαίος ( αξιοκρατικός μέσω Α.Σ.Ε.Π. ) τρόπος διορισμού . Σωστό είναι στο βαθμό του διαγωνισμού να υπάρχουν προσαυξήσεις από βαθμό πτυχίου , μεταπτυχιακά , προϋπηρεσία , επιτυχίες σε παλαιότερους διαγωνισμούς .
2) Σωστά θα υπάρξει μεταβατική περίοδος για να μην αδικηθούν όσοι ήταν κοντά στο διορισμό μέσω των τωρινών πινάκων. Θα πρότεινα όμως να μπει ο όρος τουλάχιστον μιας επιτυχίας ( να έχουν πιάσει τη βάση σε έναν τουλάχιστον παλαιότερο ή επόμενο διαγωνισμό ) ακόμα και γι αυτούς !
3) Μετά τη μεταβατική περίοδο η προϋπηρεσία θα μετράει ως προσαύξηση στον βαθμό του Α.Σ.Ε.Π. . Κατά τη γνώμη μου λοιπόν , κάνουν λάθος όσοι νομίζουν ότι δεν θα έχει κίνητρο κάποιος για να πάει αναπληρωτής . Αν πάει , η προσαύξηση μπορεί να είναι ικανή να τον βοηθήσει να »προσπεράσει» κάποιους και να διοριστεί ( και αν δεν πάει , ίσως τον προσπεράσει κάποιος άλλος που πήγε ) .
4) Όσοι είναι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. ( κάτω από τον τελευταίο που διορίστηκε ) θα έχουν τη δυνατότητα να πάνε αναπληρωτές και να πάρουν προσαύξηση στον επόμενο διαγωνισμό . Ως εδώ καλά ! Γιατί να μετράει όμως η προϋπηρεσία που πήρε κάποιος , π.χ. από την εκκλησιαστική εκπαίδευση ή τη Σιβιτανίδειο ή τον ΟΑΕΔ όπου δεν υπάρχει διαφάνεια ; Σωστά κλείσατε το παράθυρο ρουσφετιού της Π.Δ.Σ. . Κλείστε και τα υπόλοιπα παράθυρα !
5) Κάποιος που έγραψε 60 σε δύο διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. και κάποιος άλλος που έγραψε 60 σε τρεις διαγωνισμούς θα έχουν την ίδια προσαύξηση σε επόμενο διαγωνισμό ; Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να πάρει λίγο μεγαλύτερη προσαύξηση ο έχον πιο πολλές επιτυχίες . Θα μπορούσατε π.χ. να δίνεται »ολόκληρη» προσαύξηση στον τελευταίο διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π. και »μισή» προσαύξηση στους παλαιότερους διαγωνισμούς .
ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ, ΑΛΛΑ ΜΗΠΩς ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ; ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ-04 Κ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ.
ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟ 2004 ΕΙΧΑΜΕ ΔΩΣΕΙ ΣΕ 4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΤΟ 2006 ΣΕ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΟ 2008 ΞΑΝΑ ΣΕ 4.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΟΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ;
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΥΛΗ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΛΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕς ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ Κ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΙΟΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΣΕΠ;
2. ΜΗΠΩς ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ;
3.ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΩς ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 2011;
Από το 1998 που τελείωσα το πανεπιστήμιο έτρεχα κάθε χρόνο από σχολέιο σε σχολέιο έγκυος ή μη να κάνω ΠΔΣ για να μαζέψω με 2 και 4 ώρες την εβδομάδα μόρια.Φέτος έγκυος στο 4ο παιδί μου με απειλούμενη κύηση τρέχω 480 χλμ μακριά από το σπίτι μου σε άθλια διαδρομή καθημερινά, δουλεύοντας ως αναπληρώτρια, γιατί πίστευα ότι με 23.5 μόρια πραγματικής προϋπηρεσίας και ως πολύτεκνη θα διοριζόμουν το καλοκαίρι του 2010.Τώρα έρχεστε εσείς και ξαφνικά για ακόμη μια φορά μας αιφνιδιάζετε με το χειρότερο τρόπο λέγοντας ότι πρέπει να επιτυγχάνουμε στο ΑΣΕΠ για να έχουμε ελπίδες να διοριστούμε.Ρωτάτε αν ένας άνθρωπος και μάλιστα γυναίκα με 3,4 … μωρά παιδιά και με όλες τις φροντίδες του σπιτιού μπορεί να διαβάσει την ατελείωτη ύλη για το ΑΣΕΠ και να πετύχει ώστε να είναι και διοριστέα;Τους πολύτεκνους πρέπει να τους βοηθήσετε όσο περισσότερο μπορείτε και ειδικά στη Θράκη, γιατί σε λίγο οι Έλληνες θα εκλείψουν και όχι να τους πολεμάτε.Εξετάστε προσεκτικά και με βάση τη λογική σας την περίπτωση των διορισμών των πολυτέκνων.ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ αν καταργήσετε το νόμο για το διορισμό των πολυτέκνων χωρίς ΑΣΕΠ, γιατί αυτό θα δείξει την αντιλαϊκή σας πολιτική και ότι θέλετε να ξεπουλήσετε τη χώρα μας στους αλλόθρησκους και αλλοεθνείς που μας κατακλύζουν.Ελπίζω να κρίνετε με βάση τη λογική σας και να μη μας κάνετε να ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες με τις αποφάσεις σας.
Κυρία Υπουργέ
Το κείμενο της διαβούλευσης είναι ανεπαρκές και πρόχειρο . Δεν διαφαίνεται το όφελος των μαθητών.Συχνή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών χρειάζεται και όχι ΑΣΕΠ ΔΙΑ ΒΙΟΥ , για να γίνει καλύτερη η εκπαίδευση των παιδιών μας .Τουλάχιστον 5 χρόνια μεταβατικό στάδιο για οποιαδήποτε μεταβολή στο σύστημα προσλήψεων .Κατάργηση του ΑΣΕΠ ,προφανώς υπάρχουν καλύτεροι τρόποι από το να δίνουμε εξετάσεις κάθε χρόνο που ευτελίζουν τα πτυχία μας .Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών του ιδιωτικού τομέα (φροντιστές).Διατήρηση σε κάθε περίπτωση των δικαιωμάτων των ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ .
Περιμένουμε να απαντήσετε με ποιό τρόπο θα λάβετε υπόψη σας την περιβόητη τούτη διαβούλευση και πότε θα απαντήσετε στα ερωτήματα που σας έχουν τεθεί?
ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΡΙΝΤΗΡΙΑ ΤΙΣ
ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΑΦ ΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ.
ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2000 ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ
2005 ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ
Ο ΕΧΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΝΕΩΤΕΡΟ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΠΡΟΣΕΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ
ΣΑΡΑΝΤΑ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ,ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ
ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ Η ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΦ ΟΣΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ .ΠΡΟΣΕΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ
ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ Η ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ
ΕΠ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΕΙΣ ΟΛΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ν ΚΟΛΑΙΤΗΣ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ: Ο ΚΑΘΕ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!!!
1988 ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ: ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ (ΗΜΟΥΝΑ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ Γ΄) Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ???? ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ!!!! ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ 4 ΜΟΡΙΑ ΧΑΝΩ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΗΛ. ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ?!
1998 ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΡΣΕΝΗΣ:ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ! Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ???? ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!! ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΘΟΥΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2003 ΨΕΜΜΑ!! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ! ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ 80%- 20% ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ 60% – 40% Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ???? ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
2009 ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ???? ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!? ΤΡΙΧΕΣ!! ΠΟΙΟΣ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ? ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ!! ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ? ΚΑΠΟΙΟΣ!! ΜΕ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΕΙ!
ΣΟΒΑΡΑ!!!!???? ΜΕ ΕΚΡΙΝΑΝ 45 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΝ ΞΕΡΩ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥΣ!!??
ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΛΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ! ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΜΑΘΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ!! ΤΟΝ ΗΠΙΕΣ!!!
ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ – ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ!!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ!! ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ! ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ?? ΕΛΑΤΕ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ! ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ! ΑΠΑΞΙΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ Η ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΡΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΟΥΣΙΑ!!! ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
ΘΕΛΕΤΕ ΑΣΕΠ Ο.Κ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!! ΓΙΑΤΡΟΥΣ , ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ , ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΔΕΠ , ΛΕΚΤΟΡΕΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΔΡΑΣ. ΟΛΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΙ!!!!????
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ » ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ » ΣΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ Κ΄ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ!!! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ???
ΕΛΕΟΣ ΚΑΘΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΝΤΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ???!!! ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΟΡΓΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜAΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ!!!! ΕΙΜΑΙ 39 ΕΤΩΝ ΑΓΑΜΜΟΣ. ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΒΙΑΙΑ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ, Π.Δ.Σ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ: ΑΝΩ ΒΙΑΝΝΟ, ΤΡΟΠΑΙΑ, ΤΕΤΡΑΦΥΛΛΙΑ, ΒΕΝΤΖΙΟ, ΚΑΣΟ, ΛΕΡΟ, ΤΗΛΟ, ΧΑΛΚΗ, ΒΥΣΣΑ, ΠΩΓΩΓΙΑΝΗ, ΔΡΥΜΑΛΙΑ, ΣΧΟΙΝΟΥΣΣΑ, ΜΟΥΔΡΟ, ΜΥΚΗ, ΠΩΜΑΚΟΧΩΡΙΑ, ΚΟΥΛΟΥΚΩΝΑ, ΕΥΔΗΛΟ, ΛΕΧΟΒΟ, κλπ, κλπ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ 400e ΤΟ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΙΑ!!!!
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ!! ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΥΜΟ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ! ΣΑΣ ΜΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΙΣΟΣ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΚΟ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ!! ΣΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΣΑΣ!! ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΕΚΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΩ!
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΟΥΜΕ
Υ.Γ. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ!
1) Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ( ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ: Η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟ-ΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΟΛΕΜΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ! ) ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΤΟΝ » ΔΑΣΚΑΛΑΚΟ» ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ! ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
2) OΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ 3,4 ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ.ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΣΕΙΣ???? ΟΥΤΕ Ο,ΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΑΙ!! ΚΑΙ ΘΕΛΕΤE ΝΑ ΓΙΝΕΤE ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ?!?!
3) OTAN ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΞΕΡΑΤΕ ΗΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΑΣ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΑΛΛΟΙ 10, 12, 14. ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ?
4)ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΔΣ ΧΩΡΙΣ,ΧΩΡΙΣ,ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΟΝ ΞΕΚΟΛΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ 25 ΧΡΟΝΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΑΠΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΤΩΝ 39
Παιδιά δεν το έχετε καταλάβει??
Η διαβούλευση είναι για το θεαθήναι, κάνουν αόριστες προτάσεις, θα γράψει ο καθένας τα δικά του και στο τέλος θα αποφασίσουν ότι θέλουν αυτοί!!!
Κα Διαμαντοπούλου,
αφού βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας,
γιατί δεν δίνετε το δικαίωμα στους αποφοίτους της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης, του Τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου (με πρόγραμμα σπουδών ισότιμο με τα προγράμματα σπουδών του Τμήματος Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας με κατεύθυνση Ισπανικής Γλώσσας και του Τμήματος «Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου)ένταξης στον κλάδο ΠΕ40 των υποψηφίων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της ισπανικής γλώσσας στα δημόσια σχολεία;;;;
Τώρα με το νέο φρούτο της διαβούλευσης και αφού ξεσπάθωσε ο έντιμος λαός της εκπαίδευσης(αδικημένοι και μη),έρχομαι με την σειρά μου να καταθέσω τις παρακάτω χιλιο-ειπωμένες απόψεις σε περιβολάρισα που αγρόν δείχνει να αγόρασε:
Πότε επιτέλους το Υπουργείο σας θα πάψει να δίνει την ευκαιρία του διορισμού στους ανθρώπους εκείνους που με την υποτιθέμενη επάρκεια του
πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ καπελώνουν και χειραγωγούν τους διορισμούς?
Τις επιδόσεις τους στα παιδαγωγικά,αφού κατέχουν το σπορ(επαφή με τάξη είτε ως αναπληρωτές είτε ως ωρομίσθιους,πτυχίο ασπαιτε,κτλ,κτλ)τις έχετε δει?Είναι ή δεν είναι αποκαρδιωτικά?Μα καλά κατέχεις το αντικείμενο(θεωρητικά και πρακτικά)και με δυσκολία και κατα-ιδρωμένος
πιάνεις την βάση?Ντροπή,αγανάκτηση, αηδία για την ποιότητα των ανθρώπων που όλα δείχνουν ότι δεν γνωρίζουν διαχείρηση ανθρώπινου δυνα
μικού στην συγκεκριμένη περίπτωση παιδιά.
Μα καλά πως τους επέλεξαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ?Το άριστο των επιδόσεων στον βαθμό του πτυχίου τους,τα μεταπτυχιακά,οι ξένες γλώσσες?
Οι πίνακες ανάρτησης μοριοδότησης στην γραμματεία της ΑΣΠΑΙΤΕ κατά την επιλογή τους με αστρονομικό αριθμό μορίων,που είναι όλα αυτα?
Οι πίνακες της ΑΣΠΑΙΤΕ βρωμάνε και ζέχουν.Και αυτή μου την θέση την στηρίζω στο γεγονός ότι οι πίνακες επιτυχίας στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ των διορισθέντων καθηγητών-τριων αποδεικνύουν το εντελώς αντίθετο.
Οι προσαυξήσεις από τον βαθμό πτυχίου καταμαρτυρούν ότι μόνο αριστούχοι δεν ειναι.Ο μέσος όρος στα πτυχία τους είναι στο 6 με 7,δεν
δηλώνουν μεταπτυχιακά αφού δεν τα διαθέτουν έτσι απλά και φαντάζεσθαι τι θα γίνεται για τις ξένες γλώσσες την προυπηρεσία κτλ,κτλ.
Καλά σε ότι αφορά το γνωστικό αντικείμενο,……διαγραφούν ταλαντώσεις.
Το γεγονός αυτό δεν δείχνει να σας προβληματίζει?Το έχουμε διαπιστώσει ένα σωρό άνθρωποι το προανέφεραν τόσοι και τόσοι,τουλάχιστον πρέπει να πάρετε θέση.Και ποια είναι αυτή?
Φρονώ κατά την γνώμη μου ότι στον γραπτό διαγωνισμό του 2010 οι κατέχοντες των εν λόγω πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΎΝΤΑΙ και όχι να έχουν το προβάδισμα,υπογράφοντας έτσι την ληξιαρχική πράξη θανάτου της μετριότητας τους και σέ οτι αφορά τις προυπηρεσίες τους να τις χαίρονται ,ίδιως αυτές που προέρχονται απο σχολές μαθητείας του
ΟΑΕΔ,την Συβιτανίδειο,τα παπαδομάγαζα(Εκκλησιαστικα λύκεια),και τα κάθε λογής καρκινώματα.-
Κα υπουργέ,
Σαφώς και η προϋπηρεσία είναι σημαντικό κριτήριο για τη μοριοδότηση του εκπαιδευτικού. Αλλά να διορίζονται εκπαιδευτικοί άνευ επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αυτό είναι ανάρμοστο και εξωφρενικό. Επειδή περάσανε τα χρόνια ξεχνάμε το γνωστικό μας αντικείμενο? Επειδή δεν είμαστε εικοσάρηδες δεν μπορούμε να διαβάσουμε? στηριζόμαστε μόνο στην εμπειρία μας? επαναπαυόμαστε στο τρέχων σύστημα διορισμού λόγω προϋπηρεσίας, άρα μονιμότητας? Γιατί οι περισσότεροι 30μηνίτες και 24μηνίτες είναι αποτυχόντες? δε σας λέει τίποτα αυτό? Δε θέλω τέτοιο εκπαιδευτικό για τα παιδιά μου… Δε θέλω εκπαιδευτικό άνευ γνώσεων γιατί απλά έχει μόνο εκπαιδευτική εμπειρία..
Απαιτώ από την κυβέρνηση ως Ελληνίδα πολίτης, οι διορισμοί να πραγματοποιούνται μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
Διαφωνώ στο διορισμό των πολυτέκνων άνευ γνώσεων. Βοηθάμε κοινωνικά τους πολυτέκνους εις βάρος των παιδιών μας? Ζητάμε την πάταξη της ανεργίας εις βάρος του μέλλοντος? ή μήπως απαγορεύεται στους πολύτεκνους να λάβουν μέρος στους γραπτούς διαγωνισμούς?
Απαιτώ τη συνεχή επιμόρφωση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό δεν είναι αποτέλεσμα της εξειδίκευσης στη διαδικασία του ΑΣΕΠ μέσω φροντιστηρίων, αλλά σαφώς καλύτερης επιστημονικής κατάρτισης και στο γνωστικό αλλά και στο παιδαγωγικό επίπεδο.
Είμαι 37 ετών με μεγάλη εμπειρία στην Γ’βάθμια εκπαίδευση και σχετικά μικρή στη Β΄θμια. Είμαι επιτυχούσα σε γραπτό διαγωνισμό, αλλά πρέπει να περιμένω πρώτα να διοριστούν οι πολύτεκνοι, οι 30μηνίτες, οι 24μηνίτες και στο τέλος εγώ. Και αν ποτέ!!!
Τα χρόνια μου δεν με εμπόδισαν να προετοιμαστώ για το γραπτό διαγωνισμό. Και για να είμαι ειλικρινής δεν προετοιμάστηκα καθόλου. Δεν ξεχνάμε το γνωστικό μας αντικείμενο όσο μεγαλώνουμε. Συνεχίζουμε να καταρτιζόμαστε και να επιμορφωνόμαστε.
Θα πρέπει να ντρεπόμαστε να διορίζουμε εκπαιδευτικούς αποτυχόντες σε γραπτούς διαγωνισμούς.
Δικαιοσύνη για όλους τους εκπ/κους.
24μηνο + ΑΣΕΠ = ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ( γιατί αυτό σημαίνει 5-6 χρόνια πρ/σια )
Αναπληρωτές + Ωρομίσθιοι = μόνο απο ενιαίο πίνακα + ΑΣΕΠ
Κομμένα όλα τα παράθυρα ( ΠΔΣ, ΤΑΔ, Σεβιτανίδιο, Εκκλησιαστικά )
ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΛΛΑ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ
Δεν θα βάλουμε στην ίδια μοίρα τους εκπ/κούς των 24 μορίων με τους ελάχιστους ( σε συνολικό αριθμό ) των παραπάνω κατηγοριών, με αποτέλεσμα να ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ τους.
θεωρω οτι δεν πρεπει να αλλαξει το συστημα προσληψης των πολυτεκνων εκπαιδευτικων Ν.3255/2004. ειμαι πατερας δυο παιδιων και θεωρω πολυ καλο κινητρο το συγκεκριμενο νομο ουτως ωστε ορισμενα ζευγαρια να προσπαθησουν να αποκτησουν τεσσερα παιδια..το ποσοστο των πολυτεκνων που εμπλεκονται καθε χρονο με το συγκεκριμενο νομο αποτελει μονο το 5% των προσληψεων.
Στο σύστημα προσλήψεων του ΑΣΕΠ υπάρχουν οι Γραπτοί Διαγωνισμοί και οι Διαγωνισμοί με σειρά Προτεραιότητας. Μετά την κατάργηση κατά το 1998 των πινάκων αναπληρωτών, οι οποίοι οδηγούσαν με σειρά προτεραιότητας στη μονιμοποίηση, εφαρμόσθηκε το νέο σύστημα πρόσληψης με γραπτό διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ. Το νέο αυτό σύστημα πρόσληψης υποβάθμισε το πτυχίο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, απαξίωσε την ιδιότητα των εν δυνάμει εκπαιδευτικών και αποδείχθηκε το ίδιο αναποτελεσματικό και προβληματικό όσο το προηγούμενο. Το νέο σύστημα έχει τρομακτικά αρνητικές συνέπειες στην επαγγελματική αποκατάσταση, στην ψυχολογία και εν τέλει στην κοινωνικοποίηση του εν δυνάμει εκπαιδευτικού, με επιπτώσεις και στο κοινωνικό σύνολο. Με το παλαιότερο σύστημα τουλάχιστον η ιδιότητα του εκπαιδευτικού, κατόχου πτυχίου ΠΕ, δεν είχε εκφυλιστεί και απαξιωθεί, όπως σήμερα, καθώς ο εκπαιδευτικός της δεκαετίας του ΄90, αν και αδιόριστος ή αναμένων για μεγάλο χρονικό διάστημα τον διορισμό του, αισθανόταν αξιόλογο δυναμικό της κοινωνίας. Συνοψίζοντας, τα δύο συστήματα πρόσληψης (με σειρά προτεραιότητας και γραπτό διαγωνισμό) έχουν αποδειχθεί αναποτελεσματικά και προβληματικά. Ωστόσο, το παλαιότερο σύστημα δεν είχε τόσες αρνητικές συνέπειες για τον εν δυνάμει εκπαιδευτικό, όσο το νέο. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε ότι το παλαιότερο σύστημα, η επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας, είναι προτιμότερο. Οι πίνακες υπάρχουν και θα πρέπει επιτέλους να εξαντληθούν. Φθάνει πια η ανθρωποφαγία, η καταστροφή μιας ολόκληρης γενιάς των τριάντα και σαράντα ετών. Κοινωνική Δικαιοσύνη. Ας μην στερηθούμε το δικαίωμα στην εργασία, τη δημιουργία στην πιο παραγωγική ηλικία της ζωής μας, για το συμφέρον όλων, κυρίως της νεολαίας. Η λύση του προβλήματος βρίσκεται στο Πανεπιστήμιο. Εκεί πρέπει να αναζητήσει η Πολιτεία νέους τρόπους και διαδικασίες στην εκκόλαψη εκπαιδευτικών, ώστε να ξεχωρίζει η ήρα από το στάχυ.
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ..
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΟΝ ΑΣΕΠ ΠΕΡΑΣΑΤΕ..
ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ?
ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ?
ΤΙ ΣΑΣ ΚΟΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ..
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΑΙ ΑΞΙΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ? ΕΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΕΠ ΜΕ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ?
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΘΑ ΛΟΓΟΚΡΗΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ…
Νομίζω πως αυτά τα λίγα που δημοσιεύονται από το Υπουργείο για διαβούλευση είναι ασαφή και ελλιπή. Δεν υπάρχουν απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα. Π.χ. πόσο θα μετρά η προϋπηρεσία; Η μοριοδότηση θα αλλάξει; Με την παιδαγωγική επάρκεια τι σκέφτονται να κάνουν;
Θα έπρεπε πιστεύω να είχαν δείξει τις κατευθύνσεις στις οποίες κινούνται.
Εκτός αν σκοπός είναι να γίνει η διαβούλευση και στη συνέχεια να παρουσιάσει το σχέδιο νόμου το Υπουργείο (είτε λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια εδώ είτε όχι) και η εκπαιδευτική κοινότητα να βρεθεί προ τετελεσμένου.
Κυρία Υπουργέ, καλημέρα σας. Είμαι μέλος ΔΕΠ του ΠΤΔΕ Παν/μίου Πατρών με εμπειρία πολύ μεγάλη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (υπηρέτησα ως δάσκαλος, δ/ντής, σχολικός σύμβουλος και προϊστάμενος παιδαγωγικής καθοδήγησης στην περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας). Θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω τις απόψεις μου σχετικά με το διορισμό των εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα: Πώς πρέπει να διορίζονται οι εκπαιδευτικοί και ποιοι πρέπει να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Α) Πώς πρέπει να διορίζονται οι εκπαιδευτικοί:
Συμφωνώ με την πρότασή σας να υπάρξει μόνο ένας πίνακας διορισμών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον οποίον εγγράφονται μόνο αυτοί που έχουν επιτυχία τουλάχιστον μια φορά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Φυσικά με την ένταξη του εκπαιδευτικού στον πίνακα να υπολογίζονται και τα μόρια της προϋπηρεσίας του ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος.
Όσον αφορά το γεγονός να υπάρξει ένα μεταβατικό χρονικό διάστημα της πλήρους εφαρμογής του νέου συστήματος, είναι πολύ λογικό. Όμως αυτό που πρέπει να ισχύσει από το Σεπτέμβρη του 2010 είναι η σειρά με την οποία διορίζονται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα, στην εγκύκλιο του Υπουργείου η οποία καλεί τους προς μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικούς να υποβάλουν αίτηση προτίμησης περιφέρειας, να αναφέρεται ότι προηγούνται οι εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ και μετά των άλλων πινάκων και όχι το αντίστροφο, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Β) Ποιοι πρέπει να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι εκπαιδευτικοί που πρέπει να διορίζονται είναι αυτοί που θα έχουν σπουδάσει όχι μόνο το γνωστικό τους αντικείμενο αλλά και αυτοί που διαθέτουν παιδαγωγική κατάρτιση. Είναι σχήμα οξύμωρο να ονομάζονται καθηγητικές σχολές αυτές που δίνουν πτυχίο Φιλόλογου, Μαθηματικού, Φυσικού κτλ και δεν προσφέρουν ικανό αριθμό μαθημάτων θεωρητικής και πρακτικής ψυχολογικής-παιδαγωγικής-διδακτικής κατεύθυνσης.
Σας ευχαριστώ πολύ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 5 ΕΤΩΝ ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΤΛ)ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΗΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΤΕ (ΥΠΟΥΡΓΟΣ) ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΑΣ. ΠΔΣ,ΣΙΒΙΤΑΝΕΙΔΙΟΣ,ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΜΑΥΡΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ. 24ΜΗΝΟ ΚΑΙ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΟΥ ΔΟΚΙΜΟΥ ΕΚΠΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ‘ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ’ ΟΠΩΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΥΥΧΟΝΤΕΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ. ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ,ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΕΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ; ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΙ!
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ,
ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΧΤΗΚΑ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ, ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.
ΚΑΤΑΡΧΗΝ, ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕ ΔΙΟΡΙΣΗΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΥΨΗΛΗ ΘΕΣΗ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΜΠΗΚΑ ΟΜΩΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ Π.Χ. 0,3 ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΠΔΣ.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΟΥΜΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ, ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΛΟΓΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ 5 ΜΕ 10 ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ.
ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ 24ΜΗΝΟ + ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΎΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΕ ΒΓΗΚΕ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΧΑΣΑΝ!!!!!ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΕ ΕΣΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ. ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ;ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;ΠΟΥ ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ;ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ;
ΣΥΝΟΨΙΖΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ:
1.ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
2.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 24ΜΗΝΟ+ΑΣΕΠ.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ.
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙ’ΑΥΤΟ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ12
Είμαι ωρομίσθια 5 χρόνια και επιτυχούσα και στους 2 διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.Όλα αυτά τα χρόνια για μόλις 7 ευρώ την ώρα (τα οποία βέβαια τα εισέπραττα μετά από αρκετούς μήνες και αναγκαστικά με χρηματοδοτούσαν οι γονείς μου )έχω κάνει τεράστιες αποστάσεις (πάνω από μιάμιση ώρα την ημέρα -μιάμιση να πάω και μιάμιση να γυρίσω)χωρίς απολύτως κανένα οικονομικό όφελος.Και ενώ είχα κάνει 1 προγραμματισμό ότι στους 24 μήνες θα διοριζόμουν τώρα ανατρέπονται όλα.Θεωρώ δίκαιο όλοι οι εγγέγραμμένοι στους πίνακες προυπηρεσίας να απορροφηθούν ανεξάρτητα από την επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ και η τροποποίηση του συστήματος προσλήψεων που προετοιμάζει το υπουργείο να ισχύσει για τους νέους εκπαιδευτικούς.
Ως δευτερολογία στην ανακοίνωσή μας και αναφερόμενοι στα αρνητικά σχόλια συναδέλφων, θέλαμε απλά να τονίσουμε ότι στην τοποθέτησή μας προς την Υπουργό Παιδείας, ένα και ουσιαστικό αίτημα έχουμε:
να υπάρξει μέριμνα και για τους συναδέλφους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής που μπήκαν στη διαδικασία να συμμετέχουν στο Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2009 και αδικήθηκαν κατάφωρα από τον περιορισμό των θέσεων και την κοροϊδία που υπέστησαν με μόλις 48 θέσεις διοριστέων! Και ας θυμηθούμε και το πως τελευταία στιγμή άλλαξε ο αριθμός των διοριστέων από 150 σε 48!
Θεωρούμε ότι είναι δίκαιο το αίτημα που θέτουμε και βέβαια ότι επουδενί δεν θίγουμε συναδέλφους που δεν έχουν συμμετοχή στο Διαγωνισμό.
Με εκτίμηση,
ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ