1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
ΕΙΜΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΠΕ 08 ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ. Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 5 ΕΤΗΣ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ. Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΜΗΜΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΕΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2014- 2015 ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑΣ.ΤΕΛΟΣ, Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ , ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΑΘΗΝΑΣ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ.
Ολοι γνωριζαμε οτι η προυπηρεσια στα δυσπροσιτα δεν διπλασιαζεται απο το 2010. Δεν μπορει ξαφνικα να αλλαξει. Αναδρομικα να ισχυει ο διπλασιασμος ειναι αδικο. Αγνοια νομου δεν δικαιολογειται.Επισης η προυπηρεσια που προσφερθηκε στις δομες της ειδικης θα πρεπει να ισχυει αποκλειστικα στους πινακες της ειδικης οπως ακριβως συμβαινει και στη γενικη.
Είμαι Φιλόλογος και εργάζομαι στην Ειδική Αγωγή. ΔΕΝ ΘΕΛΩ να εργαστώ στη Γενική. ΕΠΙΛΕΓΩ και ΠΡΟΤΙΜΩ την Ειδική Αγωγή. Κι ας δουλεύω κάθε χρόνο σε διαφορετικό μέρος της Ελλάδας. Θέλετε να ΄΄μαζέψω΄΄ όλη μου την προϋπηρεσία στον πίνακα Ειδικής Αγωγής. Ευχαρίστως. Επίσης, δέχομαι να αποσύρω και τα 18 μου μόρια από τον πίνακα Γενικής Αγωγής και να τα συγκεντρώσω στον πίνακα Ειδικής Αγωγής. Δέχομαι επίσης και να μην ξανακάνω αίτηση στη Γενική Παιδεία για να μην ΄΄τρώω΄΄ τη θέση κάποιου συναδέλφου (πράγμα που δεν ισχύει γιατί όταν προσλαμβάνομαι στην Ειδική Αγωγή, διαγράφομαι αυτομάτως από την λίστα των υπό πρόσληψη και το σύστημα προχωράει στον αμέσως επόμενο συνάδελφο).
1) Σε ποιες ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ θέσεις Ειδικής Αγωγής της Δευτεροβάθμιας μπορώ να προσβλέπω με τα κριτήρια που θα θέσετε για διορισμό -κάποια στιγμή- όπως ακριβώς μπορούν να προσβλέπουν οι συνάδελφοι της Γενικής Παιδείας;
2) Έχετε προβλέψει για τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής το επαγγελματικό μας μέλλον;
3) Ἠ μήπως σκοπεύετε να μας κρατήσετε και εμάς στην ίδια ομηρεία με αυτή των Δασκάλων και Νηπιαγωγών της Ειδικής Αγωγής (Τμήμα ΑΕΙ που δεν υπάρχει αντίστοιχα για τη Δευτεροβάθμια);
Γιατί μας κάνετε να διεκδικούμε το αυτονόητο;
Έχουν ακουστεί τόσες ανακρίβειες απο αυτούς που φοβούνται μη χασουν λιγες θέσεις στους πίνακες απο την αναγνώριση των μοριων στα δυσπρόσιτα το 2010-14…
Μέχρι και οτι ηθελημένα κοροιδεψαν τους άλλους…
Εχετε ζήσει χειμώνα σε νησί χωρίς συγκοινωνία λόγω νοτιάδων ή απεργιών των λιμενεργατων;
1.ΟΛΜΕ
2.ΔΟΕ
3.Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δ.Θεοτοκόπουλος΄΄
4.ΔΑΚΕ/Π.Ε. (Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
5.ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
6.Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7.Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
8.Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.
9.Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας
10.Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων
11.ΕΡΑ (Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς)
12.ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
13.Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
14.Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
15.Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
16.ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
ΥΠΕΡ της προσμέτρησης της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα 2010-14.
ΥΠΕΡ της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική.
Ορίστε η θέση των επίσημων εκπαιδευτικών φορέων στη Δημόσια Διαβούλευση. Τι άλλο θέλετε για να πεισθείτε ότι χρειάζονται αλλαγές στο Σχέδιο Νόμου; Γιατί μειοψηφίες δεν είναι… ούτε μειοψηφίες εκπροσωπούν…
Με τις αλλαγές που έχουν γίνει στην ειδική αγωγή οι συνάδελφοι ΠΕ 70.50 και ΠΕ60.50 (με διδακτορικό/μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία) έπονται των νέων συναδέφων που τελειώνουν τα Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής γεγονός που σημαίνει ότι αυτοί σε κάποια χρόνια δε θα δουλεύουν. Αντίστοιχα τώρα οι ίδιοι συνάδελφοι θα μείνουν πίσω και στον πίνακα της γενικής αγωγής. Είναι φοβερή αδικία.
Συγκεριμένα εγώ έχω 2 πτυχία παιδαγωγικό και ψυχολογίας (κάτι το οποίο δεν υπολογίζεται πουθενά ως προσόν αν και υπάρχει συνάφεια γνωστικών αντικειμένων), έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και 6ετή προϋπηρεσία. Φέτος δούλεψα από τέλη Οκτωβρίου εξαιτίας της ρύθμισης στους πίνακες αναπληρωτών ειδκής αγωγής ενώ του χρόνου με την ψήφιση της συγκεκριμένης παραγράφου υπάρχουν πιθανότητες να μη δουλέψω καθόλου…
Παρακαλώ επαναξιολογήστε τη συγκεκριμένη παράγραφο καθώς και την υπαρξη δεύτερων πτυχίων συναφών κλάδων (όπως ψυχολογίας) τα οποία αποτελούν αντικειμένα παιδαγωγικά εφόδια.
Ζητούμε από το υπουργείο να ακολουθήσει το νόμo.
Διπλασιασμός για τα δυσπρόσιτα 10-14, δικαίωση για τους 0.50.
Με τους πολυτεκνους εκπαιδευικούς τι γίνεται? Δεν υπάρχει κάποια ειδική ρύθμιση? Ο πρωθυπουργός άλλα δήλωνε :Ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας σε συνάντηση που είχε μαζί του το Προεδρείο της ΑΣΠΕ στις 16/1/2015, δήλωσε: «Οι πολύτεκνες οικογένειες ήταν από τα μεγαλύτερα θύματα των αντικοινωνικών περικοπών που προωθήθηκαν τα χρόνια του μνημονίου. Με τις περικοπές σε βάρος των πολυτέκνων οικογενειών, η Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου παραβίασε το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους για ειδική φροντίδα από το κράτος .Παραβίασε όμως και τη δική της συνταγματική υποχρέωση για σχεδιασμό και εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, οξύνοντας ακόμη περισσότερο το κρίσιμο για το μέλλον της χώρας δημογραφικό πρόβλημα. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την πολιτική βούληση, στο πλαίσιο του προγράμματός του για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, να αποκαταστήσει σταδιακά τις αδικίες και τις απώλειες εισοδημάτων και των δικαιωμάτων των πολυτέκνων οικογενειών, που συντελέστηκαν στα χρόνια του μνημονίου». Επιπλέον Το άρθρο 21 του Συντάγματος που αναφέρει: « 1. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. 2. Πολύτεκνες οικογένειες.. έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδος από το κράτος.. 5. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους». Παρακαλώ να λάβετε και τα παραπάνω υπ ‘όψιν σας.
Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ ΑΠΑΙΤΟΥΝ με αποφάσεις τους την προσμέτρηση για τα δυσπρόσιτα 2010-2014…
ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2008 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ 2006 ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΤΕ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΝΟΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ 2008 ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.
Προσώπικά με εκπλήσσει η επιμονή της συγκεκριμένης ηγεσίας στο υπουργείο να προτείνει όχι μόνο το διαχωρισμό της γενικής από την ειδική αγωγή, ο οποίος έχει απορριφθεί από επιστημονικές προσεγγίσεις που πολλλάκις αναφέρθηκαν, αλλά κυρίως να περιέλθει σε μία σειρά αντιφάσεων σε σχέση με τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Μιλάω για τις διακυρήξεις της περί αναγνώριση των κόπων των αναπληρωτών και της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε σε όλες τις δομές του δημόσιου σχολείου. Μιλάω επίσης για εκείνες τις δηλώσεις περί της σπουδαιότητας και αναβάθμισης της ειδικής αγωγής, περί προτεραιότητας στην κάλυψη των κενών της, περί σταθερότητας στη σχέση εκπαιδευτικού- εκπαιδευόμενου. Θα ήταν ενδιαφέρον να μας αναλύθεί πώς αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών, όταν αυτοί καταδικάζονται στον σταδιακό τους αφανισμό, αφού η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή σε πολύ λίγο από τώρα με την πληθώρα των νέων πτυχιούχων ΠΕ 71 και ΠΕ 61 θα αποτελεί «κενό γράμμα», ενώ ο ευφάνταστος κωδικός ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 δεν φαίνεται να έχει κανένα έρεισμα για να διεκδικήσει μερίδιο μόνιμων θέσεων στην ειδική αγωγή. Θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να μας εξηγηθεί πώς ακριβώς εννοείται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής, όταν αυτή πισωγυρίζει σε ιατρικά μοντέλα, που δαιμονοποιούν τη διαφορά, διαχωρίζουν μαθητές και εκπαιδευτικούς και τους κατατάσσουν σε ένα παράλληλο σύμπαν εκπαίδευσης, που δεν έχει καμία σχέση με το γενικό σχολείο. Αλήθεια μήπως τα τμήματα ένταξης και οι παράλληλες στηρίξεις βρίσκονται εκτός του γενικού σχολείου; Μήπως δε χρειάζεται να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές τις δομές το αναλυτικό πρόγραμμα που ακολουθούν και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί; Μήπως δε διαχειρίζονται τα καθημερινά προβλήματα παιδαγωγικής και διδακτικής που υπάρχουν και στις γενικές τάξεις; Μήπως το πτυχίο που πήραμε από τα πανεπιστημιακά τμήματα δεν αρκεί για να κατοχυρώσει το δικαίωμά μας να δουλεύουμε και στη γενική τάξη; Πόσο ακόμα θα διαστρεβλωθεί η εκπαιδευτική πραγματικότητα προς χάριν του «δικαίου» και της «λογικής» των εκάστοτε συμφερόντων; Αναμένουμε απαντήσεις και όχι αναμασημένες προτάσεις των πάσης φύσεως και συμφερόντων συλλόγων.
Είναι άδικο να μην υπολογίζονται οι επιτυχίες προηγούμενων επιτυχιών ΑΣΕΠ και να λαμβάνεταιυπόψην μόνο η επιτυχία στον ΑΣΕΠ 2008.
Εντελώς απαράδεκτη η μη διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία! Δεν γίνεται οι εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίζονται με δύο μέτρα και δύο σταθμά! Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε όσοι υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτα σχολεία είναι ακριβώς οι ίδιες με αυτές που θα αντιμετωπίζουν και οι μετέπειτα συνάδελφοι! Κάποιοι επιλέξαμε εντελώς συνειδητά να υπηρετήσουμε σε περιοχές, των οποίων τα σχολεία ήταν όλα δυσπρόσιτα..επομένως δεν πήγαμε «τυχαία» εκεί! Οι αδικίες πρέπει να διορθώνονται και όχι να δημιουργούνται επιπλέον!
OI ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ.
Το καλοκαίρι με το ΦΕΚ μας είπαν ότι στην ειδική αγωγή θα προτάσσονται αυτοί με βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής και ότι εμείς με τα μεταπτυχιακά θα καλύπτουμε προσωρινά τα κενά που υπάρχουν και όταν σε λίγα χρόνια οι απόφοιτοι είναι αρκετοί με την προϋπηρεσία η οποία προσμετράται στον κλάδο μας ΠΕ 70 θα δουλέψουμε στη γενική αγωγή γιατί εκεί είναι το βασικό μας πτυχίο. Τώρα ξαφνικά επικαλείστε ότι εργαστήκαμε στην ειδική αγωγή και η προϋπηρεσία πρέπει να αναγνωρίζεται στον πίνακα της ειδικής γιατί δε μετράει τόσο το πτυχίο όσο το μεταπτυχιακό. Μας συγχωρείτε που υπάρχουμε κιόλας..
Προσδοκούμε από μια αριστερή ριζοσπαστική κυβέρνηση να τηρήσει την συνταγματική και δημοκρατική νομιμότητα και να μην υποκύψει στα συντεχνιακά συμφέροντα που υποκινούν τον επαγγελματικό αφανισμό μιας μερίδας εκπαιδευτικών κατόχων βασικού πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων και επιπλέον μεταπτυχιακού οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια προσέφεραν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής. ΌΧΙ στην παράγραφο 4 του άρθρου 47 και στην αναδρομική της ισχύ.
Είναι άδικο από μια αριστερά κυβέρνηση να δρομολογούνται αλλαγές σε νόμους καταπατώντας τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ακυρώνοντας την προσφορά τους. Η αναδρομική ισχύς της παραγράφου 4 στο άρθρο 47 συνιστά κατάφωρη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών που καθόρισαν τις επιλογές τους με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Απαιτούμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας στον κλάδο μας, εκεί όπου είναι το βασικό μας πτυχίο. Κλάδος ΠΕ 70.50 δεν υφίσταται.
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ,
ΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΠΕΡΙΤΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ.
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ (ΜΟΝΟ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ) ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΟΥΤΟΠΙΚΟ. ΩΣΤΟΣΟ, ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΓΙ’ΑΥΤΟ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ…
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ, ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ:
Α) ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ 2008)
Β) ΠΡΟΫΠΥΡΕΣΙΑ
Γ) ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ.
Μεγάλη αδικία γι’αυτούς που κατάφεραν να τελειώσουν ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή που εξισώνονται με εκείνους που έκαναν το υπο συγκεκριμένες συνθήκες σεμινάριο των 400 ωρών.Επίσης η ειδική αγωγή χρειάζεται πολύ καλά εξειδικευμένους εκαπιδευτικούς για να είναι αποτελεσματική ή μη αξιοποίηση στον οικείο χωρο σίγουρα δεν θα βοηθήσει.Η μετάβασή τους απο την ειδική αγωγή στη γενική θα ειναι μεγάλο πλήγμα για αυτήν γιατί δυστυχως δεν έχουν πολλοι την δυνατότητα να κάνουν ματαπτυχιακα.Ο διαχωρισμός ειδικής αγωγής απο την γενική αγωγή είναι επιτακτικός αφενός γιατί οι ειδικοί εκπ.ειναι οι πιο αρμόδιοι στον να εργαστούν διπλα στα παιδιά με ειδικές αναγκες και αφετέρου εκπαιδευτικοί της γενικης δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις που χρειάζονται σε τέτοιες περιστάσεις.Πάνω απ’όλα τα παιδιά και καθένας στον τομέα του φυσικα με συνεργασία,σεβασμό και ήθος.
Η εκπαιδευτική υπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπολογιστεί στο διπλάσιο και το διάστημα 2010-14, γιατί διαφορετικά τα ακριτικά νησιά θα ερημωθούν στο μέλλον. Ποιος εκπαιδευτικός θα αφήσει το σπίτι του και την οικογένειά του για να πάει στα Ψαρά, όπως πήγα εγώ -μητέρα με τρια ανήλικα παιδιά- όταν θα ξέρει εκ των προτέρων ότι η μοριοδότησή του είναι ένα θέμα ρευστό και εύκολα μεταβλητό;
Δεν θα πρέπει σ’ αυτούς τους ανθρώπους να δοθεί επιβράβευση αλλά και κίνητρο για να ξανατολμήσουν να δηλώσουν τα δυσπρόσιτα στην αίτησή τους;
1.Λειτουργία όλων των τμημάτων ένταξης στη δευτεροβάθμια και στελέχωση αυτών και των ΚΕΔΔΥ με εξειδικευμένο προσωπικό. Είναι απαράδεκτο να γνωμοδοτούν τα ΚΕΔΔΥ τμήμα ένταξης για το μαθητή και αυτό ενώ είναι ιδρυμένο να μη λειτουργεί, όπως επίσης και το να αξιολογούν στα ΚΕΔΔΥ εκπαιδευτικοί χωρίς να έχουν πιστοποιηθεί ως αξιολογητές ή να τίθεται ως παράλληλη στήριξη σε παιδί με αυτισμό εκπαιδευτικός χωρίς να γνωρίζει και να έχει ειδικευτεί στις μεθόδους αυτισμού.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
Ακουτε τις φωνες των εκπαιδευτικων, των εκπαιδευτικών συλλογων απο ολη την
Ελλαδα, ακουτε τη Δοε;;; ΟΛΟΙ μιλουν για το Μη διαχωρισμο ειδικης-γενικης και
κανονικα την Προσμετρηση της προυπηρεσιας των 60.50 και 70.50 ΚΑΙ στον πινακα
Γενικης. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ!!!
Τι θα επικρατησει; το δικιο ή το αδικο; η πλειοψηφια ή η μειοψηφια;
Γιατι μας κανετε να διεκδικουμε το αυτονοητο;;;;;
Ή ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ,ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ,ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟΣΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ.
Σεβασμός στην απόφαση του ΣτΕ και τέλος στις άδικες προϋπηρεσίες που κυριαρχούν τόσα χρόνια από εκπαιδευτικούς εκτός ΑΣΕΠ! Να τεθεί βασική προϋπόθεση για την πρόσληψη αναπληρωτών και μονίμων η επιτυχία στον ΑΣΕΠ με ή χωρίς προϋπηρεσία. Δικαίωση όσων βάσει γνωμοδότησης ΣτΕ θα έπρεπε προ ετών να είναι διορισμένοι!
Ευχαριστούμε το υπουργείο για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας επιτέλους αναγνωρίζονται οι κόποι τόσων χρόνων μακριά από τα σπίτια μας υπηρετώντας το καθήκον μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδος.Ευελπιστούμε η προϋπηρεσια μας να μετρήσει και για το μόνιμο διορισμό μας.
Ποτε και καμία κυβέρνηση δεν ακύρωσε τη δεδουλευμένη προϋπηρεσία των εκπαιδευτικων. Ειναι απαράδεκτο και ιδίως κυβέρνηση της αριστεράς να καταπατά τα εργασιακά δικαιώματα και να αναιρεί τις κατακτησεις του εργατικού κινήματος . Απόσυρση της παραγραφου 4 και μη αναδρομική ισχυ.
Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία της ειδικής από τη γενική, η εκπαίδευση είναι ενιαία. Κατάφωρη αδικία.
Αναφορικά με την παράγραφο υπ’ αριθμόν 4, του παρόντος:
Όπως ειπώθηκε και νωρίτερα, στις επόμενες εγκυκλίους του Υ.Πο.Παι.Θ. για προσλήψεις αναπληρωτών (ΠΕ 70 και ΠΕ 60) να υπάρχει δυνατότητα:
i) δήλωσης ύπαρξης εργασιακής εμπερίας σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης, μεγάλυτερη των 10 μηνών
και ii) δήλωσης κατοχής διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (ειδικής αγωγής ή/ και σχολικής ψυχολογίας) ή σεμινάριο 400 ωρών, αποκτηθέν εώς 31/08/2010, ώστε οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 να διατηρούν τις θέσεις τους στους οικείους πίνακες και να προσλαμβάνονται ανάλογα με τη θέση που κατέχουν (και στην ειδική εκπαίδευση, όταν παραστεί ανάγκη, εφόσον διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα).
Με λίγα λόγια, να εξακολουθεί, να υπάρχει η επιλογή » Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Α/θμιας Εκπ/σης σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων Σ.Μ.Ε.Α.Ε..», στην αίτηση/ δήλωση προτιμήσεων, αλλά να προηγούνται, οι έχοντες α) διδακτορικό δίπλωμα στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία, β) μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία, γ) πιστοποιητικό σεμιναρίου (διαρκείας τουλάχιστον 400 ωρών, που υλοποιήθηκε απο αρμόδιο πανεπιστημιακό ίδρυμα και πάντως έκδοσής του εώς 31/08/2010) και δ) εργασιακή εμπειρία, άνω των 10 μηνών σε δομές ειδικής εκπαίδευσης.
Τέλος, η αναδρομική ισχύς της παρ. 4, δεν μπορεί να υφίσταται, καθώς οι συνάδελφοι, ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50, έπρατταν, σύννομα. Αν υπήρχε ανάλογος νόμος κατά τα προηγούμενα έτη, ίσως αρκετοί απ’ αυτούς να προέβαιναν σε διαφορετικές επιλογές και ενέργειες.
Μέσα σε μια σχολική τάξη και προκειμένου να επιτευχθεί η περιβόητη ένταξη, για την οποία όλοι κόπτονται, απαιτείται η συνειδητοποίηση ότι οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες(ε.ε.α.) ΔΕΝ ανήκουν σε μια ειδική εκπαιδευτική κατηγορία και, ως εκ τούτου, γενικοί και ειδικοί παιδαγωγοί έχουν κοινή ευθύνη ως προς την εκπαίδευση όλων των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών με ε.ε.α.Διαφορετική πρακτική αποτελεί σαφέστατη διάκριση και συντελεί στην περιθωριοποίηση και τον στιγματισμό των μαθητών. Με άλλα λόγια ΔΕΝ υπάρχουν «ειδικοί» και «γενικοί» μαθητές και οι «ειδικοί» παιδαγωγοί έχουν ως κύρια προσδιοριστική ιδιότητα τη λέξη «παιδαγωγοί»(που αποτελεί το βασικό τους τίτλο σπουδών)κι όχι τη λέξη «ειδικοί», λέξη που φανερώνει από μόνη της την ειδίκευση κι επιπρόσθετα προσόντα.
Κατά συνέπεια, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί οι ΠΕ60.50 και 70.50 να είναι ικανοί να διδάξουν σε «ειδική» τάξη (κάτι που απαιτεί επιπρόσθετα προσόντα)και να μην μπορούν να διδάξουν σε γενική τάξη(κάτι για το οποίο αρκεί ο βασικός τίτλος σπουδών);Εξυπηρετεί κάτι τέτοιο τις ανάγκες της εκπαίδευσης ή των μαθητών με ε.ε.α.;Εξυπηρετεί κάτι τέτοιο την ένταξη;Είναι επιστημονικά(κι όχι συμφεροντολογικά και συντεχνιακά)αποδεκτό;
Στις τρεις τελευταίες ερωτήσεις η απάντηση είναι σαφέστατα ΟΧΙ, όσον αφορά την πρώτη ερώτηση θεωρώ περιττό να πω κάτι.
Θεωρώ λοιπόν αυτονόητο και απολύτως δίκαιο η προυπηρεσία που αποκτήθηκε σε δομές ειδικής να προσμετράται και στους πίνακες γενικής!
Η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 να προσμετράτε στον πίνακα της Ειδικής και ΜΟΝΟ. Όμως υπάρχουν και συνάδελφοι που έχουν προϋπηρεσία και στην Γενική ανάλογα που τους καλούσαν πρώτα ή όπου κάθε φορά τους βόλευε. Θεωρείται αυτό δίκαιο; Αναρωτιέμαι! Να διαλέξουν λοιπόν σε ποιόν πίνακα θέλουν να ανήκουν και να μην μετακινούνται πλέον. Σχετικά με την αναδρομική ισχύ των δυσπρόσιτων είναι άδικο πέρα για πέρα καθώς η συμπλήρωση των αιτήσεων για πρόσληψη αναπληρωτών γινόταν με διαφορετικά δεδομένα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Όλοι οι συνάδελφοι έχουμε προσόντα, με σπουδές στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό με μεταπτυχιακά και εμπειρία. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πατάμε επί πτωμάτων για προσωπικό συμφέρον. Οι πλειοψηφία είστε νέα παιδιά και διεκδικείτε μια καλύτερη θέση στον πίνακα Γενικής ενώ επιλέξατε Ειδική Αγωγή για να εργαστείτε γρηγορότερα από εμάς, αδικώντας έτσι συναδέλφους σας που έχουν κάνει και αυτοί θυσίες και πολύ κόπο. Αυτήν την αξιοκρατία διδάσκετε στα παιδιά σας αυτή την δικαιοσύνη?
Αλλά και το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί με πρόχειρες λύσεις, να βολέψει κάποιους όπως με τα σεμινάρια των 400 ωρών, αγνοώντας το γεγονός ότι τα παιδάκια χρειάζονται εξειδικευμένους και έμπειρους παιδαγωγούς . Επιτέλους δείτε σοβαρά την παιδεία και τους εκπαιδευτικούς, πάρτε ορθές αποφάσεις μετά από σκέψη και όχι να εξυπηρετείτε συμφέροντα.
Δωσαμε την ψυχη μας στο δημοσιο σχολείο. Επιτυχαμε σε 2 ή τρεις ΑΣΕΠ αλλα όχι στον ΑΣΕΠ του 2008. Δουλευουμε αναπληρωτες απο το 2007 και με το μεταβατικο συστημα διορισμων που θελετε να περασετε μας απαξιωνεται. Να μετρησει ο ενας απο τους τρεις καλυτερους ΑΣΕΠ του καθε εκαπιδευτικου ή να βαλετε συντελεστες σταθμισης στις επιτυχιες ΑΣΕΠ και να μετρησει για ολους μας η επιτυχια μας Πρεπει όλοι να εξαργυρωσουν τον αγωνα που καναν ειτε το 8 ειτε τ0 6 ειτε το 4 Ολοι διαβασαμε και πετυχαμε
Όχι στην παράγραφο 4 του άρθρου 47 που φωτογραφίζει τα συμφέροντα συγκεκριμένη ομάδας και υπονομεύει το δίκαιο και τη συνταγματική νομιμότητα. Όχι στην αναδρομική ισχύ,όχι στον αφανισμό των εκπαιδευτικων με μεταπτυχιακό.
Παραθέτω ερώτηση που έκανε στη Βουλή η κυρία Ξουλίδου στις 19/12/14 σχετικά με τη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών.
«Τα προβλήματα που ανακύπτουν στο χώρο της εκπαίδευσης είναι ποικίλα και αλυσιτελή. Πρόσφατα ενημερώθηκα για μία αδικία που υπάρχει στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων καθώς και για μία σημαντική παράλειψη του νομοθέτη στο άρθρο 3 του νόμου 3848/2010.
Αναφορικά με το πρώτο σκέλος, δηλαδή για την αδικία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομίσθιων, διαπιστώθηκε η έλλειψη μοριοδότησης των εκπαιδευτικών που κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών για την απόκτησή των οποίων προαπαιτείται σκληρή προετοιμασία, γραπτές εισαγωγικές εξετάσεις, συνθετικές εργασίες, έρευνα σε εργαστήρια ή σε αρχεία, μεθοδική μελέτη και εξειδίκευση.
Όσον αφορά στο δεύτερο κομμάτι, παρατηρώ ότι υπάρχει μία αντίφαση στο άρθρο 3 του νόμου 3848/10. Ενώ το προαναφερθέν άρθρο του νόμου αυτού προβλέπει ορθώς τη μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου, δεν προβλέπει τη μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών. Για παράδειγμα, αν κάποιος εκπαιδευτικός έχει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης θα λάβει 3 μόρια κι όχι 6, όπως θα ήταν το ορθό και το δίκαιο».
http://www.stauroulaxoulidou.gr/eroteseis/eroteseis/moriodotese-stous-pinakes-anapleroton-oromisthion-kathegeton.html
Πιστεύω πως η ρύθμιση που αφορά στο διαχωρισμό της προϋπηρεσίας από τον πίνακα πε 70 και του πίνακα πε 70.50 πρέπει να αποσυρθεί. Η προϋπηρεσία στον κλάδο όχι στον κάδο!
Οι αναπληρωτές που είμαστε ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 επιθυμούμε φυσικά να συνεχίσουμε το έργο μας στην ειδική αγωγή αλλά όχι χωρίς να προσμετριέται η προϋπηρεσία μας στην γενική για τον λόγο ότι η προϋπηρεσία μας στην ειδική δε μας οδεύει πουθενά. Στην ουσία σύμφωνα με τον νόμο δεν ανήκουμε στην ειδική αγωγή αλλά στην γενική, απλά έχουμε κάποιο επιπλέον προσόν και μπορούμε να δουλέψουμε σε δομές της ειδικής αγωγής και σε κανονικά σχολείο ως παράλληλη στήριξη ή σε τμήματα ένταξης.
Τόσα χρόνια ίσχυε η προϋπηρεσία μας στην γενική και θέλουμε να συνεχίσει γιατί ζητάμε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. Και εμείς συνάδελφοι φεύγουμε μακριά από τα σπίτια μας για να έχουμε εργασία αλλά φεύγουμε κυρίως για να αποκτήσουμε προϋπηρεσία..Αν δεν γίνει αυτό, πολλοί θα σκεφτούν να φύγουν μακριά από το σπίτι τους απλά και μόνο για ένα μισθό κάποιων μηνών εφόσον μερικούς από εμάς μας προσλαμβάνουν ακόμα και Φεβρουάριο ή Μάρτιο.
Η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας εντέλει θα οδηγήσει στην ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της Εδικής Αγωγής.
Συγχαρητήρια στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δίκαιη και απόλυτα νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή. Είναι πολύ σωστή η επιλογή της κυβέρνησης να μην μετρήσει με διπλά μόρια την υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς εάν ήταν γνωστό πολύ συνάδελφοι με υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών θα επέλεγαν να εργαστούν σε δομές δυσπρόσιτων περιοχών.
Είμαι μια περιπλανώμενη τρίτεκνη αναπληρώτρια ΠΕ60, που έχω διαλύσει το σπίτι μου για την προϋπηρεσία. Το τρίτο παιδί, αν και πέτυχε σε ΑΕΙ δεν μπορούμε να το συντηρήσουμε σε τρίτη διαφορετική πόλη. Εγώ τρέχω σε όλη την Ελλάδα και ο σύζυγος στο πατρικό. Ξέρετε πόσες φορές θέλησα να παραιτηθώ?
Πόσα νοικοκυριά? τέσσερα τον αριθμό σε διαφορετικές πόλεις και χωριά. Ευτυχώς που βοηθά και ο παππούς αλλιώς….
Και ερωτώ κύριε υπουργέ,
γιατί δεν μπορεί να πάρει μετεγγραφή έστω το ένα παιδί? θα μου πείτε ότι έχετε οικονομικά κριτήρια ….
γιατί δεν υπάρχει η συνυπηρέτηση στους αναπληρωτές? μόνο τα σώματα ασφαλείας έχουν οικογένεια?
πώς θα βοηθήσετε τους νέους να κάνουν οικογένεια?
τί οικογενειακό προγραμματισμό να κάνουν σήμερα οι νέοι?
Στην εκπαίδευση έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά, μόνιμες μητέρες, αναπληρώτριες μητέρες.
Τί αναπληρώνουμε τελικά?
Η γενική και η ειδική αγωγή σωστά είναι διαχωρισμένες κι έτσι πρέπει να παραμείνουν. Γιατί άραγε όλοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής θέλουν ξαφνικά να μπουν στη γενική με τα μόρια της ειδικής; Μήπως γιατί επιθυμούν να διοριστούν ξαφνικά στη γενική; Αφού τόσα χρόνια διατείνονται ότι επιτελούν λειτούργημα στην ειδική και δεν το αμφισβητώ σε καμία περίπτωση, αλλά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να μην συνεχίσουν να ασκούν το λειτούργημα τους και θέλουν να «εισβάλλουν» στους πίνακες της γενικής (που οι περισσότεροι στη γενική δουλεύουν μετά από ΑΣΕΠ).
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και εύχομαι να δικαιωθούμε όλοι οι αναπληρωτές, μητέρες ή όχι και να κάνετε μαζικούς διορισμούς στην ΠΕ και ΔΕ.
Σύμφωνα με την απόφαση ΣΤΕ οφείλει η πολιτεία να διορίσει τους επιτυχόντες Φιλολόγους ΑΣΕΠ 2008, όπως αυτοί βρίσκονται στον πίνακα ΑΣΕΠ.Να διοριστούν άμεσα οι επιτυχόντες, ειδάλλως παραβιάζεται η Δικαιοσύνη και οι προσλήψεις θα ακυρωθούν με δικαστικές επεμβάσεις, με εισαγγελείς.
H ANAKOΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής.
Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία του κωδικού ΠΕ 70.50 από το βασικό πίνακα του κλάδου ΠΕ 70. Όπως ήταν να μείνει θα ξεκαθαρίσει το θέμα μόνο του σε λίγα χρόνια.
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Είναι απαράδεκτο μια αριστερή κυβέρνηση να ακυρώνει την δεδουλευμένη προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών και να παίρνει τόσο επιπόλαια αποφάσεις που αδικούν τόσους εκπαιδευτικούς.
Η ρύθμιση για το διαχωρισμό της ειδικής αγωγής από τη γενική ειναι μια δίκαιη ρύθμιση εφόσον ισχύσει από το 2010 και εφεξής.Υποστηρίζουμε τη δια βίου μάθηση και καταρτίση,εφόσον αυτα διατίθενται με την πολιτική των ίσων ευκαιριών, και την προσμέτρηση προσόντων που στηρίζονται απο αξιοκρατικές δομές στη οποία υπάρχει ισότιμη πρόσβαση όπως ειναι το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού.Διφορετικά θα ειναι κατάφορη αδικία.
Άδικη η παράγραφος 4 του άρθρου 47, στο στόχαστρο για δεύτερη συνεχή χρονιά οι μεταπτυχιακοί κλπ., αύτη δεν είναι ρύθμιση για την παιδεία είναι απορρύθμιση.
Κύριε υπουργέ θα έχετε παρατηρήσει πως στη δημόσια διαβούλευση γίνεται ένας αγώνας επικράτησης της Α ή της Β άποψης με βάση την ποσότητα(το πλήθος) κ όχι την ποιότητα(τεκμηρίωση).
Εδώ πιστεύω πως ταιριάζει απόλυτα το: ουκ εν τω πολώ το εύ !!
Στο δια ταύτα .
Μετά από αρκετά χρόνια σκοταδισμού στην παιδεία έρχεται η αναγέννηση,κ όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο 47 η προσωπική μου άποψη είναι η παρακάτω :
$.2. Πολύ ορθά πράττετε,καθότι το πάγωμα των πινάκων ήταν κάτι χωρίς νόημα κ ότι πιο απαξιωτικό για τον εργαζόμενο μάχιμο καθημερινά στην τάξη εκπαιδευτικό!
Η προϋπηρεσία είναι «περουσιακό» στοιχείο που έχει αποκτηθεί με αίμα,θυσίες κ πρέπει να αναγνωρίζεται όπως γίνεται σε όλα τα μέρη της Γης!
Επίσης πολύ ορθά σκέπτεσθε στο μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα καθώς με το προϋγούμενο καθεστώς(ν.3848)αρκετοί δε δήλωσαν αυτά τα σχολεία γνωρίζοντας στην μη προσμέτρησή της.
Να επισημάνω εδώ όμως πως η προσμέτρησή της απλά (όχι στο διπλό) γίνεται από πλευρά σας κατά άριστο τρόπο ως επιβράβευση των θυσιών των συναδέλφων που πήγαν εκεί στα δύσκολα αυτά χρόνια της οικονομικής κρίσης.
$.4. Θεωρώ πως ο διαχωρισμός των πινάκων προϋπηρεσίας ειδικής από την γενική είναι ότι δικαιότερο εισηγήσθε.Η προϋπηρεσία πρέπει να λογίζεται στον αντίστοιχο πίνακα με το σχολείο που αποκτιέται!!!Σε σχολείο γενικής πρέπει να εγγράφεται στον πίνακα γενικής σειράς κ σε σχολείο ειδικό στον πίνακα ειδικής.Επιτέλους να σταματήσουν τα παράθυρα κ οι λαμογιές!!!
Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 47 θεωρώ πως η πρόταση νόμου είναι το αυτονόητο που θα πρέπει να ισχύει!
Τέλος θα ήθελα να προτείνω πως οι πίνακες αναπληρωτών θα έπρεπε να σχηματίζονται ανά περιφέρεια (κάτι όπως οι πίνακες των ωρομισθίων) κ όχι κεντρικά ένας πίνακας. Κάθε περιφέρεια να έχει το δικό της πίνακα αναπληρωτών. Βέβαια ο εκπαιδευτικός αν το επιθυμεί να μπορεί να δηλώσει κ σε άλλη περιφέρεια,όχι όμως σε περισσότερες από τρεις. Σε περίπτωση ανεπαρκούς πλήθους εκπαιδευτικών να χρησιμοποιείται η γειτνίαση των περιφερειών.Με τον τρόπο αυτό τα κενά θα καλύπτονται άμεσα κ οι εκπαιδευτικοί δε θα αναγκάζονται να μεταναστεύουν στην ίδια τους την χώρα!!
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας στην ανάγνωση των σχολίων!
Απαράδεκτη η ρύθμιση για το διαχωρισμό της προυπηρεσίας στη γενική και την ειδική εκπαίδευση. Να αποσυρθεί τώρα.
Ζητώ άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
Η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα κινείται σε απόλυτα λογική βάση και να παραμείνει ως έχει!!!!
Αγαπητοί κύριοι υπουργοί,
Κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης και της διαφάνειας ο πολυαναμενόμενος διαχωρισμός της προϋπηρεσίας ειδικής και γενικής αγωγής!!!
Είμαι αναπληρωτής γενικής αγωγής ΠΕ60 και επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιος, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60.
Στο παρελθόν, με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής αγωγής και στους δυο πίνακες δημιουργήθηκαν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής άθροιζαν προϋπηρεσία και στους δυο πίνακες δουλεύοντας μόνο σε μια δομή, της ειδικής με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν και στην κατάταξη του πίνακα γενικής. Με αυτό τον τρόπο είχαν την δυνατότητα, ανάλογα και με τις διαθέσιμες πιστώσεις κάθε χρονιά, να μεταπηδούν ανά πάσα στιγμή-ως υποψήφιοι και των δυο πινάκων αναπληρωτών-και να εργάζονται στην γενική αγωγή, στερώντας θέσεις από τους συναδέλφους τους της γενικής αγωγής!
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 κατά το οποίο οι πίνακες αναπληρωτών δεν τροφοδοτούνταν με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47 και καλώς σχεδιάζεται να προσμετρηθεί άνευ διπλασιασμού. Τη συγκεκριμένη περίοδο, οι δηλώσεις προτίμησης περιοχών στις αιτήσεις υποψήφιων αναπληρωτών γινόταν με άλλα δεδομένα επομένως εκ των υστέρων αλλαγή θα δημιουργήσει ανατροπές στους πίνακες κατάταξης. Η συμπλήρωση των αιτήσεων γινόταν γνωρίζοντας πως ενδεχόμενη προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα, όχι μόνο δεν επρόκειτο να υπολογισθεί στο διπλάσιο αλλά ακόμα και όταν τελικά προσμετρηθεί (μετά από διεξαγωγή νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ),αυτό θα γινόταν με τρόπο που όριζε ο σχετικός νόμος 3848 (1 μήνας προϋπηρεσίας=0,1 μόριο!). Τα δεδομένα αυτά λειτούργησαν όπως είναι φυσικό αποτρεπτικά για οποιονδήποτε υποψήφιο αναπληρωτή με αποτέλεσμα, αν κάποιος τελικά βρέθηκε εκείνο το διάστημα να υπηρετεί σε δυσπρόσιτα αυτό έγινε λόγω της χαμηλής του θέσης στον πίνακα και όχι από συνειδητή επιλογή. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
Με ενδεχόμενο διπλασιασμό, τα άτομα αυτά θα βρεθούν σε ευνοϊκή θέση στον πίνακα κατάταξης εις βάρος συναδέλφων τους που ενώ είχαν την επιλογή των δυσπρόσιτων, έκαναν τις επιλογές τους σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία. Τέτοιες πρακτικές, υπό τον μανδύα της δήθεν αποκατάστασης όχι μόνο καταστρατηγούν κάθε έννοια λογικής, αξιοκρατίας και ισονομίας αλλά είναι ανήθικες και ανέντιμες. Καλώς λοιπόν δεν προβλέπεται διπλασιασμός της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα της περιόδου 2010-2014!
Με τους επιτυχοντες ασεπ του 2006 που εχουν και προυπηρεσια τι θα γινει;
Είναι δίκαιη η ρύθμιση περί προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50-,ΠΕ70.50 εκεί που προσφέρθηκε αλλά θα πρέπει να ισχύσει αναδρομικά.