Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 22 Ιουνίου 2015, 10:04 | Μιχαλης.

    H μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια στον πίνακα της Γενικής παρά μόνο στον ειδικής είναι πολύ σωστή κίνηση. θα αποτελούσε αδικία για όλους τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής να προσμετράτε διπλά!! που ξανακούστηκε να μετρά σε 2 πίνακες η προυπηρεσία??? ειναι επιλογή του εκπαιδευτικού σε πιο πίνακα θα ενταχθεί.

  • 22 Ιουνίου 2015, 10:04 | Mαριάνα

    H ANAKOΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ

    Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».

    Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής.

    Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.

    Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.

    ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:55 | Γιώργος

    Πρέπει να προσμετρούνται τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά για διορισμό αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:55 | eleftheria

    Επιτέλους, ένα δίκαιο σύστημα διορισμού για όσους αποκτήσαμε προυπηρεσία ύστερα από υψηλές επιδόσεις στον ΑΣΕΠ.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:54 | Σούλα

    Είμαι απόφοιτη Π.Τ.Δ.Ε με έτος αποφοίτησης το 2010, δουλεύω εδώ και 2 χρόνια στην παράλληλη στήριξη και ουσιαστικά προσλαμβάνω 2 μήνες αργότερα από τους ΠΕ70.50 γιατί δεν πλήρωσα 5.000 για να αγοράσω ένα μεταπτυχιακό στην Ε.Α.

    Με την προσμέτρηση των .50 στην γενική αγωγή, τι θα γίνει με εμάς τους ΠΕ70;

    Αλλά ποιος νοιάζεται, άλλωστε αρκετά εκατομμύρια Ευρώ έχουν δαπανηθεί και συνεχίζουν να δίνονται σε αγορά μεταπτυχιακών τα τελευταία χρόνια. Και φυσικά στα πλαίσια της ψηφοθηρίας δεν είναι λίγοι οι συνδικαλιστές που υπερασπίζονται τα συμφέροντα των ψηφοφόρων ΠΕ70.50.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:52 | eleftheria

    Επιτέλους, ένα δίκαιο σύστημα διορισμού για εμάς που δουλεύουμε τόσα χρόνια αναπληρωτές ύστερα από πολλαπλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ κι έχοντας χάσει το διορισμό για λίγες θέσεις. Ελπίζουμε και η προυπηρεσία στα απομακρυσμένα σχολεία (σχολεία με 11 και 12 μόρια) να προσμετρηθεί διπλή και για μόνιμο διορισμό, όπως όριζε η ρύθμιση το καλοκαίρι.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:50 | ΕΛΕΝΗ

    Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 ΚΑΙ ΠΕ 70.50 αν και ανήκουν στον κλάδο γενικής αγωγής, διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να εργαστούν και στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης λόγω της εξειδίκευσής τους
    Για τους λόγους αυτούς η προϋπηρεσία των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών οφείλει να προσμετράται και στους πίνακες γενικής αγωγής, παράλληλα με εκείνους της ειδικής

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:49 | xρυσα

    Ειναι απαραδεκτο να πετατε τους κοπους και τις θυσιες μας στα σκουπιδια.Προχωρατε σε νεο συστημα χωρις καμια ρυθμιση για ανθρωπους που εχουν κατοχυρωσει δικαιωμα διορισμου απο το 2010;δηλ.ενω ειμαστε διοριστεοι τωρα θα βρεθουμε ανεργοι.Αναφερομαι στο40%,στα 24μηνα,30μηνα κατηγοριες που επρεπε να απορροφηθουν εδω και 5 χρονια.Λυπαμαι που συνεχιζετε την αναλγητη πολιτικη των προηγουμενων!Οσο για τους πινακες καταλαβαινω την αναγκαιοτητα να ανοιξουν,αλλα οταν εκλεισαν με το ν,3848/10 καποιοι ανθρωποι εκαναν επιλογες ξεροντας πως ισχυει καποιος νομος.Καλο ειναι οι νομοι να τηρουνται ξερετε και τυχον αλλαγες που φερνει η καθε κυβερνηση να μην εχουν αναδρομικη ισχυ που διχαζει,κατηγοριοποιει και αδικει τους εκπαιδευτικους,αλλα με σεβασμο να μεταβαινει σε νεο συστημα,πραγμα που εσεις δυστυχως δεν το κανατε!Ειλικρινα λυπαμαι γιατι μας απογοητευσατε και δεν ειμαι μονο εγω αλλα χιλιαδες συναδελφοι αισθανομαστε ετσι.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:46 | Σταυρουλα

    Υποστηρίζω την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας ΠΕ60.50/ΠΕ70.50 στους πίνακες της γενικής αγωγής, όπως συνέβαινε χρόνια τώρα.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:41 | Ιόλη

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΖΗΤΩ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ. ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΣΤΕ 61.50 ΚΑΙ 71.50 ΛΛΑ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΑΡΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ!

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:39 | Θεοδώρα

    Κύριε Υπουργέ,

    αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή ορισμένων ατόμων να διοριστούν συνάδλφοι μόνο με βάση την επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ του 2008 και μάλιστα με μοριοδότηση για κάθε βαθμό, αρχίζοντας από το 0 (τη στιγμή που η βάση για την προσμέτρηση μορίων για τον πίνακα των αναπληρωτών υπολογίζεται από το 55 και εξής). Τη στιγμή που η νομοθεσία αναγνωρίζει τον ΑΣΕΠ του 2006 με τη μισή μοριοδότηση για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η εμμονή να ακυρωθεί εντελώς; Για ποιο λόγο εκπαιδευτικοί που έχουν δώσει δύο και τρεις φορές ΑΣΕΠ θα χάσουν το δικαιώμα διορισμού τους γιατί δεν έδωσαν του 2008; Αν υπήρχε κάποια ενημέρωση ή νομοθεσία που να όριζε ότι οι διορισμοί από τούδε και στο εξής θα γίνονται με βάση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ του 2008 να το καταλάβω…όμως δεν υπήρχε…Δεν είναι δυνατόν ξαφνικά εκπαιδευτικοί που τόσα έχουν περάσει γι’ αυτόν τον περιβόητο και πολυπόθητο διορισμό να τίθενται εκτός νόμου. Νιώθω σαν το γάιδαρο που ακολουθεί το καρότο και ποτέ και δεν το φτάνει… Ζητώ να μελετήσετε και να κατανοήσετε τον τρόπο μοριοδότησης και προσλήψεων ως τώρα, θα διαπιστώσετε ότι η πρόταση για μοριοδότηση μόνο του ΑΣΕΠ του 2008 είναι απαράδεκτη και εντελώς άδικη. Ας υπολογιστούν τα μόρια βάσει των υπαρχουσών νομοθεσιών, τα μόρια του 2008 πάνω από τη βάση στο ακέραιο και του 2006 κατά το ήμισυ. Οποιαδήποτε αλλαγή, εστω και παροδική, που κάποιους όμως θα εξυπηρετήσει, είναι άδικη εφόσον καταπατά υπάρχουσες νομοθεσίες και ορίζει νέα δεδομένα χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση…. Δεν ξέρω σε τι μπορώ να ελπίζω… Η απογοήτευσή και ο εκνευρισμός μου ως εκπαιδευτικού είναι τεράστια…Πάντα υπολογίζουμε σε κάποια δεδομένα τα οποία ανατρέπονται στα καλά καθούμενα και ξεκινάμε πάλι από την αρχή… Πολύ εξοντωτικό δεν νομίζετε; Ευελπιστώ σε έναν δίκαιο υπολογισμό μορίων…σε σεβασμό των ανθρώπων που τόσο καιρό κοπιάζουν γι’ αυτή την ΠΑΙΔΕΙΑ και αντιμετώπιζονται ως είλωτες…ΣΕΒΑΣΜΟ γενικά…

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:28 | eleftheria

    Επιτέλους,ενα δίκαιο σύστημα διορισμού για εμάς που δουλεύουμε τόσα χρόνια αναπληρωτές ύστερα από υψηλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ και έχοντας χάσει διορισμό για λίγες θέσεις. Ελπίζουμε και η προυπηρεσία στα απομακρυσμένα σχολεία της δευτεροβάθμιας (σχολεία με 11 και 12 μόρια)για το 2014-2015 να προσμετρηθεί διπλή και για μόνιμο διορισμό, όπως όριζε η ρύθμιση που ψηφίστηκε το καλοκαίρι.

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:26 | Μαρία Ρ.

    Ζητάμε την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και 70.50 στη γενική αγωγή και αναδρομικά!!!
    Μην τιμωρείτε τους εκπαιδευτικούς που επέλεξαν να εξειδικευτούν για να προσφέρουν σε δομές της ενιαίας εκπαίδευσης!!!
    Κανείς δε βρίσκεται σε 2 πίνακες!!! Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί εντάσσονται στους πίνακες γενικής αγωγής κατά τον κλάδο τους καλύπτοντας για λίγο καιρό ακόμη ανάγκες σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης σε διάφορα μέρη της Ελλάδας!
    Ενεργήστε αμερόληπτα χωρίς τα συντεχνιακά συμφέροντα μικρής μερίδας αναπληρωτών που θέλουν να πετάξουν από τους πίνακες όσους περισσότερους μπορούν, όπως και τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες περιοχές κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες!

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:21 | Γιαννα

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει τη γενική απο την ειδικη αγωγή! Η εκπαίδευση ειναι ενιαία! Μεγαλη αδικία!

  • 22 Ιουνίου 2015, 09:09 | Δήμητρα

    Εργαζόμαστε σε δομές της ειδικής αγωγής χάριν περαιτέρω εξειδικεύσεως καλύπτοντας κενά που δημιουργούνται λόγω έλλειψης των εκπαιδευτικών ΠΕ 61/71, οι οποίοι σύντομα θα καταλαμβάνουν όλες τις θέσεις οδηγώντας μας με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία. Πέρα από αυτό όμως ο κλάδος μας φυσικά και παραμένει εκείνος της γενικής αγωγής!Διεκδικούμε τα αυτονόητα και μας στηρίζουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί σύλλογοι!!
    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και 70.50 στους πίνακες γενικής αγωγής όπου ανήκουν και με αναδρομική ισχύ!!

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:58 | Μαρια

    Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή? Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση. Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους? Ποιός θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά? Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας?

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:51 | Μαρια

    Γενική και ειδική αγωγή συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!!
    Δεν διαχωρίζονται.
    Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:49 | Μαρια

    Η προϋπηρεσία είναι ΜΙΑ αυτή που προσφέρθηκε σε δομές του υπουργείου παιδείας στον βασικό τίτλο σπουδών. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:31 | ΙΩΑΝΝΑ ΜΕΡ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΤΟ .50 ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΦΕΛΟΣ…

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:27 | ΓΙΩΡΓΟΣ Χ.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47!ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:25 | ΕΛΕΝΑ Δ.

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ! ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ?

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:05 | ΣΠΥΡΙΔΩΝ

    1) Η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μετρήσει στη γενική αγωγή, γιατί έτσι θα υπάρξουν ανακατανομές και αδικίες. Ο καθένας να υπηρετήσει αυτό που διάλεξε.
    2) Στους πίνακες της γενικής πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για μοριοδότηση των μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης. Στην ειδική αγωγή υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη. Γιατί να μην υπάρχει και στη γενική;

  • 22 Ιουνίου 2015, 08:03 | Λαμπρινή Κ.

    Είμαι μόνιμη νηπιαγωγός και στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης έχω συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς ΠΕ 60.50 παρακολουθώντας από κοντά τις καθημερινές τους προσπάθειες στον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα της ειδικής εκπαίδευσης παράλληλα όμως με τη συνεισφορά τους στη γενική αγωγή! Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί πέρα από τις γνώσεις του βασικού τους πτυχίου, δηλαδή γενικής αγωγής, επέλεξαν να εξειδικευτούν και στην ειδική εκπαίδευση. Κανείς δεν πρέπει να τους τιμωρήσει γι’ αυτό αλλά αντίθετα να τους επιβραβεύσει!! Σε λίγα χρόνια όμως οι ΠΕ 60.50 και 70.50 λόγω της πρόταξης των εκπαιδευτικών ΠΕ 61 και 71 στους πίνακες αναπληρωτών θα οδηγηθούν σε επαγγελματικό αφανισμό! Δεν μπορώ να διανοηθώ πως μια κυβέρνηση θα «εκμεταλλευτεί» αυτούς τους εκπαιδευτικούς όσο υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες σε δομές ειδικής αγωγής και εν συνεχεία θα τους πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων!
    Στηρίζω αδιαπραγμάτευτα τους ΠΕ 60.50 και 70.50 οι οποίοι διεκδικούν θέσεις στον κλάδο τους! Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους στη γενική αγωγή και με αναδρομική ισχύ!!!

  • 22 Ιουνίου 2015, 07:57 | Παπα.Τ

    Ο διαχωρισμός της Ειδικής από την Γενική με την μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 είναι πισωγύρισμα της ενιαίας εκπαίδευσης.Από πότε προσόντα τιμωρούνται.Πάντως αν αυτό ισχύσει βλέπω αρνητικές εξελίξεις σε μιά ήδη ταλαιπωρημένη Παιδεία.Δυστυχώς όραμα και όρεξη δεν υπάρχει(ισως και γνώσεις).

  • 22 Ιουνίου 2015, 07:45 | Νικολέτα Τ.

    Όπως έχει ήδη τονιστεί δεν υπάρχει αυτόνομος κλάδος με το συμπληρωματικό .50 αλλά οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής. Η επιθυμία και η προσπάθειά τους για επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να τιμωρεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς που κατέβαλλαν κόπο για να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και τριγυρνούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδος για να προσφέρουν διδακτικό έργο!
    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!

  • 22 Ιουνίου 2015, 07:45 | Κωνσταντινα

    Προσδοκούμε από μια αριστερή ριζοσπαστική κυβέρνηση να τηρήσει την συνταγματική και δημοκρατική νομιμότητα και να μην υποκύψει στα συντεχνιακά συμφέροντα που υποκινούν τον επαγγελματικό αφανισμό μιας μερίδας εκπαιδευτικών κατόχων βασικού πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων και επιπλέον μεταπτυχιακού οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια προσέφεραν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής. ΌΧΙ στην παραγραφο 4 του άρθρου 47 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2015, 07:17 | Λευτέρης

    Αποτελεί κατάφωρη αδικία για τους πε 70.50 να μην προσμετράται η προϋπηρεσία στη γενική αγωγή αφού εκεί είναι το βασικό πτυχίο τους και εκεί στηρίχθηκε το τελευταίο φεκ της ειδικής αγωγής.

  • 22 Ιουνίου 2015, 07:12 | Χαρά

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή και στη γενική αγωγή.Ο κλάδος ορίζεται από το βασικό πτυχίο και εκεί πρέπει να προσμετράται και η προϋπηρεσία πε 60 και πε 70.

  • 22 Ιουνίου 2015, 06:44 | Χαρούλα

    Σχετικά με τις επικείμενες αλλαγές στο πολυνομοσχέδιο που αφορά στην παιδεία και συγκεκριμένα στη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών,θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:
    1.Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι για να προσληφθεί κάποιος είτε στο δημόσιο είτε πολύ περισσότερο στον ιδιωτικό τομέα γινόταν συνεκτίμηση όλων των τυπικών προσόντων και ειδικά των ακαδημαϊκών . Δυστυχώς αντιλαμβάνομαι ότι αυτό, το αυτονόητο δηλαδή, δεν ισχύει πλέον για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της γενικής παιδείας που προσπάθησαν να διευρύνουν τις γνάωσεις τους (διδακτορικά,μεταπτυχιακά)κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες(οικονομικές,επαγγελματικές,οικογενειακές)και τώρα ανταμοίβονται με το απόλυτο τίποτα.Μα έτσι δεν προάγεταιη παιδεία, οπισθοδρομεί.Αφού λοιπόν δεν μπορείτε να αναγνωρίσετε τα επιπλέον προσόντα οικονομικά, θα πρέπει να τα αναγνωρίσετε θεσμικά, με επιπλέον μοριοδότηση, όπως ίσχυε εξάλου μέχρι τώρα και όπως ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής αλλά και για όλους τους δημόσιους υπάλληλους.
    2.Επίσης για μία ακόμα αφορά απουσιάζουν εντελώς τα κοινωνικά κριτήρια,παρά μόνο όσον αφορά στους πολύτεκνους.Μα κύριε υπουργέ δεν υπάρχουν μόνο οι πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες. Υπάρχουν και οι οικογένειες με δύο ή ένα παιδί που αυή τη στιγμή δεν έχουν κανένα δικαίωμα έναντι των πρώτων,μειονεκτούν έναντι των εκπαιδευτικών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις που αυτονόητα έχουν την ελευθερία περισσότερων επιλογών τποθέτησης καιέτσι συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται και να φθείρονται. Επιτέλους, σταματείστε να λειτουργείτε με δύο μέτρα και σταθμά!!Πρόκειται για κοινωνικά κριτήρια που δεν σας στοιχίζουν απολύτως τίποτα!
    Ελπίζω τα σχόλια αυτά των εκπαιδευτικών να έχουν ένα πραγματικό προορισμό και να μην καταλήξουν στον «κάδο των αχρήστων»

  • 22 Ιουνίου 2015, 06:33 | Κώστας

    Σύμφωνα με τους διοικητικούς Εφέτες της Αθήνας η αντισυνταγματικότητα της επίμαχης διάταξης συνίσταται στο ότι ο νόμος 1481/1984, προβλέποντας θέσεις «καταλαμβανόμενες μόνο από υποψηφίους που έχουν την ιδιότητα του πολύτεκνου ή του τρίτεκνου, έρχεται σε αντίθεση προς στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, σύμφωνα με τις οποίες επιβάλλεται… με κριτήρια αμιγώς ακαδημαϊκά».
    το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών το οποίο έκρινε αντισυνταγματικές τις σχετικές διατάξεις του άρθρου 42 του νόμου 1481/1984 με συνέπεια να μην μπορούν να εφαρμοστούν.

    Ζητάμε να εφαρμοστεί και στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, δεν αρκεί μόνο για την εισαγωγή των μαθητών στις σχολές!

  • 22 Ιουνίου 2015, 06:15 | Θωμάς

    Νομίζω πως μετά από το πλήθος των σχολίων γίνεται φανερό πως ο μόνος δίκαιος τρόπος διορισμών ήταν ο νόμος διαμάντοπουλου.Είναι ήδη ψηφισμενος.. 16 μόρια maximum από προϋπηρεσία και ρήτρα βάσης ΑΣΕΠ.Και καλό στην εκπαίδευση θα κάνατε και παραπάνω στρεβλώσεις δεν θα δημιουργούσε. Αλλά εσείς προτιμάτε πάλι να κάνετε αλλαγή χωρίς αλλαγή. Ξαναδείτε τον νόμο διαμαντοπούλου. Είναι κατά την γνώμη μου ο πιο αξιοκρατικος τρόπος διορισμών στην εκπαίδευση.

  • 22 Ιουνίου 2015, 06:05 | Κώστας

    Ναι στην παράγραφο 4 και να εφαρμοστεί αναδρομικά! Σιγά τα προσόντα που χρειάζεται να έχεις για να διδάξεις σε μαθητές με προβλήματα, κανονικά θα πρέπει να συμβεί το αντίθετο, η προϋπηρεσία είναι πιο σημαντική. Τα προσόντα απαξιώνουν τα πτυχία μας , και δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να τα αποκτήσουν δωρεάν. Κανένα μεταπτυχιακό δεν σε καθιστά καλύτερο στην πράξη όλα κρίνονται. Αν είναι τόσο σημαντικό να διδάσκει ειδικευμένο προσωπικό στη ειδική αγωγή τότε πρέπει να προτιμηθούν όσοι εργάστηκαν εκεί γιατί να αντικατασταθούν με νεότερους χωρίς προϋπηρεσία για να μεταπηδήσουν οι παλαιότεροι στη γενική αγωγή? Μην αντιμετωπίζετε τα αμεα ως πειραματόζωα, εξάσκηση έκαναν μαζί τους , πειράματα για να διδάξουν στη γενική αγωγή?
    Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη πριν εφαρμόσει νέο σύστημα διορισμών να κάνει γραπτό διαγωνισμό να δώσει σε όλους την ευκαιρία όπως ορίζει ο νόμος Αρσένη ,Διαμαντοπούλου , μεσοπρόθεσμο. Ο ασεπ ισχύει για 2 χρόνια και προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη , είναι απαράδεκτο να βασιστούν πάνω σε ασεπ οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών! Ο 3848/2010 δεν εφαρμόστηκε ποτέ , ωστόσο παραπλάνησε αρκετούς με το πλαφόν στην προϋπηρεσία 16,80 και απαίτηση για επιτυχία σε διαγωνισμό ασεπ στον νέο και στους δυο προηγούμενους έπρεπε να είχε γίνει το 2010, το 2012 και το 2014 για το 2016 έπρεπε να έχουν όλοι παιδαγωγική επάρκεια!
    Οι τριτεκνοι και οι ανάπηροι θα έπαιρναν συγκεκριμένα μόρια δεν θα δούλευαν κατά προτεραιότητα τώρα έχουν συγκεντρώσει τεράστια προϋπηρεσία που καθιστά αδύνατο στον οποιοδήποτε να τους προσπεράσει και να δουλέψει.
    Μια είναι η λύση νέος ασεπ και προσλήψεις με βάση το βαθμό!!!

  • 22 Ιουνίου 2015, 03:03 | Διαβουλευσάκιας

    Οι συνάδελφοι της ειδικης αγωγής εχουν αποκτήσει πολυ κακές «συνδικαλιστικές» συνηθειες. διεκδικήσεις μόνο για τον υπο-κλάδο στον οποίο ανήκουν (πχ. δάσκαλοι-με-μεταπτυχιακό-απο-το-ταδε-πανεπιστημιο), και οι υπόλοιποι να πανε να πνιγούν, ενδοκλαδικές κόντρες και άλλα πολλά. Εγώ θα συμβούλευα να είναι πιο προσεκτικοί γιατι θα τα βρούν όλα αυτά μπροστά τους.

    Τούτου λεχθέντος στην ουσία του πράγματος η γνώμη μου είναι πως εδώ έχουν δίκιο. 2 λογοι:
    α) ο δάσκαλος της ειδικής κάνει στην ουσία και δουλειά δασκάλου οπότε η προϋπηρεσία του θα έπρεπε να λογίζεται και ως τέτοια.
    β) δεν νομίζω πως πρέπει να μένουν οι ίδιοι άνθρωποί για πολύ καιρό στην ειδική, είναι τομέας εξουθενωτικός. θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη να γίνεται κάποια ανακύκλωση του προσωπικού, τουλάχιστον για όσους το επιθυμούν, μη σας πω και υποχρεωτικά (vs ιδρυματισμου) . το να μπαίνουν και στους 2 πίνακες βοηθάει σε αυτή την κατεύθυνση.

  • 22 Ιουνίου 2015, 02:55 | Nίκη

    Αναφέρεται οτι οι πίνακες συνεχίζουν να τροφοδοτούνται με στοιχεία προυπηρεσίας απο 1.9.2010. Υπήρχαν Σ.Δ.Ε. που λειτουργούσαν τον Ιούλιο του 2010 λόγω καθυστερημένης πρόσληψης ωρομισθίων. Η προυπηρεσία του Ιουλίου δεν προσμετρήθηκε, γιατί οι πίνακες κλείδωσαν στις 30.6.2010.

  • 22 Ιουνίου 2015, 02:49 | μανόλης

    Είναι απαράδεκτο το νέο σύστημα διορισμού των Εκπαιδευτικών που είδε το φως της δημοσιότητας. Απαράδεκτο να μην προσμετρούνται τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά . Οι διαγωνισμοί των Εκπαιδευτικών πρέπει σύμφωνα με τον Συμβούλιο της Επικρατείας να γίνονται από το ΑΣΕΠ. Τι ψάχνετε ; Μπείτε στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ και δείτε πως είναι οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ και τι κριτήρια μοριοδοτούνται. Δεν χρειάζεται καμία επιτροπή ή ομάδα εργασίας για τους διορισμούς παρά μόνο εάν θέλετε να βολέψετε τους δικούς σας.

  • 22 Ιουνίου 2015, 02:26 | Κυριακή

    Είναι άδικο να μην προσμετράται η βαθμολογία ΑΣΕΠ του 2006,γιατί η βαθμολογία αυτή, αν ήταν καλή, οδηγούσε σε υψηλή κατάταξη στον πίνακα των αναπληρωτών, εξασφάλιζε προϋπηρεσία και οδηγούσε σε διορισμό με το 24μηνο, οπότε δεν υπήρχε λόγος να ξαναδώσει κάποιος στο διαγωνισμό του 2008. Για να είναι δίκαιη οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους που καθόριζαν αποφάσεις με άλλα δεδομένα.

  • 22 Ιουνίου 2015, 01:52 | Φώτης

    Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι νομικά και παιδαγωγικά απαράδεκτη. Νομικά απαράδεκτη γιατί καταργεί την αρχή της ισότητας που είναι κατοχυρωμένη στο σύνταγμα. Δηλαδή μπορεί να υπάρχουν αναπληρωτές που εργάστηκαν στην Ειδική Αγωγή (πχ Παράλληλη Στήριξη) αλλά εάν η πρόσληψη έγινε από τον Πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης(λόγω εξάντληση του αντίστοιχου Πίνακα της Ειδικής) τότε η προϋπηρεσία προσμετρείται στον Πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης ενώ εάν η πρόσληψη έγινε από τον οικείο Πίνακα της Ειδικής Εκπαίδευσης δεν προσμετρείται. Πουθενά στον Κόσμο, η προϋπηρεσία σε ίδια καθήκοντα δεν αντιμετωπίζεται άνισα.
    Επίσης η παρ.4 του άρθρου 47 είναι παιδαγωγικά απαράδεκτη. Μέσα στις τάξεις της Γενικής Εκπαίδευσης υπάρχουν μαθητές που μπορεί να μην έτυχε να διαγνωστούν αλλά να είναι παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να στερούνται την κατάλληλη αντιμετώπιση γιατί ο εκπαιδευτικός της τάξης μπορεί να μην έχει εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Επομένως, θα πρέπει να ενθαρρύνουμε εκπαιδευτικούς με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή να εργάζονται σε τάξεις της Γενικής Εκπαίδευσης αντίθετα εάν εφαρμοστεί η παρ.4 του άρθρου 47 τότε σταδιακά απομακρύνονται από την Γενική Εκπαίδευση.
    Επιπλέον, η παιδαγωγική σήμερα απαιτεί τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όσο είναι δυνατόν να φοιτούν σε τάξεις της Γενικής Εκπαίδευσης και να υποστηρίζονται αν είναι απαραίτητο από εκπαιδευτικό της Ειδικής Εκπαίδευσης όποιος θα συνεργάζεται στενά με τον εκπαιδευτικό της τάξης και από κοινού να σχεδιάζουν και να παρουσιάζουν τη διδασκαλία. Οι δύο εκπαιδευτικοί, ο Εκπαιδευτικός της Ειδικής Εκπαίδευσης και ο Εκπαιδευτικός της Γενικής τάξης θα πρέπει από κοινού να υποστηρίζουν όλους τους μαθητές της τάξης προκειμένου να μην στιγματίζεται το παιδί με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Άρα σύμφωνα με την σύγχρονη παιδαγωγική η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών της Ειδικής Εκπαίδευσης είναι και προϋπηρεσία Γενικής Εκπαίδευσης οπότε πρέπει να προσμετρείται στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητάω την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 22 Ιουνίου 2015, 01:48 | ΕΛΕΝΗ

    Για ποιο λόγο να αποτελεί κριτήριο η επιτυχία γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ από τη στιγμή που πέρασαν επτά χρόνια από τον τελευταίο? Αποκλείονται με αυτόν τον τρόπο οι μετά το 2009 πτυχιούχοι.

    Για ποιο λόγο να μην δίνεται ευκαιρία διορισμού σε μη έχοντες προϋπηρεσία? Σε όλους τους διαγωνισμούς με κριτήρια υπάρχουν θέσεις για αυτούς που δεν έχουν προϋπηρεσία.

    Κριτήρια που προτείνω :

    προϋπηρεσία
    βαθμός πρώτου πτυχίου
    δεύτερο πτυχίο(εξοικονόμηση πόρων λόγω δεύτερης ειδικότητας)
    μεταπτυχιακό
    δεύτερο μεταπτυχιακό
    διδακτορικό
    δεύτερο διδακτορικό
    παιδαγωγική επάρκεια

    Όπως συμβαίνει και στις άλλες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

  • 22 Ιουνίου 2015, 01:30 | Έφη

    Πραγματικά είναι απορίας άξιο γιατί οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή θεωρούν αδικία να προσμετράται η προϋπηρεσία τους μόνο στον πίνακα της ειδικής αγωγής και γιατί θεωρούν ότι καταδικάζονται με αυτή τη ρύθμιση όσοι έχουν μεταπτυχιακά,σεμινάρια και εξειδίκευση.
    Από τη στιγμή που αποφάσισαν να εξειδικευτούν στην ειδική αγωγή, πήγαν ένα επίπεδο παρά πέρα και εξειδικεύτηκαν, δηλαδή αποφάσισαν να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή. Πραγματοποιούν ένα λειτούργημα και είναι ευτύχημα να έχουμε τέτοιους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς μέσα στην τάξη μας, να υποστηρίζουν και να βοηθούν τα παιδιά με αυξημένες ανάγκες. Χρειάζονται και μακάρι να ήταν περισσότεροι και διορισμένοι. Αφού, λοιπόν, αποφάσισαν να ασχοληθούν με αυτόν τον τομέα, για ποιο λόγο αποζητούν μόρια στην γενική αγωγή; Με αυτό τον τρόπο δεν καταδικάζουν και δεν ακυρώνουν τον κόπο τους, τα μεταπτυχιακά τους και την εξειδίκευσή τους; Έκαναν τόσο κόπο να εξειδικευτούν στην ειδική αγωγή και θέλουν να δουλέψουν στη γενική αγωγή; Για ποιο λόγο;

    Και στην τελική, ο σκοπός ποιος είναι; Ποιος θα έχει την περισσότερη προϋπηρεσία για να διοριστεί ή ποιο είναι αντικειμενικά το δίκαιο; Γιατί μπορεί η ειδική και η γενική αγωγή να είναι ενιαία, αλλά υπάρχουν ειδικοί παιδαγωγοί και παιδαγωγοί γενικής παιδείας (διαφορετικά δε θα υπήρχε και εξειδίκευση) και δε νομίζω πουθενά στον κόσμο να δούμε τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής να μάχονται για να δουλέψουν ως παιδαγωγοί γενικής παιδείας.

  • 22 Ιουνίου 2015, 01:28 | Κωνσταντίνος

    Είναι δυνατόν να προκρίνεται (ουσιαστικά) η προυπηρεσία έναντι του γραπτού ΑΣΕΠ και μάλιστα χωρίς «ταβάνι»;Λίαν επιεικώς απαράδεκτο και αναξιοκρατικό.
    ΑΣΕΠ έχει να διεξαχθεί 6 χρόνια(πηγαίνουμε για έβδομο) και συνεχώς «ανακυκλώνονται» σε μόνιμη βάση τα ίδια άτομα και δεν υπάρχει απολύτως καμία εξέλιξη και προοπτική σε νεότερους πτυχιούχους(εξαετίας).
    Με απλά λόγια η εκπαίδευση έχει καταλήξει να είναι ένα «κλειστό κύκλωμα» προυπηρεσίας που δουλεύουν τα ίδια άτομα στο διηνεκές.
    Επίσης, σ’ότι αφορά την παιδαγωγική επάρκεια που είναι προαπαιτούμενο για να ενταχθεί κάποιος στην εκπαίδευση δεν βλέπω κάπου να γίνεται λόγος.

  • 22 Ιουνίου 2015, 01:14 | Ζωγράφω

    Kύριε Υπουργέ και Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ

    Σχετικά με το διπλασιασμό ή μη της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα ή απομακρυσμένα σχολεία την περίοδο 2010 – 2014 σας αναφέρω τα εξής:
    Στους μαθητές μου κάθε χρόνο διδάσκω ότι όλοι οι Έλληνες απέναντι στον νόμο είναι ίσοι, έχουν τα ίδια δικαιώματα και βέβαια τις ίδιες υποχρεώσεις. Αναρωτιέμαι τι θα πρέπει να τους διδάξω τη νέα σχολική χρονιά (αν βέβαια εργάζομαι) διαβάζοντας αυτά που αναφέρετε στο σχέδιο νόμου που δώσατε για διαβούλευση μέχρι της 26/6/2015 για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα ή απομακρυσμένα σχολεία την περίοδο 2010 – 2014.
    Αλήθεια ποια σοφά μυαλά τριχοτόμησαν το χρόνο (1: προ του 2010, 2: από το 2010 μέχρι το 2014, 3: μετά το 2014) και ανάλογα με την ημερομηνία εργασίας μας προκύπτουν και διαφορετικά εργασιακά δικαιώματα;
    Ελπίζω Kύριε Υπουργέ και Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ έγκαιρα να αντιληφθείτε που σας οδηγούν κάποιοι που τους πήρατε δίπλα σας για να σας συμβουλεύουν αποδεχόμενοι το αυτονόητο: «Όσοι υπηρέτησαν μετά το σχολικό έτος 2009 – 2010 ως αναπληρωτές ή όσοι θα υπηρετήσουν προσεχώς σε δυσπρόσιτα ή σε απομακρυσμένα σχολεία, τα μόρια προϋπηρεσίας τους να λαμβάνονται στο διπλάσιο.»

    Με τιμή
    Ζωγράφω

  • 22 Ιουνίου 2015, 01:07 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠ.

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ
    ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ;;
    ΕΝΑΣ ΜΕ 55 ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ,ΔΗΛΑΔΗ 11,ΑΝ ΠΗΓΕ ΚΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ
    ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΝ ΜΕ 75 ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ,ΔΗΛΑΔΗ 15..
    ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΟ 11 ΠΕΡΝΑ ΠΟΤΕ ΤΟ 15;;
    ΚΑΛΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 0,3 ΓΙΑ ΚΑΘΕ
    ΜΗΝΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ..
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ
    ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ……
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ;;

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:42 | Νίκος

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας κανονικά και στους δύο πίνακες. Οι δάσκαλοι 70.50 έτσι κι αλλιώς δεν θα υπάρχουμε ΠΟΥΘΕΝΑ στην ΕΑΕ από την μεθεπόμενη σχολική χρονιά (με απόφαση Λοβέρδου), καθώς οι θέσεις αναπληρωσης που απομένουν θα καλυφθούν από τους νέους απoφοιτους ΠΕ71, ενώ ταυτόχρονα δεν έχουμε ούτε δικαίωμα διορισμού στην Ειδική. Ελπίζω το υπουργείο να αναθεωρήσει και να μην υποστούμε νέο «άδειασμα» μέσα σε 1 χρόνο και μάλιστα από κυβέρνηση της Αριστεράς…

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:42 | Έλσα

    Aποψη μου είναι πως η διπλή μοριοδότηση για τις δυσπρόσιτες περιοχές θα πρέπει να ισχύει και για το διάστημα 2010-2014, καθώς οι εκπαιδευτικοί που καλέστηκαν σε αυτές τις περιοχές πρόσφεραν τη βέλτιστη εκπαίδευση στους μαθητές τους παρά τις δυσμενείς συνθήκες. Εφόσον το κριτήριο της διπλής μοριοδότησης είναι οι συνθήκες διαβίωσης που φυσικά δεν άλλαξαν το διάστημα 2010-1014, αυτό το μέτρο με οδηγεί στο συμπέρασμα πως η εξυπηρέτηση συμφερόντων δεν έλαβε τέλος με την στροφή στην «Αριστερά».

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:39 | Χάρις

    Ελπίζω την Τετάρτη που θα συνεδριάσει ξανά η επιτροπή του Υπουργείου
    για τους μόνιμους διορισμούς, να επανεξετάσει το θέμα προς την κατεύθυνση του δικαίου και του λογικού και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει! Άμεση αναγνώριση και των υπολοίπων επιτυχιών στους προηγούμενους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, έστω με συντελεστή βαρύτητας, γιατί
    οι προσπάθειες προηγούμενων ετών επειδή δε δικαιωθήκαν στην ώρα τους,
    δε σημαίνει πως πρέπει να ξεχαστούν!!!

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:32 | Ελένη

    Απαράδεκτη η ρύθμιση του διαχωρισμού της προϋπηρεσίας στην γενική και ειδική εκπαίδευση να αποσυρθεί αμέσως!

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:30 | Οδυσσέας

    Διορισμοί μόνο από τους πίνακες ΑΣΕΠ 2008. Οποιαδήποτε προυπηρεσία για να αναγνωριστεί πρέπει να περάσει από γραπτό διαγωνισμό σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη, ο οποίος έχει περάσει στο Σύνταγμα. O νόμος Αρσένη δεν μπορεί να καταργηθεί αλλά να τροποποιηθεί μόνο με τη διενέργεια νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Ο 3848/2010 αποδεικνύει ότι ο νόμος Αρσένη δεν καταργείται αλλά τροποποιείται. Στο σημείο αυτό λοιπόν σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα: Ο νόμος Αρσένη 2525/1997 δεν μπορεί να καταργηθεί γιατί ο νόμος Αρσένη είναι νόμος συνταγματικός, νόμος δηλαδή που έχει ενταχθεί στο Σύνταγμα της Ελλάδας μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος. Συγκεκριμένα ως εξαίρεση του 2190/1994 έχει περάσει ο νόμος 2525/1997 με την αιτιολογική έκθεση στο άρθρο 118, παράγραφος 6 του Συντάγματος.
    Άλλωστε οι αποφάσεις 3593/2008, 3594/2008 και 3595/2008 της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας καθώς και παλαιότερη απόφαση του Γ΄ τμήματος του πενταμελoύς ΣτΕ, η 2717/2004 αναφέρουν πως αποτελεί συνταγματική υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας από 01/01/2003 να διορίζει τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποκλειστικά από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
    Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να διοριστούν παράνομες προυπηρεσίες ενώ η απόφαση του ΣτΕ και το σύνταγμα επιτάσσουν διορισμούς μόνο μέσω γραπτού διαγωνισμού.

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:26 | Νιόβη

    Εφόσον δεν έχει γίνει άλλος διαγωνισμός οι μόνοι πίνακες που είναι σε ισχύ ειναι οι πίνακες ασεπ 2008. Σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ πρέπει να διοριστούν οι ασεπίτες του 2008 εφόσον αδικήθηκαν κατάφορα. 780 φιλόλογοι διορίστηκαν χωρίς ΑΣΕΠ από το 2009 και 484 με ΑΣΕΠ. Αν διορίσετε από οποιοδήποτε άλλον πίνακα πέρα από τους πίνακες του 2008 θα προσβάλλουμε οποιαδήποτε διοικητική πράξη εκδώσετε.

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:24 | Ρίτα

    Εφόσον δεν έχει γίνει άλλος διαγωνισμός οι μόνοι πίνακες που είναι σε ισχύ ειναι οι πίνακες ασεπ 2008. Σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ πρέπει να διοριστούν οι ασεπίτες του 2008 εφόσον αδικήθηκαν κατάφορα. 780 φιλόλογοι διορίστηκαν χωρίς ΑΣΕΠ από το 2009 και 484 με ΑΣΕΠ. Αν διορίσετε από οποιοδήποτε άλλον πίνακα πέρα από τους πίνακες του 2008 θα προσβάλλουμε οποιαδήποτε διοικητική πράξη εκδώσετε.

  • 22 Ιουνίου 2015, 00:22 | ΛΑΜΠΗΣ

    Για την Β/ΘΜΙΑ
    1.Για να μην υπάρχουν ΝΟΜΙΚΑ προβλήματα με την προϋπηρεσία: η προϋπηρεσία για διορισμό πρέπει να προέρχεται μόνο από δομές που τροφοδοτούνται από τον πίνακα Αναπληρωτών και μάλιστα να μείνουν εκτός οι ειδικές κατηγορίες γιατί είναι διαβλητές.
    2.Για την ειδική Αγωγή θεωρώ ΄΄Σολομώντεια λύση΄΄ ο συνυπολογισμός της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής στην Γενική εφόσον ο κάτοχος έχει επιτυχία ΑΣΕΠ. (παλαιότερα ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για να ενταχθείς στους Πίνακες της Ε.Α.)
    3.Η προσμέτρηση διπλών μορίων 2010-2014 είναι τοποθέτηση της ΟΛΜΕ και είναι στην αρχή ότι η προϋπηρεσία είναι ενιαία και αδιαίρετη.
    4. Φυσικά οι προσλήψεις καλύπτουν οργανικά κενά με βάση τα στοιχεία SURVEY, ο Νόμος για τις προσλήψεις είναι του 1996 και έχουμε 2015, έλεος.