Άρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και ΕΒΠ Υπηρεσιακές μεταβολές ΕΕΠ και ΕΒΠ

1. Οι διορισμοί του ΕΕΠ και του ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ γίνονται στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις ύστερα από προκήρυξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η επιλογή των διοριστέων γίνεται από το ΚΥΣΕΕΠ το οποίο καταρτίζει πίνακες που επικυρώνονται από τον Υπουργό και έχουν ισχύ για δύο χρόνια από την κύρωση και του τελευταίου πίνακα και το ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ35 μπορεί να προσλαμβάνεται και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Οι διοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ, ύστερα από πρόταση του ΚΥΣΕΕΠ και απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ

Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.
Ο μεταπτυχιακός τίτλος στην Ψυχολογία και στη μουσικοθεραπεία ως τυπικό προσόν διορισμού για τους υποψηφίους, οι οποίοι περιλαμβάνονται στον πίνακα του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ36 αντίστοιχα δεν μοριοδοτείται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια

− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους και από κοινωνικά κριτήρια.

2. Οι μεταθέσεις των μελών του ΕΕΠ γίνονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του ΚΥΣΕΕΠ, σε κενές οργανικές θέσεις. Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων ΕΕΠ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρα 2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ α με τη μοριοδότηση του άρθρου 25 παρ 1, καθώς και στην παρ 1 εδαφ β με τη μοριοδότηση του άρθρου 22 παρ 3.3 του παρόντος νόμου, κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων του ΕΕΠ.

3. Όταν δεν καλύπτονται τα κενά σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ με διορισμό ή μετάθεση, στις κενές θέσεις αποσπώνται μέλη του ΕΕΠ.

4. Αν δεν είναι δυνατή η πλήρωση των θέσεων ΕΕΠ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου, καθώς και στις περιπτώσεις μακράς απουσίας μελών του ΕΕΠ ή για την κάλυψη εξαιρετικών λειτουργικών αναγκών, προσλαμβάνονται στις θέσεις αυτές αναπληρωτές που έχουν τα προσόντα διορισμού του κλάδου τους, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου για ένα διδακτικό έτος. Η πρόσληψη τους γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων από τους ενιαίους πίνακες που συντάσσονται, κάθε χρόνο, για το σκοπό αυτόν στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Μέχρι τη σύνταξη των ενιαίων πινάκων ΕΕΠ από την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η πρόσληψη τους γίνεται από τους πίνακες αναπληρωτών ΕΕΠ που συντάσσονται από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Οι προσλαμβανόμενοι λαμβάνουν τις συνολικές αποδοχές του εισαγωγικού κλιμακίου του κλάδου τους. Στις θέσεις αυτές και εφόσον οι ανάγκες των ΣΜΕΑΕ και των ΚΕΔΔΥ δεν δικαιολογούν πρόσληψη με πλήρες ωράριο, προσλαμβάνονται ωρομίσθιοι που έχουν τα προσόντα διορισμού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και με ανώτατο όριο ωρών το ήμισυ του υποχρεωτικού ωραρίου των νεοδιόριστων του κλάδου τους. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανόμενους της παραγράφου αυτής υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρονομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

Τα μέλη ΕΕΠ που διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), μετατίθενται, αποσπώνται ή τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στη ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου.
Μέλη ΕΕΠ με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί – παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο, κατά προτεραιότητα.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων των υποψήφιων προσωρινών αναπληρωτών ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές κάτοχοι πτυχίου Νοσηλευτικής ή Επισκεπτών Υγείας ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου πτυχίου της αλλοδαπής. Οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα ανωτέρω προσόντα εγγράφονται στους πίνακες του κλάδου ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών ύστερα από τους υποψήφιους που διαθέτουν τα προσόντα της παραγράφου 6 του άρθρου 2 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267). Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο προσμετράται για τον κλάδο ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και μόνο, τα δε ιδιαίτερα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές τους ορίζονται με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ της 27922/Γ6/8.3.2007 απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 449). Προβλέπεται στον ν. 3966/2011 άρθρο 56.

5. Η προϋπηρεσία του ΕΕΠ σε ΣΜΕΑΕ όλων των βαθμίδων, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ή επαγγελματικά εργαστήρια ή εργαστήρια αυτόνομης διαβίωσης στο Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης (πρώην Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος) και στο κέντρο Ψυχικής Υγιεινής ή στον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας, αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, μετά το διορισμό τους σε θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ των Υπουργείων Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Προϋπηρεσία με μειωμένο ωράριο αναγνωρίζεται με αναγωγή στο υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας ή απασχόλησης κατά περίπτωση. Αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια για την αναγνώριση των προϋπηρεσιών του ΕΕΠ και ΕΒΠ, οι οποίες δεν εμπίπτουν στην περίπτωση α` της παραγράφου 1 του άρθρου 15 του ν. 3205/2003, είναι τα ΠΥΣΕΕΠ. Οι υπάλληλοι, των οποίων οι προϋπηρεσίες θα αναγνωριστούν με την παρούσα διάταξη, δεν δικαιούνται την καταβολή αναδρομικών από της κατατάξεως τους στο νέο μισθολογικό κλιμάκιο.

6. Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των μελών ΕΕΠ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.
7. Το τοποθετημένο οργανικά ΕΕΠ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετατίθεται ή αποσπάται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.

8. Στις περιπτώσεις που μέλη του ΕΕΠ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΑΕ, με πράξη του ΠΥΣΕΕΠ αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του διευθυντή του σχολείου και των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ ή των συμβούλων ΕΕΠ, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΑΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, ή με παροχή στήριξης μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.

  • 6 Μαΐου 2014, 08:32 | Άκογλου Καλλη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:37 | Ioanna

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:29 | Ελένη Μανωλοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 02:13 | Sofia

    Από δω και στο εξής, λοιπόν, για τους ΠΕ23 (Ψυχολόγους) τα μεταπτυχιακά στις ανθρωπιστικές επιστήμες δεν θα μοριοδοτούνται, όπως ίσχυε έως τώρα…ούτε η παλαιότητα του πτυχίου…

    Αντιθέτως, θα μοριοδοτούνται τα σεμινάρια με 1,5 και με 1 μονάδα. Έτσι εξισώνεται η αξία της ετήσιας επιμόρφωσης με την αξία ενός 2ου τίτλου σπουδών στην ειδική αγωγή! Ο τίτλος σπουδών όμως δεν αποκτάται σε ένα έτος,η διαδικασία περιλαμβάνει εξετάσεις και πολύ περισσότερο χρόνο, ως γνωστόν.

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα μεταπτυχιακά (εκτός ειδικής αγωγής και σχολικής ψυχολογίας), που πλέον δεν μοριοδοτούνται,γνωρίζουν οι νομοθέτες το πρόγραμμα σπουδών όλων των μεταπτυχιακών ή αποφασίζουν με συνοπτικές και πρόχειρες διαδικασίες με βάση την ονομασία τους? Για παράδειγμα,το μεταπτυχιακό Κλινικής Ψυχολογίας (που είναι και τριετές, τη στιγμή που όλα τα υπόλοιπα διαρκούν από ένα έως δύο έτη – συμπεριλαμβανομένης της Σχολικής Ψυχολογίας) έχει ευρύ πεδίο εφαρμογών, αφορά όλες τις ηλικίες (και όχι μόνο τα παιδιά, εφόσον στο σχολικό περιβάλλον ο Ψυχολόγος καλείται να συνεργαστεί και με τους γονείς και με τους δασκάλους, να παρέμβει υποστηρικτικά στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον, και προληπτικά στην κοινότητα) και είναι το πληρέστερο όσον αφορά την διάγνωση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το αντίστοιχο Πρόγραμμα Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών «το Πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί στην κατάρτιση στελεχών-ειδικών σε θέματα Κλινικής Ψυχολογίας, δηλαδή, σε μεθόδους πρόληψης και αξιολόγησης-διάγνωσης με ψυχοτεχνικά μέσα, καθώς και σε μεθόδους παρέμβασης σε άτομα, οικογένειες και ομάδες που παρουσιάζουν ψυχικές δυσλειτουργίες και διαταραχές». Σας φαίνεται άσχετο με τις υπηρεσίες που προσφέρει ο ψυχολόγος σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ? Ή μήπως οι υπηρεσίες που έχουμε προσφέρει οι Κλινικοί Ψυχολόγοι ως τώρα σε δομές ΕΑΕ είναι υποδεέστερς από εκείνες των Σχολικών Ψυχολόγων? Δεν δικαιούμαστε πλέον ούτε ένα μόριο (τη στιγμή που, κατά το σχολικό έτος 2009-2010 οι κλινικοί ψυχολόγοι προτάσσονταν των σχολικών σε περίπτωση ισοβαθμίας?) Τι συμφέροντα εξυπηρετούνται κάθε φορά?

    Όσον αφορά τις επιμορφώσεις και τα σεμινάρια: δεν αρκούν οι ήδη υπάρχουσες εκπαιδευτικές δομές για να εφοδιάσουν τους ψυχολόγους με τα απαιτούμενα αντίστοιχα προσόντα? Μήπως οδεύουμε ξανά στη δημιουργία φάμπρικας που θα εκμεταλλεύεται την ανάγκη του άνεργου και την επιθυμία του να διοριστεί ως αναπληρωτής? Και μήπως παράλληλα απαξιώνουμε τα ήδη υπάρχοντα πτυχία?

    Μας λέτε δηλαδή ότι ο Κλινικός Ψυχολόγος διαθέτει τα τυπικά προσόντα (πτυχίο και άδεια) αλλά όχι τα ουσιαστικά? Και ότι κακώς έχει απασχοληθεί στην ΕΑΕ έως τώρα? Αλλά μετράει η τυχόν σχετική προϋπηρεσία μας…

    Και η παλαιότητα του πτυχίου? Στόχος είναι να φανούν μειωμένα τα ποσοστά ανεργίας σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες?

  • 6 Μαΐου 2014, 01:32 | K.X.

    στηριζω τις θεσεις του Σατεα

  • 6 Μαΐου 2014, 00:31 | Αναστασία Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:21 | Παπαδοπούλου Π.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 00:06 | Ιωάννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:02 | Λια Α.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:00 | Νίκος Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:49 | Νικολέτα ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:41 | Αλέξανδρος Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:40 | Ξένια Μποδιώτη

    Για το άρθρο 24 σχετικά με τον διορισμό μονίμων και αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ οι προτάσεις μου είναι οι εξής:
    α)ενιαίος πίνακας κατάταξης στο υπουργείο όπως γίνεται και για τους εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας. Έτσι θα μπορεί κανείς να ξέρει την θέση που έχει στον πίνακα πανελλαδικά.

    β)κατάταξη σύμφωνα με τα ακαδημαϊκά κριτήρια και την εκπαιδευτική προϋπηρεσία, όπως γίνεται και για τα υπόλοιπα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν μετά τον διορισμό, κατά την διαδικασία τοποθέτησης στην περιοχή διορισμού (π.χ. 3 κοινωνικοί λειτουργοί στο νομό Αχαΐας).

    γ)Ένας πίνακας ενιαίος και όχι Α και Β. Αντίστοιχοι πίνακες δεν υπάρχουν στην γενική παιδεία και δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν στην ειδική αγωγή…. γιατί ζητάμε ειδική μεταχείριση στην ειδική αγωγή;

    δ)Οι μόνιμοι διορισμοί να γίνονται από τον ενιαίο πίνακα σε ετήσια βάση ανάλογα με τις ανάγκες. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό που γίνεται, όταν γίνεται, στην ειδική αγωγή. Δεν μπορούν να καλούνται οι εκπαιδευτικοί ΕΕΠ και ΕΒΠ, όταν το υπουργείο το αποφασίσει (τελευταία φορά το 2005), να αξιολογούνται από το ΚΥΣΕΕΠ και οι πίνακες να ισχύουν για 2 χρόνια από την κύρωση και του πίνακα της τελευταίας ειδικότητας που αξιολογήθηκε. Ας σκεφτούμαι την ειδικότητα που αξιολογήθηκε πρώτη και άρα ο χρόνος που ισχύει ο πίνακας της να είναι για περισσότερα από 2 χρόνια (αδικία μεταξύ των ειδικοτήτων).

    Και ε)όσον αφορά τον διορισμό των αναπληρωτών, το υπουργείο έχει την δυνατότητα να γνωρίζει τις ανάγκες των σχολείων σε ειδικότητες αρκετά νωρίς. Άρα μπορεί και να καθορίσει αυτό τον αριθμό και τις ειδικότητες που θα προσληφθούν κάθε χρόνο σε κάθε νομό. Έτσι θα αποφευχθούν πιθανές “τοποθετήσεις” κατά το δοκούν από τα ΠΥΣΕΕΠ της κάθε περιφέρειας.

  • Άρθρο 24 §ζ:
    Η πιστοποιημένη ετήσια επιμόρφωση δεν αφορά στα μέλη του ΕΕΠ διότι αυτά διαθέτουν βασικές σπουδές στην ειδική αγωγή, ωστόσο προτείνεται η μοριοδότηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ.

    “ είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
    Αναγνωρίζεται η συμμετοχή σε προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ”

  • 5 Μαΐου 2014, 23:20 | Κυριακή Δεμερτζή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:03 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:54 | Φωτεινή Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:20 | Ευαγγελία Κατεμίδου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:58 | Πούλιου Αργυρώ

    Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
    Με εκτίμηση,
    Πούλιου Αργυρώ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:38 | ΗΛΙΑΣ

    Να απαλειφθεί η παράγραφος (ζ) του άρθρου 24 που αφορά τα σεμινάρια ειδικής αγωγής 400 ωρών και τα ετήσια. Το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι ευκαιριακή λύση για εργασία στην ειδική αγωγή και την εμπορευματοποίηση της, σε μια περίοδο μάλιστα τόσο μεγάλης οικονομικής κρίσης. Με αυτή την παράγραφό ανοίγει ένα παράθυρο σε ένα παρατεταμένο αγώνα δρόμου για πρόσθετα προσόντα αμφιβόλου ποιότητας. Και σαν να μην έφτανε αυτό αναγνωρίζονται αναδρομικά και τα παλαιότερα σεμινάρια 400 ωρών που το ίδιο το υπουργείο είχε αποκηρύξει κατά το παρελθόν.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:30 | ΜΑΡΙΑΝΑΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:25 | Ζωή Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:17 | Κωνσταντίνα Ν.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:15 | ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:15 | EM

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:01 | ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:58 | Zoi Tsiaouskoglou

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!

  • 5 Μαΐου 2014, 20:17 | Αμανατιάδου Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:10 | Μαρία Χ.

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 20:02 | Βιβή Σταματούκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:51 | ΔΩΡΑ ΜΑΥΡΙΚΗ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:50 | Ηλίας Κίσας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:45 | Golightly

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:35 | ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:21 | Μαρία Κουτσ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:10 | Βασω

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:32 | Γεωργία Δ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:18 | Μαρία Τ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:12 | ΕΙΡΗΝΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:11 | Τσινικας Κων/νος

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:09 | ΜΑΡΙΑ

    5.» Η προϋπηρεσία του ΕΕΠ σε ΣΜΕΑΕ όλων των βαθμίδων, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα,αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, μετά το διορισμό τους σε θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ των Υπουργείων Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.»
    ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ΕΕΠ ΜΟΝΟ!!!

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΖΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΦΟΡΕΑ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

    ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΕΠ;

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ!!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 18:05 | ΣΟΦΙΑ p.e. 71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:58 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:54 | Αλεξάνδρα Καραμάνη

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»

  • 5 Μαΐου 2014, 17:49 | Δέσποινα Π.Ε 71 (7 χρόνια αναπλήρωσης))

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:13 | Αγγελική

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:11 | Ανθή Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:03 | ΙΣΜΗΝΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!

  • 5 Μαΐου 2014, 17:01 | MINA

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:29 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!