1. Στα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985 στις κατηγορίες των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση όπως αυτές μετονομάστηκαν με το ν 1586/1986 (ΦΕΚ167), προστίθενται οι παρακάτω κλάδοι εκπαιδευτικών ΕΑΕ :
α) Κλάδος ΠΕ61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
β) Κλάδος ΠΕ (Νηπιαγωγών) με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Κλάδος ΠΕ60.50 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
γ) Κλάδος ΠΕ71 (Δασκάλων ΕΑΕ)
δ) Κλάδος ΠΕ (Δασκάλων) με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Κλάδος ΠΕ70.50 (Δασκάλων ΕΑΕ
ε) Κλάδος ΠΕ11.01. (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ),
ζ) Κλάδοι ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον
ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
2. Στους κλάδους που προβλέπονται στην περίπτωση α ́ της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 1566/1985 προστίθενται οι εξής κλάδοι:
α) Κλάδος ΠΕ35 (Παιδιάτρων με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία ή Νευρολόγων με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία).
β) Κλάδος ΠΕ36 ( Μουσικοθεραπευτών).
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ απόλυτα και στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΈΑ!
Στηρίζω τη θέση των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις Θέσεις και Προτάσεις των ΣΑΤΕΑ για το άρθρο 19.
http://www.opengov.gr/ypepth/?c=17738
στηριζω τις θεσεις του Σατεα
«Στα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985 στις κατηγορίες των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση όπως αυτές μετονομάστηκαν με το ν 1586/1986 (ΦΕΚ167), προστίθενται οι παρακάτω κλάδοι εκπαιδευτικών ΕΑΕ :
α) Κλάδος ΠΕ61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
β) Κλάδος ΠΕ (Νηπιαγωγών) με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Κλάδος ΠΕ60.50 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
γ) Κλάδος ΠΕ71 (Δασκάλων ΕΑΕ)
δ) Κλάδος ΠΕ (Δασκάλων) με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Κλάδος ΠΕ70.50 (Δασκάλων ΕΑΕ
ε) Κλάδος ΠΕ11.01. (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ),
ζ) Κλάδοι ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».»
Για όλες τις ειδικότητες, μια τέτοια προέκταση είναι και διαχωριστική και επικίνδυνη (άρθ. 90, Ν. 4172/23-07-13, ΦΕΚ Α΄167). Προς ποιο όφελος η προέκταση «.50»; Τι εξυπηρετεί αυτή η κλαδικοποίηση; Να μη γίνει καμία προέκταση κωδικού «.50», σύμφωνα και με τα θεσμικά δεδομένα της καθιερωμένης εκπαιδευτικής νομοθεσίας και του Συντάγματος. Η εκπαίδευση είναι εννιαία και καμιά Παιδαγωγική δεν διασπάται σε επιμέρους μέρη.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Με εκτίμηση,
Πούλιου Αργυρώ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις των σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.