1. Για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ προσλαμβάνεται ΕΒΠ.
2. Το ΕΒΠ ασκεί καθήκοντα φροντίδας των μαθητών και βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης στις ΣΜΕΑΕ. Στο ΕΒΠ καταβάλλονται οι αποδοχές και οι πάσης φύσεως πρόσθετες αμοιβές και αποζημιώσεις που καταβάλλονται στο εκπαιδευτικό Προσωπικό κατηγορίας ΔΕ της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.
Στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Δεν ειναι εφικτο σε σχολειο που φοιτουν 3 μαθητες με κινητικη αναπηρια ,5 μαθητες με εγκεφαλικη παραλυση και αλλοι 30 μαθητες με βαρια νοητικη υστερηση και αυτισμο να υπαρχει μονο 1 ΕΒΠ γιατι τοτε που ιδρυθηκαν τα ΕΕΕΕΚ η οδηγια ηταν 1 προς 50.Ο ρολος των ΕΕΕΕΚ ηταν με σκοπο την προεπαγγελματικη εκπαιδευση το οποιο εχει χασει το θεσμικο του ανω ρολο
Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ
Επιτακτικη αναγκη να αλλαξει ο κανονισμος λειτουργιας των ΕΕ του 2002,ο οποιος εγινε 1 ΕΒΠ προς 50 μαθητες, γιατι τα ΕΕΕΕΚ και οι ΣΜΕΑ εχουν πλεον μεγαλο αριθμο μαθητων με πολλαπλες αναπηριες και ειναι ακατορθωτο για το ΕΒΠ να ανταπεξελθει στο εργο του.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Να μην καταργηθεί ο πίνακας Α΄,είναι παράλογο να μοριοδοτειται την αναπηρια με 3 μόρια. Να γίνει ΑΣΕΠ με άμεσο και μόνιμο διορισμό σε ΕΒΠ.Καθηκοντολόγιο για ΕΒΠ-ΣΥΝΟΔΟΙ,και ισα δικαιωματα γιατί είμαστε ΔΕ01 εκπαιδευτικοι.Να διευκρινιστεί ξεκάθαρα ότι το ωράριο είναι 30 ώρες διδακτικές.Να συμμετέχουμε σε προγράμματα αγωγης υγείας,και επιμορφωσης. Να μην ξαναδημιουργηθούν προσλήψεις κοινωφελους εργασίας για καμια ειδικοτητα.Να προηγούνται τα Δημοσια ΙΕΚ και έπειτα τα ΤΕΛ.Στο ΙΕΚ με κατεύθυνση ημερήσιας φροντιδας παιδιων με ειδικές ανάγκες δίνουμε πιστοποίηση,και επιπλέον ειναι μεταδευτεροβαθμια,ενω τα ΤΕΛ ειναι δευτεροβαθμια.Γιατί να προηγΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΕΛ ΛΟΓΩ ΒΑΘΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΕΚ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΙΕΚ Κ ΜΕΤΕ ΤΕΛ. Κ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΑΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ .ΠΡΩΤΑ ΤΕΙ ,ΜΕΤΑ ΙΕΚ Κ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛ.και καθως να εξεταστει η καταργηση των πτυχιων ΕΠΛ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Για το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης στην γενική παιδεία, θα ήθελα να προτείνω να έχουν την δυνατότητα και άλλες ειδικότητες εκτός του ΕΒΠ. Τόσο οι εργοθεραπευτές όσο και οι φυσιοθεραπευτές μπορούν να προσφέρουν πολύ σημαντική στήριξη στου μαθητές με αναπηρία (κινητικά προβλήματα, αυτισμός κ.α.) λόγω και των εξειδικευμένων γνώσεων από τις σπουδές τους. Η εργονομική διευθέτηση του χώρου των μαθητών και η οργάνωση του προγράμματος τους είναι πολύ σημαντικά προκειμένου ο χώρος του σχολείου και της τάξης να είναι εύκολα προσβάσιμος και λειτουργικός και έτσι να διευκολύνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα, tel: 6974714206, e-mail: poseepea@yahoo.gr
http://www.poseepea.blogspot.gr/
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΕΒΠ
Οι προτάσεις μας όσον αφορά το σχέδιο νόμου για την Ειδική αγωγή είναι οι εξής:
Άρθρο 18: Σύμφωνα με το Άρθρο 18 παρ.2 το ΕΒΠ ασκεί βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα και καταβάλλονται σε αυτό οι αποδοχές και οι πάσης φύσεως πρόσθετες αμοιβές και αποζημιώσεις που καταβάλλονται στο εκπαιδευτικό προσωπικό ΔΕ. Συνεπώς ζητάμε την αυτονόητη και δίκαιη αλλαγή του τίτλου μας σε Ειδικό Εκπαιδευτικό Βοηθητικό Προσωπικό. Άρα όπου ΕΒΠ σε ΕΕΒΠ.
Άρθρο 25: Όσον αφορά τις προσλήψεις, Ζητάμε όσοι αναπληρωτές ΕΒΠ έχουν συμπληρώσει 30 μήνες προυπηρεσία στις ΣΜΕΑΕ να διορίζονται αυτοδίκαια ωσ μόνιμο προσωπικό και να προτάσεται η προυπηρεσία σε θέση αναπληρωτή ΣΜΕΑΕ.
Άρθρο 26: Σε διόρθωση του Άρθρου 26 παρ. 4: ζητάμε το μέλος του ΕΒΠ που συμμετέχει στο ΠΥΣΕΕΠ να είναι αιρετό μέλος και να συμμετέχει ισότιμα σε όλα τα θέματα των συνεδριάσεων του ΠΥΣΣΕΠ.
Τέλος θα θέλαμε να τονίσουμε την αναγκαιότητα της ένταξης της ειδικής αγωγής στον κρατικό προυπολογισμό και όχι σε διάφορα κοινοτικά προγράμματα.
1.Να δημιουργηθεί καθηκοντολόγιο παράλληλης στηριξης.Υπάρχουν αρκετές ασάφειες ως προς τις σχέσεις μας με το μαθητή,τους γονείς και τον σύλλογο διδασκόντων με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται το έργο μας.
2.Άμμεση πρόσληψη ΕΒΠ με την έναρξη της σχολικής χρονιάς,είναι απαράδεκτο να μένουν τα παιδιά στο σπίτι!
3.Συμμετοχή σε όλα τα επιμορφωτικά σεμινάρια και στην παιδαγωγική κατάρτιση της Α.ΣΠΑΙ.ΤΕ.
Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Με εκτίμηση,
Πούλιου Αργυρώ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.