Άρθρο 13: Ίδρυση και οργάνωση των ΚΕΔΔΥ

1. Στις έδρες των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων Νομών και Διαμερισμάτων ιδρύονται ΚΕΔΔΥ που αποτελούν αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες και υπάγονται στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σκοπός των ΚΕΔΔΥ είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας. Τα ΚΕΔΔΥ αξιολογούνται ανά έτος για τη διαπίστωση του βαθμού επίτευξης των σκοπών τους.

2. Στις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις και Διαμερίσματα ιδρύονται τα παρακάτω ΚΕΔΔΥ:

Α` Αθήνας με έδρα την Αθήνα , Β` Αθήνας με έδρα τη Νέα Ιωνία Αττικής, Γ` Αθήνας με έδρα το Αιγάλεω Αττικής, Δ` Αθήνας με έδρα τον Άλιμο Αττικής, Ανατ. Αττικής με έδρα το Κορωπί Αττικής, Δυτικής Αττικής με έδρα την Ελευσίνα, Α` Πειραιά με έδρα τον Πειραιά, Β` Πειραιά με έδρα τη Β` Διοικητική Περιφέρεια Πειραιά, Αιτωλοακαρνανίας με έδρα το Μεσολόγγι, Αρκαδίας με έδρα την Τρίπολη, Αργολίδας με έδρα το Ναύπλιο, Άρτας με έδρα την Άρτα, Αχαΐας με έδρα την Πάτρα, Βοιωτίας με έδρα τη Λιβαδειά, Γρεβενών με έδρα τα Γρεβενά, Δράμας με έδρα τη Δράμα, Δωδεκανήσου: α) Ρόδου με έδρα τη Ρόδο, β) Καλύμνου με έδρα την Κάλυμνο, γ) Κω με έδρα την Κω, Έβρου με έδρα την Αλεξανδρούπολη, Εύβοιας με έδρα τη Χαλκίδα, Ευρυτανίας με έδρα το Καρπενήσι, Ζακύνθου με έδρα τη Ζάκυνθο, Ηλείας με έδρα τον Πύργο, Ημαθίας με έδρα τη Βέροια, Ηρακλείου Κρήτης με έδρα το Ηράκλειο, Α` Θεσσαλονίκης με έδρα τη Θέρμη, Β` Θεσσαλονίκης με έδρα τη Σταυρούπολη, Θεσπρωτίας με έδρα την Ηγουμενίτσα, Ιωαννίνων με έδρα τα Ιωάννινα, Καβάλας με έδρα την Καβάλα, Καρδίτσας με έδρα την Καρδίτσα, Καστοριάς με έδρα την Καστοριά, Κέρκυρας με έδρα την Κέρκυρα, Κεφαλληνίας με έδρα το Αργοστόλι, Κιλκίς με έδρα το Κιλκίς, Κοζάνης με έδρα την Κοζάνη, Κορινθίας με έδρα την Κόρινθο, Κυκλάδων:

α) Σύρου με έδρα τη Σύρο, β) Νάξου με έδρα τη Νάξο, Λακωνίας με έδρα τη Σπάρτη, Λάρισας με έδρα τη Λάρισα, Λασιθίου Κρήτης με έδρα τον Άγιο Νικόλαο, Λέσβου:

α) Μυτιλήνης με έδρα τη Μυτιλήνη, β) Λήμνου με έδρα τη Μύρινα, Λευκάδας με έδρα τη Λευκάδα, Μαγνησίας με έδρα το Βόλο, Μεσσηνίας με έδρα την Καλαμάτα, Ξάνθης με έδρα την Ξάνθη, Πέλλας με έδρα την Έδεσσα, Πιερίας με έδρα την Κατερίνη, Πρέβεζας με έδρα την Πρέβεζα, Ρεθύμνου Κρήτης με έδρα το Ρέθυμνο, Ροδόπης με έδρα την Κομοτηνή, Σάμου με έδρα τη Σάμο, Σερρών με έδρα τις Σέρρες, Τρικάλων με έδρα τα Τρίκαλα, Φθιώτιδας με έδρα τη Λαμία, Φλώρινας με έδρα τη Φλώρινα, Φωκίδας με έδρα την Άμφισσα, Χαλκιδικής με έδρα τον Πολύγυρο, Χανίων με έδρα τα Χανιά και Χίου με έδρα τη Χίο. Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, ορίζονται ως ΚΕΔΔΥ Περιφέρειας τα Α` Αθήνας και Α` Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.

3. Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):

ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών
ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων
ΠΕ02.50 – Φιλολόγων
ΠΕ03.50 – Μαθηματικών
ΠΕ26 ή ΠΕ21 – Λογοθεραπευτών
ΠΕ24 – Παιδοψυχιάτρων ή ΠΕ35 – Παιδιάτρων με εξειδίκευση στην Παιδονευρολογία ή Νευρολόγων με εξειδίκευση στην Παιδονευρολογία
ΠΕ23 – Ψυχολόγων
ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών

ΔΕ – Διοικητικών

Οι οργανικές θέσεις του ν. 2817/2000 άρθρο 2 παράγραφος 4, όπως ισχύει, μεταφέρονται στα ΚΕΔΔΥ του παρόντος άρθρου και το ΕΠ, το ΕΕΠ και το ΔΠ τοποθετείται στα αντίστοιχα ΚΕΔΔΥ.
Στα ΚΕΔΔΥ τοποθετούνται με απόσπαση, μετάθεση, πρόσληψη, διορισμό μόνο ειδικότητες που μετέχουν στις διαγνωστικές ομάδες. Παραμένουν στη θέση τους όσοι κλάδοι υπηρετούν ήδη στα ΚΕΔΔΥ με οργανική θέση.

4. Για τους μόνιμους διορισμούς ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και για την επιλογή Προϊσταμένων με τετραετή θητεία των ΚΕΔΔΥ, το ΚΥΣΕΕΠ συνεδριάζει υπό την προεδρία του Προέδρου του ΚΥΣΕΕΠ, αναπληρούμενο από τον Αντιπρόεδρο του ίδιου Συμβουλίου, τη συμμετοχή ενός σχολικού συμβούλου ΕΑΕ με τον αναπληρωτή του, επίσης σύμβουλο ΕΑΕ, τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής, αναπληρούμενο από τον αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και τα δύο αιρετά μέλη ΕΕΠ αναπληρούμενα από τα αναπληρωματικά αιρετά μέλη ΕΕΠ. Με υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί αμέσως μετά την δημοσίευση του παρόντος νόμου θα καθοριστούν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις επιλογής Προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ με θητεία μετά από εισήγηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής.
Δεν μπορεί να μετέχει στην διαδικασία πλήρωσης θέσεως προϊσταμένου του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., κλάδος που δεν μετέχει στη διαγνωστική επιτροπή. Ως κριτήρια θα ορίζονται επιστημονικά-παιδαγωγικά, υπηρεσιακά (προϋπηρεσία, διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία, συμμετοχή σε συμβούλια) και η προσωπικότητα-γενική συγκρότηση του υποψηφίου.

Όταν δεν καλύπτονται οι θέσεις με επιλογή από το ΚΥΣΕΕΠ, ορίζεται αναπληρωτής προϊστάμενος με διετή θητεία από τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, με πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΥΣΕΕΠ), ύστερα από προκήρυξη ενδιαφέροντος.

Ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων στα ΚΕΔΔΥ μοριοδοτείται ως διδακτική εμπειρία σε ΣΜΕΑΕ. Ο προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ ασκεί καθοδηγητικό έργο και έχει τις διοικητικές και πειθαρχικές αρμοδιότητες για το προσωπικό που υπηρετεί οργανικά σε αυτό. Αν ο προϊστάμενος κατέχει οργανική θέση στο ΚΕΔΔΥ, όπου τοποθετείται, τότε αναπληρώνεται στα καθήκοντα της ειδικότητας του. Τον προϊστάμενο κωλυόμενο ή απόντα αναπληρώνει εκπαιδευτικός ή μέλος του ΕΕΠ, ο οποίος ορίζεται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης από τους
υπηρετούντες οργανικά στο ΚΕΔΔΥ, ύστερα από εισήγηση του ΠΥΣΕΕΠ.

5. Τα ΚΕΔΔΥ συνεργάζονται με τα Κέντρα Κοινωνικής Υποστήριξης και Κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ).

6. Το ΕΕΠ κάθε ΚΕΔΔΥ που λειτουργεί στην έδρα της Περιφέρειας προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ΚΕΔΔΥ των Νομών που ανήκουν στην Περιφέρεια.

7. Σε περιπτώσεις απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και νησιωτικών περιοχών καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που θα κριθεί αναγκαίο, ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής μπορεί να συνάπτει συμβάσεις έργου με ιδιώτες της ειδικότητας ΠΕ24 και ΠΕ35.

8. Κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στα ΚΕΔΔΥ λαμβάνεται μέριμνα να μην τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί με την ίδια εξειδίκευση στην ΕΑΕ στο ίδιο ΚΕΔΔΥ, ώστε να επιτυγχάνεται η κάλυψη όλων των κατηγοριών ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Ο χρόνος της απόσπασης των εκπαιδευτικών και των μελών του ΕΕΠ στα ΚΕΔΔΥ υπολογίζεται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση.

9. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και το ΔΠ που ανήκαν οργανικά στα ΚΔΑΥ της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2817/2000 και της παραγράφου 1α του άρθρου 2 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267 Α`), τοποθετούνται αυτοδικαίως στα αντίστοιχα ΚΕΔΔΥ του παρόντος άρθρου και οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΚΕΔΔΥ.

  • 6 Μαΐου 2014, 11:10 | Ελένη Καϊτατζή

    Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ

  • Η παργάγραφος 3 του άρθρου 13 πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής:
    «Στη διεπιστημονική ομάδα θα πρέπει να συμμετέχει και ο κλάδος ΠΕ06.50, καθώς υπάρχουν άτομα του συγκεκριμένου κλάδου με ΟΡΓΑΝΙΚΗ θέση σε ΚΕΔΔΥ με αυξημένα τυπικά προσόντα στην Ειδική Αγωγή, όπως μεταπτυχιακόύς, διδακτορικούς και μεταδιδακτορικούς τίτλους αναγνωρισμένης συνάφειας με την Ειδική Αγωγή».

  • 6 Μαΐου 2014, 10:38 | Αγγελούσης Κώστας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:35 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΚΙΤΖΙΔΗΣ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:10 | Aristea

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:32 | ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΙΤΑΡΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:28 | Μαρία Mόσχου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 6 Μαΐου 2014, 09:20 | Έλσα Π.Ε.71 (10 χρόνια αναπληρώτρια)

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:10 | βασιλικη κερμελιδη

    στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:43 | Galini S.

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:39 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Oι υποψήφιοι για τη διαδικασία πλήρωσηs θέσεωs προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ που ανήκουν στο εκπαιδευτικό προσωπικό,θα πρέπει να συμμετέχουν στη διαγνωστική επιτροπή αλλά να έχουν και σπουδέs στην ειδική αγωγή.

  • 6 Μαΐου 2014, 08:30 | Αγάπη

    Οι καθηγητές Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) στα ΚΕΔΔΥ κάνουν αξιολογήσεις κινητικότητας στους μαθητές, θέτοντας προτάσεις για τη βελτίωσή ή τη διατήρησή της, αλλά και για την εξυπηρέτηση του μαθητή στη σχολική μονάδα, διευθετώντας ζητήματα προσβασιμότητας στους χώρους του σχολείου. Επίσης, σε σχολεία με τμήματα ένταξης ή παράλληλη στήριξη είναι σημαντική η συνεισφορά σε ζητήματα ένταξης, καθώς το μάθημα της Φυσικής Αγωγής μέσα από έρευνες φαίνεται πως είναι το πιο κατάλληλο για την ένταξη του μαθητή στο σχολείο. Η ειδικότητα αυτή είναι χρήσιμο να παραμείνει στα ΚΕΔΔΥ.

  • 6 Μαΐου 2014, 08:25 | Ντάσιου Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:11 | Άκογλου Καλλιόπη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:33 | Ioanna

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:05 | Κατερίνα Ματθοπούλου

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 01:24 | K.X.

    στηριζω τις θεσεις του Σατεα

  • 6 Μαΐου 2014, 00:27 | Αναστασία Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:26 | ΚΕΛΛΥ ΠΕ71

    ο σκοπός των Κεδδυ που καθορίζεται με βάση το σχέδιο νόμου είναι «Σκοπός των ΚΕΔΔΥ είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.»
    θα έπρεπε να αναφέρεται η ΑΜΕΣΗ αξιολόγηση των μαθητών και όχι ετεροχρονισμένα. δυστυχώς οι διαγνώσεις έρχονται στα χέρια των εκπαιδευτικών όταν είναι πια αργά. φροντίστε για την αύξηση των δομών και μείωση του χρόνου αναμονής.
    ο ρόλος των ΕΔΕΑΥ δεν αναφέρεται πουθενά!

  • 6 Μαΐου 2014, 00:16 | Παπαδοπούλου Π.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:59 | Ιωάννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:54 | Λια Α.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:53 | Νίκος Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:49 | Ιωάννα Μ.

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:43 | Νικολέτα ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:34 | Ξένια Μποδιώτη

    1. Όσον αφορά το άρθρο 13, θα πρέπει να υπάρξει πλήρης διεπιστημονική ομάδα σε κάθε ΚΕΔΔΥ ανεξάρτητα αν είναι στην έδρα της περιφέρειας ή στην περιφέρεια. Ο όγκος των μαθητών που εξυπηρετούνται σε κάθε νομό είναι πολύ μεγάλος και άρα απαραίτητη η παρουσία όλων των ειδικοτήτων. Η παράγραφος 6 που αναφέρει: “Το ΕΕΠ κάθε ΚΕΔΔΥ που λειτουργεί στην έδρα της περιφέρειας προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ΚΕΔΔΥ τον νομών που ανήκουν στην περιφέρεια “, θα διαιωνίσει τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν.

    2. Στην διεπιστημονική ομάδα θα πρέπει να υπάρχουν και εργοθεραπευτής και φυσιοθεραπευτής καθώς και ειδικότητες που έχουν εξειδίκευση στα προβλήματα ακοής και όρασης. Με την παρουσία όλων των ειδικοτήτων θα μπορούμε να μιλάμε για πλήρη αξιολόγηση των μαθητών.

    3. Σχετικά με την παράγραφο 9 του άρθρου 13, “για τις ειδικότητες που δεν προβλέπεται να ανήκουν στην διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ, οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ να μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΚΕΔΔΥ’….. πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ακριβώς συζητάμε με δεδομένο ότι ο ν. 3699 στο άρθρο 35 καταργεί όλα τα άρθρα του ν. 2817, μεταξύ των οποίων και τα άρθρα για την σύσταση των ΚΔΑΥ και άρα από πριν θα έπρεπε να γίνει η διευθέτηση των θέσεων αυτών. Παρόλα αυτά, η πρόταση μου είναι όλα τα ΚΕΔΔΥ να έχουν την ίδια σύσταση και οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ, που δεν προβλέπονται στα ΚΕΔΔΥ, να μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΣΜΕΑΕ.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:31 | Αλέξανδρος Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:17 | Ελένη Μανωλοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:08 | Κυριακή Δεμερτζή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:07 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Όταν δόθηκε στη δημοσιοτητα για διαβούλευση ο 3699/2008 προέβλεπαι ότο στα ΚΕΔΔΥ υπηρετούν οι παρακάτω 4 ειδικότητες εκπαιδευτικών:

    ΠΕ60 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών
    ΠΕ70 ή ΠΕ71 – Δασκάλων
    ΠΕ02.50 – Φιλολόγων
    ΠΕ03.50 – Μαθηματικών

    Όταν ψηφίστηκε το νομοσχέδιο είχε προστεθεί και η ειδικότητα ΠΕ11.01,χωρίς να έχει συγκεκριμένα καθήκοντα και χωρίς να συμμετέχει στη διαγνωστική ομάδα.

    Ελπίζω, ότι δε θα προστεθεί και πάλι «νύχτα» η συγκεκριμένη ειδικότητα στα ΚΕΔΔΥ. Είναι πολύ χρήσιμη ειδικότητα στις ΣΜΕΑΕ, αλλά δεν έχει ρόλο στα ΚΕΔΔΥ.

  • 5 Μαΐου 2014, 22:51 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:47 | Φωτεινή Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:24 | Κατερίνα Ξ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:15 | Ευαγγελία Κατεμίδου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:48 | Πούλιου Αργυρώ

    Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
    Με εκτίμηση,
    Πούλιου Αργυρώ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:20 | Ζωή Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:17 | ΜΑΡΙΑΝΑΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:13 | Κωνσταντίνα Ν.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:10 | EM

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:10 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Οι ειδικότητεs που αναφέρονται στο 3 είναι και οι πιο απαραίτητεs για τη διεπιστημονική ομάδα των ΚΕΔΔΥ αφού μπορούν να αξιολογούν μαθητέs σε καθημερινή βάση.Επομένωs, πολύ σωστά δεν θα μπορεί να μετέχει στη διαδικασία πλήρωσης θέσεως προϊσταμένου του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., κλάδος που δεν μετέχει στη διαγνωστική επιτροπή.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:03 | Σάββας

    Επειδή η διάγνωση, αξιολόγηση και υποστήριξη των Α.Μ.Ε.Ε.Α. είναι ένα εξαιρετικά σπουδαίο θέμα που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις που πολλοί κλάδοι εκπαιδευτικών δεν διαθέτουν (εξ αιτίας του διδακτικού τους αντικειμένου το οποίο είναι από φύσεως διαφορετικό),πάρα πολύ σωστά το άρθρο αναφέρει ότι «Δεν μπορεί να μετέχει στην διαδικασία πλήρωσης θέσεως προϊσταμένου του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., κλάδος που δεν μετέχει στη διαγνωστική επιτροπή». Επίσης, εφόσον στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. αλλά και στις σχολικές μονάδες γενικής αγωγής έχουν συσταθεί με νέο νόμο ειδικές διαγνωστικές επιτροπές αξιολόγησης (ΕΔΕΑΥ)στις οποίες υποχρεωτικά συμμετέχει ο διευθυντής της σχολικής μονάδας (ο οποίος κάποιες φορές δυστυχώς δεν ανήκει στους κλάδους που αναφέρονται στο άρθρο 13, δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες, αλλά ο νόμος του έδινε ως τώρα το δικαίωμα συμμετοχής στις κρίσεις διευθυντών σχολικών μονάδων), θα πρέπει η ισχύς του άρθρου να επεκταθεί και στην τοποθέτηση των στελεχών της εκπαίδευσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., δηλαδή στους διευθυντές. Άρα και εκεί δεν θα πρέπει να έχει το δικαίωμα συμμετοχής άλλος κλάδος εκτός αυτών που αναφέρονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:52 | ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:50 | ΜΙΧΑΗΛ Σ

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:26 | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΙΡΓΙΝΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:15 | Βούλα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:07 | Βιβή Σταματούκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:06 | Αμανατιάδου Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:02 | Μαρία Χ.

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 19:52 | Αναστασία Χιδερίδου – Μανδαρή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:45 | Ηλίας Κίσας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ