1. Οι αισθητηριακές διαταραχές της όρασης και της ακοής, τα κινητικά ή άλλα σωματικά προβλήματα, καθώς και τα σοβαρά ή χρόνια προβλήματα υγείας, πιστοποιούνται με ιατρική γνωμάτευση από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας, η οποία αναφέρει το ποσοστό αναπηρίας και τη χρονική διάρκεια ισχύος της γνωμάτευσης. Οι μαθητές με διαταραχές όρασης ή ακοής μπορούν να απευθύνονται αντίστοιχα στις ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ) ή στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών (ΕΙΚ), για τη χορήγηση γνωματεύσεως.
2. Για τον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών και το σχεδιασμό του ΕΠΕ των μαθητών με διαταραχές όρασης ή ακοής, κινητικές αναπηρίες, χρόνια νοσήματα, ψυχικές διαταραχές, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, καθώς και όσων άλλων λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή, η οποία είναι δυνατόν να επηρεάσει τη μαθησιακή τους ικανότητα, απαιτείται η συνεργασία του ΚΕΔΔΥ με τις άλλες ιατρικές υπηρεσίες για να προτείνουν τις αναγκαίες εργονομικές διευθετήσεις με στόχο την καλύτερη πρόσβαση και παραμονή τους στους χώρους της εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που η διαγνωστική ομάδα έχει σαφείς ενδείξεις παιδικής κακοποίησης, απαιτείται συνεργασία του αρμόδιου ΚΕΔΔΥ με ιατρικές υπηρεσίες, με κοινωνικές και ψυχολογικές υπηρεσίες και με τις αρμόδιες δικαστικές αρχές. Το ανωτέρω εδάφιο αφορά και την ΕΔΕΑΥ.
3. Για τη διαμόρφωση του ΕΠΕ διατυπώνει τις απόψεις του και ο γονέας ή ο κηδεμόνας του μαθητή με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που προσκαλείται για το σκοπό αυτόν από τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς. Η άποψη του γονέα ή κηδεμόνα δεν είναι δεσμευτική.
4. Η Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ συγκροτείται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και αποτελείται από: 1) έναν σχολικό σύμβουλο ΕΑΕ ως πρόεδρο, 2) έναν σχολικό σύμβουλο γενικής εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας, 3) έναν ψυχολόγο κλάδου ΠΕ23, 4) έναν κοινωνικό λειτουργό κλάδου ΠΕ30 και 5) έναν εκπαιδευτικό ΕΑΕ της αντίστοιχης βαθμίδας αυξημένων προσόντων. Οι αποφάσεις της μπορούν να λαμβάνονται και κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή μπορεί εφόσον το κρίνει αναγκαίο να καλεί και οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα πριν την λήψη της απόφασης.
5. Οι Σχολικές μονάδες και οι επιτροπές εξετάσεων των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες υποχρεούνται να εφαρμόζουν τις γνωματεύσεις και τις προτάσεις, οι οποίες αναφέρονται στις αξιολογικές εκθέσεις, που συντάσσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες.
6. Στις επιτροπές που συγκροτούνται για την εξέταση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τις εισαγωγικές πανελλαδικές εξετάσεις, σύμφωνα με το εδάφιο α` της παραγράφου 3 του άρθρου 27 του π.δ. 60/2006 (ΦΕΚ 65 Α`), παρίσταται ο Σύμβουλος ΕΑΕ ή ο Προϊστάμενος του οικείου ΚΕΔΔΥ ή οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε αυτό, για την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, όταν τους ζητηθούν από την αρμόδια επιτροπή.
Στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ
1. Πέρσι, στο πολυνομοσχέδιο συντάχθηκε και το άρθρο 39. Το οποίο αναλύθηκε και διαχύθηκε στο κοινό από τους ΣΑΤΕΑ υποδεικνύοντας όλους τους κινδύνους. Οι ειδικότητες των ΕΔΕΑΥ θα πηγαίνουν από τα ΣΜΕΑΕ και σε άλλα σχολεία ώστε να αξιολογήσουν. Οι εκπαιδευτικοί Ε.Α.Ε. θα αφήνουν το τμήμα ένταξης και τα ΣΜΕΑΕ ώστε να αξιολογήσουν παιδιά σε άλλα σχολεία. Ποια η ποιότητα εκπαίδευσης και η ασφάλεια που θα παρέχουμε στα παιδιά μας????? Τα ΚΕΔΔΥ υποβαθμίζονται και έγιναν δευτεροβάθμιο όργανο. Και βέβαια ο νέος όρος της διαφοροποιημένης εκπαίδευσης θα ακουστεί πολύ ώστε να αναπληρώσει το παραπάνω κενό. Έτσι, με εντολές και υποδείξεις ο δάσκαλος της γενικής τάξης θα ασκεί διαφοροποιημένη εκπαίδευση σε κάθε παιδί με δυσκολία.
Μπορώ να σας μεταφέρω σε έναν ιδεατό κόσμο όπου όλα αυτά φαίνονται καταπληκτικά και καινοτόμα. Πάντοτε στηρίζαμε το πλαίσιο της συνεκπαίδευσης και της συνεργασίας των εκπαιδευτικών. Αλλά αυτό απαιτεί ένα σταθερό έδαφος και βέβαια ουσιαστικές και πρακτικές επιμορφώσεις σε όλους τους εκπαιδευτικούς!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ που 12 χρόνια τώρα στηρίζει πρώτα την εκπαίδευση των παιδιών μας.
στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Θα πρέπει να προσέξουμε και κάποιες γνωματεύσεις που δίνονται από το Κέντρο Ψυχικής Υγιενής. Θα λαμβάνονται υπόψιν; Αυτό πρέπει να ξεκαθαριστεί. Επίσης αν θα λαμβάνονται υπόψιν θα πρέπει να γράφεται ξεκάθαρα η φοίτηση ενός μαθητή σε τμήμα ένταξης και όχι μόνο συνεδρίες λογοθεραπείας ή εργοθεραπείας και να το δεχόμαστε
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Άρθρο 05, §4
Στον ισχύοντα νόμο για την Ειδική Αγωγή ( 3699/2008) ο λογοθεραπευτής συμμετέχει στην Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ, ενώ στο παρόν σχέδιο νόμου αυτό καταργείται δηλ ο λογοθεραπευτής δεν συμμετέχει στην επιτροπή η οποία καλείται να πάρει την οριστική απόφαση για το μέλλον του μαθητή. Η ειδικότητα του Λογοθεραπευτή κρίνεται αναγκαία τόσο στη διαφοροδιάγνωση όσο και στην υποστήριξη των μαθητών
“Η Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ συγκροτείται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και αποτελείται από: 1) έναν σχολικό σύμβουλο ΕΑΕ ως πρόεδρο, 2) έναν σχολικό σύμβουλο γενικής εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας, 3) έναν ψυχολόγο κλάδου ΠΕ23, 4) έναν κοινωνικό λειτουργό κλάδου ΠΕ30 και 5) έναν εκπαιδευτικό ΕΑΕ της αντίστοιχης βαθμίδας αυξημένων προσόντων και 6) έναν λογοθεραπευτή κλάδου ΠΕ21 ή ΠΕ26. Οι αποφάσεις της μπορούν να λαμβάνονται και κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή μπορεί εφόσον το κρίνει αναγκαίο να καλεί και οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα πριν την λήψη της απόφασης. “
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τη θέση των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Αξιότιμα μέλη της επιτροπής σύνταξης του νομοσχεδίου,
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Με εκτίμηση,
Πούλιου Αργυρώ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5:
Για τη διαδικασία της διάγνωσης πιστεύουμε ότι:- Οι γονείς θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται για διάγνωση και σε ΚΕΔΔΥ, ακόμη κι όταν δεν έχουν τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων και της ΕΔΕΑΥ του σχολείου που φοιτά το παιδί τους. – Ο ρόλος του γονέα στη διαδικασία διαγνωστικής και εκπαιδευτικής αξιολόγησης του παιδιού του από την ΕΔΕΑΥ είναι σημαντικός. Το σχολείο οφείλει να εξασφαλίσει τη σύμφωνη γνώμη του, να ενημερώνει το γονέα για τη διαδικασία, καθώς και να τον συμπεριλάβει ενεργά σε αυτή (μέσω και του κοινωνικού λειτουργού) προς όφελος του παιδιού.-Τέλος, θα πρέπει τόσο ο γονέας όσο και η σχολική μονάδα φοίτησης του μαθητή να έχουν τη δυνατότητα προσφυγής σε δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ σε περίπτωση σοβαρής ένστασης, αναφορικά με το σχολικό πλαίσιο φοίτησης που προτείνεται από το ΚΕΔΔΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ