Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου , μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει των οριστικών πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από τις αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

3.α. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕΕ, συντάσσονται στην πρωτοβάθμια ΕΕ δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50 και δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 και ένας πίνακας ανά κλάδο και  ειδικότητα στη Δευτεροβάθμια ΕΕ στην Κεντρική Υπηρεσία από τις Διευθύνσεις Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων .

β. Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων.

γ. Σε κάθε φάση πρόσληψης στην πρωτοβάθμια:

γα. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-71 ΕΕ και σε ποσοστό 5% επί των προσλήψεων, θα γίνεται από τους εκπαιδευτικούς κλάδου  ΠΕ 70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου.

γβ. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-61 ΕΕ και σε ποσοστό 30% για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου  ΠΕ-60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ.2.1 του παρόντος νόμου.

Τα παραπάνω ισχύουν  μόνο για όσους είναι κάτοχοι διδακτορικού – μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μέχρι και την δημοσίευση του παρόντος νόμου.  

4α. Στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με  την προϋπηρεσία και με την σειρά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. 

β. Στη συνέχεια ακολουθούν οι  έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παράγ 2.1,2 του παρόντος νόμου κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
γ. Στον πίνακα της Β/θμιας Εκπ/σης ΕΕ κατατάσσονται οι έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παρ.2.3 του παρόντος νόμου, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και των ειδικοτήτων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:       

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή μονάδα (0,5)  για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΕ, ή στη σχολική ψυχολογία,  έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.

ε) είναι κάτοχοι κύριας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, δύο (2) μονάδες

στ) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, μία (1) μονάδα.

ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην Ε.Ε. που υλοποιείται από εποπτευόμενο ίδρυμα του ΥΠΑΙΘ (Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό Κέντρο), μια (1) μονάδα.

 Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην Ε.Ε. πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
– να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την Ε.Ε. και αν πρόκειται για ερευνητικό κέντρο (εποπτευόμενο από το Υπουργείο Παιδείας),  να έχει εμπειρία στην ΕΕ μέσα από την υλοποίηση σχετικών εκπαιδευτικών έργων και δημοσιεύσεων καθώς και διεθνή αναγνώριση,
– η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΕ ή ΚΕΔΥ,
– τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ, τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
– τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από  διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ.

Το Δ.Σ. του ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων κατόπιν εισήγησης του γραφείου Γ΄ ειδικής εκπαίδευσης.
η) Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μισή (0,5) μονάδα.

Στις περιπτώσεις που υποψήφιος:

 1) είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος

2) είναι κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ),ε) και στ) δε μοριοδοτούνταιι το  ζ) και η)

3) ο κάτοχος των κριτηρίων ζ) και η) μοριοδοτείται άπαξ μόνο για  το ζ) του παρόντος άρθρου.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες.
iii) Κοινωνικά κριτήρια

α. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και μέχρι 80% ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τρεις (3) μονάδες.

β. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 80% και άνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τέσσερις (4) μονάδες.

γ. Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω,  τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.

Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας, που έχουν εκδοθεί πριν την 01-09-2011 από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των Νομαρχιών, της περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και εφ’ όσον έχει υποβληθεί αίτηση στο ΚΕΠΑ, γίνονται δεκτές για επ’ αόριστον χρήση εφ’ όσον πρόκειται για επ’ αόριστον γνωματεύσεις ή αλλιώς μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.

Μόνο για τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα οριζόμενα ποσοστά αναπηρίας του παρόντος άρθρου, μπορούν να μην χαρακτηρίζονται ως επ’ αόριστον.
δ. Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες.

ε. Η ύπαρξη τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με μία (1) μονάδα.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και άνω, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και όπως αυτός έχει τροποποιηθεί, τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου μόνο σε ΣΜΕΕ, Τ.Ε. και ΚΕΔΥ.

5. Επίσης εντάσσονται και κατατάσσονται στους παραπάνω πίνακες με προσόντα στην ΕΕ οι εκπαιδευτικοί  που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10)  διδακτικών μηνών στην ΕΕ.

6. Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα με προσόντα στην ΕΕ προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

7. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 ΕΕ και ΠΕ70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών των κλάδων  ΠΕ61 ΕΕ και ΠΕ60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου οι οποίοι:

 α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και

 β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους  ΠΕ61 Ε.Ε και ΠΕ 60, που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου αντίστοιχα.

8. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

Οι  κλάδοι και οι ειδικότητες  που διαθέτουν  Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια  σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία, προτάσσονται  στους πίνακες  κατάταξης .

9. Οι εκπαιδευτικοί ΕΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο(2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου γ).

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 21:23 | γιώτα

    Στηρίξτε τους απόφοιτους των τμημάτων ειδικής αγωγής. Είναι οι μόνοι ειδικευμένοι σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς 4 χρόνια σπουδάζουν το συγκεκριμένο αντικείμενο.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 21:22 | γιώτα

    Στηρίξτε τους απόφοιτους των βασικών πτυχίων, είναι οι μόνοι ειδικευμένοι σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς 4 χρόνια σπουδάζουν το συγκεκριμένο αντικείμενο.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 21:15 | ΒΛΑΣΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Μεγαλύτερη μοριοδότηση στους γονείς που έχουν παιδιά με αναπηρία + μετ/κό + σεμινάριο ++++++…… + ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ: ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 20:49 | lina

    Να επαναφέρετε την ποσόστωση σε τρίτεκνους. Αλλιώς να δώσετε περισσότερα μόρια στους τρίτεκνους.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 20:43 | dimitris

    στηριξτε μεταπτυχιακα! δεν χρειαζεται νομοσχεδιο ιδι υπαρχει – μονιμοι διορισμοι χρειαζονται – υπαρχουν θεσεις για ολους

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 20:34 | dimitris

    μεγαλη αδικια για αναπληρωτες με μεταπτυχιακο

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 20:11 | ioanna

    Να προτασσονται οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακα .Ειναι οι πλέον κατάλληλοι για τα τμήματα ένταξης.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:53 | Ε.Σ.

    Πως γινεται να υπάρχει ποσόστωση στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής όταν σε κανένα άλλο κλάδο στη χώρα μας δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Μιλάμε πάλι γι δυο μετρα και δυο σταθμά. Καλώς ή κακώς υπάρχουν δυο πανεπιστημιακά τμήματα στη χώρα για την πρωτοβάθμια οπότε και οι απόφοιτοι τους είναι αυτοί που πρέπει να προηγούνται στις προσλήψεις και οταν εξαντλούνται να έπονται οι υπόλοιποι. Ας πάψει πια η κοροιδια, τεσσερα χρόνια σπουδών σε όλη τη γκάμα της ειδικής αγωγής με πρακτικές και στα γενικά σχολεία δεν εξισώνονται με ενα χρόνο μεταπτυχιακό σε ένα συγκεκριμένο θέμα.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:47 | εμμανουελα

    σε τετοιες περιπτωσεις οπου οι δασκαλοι ερχονται σε επαφη με παιδια με ειδικα προβληματα αυτο που μετραει κυριως ειναι η ανθρωπινη υποσταση του εκαστοτε δασκαλου και οχι ο αριθμος των πτυχιων που εχει,γιατι οπως ελεγε και ο καθηγητης μου ο κ.Μιλτιαδης τα πτυχια copies κτωνται…
    Οποτε θεωρω οτι δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να αλλαξουμε την τρεχουσα διαταξη ετσι ωστε να αποφυγουμε τις επικειμενες αναταραξεις που ακολουθησουν!

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:39 | βαννα

    καλα τα μεταπτυχιακα αλλα νομιζω οτι τα ΠΕ71 πρεπει να προηγουνται

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:31 | Μαρία

    Είμαι καθηγήτρια Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Είναι λάθος ο συμψηφισμός διδακτορικού-μεταπτυχιακού καθώς είναι δύο διαφορετικά πτυχία. Το διδακτορικό πρέπει να προσμετράται ξεχωριστά από το μεταπτυχιακό.
    Νομίζω ότι πολύ σωστά προσθέσατε 1 μόριο στην δευτερεύουσα ειδική φυσική αγωγή που όπως προαναφέρθηκε είναι το ίδιο με την κύρια ειδικότητα ειδικής φυσικής αγωγής.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:30 | VANIHL

    ρε μαγκες μου ηρεμηστε λιγο…
    πειτε μου για ποιο λογο να αλλαξουμε την τωρινη κατασταση και να βαλουμε σε μπελαδες τοσους συναδελφους μας!!!
    …στηριξτε τους αποφοιτους ειδικης αγωγης φιλοι μου

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:24 | nikh

    μην υποτιματε ετσι τα πτυχια ειδικης αγωγης ρε παιδια!
    Σκεφτειται λιγακι και εμας…

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:16 | ΜΙΛΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

    Στηριξτε τα βασικα πτυχια ειδικης αγωγης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να προηγουνται οι ΠΕ71 στους πινακες ειδικης αγωγης.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:11 | Ελένη

    Είναι αδικία που δίνονται τόσα μόρια στους πολύτεκνους και στους τρίτεκνους και συνεχίζεται η μακροχρόνια αδικία που υπήρχε με την πρόταξη των πολυτέκνων και το 20% στις προσλήψεις των τριτέκνων εις βάρος άλλων. Με αυτό το σκεπτικό να μοριοδοτηθούν και όσες κοπέλες δεν μπορούν να κάνουν παιδιά και έχουν κάνει εξωσωματικές αλλά δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν.
    Επίσης, είναι αδικία να μην μετράει ξεχωριστά το διδακτορικό από το μεταπτυχιακό. Για να αποκτήσεις ένα ελληνικό διδακτορικό θέλεις το λιγότερο 4 χρόνια εντατικού διαβάσματος.
    Σας παρακαλώ να εξετάσετε προσεκτικά τα παραπάνω.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 19:07 | Άρης

    Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία;
    Είναι άραγε σε θέση όλοι οι εκπαιδευτικός με 70-80%αναπηρία να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις στο σχολικό περιβάλλον;; Πιστεύω ότι θα έπρεπε να βρεθεί μια άλλη θέση για να τοποθετηθούν, προκειμένου να μην δημιουργηθούν θέματα ασφάλειας των μαθητών.
    Οι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής είναι μια ειδικότητα. Η Ειδική Αγωγή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αγωγής και ο κάθε διαχωρισμός μπορεί να αποβεί μοιραίος για την εξέλιξη των μαθητών.
    Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό. Φαίνεται ότι κάποιοι στο υπουργείο εκτιμάνε τη δουλειά τόσων χρόνων. Θα ήταν καλό να αυξηθεί το 5% των δασκάλων.
    Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 18:46 | ΙΩΑΝΝΑ

    Τι σημαίνει δια βίου μάθηση;Ποιό είναι το νόημα του προσοντολογείου;Πως επιβραβεύεται αυτός που συνέχεια τρέχει και διαβάζει και πληρώνει και απο την τσέπη του (απο τα πολλά χρήματα που παίρνει σαν αναπληροτής που κάθε Σεπτέμβριο αν είναι τυχερός και προσληφθεί θέλει έξοδα μετακίνησης,προκαταβολές ενοικείων,ρεύματα, νερά, τηλέφωνα και ας είναι καλά οι γονείς,χώρια το άνχος και τις μετακομίσεις); Μοριοδοτόντας τα μισά απο αυτά που έχεις κάνει; Φυσικά και πρέπει να πάνε αθροιστικά όλα τα προσόντα του.Αν κάποιος έχει δύο μεταπτυχιακά, ένα στην ειδικότητα και ένα στην ειδική αγωγή και ετήσιο σεμινάριο και σεμινάριο 420 ωρών, γιατί θα πρέπει να μοριοδοτήται μόνο με 2 μόρια για το μεταπτυχιακό ΕΑ(μιλάω για ΕΕΠ),και κάποιος που έχει μόνο το ετήσιο σεμινάριο να παίρνει 1 μόριο,πως το βλέπεται είναι δίκαιο, έχουν τις ίδειες γνώσεις;Αναφέρεται στο αρ 24 παρ i $στ σελ42 τα κριτήρια που πρέπει να ισχύουν για να είναι πιστοποιημένη η ετήσια επιμόρφωση στην ΕΕ.Γιατί πουθενά δεν αναφέρονται τα κριτήρια που πρέπει να έχει το μεταπτυχιακό για να έχει συνάφεια με την ΕΕ; (έτσι κάθε ΠΥΣΣΕΠ κρίνει όπως θέλει τις συνάφειες).

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 18:02 | Μαρία

    Συμφωνώ απόλυτα με την ποσόστωση των ΠΕ 70.50 ωστόσο θα ζητούσα να αυξηθεί στο 30% όπως ισχύει και για τους νηπιαγωγούς. Γιατί αυτός ο διαχωρισμός;; Ή τουλάχιστον να παραμείνει ως έχει. Να υπενθυμίσω στους συναδέλφους ΠΕ71, οι οποίοι δυσανασχετούν για αυτή την ποσόστωση, ότι αν δεν υπήρχαμε εμείς, τα παιδάκια σε νησιά και Πελοπόννησο κτλ θα έμεναν χωρίς παράλληλη. Όπως είδαμε και στις φάσεις που έγιναν πολλοί από εσάς δεν κουνιέστε από το σπιτάκι σας και πόσο μάλλον νέοι απόφοιτοι χωρίς υποχρεώσεις. Αν λοιπόν σας ένοιαζε πραγματικά το καλό των μαθητών θα συμφωνούσατε με αυτή την ποσόστωση γιατί χωρίς να θέλω να σας ξαφνιάσω μαθητής με ειδικές ανάγκες υπάρχει και στο Αγαθονήσι, στη Λέρο, στο Γύθειο κτλ. όχι μόνο στη Θεσ/νίκη. Τι θα κάνουν λοιπόν αυτά τα παιδιά;;; Θα περιμένουν μέχρι το Δεκέμβριο για παράλληλη;; Φέτος έγινε η πρώτη φάση και δεν είχαν άτομα ΠΕ71 για απομακρυσμένες περιοχές. Δεν καταλαβαίνετε ότι ουσιαστικά αυτός είναι ο κύριος λόγος που βάζουν την ποσόστωση;; Μη φοβάστε οι ΠΕ 70.50 δεν σας τρώνε καλές θέσεις, στην ουσία τις τελευταίες παίρνουν, αυτές που ούτε καν ζητάτε. Κατά τα άλλα αγαπάτε τα παιδάκια…. μόνο βέβαια της κεντρικής Ελλάδας… για τα άλλα ούτε που μας νοιάζει…

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 17:59 | Μαρία

    Η ποσόστωση των ΠΕ 70,50 και 60,50 απαξιώνει 2 πανεπιστημιακά ιδρύματα καθώς και το λειτούργημα των εκπαιδευτικών που έχουν σπουδάσει συνειδητά πανω στον τομέα αυτο ! Πρόκειται για κατάφορη αδικία που πραγματοποιείται σε βάρος των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ 71 61.Ακόμα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας οτι υπάρχουν και εκπαιδευτικοί ΠΕ 71 61 με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές πανω στην ειδικη εκπαίδευση και σχολική ψυχολογία. Δεν ειναι ορθό να μοριοδοτειται η κατάρτηση εκπαιδευτικών άλλων κλάδων ενώ οι πλέον καταρτισμένοι πανω στην ειδικη εκπαιδευση με βασικό τίτλο σπουδών και επιπλέον κατάρτηση να κινδυνεύουν να χάσουν τη θέση εργασιας τους απο την ποσόστωση 5% 30% ! Τέλος θα ήθελα να επισημάνω την διευκρίνιση για τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολείων στην ειδικη αγωγη καθώς δεν προσμετρούνται ΜΟΝΟ στον πίνακα των εκπαιδευτικών ΠΕ71 61. Στα πλαίσια της ισονομίας ισοπολιτείας και αξιοκρατίας ζητάω το αυτονόητο κύριε Υπουργέ καμία διάκριση και διαφοροποίηση σε δικαιώματα και υποχρεώσεις του κλάδου μου ΠΕ 71 61 με τους υπόλοιπους κλάδους της εκπαίδευσης !

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 17:46 | ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Στον Κλάδο ΠΕ 02 Φιλολόγων εντάσσονται τα παρακάτω πτυχία: Πτυχίο Φιλοσοφικού Τμήματος Φιλοσοφικής Σχολής ή Πτυχίο Φιλολογίας ή Ελληνικής Φιλολογίας ή Ιστορίας και Αρχαιολογία ή Ιστορίας και Εθνολογίας ή Ιστορίας−Αρχαιολογίας−Κοινωνικής Ανθρωπολογίας με κατευθύνσεις Ιστορίας και Αρχαιολογίας ή Ιστορίας ή Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ή Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών ή Φιλοσοφίας, Πτυχίο Φιλοσοφίας ή Ιστορίας Αρχαιολογίας ή Κλασσικών Σπουδών ή Βυζαντινών και Νεοελληνικών Σπουδών.
    Όπως παρατηρείτε και μόνοι σας είναι διαφορετικά πτυχία και ποτέ δεν είπε κάποιος ότι επειδή έχεις πτυχίο νεοελληνικών σπουδών δεν μπορείς να διδάξεις αρχαία. Επιπλέον τώρα με τις αναθέσεις μαθημάτων και θεολόγοι διδάσκουν Ιστορία.
    Όλοι οι συνάδερφοι εντάσσονται στον ίδιο κλάδο και δεν προτάσσεται κάποιο πτυχίο έναντι του άλλου. Και στην ειδική εκπαίδευση θα μπορούσαμε να έχουμε όλους τους ικανούς να διδάξουν στην Ειδική με τα κριτήρια που θα θέσουμε (πτυχίο, μεταπτυχιακό, σεμινάριο, προϋπηρεσία κ.ο.κ.) και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση την προϋπηρεσία.
    Αν για παράδειγμα αύριο βγει ένα πτυχίο ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ μόνο αυτοί οι πτυχιούχοι θα έχουν το δικαίωμα να διδάσκουν σε αντίστοιχα σχολεία??? Από πότε η εξειδίκευση στην εκπαίδευση θεωρείται ΚΛΑΔΟΣ?? Από πότε ο εμπλουτισμός στις παιδαγωγικές μας γνώσεις θεωρείται ΚΛΑΔΟΣ?? Από πότε η 4ετής φοίτηση υποτιμά την πολυετή πιθανόν προϋπηρεσία??

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 16:55 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Να λαμβάνεται οπωσδήποτε υπόψη η επιτυχία ασεπ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,ακόμη ο βαθμός πτυχίου θα έπρεπε να πριμοδοτείται με περισσότερες μονάδες καθώς υπάρχει το φαινόμενο άτομα με βαθμό πτυχίου 5 να προηγούνται έναντι συναδέλφων επειδή πραγματοποίησαν το μεταπτυχιακό νωρίτερα χρονικά και πρόλαβαν και εργάστηκαν έστω και λίγο.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 16:35 | Φωτεινή

    Να μοριοδοτείται και η παλαιότητα του πτυχίου, αφού μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 16:33 | Κατερίνα Γ.

    Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως προκύπτει από τις εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5 χρόνια.(Πχ.4 χρόνια Καποδιστριακό παιδαγωγικό του οποίου το 1/5 των μαθημάτων είναι ειδικής αγωγής κ ψυχολογίας κ 10 τουλάχιστον επιπλέον μαθήματα ειδικής στο μεταπτυχιακό). Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία; Οι παράλληλες κ τα τμήματα ένταξης από τον πίνακα 70.50 κ 60.50.
    Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί βασικό πτυχίο βάσει του πίνακα; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε;
    Απαράδεκτο να πετιούνται έξω εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών με ένα ποσοστό 5%

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 16:25 | Κατερίνα Γ.

    Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5 χρόνια.(Πχ.4 χρόνια Καποδιστριακό παιδαγωγικό του οποίου το 1/5 των μαθημάτων είναι ειδικής αγωγής κ ψυχολογίας κ 10 τουλάχιστον επιπλέον μαθήματα ειδικής στο μεταπτυχιακό). Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία; Οι παράλληλες κ τα τμήματα ένταξης από τον πίνακα 70.50 κ 60.50.
    Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί
    βασικό πτυχίο βάσει του πίνακα; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Απαράδεκτο να πετιούνται έξω εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών με ένα ποσοστό 5%

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 15:53 | ΑΔ

    Τα σεμινάρια δεν αποτελούν τίτλο σπουδών και δε μοριοδοτούνται πουθενά αλλού παρά μόνο στην ΕΑ κάτι το οποίο πρέπει να σταματήσει. Κόπο έχουμε κάνει για πολλά στη ζωή μας, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πάρουμε μόρια για όλα! Εννοείται βέβαια ότι η αθροιστική μοριοδότηση μεταπτυχιακού και σεμιναρίου είναι απαράδεκτη και ορθά το Υπουργείο διόρθωσε το λάθος. Βλέπω όμως ότι κάποιοι συνάδελφοι «γλυκάθηκαν» που ανέβηκαν μερικές θέσεις φέτος και διεκδικούν αθροιστική μοριοδότηση λες και ο μεταπτυχιακός με σεμινάριο έχει περισσότερες γνώσεις από αυτόν χωρίς σεμινάριο…για να τρέξουν και οι υπόλοιποι για σεμινάριο, που αύριο ίσως βγει και άλλο καινούριο με περισσότερα μόρια…πλήρης απαξίωση των σπουδών μας αλλά και της προσπάθειας των Συλλόγων να κλείσει η βιομηχανία των σεμιναρίων..πολύ λυπηρό πραγματικά

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 15:53 | γιώτα

    Η παράγραφος γα, γβ δεν αντιμετωπίζει ισότιμα τους πε71 και πε61. Το μεγάλο ποσοστό 30% είναι μεγάλη αδικία για τους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής. Ζητάμε να ισχύσει και για τους νηπιαγωγούς το ποσοστό 5%.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 15:44 | αλεξία

    Οι απόφοιτοι του ΠΑΜΑΚ και του ΠΤΕΑ έχουν σπουδάσει 4 χρόνια την ειδική αγωγή κάνοντας πρακτική άσκηση σε ειδικά σχολεία. Είναι οι πιο εξειδικευμένοι στις περιπτώσεις αυτισμού, νοητική υστέρηση, τύφλωση και εγκεφαλική παράλυση. Ζητάμε το αυτονόητο, να προτάσσεται δηλαδή το βασικό πτυχίο.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 15:19 | μαρία

    Πως είναι δυνατόν να εξισώνεται τα 4 χρόνια σπουδών με το 1 χρόνο του μεταπτυχιακού; Το ποσοστό 30% των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό είναι πολύ μεγάλο και αδικεί τους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής που έχουν σπουδάσει το συγκεκριμένο αντικείμενο 4 χρόνια. Να ισχύσει στην ειδική αγωγή ότι και στην γενική δηλαδή πρόταξη του βασικού πτυχίου.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 14:36 | ΕΛΕΝΗ Κ.

    ΠΟΣΟΣΤΟ 30% ΓΙΑ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΜΟΝΟ 5% ΓΙΑ ΠΕ70.50;;; ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ;;ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ…ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 14:17 | παντελής

    Θεωρώ πως είναι επιβεβλημένο να συμψηφίζονται από το Υπουργείο, τα μόρια του μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή μαζί με κάποια μοριοδότηση(έστω συμβολική)του ετήσιου σεμιναρίου .Αποτελεί ,κατά τη γνώμη μου, αδικία το γεγονός της αποσυσχέτισης μεταπτυχιακού-σεμιναρίου ,καθώς η μία επιμόρφωση δεν αναιρεί την άλλη , αλλά αποτελεί προέκτασή της.Θα παρακαλούσα να εξετάσετε σοβαρά αυτή τη παράμετρο.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 14:09 | Δάφνη Κ.

    αν είναι δυνατόν! θεωρώ άδικο να προτάσονται άτομα δημοτικής και προσχολικής εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό, καθώς δεν κατέχουν τις ίδιες γνώσεις. και στην τελική αν κάτι τέτοιο συμβεί τότε να συμπεριλάβουν και εμάς – τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής- με τα ίδια ποσοστά σε δομές γενικής αγωγής. Να υπενθυμίσω πως εμείς στο 3ο έτος έχουμε κάνει πρακτική και σε γενικές τάξεις.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 12:12 | Αγαπη

    Οσον αφορά τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία θα πρέπει να φύγει ο αποκλεισμός που έχουνε απο τη παράλληλη στήριξη, το ποσοστό 10% που τους δίνεται να γίνει 20% και το 5% της γενικής αγωγής να γίνει 10%. Επίσης θα πρέπει να δίνεται ανάλογο ποσοστό και στο ΕΕΠ/ΕΒΠ με αναπηρία.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 12:04 | Χριστίνα

    Είμαι εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Η μοριοδότηση της Δευτερευούσας Ειδικότητας Ειδικής Φυσικής Αγωγής είναι πολύ σωστή και αναγκαία καθώς διδάσκονταν δύο εξάμηνα και είχε κοινά μαθήματα με την Κύρια Ειδικότητα Ειδικής Φυσικής Αγωγής που και αυτή διδάσκονταν σε δύο εξάμηνα.
    Επιπλέον, το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό πρέπει να μοριοδοτούνται ξεχωριστά (6+4=10) και όχι αθροιστικά γιατί τα δύο μόρια που δίνει μ’ αυτόν τον τρόπο η μοριοδότηση είναι λίγα. Με αυτόν τον τρόπο υποτιμάται ο τίτλος του διδακτορικού που θεωρείται ανώτατος από όλους τους τίτλους.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 12:03 | giannis

    Να επαναφέρετε την ποσόστωση των τριτέκνων.Διαφορετικά να τους πριμοδοτήσετε με παραπάνω μόρια για την αποκατάσταση της αδικίας.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 11:20 | Κ π

    θα πρέπει να προτάσσονται ξεκάθαρα οι ΠΕ71, τα τέσσεερα χρόνια σπουδών μέσα από τα οποία πήραμε γνώσεις δεν συγκρίνονται με αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακά. καμία ποσόστοση να μην μεσολαβεί

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 11:08 | katerina..

    Η τροποποίηση σχετικά με τη μη μοριοδότηση εκπαιδευτικών (ΠΕ.71) με σκλήρυνση κατά πλάκας, μεσογειακή αναιμία κ.α, που δεν έχουμε το 67% και άνω και μάλιστα επ’ αόριστον είναι άδικη. Γιατί γνωρίζετε πως εμείς δεν μπορούμε να έχουμε τέτοιο ποσοστό αναπηρίας, γιατί το ΚΕΠΑ δεν δίνει το ποσοστό αυτό στηριζόμενο στο ότι η ασθένεια μπορεί να επιδεινώνεται ή όχι στο πέρασμα του χρόνου. Αποτέλεσμα είναι να αδυνατούμε να δηλώνουμε μακρινές περιοχές λόγω του σοβαρού προβλήματος υγείας μας, το οποίο δεν αναγνωρίζεται, καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε την ανεργία. Προτείνω την επαναφορά του σχετικού άρθρου από τον προηγούμενο νόμο ειδικής αγωγής, όπου όλοι εμείς προτασσόμασταν στον πίνακα Β.

    Σας ευχαριστώ.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 10:18 | Χριστίνα Στασινοπούλου

    Η παράγραφοι γ, γα και γβ δεν αντιμετωπίζουν ισότιμα τους δασκάλους (ΠΕ70) και τους νηπιαγωγούς (ΠΕ60), κάτι το οποίο έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 4 του Συντάγματος περί ισότητας. Προς τι η διακριτική μεταχείριση;

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 10:13 | Γρηγόρης

    Με ποιά προϋπόθεση και με ποιό επιστημονικό υπόβαθρο οι κατέχοντες μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη Σχολική ψυχολογία, δύνανται να ανταποκριθούν διδακτικά στη μαθησιακή διαδικασία μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες; Ποιά συγκεκριμένα: Τα διδακτικά αντικείμενα που διαπραγματεύεται η σχολική ψυχολογία ανταποκρίνονται στη διδασκαλία γνώσεων και δεξιοτήτων μαθητή με πολλάπλές αναπηρίες; (π.χ εγκεφαλική παράλυση, σπαστική τετραπληγία και διαταραχές συμπεριφοράς αυτιστικού φάσματος).
    Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει η «κολυμβήθρα του Σιλωάμ» για οποιαδήποτε ειδικότητα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό. Χρειάζεται προσεκτική επιλογή των προσόντων που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να τα χρησιμοποιούν σωστά στην παιδαγωγική και διδακτική διαδικασία της «Ειδικής παιδαγωγικής».

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 10:06 | Άλέξης Τ.

    Στηρίξτε τα βασικά πτυχία ειδικής αγωγής! Δώστε ένα τέλος σε αυτή την αδικία.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 10:01 | νατασα

    Στηρίξτε τα βασικά πτυχία ειδικής αγωγής. Μην υποτιμάτε 4 χρόνια σπουδών στην ειδική αγωγή. Αν συνεχιστεί αυτή η κατασταση, τα τμηματα ειδικής αγωγής δε θα έχουν λόγω ύπαρξης αφου οι νέοι απόφοιτοι θα μένουν εκτος προσλήψεων και τη θέση τους θα παίρνουν μεταπτυχιακά 1-2 χρόνων αμφιβόλου ποιότητας.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 08:53 | ιωάννα

    Είναι μεγάλη αδικία η ύπαρξη ποσοστών στην πρωτοβάθμια. Δεν είναι δυνατόν τα τέσσερα χρόνια σπουδών να εξισώνονται με το 1 χρόνο του μεταπτυχιακού. Σας ζητώ να αποκαταστήσετε αυτή την αδικία.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 07:54 | ιωάννα

    Είναι πολύ μεγάλη αδικία να υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά προσλήψεων για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας (30% και 5%) Τα επόμενα χρόνια θα αποφοιτούν μεγάλος αριθμός νηπιαγωγών ειδικής αγωγής.Το ποσοστό 30% είναι πολύ μεγάλο και θα οδηγήσει τους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής οι οποίοι έχουν σπουδάσει 4 χρόνια την ειδική αγωγή και όχι 1 εκτός των ειδικών σχολείων. Ζητάμε το αυτονόητο, να ισχύουν τα ίδια ποσοστά σε όλους τους εκπαιδευτικούς και να προτάσσονται οι κάτοχοι του βασικού πτυχίου.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 00:55 | Γιάννης

    Προτείνεται η μοριοδότηση μεταπτυχιακού και σεμιναρίου να ισχύει και για τα δύο. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν πραγματοποιήσει επιτυχώς και τα δύο, έχουν αποκτήσει γνώσεις και από τα δύο (η πρακτική άσκηση δεν είναι απαραίτητη για την απόκτηση του μεταπτυχιακού), τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν για την καλύτερη διδασκαλία. Είναι άδικο επομένως η μοριοδότηση μόνο του ανωτέρου.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 00:46 | thomas

    Το ποσοστό 30% για τουσ αναπληρωτές ΠΕ 60.50 ειναι πολύ μικρό και πρέπει να αυξηθεί.Οι νηπιαγωγοί ΠΕ 61 ειναι ελάχιστοι και έτσι και αλλοιώσ θα διορίζονται ολοι για πολλά χρόνια .

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 22:48 | φιλιτσα

    Στηριξτε τα βασικα πτυχια ειδικης αγωγης

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 22:18 | Χριστίνα

    Να επαναφέρετε την ποσόστωση σε τρίτεκνους. Αλλιώς να μοριοδοτήσετε πιο πολύ τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους..

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 22:14 | Αλέκος Πανουτσόπουλος

    Παρακαλώ μετρείστε αθροιστικά τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια.

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 22:10 | κατερινα μπλετσα

    Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων. έχoυν δεν έχουν γνώσεις ειδικης εκπαιδευσης?προσόν δηλ η προσωπική/βιωματική αναπηρία.απο που και ωσπού?
    ένας εκπαιδευτικός με αναπηρία χωρίς καμία γνώση εε, έχει την αυτόματη ικανότητα να αντιμετωπίσει πχ έναν μαθητη με δυσαναγνωσία????????

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 22:01 | κατερινα μπλετσα

    Η ειδική εκπαίδευση δεν πρέπει να σταματά στο Δημοτικό.ο,τι έμαθαν έμαθαν?τι διακρίσεις είναι αυτές?Η ειδική εκπαίδευση Η ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι ουσιαστική, ισότιμη και όχι κατ’ επίφαση

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 21:37 | ΜΖ

    Στην περίπτωση που ο υποψήφιος είναι κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ),ε) και στ) δε μοριοδοτούνταιι το ζ) και η)
    Υπάρχει ασάφεια εδώ. Δεν ξέρω αν έγινε σκόπιμα αλλά θα πρέπει να αλλάξει η διατύπωση. Όταν λέμε κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ),ε) και στ) μιλάμε για τον κάτοχο και των ΤΕΣΣΑΡΩΝ αυτών κριτηρίων ή ΕΝΟΣ εξ αυτών?? Η διατύπωση σηκώνει παρερμηνείες και αν ισχύει το 2ο (που είναι και το πιο λογικό) θα έπρεπε να λέει κάτοχος των κριτηρίων β)ή γ)ή δ)ή ε) ή στ. Να διευκρινιστεί διότι θα υπάρξουν προβλήματα.