Άρθρο 19: Σύσταση νέων κλάδων εκπαιδευτικών Ε.Ε. και Ε.Ε.Π
- 148 ΣχόλιαΆρθρο 01:Έννοιες – Σκοπός
- 128 ΣχόλιαΆρθρο 02: Οργάνωση και στόχοι της Ε.Ε.
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 03: Μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- 155 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς
- 117 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διαδικασία διάγνωσης
- 185 ΣχόλιαΆρθρο 06: Φοίτηση
- 96 ΣχόλιαΆρθρο 07: Θέματα μαθητών με κώφωση, τύφλωση και αυτισμό
- 66 ΣχόλιαΆρθρο 08: Προσβάσιμα Διδακτικά Βιβλία
- 159 ΣχόλιαΆρθρο 09: Σχολικές μονάδες
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 10: Αποτύπωση Στοιχείων ΕΕ
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 11: Εποπτεία σχολικών μονάδων
- 85 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διοίκηση ΣΜΕΕ
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΥ
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 14: Επιλογή Σχολικών Συμβούλων ΕΕ και Συμβούλων ΕΕΠ
- 78 ΣχόλιαΆρθρο 15: Θέματα οργάνωσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 16: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 19: Σύσταση νέων κλάδων εκπαιδευτικών Ε.Ε. και Ε.Ε.Π
- 180 ΣχόλιαΆρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Ε.)
- 166 ΣχόλιαΆρθρο 21: Διορισμοί εκπαιδευτικών Ε.Ε. Υπηρεσιακές μεταβολές
- 555 ΣχόλιαΆρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 23: Τυπικά Προσόντα Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές ΕΕΠ .
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 25: Διορισμοί ΕΒΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 26: Υπηρεσιακά Συμβούλια
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 27: Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 28: Αμοιβές, επιδόματα, δαπάνες μετακίνησης
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ίδρυση ΣΜΕΕ στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 30: Υπαγωγή σχολικών μονάδων Ειδικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Ιδρύματος Προστασίας Απροσαρμόστων Παίδων Κρήτης στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 31: Θέματα Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 32: ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 33:
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 34: Εξουσιοδοτικές Διατάξεις
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 35: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 36: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Δεκεμβρίου 2014, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Δεκεμβρίου 2014, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
51 Σχόλια 3565 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.