1. Ειδική Εκπαίδευση είναι το σύνολο των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών στους μαθητές με αναπηρία και διαπιστωμένες εκπαιδευτικές ανάγκες ή στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο των προβλέψεων του άρθρου 24 – Εκπαίδευση της Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία (ν. 4074/2012) ΦΕΚ 88Α΄). Η πολιτεία υποχρεούται να κατοχυρώνει και να αναβαθμίζει διαρκώς τον υποχρεωτικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης για την παροχή δωρεάν δημόσιας γενικής και ειδικής εκπαίδευσης στα άτομα με αναπηρία όλων των ηλικιών και για όλα τα στάδια και τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
2. Όπου στη νομοθεσία αναφέρεται ο όρος «ειδική αγωγή» αντικαθίσταται με τον όρο «ειδική εκπαίδευση».
3. Όλες οι ρυθμίσεις του παρόντος νόμου αναφέρονται σε άτομα με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εκτός εάν στο κείμενο του νόμου ορίζεται διαφορετικά.
4. 5. Υποστηρικτική Τεχνολογία (ΥΤ) είναι κάθε συσκευή, εξοπλισμός, μέσο ή υλικό και λογισμικό πληροφορικής που χρησιμοποιείται για την επαύξηση, διατήρηση ή βελτίωση της λειτουργικής ικανότητας ενός μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Υπηρεσία Υποστηρικτικών Τεχνολογιών είναι κάθε υπηρεσία η οποία παρέχει άμεση βοήθεια στον μαθητή στην επιλογή και στην χρήση των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών.
Υποστηρικτικές μορφές Ζωντανής Βοήθειας, συμπεριλαμβανομένων οδηγών, αναγνωστών και επαγγελματιών εκπαιδευτικών διερμηνέων της Ελληνικής νοηματικής γλώσσας για να διευκολύνουν την πρόσβαση ενός μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο στα κτίρια και τον εξοπλισμό όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία εν γένει.
5. Καθολική Σχεδίαση ή Σχεδίαση για Όλους είναι ο συστηματικός τρόπος σχεδίασης και παροχής εκπαιδευτικών μέσων και υπηρεσιών ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μαθητές στη μέγιστη δυνατή έκταση των λειτουργικών δυνατοτήτων τους. Η Καθολική Σχεδίαση περιλαμβάνει εκπαιδευτικά μέσα και υπηρεσίες που είναι: α) άμεσα προσβάσιμα από μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (χωρίς να αποκλείονται υποστηρικτικές τεχνολογίες όπου αυτό απαιτείται) και β) συμβατά ως προς τη διαλειτουργικότητά τους με τις Υποστηρικτικές Τεχνολογίες.
6. Καθολική Σχεδίαση για Μάθηση είναι το επιστημονικό πλαίσιο της εκπαιδευτικής πρακτικής το οποίο: α) παρέχει ευελιξία στους τρόπους παρουσίασης των εκπαιδευτικών πληροφοριών, στους τρόπους που οι μαθητές αποκρίνονται ή επιδεικνύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και στους τρόπους εμπλοκής τους στη διαδικασία της μάθησης και β) μειώνει τα εμπόδια στη διδασκαλία, παρέχει κατάλληλη υποβοήθηση, διευκολύνσεις και προκλήσεις και υποστηρίζει την επίτευξη υψηλών προσδοκιών για όλους τους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηριζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνω με θεσεις ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ .-
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Μιλάτε για καθολική σχεδίαση και σχεδίαση για όλους, ενώ την ειδική εκπαίδευση την αντιμετωπίζετε μόνο με αριθμούς! Μεγαλώνετε τα τμήματα των μαθητών και μειώνεται τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Αυτή δεν είναι ποιοτική αντιμετώπιση και σχεδίαση! Να γίνει μια σχεδίαση με παιδαγωγικά κριτήρια αυστηρά με τη βοήθεια της ακαδημαϊκής κοινότητας. Αναφέρετε παροχή ειδικής εκπαίδευσης σε όλα τα στάδια και τις βαθμίδες και το παρόν σχέδιο δεν περιλαμβάνει κανένα εδάφιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θα μπορούσατε τουλάχιστον να συμπεριλάβετε ότι οι φοιτητές με γνωμάτευση για προφορική εξέταση είναι υποχρεωτικό να εξετάζονται προφορικά και στις δομές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δε σας στοιχίζει τίποτα! Αυτή τη στιγμή αυτό έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καθηγητή!! Πολύ απλά μπορείτε να το κατακτήσετε υποχρεωτικό!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Όπως παρατήρησαν πολλοί φορείς, σύλλογοι και σωματεία έτσι και κατά τη γνώμη μου, το άρθρο αυτό έχει αρκετές αδυναμίες. Αυτό που θα ήθελα να αναφέρω είναι πως συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις το Σ.Α.Τ.Ε.Α. και τις θέσεις του Π.Τ.Ε.Α. ειδικά στην αναφορά που κάνει για τον θεσμό της συνεκπαίδευσης (Παράλληλη Στήριξη). Επίσης θα ήθελα να αναφέρω και την στήριξη μου στις θέσεις της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδας και της κ. Ρένας Καλλέργη.
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Στηρίζω τις θέσεις του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
Συμφωνώ και στηρίζω με τις απόψεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.!!!!!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής
Κάθε κοινωνία οφείλει να αντιμετωπίζει ισότιμα τον κάθε πολίτη προσφέροντας του ίσες ευκαιρίες μάθησης ώστε να ενταχθεί στον κοινωνικό σύνολο αξιοποιώντας την προσωπική του αξία. Στα ΑμεΑ και στους μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δεν προσφέρονται οι ίδιες δυνατότητες εκπαίδευσης καθώς στις περισσότερες περιοχές δεν υπάρχουν σχολικές μονάδες Ειδικής Εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς μετά το Δημοτικό να μην έχουν την απαιτούμενη στήριξη για την συνέχιση της εκπαίδευσης τους. Έχοντας ως αρχή την εξασφάλιση από το κράτος της παροχής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές της χώρας.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την ενσωμάτωση στον νόμο άρθρου που να προβλέπει την δημιουργία σχολικών μονάδων ειδικής εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης σε κάθε νομό. Ειδικό Γυμνάσιο & Λύκειο σε κάθε νομό της χώρας.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την πρόβλεψη στον υπο διαμόρφωση νόμο, της ίδρυσης τμήματος ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την ίδρυση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων. Η ισχύουσα νομοθεσία αφηνει την ίδρυση του τ.ε. στην καλη προαίρεση του εκαστωτε διευθυντή και συλλογου καθηγητων, που σε αρκετές περιπτώσεις δεν υπάρχει.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ προσλήψεις καθηγητών ΕΕ με διαδικασίες ΑΣΕΠ.»
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Πρώτον, ο ορισμός είναι ελλιπής.
Δεύτερον, εφόσον το άρθρο έχει τίτλο Έννοιες – ΣΚΟΠΟΣ, είναι απαραίτητο (επιτέλους) να δεσμευτεί η πολιτεία για τη στάση, το καθήκον και τους σκοπούς της απέναντι σε όλες αυτές τις έννοιες.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνω με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ