Για την κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζονται Κύριοι και Επικουρικοί πίνακες κατάταξης, στους οποίους εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των προβλεπομένων από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδων, με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,
δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής,
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α και β, κύρια ειδικότητα της υποπερίπτωσης εε, της περ. β, της παρ. 1, του άρθρου 16 του ν. 3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 2 του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159)
στ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.
2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες :
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ.
γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Όπως γράφουν πολλοί, η σημερινή τροπολογία τους δικαιώνει, καθώς προτάσσει στους πίνακες των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής όσους έχουν μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή ή στην Σχολική Ψυχολογία ακολουθώντας αυτοί, που το βασικό τους πτυχίο ΕΙΝΑΙ στην Ειδική Αγωγή.
Βλέποντάς το από την άποψη του κύρους ενός πτυχίου θα μπορούσε να συμφωνήσει κάνεις, καθώς πρακτικά, το μεταπτυχιακό είναι ανώτερο από το προπτυχιακό.
Ωστόσο ελλοχεύει η εξής απορία. Πως γίνεται κάποιος με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάει και εργασιακά δικαιώματα στον κλάδο του μεταπτυχιακού; Δηλαδή ένας Πολιτικός Μηχανικός αν κάνει μεταπτυχιακό στους Μηχανολόγους Μηχανικούς θα αποκτήσει και την ιδιότητα του Μηχανολόγου Μηχανικού;
Η απάντηση είναι προφανώς ΌΧΙ, καθώς ο καθένας έχει αφιερώσει αρκετά χρόνια πάνω στο πτυχίο του, στην ειδικότητά του και δεν γίνεται με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάς τόσες γνώσεις. Ωστόσο και πάλι θα υπάρξουν και αρκετοί που θα πούνε ότι δεν είναι σωστή η σύγκριση σου, καθώς στη περίπτωσή μας ο γενικός κλάδος είναι το Παιδαγωγικό και η Ειδική Αγωγή είναι μια εξειδίκευση σε αυτόν, άρα δεν είναι λάθος το όλο σκεπτικό.
Παρόλα αυτά θα φέρω το εξής παράδειγμα: Σπουδάζεις 6 χρόνια Ιατρική και παίρνεις έπειτα ειδικότητα. Γιατί δεν μπορείς να πάρεις ειδικότητα Οδοντιάτρου; Προφανώς γιατί υπάρχει ξεχωριστή σχολή Οδοντιατρικής. Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι από την στιγμή που υπάρχει ξεχωριστή σχολή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης δεν θα έπρεπε να μπορεί κανείς με ένα μεταπτυχιακό να αποκτάει τα εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων της σχολής πολλώ μάλλον την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού. Αν δεν τους αρέσει η Ειδική Αγωγή έτσι όπως είναι, να κλείσουν τις σχολές και όσοι θέλουν, να κάνουν μεταπτυχιακό, έτσι ώστε να μη γίνεται το μπάχαλο του οποίου θεατές είμαστε όλοι τις τελευταίες ημέρες.
Κλείνοντας θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα:
• Είναι όλα τα μεταπτυχιακά νόμιμα; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει σοβαρός και αξιοκρατικός έλεγχος σε αυτά του εσωτερικού και ειδικότερα, εξετάσεις σε αυτά του εξωτερικού; Διότι πολλά ακούγονται για πληρωμένα μεταπτυχιακά εξωτερικού, βλέπε Ιταλία, Βουλγαρία, Κύπρο κτλ.
• Γιατί οι δάσκαλοι της γενικής είναι και στους δυο πίνακες (ειδικής και γενικής); Ισχύει μήπως το, όπου μας κάτσει να βολευτούμε;
Αναλογιστείτε και αξιολογείστε σκέψεις, λόγια και πράξεις.
Στηρίζω την πρόταση. Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της λογικής της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδίκευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις. Οι πίνακες μας μετά από αυτή την Τροπολογία θα διαμορφώνονται με κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ισχύουν στις μεταθέσεις των μονίμων!
Όλοι οι εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζονται ισότιμα από την παρούσα ηγεσία του ΥΠΕΘ και όχι ως προϊόντα με ημερομηνία λήξης όπως έπραξε η παρελθούσα ηγεσία το 2014 προς ικανοποίηση συντεχνιών!!!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!! Επιτέλους ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με o,τι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.
Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Συμφωνώ με την υπουργική απόφαση!
Κάποιοι έχουμε θυσιάσει χρόνο, χρήματα και πολύ προσπάθεια προκειμένου να αποκτήσουμε μια επαρκη και ολοκληρωμένη γνώση και να γίνουμε αποδοτικότεροι στην εργασία μας! Κατέχουμε τόσο το πτυχίο της γενικής εκπαίδευσης όσο και μεταπτυχιακό στην ειδική εκπαίδευση και σαφώς το μεταπτυχιακό είναι ανώτερο του προπτυχιακού.Άλλωστε όπως αναφέρει κάποια συνάδελφος παραπάνω, για γίνεις γιατρός καρδιολόγος σπουδάζεις πρώτα γενική ιατρική. Έχουμε τις βάσεις, έχουμε τις γνώσεις, έχουμε παρακολουθήσει αξιόλογα μεταπτυχιακά προγράμματα,
Θεωρώ δίκαιο λοιπόν το να προσμετρούνται τα επιπρόσθεντα προσόντα. Συνυπογραφω την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ο ίδιος ο κύριος Γαβρόγλου πριν μερικές μέρες επισήμανε ότι πολλοί έχουν κάνει μεταπτυχιακά αμφιβόλου ποίοτητας στην Ειδική Αγωγή αναφερόμενος στα μεταπτυχιακά της Λευκωσίας Και Ιταλίας…τώρα αντί να τα αξιολογεί τα μοριοδοτεί; Με τη παρούσα υπουργική απόφαση τα Ελληνικά Πανεπιστήμια υποβαθμίζονται και ταπεινώνονται. Τα βασικά πτυχία πρέπει να προτάσσονται όπως ακριβώς και σε όλους τους άλλους κλάδους. Διαφορετικά να καταργηθούν οι σχολές Ειδικής Αγωγής εφόσον πλέον δε προσφέρουν τις γνώσεις που προσφέρει ένα μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως… ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΩΡΑ. ΠΡΟΤΑΞΗ ΠΕ71-61. Αλλιώς κλείστε τα πανεπιστήμια ειδικης αγωγης
Η υπουργική απόφαση που υποβαθμίζει και απαξιώνει το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής πρέπει να αποσυρθεί άμεσα. Οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πρέπει να προτάσσονται αυτών με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, καθώς τα 4 έτη βασικών σπουδών στην ειδική αγωγή δεν ισοτιμούν με τα 2 έτη του μεταπτυχιακού.
Είμαι εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής (απόφοιτος του ΠΑ.ΜΑΚ)με 3 χρόνια προϋπηρεσία. Πρώτον με απλά μαθηματικά μπορούμε να καταλάβουμε οτι μοριοδοτώντας με 0,25 μόρια τον κάθε μήνα προυπήρεσίας, με 4 μήνες περισσότερης προϋπηρεσίας ένας εκπαιδευτικός γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό φτάνει τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής (αφού ο πρώτος έχει 4 μόρια και ο δευτερος 5 μόρια). Συνεπώς πιστεύετε οτι 4 μήνες περισσότερης προϋπηρεσίας και ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (δεν θα κρίνουν την αξία πολλών μεταπτυχιακών και το πως αυτά εξασφαλίστηκαν, γιατί θα ξεφύγει το θέμα)είναι ικανά να διαγράψουν 4 χρόνια εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή. Δεν διατείνομαι οτι τα τμήματα ειδικής αγωγής είναι πλήρη όσον αφορά τον οδηγό σπουδών αλλά δεν νομίζω να υπάρχει παιδαγωγικό τμήμα στην Ελλάδα χωρίς παραλήψεις και αδυναμίες. Η κυβέρνηση μας λέει δηλαδή οτι 4 μήνες περισσότερης προϋπηρεσίας και ένα μεταπτυχιακό είναι ικανά να διαγράψουν 4 χρόνια εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή;;; Αν πιστεύετε οτι ισχύει αυτό, μιλήστε καλύτερα με ειλικρίνια και πείτε οτι σκοπεύεται να κλείσετε τα δύο αυτά τμήματά, γιατί με αυτήν την τροπολογία στο κλείσιμο τα οδηγείτε. Και επειδή πολλοί συνάδελφοι ΠΕ 70 με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή μιλούν για τις επιπλέον σπουδές τους οι οποίες και πρέπει να αναγνωρίζονται, οι μεταπτυχιακές σπουδές των ΠΕ 71 πού και πώς αναγνωρίζονται;;;
Πέρα λοιπόν απο το συμφέρον του καθενός και τις πολιτικές της εκάστοτε κυβέρνησης, θα πρέπει να υπάρξει λογική κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα. Δεν είναι σωστό ούτε να παραμερίζονται οι εκπαιδευτικοί με τα μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή αλλά ούτε και να απαξιώνονται πτυχία και εκπαίδευση 4 ετών.
Το ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟΤΕΡΟ όλων, θα ήταν να δίνεται πολύ μεγαλύτερη μοριοδότηση στο βασικό πτυχίο και μικρότερη μοριοδότηση στον κάθε μήνα προϋπηρεσίας. Έτσι ούτε οι συνάδελφοι ΠΕ 70.50 με μεγάλη προυπηρεσία στην ειδική αγωγή δεν θα κινδύνευουν να χάσουν την εργασία τους καθώς δεν θα μπορούσαν να τους προσπεράσουν οι νέοι απόφοιτοι, αλλά και τα πτυχία και η εκπαίδευση των ΠΕ 71 θα αναγνωρίζονται και θα έχουν την αξία που τους πρέπει…
Είναι εξαιρετικά άδικο το γεγονός να καταργείται η πρόταξη των ΠΕ 61 -71, οι οποίοι κατέχουν ΒΑΣΙΚΟ 4ΕΤΕΣ(!!!) ΠΤΥΧΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ στο τομέα της ειδικής αγωγής. Άδικο για τα ίδια τα παιδιά, τους γονείς και τέλος για τους ίδιους. Η ειδική αγωγη απαιτεί συγκεκριμένη κατάρτιση και είναι καιρός πια να σταματήσουν οι άστοχοι πειραματισμοί και η υποβαθμιση της.
ΠΡΟΤΑΞΗ ΣΕ ΠΕ 61-71!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ..ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ!
Επιτέλους δικαίωση. Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μέχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται και τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Στηρίζω την πρόταση.
Η ειδική αγωγή ειναι προέκταση της γενικής. Θεωρώ ότι μελετάς την τυπική ανάπτυξη και κατόπιν μπορείς να αντιληφθείς τυχόν αποκλέισεις από αυτήν. Είμαι νηπιαγωγός με κατεύθυνση την ειδική αγωγή και διετές μεταπτυχιακο. Φέτος δουλεύω ως παράλληλη στήριξη σε ένα νηπιαγωγείο, που με βάση το νόμο σημαίνει συνεκπαίδευση. Δηλαδή, είμαι νηπιαγωγός της τάξης και παράλληλα παρέχω βοήθεια μέσω προγραμμάτων παρέμβασης σε εξατομικευμένο επίπεδο ή σε επίπεδο μικρής ομάδας σε ένα συγκεκριμένο παιδί. Θεωρώ με βάση την πρόοδο του παιδιού μου, αλλά και την χρησιμοποίηση του υλικού παρέμβασης μου από όλα τα παιδιά, πώς είμαι κατάλληλη να εργάζομαι ως νηπιαγωγός (που είναι το πρώτο πτυχίο μου) παράλληλης στήριξης (που είναι το μεταπτυχιακό μου).
Τέλος, θεωρώ άδικο το προβάδισμα που είχαν ως τώρα οι εκπαιδευτικοί του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ. Η εν λόγω πρόταση αμβλύνει τις αδικίες μεταξύ των εκπαιδευτικών.
θεωρώ πως ο πόλεμος των προσόντων των αναπληρωτών πρέπει να σταματήσει. Να τεθούν σταθερά κριτήρια από εδώ και στο εξής και να μην συμβαίνουν συνεχώς αιφνιδιαστικές αλλαγές.
Ως προς τη μοριοδότηση θεωρώ υπερβολικά τα μόρια των κοινωνικών κριτηρίων, δεν μπορεί να ειναι 7 για τον πολύτεκνο και 7 για τον κάτοχο διδακτορικού..Ας μοριοδοτείται ο πολύτεκνος στην τοποθέτηση του σε βολικό σχολείο για να φροντίζει την οικογένεια του. Ας μην καταλήξει η κοινωνική πολιτική σε κοινωνικό ρατσισμό εις βάρος των ανύπαντρων, κλπ
Το πραγματικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η διάθεση των μονίμων χωρίς ειδίκευση/κατάρτιση στην ειδική αγωγή με μοναδικό προσόν την υπεραριθμία τους.
Επειδή υπάρχουν πολλές φωνές διαμαρυρίας-δυστυχώς οι περισσότερες μόνο για τα εργασιακά δικαιώματα- και με τον τρόπο αυτό υποβαθμίζεται ποιοτικά η παρεχόμενη εκπαίδευση στους μαθητές με ε.ε.α. ανάγκες,θα πρέπει να αρθεί η ρύθμιση και να βρεθεί άλλος τρόπος να διατεθούν οι υπεράριθμοι, έστω και στην ειδική αγωγή, αλλά με συστηματική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση.
Σε όλα αυτά πρέπει αναπληρωτές, μόνιμοι και Υπουργείο να έχει ως κριτήριο το μαθητή με τις ε.ε.α και την ανταπόκριση στις εκπαιδευτικές του αναγκες, ακόμη κι αν δεν προταχτούμε στις λίστες για πρόσληψη…Είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε, εμείς που ασχολούμαστε με αυτόν τον ευαίσθητο τομέα;
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.
Kάποιοι μιλανε για απαξίωση των πτυχίων τους και των χρόνων προϋπηρεσίας τους αλλά φυσικά απαιτούν να μην μετρηθούν τα δικά μας πτυχία και η δική μας προϋπηρεσία, πόσο δίκαιο και ηθικό είναι αυτό για μια κοινωνία?? έτσι πρέπει να επιβραβευτούν άνθρωποι που διάλεξαν να θυσιάσουν χρόνια σε σπουδές ώστε να γίνουν αποδοτικότεροι και να εργαστούν? δηλαδή κάποιοι έχουν εργασιακά δικαιώματα και οι υπόλοιποι δεν έχουν? θα μας απαγορέψουν να κάνουμε επιπλέον σπουδές?? επειδή θεωρούν ότι αυτοί γίνονται κατευθείαν ειδικοί με ένα πτυχίο? σε ποια άλλη χώρα συμβαίνει αυτό? ποιος γιατρός γίνεται κατευθείαν καρδιολόγος χωρίς να σπουδάσει γενική ιατρική???γιατί θα πρέπει να αποδεικνύουμε συνεχώς τα αυτονόητα? σε καμία άλλη χώρα δεν συμβαίνει αυτό!!!!Ισχυρίζονται ότι τα μεταπτυχιακά είναι πληρωμένα αλλά δεν αναφέρουν τα μεταπτυχιακά που κάνουμε στην Ελλάδα γιατί δεν τους συμφέρει!!!εάν ένα μεταπτυχιακό δεν είναι άξιο να το κρίνει το κράτος και να μην το προσμετρήσει όχι όμως να θυσιαστούν όλοι για να βολεύει μερικούς! Είναι κατάφορα άδικο!!πουθενά δεν θεωρείται το προπτυχιακό ανώτερο του μεταπτυχιακού! Αδίκως τους δίνονται περισσότερες μονάδες!
Να δικαιωθούν επιτέλους οι άνθρωποι που έχουν κοπιάσει κάνοντας περισσότερα χρόνια σπουδών και που έχουν υπηρετήσει χρόνια ολόκληρα την ειδική αγωγή!!!
Ζητάμε δικαιοσύνη και ισότητα!
Στηρίζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΑΔΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ
Προτείνω να έχουν προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61, καθώς έχουν 4ετη εξειδίκευση πάνω στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, πράγμα που κατά τη γνώμη μου υπερτερεί της ενός χρόνου η δυο χρόνων, μεταπτυχιακής εξειδίκευσης πάνω στην ειδική αγωγή. Δεδομένου ότι υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών ειδικής, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, άλλα αξιόλογα και άλλα λιγότερο αξιόλογα, προτείνω τα μεταπτυχιακά να μην είναι κριτήριο για τη σειρά του πίνακα, αλλά πρώτα το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και μετά τα μεταπτυχιακά. Με την πρόταση του υπουργείου καταργούνται σιγά σιγά δυο ολόκληρα τμήματα πανεπιστήμιων (εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής στο Παμακ και παιδαγωγικό τμήμα ειδικής αγωγής του Βόλου.) Που είναι λοιπόν η δικαιοσύνη;
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Επιτέλους δικαίωση για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 με πολύχρονη προϋπηρεσία-εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής. Εξασφαλίζονται ίσα εργασιακά δικαιώματα και δεν υποβιβάζεται ο ρόλος των εν λόγω εκπαιδευτικών στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης.
Ναι στην πρόταση!
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Υπέρ της πρότασης
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Επιτέλους! Ναι στην πρόταση! Ναι στην ισοτιμία!
Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Υπέρ της απόφασης
Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Επιτέλους! Από πότε το να σπουδάζεις 6 χρόνια (4 σχολή και 2 μεταπτυχιακό) είναι κατώτερο ενός βασικού πτυχίου Bachelor;;;;;; Γελάει ο κόσμος με τις θέσεις τους… Σε όλα τα προγράμματα σπουδών των ΠΤΔΕ υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα πάνω στην ειδική αγωγή, τα οποία σε συνδυασμό με την εξειδίκευση ενός μεταπτυχιακού μας καθιστούν τους πλέον κατάλληλους να δουλεύουμε και με τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Επιπλέον έχουμε καταρτιστεί στη διδακτική όλων των μαθημάτων, κάτι που δεν έχουν οι ΠΕ71.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Υπέρ της τροπολογίας
Είναι τουλάχιστον θλιβερές οι παρασκηνιακές συντεχνιακές και συνδικαλιστικές συμμαχίες, μόνο και μόνο για την άσκηση αντιπολιτευτικού λόγου. Ισότιμη αναγνώριση της προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Μπράβο στο υπουργείο για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας και τη δημιουργία πλαισίου που τερματίζει τις συγκρούσεις με την πρόταξη είτε της μιας, είτε της άλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Υπέρ τη τροπολογίας
Στη σωστή κατεύθυνση η μοριοδότηση. Θα πρέπει πράγματι να τερματιστεί η λογική της πρόταξης είτε των 70,5/60,5 που ίσχυε μέχρι το 2014, είτε των 71/61 που ισχύει τώρα.. Άλλωστε κάθε απόφοιτος Παιδαγωγικών σχολών ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ με ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ,αποκτούσε και αποκτά ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού συνθήκη με την οποία έχουμε εργασιακά δικαιώματα σε Γενική και Ειδική σε όλες τις χώρες του κόσμου. Στην περίπτωση ειδίκευσης μέσω Bachelor Ειδικής όμως, όπως ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού με σχολές και προγράμματα τύπου ΙΕΚ, η συνθήκη αυτή κάλλιστα μπορεί να αμφισβητηθεί. Σε κάθε περίπτωση μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Ισότιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και αναγνώριση της προσφοράς όλων των Παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
EINAI YΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ Α.Μ.Ε.Α,ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ,ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΝΕΡΓΟΙ!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 1 ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η ΤΟ ΜΑΣΤΕΡ Η ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Καιρός ήταν.
Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας.
Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Σας ευχαριστούμε που σ’αυτούς τους δύσκολους καιρούς δείξατε ενδιαφέρον για τη αδικία τόσων χρόνων!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Επιτέλους δικαιώνονται οι κόποι μας, επιτέλους μπορώ να κοιτάζω τους γονείς μου στα μάτια και επιτέλους αρχίζω να πιστεύω ότι αποδίδεται δικαιοσύνη έστω και λίγο αργά. Είμαι δασκάλα γενικής και επιμορφώθηκα για να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες όλων των παιδιών, με αλλά και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για το λόγο αυτό συνεχίζω να επιμορφώνομαι. Γιατί μπορεί να μην έχω το βασικο πτυχίο αλλά η εκπαίδευσή μου ήταν σφαιρική και την εξειδίκευσα στο τομεα της ειδικής αγωγής. ‘Αλλωστε, ως δασκάλα έχω αποδείξει ότι μπορώ να ανταποκρίνομαι σε μία τάξη 24 παιδιών που κάθε παιδί έχει τις ιδιαιτερότητες του και τις ανάγκες του!
Επιτέλους ΔΙΚΑΙΩΣΗ.
Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο,
όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του,
αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικό πτυχίο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επι χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επι χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας.. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Επιτέλους, δικαιοσύνη στο χώρο της παιδείας. Ίση αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών και διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων. Αναγνώριση των κόπων και της μόρφωσης μας. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ειλικρινά σεβόμαστε το βασικό πτυχίο των συναδέλφων μας της ειδικής αγωγής, όπως και τα επαγγελματικά δικαιώματα που πηγάζουν από ένα βασικό πτυχίο. Θεωρούμε όμως την εκπαίδευση ενιαία και τον τομέα της ειδικής αγωγής ένα σημαντικότατο παρακλάδι της γενικής παιδείας και όχι ξεχωριστό κλάδο.
Θεωρούμε ότι η πρόταξη του βασικού πτυχίου ήταν άδικη, όπως άδικη ήταν παλαιότερα η πρόταξη του μεταπτυχιακού, γι αυτό έχουμε ζητήσει επίσημα εδώ και μήνες τη θέσπιση ενός δικαιότερου τόπου κατάρτισης των πινάκων των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής είτε με απόλυτη ισοτιμία, είτε με λίγη παραπάνω μοριοδότηση του βασικού πτυχίου.
Για τους παραπάνω λόγους πιστεύουμε ότι η πρόταση που κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν σταδιακά στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.
Επίσης, χαιρετίζουμε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να κάνει αποδεκτή την πρόταση που είχε καταθέσει επίσημα ο ΠΣΑΕΠ για κατάργηση της μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου και προσμέτρηση του χρόνου κτήσης πτυχίου σε περίπτωση ισοβαθμίας.
Άδικη η σύσταση κύριου και επικουρικού πίνακα.Ας υπάρχει μοριοδοτηση για διδακτορικά, μεταπτυχιακά, σεμινάρια, προϋπηρεσία και κοινωνικά κριτήρια. Και φυσικα στην πρωτοβαθμια μοριοδοτηση των ΠΕ 61 και 71. Πως κρίνεται αξιότερο να εργαστεί κάποιος στην ΕΑΕ αν έχει πάνω απ 50 μήνες προυπηρεσια, ενώ εκπαιδευτικοι που εργάζονται τόσα χρόνια δεν ειναι; Ειδικά για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δημιουργείται αναστάτωση και στην γενική εκπαιδευση.
Σας συγχαίρουμε για την πρόταση μοριοδότησης των προσόντων και όχι πρόταξης των προπτυχιακών!!!!!Δικαιώνονται άνθρωποι που ενώ είχαν
1.τέσσερα χρόνια παιδαγωγικών σπουδών,
2.δυο χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή,
3.ενα χρόνο εξειδίκευσης(στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας με τους ιδους καθηγητές που έχουν και οι προπτυχιακοί και θεωρούν ότι είναι ικανοί να εξειδικεύσουν αυτούς αλλά όχι τους υπόλοιπους)
4.και από 7 έως 10 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή,
ωστόσο έπεφταν συνεχώς στον πίνακα διακινδυνεύοντας να μείνουν άνεργοι καθώς έμπαιναν επάνω άτομα 22 ετών με ενώ προπτυχιακό 4 χρόνων και καθόλου προϋπηρεσία!!!Κάποιοι μιλανε για απαξίωση των πτυχίων τους και των χρόνων προϋπηρεσίας τους αλλά φυσικά απαιτούν να μην μετρηθούν τα δικά μας πτυχία και η δική μας προϋπηρεσία, πόσο δίκαιο και ηθικό είναι αυτό για μια κοινωνία?? έτσι πρέπει να επιβραβευτούν άνθρωποι που διάλεξαν να θυσιάσουν χρόνια σε σπουδές ώστε να γίνουν αποδοτικότεροι και να εργαστούν? δηλαδή κάποιοι έχουν εργασιακά δικαιώματα και οι υπόλοιποι δεν έχουν? θα μας απαγορέψουν να κάνουμε επιπλέον σπουδές?? επειδή θεωρούν ότι αυτοί γίνονται κατευθείαν ειδικοί με ένα πτυχίο? σε ποια άλλη χώρα συμβαίνει αυτό? ποιος γιατρός γίνεται κατευθείαν καρδιολόγος χωρίς να σπουδάσει γενική ιατρική???γιατί θα πρέπει να αποδεικνύουμε συνεχώς τα αυτονόητα? σε καμία άλλη χώρα δεν συμβαίνει αυτό!!!!Ισχυρίζονται ότι τα μεταπτυχιακά είναι πληρωμένα αλλά δεν αναφέρουν τα μεταπτυχιακά που κάνουμε στην Ελλάδα γιατί δεν τους συμφέρει!!!εάν ένα μεταπτυχιακό δεν είναι άξιο να το κρίνει το κράτος και να μην το προσμετρήσει όχι όμως να θυσιαστούν όλοι για να βολεύει μερικούς! Είναι κατάφορα άδικο!!πουθενά δεν θεωρείται το προπτυχιακό ανώτερο του μεταπτυχιακού! Αδίκως τους δίνονται περισσότερες μονάδες!
Να δικαιωθούν επιτέλους οι άνθρωποι που έχουν κοπιάσει κάνοντας περισσότερα χρόνια σπουδών και που έχουν υπηρετήσει χρόνια ολόκληρα την ειδική αγωγή!!!
Ζητάμε δικαιοσύνη και ισότητα!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Επιτέλους, η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.