1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Είναι απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Μας προσφέρουν μεγάλη τεχνική υποστήριξη στη δουλειά μας και εξαιρετικά διαδικτυακά σεμινάρια στις νέες τεχνολογίες! Είμαι ευγνώμων για την υποστήριξη τους και για τις γνώσεις που πήρα φέτος! Έλεος με τις εκάστοτε αλλαγές της κάθε κυβέρνησης χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις γνώμες των εκπαιδευτικών!!
Aναγνωρίζουμε την προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ τόσο από τεχνικής πλευράς όσο και από επιμορφωτικής.
Ευχής έργον η διατήρηση και η ενίσχυση τους για περαιτέρω ενεργή συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο.
Θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Η συμβολή τους στην επιμόρφωση μας είναι πολύτιμη καθώς είμαστε στην παραμεθόριο και είναι αδύνατη κάθε άλλη μορφή επιμόρφωσης μας. Δεν είναι λογικό από τη μια το υπουργείο να θέτει ως βασική του προτεραιότητα την δια βίου μάθηση και από την άλλη να κλείνει δομές που λειτουργούν πολύ καλά και μας προφέρουν και γνώσεις και στήριξη.
Πως μπορούμε να μιλάμε για κατάργηση των ΠΛΗΝΕΤ που προσφέρουν τόσο σημαντικές υπηρεσίες (όπως οι επιμορφώσεις) και φυσικά τεχνική στήριξη στα σχολεία! Και μάλιστα σε μια εποχή όπου η τεχνολογία είναι απαραίτητο εφόδιο για τους εκπαιδευτικούς! Αν η κυβέρνηση αποφασίσει την κατάργησή τους τελικά, θα είναι ένα μεγάλο ατόπημα που θα τους χαρακτηρίσει.
1 άτομο για να σχεδιάσει και να υλοποιήσει στρατηγική, να υποστηρίξει κατά μέσο όρο 150-200 σχολικές μονάδες, να υποστηρίξει δράσεις εκπαίδευσης προσωπικού, συντήρησης, ανανέωσης, αποθήκευσης εξοπλισμού, λογισμικών κ.ο.κ;
Η διάταξη δείχνει ή αδιαφορία για την αποτελεσματικότητα των επενδύσεων σε υλικό, λογισμικό και εκπαιδευμένο προσωπικό πληροφορικής στη δημόσια εκπαίδευση.
Απαιτείται ομάδα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά διεύθυνση (Α/θμια, Β/θμια), με υπεύθυνο που θα διαχειρίζεται και θα συντονίζει τα θέματα υποστήριξης, υλικού και λογισμικού και μηχανικούς τεχνικής υποστήριξης (1 άτομο ανά 50 σχολικές μονάδες).
Ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου της πληροφορικής, αν επωμιστεί αυτήν την ευθύνη, δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ με εκπαιδευτικό έργο.
Είναι απαράδεκτο να οδηγούν μία τόσο καλά οργανωμένη προσπάθεια σε αποτυχία.Επιτέλους έιχαμε ένα κρατικό φορέα που ας οργάνωνε και μας επιμόρφωνε και τώρα θέλουν νατο κλείσουν.Αίσχος!
Θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ!!Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφερουν τεχνολογική υποστήριξη και επιμορφωση και είναι σημαντική η συνδρομή τους στη δια βίου επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες. Συμμετέχω κάθε χρόνο στα Σεμινάρια e-twinning – ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως επιμορφούμενη .Η ποιότητα των σεμιναρίων είναι υψηλή και χάρη σ αυτά μπορούμε και υλοποιούμε ευρωπαϊκά προγράμματα
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την επιμορφωτική τους δράση.
Συμμετέχω σε επιμόρφωση ΤΠΕ στην πλατφόρμα etwinning που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων.Το επίπεδο του σεμιναρίου είναι υψηλότατο.Είναι επιτακτική ανάγκη να συνεχιστεί η λειτουργία του.
Απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και αντικατάσταση με αντίστοιχη δομή που θα απασχολεί λιγότερο προσωπικό….
Αλλά αυτό είναι το ζητούμενο…. λιγότερο προσωπικό στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και λοιπές δομές, λιγότεροι αποσπασμένοι, ελαχιστοποίηση αναγκών για προσλήψεις αναπληρωτών, λιγότερο κόστος για μισθοδοσία προσωπικού…
Το κόστος το οποίο θα απαιτηθεί για τεχνική στήριξη στα σχολεία θα επιβαρύνει σχολικές επιτροπές και όχι προϋπολογισμό Υπουργείου Παιδείας…
Το μόνο που ενδιαφέρει είναι να βγαίνουν τα νούμερα.
Η ποιότητα έχει πάψει να αποτελεί προτεραιότητα. Και αυτό φαίνεται και σε αυτό το νομοσχέδιο…
Μνημονιακές δεσμεύσεις…
Μεγάλο λάθος η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ
Συμμετέχω στα Σεμινάρια e-twinning – ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων ως επιμορφούμενη .Η ποιότητα των σεμιναρίων είναι υψηλή.
Προτείνω να μείνουν έως έχουν ως μία δομή ξεχωριστή που θα υποστηρίζει α και β/θμια.
Με έκπληξη πληροφορήθηκα την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να καταργήσει τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Παρακολουθώ ένα σεμινάριο etwining που διοργανώνει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, το οποίο πραγματικά είναι πολύ υψηλών προδιαγραφών και ένας πολύ μεγάλος αριθμός συναδέλφων από κάθε μεριά της Ελλάδας συμμετέχει. Φαντάζομαι με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δε θα δίνεται η δυνατότητα εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης αυτής της μορφής.
Επίσης, πολλές φορές στο σχολείο που εργάζομαι οι συνάδελφοι που υπηρετούν στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ της περιοχής μου (Ανατολική Αττική),μας έχουν συνδράμει με τις γνώσεις τους και την εμπειρία τους σε πολλές περιπτώσεις, από επισκευές υπολογιστών, μέτρηση του δικτύου, αντικατάσταση router, συμβουλές σε διάφορα λογισμικά, σεμινάρια σε διάφορα θέματα εκτός ωρών λειτουργίας του σχολείου.
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πώς ένα άτομο σε κάθε Διεύθυνση θα μπορέσει να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων, αλλά και των Διευθύνσεων, σε τεχνική υποστήριξη.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα πρέπει να ενισχυθούν και όχι να καταργηθούν.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ότι καλύτερο συνέβη τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.Ας μην πριονίζουμε λοιπόν τα πόδια μας.
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ιδιαίτερα τη στιγμή που προσφέρουν καθημερινά τα μέγιστα σε Α΄βάθμια και Β΄βάθμια!!!
Όταν -σε θεωρητικό έπίπεδο- επιχειρούμε την ψηφιακή στήριξη και ανανέωση των σχολικών μονάδων της χώρας, δεν είναι δυνατόν να καταργηθεί η μοναδική δομή που παρέχει άμεση και ουσιαστική υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς προς την κατεύθυνση αυτή.
Δεν είναι λογικό να πιστεύει κανείς ότι ένα μόλις άτομο θα δύναται να ανταποκρίνεται στις καθημερινές ανάγκες που παρουσιάζονται σε ΟΛΕΣ τις σχολικές μονάδες μιας Α΄βάθμιας ή Β΄βάθμιας Διεύθυνσης.
Ας μην παραγνωρίσουμε και την προσφορά τους σε επίπεδο επιμορφώσεων (π.χ. σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων), που μόνο πολύτιμη μπορεί να χαρακτηριστεί.
Αντί, λοιπόν, το Υπουργείο μας να ενισχύσει τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., τα καταργεί…
Κρίμα…
Tα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την επιμορφωτική τους δράση.Είναι απαράδεκτη και μόνο η σκέψη για κατάργησή τους!!! Ντροπή πια σ’ αυτή τη χώρα!!!!
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ διότι 1. Υποστηρίζουν Σχολικούς Συμβούλους, Υπεύθυνους Γραφείων (Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής
Εκπαίδευσης,, Αγωγής Υγειας), Πρεσβευτές eTwinning στην εύρεση κατάλληλου χώρου για την διοργάνωση σεμιναρίων ΤΠΕ. Προτεινουν χωρους (εργαστήρια) αφού πρώτα τα ελέγξουν. Δεν χρειάζεται ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών/τεχνικών για να στελεχώσει μια τέτοια υπηρεσία;Στις μεγάλες διευθύνσεις εκπαιδεύσεις θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα υψηλός ο αριθμός αυτός.
2. Υποστηρίζουν τεχνικά τα εργαστήρια ΤΠΕ των σχολείων κανοντας αυτοψίες και παρέχοντας συμβουλές για την βελτίωσή τους.
3. Το σχ.ετος 2017-2018 είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω ένα εξαιρετικό διαδικτυακό ετήσιο σεμινάριο που διοργανώνει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων με ιδιαίτερα ενδιαφέρον υλικό και δραστηριότητες στην πλατφόρμα του ΠΣΔ.
Στο βωμό μιας πολύ αμφίβολης εξοικονόμησης πόρων μην στερείτε από τους εκπαιδευτικούς τις ελάχιστες δυνατότητες να έχουν δωρεάν εξ αποστάσεως υψηλού επιπέδου επιμόρφωση.
Το έργο που προσφέρει μέσω των σεμιναρίων e-twinning η ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων είναι πολύ σημαντικό και μπορεί να καταλάβει κάποιος αν περιηγηθεί στο αντίστοιχο site και δει όλες τις εργασίες , τα σχόλια , και τη γνώση που προσφέρουν απλόχερα οι συνάδελφοί μας. Αυτή η γνώση θα περάσει μέσω ημών στους μαθητές μας , αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός του Υπουργείου. Ο τρόπος με τον οποίο γίνονται τα σεμινάρια (εξ αποστάσεως) εξυπηρετεί πάρα πολλούς καθηγητές που λόγω έλλειψης χρόνου μπορούν να τα παρακολουθήσουν. Γιατί ένας θεσμός που μόνο καλά λόγια έχουν όλοι για αυτόν αλλάζει ; Αφού μας δίνετε το δικαίωμα να πούμε την άποψή μας , θα θέλαμε και τον αντίλογο , που διαφωνείτε σε όλα αυτά που έχουν αναρτηθεί ; Τι λάθη έχει κάνει η ΚΕΠΛΗΝΕΤ ώστε αν έχει κάνει να τα διορθώσει ; Τα σεμινάρια έχουν κάποιο λάθος τρόπο υλοποίησης και αν ναι ποιος είναι αυτός ; Αν όχι γιατί καταργούνται ;
Ευχαριστώ
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν τεχνολογική υποστήριξη και επιμόρφωση!
Στηρίζουμε το θεσμό και θεωρώ ότι επιβάλλεται να παραμείνουν ως έχουν!
Είμαι εκπαιδευτικός Π.Ε.και παρακολουθώ το πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο εξ αποστάσεως σεμινάριο νέων τεχνολογιών το οποίο δια ζώσης θα ήταν αδύνατο να
διεξαχθεί.Γιατί υπάρχει η τάση αναρωτιέμαι οτιδήποτε δημιουργικό,χρήσιμο,αναγκαίο,επιμορφωτικό και υποστηρικτικό στην εκπαιδευτική διαδικασία να καταργείται με τόση ευκολία;
Θεωρω απαραδεκτη την καταργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ..Το εργο που επιτελουν ειναι τοσο αξιολογο απο καθε αποψη!Ενα ατομο τι θα προλαβαινει να κανει..μαλλον τιποτα..γιατι απο τα πολλα καθηκοντα που θα εχει δε θα προλαβαινει να κανει τα παντα..απλα λυπαμαι..
Η παρακολούθηση των εξ αποστάσεως σεμιναρίων etwinning που οργάνωσαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα και ενδιαφέροντα για μένα.Πήρα πολύ ωραίες ιδέες και εφάρμοσα πολλές από αυτές στη διδασκαλία μου. Αν και είναι εντελώς δωρεάν, είναι υψηλής ποιότητας!!!
Μακάρι να μην καταργηθούν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ.Στηρίζουν τεχνικά και επιμορφωτικά σχολεία και εκπαιδευτικούς.Κρίμα θα είναι να πάψουν να υφίστανται και τα εξ’αποστάσεως etwinning σεμινάρια.Συμμετέχω σε ένα από αυτά και η εμπειρία είναι μοναδική. ΚΡΙΜΑ!
Για το έργο και την προσφορά των ΚεΠληΝεΤ θα μπορούσατε να ενημερωθείτε από τα σχολεία και τους συναδέλφους που αυτά υποστηρίζουν.
Αντί για την ενίσχυσή τους τα καταργείτε! Προφανώς το τι κάνει και πώς το κάνει η συγκεκριμένη δομή δεν ενδιαφέρει.
Για να φτιάξετε ένα σχέδιο νόμου – και ένα νόμο αμέσως μετά – που να τα καταργεί (το ένα άτομο ανά Διεύθυνση είναι αστείο, ούτε κατά διάνοια δεν είναι αντίστοιχη η «νέα» δομή) σημαίνει ότι δεν γνωρίζετε τι συμβαίνει ή δεν σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε.
Τα λόγια και οι διαβουλεύσεις είναι φτώχεια.
Καληνύχτα Ελλάδα…
Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι δεδομένη και διαφωνούμε κάθετα στην κατάργησή τους.
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την επιμορφωτική τους δράση. Φέτος παρακολουθώ τα σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων στην πλατφόρμα e-twinning. Τα μαθήματα και οι γνώσεις που προσφέρονται σε 2000 εκπαιδευτικούς, μας είναι χρήσιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη διαδικτυακή συνεργασία μας και στην ανταλλαγή απόψεων και ιδεών με άλλους συναδέλφους. Επιπλέον βλέπω πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις που απέκτησα και ως υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης, αλλά και στο διοικητικό μου έργο ως υποδιευθύντρια σχολείου. Οι άνθρωποι που εργάστηκαν για το επιμορφωτικό υλικό έχουν κάνει αξιόλογη και υψηλού επιπέδου δουλειά.
Ως εκπαιδευτικός που υπηρετεί στη δημόσια εκπαίδευση θεωρώ σημαντική τη συνδρομή των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ στη δια βίου επιμόρφωση και στις νέες τεχνολογίες δεδομένου ότι τα σεμινάρια και οι επιμορφώσεις υπό την αιγίδα του υπουργείου είναι λίγα και παρουσιάζουν δυσκολία στην παρακολούθηση όταν είναι δια ζώσης . Έχοντας λοιπόν εμπειρία από συμμετοχή στις δράσεις των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, κρίνω απαραίτητη τη συνέχιση του έργου τους για όλα τα οφέλη που προσφέρουν σε μας τους εκπαιδευτικούς.
Είναι δυνατόν να καταργείται η τεχνική υποστήριξη των σχολείων καθώς και η πλέον αξιόλογη επιμόρφωση που προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ και είναι τόσο χρήσιμη προκειμένου να χρησιμοποιηθούν οι Τ.Π.Ε στη διδασκαλία? Αν καταργηθούν τα ΠΛΗΝΕΤ, ας βρεθεί οπωσδήποτε λύση για αυτά τα ζητήματα που αφορούν άμεσα τους εκπαιδευτικούς.
Αν συμβεί η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα είναι τεράστιο πλήγμα για τον εκπαιδευτικό κόσμο. Φέτος παρακολουθώ ένα σεμινάριο εξ αποστάσεως και είμαι ενθουσιασμένη! Δεν γνωρίζω άλλη δομή που να παρέχει δωρεάν τόσο υψηλής ποιότητας επιμόρφωση προς τους εκπαιδευτικούς, και εξ αποστάσεως!Το έργο τους είναι τεράστιο! Χώρια οι υπηρεσίες που παρέχουν προς τα σχολεία…Επιτέλους, καταργούμε, καταργούμε έως πότε; Και χωρίς κανένα κριτήριο; Ακούστε τις φωνές μας! Δεν αγανακτούμε και αγωνιούμε χωρίς λόγο!
Είναι πολύ λυπηρο τέτοιες δομές όπως το ΚΕΠΛΗΝΕΤ αντί να να βελτιώνοντας και να αναπτύσσεται να καταργούνται!!!Κανένας προγραμματισμος!!!!
Συμμετέχω στα Σεμινάρια e-twinning – ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων ως επιμορφούμενη .Η ποιότητα των σεμιναρίων είναι υψηλή και θεωρώ ότι ωφελούνται πάρα πολύ εκπαιδευτικοί που αλλιώς δεν θα είχαν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν. Είναι μεγάλο λάθος να καταργηθούν.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ως δομή είναι απαραίτητο να αναβαθμοστούν. Ως δομή είναι πλήρως απαραίτητη για την αναβάθμιση και την ορθή λειτουργία της εκπαίδευσης. Η υποβάθμιση με λειτουργία ενός υπαλλήλου σε γραφειοκρατική τύπου δομή δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τις σημερινές ανάγκες της εκπαίδευσης. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ χρειάζονται ενίσχυση και εκσυγχρονισμό στη λειτουργία τους και όχι διάλυση.
Φέτος παίρνω μέρος στα διαδικτυακά σεμινάρια του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων μαζί με άλλους 2000 εκπαιδευτικούς. Πώς μπορεί ένα άτομο να καταφέρει να φέρει σε πέρας αυτό το τεράστιο έργο; Γιατί να καταργηθεί ο θεσμός αυτός; Είναι απαράδεκτο!
Όχι, δεν πρέπει να καταργηθούν αλλά αντίθετα να ενισχυθεί ο ρόλος τους.
Ως δημόσιος εκπαιδευτικός θεωρώ σημαντική τη συνδρομή των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ στη δια βίου επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες και έχοντας εμπειρία από συμμετοχή στις δράσεις τους, κρίνω απαραίτητη τη συνέχιση του έργου τους .
Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι δεδομένη και διαφωνούμε κάθετα στην κατάργησή τους.
Θέλω να καταθέσω την προσωπική μου άποψη πάνω στο θέμα. Θεωρώ ότι, όπως λειτουργούν, τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες στην εκπαίδευση ,μέσω της εκπαιδεύσεως των δασκάλων. Φέτος παρακολουθώ ένα προγραμμα εξ αποστάσεως που με έχει συνσρπάσει, αφού είναι η πρώτη φορά που κάποιοι ενδιαφέρονται να μοιράσουν γνώση κι όχι να την κρατούν σφαλισμένη στους τέσσερις τοίχους του γραφείου τους, επιδεικνύοντάς τες. Επιπλέον μαθαίνει κάποιος χωρίς οικονομική επιβάρυνση και παρέχονται ίσες ευκαιρίες πρωτίστως σε όλους τους δασκάλους και συνεκδοχικά σε όλους τους μαθητές. Όσο για τη δρομολογούμενη ασχολία του ενός είναι προφανής η αδυναμία του ν’ ανταποκριθεί σε σύνθετα έργα ,όπως αυτά που εκπονούνται.
Δυστυχώς ακόμα και στη σημερινή τους μορφή, τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, λόγω της υποστελέχωσής τους, δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν επαρκώς σε όλες τις ανάγκες για τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων. Οι λιγοστοί άνθρωποι που ήταν εκεί, με προσωπικό κόστος αφού έβαζαν χρήματα από την τσέπη τους για τις μετακινήσεις τους, έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες.
Σήμερα, οι ανάγκες των σχολικών μονάδων για τεχνική υποστήριξη δεν είναι ίδιες αλλά βαίνουν ραγδαία αυξανόμενες. Πρώτα είχαμε τα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής, μαζί με 2-3 υπολογιστές που είχαν στα γραφεία τους ο Διευθυντής/Υποδιευθυντής, ή ο σύλλογος διδασκόντων. Τώρα, στα περισσότερα σχολεία, σχεδόν σε κάθε τάξη, υπάρχει ένας υπολογιστής.
Τα δημοτικά, εκτός από αυτά των «παλαιών» ΕΑΕΠ, δεν είχαν σχολικά εργαστήρια. Τώρα, έχουν και αυτά. Σίγουρα το ότι δημιουργείται και αντίστοιχή δομή σε κάθε διεύθυνση της Α/θμιας είναι θετικό, όμως η στελέχωση των νέων αυτών δομών με περισσότερους έμπειρους εκπαιδευτικούς κρίνεται αναγκαία.
Επίσης είναι αναγκαία και η χρηματοδότηση των δομών αυτών, ώστε να μπορούν να αγοράζουν υλικό, για να υποστηρίξουν τις σχολικές μονάδες, γιατί μέχρι τώρα αυτό δεν ήταν εφικτό. Εκτός, αν θέλουν να αυξήσουν την χρηματοδότηση στα σχολεία, μέσω των οποίων θα αγοράζονται τα υλικά τα οποία θα αξιοποιεί η νέα δομή.
Όπως και να έχει, η νέα αυτή δομή απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και αναγκαία υποστήριξη διότι αποτελεί το δεκανίκι των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Χάνονται αρκετά χρήματα για την υποστήριξη των μονάδων από εξωτερικούς συνεργάτες, που καλούνται να λύσουν τα προβλήματα στα υπολογιστικά συστήματα και τις διαδικτυακές δομές των σχολείων. Τα χρήματα αυτά ίσως να ήταν λιγότερα αν η δομή αυτή είχε όλα όσα χρειάζονται για να υποστηρίξει επαρκώς τις δομές της εκπαίδευσης.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφερουν τεχνολογική υποστήριξη και επιμορφωση! Απο τα σεμινάρια δεν αποκλειστηκε κανενας εκπαιδευτικός χαρη στην εθελοντική τους προσφορά. Δε νομίζω οτι ολο αυτο μπορει να αντικατασταθεί!
Πόσοι ακόμα θεσμοί θα καταργηθούν ή θα αντικατασταθούν από κάποια δομή που ούτε στο ελάχιστο δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες με τις οποίες σχετίζονται? Για να μπορούν τα σχολεία μας να θεωρούνται δομές εκπαίδευσης του 21ου αιώνα όχι μόνο πρέπει να συνεχίζουν να υπάρχουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά να ενισχυθεί και να διευρυνθεί ο ρόλος τους με τη στελέχωση επιπλέον προσωπικού.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν συλλογικές δομές που παραγουν διαχρονικά σημαντικό διδακτικό έργο.
Αξίζει να διατηρθούν και να ενισχυθούν στο μετρο του δυνατού.
Πέτρος Σιδέρης,
Καθηγητής ειδικότητας ΠΕ 19,
Α’θμια και Β’θμιαςεκπαίδευση.
Η ύπαρξη του θεσμού των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητη τόσο απο τεχνικης πλευρας όσο και από επιμορφωτικής.
Πρέπει να διατηρηθεί ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά και να ενισχυθούν όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Δεν νομίζω ένα ή ακόμη και 2 άτομα να μπορούν να προσφέρουν σε τόσα πολλά σχολεία, εργαστηριακά κέντρα, να κάνουν επιμορφώσεις, να ……. , να ……., . Μήπως η όλη ιδέα περί κατάργησης των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι λίγο ΠΡΟΧΕΙΡΗ;;;;;;
Στηρίζω ανεπιφύλακτα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ γιατί χάρη σε αυτά μπορούμε και εμείς που υπηρετούμε σε απομακρυσμένα νησιά, να έχουμε την επιμόρφωση που δικαιούμαστε
ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
Θεωρώ μεγάλο λάθος την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και ταυτόχρονη υποβάθμιση της παιδείας μας.Το έργο τους δεν είναι μόνο η υποστήριξη των σχολικών μονάδων αλλά και η υποστήριξη τους για την πραγματοποίηση σεμιναρίων απαραίτητων προκειμένου να ακολουθούμε τις επιταγές του 21ου αι. και τα υπόλοιπα σχολεία των Ευρωπαϊκών χωρών.
1. Ο αριθμός των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών θα πρέπει να αυξηθεί σε τουλάχιστον 2 σε κάθε Διεύθυνση, ώστε να μπορεί να συνεχιστεί το έργο των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, όπως ακριβώς γενόταν μέχρι τώρα. Π.χ. σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Διεύθυνσης της επαρχίας ο μέσος αριθμός επισκευής Η/Υ ανέρχονταν σε 120 (Α’θμιας και Β’θμιας). Με τον νέο θεσμό του Υπευθύνου αυτό λογικά θα καταστεί αδύνατο και θα περάσει στα χέρια των ιδιωτών. Αν αυτός ήταν ο σκοπός τότε καλώς επήλθαν οι αλλαγές!!
2. Οι περισσότεροι των τωρινών Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι σε αυτή τη θέση πολλά χρόνια με τεράστια εμπειρία και προσφορά όχι μόνο στις σχολικές μονάδες, αλλά και στις Διευθύνσεις (Α’θμιας και Β’θμιας), όπως δικτύωση οπτικών ινών, δημιουργία συστημάτων και προγραμμάτων μηχανογράφησης, βάσεις δεδομένων, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο κ.α. Με το να αυξάνονται τα έτη διδακτικής από 3 σε 5, θεωρώ πως αρκετοί από αυτούς θα αποκλειστούν. Ίσως τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν πολλές φορές θα είναι ανυπέρβλητα χωρίς την εμπειρία αυτών των ανθρώπων. Αν αυτός ήταν ο σκοπός τότε καλώς επήλθαν οι αλλαγές!!
Και μόνο το τελευταίο μήνυμα που διάβασα φτάνει για να καταλάβει κανείς πόσο σημαντική είναι η ΠΛΗΝΕΤ. Προσωπικά έχω να πω τα καλύτερα. Ανταποκρίνονται άμεσα όχι μόνο σε θέματα τεχνολογικού εξοπλισμού και λογισμικού αλλά και σε ενημερώσεις για την ορθή χρήση των ΤΠΕ και την ψηφιακή ασφάλεια στα παιδιά και τους γονείς. Για δημιουργία και ανέβασμα ιστοσελίδας, άοκνοι, ευγενέστατοι, είναι πάντα δίπλα μας. Χώρια τα σεμινάρια eTwinning. Τι να πω; Είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει
Είμαι δασκάλα. Συμμετέχω στα Σεμινάρια e-twinning – ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων ως επιμορφούμενη .Η ποιότητα των σεμιναρίων είναι υψηλή.
Προτείνω να μείνουν έως έχουν ως μία δομή ξεχωριστή που θα υποστηρίζει α και β/θμια.
Η επιμόρφωση ΤΠΕ που έλαβα φέτος στην πλατφόρμα etwinning με την ευθύνη του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων ήταν υψηλότατου επιπέδου. Αποκάλυψε μια δομή η οποία εκτός από τα τρέχοντα ζητήματα που κάθε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. αντιμετωπίζει, κατάφερε να δημιουργήσει και να συγκεντρώσει σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό και να συντονίσει επιμορφωτές και επιμορφούμενους σε μια συνεργασία από αυτές που σου δίνουν τη γνώση και μαζί τη χαρά της απόκτησής της.
Είναι πολύ κρίμα, τμήματα σαν κι αυτά που σε όλες τις διευθύνσεις χειρίζονται με καταιγιστικό ρυθμό ερωτήματα και αιτήματα για επιδιορθώσεις, να μην ενισχύονται αλλά να καταργούνται.
Απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ!!
Στηρίζουμε όλοι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και αναγνωριζουμε την προσφορά τους τόσο απο τεχνικης πλευρας όσο και από επιμορφωτικής.
Ευχής εργον η διατηρηση του κ η ενισχυση τους για περαιτερω ενεργη συμβολη στο εκπαιδευτικο εργο.
Διαβάζουμε στο άρθρο 14 ότι θα αποσπάται με τριετή θητεία 1 (ή 2 σε μεγάλες διευθύνσεις) άτομο «για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.».
Τι υπηρεσία μπορούν άραγε να προσφέρουν 2 άτομα σε 140 σχολικές μονάδες εκτός από το να απαντούν στα τηλέφωνα;
Ας ξεκαθαρίσει λοιπόν το υπουργείο ΠΟΙΑ ΛΥΣΗ έχει να προτείνει για την τεχνική υποστήριξη των σχολείων και με ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ για την εκπαίδευση.
Θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και αντικατάσταση τους με ένα άτομα σε κάθε Δευτεροβάθμια.
Απλά απαράδεκτο.
Τι θα πρωτοκάνει αυτό το άτομο;
Ειδικά φέτος διοργανώνει το σεμινάριο με συμμετοχή 2000 εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες και σε web 2.0 εργαλεία.