Άρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας

 

Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:

αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,

ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941),  καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»

  • 24 Απριλίου 2020, 15:54 | Αθανάσιος

    Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στο σύνολό της και όχι μόνο στον επί μέρους κλάδο καθώς η εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε κάθε περίπτωση αποτελεί επιπρόσθετο προσόν σε οποιονδήποτε εκπαιδευτικό κλάδο.

  • 24 Απριλίου 2020, 15:48 | Θεοδώρα

    Τα δυσπρόσιτα πρέπει να μετρήσουν διπλά από την αρχή. Δηλαδή από το 2008 και μετά που ήταν ο τελευταίος ΑΣΕΠ. Επίσης στο προηγούμενο νόμο (του 2014) έλεγε ότι μετά από νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα προσμετρηθούν όλα αυτά να μόρια διπλά. έτσι κάναμε τις επιλογές μας. Τώρα που χάνονται αυτά τα μόρια, συντελείται μια μεγάλη αδικία. Εξάλλου και ο πρωθυπουργός είχε πει ότι θα αποκατασταθεί η αδικία σε βάρος αυτών των εκπαιδευτικών.

  • 24 Απριλίου 2020, 15:30 | Φωτεινη

    Θεωρώ ότι είναι αδικη η διπλή μοριοδοτηση για τους διορισμούς. Θα μπορούσε να είναι μπόνους μετά τον διορισμό για την επιλογή τόπου. Επειδή δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να πάνε σε δυσπρόσιτα ακόμα και αν θέλουν, θα ήταν καλύτερο να μπουν τα δυσπρόσιτα σε ειδική προκήρυξη, να κάνει όποιος θέλει αίτηση και να έχει και αποκλεισμό αν δεν πάει, εφόσον κληθεί. Να λειτουργήσει δηλαδή σαν την ειδική προκήρυξη, και τότε να μοριοδοτειται

  • 24 Απριλίου 2020, 15:18 | grigoris

    Αναδρομική ισχύ της διάταξης δεν προβλέπεται. Ο νόμος 4589 έχει ψηφιστεί και ήδη εφαρμόζεται. Ακόμη κι αν υπήρχε θέμα αναδρομικότητας, τότε αυτή θα έπρεπε να συμπεριλάβει κατά προτεραιότητα τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ παλαιότερων επιτυχόντων. Επιλεκτική αναδρομικότητα δεν υφίσταται.

  • 24 Απριλίου 2020, 14:56 | Χρυσάνθη Τσιουτσιούλη

    Η επαναφορά του μέτρου έχει αξία αν έχει αναδρομική ισχύ. Επί σειρά ετών εκπαιδευτικοί οργώνουν τις εσχατιές της χώρας, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες των πιο απομακρυσμένων σημείων. Οι συνθήκες στα μέρη αυτά είναι ακραίες και σε πολλές περιπτώσεις αντίξοες, επιεικώς και δίχως να υπολογίζουμε την απόσταση από την μόνιμη κατοικία, την αδυναμία δημιουργίας οικογένειας, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό στο δημογραφικό που δήθεν απασχολεί την κυβέρνηση.

    Ζητάμε να δικαιωθεί ο εκπαιδευτικός και να ισχύσει η αναδρομική καταμέτρηση των μορίων προϋπηρεσίας, που ΝΟΜΙΜΑ απέκτησε με τους εκάστοτε ισχύοντες νόμους!

  • 24 Απριλίου 2020, 14:54 | Κωνσταντίνα

    Σαφώς θα πρέπει να υπάρχει κίνητρο για να πάει κάποιος σε μια προβληματική περιοχή. Ας είναι αυτό το κίνητρο οικονομικό, όχι το επίδομα των 100Ε το οποίο καθαρό δεν φτάνει ούτε για τα εισιτήρια πάνε έλα. Επίσης φέτος που δεν υπήρχαν τα δυσπρόσιτα ήρθαμε εμείς (με λιγότερα μόρια στον πίνακα), του χρόνου που θα τα βάλει θα μας πετάξει. Ας μετρήσουν τουλάχιστον αναδρομικά, υπάρχουν συνάδελφοι που χρόνια τρέχουν σε αυτές τις περιοχές. Πολύ βασικό επίσης να λαμβάνει υπόψιν τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας και να δει πόσο μακρυά φεύγει κάποιος από το σπίτι του. Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει τα διπλά μόρια να μετράνε στους πίνακες διορισμών ούτως ή άλλος τα μόρια αυτά φαίνονται όταν κάποιος γίνει μόνιμος.

  • 24 Απριλίου 2020, 14:54 | Νίκη

    Επαναφορά της διπλής μοριοδοτησης για τα δυσπρόσιτα σχολεία ΧΘΕΣ και φυσικά αναδρομική προσμέτρηση από τον νόμο Γραβρογλου και έπειτα.

    Τα οικονομικά κίνητρα που προτείνονται δεν έχουν αντίκρισμα, μιας και το κόστος ζωής σε αυτά τα μέρη, ως επί το πλείστον, δεν είναι υψηλό.

    Τόσα χρόνια επιλέγαμε (και κάποιοι από εμάς επιλέξαμε ακόμα και τη φετινή χρονιά) να εργαστούμε σε σχολεία αυτής της κατηγορίας γιατί θέλουμε να προσφέρουμε στις μικρές αυτές κοινωνίες.

    Κάναμε τις επιλογές μας βάσει νόμου, ο οποίος ανέφερε ρητά τη διπλή μοριοδοτηση σε πίνακες ΑΣΕΠ και πρέπει να πάρουμε αυτά που μας ανήκουν. Κάτι τελευταίο: πόσο δίκαιο ειναι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να πριμοδοτουνται για την παραμονή τους σε τέτοιες σχολικές μονάδες και οι αναπληρωτές όχι;

  • 24 Απριλίου 2020, 14:42 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    Εφόσον επαναφέρεται η διπλή μοριοδότηση, με την οποία διαφωνώ, διότι είναι πολλές φορές καθαρά θέμα τύχης ποιος θα υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα μέρη και όχι επιλογής, τουλάχιστον θα πρέπει να ισχύσει αναδρομικά! Δεν υπάρχει λογική στο να λαμβάνει χώρα η διπλή μοριοδότηση από εδώ και πέρα. Γιατί να χαθούν τα μόρια κάποιου που εργαζόταν τόσα χρόνια σε δυσμενείς συνθήκες, τόσο μακριά από την οικογένειά του; Τότε δεν ήταν δυσπρόσιτες οι περιοχές; Θα πρέπει να υπάρξει απόλυτος σεβασμός στους κόπους ανθρώπων που έχουν θυσιάσει τη ζωή τους για να υπηρετούν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Με την ισχύ της διπλής μοριοδότησης εφεξής όχι μόνο οι κόποι αυτοί χάνονται αλλά τιμωρούνται κιόλας, γιατί από εδώ και πέρα όσοι δεν μπορούν πλέον να φύγουν τόσο μακριά θα χάνουν συνεχώς τις θέσεις τους από όσους νεότερους θα το κάνουν, ενώ και εκείνοι τα προηγούμενα χρόνια έκαναν το ίδιο. Τίθεται θέμα ίσων ευκαιριών. Παρακαλούμε να διορθωθεί άμεσα αυτή η αδικία.

  • 24 Απριλίου 2020, 14:03 | Στέλιος

    Η διπλή μοριοδότηση δεν είναι πλέον ορθή μέθοδος πριμοδότησης των δυσπρόσιτων, καθώς υπάρχει το ταβάνι στην προϋπηρεσία (120 μήνες). Δεν είναι λογικό να απαξιώνεται η προϋπηρεσία τόσο απροκάλυπτα, καθώς σε ελάχιστα χρόνια στο ταβάνι αυτό θα βρίσκονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί για μετρημένες θέσεις εργασίας και ο μόνος τρόπος να ξαναδουλέψει κανείς θα είναι να έχει πολλά μόρια από μεταπτυχιακά και άλλου είδους αγορασμένα πτυχία. Διπλή μοριοδότηση (ούτε κατά διάνοια αναδρομική) μαζί με ταβάνι προϋπηρεσίας δεν μπορούν να συνυπάρξουν.

  • 24 Απριλίου 2020, 13:58 | Γιώργος Θεοδωράκης

    Πολύ σωστή η διπλή μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα σχολεία!

    Με εκτίμηση
    Θεοδωράκης Γιώργος

  • 24 Απριλίου 2020, 13:56 | Ιωάννα- Αρκαδία

    Δηλαδή τι θέλετε να μας πείτε τώρα?
    Ανήκω στον κλάδο της πληροφορικής που ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι προσλήψεις των αναπληρωτών γίνονται με το σταγονόμετρο.
    Τη σχολική χρονιά 2017-2018 δήλωσα στην 5η θέση την Δ Δωδεκανήσου για να έχω περισσότερες πιθανότητες να δουλέψω όσο πιο νωρίς γίνεται, μιας κ υποτίθεται ότι αυτές τις περιοχές δεν τις προτιμούν. Τελικά αυτό έγινε στις 4 Δεκέμβρη 2017. Υπηρέτησα στο ακριτικό νησάκι και επιδίωξα να πάω και την επόμενη χρονιά. Δεν το μετάνιωσα γιατί πήρα κ έδωσα αγάπη στους λιγοστούς μαθητές μου που το εκτίμησαν κ με θυμούνται μέχρι τώρα.

    Είμαι ωρομίσθια από το 2006 και αναπληρώτρια από το 2014 έως σήμερα.Έκανα την προσπάθεια μου και υπηρέτησα για 2 χρόνια στην πινέζα του χάρτη στην κυριολεξία. Έχω προσφύγει δικαστικά με άλλους συναδέλφους γι αυτήν την αδικία!

    Τώρα τι μου λέτε λοιπόν; Κοντεύω τα 40 δεν έχω αποκτήσει ακόμα παιδάκι γιατί «περιπλανιέμαι» αναπληρώτρια εκτός της Περιφέρειας μου. ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ και πάω και μένω στο Καστελόριζο!
    Όταν μπορούσα το έκανα και θέλετε τωρα να τα διαγράψετε τα διπλά μόρια αλλά όχι γι αυτούς που θα υπηρετήσουν από τούδε και στο εξής;;;;;;;

    Κανένας σεβασμός πια

  • 24 Απριλίου 2020, 12:51 | Γιώργος Γιαννίκος

    * Θα πρέπει να διευκρινιστεί και να καθιερωθεί η αναδρομική ισχύς της διάταξης. Εφόσον το Υπουργείο συμφωνεί με τη διπλή μοριοδότηση, ως πρακτική, θα πρέπει να κρατήσει κοινή γραμμή. Και για όσους υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα πριν την ψήφιση και για όσους προσληφθούν από του χρόνου. Το νομοσχέδιο έρχεται να επαναφέρει μία ρύθμιση (διπλή μοριοδότηση) που ίσχυε όλα τα χρόνια πριν καταργηθεί με τον νόμο Γαβρόγλου. Αν δεν ισχύσει η αναδρομικότητα φαίνεται ότι το υπουργείο διορθώνει εν μέρει μία αδικία και χωρίζει αυθαίρετα τους εκπαιδευτικούς σε δύο κατηγορίες. Όσους υπηρέτησαν πριν τη σχολική χρονιά 2020-2021 και όσους θα υπηρετήσουν απ΄του χρόνου. Και στις δύο περιπτώσεις, όμως, όλοι τους πρόσφεραν, προσφέρουν και θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις εσχατιές της χώρας μας. Ευχαριστώ.

  • 24 Απριλίου 2020, 12:08 | Εκπαιδευτικός

    Πολύ λανθασμένη επιλογή. Αποτελεί ένα παράθυρο για βελτίωση της θέσης στους πίνακες ορισμένων που πολλές φορές κάνουν λίγα χιλιόμετρα παραπάνω (λιγότερα από 10) από άλλους εκπαιδευτικούς και τους περνούν τον επόμενο χρόνο. Να ισχύσει στη χειρότερη περίπτωση μόνο για ειδική κατηγορία περιοχή μετάθεσης όπως πολύ μικρά νησιά της άγονης γραμμής ή μόνο για την ανώτερη κατηγορία μοριοδότησης σχολείων

  • 24 Απριλίου 2020, 12:08 | Γιωργος

    Από το 2008 που εργάζομαι στην Αβαθμια εκπαίδευση το συγκεκριμένο άρθρο έχει αλλάξει πολλές φορές. Οι αποφάσεις των εκπαιδευτικών δεν γίνεται να αλλάζουν ανά τακτά χρονικά διάστημα και σύμφωνα την εκάστοτε πολιτική ηγεσία. Την τρέχουσα σχολική χρονιά δεν μετρούσε ο διπλασιασμός και πήραμε κάποιες αποφάσεις. Τώρα ξανά αλλάζει. Δηλαδή προγραμματισμός ετών χρειάζεται να αλλάξει πάλι για τον καθένα και καθεμία αν αναπληρωτή. Επίσης η μοριοδότηση θα μπορούσε να είναι 3 η 4 μόρια παραπάνω και όχι διπλασιασμός.

  • 24 Απριλίου 2020, 12:07 | ΕΥΑ

    Με ποιο κριτηριο η διπλη προσμετρηση θα δοθει απο το σχ έτος 2020-2021 και οχι πριν? Οι εκπαιδευτικοι θα έχουν υπηρετησει στα ιδια ακριβως σχολεια με τις ιδιες ακριβως συνθηκες αλλα θα εχουν διαφορετικη μοριοδοτηση?
    Η αναδρομική ισχυς του νομου ειναι το λιγοτερο που πρεπει να κανετε.

  • 24 Απριλίου 2020, 12:03 | Σταυρούλα

    Είμαι αντίθετη στη διπλή μοριοδότηση.
    Ακόμα και αν θελήσετε να την μετρήσετε δεν πρέπει να ισχύσει για τους μόνιμους διορισμούς.
    Ποτέ δεν ίσχυε για τους μόνιμους διορισμούς και ούτε τώρα θα πρέπει να ισχύσει.

  • 24 Απριλίου 2020, 11:48 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ

    ●ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    ■ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ
    ★=> ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
    ★★★=> ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ Η ΜΗΛΟΣ ή Η ΛΗΜΝΟΣ ΜΕ => ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ + ΑΘΗΝΑΙΚΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ…
    ★★=> ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ Η ΣΙΦΝΟΣ ΣΤΗΝ Α’ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ > 1500 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ+ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ ΜΕ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ ΤΩΝ 100-150 ΚΑΤΟΙΚΩΝ Π.Χ ΑΠΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ ΜΕΧΡΙ ΔΟΝΟΥΣΑ
    ★★★+ ΆΛΛΑ ΚΟΝΤΙΝΑ ΝΗΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ?
    ★★★=> ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η Δ’ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ.
    ■★■=> ΊΔΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΑΝΤΙΠΑΡΟ, ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΥ+ΤΟΥΡΚΟΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ ???
    ★★★★★★ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

  • 24 Απριλίου 2020, 11:19 | Θεοδώρα Λ.

    ΆΔΙΚΟ ΕΝΤΕΛΏΣ Κ ΕΙΚΟΝΙΚΌ. ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΈΨΕΙ ΠΗΓΑΊΝΕΙ. 4 ΧΡΌΝΙΑ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ Κ ΔΕΝ ΠΉΡΑ ΠΟΤΈ ΔΊΠΛΑ ΜΟΡΙΆ. ΠΉΓΑ ΟΜΩΣ. Κ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΛΈΕΙ ΌΤΙ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΆΞΕΙ ΑΥΤΉ Η ΔΙΆΤΑΞΗ ΠΆΛΙ ΜΕ ΆΛΛΗ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ……. Κ ΠΆΛΙ ΘΑ ΤΡΈΧΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΌΡΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΉΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ… ΆΡΑ ΠΆΛΙ Ο ΑΔΙΚΗΜΈΝΟΣ ΘΑ ΕΊΝΑΙ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ…. ΝΤΡΟΠΉ ΚΑΠΟΥ.

  • 24 Απριλίου 2020, 10:08 | Χαράλαμπος Βουρλίδας

    Στο κάτω-κάτω δώστε χειροπιαστά κίνητρα για τα δυσπρόσιτα: επιδότηση ενοικίου 100%, πληρωμένες μεταφορές 3-4 φορές το χρόνο από και προς τον τόπο μόνιμης κατοικίας, bonus στην αμοιβή. Η διπλή μοριοδότηση όμως είναι άδικη. Μην το βλέπετε ως διπλασιασμό μορίων, δείτε το αντίστροφα: μειώνει ΣΤΟ ΜΙΣΙ την αξία της διδασκαλίας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ!!!

  • 24 Απριλίου 2020, 09:46 | Κ. Χαβέλας

    Είμαι 49 ετών και στα τόσα χρόνια που είμαι αναπληρωτής ποτέ δεν αρνήθηκα να πάω σε σχολείο που η κυβέρνηση με τοποθέτησε. Δεν απουσίασα ούτε μία μέρα αδικαιολόγητα από κανένα σχολείο. Πάντα δηλώνω την επιθυμία μου να πάω σε δυσπρόσιτες περιοχές. Από όλες τις φορές που δήλωσα ότι επιθυμώ να πάω σε δυσπρόσιτα σχολεία, μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω μόνο δύο φορές. Οι λόγοι είναι αρκετοί. Κυριότερος λόγος είναι ότι η πρόσληψή μας δεν καθορίζεται μια φορά απ’ την αρχή αλλά σε διάφορες φάσεις. Πότε βρίσκομε στην κορυφή της λίστας και πότε στο τέλος ανάλογα τη φάση πρόσληψης. Ένας άλλος λόγος είναι ότι έχω την ατυχία να μην έχω οικογένεια (και πώς να κάνει κανείς με τόσες μετακινήσεις κάθε χρόνο), άρα επιλέγω σχολείο πάντα τελευταίος. Οι ερωτήσεις μου είναι:
    1. Γιατί θα πρέπει να πληρώνω εγώ την ασυνέπεια άλλων;
    2. Γιατί θα πρέπει να τιμωρούμε έμμεσα και άδικα όταν ενώ επιλέγω δυσπρόσιτο, δεν τοποθετούμαι σε τέτοιο αλλά σε μη δυσπρόσιτο;
    3. Με ποιο σκεπτικό ένα δεύτερο πτυχίο βαθμολογείται με 7 μόρια, ένα δεύτερο μεταπτυχιακό βαθμολογείται με 8 μόρια (με τεράστιο προσωπικό και οικονομικό κόστος), ενώ μια χιονιά σε δυσπρόσιτο που όπως προείπα δεν εξαρτάται απ τη θέλησή μου ούτε από τα ακαδημαϊκά μου κριτήρια βαθμολογείται με σχεδόν 10 ΜΟΡΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ;
    4. Γιατί, ενώ δεν έχω αρνηθεί ποτέ να πάω σε δυσπρόσιτα σχολεία, τουναντίον το επιδίωξα επανειλημμένως και ενώ έχω υπηρετήσει σε τέτοια όταν με επιλέξανε, δεν μου προσμετράται η προηγούμενη υπηρεσία μου σε αυτά και θα πρέπει σε όλο μου τον εργασιακό βίο να κυνηγώ τα δυσπρόσιτα όπως ο σκύλος την ουρά του που δεν την φτάνει ποτέ;
    Δυστυχώς για το άρθρο 42 υπάρχει μια γενική άποψη ότι σχεδιάστηκε πολύ πρόχειρα!

  • 24 Απριλίου 2020, 09:43 | Ευαγγελία

    Η διπλή μοριοδότηση είναι υπερβολική και πάντα ήταν. Θα είχε λογική ένας συντελεστής τύπου 1,2 μόρια για κάθε μήνα, αλλά ο διπλασιασμός δημιουργεί τεράστιες αδικίες.

  • 24 Απριλίου 2020, 08:02 | Χάρις

    Α. Είναι απαράδεκτη η τιμωρία διετούς αποκλεισμού. Οι αναπληρωτές σε πολύ μεγάλο ποσοστό είναι οικογενειάρχες που έχουν υποχρεώσεις προς γονείς, παιδιά κλπ.

    Β. Θα έρθουν τα πάνω-κάτω στους πίνακες με την αναμοριοδότηση των «δυσπρόσιτων». Πάλι οικογενειάρχες δεν αντιμετωπίζονται ισάξια. Να δοθούν άλλα κίνητρα για υπηρεσία σε δυσπρόσιτα, πχ επιδότηση ενοικίου, αυξημένο επίδομα παραμεθόριου όπου χορηγείται, φοροαπαλλαγές μεταφορικών κλπ κλπ

  • 24 Απριλίου 2020, 07:47 | Θ. Διαμάντης

    Για κανέναν λόγο δεν πρέπει να προσμετρηθούν -σε ενδεχόμενη κατάρτιση ενός ενιαίου πίνακα κατάταξης- για μόνιμο διορισμό διπλασιασμένα μόρια λόγω δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων, κάτι εξάλλου που ίσχυε όλα τα χρόνια και προβλέπει η κείμενη νομοθεσία ως προς την παράμετρο αυτή. Η υπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία διαστρεβλώθηκε τόσο κατά την περίοδο που οι πίνακες των αναπληρωτών ήταν «κλειδωμένοι», όσο και εξαιτίας της προνομιακής (λόγω της πρόταξης στην τοποθέτηση) κατάχρησης αυτής της δυνατότητας από συγκεκριμένες κατηγορίες έναντι της πλειοψηφίας των αναπληρωτών. Ασφαλώς και πρέπει οι αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε τέτοια σχολεία να ενισχύονται γενναιόδωρα. Με ενισχύσεις οικονομικές. Οι «άυλες» ενισχύσεις ταλαιπώρησαν τα προηγούμενα χρόνια τους συναδέλφους! Το δήθεν δώρημα επιχειρείται εν προκειμένω με επικοινωνιακή μόνο «λογική».

  • 24 Απριλίου 2020, 04:00 | Μαρια

    Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία. Αν είνα δυνατόν κάποιος που έχει δύο κλάδους να πρέπει να διαλέξει ποιον κλάδο θα δηλώσει και ποιον θα αφήσει. Γιατί αν τον καλούν τη μία χρονιά στον έναν κλάδο και την άλλη στον άλλον δεν θα μπορέσει να θεμελιώσει διακαίωμα διορισμού ποτέ. Ιδίως όταν πρόκειται για συναφείς κλάδους που ο ένας αποτελεί 2η ανάθεση του άλλου. Δηλαδή αν ένας Φυσικός διδάσκει Μαθηματικα ως 2η ανάθεση τότε χτίζει προύπηρεσία στον κλάδο των Φυσικών έχοντας διδάξει Μαθηματικά αλλά στον κλάδο των Μαθηματικών εχει μηδενική; Δεν φαίνεται ούτε λογικό ούτε δίκαιο. Ποιον εξυπηρετεί αυτή η ρύθμιση;

  • 24 Απριλίου 2020, 03:30 | Διονύσης

    Την σύγχρονη εποχή που όλοι μηλουν για διεπιστημονικότητα στην παιδεία και όχι μόνο καλείτε κάποιον με δύο πτυχεία (δύο επιστήμες) να επιλέξει να διαλέξει να υπηρετήσει μόνο τη μία, γιατί αν τη μια χρονιά επιλεγεί στη μία ειδικότητα και την επόμενη επιλεγεί στην άλλη ποτέ δεν θα μπορέσει να δημιουργήσει τις προυποθέσεις για διορισμό σε καμία από τις δύο ειδικότητες. Η εκπαιδευτική υπηρεσία είναι μία ανεξάρτητα τον κλάδο που παρέχεται.

  • 24 Απριλίου 2020, 00:58 | Κυριακή

    Η διπλή μοριοδοτηση είναι δίκαιο να ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά καθώς και τη σχολική χρονιά 2018-19 και φέτος πολλά δυσπρόσιτα αποτελούσαν σχολεία ειδικών προσκλήσεων μετά από φάσεις με μη ανάληψη προϋπηρεσίας από πολλούς αναπληρωτές οι οποίοι είχαν ως δεδομένο την καταργηση τους.

  • 24 Απριλίου 2020, 00:56 | Χάρις

    Κυρία Υπουργέ,
    1. Αν θέλετε να επαναφέρετε τα δυσπρόσιτα, πρέπει πρώτα να αποκαταστήσετε την αδικία με την αναδρομική κατάργηση αυτών από το νόμο Γαβρόγλου. Το ξέρετε άλλωστε πως «στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάμε για σχοινί».
    2. Αποτελεί μήλον της έριδος στους κόλπους μας. Έχει τα περισσότερα σχόλια έναντι οποιουδήποτε άρθρου.
    3. Η προϋπηρεσία είναι μία όπου και αν αποκτάται. Μην την μπερδεύουμε με τα
    μόρια συνθηκών διαβίωσης που υπάρχουν έτσι κι αλλιώς. Μην ξύνουμε πληγές του παρελθόντος.
    4. Δε χρειάζεται να επαναφέρετε τη διπλή μοριοδότηση. Τα σχολεία θα στελεχωθούν από την αρχή αν: εφαρμόσετε την ειδική πρόσκληση στην πρώτη φάση
    και αφού βγουν στη διαύγεια το 90% των κενών έγκαιρα. Έτσι και μόνο έτσι έχει νόημα ο διετής αποκλεισμός. Αλλιώς είναι άτοπος και τιμωρητικός.
    Δικαίωμα στην ελπίδα και στη δικαιοσύνη έχουν όλοι. Εσείς έχετε και την ηθική υποχρέωση να επαναφέρετε την εμπιστοσύνη μας στους θεσμούς που τα τελευταία χρόνια την έχουμε χάσει.
    Ευχαριστώ.

  • 23 Απριλίου 2020, 23:05 | Γεωργια

    Η διπλή μοριοδότηση σε καμία περίπτωη δεν πρέπει να μετρήσει αναδρομικά! Όλοι κάναμε τις επιλογές μας τόσα χρόνια με άλλα δεδομένα . Τι να μας πουν δηλαδή τώρα; οτι έπρεπε να είχαμε μαντέψει ότι κάποτε θα αλλάξουν τα δεδομένα και θα έπρεπε να είχαμε παει ; Όσοι πήγαν πριμοδοτήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια για τον κόπο τους. Εφόσον ξεκινάει κάτι νέο αυτή τη στιγμή , το δίκαιο είναι να ισχύσει απο ‘δω και πέρα ώστε να ειναι το ίδιο για όλους. Μ ετο ίδιο σκεπτικό εξάλλου (της μη ισχύος στο νέο νόμο)καταργούνται και τα μόρια γραπτού ΑΣΕΠ.

  • 23 Απριλίου 2020, 21:29 | Χρήστος

    Αντί να πριμοδοτείτε με διπλά μόρια τα δυσπρόσιτα, θα πρέπει να αλλάξει όλη η μοριοδότηση των αναπληρωτών και να υπολογίζεται με βάση το πόσα χιλιόμετρα φεύγει μακριά από το σπίτι του ο κάθε αναπληρωτής. Επιτέλους πρέπει να πριμοδοτηθούν αυτοί που πραγματικά ξενιτεύονται και όχι αυτοί που μένουν έτσι κι αλλιώς σε ένα δυσπρόσιτο μέρος. Για όσους πάνε σε δυσπρόσιτο θα ήταν καλό να πριμοδοτούνται με ένα έξτρα ποσό. Φτάνει πια να είναι οι οικογένειες των εκπαιδευτικών βαλίτσες!!!

  • 23 Απριλίου 2020, 21:28 | Μάρω

    Κίνητρα για τα δυσπρόσιτα υπάρχουν ήδη αλλά κάποιοι αναπληρωτές τα αγνοούν γιατί θέλουν να προωθήσουν δικά τους πιο άμεσα συμφέροντα.

    Συγκεκριμένα:

    1) Τα σχολεία αυτά έχουν πολύ υψηλή μοριοδότηση για μεταθέσεις. Τα μόρια αυτά δε χάνονται, μόλις γίνουν μόνιμοι θα τα αξιοποιήσουν.

    2) Οι περισσότερες δυσπρόσιτες περιοχές επιλέγονται συνειδητά από τους αναπληρωτές. Το κάνω σαφές: όποιος επιλέγει στη δήλωση αναπληρωτών Δ Δωδεκανήσου γνωρίζει ότι όλες οι περιοχές είναι δυσπρόσιτες. Εάν θέλει να τις αποφύγει, δε τις δηλώνει. (παλαιότερα τα Δωδεκάνησα ήταν μία περιοχή, υπήρχε πρόβλημα. Ο διαχωρισμός πλέον της Διεύθυνσης σε Α, Β, Γ, Δ Δωδεκανήσου έχει λύσει το πρόβλημα).

    3) Επίδομα παραμεθορίου, οικονομικές ελαφρύνσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια, διευκολύνσεις μετακίνησης σε εορτές.

    Όπως αναφέρθηκε, η διεκδίκηση ορισμένων αναπληρωτών για τα δυσπρόσιτα αφορά τα συμφέροντά τους και όχι άμεσα το δίκαιο αυτών των σχολείων.

    Το κάνω πάλι σαφές: αυτό που διεκδικούν είναι να διπλασιάσουν γρήγορα τα μόρια τους ώστε να καλύψουν το έδαφος στον πίνακα ή να διοριστούν πιο γρήγορα έναντι άλλων. Για αυτό άλλωστε μόλις ανακοινώθηκε ότι θα ισχύσει ο διπλασιασμός από την επόμενη σχολική χρονιά, άρχισαν να εκφράζουν παράπονα και όχι να μιλάνε για την αναγκαιότητα της ρύθμισης.

    Δε δικάζω τους συναδέλφους που διεκδικούν τα δυσπρόσιτα, οι οποίοι είναι σαφώς υπο-ομάδα ανάμεσα στους αναπληρωτές, αλλά οι ίδιοι γράφουν εδώ: είναι προδοσία, είναι αδικία, ή αναδρομική αναγνώριση της προϋπηρεσίας ή απόσυρση κλπ. Δηλαδή, δεν υπερασπίζονται την ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα, αλλά μόνο το συμφέρον τους.

    Ας σκεφτούμε γιατί κάποιος να δηλώνει «αναδρομική αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα αλλιώς τίποτα» και να μην αφήνει τουλάχιστον η ρύθμιση να λειτουργήσει από του χρόνου που είναι υπέρ των ίδιων δυσπρόσιτων; Κατά τη γνώμη μου -μεταφέρω το βίωμα- ξέρει ότι θα αδικηθεί από αυτό που διεκδικεί: εάν υπάρξει ο διπλασιασμός από του χρόνου, θα τρέξει στα δυσπρόσιτα αυτός που είναι ψηλότερα στον πίνακα και εκείνος που οραματιζόταν διπλά μόρια για γρηγορότερη αναρρίχηση θα παραμείνει χαμηλά. Πιο απλά, του χρόνου δε θα πιάνει δυσπρόσιτα και η διεκδίκηση του δε θα έχει νόημα για εκείνον ξεχνώντας ότι το αίτημα αφορά τα ίδια τα δυσπρόσιτα σχολεία.

    Θεωρώ ότι το πρόβλημα στα δυσπρόσιτα δεν υπάρχει, αλλά έγινε θέμα γιατί το έθεσαν κάποιοι αναπληρωτές για να διπλασιάσουν τα μόρια τους και για αυτό τα υπάρχοντα κίνητρα υποτιμούνται. Επίσης, κάποιοι συνάδελφοι προτείνουν επιπλέον κίνητρα σε προηγούμενες αναρτήσεις. Επειδή ο διπλασιασμός των μορίων έχει αποτελέσει διαχρονικό πρόβλημα στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, μήπως πρέπει να υπάρξει διαφορετικός τρόπος ενίσχυσης των δυσπρόσιτων σχολείων;

  • 23 Απριλίου 2020, 20:43 | Χρήστος

    Εάν προσμετρηθεί ο διπλασιασμός μορίων, οφείλει να εμπεριέχει και τη φετινή χρονιά. Οι εκπαιδευτικοί που φέτος δήλωσαν τις δυσπρόσιτες περιοχές και κάνανε ανάληψη υπηρεσίας κράτησαν τον λόγο τους και με συνέπεια στελέχωσαν τα σχολεία. Είναι άδικο να μην ληφθεί το γεγονός αυτό υπόψη.

  • 23 Απριλίου 2020, 20:28 | Ειρήνη Μ.

    Άμεση απόσυρση ολόκληρου του αναχρονιστικού και μη επιστημονικού πολυνομοσχεδίου που για άλλη μια φορά απλά παραλλάσσει κατά το ελάχιστο θετικό και μη πρόσφορο την εικόνα του σχολείου δημιουργώντας έριδες (βλέπε δυσπρόσιτα) στον εκπαιδευτικό κλάδο με Άρθρα-κράχτες που θα τραβήξουν την προσοχή και τη συζήτηση σκόπιμα για να περάσουν άλλα σημαντικά διαβουλεύματα κάτω από τραπέζι, μπροστά στα μάτια μας. Απαράδεκτη η παρουσίαση του εν μέσω μιας πρωτόγνωρης για τον πλανήτη υγειονομικής κατάστασης. Το Υπουργείο εκμεταλλεύεται την ψυχολογική φθορά και κούραση των ανθρώπων που διαβιούν έγκλειστοι έναν μήνα τώρα σε δύσκολες συνθήκες και εν μέσω θρησκευτικών διακοπών για να διαπραγματευτεί ένα σοβαρό ζήτημα που θα μπορούσε να περιμένει. Το Υπουργείο έχει πολλά να λυσει πολύ πριν παρουσιάσει το πολυνομοσχέδιό του. Το Υπουργείο θα μπορούσε να αναμένει το άνοιγμα της Βουλής ως το ύψιστο θεσμικό όργανο λήψης αποφάσεων και όχι να βασίζεται αποκλειστικά στα μηνυματάκια και τις τηλεδιασκέψεις, που λειτουργούν επικουρικά στον δημοκρατικό διάλογο. Δεν έχει νόημα συνάδερφοι να εστιάζουμε την προσοχή μας κατακεραυνώνοντας συγκεκριμένα 2-3 άρθρα. Είναι σημαντικό, ανθρώπινο, ψυχολογικό και νομικό μας δικαίωμα να ζητήσουμε άμεση απόσυρση μέχρι τουλάχιστον να αρθούν ολοκληρωτικά τα μέτρα του ιού.

  • 23 Απριλίου 2020, 20:13 | Στέλιος

    Επιτέλους διορθώνετε την αδικία που είχε κάνει η προηγούμενη κυβέρνηση με ρην κατάργηση των δυσπροσιτων. Η έλλειψη ου κινήτρου αυτού φάνηκε ξεκάθαρα φέτος με την απόρριψη από συναδέλφους απομακρυσμενων θέσεων. Κάτι που ίσως δεν είναι ξεκάθαρο είναι τα μορια που εχουμε μαζέψει μέχρι στιγμής όσοι υπηρέτησαν ήδη σε δυσπρόσιτα προσμετρώνται ή απο δω και στο εξής θα ξεκινήσουν από το μηδεν όλοι? Επίσης θα ηθελα να αναφέρω την αδικια να προσμετρώνται ως δίπλα μόρια σε όσους έχουν πετύχει απόσπαση σε καποιο γραφείο ή κεντρικό μέρος και δεν βριακονται στη θέση για την οποία θα μοριοδοτηθουν διπλα. Ευχαριστώ

  • 23 Απριλίου 2020, 20:03 | Μαργαρίτα

    Η απόφαση της διπλής μοριοδότησης σαφώς και είναι καλό να επιστρέψει συνυπολογίζοντας βέβαια και τους συναδέλφους που δούλεψαν στις δυσπρόσιτες περιοχές τα προηγούμενα 2 χρόνια. Η ισχύς της απόφασης πρέπει να είναι αναδρομική προκειμένου να αποζημιωθούν οι εκπαιδευτικοί ηθικά που κάλυψαν θέσεις θυσιάζοντας την οικογενειακή τους ισορροπία και αντιμετωπίζοντας ποικίλα προβλήματα γνωστά σε όλους.Αποτελεί αδικία η προσμέτρηση των διπλών μορίων μόνο σε όσους θα αναλάβουν από τον Σεπτέμβριο του 2020 δεδομένου ότι μόρια για δυσπρόσιτες περιοχές προσμετρήθηκαν διπλά πριν το 2018.

  • 23 Απριλίου 2020, 19:58 | Ειρήνη Μ.

    Η αυξημένη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων περιοχών αποτελούσε πάντα ένα επιπλέον κίνητρο για την στελέχωση σχολείων σε απομονωμένες περιοχές με μικρό πληθυσμό και ελάχιστες παροχές. Σίγουρα επί σειρά ετών αποτέλεσε το μήλο της έριδος ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς που προσπαθούσαν αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για να μετατεθούν σε περιοχές που βρίσκονται κοντύτερα στον τόπο μόνιμης κατοικίας. Προσωπικά έχοντας μάλιστα υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία νησιών του Αιγαίου υποστηρίζω την αυξημένη μοριοδότηση καθώς αποτελεί έναν τρόπο επιβράβευσης για την επιλογή του εκπαιδευτικού να επιτελέσει το δημόσιο καθήκον του, πολλές φορές χιλιόμετρα μακριά από την οικογένεια και τον μόνιμο τόπο κατοικίας, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία με ορθολογική χρήση των μοριών του να μπορέσει μελλοντικά να μετατεθεί σε περισσότερη ευκολία στον νομό της επιλογής του. Η αναδρομική ισχύς είναι γεγονός που πρέπει άμεσα να διευκρινιστεί, καθώς δεν μπορεί να υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά με διαφορά ολίγων μηνών στην μοριοδότηση συναδέρφων που υπηρέτησαν στα ίδια σχολεία. Προτείνεται να υπάρξει επίσης ρύθμιση αναφορικά με έναν μέγιστο αριθμό μηνών υπηρέτησης σε δυσπρόσιτα σχολεία ώστε οι θέσεις να μην καταλαμβάνονται συνεχώς από τα ίδια πρόσωπα. Εν πάσει περιπτώσει απαιτούνται άμεσοι και πολλαπλοί μόνιμοι διορισμοί σε όλες τις σχολικές δομές της χώρας για να καλύψουν τα κενά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της.

  • 23 Απριλίου 2020, 19:51 | Jimackos

    Τα μόρια από τα δυσπρόσιτα σχολεία θα πρέπει να έχουν αναδρομική ισχύ. Θα είναι μεγάλη αδικία να μην μετρήσουν δυσπρόσιτα που πραγματοποιήθηκαν μέχρι και το 2020.

  • 23 Απριλίου 2020, 19:43 | Αναστασιος

    Να ληφθούν υπόψη τα μορια από τα δυσπροσιτα έως τώρα, να ισχύσει αναδρομικοτητα ως ελάχιστη δικαίωση και επιβραβευση για τους εκπαιδευτικούς που καλύπτουν τα κενά αυτά με θυσίες.

  • 23 Απριλίου 2020, 19:05 | Γεωργία

    Η προϋπηρεσία γιατί να μην μεταφέρεται απο κλάδο σε κλάδο; Η παιδαγωγική διαδικασία δεν είναι ενιαία; Δεν είναι η μετφορά αυτή ένα βήμα προς την ευελιξία κια την ευκολότερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού απο το κράτος;

  • 23 Απριλίου 2020, 19:04 | Ευαγγελία Καραγιάννη

    Απαράδεκτη η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τις δυσπρόσιτες περιοχές. Όσοι συνάδελφοι ξενιτεύτηκαν πέρσυ και έψαχναν σπίτι σε χωριά με 20 κατοίκους κάτω από αντίξοες συνθήκες άπειρα χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι και τους δικούς τους ανθρώπους, γιατί να χάσουν τη διπλή μοριοδότηση; Εσείς βγαίνετε στα κανάλια και λέτε ότι κάνετε τα πάντα για τη Παιδεία και ότι σέβεστε τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους! Αυτό είναι το ευχαριστώ σας;; Έτσι απλά να ακυρώνετε τους μήνες που δώσαμε ψυχή και σώμα για να τα καταφέρουμε εκεί; ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

  • 23 Απριλίου 2020, 18:59 | Θανασης

    Οποτε καταργειται η μεταφορα προυπηρεσιας απο εναν κλαδο σε αλλο.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Βασει της αιτιολογικης που θα βοηθησει αυτο; Υποστηριζετε δηλαδη οτι η εκπαιδευτικη προυπηρεσια δεν ειναι μια και δεν πρεπει να μεταφερεται απο κλαδο σε κλαδο.

  • 23 Απριλίου 2020, 18:48 | ΕΥΗ

    Απαράδεκτη η μη αναδρομική ισχύ του διπλασιασμου. Αποτελεί εκμετάλλευση όλων όσων στελεχώνουν τα σχολεια αυτα τοσα χρονια.

  • 23 Απριλίου 2020, 17:50 | Παναγιωτης

    Είμαστε η χωρα του «πλασματικου». Στην προϋπηρεσία, στα χρόνια σύνταξης, στην εθελουσία έξοδο από τη δουλειά, στα ποσοστα αναπλήρωσης στις συντάξεις… Το ίδιο βιολί συνεχίζεται τώρα. Χαϊδεύουμε αυτιά γιατί κατά το δοκούν, σήμερα εσύ αύριο εγώ.

  • 23 Απριλίου 2020, 17:10 | Maria

    Η διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων σχολειων να μετρήσει αναδρομικά για όλους.Δεν είναι δυνατόν να μην προσμετρωνται στην προκήρυξη 2ΓΕ με προφανη εμπαιγμό και ξαφνικά θυμηθήκατε τα δυσπροσιτα, καθώς υποβάθμισατε την προϋπηρεσία και θυμηθήκατε ότι θα ερημωσουν τα δυσπροσιτα το ερχόμενο ετος, γιατί εσείς τα ψηφίσατε αυτά. Η για όλους η τίποτα. Διαφορετικά δώστε οικονομικά κίνητρα.

  • 23 Απριλίου 2020, 17:06 | Νίκος

    Είμαι αντίθετος στη διπλή μοριοδότηση.
    Ακόμα και αν θελήσετε να την μετρήσετε δεν πρέπει να ισχύσει για τους μόνιμους διορισμούς αλλά για τους πίνακες των αναπληρωτών όπως γινόταν μέχρι τώρα.
    Ποτέ δεν ίσχυε για τους μόνιμους διορισμούς και ούτε τώρα θα πρέπει να ισχύσει.
    Είναι απίστευτη αδικία για όλους τους εκπαιδευτικούς που κάθε χρόνο παλεύουν και πηγαίνουν σε όλα τα μέρη της Ελλάδας και κάποιοι επειδή έτυχε να πάνε σε ένα δυσπρόσιτο σχολείο να προηγούνται στην μοριοδότηση έναντι άλλων που δεν είχαν την επιλογή ή δεν έτυχε να πάνε σε δυσπρόσιτο σχολείο.
    Αντί για διπλή μοριοδότηση θεωρώ πολύ πιο δίκαιο να δίνονται οικονομικά κίνητρα στους εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε τέτοια σχολεία.

  • 23 Απριλίου 2020, 16:48 | Ρανια

    Αυτό δε μπορεί να ισχύει επιλεκτικά αλλα για όλους.
    Οι επιλογές περιοχών τοσα χρονια γινοταν με αυτά τα κριτήρια και καταργήθηκαν περυσι. Επιμένω θα πρέπει να ισχύει για όλους που τόσα χρόνια κάλυπταμε θέσεις σε δυσμενείς συνθήκες.

  • 23 Απριλίου 2020, 16:44 | Νικος

    Η διπλή μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα δημιουργεί αδικίες. Πρώτον δεν παρέχει ίδιες ευκαιρίες για όλους. Δεύτερον απαξιώνει τους τίτλους σπουδών , αφού με 2 έτη υπηρεσίας σε δυσπρόσιτα παίρνει κανείς 40 ,όσα δηλαδή μοριοδοτήται το διδακτορικό ή 2 μεταπτυχιακά και 1 δεύτερο πτυχίο.Τριτον αν δεν υπάρξουν και οικονομικά κίνητρα , όπως συμβαίνει σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις του δημοσιου το μέτρο δεν θα αποδίδει τα αναμενόμενα.Τελος , αν πρέπει να υπάρξει επιπλέον μοριοδότηση , αυτή δεν θα πρέπει να είναι πάνω από 5 μόρια ανά έτος, σε συνδιασμό με οικονομικά κίνητρα.

  • 23 Απριλίου 2020, 16:38 | Ρανια

    Η ισχύς του νόμου θα πρέπει να είναι αναδρομική καθώς τοσα χρονια καλύπτουμε κενά σε δυσπρόσιτες περιοχές έχοντας κάνει προσωπικές θυσίες μακρια απο τα σπίτια μας. Η επαναφορά δε πρεπει να ειναι επιλεκτική και να ξεχνάει τόσους συναδέλφους που κάλυπταν τοσα χρονια αυτα τα σχολεια.

  • 23 Απριλίου 2020, 16:25 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Ο μόνιμος διορισμός γινόταν πάντα με πραγματική προϋπηρεσία και μόνο, η διπλή προσμέτρηση αφορούσε μόνο τις προσλήψεις αναπληρωτών. Αν θέλετε να το κάνετε δίκαιο κάντε το αναδρομικά να ισχύει για όλους αλλιώς για άλλη μια φορά καταπατάτε την ισότιμη μεταχείριση όλων των εκπαιδευτικών.

  • 23 Απριλίου 2020, 16:06 | ιωαννα

    Η διδακτική χρονιά είναι ίδια για όλους οπότε ΔΕΝ θα πρέπει να ισχύσουν τα δυσπρόσιτα στο διορισμό των εκπαιδευτικών.
    Πρέπει σε αυτή τη ζωή να μάθουμε να διεκδικούμε βάση αληθινών στοιχείων και όχι πλασματικών (όπως τα κοινωνικά κριτήρια – ενώ υπάρχει μέριμνα από το κράτος ώστε αυτοί οι άνθρωποι να έχουν πλήρεις υποστήριξη, εντούτοις έχουν έξτρα δικαιώματα και στην εργασία καταστρατηγώντας το άρθρο του Συντάγματος για ισότητα στην εργασία) στοιχείων.
    Προτείνω:
    1. Μεγάλη οικονομική ενίσχυση σε όσους πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία.
    2. Επίδομα ενοικίου.
    3. Κατάργηση Κοινωνικών κριτηρίων/ ειδικά η μοριοδότηση των τέκνων (και για τα δυσπρόσιτα).

  • 23 Απριλίου 2020, 15:55 | Δημήτρης

    Η διπλή μοριοδότηση θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2008 και μετά. Δε γίνεται να μετρά επιλεκτικά μόνο από το 2020 και μετά. Πρέπει να διορθωθεί αυτή η αδικία που πάει να γίνει.