Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;
6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;
- 201 Σχόλια1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;
- 127 Σχόλια2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.
- 64 Σχόλια3. Συμφωνείτε με τα προτεινόμενα κωλύματα απόσπασης;
- 45 Σχόλια4. Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζόμενων, οι αποσπάσεις και οι μεταθέσεις πρέπει να γίνεται σε σχολική μονάδα και όχι σε περιοχή;
- 80 Σχόλια5. Θεωρείτε ότι κάποιες αποσπάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των προτεινόμενων, πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
- 59 Σχόλια6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;
- 49 Σχόλια7. Συμφωνείτε ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν τα κριτήρια για τις μεταθέσεις στα ΣΜΕΑΕ, τα ΚΕΔΔΥ, τα μουσικά σχολεία κλπ; Αν ναι, πώς κρίνετε την προτεινόμενη αριθμητική αποτίμησή τους;
- 77 Σχόλια8. Το προτεινόμενο νέο πλαίσιο για τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις μπορεί να συμβάλει στην αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των υπηρεσιών;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Απριλίου 2011, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Μαΐου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
59 Σχόλια 702 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΓΑΛΗΝΟΥ 108 ΔΡΑΜΑ ΤΚ 661 00 τηλ. 6977874009, 6980788184
Email : goneispma@gmail.com, http://goneispaidiwnmeanapiria.blogspot.com/
2/5/2011
Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γονέων Παιδιών με Αναπηρία συμμετέχοντας στη δημόσια διαβούλευση περί αποσπάσεων και μεταθέσεων εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:
1. Αναθεώρηση των περιπτώσεων α΄ και γ΄ της 1ης παραγράφου του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 ώστε να συμπεριληφθούν όλες οι σοβαρές ασθένειες ή σύνδρομα ( πχ νοητική αναπηρία 67% και άνω) που δεν έχουν συμπεριληφθεί σε αυτό.
2. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω κατά τον διορισμό τους να τοποθετούνται αυτόματα στον τόπο διαμονής τους.
3. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να προτάσσονται στις αποσπάσεις.
4. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στα ΣΜΕΑΕ ΚΕΔΔΥ και να ισχύει πενταετής παραμονή σε ΣΜΕΑΕ σε όποιον τοποθετείται σε αυτά.
5. Να υπάρξει πρόβλεψη για αποσπάσεις σε αναπληρωτές γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω, καθώς και ατόμων με αναπηρία, στους τόπους που τους εξυπηρετούν.
Με Εκτίμηση
Για το ΔΣ του Συλλόγου
ο Πρόεδρος η Γεν. Γραμματέας
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος Πρασιάδου Σταυρούλα
Οι αναμοριοδοτήσεις που είναι δυσμενείς για τους εκπαιδευτικούς (μείωση μορίων ορισμένων περιοχών, π.χ. λόγω βελτίωσης της συγκοινωνίας), είναι άδικο να έχουν αναδρομική ισχύ (π.χ. κάποιος που υπηρέτησε σε ένα νησί όταν αυτό είχε κακή συγκοινωνία –συχνά οι εκπ/κοί αυτοί μπορούν να φεύγουν από το νησί μόνο στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα- να λάβει για τα χρόνια αυτά τα μόρια που άρχισαν να αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο νησί όταν αυτό απέκτησε καλύτερη συγκοινωνία –π.χ. συγκοινωνία που επιτρέπει στους δημοσίους υπαλλήλους να φεύγουν τα Σαββατοκύριακα.
Η μοριοδοτηση να σχετιζεται με την αποσταση απο την βαση του λειτουργου
την δυσκολια προσβασης
τις υποδομες της σχολ.μοναδας
τις δυνατοτητες του μαθητικου δυναμικου.
τις συνθηκες καληψης του ωραριου
Οσο ποιο δυσκολα και απαιτητικα για τον λειτουργο, τοσο ποιο πολλα μορια.
Ευχαριστω.
Αναμοριοδότηση χρειάζεται να γίνεται σε τακτά χρονικά διατήματα, γιατί τα δεδομένα αλλάζουν πχ. η Εγνατία Οδός μετέβαλλε τις αποστάσεις από Θεσσαλονίκη. Είναι όμως απαράδεκτο η αναμοριοδότηση να ισχύσει αναδρομικά. Το σωστό θα ήταν να αρχίσει να ισχύει δύο χρόνια μετά,όσοι υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης είχαν υπόψη την παρούσα μοριοδότηση.
Για την αναμοριοδότηση πρέπει να ληφθεί υπόψη ο γεωγραφικός και ο οδικός χάρτης της Ελλάδας και ευκολία πρόσβασης συνολικά. Δε γίνεται πχ. η Σύμη να δίνει λιγότερα μόρια από χωριά της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Φυσικά και πρέπει να γίνει αναμοριοδότηση. Σε κάποιες περιοχές ενδεχομένως προς τα κάτω ,λόγω καινούριων οδικών δικτύων αλλά σε κάποιες προς τα πάνω λόγω των δύσκολων συνθηκών διαβίωσης (π.χ. Ελαφόνησος, Κυπαρίσσι -Νομός Λακωνίας)και να αλλάξουν και αναδρομικά.
Χρειαζόμαστε μία ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ αναμοριοδότηση, όχι απλώς αναμοριοδότηση σχολείων. Αυτό βέβαια απαιτεί μεγάλο σθένος οπότε προς το παρόν θα βοηθούσε έστω να συνυπολογίζεται η απόσταση του τόπου συμφεροντος (στο οποίο θέλει να αποσπαστεί/μετατεθεί ο εκπαιδευτικός ) από τον τόπο υπηρεσίας με κάποιο χάρτη αποστάσεων. Η προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης θα είναι ελλιπής γιατί βασίζεται μόνο στις γνώμες των συγκεκριμένων αιρετών κ μη που θα τις ορίσουν και στις απόψεις των κατα τόπων γραφείων εκπαίδευσης κ όχι απευθείας στις γνώμες των εκπαιδευτικών που βιώνουν το πρόβλημα από πρώτο χέρι.
Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ . ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ. ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ Η ΜΙΑΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑΣ.
Η αναμοριοδότηση πιθανόν πρέπει ελαφρώς να αλλάξει. ΌΧΙ ΟΜΩς ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΗ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ…
Ο Καλλικράτης έχει αλλάξει τη δομή της χώρας. Πρέπει να αλλάξουν και οι ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ, αλλά και οι μοριοδοτήσεις των σχολείων και οι συνηπηρετήσεις συζύγων, οι εντοπιότητες κλπ…
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ..
ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΠΔΒΜΘ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΣΤΑ Δ/ΘΜΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ..) –
ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ…
ΠΡΟΣΟΧΗ –> ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ 15 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΑΝΤΙ 12, ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΜΕΝΗΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ…)
Η μοριοδότηση των σχολείων χρειάζεται επανεξέταση, είναι προφανές σε όποιον έχει υπηρετήσει κάποια χρόνια ανά την Ελλάδα. Δεν είδα όμως να διευκρινίζεται το ζήτημα των μορίων που παίρνουν οι αποσπασμένοι, ιδίως στις υπηρεσίες: θα διατηρηθεί το αίσχος της μοριοδότησης με μόρια παραμεθορίου σε αυτούς που υπηρετούν σε Υπουργείο, γραφεία, κτλ;