Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;
1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;
- 201 Σχόλια1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;
- 127 Σχόλια2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.
- 64 Σχόλια3. Συμφωνείτε με τα προτεινόμενα κωλύματα απόσπασης;
- 45 Σχόλια4. Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζόμενων, οι αποσπάσεις και οι μεταθέσεις πρέπει να γίνεται σε σχολική μονάδα και όχι σε περιοχή;
- 80 Σχόλια5. Θεωρείτε ότι κάποιες αποσπάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των προτεινόμενων, πρέπει να γίνονται κατ’ εξαίρεση; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
- 59 Σχόλια6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;
- 49 Σχόλια7. Συμφωνείτε ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν τα κριτήρια για τις μεταθέσεις στα ΣΜΕΑΕ, τα ΚΕΔΔΥ, τα μουσικά σχολεία κλπ; Αν ναι, πώς κρίνετε την προτεινόμενη αριθμητική αποτίμησή τους;
- 77 Σχόλια8. Το προτεινόμενο νέο πλαίσιο για τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις μπορεί να συμβάλει στην αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των υπηρεσιών;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Απριλίου 2011, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Μαΐου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
201 Σχόλια 702 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Νομίζω ότι και για τις αποσπάσεις το διδακτορικό δίπλωμα θα πρέπει να μοριοδοτείται με περισσότερα μόρια από όλους τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών.
Επαναφορα ολων των προνομιων των πολυτεκνων εκπαιδευτικων.τα πολλα παιδια θα κρατησουν ‘ανοιχτα¨ τα σχολεια μας.Τελος στο ΄κηνυγι΄ των πολυτεκνων εκπαιδευτικων.ΟΧΙ στους συνδικαλιστες που υποκιπτουν στις ΄΄πιεσεις΄εχοντας ως κριτηριο το προσωπικο τους συμφερον.
Ονομάζομαι Πέππα Σταυρούλα και είμαι καθηγήτρια Δ.Ε. ΠΕ06. Πάσχω από κερατόκωνο και στα 2 μάτια, έχω ήδη υποβληθεί σε μεταμόσχευση κερατοειδούς χιτώνος στο ένα και ελπίζω να καθυστερήσω, αν όχι να αποφύγω, τη 2η μεταμόσχευση.
Με μεγάλη μου λύπη και απογοήτευση διαπίστωσα ότι στα εν λόγω κριτήρια αποσπάσεων-μεταθέσεων δε γίνεται κανένας λόγος για την ένταξη νέων παθήσεων στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων, παρά τις αρχικές ενδείξεις από τις εργασίες της αρμόδιας επιτροπής. Το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι η εξομοίωση των ειδικών κατηγοριών των εκπαιδευτικών με τις αντίστοιχες που ισχύουν για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (5%) και για τις μετεγγραφές φοιτητών. Είναι παράλογο το ίδιο το Υπουργείο να αναγνωρίζει κοινωνικά δικαιώματα και ανάγκη ειδικής μεταχείρισης των μεταμοσχευθέντων σε κάποιες περιπτώσεις, και να αγνοεί όλους εμάς τους μεταμοσχευθέντες εκπαιδευτικούς που αγωνιζόμαστε καθημερινά για να έχουμε μια όσο πιο «κανονική» ζωή γίνεται. Είναι προφανές ότι πρέπει να βρισκόμαστε δίπλα στους θεράποντες ιατρούς μας και ότι αδυνατούμε να βρισκόμαστε σε απομακρυσμένα σχολεία προς αναζήτηση μορίων.
Είναι δείγμα πολιτισμού να δείχνει πρωτίστως η Πολιτεία κοινωνικό πρόσωπο και ευαισθησία σε μειονότητες με ειδικές ανάγκες. Αυτό καλούμαστε να διδάξουμε κι εμείς οι εκπαιδευτικοί στα παιδιά.
Αν η τρωθείσα υγεία δεν αποτελεί κοινωνικό κριτήριο μετάθεσης-απόσπασης, αναρωτιέμαι τι αποτελεί…
Κ. Υπουργέ!!!!
Τι τους θέλετε τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα του οποίου τις αποσπάσεις κρίνετε εφόσον δεν έχετε λεφτά να τους πληρώνετε?
Εγώ ξέρω πως όταν ένα μαγαζί δεν έχει λεφτά να πληρώσει τους υπαλλήλους του απλά ΚΛΕΙΝΕΙ!!!!
Εφόσον λοιπόν δεν έχετε λεφτά να τους πληρώνετε κλείστε το μαγαζί που λέγετε παιδεία …κλείστε τα σχολεία καταργείστε και το Υπουργείο σας.
Καλές δεν λέω οι δομικές αλλαγές που δεν έχουν οικονομικό κόστος αλλά νηστικά αρκούδια δεν χορεύουν οπότε ….θα μου πείτε βέβαια λεφτά δεν υπάρχουν και δεν μπορούμε ..ε τότε κλείστε το ρημάδι που λέγεται παιδεία εφόσον δεν μπορείτε να το χρηματοδοτήσετε επαρκώς κλείστε το μα δεν σας χρειάζετε!!!
Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι εφοριακοί τον 8 εκ ευρώ στην τράπεζα ..ούτε Δικαστές να επιδικάζουν φράγκα στην τσέπη τους ..ούτε τελωνειακοί με τα λαθραία καύσιμα και τα εκατομμύρια καταθέσεις στις τράπεζες .Είναι αυτοί που κάνουν τα ιδιαίτερα τα μαύρα γιατί απλά δεν τους φτάνουν τα λεφτά για να ζήσουν .
Ευχαριστούμε πολύ για την κατάργηση των επιδομάτων μας!!!!
Με τιμή!!!!
Εκπαιδευτικός των 500 ευρώ!!!
Πως θα νοιώθει, άραγε, σήμερα μια Πολύτεκνη μητέρα, όταν δίνεται προτεραιότητα στις αποσπάσεις συνδικαλιστών, συζύγων δημάρχων, περιφερειαρχών, δημοτικών συμβούλων, ενώ αυτή είναι υποχρεωμένη να μένει μακριά από το σπίτι της, χωρίς δυνατότητα απόσπασης για 3 χρόνια ;
Πως θα νοιώθει, άραγε, σήμερα μια Πολύτεκνη Οικογένεια ( και πολλές άλλες κατηγορίες ανθρώπων ), όταν νοιώθει ότι βάλλεται από παντού, τη στιγμή που τα δικά της παιδιά γεμίζουν νηπιαγωγεία, δημοτικά και σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά τώρα τους καταργούν όλα τα κίνητρα, όλες τις διευκολύνσεις για να τα μεγαλώσουν αξιοπρεπώς ( επιδόματα, μεταγραφές κλπ ) ; Το σχέδιο νόμου κινείται στο ίδιο επίπεδο εξόντωσης της Τρίτεκνης και της Πολύτεκνης Οικογένειας και των παιδιών τους ( οικονομικά, ψυχολογικά και σωματικά ). Σε μερικά χρόνια από τώρα κανείς δεν θα μπορεί να λαμβάνει απόσπαση, γιατί ούτε παιδιά θα υπάρχουν, ούτε σχολεία, ούτε ελληνικό έθνος. Οι εκπαιδευτικοί να ετοιμάζονται για μετατάξεις στα γηροκομεία !
Θεωρώ επιβεβλημένη την θέσπιση αντικειμενικών κοινωνικών και επιστημονικών κριτηρίων για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις, συγκεκριμένα:
1. Παρ.3.2.3 οικογενειακή κατάσταση, θέματα υγείας κλπ
2. Απαραίτητα τυπικά προσόντα ανάλογα με την θέση απόσπασης παρ.3.1
3. Να καταργηθεί η παρ.3.2.2 που προηγούνται στην μοριοδότηση οι συνδικαλιστές, αλλά οι ανήκοντες σε Ειδικές κατηγορίες
4. Προστασία στην μητρότητα
5. Μοριοδότηση τέκνων για τις αποσπάσεις-μεταθέσεις
Τέλος, την μην κατάργηση των νόμων 3255/2004 & 3027/2002 για τον διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών. Επιτέλους πρέπει να δωθεί ένα κίνητρο, και όχι να υποστηρίζεται η υπογεννητικότητα
Βασικό κριτήριο απόσπασης πρέπει να είναι το να ζητάς απόσπαση για τον τόπο κατοικίας σου (σε επίπεδο ακόμα και σχολικής μονάδας). Η εντοπιότητα λοιπόν πρέπει να μοριοδοτηθεί ακόμα περισσότερο (με 10 μόρια όπως και η συνυπηρέτηση) και όχι σε επίπεδο νομού ή περιοχής αλλά τουλάχιστον σε επίπεδο δήμου ή ακόμα και σε επίπεδο οικισμού.
Πολλοί εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να αλλάζουν σχολεία κάθε χρόνο για αστείους λόγους προκαλώντας αναστάτωση σε όλα τα γύρω σχολεία.
Αυτός που αλλάζει συνεχώς σχολεία (με δική του ευθύνη) δεν πρέπει να μοριοδοτείται. Δεν πρέπει γενικώς να γίνεται δεκτή αίτηση απόσπασης εκτός τόπου κατοικίας ή εργασίας τού εκπαιδευτικού ή χωρίς αιτιολογημένη βάση.
Να σταματήσουν οι αδιαφανείς αποσπάσεις εντός ΠΥΣΠΕ.
Κυρία Υπουργέ,
η δημόσια διαβούλευση έχει νόημα όταν τα λάθη που εντοπίζονται και οι προτάσεις που γίνονται υιοθετούνται και δεν γίνονται απλά για τις εντυπώσεις…
Η αλήθεια είναι ότι τα Προεδρικά Διατάγματα 50/96 και 100/97, περιείχαν σημαντικές αρχές του κοινωνικού Κράτους – πάγιες και βαθιά ριζωμένες θέσεις της ελληνικής κοινωνίας αλλά και του ίδιου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. σχετικά με τη Μητρότητα και την Οικογένεια. Βεβαίως κάποιες διατάξεις του είχαν και ατέλειες και ήθελαν αναμόρφωση, όμως εσείς αντί να διορθώσετε αυτές, φθάσατε στο αντίθετο άκρο αναιρώντας σημαντικές αρχές του κοινωνικού Κράτους…
Ξεκινήσατε πέρυσι, μέσω του ν.3848/2010 που καταργήσατε:
– τις σχετικές διατάξεις των ν.3255/2004 και 3027/2002 για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών…
– την προτεραιότητα για τις τοποθετήσεις των πολύτεκνων ως ειδική κατηγορία (εντός ΠΥΣΔΕ- ΠΥΣΠΕ) – άρθρο 30 παρ.4 και 6.
– την εξαίρεση από τις υπεραριθμίες – άρθρο 30 παρ. 4, παρασυρόμενη από τις φωνασκίες κάποιων συνδικαλιστών, που ούτε γνώριζαν τι έλεγαν ακριβώς αυτές οι διατάξεις και σε ποιους αναφερόντουσαν!
– το δικαίωμα διορισμού των πολυτέκνων εκπαιδευτικών στον τόπο των συμφερόντων των. Έτσι είχαμε οικογένειες με μωρά παιδιά, να διορίζεται βόρεια Ελλάδα ο ένας – Πελοπόννησο ο άλλος και κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας να μην τους δίνετε απόσπαση!… Αυτό τουλάχιστον φαίνεται να το αντιλήφθηκαν οι συντάκτες του ν/σ τώρα.
Αν εξαιρέσουμε τη διάταξη που δεν θεωρεί τους νεοδιόριστους (τους ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες) ως κώλυμα απόσπασης(διάταξη όμως, που ποτέ δεν είχε καταργηθεί… απλώς δεν εφαρμοζόταν από εσάς, κ. Υπουργέ) και οι παρούσες προτεινόμενες διατάξεις στρέφονται κατά της οικογένειας…
Συγκεκριμένα:
– Στο Β.4 Είναι ΑΔΙΚΟ και ΝΤΡΟΠΗ να «τιμωρείται» η Μητρότητα, με αφαίρεση των μορίων δυσμενών συνθηκών για όσους έχουν άδεια ανατροφής. Ας αφήσουμε και στη μάνα ένα κίνητρο μήπως και θελήσουν να αποκτήσουν κανένα παιδί παραπάνω ή λύσαμε το δημογραφικό μας πρόβλημα;;; Βρέθηκαν λοιπόν αυτοί που καταστρατηγούσαν το μέτρο…, είναι οι μανάδες με τα μωρά παιδιά και όχι αυτοί που έπαιρναν αποσπάσεις στα Υπουργεία, στα Γραφεία και Δ/νσεις, σε Οργανισμούς, σε Βουλευτές… Εμπρός λοιπόν, ας τις εξοντώσουμε!!!
– Σε όλες τις κατηγορίες Αποσπάσεων της παραγράφου 3 πρέπει να συμμετέχουν οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες (εφόσον βεβαίως έχουν και τα πρόσθετα προσόντα της κάθε κατηγορίας) .
– Η παράγραφος 3.2. 2, είναι λάθος και προκλητική…, για ποιο λόγο να προηγούνται οι συνδικαλιστές και όχι οι ανήκοντες στις Ειδικές κατηγορίες;
– Στην παράγραφο 3.2.3, δεν καταλαβαίνουμε καταργείται η μοριοδότηση των παιδιών μετά το 3ο παιδί; Δηλαδή το ισχύον άρθρο 16 του ΠΔ 50/96 για τις τοποθετήσεις, που προβλέπει αυξημένη μοριοδότηση για κάθε παιδί μετά το 3ο, καταργείται;
Είναι δυνατό να συμβαίνει κάτι τέτοιο;;;
Κάποιοι συνδικαλιστές, κατηγόρησαν τους πολύτεκνους ότι αφαιρούν οργανικές θέσεις από συναδέλφους των… όλα αυτά είναι ασύστολα ψεύδη. Βέβαια, οι οργανικές θέσεις, δεν αφαιρούνται με κανένα τρόπο, αλλά μειώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα να προκύπτουν υπεραριθμίες ή δυσκολίες στις μεταθέσεις. Είναι όμως εντελώς παράλογο να κατηγορούνται οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί για αυτό το φαινόμενο. Όλοι γνωρίζουμε ότι η ολοένα αυξανόμενη μείωση των οργανικών είναι απόρροια του δημογραφικού προβλήματος. Αυτή είναι η πραγματική αιτία που δημιουργεί τις Υπεραριθμίες στα σχολεία. Αντιθέτως, οι πολύτεκνοι είναι αυτοί που με τα παιδιά τους, δημιουργούν νέες οργανικές θέσεις στα σχολεία και με ήθος και αυταπάρνηση δίδουν πρότυπα ζωής στη νεολαία μας. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι η πολυτεκνία αλλά η υπογεννητικότητα που μαστίζει τα σχολεία μας και για αυτό το θέμα, δυστυχώς, η ΟΛΜΕ ουδεμία πρόταση έχει καταθέσει.
Προφανώς και είμαστε σύμφωνοι τα μόρια δυσμενών συνθηκών να συνοδεύουν για πάντα τον εκπαιδευτικό…
Μ. Χρυσόγελος
Πρέπει μόνο ελάχιστες περιπτώσεις με αυστηρά κα συγκεκριμμένα κριτήρια . Κατά την γνώμη μόνο για συνυπηρέτηση με σύζυγο δημόσιο Υπάλληλο η στρατιωτικό η δικαστικό . Με εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα αλλά με στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια και αποκλείουν εικονικές αποσπάσεις . Οσοι έχουν ειδικά προσόντα ,μεταπτυχιακά γνώσεις ξένων γλωσσών ειδικές μουσικές γνώσεις κ.λ.π θα πρέπει με διαγωνισμό να γίνεται οριστική μετάταξη και όχι απόσπαση . Να απαγορευθούν οι μετατάξεις σε γραφεία υπουργών , βουλευτών και πολιτευτών . Να απαγορευθεί σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους κα εκπαιδευτικούς να είναι υποψήφιοι για δημοτικοί σύμβουλοι ,δήμαρχοι ,περιφερειάρχες περιφερειακή σύμβουλοι κ.λ.π .
Τα μόρια για τις αποσπάσεις σε ΠΥΣΔΕ θεωρώ πως πρέπει να είναι τα ίδια με τα μόρια των μεταθέσεων, αφού συμφωνούμε πως είναι αντικειμενικό το σύστημα μοριοδότησης των μεταθέσεων.
Τα μόρια για φορείς πρέπει να δίνονται αποκλειστικά με βάση τα προσόντα και όχι με βάση κοινωνικά κριτήρια.
Επιτέλους μοριοδότηση.Η προτασή μου είναι να μοριοδοτηθούν χωριστά η υπηρεσία στο τόπο μόνιμης κατοικίας καί αυτή πού υπηρετήθηκε μακρία.Ετσι αναδρομικά θα δικαιοθούν αρκετοί που φυλάνε θερμοπύλες όταν κάπιοι δέν κουνήθηκαν απο τα σπίτια τους.
1. ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ (Η, ΚΥΡΙΩΣ), ΟΙ ΑΓΑΜΟΙ, και κυρίως εκείνοι οι άγαμοι που βρίσκονται ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ.
Είναι όλο και δυσκολότερο να ανταποκριθεί κανείς πλέον μόνος του στα έξοδα ενός σπιτιού (κυρίως όταν χρειάζεται θέρμανση, όταν χρειάζεται αυτοκίνητο, έστω για τη δουλειά του στο μακρινό μέρος, πλοία, αεροπλάνα, κτλ). Και όταν είναι αναγκασμένος/η να μείνει για χρόνια και σε απομονωμένα μέρη λόγω της (@#@*&@ – συμπληρώστεΝ από μόνοι σας όσες «εκφράσεις» επιτρέπονται στο open.gov) ΤΡΙΕΤΙΑΣ υποχρεωτικής παραμονής στη θέση διορισμού / μετάθεσης που θεσπίσατε/ζετε (που μου γεννάει αισθήματα εκδίκησης για το ΥΠΕΠΘ), μπορεί ένας άγαμος να χάσει κάθε ευκαιρία να αποκτήσει ποτέ οικογένεια και νόημα της ζωής, και ένας έγγαμος να χάσει την ίδια του την οικογένεια (διαζύγια κτλ). (Πόσο μάλλον που διοριζόμαστε σε προχωρήμένη ηλικία και ήδη έχουμε οικογένειες, ή δεν έχουμε και το ρολόϊ του χρόνου χτυπάει κι εμείς είμαστε σε νησιά και βουνά – ΡΑΦΙΑ).
Συνήθως όσοι μένουν σε δυσπρόσιτα μέρη πρέπει να πληρώνουν και δύο νοίκια (ένα εκεί που υπηρετούν «προσορινά» και ένα στην πόλη / έδρα τους), γιατί δε μπορείς κάθε φορά που σε διορίζουν σε ένα κορφοβούνι ή μακρινό ξερονήσι να μεταφέρεις και όλα σου τα πράγματα μιάς ζωής. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ (έπιπλα, ρούχα, βιβλία, καλλιτεχνήματα, μουσικά όργανα κτλ – ό,τι μας προάγει σαν ανθρώπους και μας δίνουν την αίσθηση «σπιτιού» και «οικογένειας»), όπως προτείνουν μερικοί (κατά βάσιν αγράμματοι / απαίδευτοι – το έχω ακούσει τόσο πολύ αυτό όσο ήμουν άνεργη και συχνά άστεγη). Και επίσης, και να τα μεταφέρεις, συνήθως σε τέτοια μέρη δεν υπάρχουν σπίτια που να τα χωρέσουν. Μόνο ενοικιαζόμενες «γκαρσονιέρες». Στα τουριστικά μέρη σε πετάνε έξω λίγο πριν τις 30 Ιουνίου, και δεν ξέρεις πού να πας τα πράγματά σου. Και τα ενοικιαζόμενα σπίτια στα δυσπρόσιτα μέρη είναι ελαττωματικά (υγρασίες κτλ, χωρίς θέρμανση («καλοκαιρινά») και πανάκριβα. Ούτε οι οικογένειες, αλλά, κυρίως, ούτε και οι άγαμοι μπορούν να νοικιάζουν ταυτόχρονα δύο σπίτια, «αναβάλλοντας» συνεχώς την «πραγματική» ζωή τους σε «πραγματικά» σπίτια, και ζώντας συνεχώς ως φοιτητές «με τα απαραίτητα» πράγματα μέσα σε μιά βαλίτσα. Και να μας λένε κι απ το Υπουργείο ότι κάνουμε και διακοπές! (μάλλον είδαν αυτή τη βαλίτσα και μπερδεύτηκαν!!!)
Σημειώνω ότι όλα αυτά τα λέω ενώ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ παραμένω στην παραμεθόριο, με τα μισά πράγματά μου εκεί να με στενεύουν μέσα στο σπίτι, καιτα υπόλοιπα μισά να φιλοξενούνται σε τρία άλλα σπίτια στην Αθήνα (=κούτες). Αντί να με βλέπουν από το Υπουργείο σαν «κελεπούρι» και να με διευκολύνουν όσο γίνεται να παραμείνω κι άλλο εκεί, προσπαθούν τώρα να μας κόψουν τα όποια επιδόματα. Αναγκάζοντας ανθρώπους σαν κι εμένα να σκέφτονται πολλούς και διάφορους τρόπους για να δείξουν στο Υπουργείο τη δυσαρέσκειά τους. ΕΙΧΑ ΤΟ ΕΥΤΥΧΗΜΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΣΕ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ.
2. Δεν μπορώ να φανταστώ τί «άλλο» μπορεί να προσμετράται στην προφορική συνέντευξη για τα ΣΜΕΑΕ από αυτά που ήδη αναγράφονται στις σχετικές εκεί παραγράφους.
3. Χαίρομαι που επιτέλους αναγνωρίζεται η αναηπηρία και του εκπαιδευτικού, και όχι μόνο των παιδιών του, στα κριτίρια.
ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, γιατί μέχρι τώρα, ένας καρκινοπαθής αν έχω καταλάβει καλά ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ «ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗ» άδεια για τις ετήσιες εξετάσεις του, που είναι πολλές και παίρνουν χρόνο (κυρίως αν πρέπει να μετακινηθεί σε πόλη για να τις κάνει), με τη δικαιολογία ότι είναι «προληπτικές» και όχι «αναρρωτικές»!!! Ενώ για το παιδί του, μπορεί να πάρει άδεια. Είπαμε, πρώτα οι μαθητές, αλλά εγώ δε συμφωνώ, γιατί είμαστε κι εμείς άνθρωποι ξέρετε, και όπου μπορούν να μας γίνονται διευκολύνσεις, π.χ. αυτές που θα μας εξασφαλίσουν ΝΑ ΖΟΥΜΕ, πρέπει να γίνονται!!!
4. Είμαι εντελώς αντίθετη με πολλά καινούρια δαιμόνια που μπαίνουν στο χώρο των αποσπάσεων και μεταθέσεων, ως γεγονότα ή φήμες. Κυρίως για την ολοένα αυξανόμενη δυκολία με την οποία γίνονται αυτές. Τα κριτίρια του νομοσχεδίου έχουν κάποια σωστά και ορθολογικά στοιχεία, αλλά ταυτόχρονα, λόγω αυτών, μπορούν να αποκλειστούν άξιοι άνθρωποι που δεν έχουν τα συγκεκριμμένα τυπικά προσόντα. Η δικλείδα της συνέντευξης εξακολουθεί να είναι καλό ή κακό εργαλείο στα χέρια των υπεύθυνων. Θα ήταν πιό δίκαιο να θεσπιστούν και τρόποι και διευκολύνσεις με τις οποίες Ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπορεί να πάει να βγάλει τις σχολές ή τα σεμινάρια που περιγράφονται πρώτα πρώτα στις λίστες των κριτιρίων (πχ εκπαίδευση στη διοίκηση). Κι ακόμα καλύτερα, θα ήταν να γίνονται ενδοϋπηρεσιακά τέτοια σεμινάρια σε ΟΛΟΥΣ τους ενδιαφερόμενους που θα τα επέλεγαν, κι όχι στους «εξυπνους» που είχαν την οικονομική ευχέρεια να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
5. Πιστεύω ότι ακόμη και με τα σωστά ορθολογικά κριτίρια από αυτά που προτείνονται, η αντικειμενική αξιολόγηση εξακολουθεί να είναι πολύ δύσκολο εγχείρημα, και δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να γίνει καλύτερο. Ίσως ένας τρόπος υπάρχει: ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΞΙΟΙ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΜΟΡΙΑ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ(1 ΜΟΝΟ ΜΟΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ(10 ΜΟΡΙΑ!!!) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ «ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ» ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ Η ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΜΩΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ Η ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΕ 12 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕ 2 ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ 31 ΜΟΝΑΔΕΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 3 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, (ΣΧΕΔΟΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ),ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΛΑΜΒΑΝΕΙ 32 ΜΟΝΑΔΕΣ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η Η ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΤ΄ΕΤΟΣ(1 ΑΝΤΙ 2,5 ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ)Η Η ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ(10 ΑΝΤΙ 4 ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ).
Η απάντηση είναι δύσκολη γιατί υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα και όλες οι πιθανές λύσεις δημιουργούν προβλήματα που ανατροφοδοτούνται.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αδικούνται και να μένουν αναξιοποίητοι άνθρωποι με όρεξη για δουλειά, ικανότητητα και υψηλή κατάρτιση είτε έχουν κοινωνικά προβλήματα είτε όχι.
Προτεραιότητα έχει πάντα η εκπαίδευση και οι μαθητές. Επίσης προτεραιότητα έχει καλύτερη αξιοποίηση των χρημάτων των φορολογουμένων.
Παρατηρώ για παράδειγμα ότι υπάρχουν εδώ σχόλια γραμμένα με κεφαλαία, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Οι «εκπαιδευτικοί» που τα έγραψαν πρέπει να τοποθετηθούν σε σχολείο ;
Τι μας κοστίζει περισσότερο τελικά ; Ένας εκπαιδευτικός μπορεί να είναι υπεύθυνος ακόμα και για 100 μαθητές για μια ολόκληρη χρονιά. Εάν υποθέσουμε ότι όλοι οι γονείς έχουν την δυνατότητα να καλύψουν την ανεπάρκεια ενός εκπαιδευτικού με φροντιστήριο τότε θα πρέπει να πληρώσουν 100 * 9 μηνες * 50 ευρω το μηνα = 45.000 ευρώ για έναν μόνο μάθημα που διδάσκεται από ανεπαρκή εκπαιδευτικό. Σε αυτό δεν συνυπολογίζουμε τον χαμένο χρόνο για τον μαθητή και τις μακροπρόθεσμες συνέπειες από τις ελλείψεις.
Από την άλλη ένας καλός εκπαιδευτικός ενδεχομένως να μην μπορεί να αποδόσει όταν δεν τον φτάνουν τα χρήματα για να ζήσει διότι ο σύζυγος εργάζεται σε άλλη πόλη ή γιατί δεν υπάρχει παιδικός σταθμός για να του κρατήσει τα παιδιά ενώ εργάζεται.
Επειδή όμως πρέπει να γίνει κάτι στην πράξη με τα δεδομένα που υπάρχουν στην οργάνοση των κοινωνικών υπηρεσιών προτείνω την κατανομή των θέσεων.
Σε κάθε σχολείο ή άλλη κρίσιμη για την εκπαίδευση υπηρεσία να υπάρχει ένας πυρήνας πολύ ικανών ανθρώπων οι οποίοι θα επιλέγονται αλλά και θα παύονται με μόνο κριτήριο την ικανότητα τους αλλά και θα αμοίβονται υλικά με bonus, γρήγορη εξέλιξη κλπ.
Οι αποσπάσεις με κοινωνικά και μόνο κριτήρια θα πρέπει να γίνονται σε μικρό ποσοστό και κυρίως εκτός σχολείου ίσως και εκτός υπουργείου.
Τέλος να υπάρχει ένα ποσοστό θέσεων για τις οποίες θα υπάρχουν και κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια σε ποσοστό 50%-50%.
Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει μια ισοροπία ανά σχολείο και κίνητρα για τους ικανούς ή για όσους θέλουν να στηρίξουν κάποιο διάστημα την οικογένεια τους.
Πρόταση
1. το πρώτο παιδία 10 μόρια
2. το δεύτερο παιδί 15 μόρια
3. το τρίτο παιδί 20 μόρια
4. Πολύτεκνοι τοποθέτηση στο δήμο του σπιτιού τους χωρίς μόρια.
Η οικογένεια ενός εκπαιδευτικού που παίρνει 1000€ δεν χρειάζεται απλά στήριξη, χρειάζεται πολύ στήριξη!!!!
Οικογένεια ξανά σε δεύτερο ρόλο. Πχ ένας γιατί ένας χρόνος στην παραμεθόριο είναι πιο σημαντικός από ένα παιδί;
Γιατί δεν έχει σημασία να διαιρείτε η οικογένεια ενώ ένας εργένης με 5 χρόνια υπηρεσίας έχει περισσότερα μόρια από μια οικογένεια με ένα παιδί;
Γιατί δε μοριοδοτούντε από τρία παιδιά και πάνω. Δηλαδή τα παραπάνω παιδία δεν αυξάνουν την δυσκολία της οικογένειας να ανταποκριθεί στην διαίρεση της οικογένειας.
Απλά η κυρία Διαμαντοπούλου συστηματικά έχει αποδείξει ότι μισεί τις πολύτεκνες οικογένειες.
ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ. ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΔΕΜΕΝΩ. 1)ΥΠΑΡΞΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
2)ΥΠΑΡΞΗ 1,2,3,4 ΠΑΙΔΙΩΝ
3)ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ Η ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΜΕΛΟΥΣ
Εξηγηστε μου κατι σχετικἀ με την μοριοδότηση.Το 4ο ,5ο ,6ο ,7ο , 8ο ,9ο κ.ο.κ με ποιο ακριβως σκεπτικό δεν μοριοδοτούνται;Είναι ανεπιθύμητα ή μήπως μια εργαζόμενη μητέρα με 9 παιδιά δεν χρειάζεται τη στηριξη της πολιτείας για να ανταποκριθεί σωστά και στους δυο ρόλους της;
Ειδικά κοινωνικά κριτήρια για όσους έχουν γονείς ή παιδιά μεπροβλήματα υγείας τώρα και άμεση μετάθεσή τους στον τόπο κατοικίας του!
Τόσο καιρό όσοι υπηρετούσαν στα γραφεία έπαιρναν ‘χάρη’ και την οργανική τους την είδαν με κυάλια μόνο.
Πώς μπορείτε να απαιτείτε από τους δασκάλους που έχουν προβλήματα υγείας οι ίδιοι ή το άμεσο περιβάλλον τους να διορίζονται μακρυά από τον τόπο διαμονής τους !
Γνωρίζω δάσκαλους που διορίστηκαν στα γραφεία …!Ας είναι καλά οι γνωριμίες.Δεν έχουν φύγει από τον τόπο διαμονής τους ούτε 1 βδομάδα και πήραν και μετάθεση στα μέρη τους.
Την ίδια στιγμή άλλοι συνάδελφοι με σοβαρά προβλήματα διορίστηκαν σε απόμακρα μέρη, και βασίζονται στην… καλή διάθεση του προϊσταμένου και των υπηρεσιακών συμβουλίων για να πάρουν απόσπαση στο σπίτι τους να φροντίσουν/ανακουφίσουν τα μέλη που υποφέρουν.Αυτοί κάθε χρόνο θα πρέπει να παρακαλάνε για μια απόσπαση…;
Ολοκληρωμένα κριτήρια για μεταθέσεις για λόγους υγείας τώρα !
Διαφάνεια στα έργα, όχι στα λόγια μόνο !
Οι αποσπάσεις και οι λίστες των αποσπασμένων να δημοσιεύονται όταν γίνονται οι αιτήσεις και όταν βγαίνουν τα αποτελέσματα (όπως γίνεται και για τις μεταθέσεις)
Ο δημόσιος τομέας βρίθει αδικιών,φωτογραφικών διατάξεων και πελατειακών σχέσεων. Έπρεπε να φθάσουμε στο πάτο για να αφυπνισθούμε και να αντιληφθούμε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Επιτέλους να μπουν όχι μόνο αντικειμενικά αλλά και λογικά κριτήρια, ώστε να γίνεται χρήση από αυτούς που πραγματικά χρειάζονται την απόσπαση.
Θεωρώ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σημαντικό την θεσπιση κριτηρίων, ώστε να σταματήσουν οι αδικίες για ανθρώπους που πραγματικά πρέπει να αποσπούνται.Η αριθμιτική αρίθμιση είναι γενικά σε καλό επίπεδο .
Ως εκπαιδευτικός και πατέρας παιδιού με δυσλεξία, το οποίο παρακολουθεί μαθήματα από ειδικό παιδαγωγό, δεν είδα να συμπεριλαμβάνεται η περίπτωσή μου στα κριτήρια αποσπάσεων. Τι εννοώ: Εγώ κι η γυναίκα μου (επίσης εκπαιδευτικός) υπηρετούμε σε ακριτικό νησί, όπου ούτε κατά διάνοια δεν μπορούμε να βρούμε ειδικό για τη θεραπεία του παιδιού μας. Όταν έρθει η σειρά μας για μετάθεση θα είναι αργά…
Ερωτώ κα Υπουργέ: Μήπως θα πρέπει να συμπεριληφθούν οι γονείς των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στις ειδικές κατηγορίες;
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΘΕΣΠΙΣΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ.
ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!!
Γιατί να μοριοδοτείται το κάθε έτος υπηρεσίας; Δεν είναι άδικο για κάποιον που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα μέχρι τα 35 και διορίζεται μετά με ΑΣΕΠ σε σχέση μ’ αυτόν που διορίστηκε στα 25 με επετηρίδα; Κάποια στιγμή πρέπει να εκλείψουν λογικές στρατού.
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.ΟΠΕΡ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ SITE ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΩΝ ΟΣΩΝ ΖΗΤΟΥΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΣ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ/ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ /ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ.ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ (ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ)ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΚΝΟΥ ΚΑΙ Η ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΓΚΑΦΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.ΕΔΩ ΕΓΙΝΑΝ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΟΥ 6ΜΗΝΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΩΝ 3 ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑ,ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ,ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΙΜΙΩΔΗΣ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΔΙΟΙΚΟΥΝ.
Θέλω να προτείνω τα εξής σχετικά με τα μόρια δυσμενών συνθηκών διαβίωσης, οικογένειας, κλπ.
Να προσμετρούνται τα παραπάνω μόρια για μετάθεση ή για απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ αλλά να μην προσμετρούνται για μετάθεση μέσα στην ίδια περιοχή μετάθεσης (βελτίωση θέσης) γιατί είναι άδικο για τους συναδέλφους που ενδεχομένως δεν είναι έγγαμοι ή δεν έχουν παιδιά και «καταδικάζονται» να πάρουν σύνταξη(;) από σχολείο απομακρυσμένο από τον τόπο κατοικίας τους παρόλο που έχουν περισσότερα μόρια υπηρέτησης.
Η συνυπηρέτηση καλό θα ήταν να περιλαμβάνει και τον ιδιωτικό τομέα όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
Ναι στη μοριοδότηση των αποσπάσεων. Διαφωνώ με τη μοριοδότηση των 10 μονάδων για συνυπηρέτηση. Είναι πολλά τα 10 μόρια. Εργαζόμενοι δεν είναι μόνο οι παντρεμένοι με ή χωρίς παιδιά και οι πολύτεκνοι. Αυτοί έτσι κι αλλιώς παίρνουν τα μόριά τους από την οικογενειακή τους κατάσταση.
Οι ανύπαντροι όμως,που βολοδέρνουν ανά την Ελλάδα, προσφέροντας την ίδια υπηρεσία,έχουν το δικαίωμα να υπηρετήσουν στον τόπο τους. Με τις προσφερόμενες μοριοδοτήσεις τους «πακτώνουμε» στην περιφέρεια.
Προτείνω μεγαλύτερη μοριοδότηση στα έτη υπηρεσίας.
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς.
Αντί να δίνουμε κίνητρα στα νέα ζευγάρια να κάνουν παιδιά, τα στερούμε.
Πιστεύω πως η συγκεκριμένη ρύθμιση για την άδεια ανατροφής πρέπει να αλλάξει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ…
Και να φανταστεί κανείς ότι επικεφαλής στο υπουργείο είναι τρεις γυναίκες. ΜΠΡΑΒΟ!!!!
Αναδρομική + αντικειμενική αξιολόγηση των πραγματικών υπηρεσιακών μεταβολών-που υπηρέτησε ψυχή τε και σώματι και για πόσο- κάθε εκπαιδευτικού και συνεκτίμηση βεβαίως με κοινωνικά κριτήρια αφού προηγηθούν οι ασθενείς κάθε περίπτωσης. Ακόμη και αν δεν θεσμοθετηθεί αναδρομική αναμοριοδότηση και απώλεια μορίων εκπαιδευτικών που δεν έχουν «επισκεφθεί»συγκεκριμένες μοριοφόρες-καθόλου συμπτωματικά-περιοχές μετάθεσης επί σειρά ετών, συχνά χωρίς τους πραγματικά σοβαρούς λόγους.Και -τι παράδοξο- είναι αυτοί -κατά πλειονότητα τα τελευταία χρόνια-που φθάνουν να διδάσκουν στα σχολεία των τόπων τους. Οι υπηρετούντες για χρόνια σε υπηρεσίες έχουν συσσωρεύσει μόρια παραμεθορίων περιοχών έχοντας παράσχει γραφειοκρατικές υπηρεσίες. Είναι τόσο κρίμα οι άλλοι, οι πραγματικοί «Ε»κπαιδευτικοί να μην προσεγγίζουν τον τόπο τους ενώ είναι αυτοί που έχουν αποκομίσει με μεγάλο προσωπικό κόστος-πόσες οικογένειες έχουν διαμελιστεί, πόση βιωμένη μοναξιά και στέρηση- τις πλούσιες εμπειρίες στην εκπαίδευση. Και, ναι, οι αποσπάσεις-αποσπασματικά, προσωρινά, ισότιμα και κατά περίπτωση είναι απαραίτητες για τις τρέχουσες ανάγκες για ό λ ο υ ς όμως τους εκπαιδευτικούς που είτε οικογενειάρχες, είτε γόνοι οικογενειών κάπου ανήκουν, από κάπου ξεριζώθηκαν και δικαιούνται να συντηρούν τον…ιστό τους! Ελπίζω και εύχομαι κάποια μέρα η λογική και το δίκιο να πρυτανεύσουν… Αν μη τι άλλο, η εμπειρία που αποκτά ο μάχιμος εκπαιδευτικός ωχριά μπροστά στην…πολυετή πρωτοκόλληση εγγράφων?
Η θέσπιση κριτηριων εν ετη 2011 και με την τροικα πανω απο το κεφαλι μας ειναι πλεον επιτακτική ανάγκη!! ΟΛΟΙ γνωρίζουμε τι γίνεται με τις αποσπάσεις και κυρίως με αυτές όπου ο εκπαιδευτικός,ΔΕΝ υπηρετεί, ούτε την οργανική του! Η συγκεκριμένη πρόταση, για αρχή, είναι καλή! Να επανεξετάζεται το θέμα αυτό σε τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. κάθε 3 χρόνια) .
1. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να προτάσσονται στη συνυπηρέτηση κατηγορίες όπως σύζυγοι στρατιωτικών ή δικαστικών. Δηλαδή οι σύζυγοι εκπαιδευτικών ή άλλων δημοσίων υπαλλήλων έχουν λιγότερη ανάγκη να είναι στο σπίτι τους; Είναι σαν να λέτε ότι ένα ζευγάρι εκπαιδευτικών μπορεί να συντηρεί 2 σπίτια, ενώ ένα ζευγάρι εκπαιδευτικού με δικαστικό, με πολύ μεγαλύτερο εισόδημα λόγω του μισθού του διακαστικού, δεν μπορεί. Απαράδεκτο.
2. Η εντοπιότητα πιστεύω θα έπρεπε να μετράει παραπάνω μόρια. Πώς αλλιώς αποδεικνύεται ότι κάποιος έχει συμφέροντα στην περιοχή;
3. Οι συνδικαλιστές δεν θα έπρεπε να προηγούνται έναντι των άλλων. Κάλλιστα θα μπορούσαν να συνδικαλίζονται και σε άλλες περιοχές. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους κοινωνικό κριτήριο είναι αυτό. Με αυτή τη λογική να γίνουμε όλοι συνδικαλιστές για να έχουμε προνομιακή μεταχείριση.
1.Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να απασχολούνται εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες για να ασκούν καθήκοντα γραμματέων και γενικά υπαλλήλων γραφείου που είναι διαφορετικά από το αντικείμενό τους που πρέπει να είναι η εκπαίδευση. Αν απελευθερώσει τους εκπαιδευτικούς από τα γραφεία διευθύνσεις περιφέρειες και τους στείλει πίσω στα σχολεία τους θα ανεβεί και το επίπεδο της εκπαίδευσης αφού αποδεδειγμένα σε αυτές τις υπηρεσίες απασχολούνται οι νεώτεροι και ικανότεροι εκπαιδευτικοί. Ας γινει ένας διαχωρισμός πια. Ή εκπαιδευτικός ή διοικητικός υπάλληλος.
2.Δεν είναι σωστό να αποσπώνται σε άλλα ιδρύματα εκπαιδευτικοί και να επιβαρύνουν οικονομικά τον προϋπολογισμό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με την μισθοδοσία και αυτών και των αναπληρωτών στην θέση τους. Αν ένα πανεπιστήμιο ή γενικά ένα ίδρυμα θέλει να απασχολήσει καθηγητή ή δάσκαλο να αναλαμβάνει και τα έξοδα μισθοδοσίας του.
3.Οι αποσπάσεις να γίνονται μόνο για να καλύπτωνται κενές θέσεις. Δεν μπορεί να αποσπώνται σε ένα νομό υπεραριθμα άτομα με αποτέλεσμα να φθάνουν σε σημείο να είναι αργόμισθοι αφού πάρα πολλές φορές απλώς δίνουν το παρόν στο σχολείο χωρίς ουσιαστικά να έχουν κανένα αντικείμενο.
4.Είναι άδικο να πριμοδοτούνται τα έτη υπηρεσίας με τόσο λίγα μόρια.
Θεωρώ υπερβολικές τις 10 μονάδες συνυπηρέτησης στη μοριοδότηση των αποσπάσεων. Δηλαδή, εάν ο σύζυγος εργάζεται σε δήμο διαφορετικό του δήμου κατοικίας μας, <> γι΄αυτή την κατάσταση; Μ’αυτή τη λογική θα καταποντιστούμε έναντι συναδέλφων που δικαιούνται των μορίων της συνυπηρέτησης και θα βρεθούν άτομα με λιγότερα χρόνια εργασίας να προηγούνται. Το θεωρείτε έντιμο;
Θα συμφωνήσω με τον υπογράφοντα ως «Κρίση» σε αρκετά σημεία.
1. Για ποιο λόγο χρειάζονται αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στα Γραφεία. Μετατάξτε όσους θέλουν εκεί μόνιμα για να τελειώσει αυτή η ιστορία.
2. Αν δεν γίνει το προηγούμενο για ποιο λόγο να μοριοδοτηθεί ο πιστοποιημένος εκπαιδευτικός Β’ επιπέδου με μόρια για απόσπαση σε γραφείο; Το Α’ επιπέδου πιστοποιητικό χρειάζεται μόνο.
3. Οι εκλεγμένοι εκπαιδευτικοί (εκτός ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ) γιατί θα πρέπει να παιρνουν απόσπαση; Μπορούν να υπηρετούν από τα σχολεία τους. Όσο για τα οδοιπορικά και τις μετακινήσεις που θα πρέπει να κάνουν για τις συνεδριάσεις τους, προτείνω το σύστημα της τηλεδιάσκεψης. Τόσα ποσά έχουν δοθεί σε επιμορφώσεις, δεν είναι είναι ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε τις τεχνολογίες και τη γνώση που αποκτήσαμε;
Ναι στην αλλαγή, ναι στο συμμάζεμα των διοικητικών ζητημάτων της εκπαίδευσης. Πράγματι, η κατάσταση είχε ξεχυλώσει. Αναγνωρίζω την καλή διάθεση. Όμως, δεν καταννοώ σε πολλά σημεία τις προτάσεις:
1ον Γιατί να επωφελούνται μόνο οι δικαστικοί και οι ένστολοι; Μήπως γιατί είναι ισχυρός κλάδος και οικονομικά και συνδικαλιστικά (διορθώστε με αν κάνω λάθος); Με μια δεύτερη ανθρώπινη ματιά νομίζω θα συμφωνήσουμε ότι πράγματι ταλαιπωρούνται γιατί μετακινούνται διαρκώς. Άρα καλώς επωφελούνται.
Με την ίδια λογική όμως και οι εκπαιδευτικοί είμαστε νομάδες…και συνήθως μοναχικοί! Γιατί να μην υπάρχουν κι άλλες κατηγορίες συνυπηρέτησης; Π.χ.Σύζυγοι με θέσεις στον δημόσιο τομέα που δεν μπορούν να μετακινηθούν σε άλλη πόλη. Προσωπικά πολύ ευχαρίστως θα έμενα στην επαρχία, αν μπορούσε ο σύζυγος να μετατεθεί. Γιατί να μην υπάρχει μια σχετική ρύθμιση που να αφορά συνολικά τον δημόσιο τομέα;
2ον Γιατί η μητέρα εκπαιδευτικός, μια δημόσια υπάλληλος όπως και αυτή που εργάζεται σε μια εφορία, να αδικείται κατάφορα λόγω του επαγγέλματός της; Γιατί να στερείται μοριοδότησης επειδή φέρνει στον κόσμο μια ζωή και πρέπει να την φροντίσει; Προσωπική και κοινωνική ευτυχία να γεννούν οι Ελληνίδες σε μια χώρα με έντονο πληθυσμιακό πρόβλημα! Μην την καταρρακώνετε, ενθαρρύνετέ την, στηρίξτε την. Δεν κάνει έγκλημα ούτε διαπράττει αδίκημα. Είμαστε μια γενιά, αυτή των τριαντάρηδων, με ούτως ή άλλως δυσοίωνο μέλλον. Μη μας στερείτε τις οικογενειακές χαρές, την ανθρωπιά. Η απουσία μοριοδότησης (γιατί 1=0) για την ανατροφή μωρού για πολλούς από εμάς ισούται με παράταση του χρόνου «επανένωσης» της οικογένειας. Μιλάμε ούτως ή άλλως για αρκετά χρόνια που θα μεσολαβήσουν για να βρεθούμε με τους συζύγους μας. Μη υψώνετε κι άλλα εμπόδια. Πολλές από εμάς αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα μέχρι να οδηγηθούμε στην μητρότητα, μη μας επιβαρύνετε με τέτοια μέτρα. Αισθανόμαστε αριθμοί και όχι άτομα. Είμαστε εκπαιδευτικοί πρέπει να αισθανόμαστε, να πράττουμε, να ζούμε με αξιοπρέπεια.
Το πρόβλημα είναι και κοινωνικό. Κλωνίζουμε την οικογένεια, την κατεξοχήν κοινωνική δομή της Ελλάδας; Ένα μέτρο, μία παράγραφος, 2 γραμμές μπορεί να έχουν επιπτώσεις στη ζωή πολλών πολιτών. Ναι, οι νόμοι και οι κανόνες είναι δημοκρατία, ένα λόγος παραπάνω να μην είναι απάνθρωποι…
Καιρός ήταν να μοριοδοτηθούν και οι αποσπάσεις. Μερικές παρατηρήσεις:
α)Για τις αποσπάσεις στους φορείς καλό θα ήταν να υπάρξει συγκεκριμένη μοριοδότηση.
β)Γαι φορείς όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, η Εθνική Βιβλιοθήκη, τα ΑΕΙ, ΤΕΙ τα κριτήρια απόσπασης είναι καλύτερο αν ορίζονται από τους ίδιους τους φορείς που θα απασχοληθούν οι αποσπασμένοι.Δε νομίζω δηλαδή ότι το master στη διοίκηση θα χρειαστεί για μια απόσπαση σε πανεπιστήμιο ή τει,όπου οι αποσπασμένοι άναλαμβάνουν συνήθως διδακτικό έργο.
γ)Πιστεύω ότι δεν είναι ιδιαίτερα αξιοκρατικό να μπαίνουν σε απόλυτη προτεραιότητα οι σύζυγοι στρτατιωτικών και δικαστικών. Νομίζω ότι η ισότιμη μοριοδότηση για όλους είναι δικαιότερη.
δ)Το υπουργείο καλό είναι να ξαναδεί το θέμα της μοριοδότησης εκπαιδευτικών οι οποίοι είναι προστάτες οικογενείας (γονείς υπερήλικες, προβλήματα υγείας).
ε)Η συνυπηρέτηση σωστό είναι να καλύπτει και τον ιδιωτικό τομέα.
Λυπάμαι που φθάσαμε στο έτος 2011 και ακόμα συζητάμε αυτονόητα πράγματα . Γιατί είναι αυτονόητο πως για διαδικασίες σαν αυτές των αποσπάσεων είναι αναγκαία η θέσπιση κριτηρίων και η αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων ώστε να είναι εξασφαλισμένη η διαφάνεια .
Θα χαρώ ιδιαίτερα αν διαπιστώσω πως το ρουσφέτι που επικρατούσε στην διαδικασία των αποσπάσεων είναι πια παρελθόν .
Συμφωνώ με τη θέσπιση κοινωνικών κριτηρίων και την ακολουθούμενη μοριοδότησή τους για όλες όμως τις μορφές αποσπάσεων συμπεριλαμβανομένων καιτων αποσπάσεων σε ΑΕΙ. Επίσης σχετικά με τις αποσπάσεις σε ΑΕΙ νομίζω ότι η απόσπαση θα πρέπει να δίνεται στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός είναι διδάκτωρ του Τμήματος του ΑΕΙ όπου ζητείται η απόσπαση
Η θέσπιση κριτηρίων μοριοδότησης των αποσπάσεων είναι η είδηση.
Κινδυνεύουμε, όμως, από αυτό που γίνεται συνήθως: το αποσπασματικό ανακάτεμα από τα επιμέρους συμφέροντα. Αυτήν τη φορά, σας παρακαλώ, μην κάνετε πίσω.
Προσέχετε τι γράφετε μερικοί! αν είναι δυνατόν. Προς Δημήτρης: Αυτό που λες είναι τελείως παράλογο και σαδιστικό. Η άδεια ανατροφής εξυπηρετεί στο να είναι ο γονιός με το παιδί του αλλά εξίσου σημαντική είναι ακριβώς για να ΦΥΓΕΙ απ’ τον τόπο που «υπηρετεί» πρώτον για να είναι μαζί ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ γονιό και 2ον για να είναι κάπου με καλύτερη ιατρική περίθαλψη. Δηλαδή εσύ θες μια μάνα που έχει διοριστεί σε ένα νησάκι να κάτσει εκεί χωρίς τον σύζυγο της, χωρίς γιατρό, χωρίς νοσοκομείο της προκοπής, ενδεχομένως χωρίς ρεύμα για κάτι τριήμερα για να παίρνει τα μόρια.και μετά να κάτσει ντε και καλά ΑΛΛΑ 2 χρόνια. μα τα μόρια γι αυτό τα χρειάζεται, μπας και φύγει σχετικά σύντομα να μη μεγαλώνει το παιδί μόνη της.πραγματικά λυπάμαι για το πόσο λίγο σκέφτονται κάποια πράγματα μερικοί, και φοβάμαι ότι με αυτή την ελαφρότητα το βλέπει και το υπουργείο. το οποίο, τραγική ειρωνεία, έχει 3 «γυναίκες» επικεφαλής
Πως είναι δυνατό να μη μπορείτε να δείτε το άδικο της μιας μονάδας δυσμενών συνθηκών σε άδεια ανατροφής?
Συγχαρητήρια για την κοινωνική σας πολιτική. Τα παιδιά μας θα μεγαλώνουν με τις γιαγιάδες.
Αδικία προκύπτει από την διακοπή της μοριοδότησης (με μόρια οργανικής) ακόμη και στη σύγκριση με συναδέλφους οι οποίοι έχουν κάνει ήδη χρήση.
Η δημόσια διαβούλευση έχει νόημα όταν τα λάθη που εντοπίζονται και οι προτάσεις που γίνονται υιοθετούνται και δεν γίνονται απλά για τις εντυπώσεις.
Γιατί γίνονται αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις;
Για να καλυφθούν οι ανάγκες της υπηρεσίας ή για να εξυπηρετηθούν οι – οποιεσδήποτε – ανάγκες των ίδιων των αποσπασμένων;
Αν γίνονται για τον πρώτο λόγο, τα κριτήρια είναι λάθος. Στις περισσότερες των θέσεων τα προσόντα που χρειάζεται να έχει ο υπάλληλος είναι μέτρια ευφυΐα (κοινό νου), απολυτήριο λυκείου, ελάχιστες γνώσεις Αγγλικών, δυνατότητα χρήσης βασικών εφαρμογών γραφείου Η/Υ (word, excel, email) και εργατικότητα. Τι παραπάνω θα προσφέρει ο κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην καταχώριση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΠΣΔ; Θα το κάνει ίσως με τρόπο γοητευτικό! Είναι σαν να ζητάμε από το μηχανικό που φτιάχνει μια γέφυρα και από τη μελέτη του υπολογίζει ότι χρειάζεται x τόνους ατσάλι να βάλει 3x ή 5x τόνους του ίδιου υλικού.
Για τις θέσεις εκείνες που ανάμεσα στα άλλα καθήκοντα περιλαμβάνουν και τη λήψη αποφάσεων ας προκηρύσσονται ξεχωριστά και να λάμβάνονται υπόψη οι επιπλέον σπουδές – πτυχιακές ή μεταπτυχιακές – και άλλα προσόντα σχετικά πάντα με τη συγκεκριένη θέση.
Αν οι αποσπάσεις γίνονται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των εκπαιδευτικών, ας ιεραρχηθούν, ας γίνονται διαδοχικώς και με σχετικά για κάθε κατηγορία κριτήρια. Π.χ. οι αποσπάσεις για οικογενειακούς λόγους να γίνονται πριν από τις αποσπάσεις για ολοκλήρωση επιπλέον σπουδών. Για την πρώτη κατηγορία να μη λαμβάνονται υπόψη οι σπουδές των υποψηφίων προς απόσπαση αλλά μόνο η οικογενειακή κατάσταση, ενώ για τη δεύτερη κατηγορία να λαμβάνεται υπόψη μόνο το είδος των σπουδών και όχι η οικογενειακή κατάσταση.
Όσο αφορά στις ΤΠΕ, η πιστοποίηση Α’ Επιπέδου (κατά βάση δυνατότητα χρήσης Η/Υ) πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση για απόσπαση σε Διοικητική θέση. Η πιστοποίηση Β’ Επιπέδου, αντίθετα, να αποτελεί κώλυμα για τέτοιου είδους απόσπαση.
Ο εκπαιδευτικός που έχει πιστοποίηση Β’ Επιπέδου παρακολούθησε πρόγραμμα «Αξιοποίησης των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη». Δαπανήθηκαν χρήματα για την επιμόρφωση και πιστοποίησή του, για να εφαρμόσει καινοτόμες δράσεις στη σχολική τάξη και όχι για να πιάσει καρέκλα γραφείου.
θεωρώ λάθος τη μοριοδότηση του χρόνου άδειας ανατροφής απο εδω και πέρα με μονάδα γιατί στις περιπτώσεις που ο εκπαιδευτικός διαμένει στην παραμεθόρια περιοχή που υπηρετεί είναι άδικο να μοριοδοτείται με μονάδα. Θεωρώ το μέτρο άλλη μια επίθεση ενάντια στην κοινωνική πολιτική του κράτους καθώς και καθαρή ανισότητα ανάμεσα σε παλιούς και νέους εκπαιδευτικούς- και ιδιαίτερα για εκείνους που έχουν προγραμματίσει την πορεία της ζωής τους με τις δεδομένες κατευθύνσεις της υπηρεσίας τους. Οσο για τη μοριοδότηση του χρόνου εκπαιδευτικής άδειας- που είναι αστείο και που αναφέρεται καθώς απαιτείται υποτροφία απο το ΙΚΥ- παντα ήταν μια μονάδα, δεν αποτελεί κατι πρωτότυπο.
Η παράγραφος 3.2.2 θυμίζει άλλες εποχές (που έπρεπε να γραφτείς στο κόμμα…). Και θα συμφωνήσω με προηγούμενο σχόλιο, ότι μοιάζει με παροχή προς τους (ελεγχόμενους) συνδικαλιστές.
Αλλά για να μην μουρμουρίζω συνέχεια, (γιατί αυτό φέρνει μιζέρια) θεωρώ απαραίτητη την θέσπιση κοινωνικών και επιστημονικών κριτηρίων, με βασικούς άξονες:
1. Τις πραγματικές (κοινωνικές) ανάγκες των εκπαιδευτικών, π.χ. οικογενειακή κατάσταση, θέματα υγείας κ.λ.π.(παρ.3.2.3).
2. Τις ανάγκες της λειτουργίας των σχολείων και ιδίως της περιφέρειας, που υπέφερε έτσι και αλλιώς και τείνει να υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο. Χρειάζονται κριτήρια σε αυτήν την κατεύθυνση, και όχι μόνο αυτό για τους πρωτοδιόριστους εκπαιδευτικούς (κωλύματα αποσπάσεων).
3. Τις γνώσεις, την εμπειρία και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών ανάλογα με την θέση απόσπασης (παρ.3.1., με αρκετά ερωτηματικά…)
Ναι στην μοριοδότηση στις αποσπάσεις αλλά προσοχή στις μεταθέσεις!
Η μοριοδότηση που έχει μπει ανατρέπει το «κατά προτεραιότητα» που υπάρχει π.χ. στο Νόμο της Ειδικής Αγωγής αφού μπορεί κάποιος με σεμινάριο+προϋπηρεσία+»ενασχόληση-προφ. συνέντευξη(βλ. ρουσφέτι)» να προηγηθεί ακόμα και του διδακτορικού!!!
Όσον αφορά τα κριτήρια απόσπασης, γιατί μόνο 1 μονάδα για κάθε έτος υπηρεσίας;; Και μιλάω για χρόνο πραγματικής υπηρεσίας στο σχολείο, όχι χρόνια με απόσπαση στο τάδε γραφείο ή φορέα.. Τα χρόνια αυτά στα απομακρυσμένα πολλές φορές σχολεία και χωριά με πολλές δυσκολίες (οικονομικές, συναισθηματικές,μετακίνησης )αποτιμώνται με 1 μόριο και τα υπόλοιπα κριτήρια (σύζυγος δικαστικού, στρατιωτικού, δημοτικοί/κοινοτικοί σύμβουλοι, παιδιά)είναι πιο σοβαρά;; Κι αν δεν μπορώ ή δε θέλω να παντρευτώ και να κάνω παιδιά, δε θα μπορώ να έρθω ποτέ λίγο πιο κοντά στον τόπο μου;;
Δείτε το λιγάκι, γιατί οι ανύπαντροι χωρίς παιδιά δεν έχουν ελπίδα μάλλον…
Και επίσης, την πρόταση για την άδεια μητρότητας μόνο η λέξη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μπορεί να τη χαρακτηρίσει.Ποια η λογική πίσω απ’αυτό, γιατί εμένα σαν τιμωρία μου φαίνεται…
Ναι
Επειδή γίνεται λόγος για τη μοριοδότηση σε περίοδο άδειας μητρότητας: ΝΑΙ στη μοριοδότηση, μόνο όμως εφ’ όσον ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ο τόπος κατοικίας και ανατροφής τού τέκνου είναι ο τόπος οργανικής τού εκπαιδευτικού και ΜΕ υποχρέωση παραμονής της εκπαιδευτικού στον τόπο οργανικής της για 2 τουλάχιστον έτη μετά την άδεια ανατροφής.