Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησης

Η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους Κύριους και Επικουρικούς πίνακες κατάταξης, γίνεται με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια μοριοδότησης στους Κύριους πίνακες :
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, έξι (6) μονάδες.
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες.
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πέραν των ανωτέρω, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία, πέντε (5) μονάδες.
δ) Τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των ανωτέρω περ. α έως δ, κύρια ειδικότητα της παρ. 1.3 περ. γ του άρθρου 20 του ν. 3699/2008, δύο (2) μονάδες.
στ) Ειδικά για τους καταταγέντες με πενταετή προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ, χωρίς την κατοχή κάποιου εκ των αναφερομένων στις ανωτέρω περιπτώσεις α έως ε προσόντων, πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος περισσοτέρων του ενός προσόντων των ανωτέρω περιπτώσεων α έως ε μοριοδοτείται μόνο ο τίτλος που προσδίδει τη μεγαλύτερη μοριοδότηση.
Β. Προϋπηρεσία:
Για κάθε μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, η οποία αποκτήθηκε κατόπιν πρόσληψης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, είκοσι πέντε εκατοστά της μονάδας (0,25) της μονάδας.
Γ. Κοινωνικά κριτήρια:
α) Η επ’ αόριστον αναπηρία 67% και άνω εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές επτά (7) μονάδες.
β) Η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία επτά (7) μονάδες.
γ) Η αναπηρία 67% και άνω ενός ή περισσοτέρων τέκνων επτά (7) μονάδες.
Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη σχετικής πιστοποίησης από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) και οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
δ) Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν επτά (7) μονάδες.
ε) Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν τρεις (3) μονάδες.

2. Κριτήρια μοριοδότησης στους Επικουρικούς πίνακες :
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.
Β. Προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία μοριοδοτείται σύμφωνα με την υποπαρ. Β΄ της παρ. 1 του παρόντος.
Γ. Κοινωνικά κριτήρια: Τα κοινωνικά κριτήρια μοριοδοτούνται σύμφωνα με την υποπαρ. Γ΄ της παρ. 1 του παρόντος.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:12 | ΝΙΚΟΣ

    ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:10 | ΕΛΕΝΗ

    ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ!!!
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

  • 1 Απριλίου 2017, 00:10 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ!!!
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

  • 1 Απριλίου 2017, 00:09 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας..
    Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Η συκοφαντία, η λάσπη και το ψέμα δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Κρίμα στους ΠΕ71/61 και τη στάση που κρατάνε τα τελευταία χρόνια.
    Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!
    Ας μπει ενα τέλος στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:09 | Maria K.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:08 | Μαρια Μπαλτατζίδου

    Είμαι ενάντια σε αυτή την τροπολογία!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:08 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!!!!
    ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΜΕΣΑ!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:06 | Βάσια Δ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Στη σωστή κατεύθυνση η μοριοδότηση. Θα πρέπει πράγματι να τερματιστεί η λογική της πρόταξης είτε των 70,5/60,5 που ίσχυε μέχρι το 2014, είτε των 71/61 που ισχύει τώρα.. Άλλωστε κάθε απόφοιτος Παιδαγωγικών σχολών ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ με ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ,αποκτούσε και αποκτά ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού συνθήκη με την οποία έχουμε εργασιακά δικαιώματα σε Γενική και Ειδική σε όλες τις χώρες του κόσμου.
    Σε κάθε περίπτωση μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Ισoτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και αναγνώριση της προσφοράς όλων των Παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:05 | Αντώνης Π.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 00:04 | Βαγγέλης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!! Επιτέλους ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!
    Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις. Οι πίνακες μας μετά από αυτή την Τροπολογία θα διαμορφώνονται με κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ισχύουν στις μεταθέσεις των μονίμων!
    Όλοι οι εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζονται ισότιμα από την παρούσα ηγεσία του ΥΠΕΘ και όχι ως προϊόντα με ημερομηνία λήξης όπως έπραξε η παρελθούσα ηγεσία το 2014 προς ικανοποίηση συντεχνιών.
    Εμείς οι ΠΕ70.50/60.50 παρέχουμε τις υπηρεσίες μας πάνω από μια δεκαετία στην Ειδική Αγωγή, έχουμε στην πλάτη μας σπουδές 6 ετών και έχουμε δικαίωμα στην εργασία στην εαε!!
    Ας μπει ενα τέλος στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια!!
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:03 | Χαράλαμπος Ρ.

    ΔΙΚΑΙΩΣΗ! ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Επιτέλους δικαίωση. Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο, όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του, αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικό πτυχίο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επί χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επί χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας.. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:02 | Βασίλης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Διαβάζω για την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και μου φαίνεται παράλογη γιατί χωρίς να γίνεται καμία περιγραφική αξιολόγηση, όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μόρια, δηλαδή 2 χρόνων.
    Είναι μη αξιοκρατικό, γνωρίζοντας το είδος των μεταπτυχιακών εξωτερικού, πχ Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας – που πριν από λίγο καιρό και το ίδιο το υπουργείο απασχόλησε – τα οποία είναι των 60 ECTS, εξ αποστάσεως και ενός έτους, που έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο περί μεταπτυχιακών που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.Αυτά θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στο ΕΑΠ, εξ αποστάσεως και 2 χρόνια. Τα4 μόρια λοιπόν είαι πάρα πολλά για ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην ουσία δεν υφίσταται, αφού είναι του ενός έτους και 60 μονάδων.
    Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πρέπει να δίνει πάνω από 90 ECTS για να θεωρείται μεταπτυχιακό. Άρα έχουμε προγράμματα με 60, 90 και 120 ECTS. Δεν πρέπει να παίρνουν και τα ανάλογα μόρια; Των 60 μονάδων θα έπρεπε να παίρνουν το πολύ 2 μόρια, των 90 ECTS 3 και των 120 ECTS 4 μόρια. Άν και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει τα εξ αποστάσεως, τα προγράμματα των 60 μονάδων δεν θεωρούνται καν μεταπτυχιακά, άρα θα έπρεπε, να μην μοριοδοτούνται.
    Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 60 ECTS αλλά δεν είναι μεταπτυχιακό.Αν η μοριοδότηση γίνει σύμφωνα με την βαρύτητα του μεταπτυχιακού, άρα και την αξία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο αναγνωρισης των μεταπτυχιακων εξωτερικού , σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του ΕΑΠ . Επίσης ο,τι ακριβως ισχυει με τους μονιμους 70,5/60,5 να ισχυει και στους αναπληρωτες. πληρη και ισοτιμα εργασιακα δικαιωματα σε βασικο πτυχιο και ειδικευση. Αναγνωριση προϋπηρεσίας και στους 2 πινακες και μη διαχωρισμός της , συνολικά για τους αναπληρωτές 70,5/60,5 , μέχρι να καθοριστεί ο νέος νόμος για μόνιμους διορισμούς στη Βουλή.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:02 | Έλενα

    ΣΤΗΡΙΖΩ την τροπολογία!!
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!
    Δεν ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που μας αξίζουν.
    ΙΣΟΤΗΤΑ. ΙΣΟΤΙΜΙΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.
    Παρακαλώ πολύ, κοιτάξτε ξανα τα μόρια που δίνεται στα κοινωνικά κριτήρια, καθώς ίσως είναι υπερβολικός ο αριθμός 7 για τους πολύτεκνους.
    ΣΤΗΡΙΖΩ την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:00 | Βασίλειος Δ.

    ΝΑΙ στην τροπολογία.

    Σεβασμός και ισότιμη αναγνώριση των αναπληρωτών ΠΕ70,5-60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:58 | Νίκος Ε.

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδίκευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:58 | Γιάννης

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ!
    Σας συγχαίρω για την πρόταση μοριοδότησης των προσόντων!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!
    Τα μόρια για τα παιδιά θεωρώ ότι ειναι πολλά. Ίσως θα έπρεπε να είναι λιγότερα.
    ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ!
    ΣΤΗΡΙΖΩ την τροπολογία!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:57 | Μαρία Καπούτση

    Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:56 | ΓΙΩΡΓΟΣ Χ.

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:55 | NIKOLAOS K.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Καιρός ήταν. Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Στηρίζω την υπουργική απόφαση.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:53 | Κώστας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας.
    Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου!
    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:51 | Ηλίας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!
    Ειλικρινά σεβόμαστε το βασικό πτυχίο των συναδέλφων μας της ειδικής αγωγής, όπως και τα επαγγελματικά δικαιώματα που πηγάζουν από ένα βασικό πτυχίο.
    ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ την εκπαίδευση ενιαία και τον τομέα της ειδικής αγωγής ένα σημαντικότατο παρακλάδι της γενικής παιδείας και όχι ξεχωριστό κλάδο.
    Θεωρω ότι η πρόταξη του βασικού πτυχίου ήταν άδικη, όπως άδικη ήταν παλαιότερα η πρόταξη του μεταπτυχιακού.
    Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου, αλλά ίση μεταχείριση ΟΛΩΝ.

    Για τους παραπάνω λόγους πιστεύω ότι η πρόταση που κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν σταδιακά στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!
    Ας μπει ενα τέλος στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
    Επιτέλους δικαιοσύνη και ισότητα!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:47 | Γεώργιος

    Απαράδεκτη και αδικαιολόγητη η πρόταξη όσων έχουν αναπηρία ή είναι πολύτεκνοι. δεν γινεται να παίρνουν παραπάνω μόρια απο όσους έχουν διδακτορικό. Γιατί αυτόματα ένας που έχει πολλά παιδιά θεωρείται και παιδαγωγός? Άμεση μείωση των μορίων απο τα κοινωνικά κριτήρια!!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:42 | thanasis

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Επιτέλους δικαίωση. Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο, όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του, αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικο πτυχιο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επι χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επι χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διιεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας.. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:41 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:41 | Σοφία

    Σας συγχαίρουμε για την πρόταση μοριοδότησης των προσόντων και όχι πρόταξης των προπτυχιακών!!!!!
    Είμαστε συνάδελφοι, είμαστε ισάξιοι και η κατάταξη στους πίνακες πρέπει να πραγματοποιηθεί με αξιολόγηση τυπικών προσόντων και προϋπηρεσίας.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!! Ας μπει ενα τέλος στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
    ΣΤΗΡΙΖΩ την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:38 | Γιώργος Καρούσης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Επιτέλους δικαίωση. Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε ο νέος απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον καθηγητή του πανεπιστημίου του που είναι Δάσκαλος Γενικής με μεταπτυχιακό/διδακτορικό στην ΕΑΕ(ΠΕ70,50/60,50)

    Η συγκεκριμένη ΥΑ αναγνωρίζει τον κόπο και τη συνεισφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ και τερματίζει τις προστριβές στον χώρο με κριτήρια και μοριοδότηση, σωστά σταθμισμένα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:38 | Αφροδίτη

    Στηρίζω πλήρως την Υπουργική Απόφαση. Επιτέλους προτείνεται σύστημα μοριοδότησης με βάση την κοινή λογική, την επιστημοσύνη και την κοινωνική δικαιοσύνη. Ιδιαιτέρως θετική η μοριοδότηση των τριτέκνων που αποκαθιστά την πρότερη παράλογη εξίσωση της τριτεκνίας με πέντε (!) μήνες προϋπηρεσίας. Θερμά συγχαρητήρια στο Υπουργείο και ιδιαιτέρως στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:37 | Θόδωρος

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Στη σωστή κατεύθυνση η μοριοδότηση. Θα πρέπει πράγματι να τερματιστεί η λογική της πρόταξης είτε των 70,5/60,5 που ίσχυε μέχρι το 2014, είτε των 71/61 που ισχύει τώρα.. Άλλωστε κάθε απόφοιτος Παιδαγωγικών σχολών ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ με ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ,αποκτούσε και αποκτά ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού συνθήκη με την οποία έχουμε εργασιακά δικαιώματα σε Γενική και Ειδική σε όλες τις χώρες του κόσμου. Στην περίπτωση ειδίκευσης μέσω Bachelor Ειδικής όμως, όπως ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού με σχολές και προγράμματα τύπου ΙΕΚ, η συνθήκη αυτή κάλλιστα μπορεί να αμφισβητηθεί. Σε κάθε περίπτωση μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Ισότιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και αναγνώριση της προσφοράς όλων των Παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:35 | Ειρηνη

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Να καταργηθεί άμεσα η τροπολογία της ντροπής που εκτος απο την καταστρατήγηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των τμημάτων Ειδικής αγωγής, θυματοποιεί και και τους μαθητές μας με ειδικές ανάγκες, κάνοντας τους λεία στα χέρια μη καταρτισμένων ατόμων οι οποίοι δυστυχως «αγόρασαν» ενα αμφιβόλου «ποιότητας» μεταπτυχιακο τίτλο.
    Σε κανέναν αλλο πίνακα δεν αποτελεί προσων ενταξης ένας μεταπτυχιακός, διδακτορικός τίτλος σπουδών, ενα σεμιναριο ή το χειρότερο μονο η προϋπηρεσία, χωρις την ύπαρξη βασικού τίτλου σπουδών. Ειναι δυνατον να εξισώνονται 4 χρονια σπουδών με μεταπτυχιακα 9 μηνων, με σεμινάρια 400 ωρών ή με εμπειρία ενός έτους.; Τα επιχειρήματα δε της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούσε δικαιολογία και αποδεικνύουν τη μεθοδευμένη κινηση που σκοπό εχει τη διάλυσης της ειδικής αγωγής. Αν δεν υπήρχαν τα δυο τμηματα της ειδικής αγωγής θα ηταν λογικο να ειναι αυτος ο τρόπος για ένταξη στους πινακες. Απο την στιγμη ομως που τα τμηματα ειναι εδω με πλήρως καταρτισμένους αποφοίτους τοσο στην ειδικη οσο και στη γενικη αγωγη με βαση το αναλυτικό προγραμμα σπουδών τους δεν μπορει κανένας να τους απαξιώνει.
    Τα μόνα που αποδεικνύει αυτη η τροπολογία ειναι:
    Α) την αδιαφορία της κυβέρνησης για την αναβάθμιση της Ε.Α στην Ελλαδα, οδηγώντας την σε πολλα χρονια πισω.
    Β)την αδιαφορία για τους μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
    Γ) την αναλγησία της κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικους των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, οι οποίοι υπηρετούν με αξιοπρέπεια ως αναπληρωτές, καταθέτοντας την ψυχή τους εδω 15 συναπτά έτη την Ε.Α
    Η Ειδικη Αγωγη δεν ειναι μέρος για πειράματα. Καιρός να βγει στην επιφάνεια και να στελεχωθούν οι δομές της οπως πρεπει. Αφήστε να δουλέψουν σε αυτη άτομα που την επέλεξαν και την αγαπάνε και οχι άτομα που την αντιμετωπίζουν απλα ως επαγγελματική αποκατάσταση. Μην οδηγείτε τους αναπληρωτές των διαφορετικών κλάδων σε μια αδικαιολόγητη και χωρις νόημα σύγκρουση.
    Κατοχύρωση τωρα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των τμημάτων της Ε.Α καθώς και μόνιμοι διορισμοί αυτών. Αυτη ειναι η μονη λύση.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:35 | Τάκης

    Τα τελευταία χρόνια ζήσαμε, τον παραλογισμό, συνάδελφοι οι οποίοι είχαν μεταπτυχιακό, διδακτορικό και πρακτική άσκηση, να είναι κάτω από τους άλλους πτυχιούχους που είχαν πτυχίο Ειδικής Αγωγής. Αυτό δεν είναι δίκαιο.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!
    Δεν ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που μας αξίζουν.
    ΙΣΟΤΗΤΑ. ΙΣΟΤΙΜΙΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.
    Όλοι θα προσληφθούν. Αλλά αυτή τη φορά ελπίζουμε πως θα γίνει με κριτήρια ισονομίας!!
    ΣΤΗΡΙΖΩ την τροπολογία!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:33 | Μιχάλης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:33 | Φώτης

    Σας συγχαίρουμε για την πρόταση μοριοδότησης των προσόντων και όχι πρόταξης των προπτυχιακών!!!!!Δικαιώνονται άνθρωποι που ενώ είχαν
    1.τέσσερα χρόνια παιδαγωγικών σπουδών,
    2.δυο χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή,
    3.ενα χρόνο εξειδίκευσης(στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας με τους ιδους καθηγητές που έχουν και οι προπτυχιακοί και θεωρούν ότι είναι ικανοί να εξειδικεύσουν αυτούς αλλά όχι τους υπόλοιπους)
    4.και από 7 έως 10 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή,
    ωστόσο έπεφταν συνεχώς στον πίνακα διακινδυνεύοντας να μείνουν άνεργοι καθώς έμπαιναν επάνω άτομα 22 ετών με ενώ προπτυχιακό 4 χρόνων και καθόλου προϋπηρεσία!!!Κάποιοι μιλανε για απαξίωση των πτυχίων τους και των χρόνων προϋπηρεσίας τους αλλά φυσικά απαιτούν να μην μετρηθούν τα δικά μας πτυχία και η δική μας προϋπηρεσία, πόσο δίκαιο και ηθικό είναι αυτό για μια κοινωνία?? έτσι πρέπει να επιβραβευτούν άνθρωποι που διάλεξαν να θυσιάσουν χρόνια σε σπουδές ώστε να γίνουν αποδοτικότεροι και να εργαστούν? δηλαδή κάποιοι έχουν εργασιακά δικαιώματα και οι υπόλοιποι δεν έχουν? θα μας απαγορέψουν να κάνουμε επιπλέον σπουδές?? επειδή θεωρούν ότι αυτοί γίνονται κατευθείαν ειδικοί με ένα πτυχίο? σε ποια άλλη χώρα συμβαίνει αυτό? ποιος γιατρός γίνεται κατευθείαν καρδιολόγος χωρίς να σπουδάσει γενική ιατρική???γιατί θα πρέπει να αποδεικνύουμε συνεχώς τα αυτονόητα? σε καμία άλλη χώρα δεν συμβαίνει αυτό!!!!Ισχυρίζονται ότι τα μεταπτυχιακά είναι πληρωμένα αλλά δεν αναφέρουν τα μεταπτυχιακά που κάνουμε στην Ελλάδα γιατί δεν τους συμφέρει!!!εάν ένα μεταπτυχιακό δεν είναι άξιο να το κρίνει το κράτος και να μην το προσμετρήσει όχι όμως να θυσιαστούν όλοι για να βολεύει μερικούς! Είναι κατάφορα άδικο!!πουθενά δεν θεωρείται το προπτυχιακό ανώτερο του μεταπτυχιακού! Αδίκως τους δίνονται περισσότερες μονάδες!
    Να δικαιωθούν επιτέλους οι άνθρωποι που έχουν κοπιάσει κάνοντας περισσότερα χρόνια σπουδών και που έχουν υπηρετήσει χρόνια ολόκληρα την ειδική αγωγή!!!
    Ζητάμε δικαιοσύνη και ισότητα!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:32 | Γιάννης Ευσταθίου

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Θέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.
    Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου

    ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:31 | κωστας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που επιτέλους πάει να καταργήσει την αδικία που υφίστανται χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 ως προς την κατάταξη τους στον πίνακα αναπληρωτών.H αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, στον κύριο πίνακα κατάταξης που δημιουργείται, με τα κριτήρια μοριοδότησης που προτείνονται, είναι μία έντιμη και δίκαιη λύση.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:30 | Έυα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μόνιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:28 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΕπιτέλους αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.Οι 70,50 όντας απόφοιτοι των Π.Τ.Δ.Ε. και κάτοιχοι μάστερ στην Ειδική Αγωγή έχουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να διδάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Μάλιστα μέσα από την προϋπηρεσία τους αποκτούν και τις απαραίτητες πρακτικές γνώσεις ώστε να ανταπεξέλθουν στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών αυτών ως επαρκείς ειδικοί παιδαγωγοί. Είναι παράλογο να προτάσσονται οι νέοι απόφοιτοι των δύο σχολών ειδικής αγωγής, οι οποίοι δεν έχουν δουλέψει ποτέ και δεν έχουν ούτε μια μέρα προύπηρεσίας. Στην τελική είμαστε στο 2017 και μιλάμε πλέον για Ενιαία Εκπαίδευση και ένα σχολείο για όλους!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:28 | Κέλλυ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Καιρός ήταν.
    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας.
    Η Ειδική Αγωγή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της Γενικής Αγωγής!!
    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου, αλλά ίση μεταχείριση όλων!
    Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:28 | Φώφη

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
    Θέλουμε να συγχαρούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών τις υπηρεσίες τους.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:27 | Stella S.

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Θέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.
    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.
    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής
    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).
    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).
    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.
    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.
    Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου

    ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:26 | Μάνος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της Ειδικής Αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:26 | Μιχαέλα

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΕπιτέλους αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.Οι 70,50 όντας απόφοιτοι των Π.Τ.Δ.Ε. και κάτοιχοι μάστερ στην Ειδική Αγωγή έχουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να διδάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Μάλιστα μέσα από την προϋπηρεσία τους αποκτούν και τις απαραίτητες πρακτικές γνώσεις ώστε να ανταπεξέλθουν στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών αυτών ως επαρκείς ειδικοί παιδαγωγοί. Είναι παράλογο να προτάσσονται οι νέοι απόφοιτοι των δύο σχολών ειδικής αγωγής, οι οποίοι δεν έχουν δουλέψει ποτέ και δεν έχουν ούτε μια μέρα προύπηρεσίας. Στην τελική είμαστε στο 2017 και μιλάμε πλέον για Ενιαία Εκπαίδευση και ένα σχολείο για όλους!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:25 | Αλέξανδρος

    Αναφορικά με τα κριτήρια μοριοδότησης στους Κύριους Πίνακες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :
    1) Η βαρύτητα των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην ΕΑΕ συγκρινόμενη με την προυπηρεσία, νομίζω πως πρέπει να διατηρηθεί, καθώς οι μεταπτυχιακοί τίτλοι αποτελούν βασική προυπόθεση για ένταξη στον ευρύτερο χώρο της ΕΑΕ (ελλείψει αμιγώς καθηγητικών σχολών ΕΑΕ). Έτσι λαμβάνοντας ως δεδομένη τη διατήρησή της μοριοδότησής τους με 4 μονάδες,θεωρώ πως για κάθε μήνα πραγματικής προυπηρεσίας σωστό είναι να λαμβάνονται 0,2 μονάδες (όπως ισχύει σήμερα). Η προτεινόμενη αύξηση της μοριοδότησης της προυπηρεσίας, εμμέσως υποβαθμίζει τη σημασία των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών.
    2) Θεωρώ πως και για λόγους ισότητας, τα σεμινάρια ετήσιας επιμόρφωσης (400 ωρών) θα πρέπει να μοριοδοτούνται όχι μόνο για τους καταταγέντες με πενταετή προυπηρεσία αλλά για το σύνολο των καταταγέντων στους εν λόγω Πίνακες.
    3) Με δεδομένο πως στόχος είναι τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις των αναπληρωτών να ισχύουν και για την ΕΑΕ, θεωρώ πως είναι σωστό να προβλεφθεί και στην ΕΑΕ ο διπλασιασμός των μονάδων της προυπηρεσίας που έχει αποκτηθεί σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες της χώρας (κάτι το οποίο αποτυπώνεται ήδη και στο ΟΠΣΥΔ).
    Αναπληρωτής ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:25 | Παναγιώτης Α.

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Απαράδεκτο να λογίζονται τα μεταπτυχιακά ως κριτήριο κατάταξης σε πίνακες αναπληρωτών. Το βασικό πτυχίο είναι η βάση στην οποία πρέπει να καταρτίζονται οι πίνακες αναπληρωτών, ακολουθούμενο από τη σχετική προϋπηρεσία και τα εκάστοτε κοινωνικά κριτήρια. Όπως ίσχυε τόσα χρόνια.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:24 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ‘Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:23 | Ζωή

    ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που επιτέλους πάει να καταργήσει την αδικία που υφίστανται χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 ως προς την κατάταξη τους στον πίνακα αναπληρωτών. Να μάθουν πια όλοι πως δεν είμαστε ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΟΡΑΤΟΙ. Δεν ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που μας αξίζουν.
    ΙΣΟΤΗΤΑ. ΙΣΟΤΙΜΙΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:23 | Άννα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ!Επιτέλους ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!
    Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις.
    Λαμβάνοντας υπόψη τη συνεκπαιδευση και το γεγονός ότι ξεκίνησε αρχικά από παιδαγωγους Γενικής Αγωγής, το γεγονός ότι οι συμβουλοι ειδικης αγωγης έχουν γνώσεις Γενικής εκπαίδευσης και εξειδίκευση στην ειδική και τα δεδομένα που ισχύουν σε όλο τον κόσμο για την ειδική αγωγη, δεν γίνεται άτομα πχ που έχουν αποφοιτήσει το 16 απο το παμακ ή το πτεα να περνάνε εκπαιδευτικούς που έχουν 10χρόνια προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή.
    Στηρίζω την τροπολογία και είμαι θετική, ωστόσο παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας ότι τα μόρια για τα παιδιά θεωρώ ότι ειναι πολλά. Ίσως θα έπρεπε να είναι λιγότερα.
    ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ!
    Mπραβο για την δίκαιη τροπολογία που καταθέσατε!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:23 | Αλέξανδρος

    Αναφορικά με τα κριτήρια μοριοδότησης στους Κύριους Πίνακες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :
    1) Η βαρύτητα των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην ΕΑΕ συγκρινόμενη με την προυπηρεσία, νομίζω πως πρέπει να διατηρηθεί, καθώς οι μεταπτυχιακοί τίτλοι αποτελούν βασική προυπόθεση για ένταξη στον ευρύτερο χώρο της ΕΑΕ (ελλείψει αμιγώς καθηγητικών σχολών ΕΑΕ). Έτσι λαμβάνοντας ως δεδομένη τη διατήρησή της μοριοδότησής τους με 4 μονάδες,θεωρώ πως για κάθε μήνα πραγματικής προυπη
    Αναπληρωτής ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ρεσίας σωστό είναι να λαμβάνονται 0,2 μονάδες (όπως ισχύει σήμερα). Η προτεινόμενη αύξηση της μοριοδότησης της προυπηρεσίας, εμμέσως υποβαθμίζει τη σημασία των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών.
    2) Θεωρώ πως και για λόγους ισότητας, τα σεμινάρια ετήσιας επιμόρφωσης (400 ωρών) θα πρέπει να μοριοδοτούνται όχι μόνο για τους καταταγέντες με πενταετή προυπηρεσία αλλά για το σύνολο των καταταγέντων στους εν λόγω Πίνακες.
    3) Με δεδομένο πως στόχος είναι τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις των αναπληρωτών να ισχύουν και για την ΕΑΕ, θεωρώ πως είναι σωστό να προβλεφθεί και στην ΕΑΕ ο διπλασιασμός των μονάδων της προυπηρεσίας που έχει αποκτηθεί σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες της χώρας (κάτι το οποίο αποτυπώνεται ήδη και στο ΟΠΣΥΔ).
    Αναπληρωτής ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:22 | KATIA

    ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!

    ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗ ΘΈΣΗ :

    Ωστόσο, παρακαλώ το υπουργείο και τον Διευθυντή της ειδικής αγωγής κ. Κασιανό να λάβει υπόψη και να ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΤΑ 1 ΕΣΤΩ ΜΟΝΑΔΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΣΟ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ/ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ (ΚΑΘΩΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΛΙΑ)!!!

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΏΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ.

    ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΕΣ (ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΛΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ).

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΟΡΙΩΝ

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ/ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:21 | Konstantina

    Πού να ήξεραν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές Σχολείων ότι θα αξιολογηθούν από τους ΠΕ61-ΠΕ71 που είναι οι μόνοι επαρκείς για την ΕΙδική Εκπαίδευση.Προτείνω με τη βεβαιότητα και το επιχείρημα της μιας και μοναδικής επιστημονικής επάρκειάς τους οι ΠΕ61-ΠΕ71 να μη συμμετέχουν σε καμία επίμορφωση,σεμινάριο κτλ Σχολικού Συμβούλου γιατί έχει μεταπτυχιακό-Διδασκαλείο και δεν είναι απόφοιτος ΠΤΕΑ ‘Η ΠΑΜΑΚ.Επίσης να μη δεχτούν να συμμετέχουν σε κανένα σύλλογο Διδασκόντων αν υπάρχουν δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακό γιατί μπορεί να παρασυρθούν στη λήψη αντιεπιστημονικών αποφάσεων.

  • 31 Μαρτίου 2017, 23:21 | Δέσποινα Εμ.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ!

    Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5.

    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

    ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!