Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησης

Η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους Κύριους και Επικουρικούς πίνακες κατάταξης, γίνεται με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια μοριοδότησης στους Κύριους πίνακες :
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, έξι (6) μονάδες.
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες.
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πέραν των ανωτέρω, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία, πέντε (5) μονάδες.
δ) Τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των ανωτέρω περ. α έως δ, κύρια ειδικότητα της παρ. 1.3 περ. γ του άρθρου 20 του ν. 3699/2008, δύο (2) μονάδες.
στ) Ειδικά για τους καταταγέντες με πενταετή προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ, χωρίς την κατοχή κάποιου εκ των αναφερομένων στις ανωτέρω περιπτώσεις α έως ε προσόντων, πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος περισσοτέρων του ενός προσόντων των ανωτέρω περιπτώσεων α έως ε μοριοδοτείται μόνο ο τίτλος που προσδίδει τη μεγαλύτερη μοριοδότηση.
Β. Προϋπηρεσία:
Για κάθε μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, η οποία αποκτήθηκε κατόπιν πρόσληψης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, είκοσι πέντε εκατοστά της μονάδας (0,25) της μονάδας.
Γ. Κοινωνικά κριτήρια:
α) Η επ’ αόριστον αναπηρία 67% και άνω εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές επτά (7) μονάδες.
β) Η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία επτά (7) μονάδες.
γ) Η αναπηρία 67% και άνω ενός ή περισσοτέρων τέκνων επτά (7) μονάδες.
Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη σχετικής πιστοποίησης από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) και οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
δ) Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν επτά (7) μονάδες.
ε) Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν τρεις (3) μονάδες.

2. Κριτήρια μοριοδότησης στους Επικουρικούς πίνακες :
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.
Β. Προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία μοριοδοτείται σύμφωνα με την υποπαρ. Β΄ της παρ. 1 του παρόντος.
Γ. Κοινωνικά κριτήρια: Τα κοινωνικά κριτήρια μοριοδοτούνται σύμφωνα με την υποπαρ. Γ΄ της παρ. 1 του παρόντος.

  • 1 Απριλίου 2017, 09:12 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Με την προτεινόμενη απόφαση αδικούνται κατάφορα οι εκπ/κοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, για τους παρακάτω λόγους:

    Ουσιαστικά καταργεί το βασικό τίτλο σπουδών τους στην ΕΑΕ και το εξισώνει με μεταπτυχιακές σπουδές, τη στιγμή που αυτό δεν γίνεται σε κανέναν άλλο κλάδο της εκπαίδευσης.

    Οι εκπ/κοί κλ.ΠΕ70 (δάσκαλοι γενικής) μπορούν να κάνουν τα χαρτιά τους και στη γενική και στην ειδική εκπαίδευση και η προϋπηρεσία τους προσμετράται και στους δύο πίνακες αναπληρωτών (γενικής και ειδικής).
    Οι εκπ/κοί όμως κλ.ΠΕ71 (Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής) δεν έχουν το δικαίωμα να μπούμε στις λίστες των αναπληρωτών δασκάλων γενικής παιδείας ακόμη και αν αποκτήσουν μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά.

    Με την προτεινόμενη μοριοδότηση εκπ/κός ΕΑΕ κλ. ΠΕ71 που βρίσκονταν στη θέση 2200 στον πίνακα αναπληρωτών 2016-2017, θα βρεθεί στην θέση 3400 με τα σημερινά δεδομένα (καθώς 1080 εκπ/κοί κλ. ΠΕ70.50 έχουν μεταπτυχιακό τίτλο και προϋπηρεσία).

    Το γεγονός ότι δίνει το δικαίωμα στους δασκάλους της γενικής παιδείας με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή να προηγούνται στους πίνακες αναπληρωτών είναι τόσο παράλογο όσο θα ήταν αν ίσχυαν τα ακόλουθα:
    • Μαθηματικός με μεταπτυχιακό στην πληροφορική να προηγείται των αναπληρωτών εκπ/κών κλάδων ΠΕ19 – ΠΕ20.
    • Δασκάλα με μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία να προηγείται των αναπληρωτών Ψυχολόγων.
    • Φυσικός με μεταπτυχιακό στα μαθηματικά να προηγείται των αναπληρωτών Μαθηματικών κλπ.

    Επειδή η πολιτεία και οι ανάγκες των μαθητών κατέστησαν αναγκαία την ίδρυση και λειτουργία των Π.Τ.Ε.Α. για την αναβάθμιση του εκπ/κού συστήματος και της ισότητας όλων των παιδιών στην εκπαίδευση, αυτούς τους δύσκολους καιρούς δεν πρέπει να γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα των δομών εκπ/σης και των νέων εκπαιδευτικών που την εκπροσωπούν.

    Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω πιστεύω ότι θα προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να σταματήσετε την αδικία που πρόκειται να συμβεί με την Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί.

  • 1 Απριλίου 2017, 09:09 | Μάριος

    H μοριοδότηση με 7 μονάδες των εκπαιδευτικών με προβλήματα υγείας, των τρίτεκνων και των πολύτεκνων ισοπεδώνει τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που ενώ έχουν περισσότερα ακαδημαικά προσόντα και προυπηρεσία χρόνων κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς εργασία. Θα έπρεπε να υπάρχει πρόνοια με καλύτερα επιδόματα και ποσόστωση στις προσλήψεις για τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, αλλά για τους πολύτεκνους και για τους τρίτεκνους θα έπρεπε να υπάρχουν εισοδηματικά κριτήρια. Τα παιδιά δεν αποτελούν προσόν για εργασία.

  • 1 Απριλίου 2017, 09:09 | teo

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 09:04 | Γιάννης

    Τα μεταπτυχιακά αυτά που πολλοί κατηγορούν ενώ τα έχουν παρακολουθήσει και οι ίδιοι τους έχουν διδακτικές μονάδες που αναγνωρίζονται και στο εξωτερικό όχι μόνο στην Ελλάδα. Αν λοιπόν ένας προπτυχιακός ειδικής και ένας μεταπτυχιακός ειδικής διεκδικήσουν μια δουλειά σε σχολείο στο εξωτερικό εννοείται ότι θα προτιμηθεί ο μεταπτυχιακός.
    Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας μακροχρόνιος σχεδιασμός για την λειτουργία της εκπαίδευσης (όπως και γενικότερα θα μου πείτε!). Ότι προκύψει! Δε γίνεται να βασιζόμαστε στην άποψη του καθενός εμπλεκόμενου γιατί η άποψη του είναι ανάλογη με το συμφέρον του.
    Πρέπει να πάρουν θέση οι πανεπιστημιακοί της εκπαίδευσης να εξηγήσουν για ποιους ακριβώς παιδαγωγικούς λόγους θα πρέπει να αποκλείονται οι γενικής με τα χρόνια από την ειδική αγωγή αφού ο σκοπός της είναι η ένταξη των μαθητών σε γενική τάξη.

  • 1 Απριλίου 2017, 09:04 | Μαρία Γερούκη – Ζήση

    Πρόσφατα αποφοίτησα από το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης
    Είμαι καρκινοπαθής με αναπηρία 67% πιστοποιημένη από το ΚΕΠΑ
    Ας δούμε λίγο τα «κοινωνικά» κριτήρια:
    α)»Επ αόριστον αναπηρία» δεν δίνεται στους καρκινοπαθείς, παρ όλο που ο φόβος της υποτροπής του καρκίνου (και οι επανέλεγχοι) σε συνοδεύουν ολόκληρη τη ζωή σου
    β)Μοριοδοτούνται μόνο οι αναιμίες και η σκλήρυνση κατά πλάκας; Γιατί; Μήπως αυτή είναι μια «φωτογραφική» διάταξη;
    Ποιός νομοθέτης μπορεί να με κοιτάξει στα μάτια και να μου πει ότι οι αρρώστιες αυτές είναι πιο σοβαρές από την ατυχία που είχα να με εμφανίσω καρκίνο σε τόσο νεαρή ηλικία;
    Και, δηλαδή, αυτοί οι ασθενείς μοριοδοτούνται – και εγώ ΟΧΙ; !!!
    γ) «αναπηρία 67% και άνω ενός ή περισσοτέρων ΤΕΚΝΩΝ». Άλλη μια ίσως «φωτογραφική» διάταξη»!
    Εγώ δεν δικαιούμαι τίποτα; ΕΓΩ;
    Μόνο οι γονείς μου;
    !!!!!

    Δηλαδή, κύριοι νομοθέτες, σύμφωνα με τα παραπάνω, εγώ παίρνω συνολικα ΜΗΔΕΝ μόρια…

  • 1 Απριλίου 2017, 08:59 | Μαίρη

    ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ

    Αφού σύμφωνα με την πρόσφατη τροπολογία που ψηφίστηκε τα ισχύοντα στη Γενική εκπαίδευση για προσλήψεις, διορισμούς, μεταθέσεις αποσπάσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης5 ισχύουν και για την Ειδική εκπαίδευση, είναι αναγκαίο να αρθεί η αδικία του μη διπλασιασμού της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών ειδικής αγωγής που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες περιοχές. Ζητώ την αποκατάσταση της αδικίας αυτής για λόγους ισότητας και ισοτιμίας, ώστε να εφαρμοσθεί ο διπλασιασμός των μορίων σε δυσπρόσιτα για όλα τα έτη και στις προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς και στους πίνακες της Γενικής.

  • 1 Απριλίου 2017, 08:46 | Τάσος Α.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Η τροπολογία είναι στη σωστή κατεύθυνση και διορθώνει μία κατάφορη αδικία σε βάρος συναδέλφων που εργάζονται και στήριξαν την ειδική αγωγή στην Ελλάδα. Αποτελεί εξειδίκευση της γενικής αγωγής και για το λόγο αυτό η γνώση καθώς και η διδακτική επάρκεια είναι επιβεβλημένες. Η μοριοδότηση των ΠΕ61 και ΠΕ71 είναι υπερβολική και θεωρώ ότι θά έπρεπε να είναι όση του μεταπτυχιακού τίτλου.

  • 1 Απριλίου 2017, 03:32 | ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ

    Από ποια βιβλιογραφία προκύπτει ότι οι ΑμεΑ εκπαιδευτικοί είναι κατάλληλοι να διδάξουν στην ΕΑΕ αλλά όχι στην γενική εκπ/ση; Μήπως επειδή στην γενική θα ξεσηκωθούν οι γονείς (πανελλήνιες κλπ), ενώ στην ειδική τα παιδιά είναι, για τον κ.Κασσιανό, ενός κατώτερου θεού και θεωρεί ότι γίνεται παρκάρισμα??????

  • 1 Απριλίου 2017, 03:28 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Γιατί βγάζει ο Δ/ντής ΕΑΕ και τροποποιεί μόνο την Υ.Α. των εκπαιδευτικών, ενώ του ΕΕΠ&ΕΒΠ έμεινε όπως είχε με τα μοριοδοτούμενα κριτήρια να μένουν ως έχουν και που είναι ακριβώς ίδια με αυτά των εκπαιδευτικών; !!!!!!!
    Δηλαδή για τους εκπαιδευτικούς δεν είναι καλά, αλλά για το ΕΕΠ&ΕΒΠ που δεν τον πολυνοιάζει είναι οκ?!!!!! Το μόνο λογικό που συνάγεται εδώ είναι ότι τον ένοιαζε μόνο η κατάργηση της πρόταξης των ΠΕ71/61! Συντεχνία είπατε?

  • 1 Απριλίου 2017, 03:11 | Παπαδόπουλος Ν.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ

    Μπράβο στο υπουργείο! Επιτέλους δικαίωση 3 χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία της προηγούμενης κυβέρνησης.

    Αυτή η καραμέλα περι μεταπτυχιακών ειδικής, λες και είναι ουρανοκατέβατα και δεν ακολουθούν μετά από το 4ετες πτυχιο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ και όχι κάποιας άσχετης ειδικότητας, όπως εσκεμμένα προσπαθούν να περάσουν προς τα έξω), είναι η χειρότερη προπαγάνδα των σατεα.

    Μεταξύ Ειδικων Παιδαγωγών και Παιδαγωγών Ειδικής λοιπόν, η πρόταση του υπουργείου είναι η πλέον δίκαιη και τερματίζει τις προστριβές που δημιουργούσε η πρόταξη της μιας ή της αλλης πλευράς πιο παλιά. Σέβεται την πολυετή προσφορά όλων των αναπληρωτών ΕΑΕ στον χώρο και μοριοδοτεί με δίκαιο και αξιοκρατικό τρόπο τα τυπικά προσόντα του καθενός.

  • 1 Απριλίου 2017, 02:51 | ΔΗΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ

    Μεγάλο πισωγύρισμα……τότε που έκανε τις αλχημείες ένας μυστήριος…….
    Απαξίωση του βασικού πτυχίου εαε και φρικτή μοριοδότηση σε αμεα και πολύτεκνους. Στο μεταξύ εδώ κρύβεται άθροιση στους πολυτέκνους που αν είναι και αμεα ή έχουν τέκνο αμεα ξεκινούν από το 14!!!!!! δηλαδή όσο 56 μήνες προϋπηρεσίας!!!!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 02:46 | ΓΚΙΟΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΚΡΙΜΑ!
    ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ70 ΚΑΙ ΠΕ 71?
    ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΝ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ…..
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

  • 1 Απριλίου 2017, 02:06 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝ.

    Αποτελεί κοινό μυστικό πως είναι κάπως πιο δίκαιο το σύστημα που προτείνεται για όλους. Ωστόσο θα έπρεπε να δίνεται μεγαλύτερη μοριοδότηση στο τμήμα του Βόλου έναντι αυτού του ΠΑΜΑΚ που έβγαζε ΠΕ71 χωρίς καν Παιδαγωγική Κατάρτιση.

  • 1 Απριλίου 2017, 02:04 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝ.

    Είναι κοινό μυστικό ότι είναι κάπως πιο δίκαιο το σύστημα που προτείνεται για όλους.

    Ωστόσο θα έπρεπε να δίνεται μεγαλύτερη μοριοδότηση στο τμήμα του Βόλου έναντι αυτού του ΠΑΜΑΚ που έβγαζε ΠΕ71 χωρίς καν Παιδαγωγική Κατάρτιση.

  • 1 Απριλίου 2017, 02:04 | Δημήτρης

    Θα αναφερθώ σε ένα θέμα που δυστυχώς κανείς δε σχολιάζει γιατί απλά συμφέρει τους λίγους και ως γνωστόν εσείς λειτουργείτε με τη λογική τι συμφέρει τους πολλούς. Το συγκεκριμένο θέμα αφορά πρακτικά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και όχι την Πρωτοβάθμια (ή πρακτικά την επηρεάζει ελάχιστα).

    1)Σε ποια προκήρυξη πρόσληψης προσωρινού ή μόνιμου προσωπικού στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα δεν μοριοδοτούνται ανάλογα τα Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά στο αντικείμενο (π.χ. Μαθηματικός έχει μεταπτυχιακό στα Μαθηματικά);;; Σε καμία. Πως γίνεται μόνο στην εκπαίδευση να επικρατεί αυτή η κατάσταση; Υπάρχει έστω ένα εκπαιδευτικό σύστημα στον πλανήτη που δεν μοριοδοτούνται τα Μεταπτυχιακά και τα Διδακτορικά στο αντικείμενο;

    ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ με αντιστοιχία σε σχέση με τα άλλα προσόντα ΙΔΙΑ όπως και σε όλες τις άλλες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:58 | ΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΘΕΤΙΚΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ

  • 1 Απριλίου 2017, 01:56 | Χρήστος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και όχι πρόταξη!!

  • 1 Απριλίου 2017, 01:56 | ΠΑΠΑΛΙΑΓΚΑΣ ΘΩΜΑΣ

    και οι ΠΕ 60,50 και 70,50 έχουν τετραετέσ βασικό πτυχίο και καποιοι έχουν και μεταπτυχιακό.Πολλοί σχολικοι συμβουλοι λένε ότι οι ΠΕ61-71 δεν μπορούν να σταθούν στη γενική τάξη.Στα πλαισια τησ συνεκπαιδευσης οι εκπαιδευτικοί τησ γενικήσ αγωγήσ με εξειδίκευση στην ειδική ,κα΄νουν πολύ καλύτερη δουλεια.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:52 | Χρήστος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Μονο ΔΙΚΑΙΩΣΗ απο αυτη την τροπολογια…Τερμα η απαξιωση…Ισοτιμια εδω και τωρα.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:47 | θοδωρησ

    ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ 22 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕ 61,ΜΟΛΙΣ ΤΕΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 50 ΧΡΟΝΩΝ, ΕΧΕΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΚΑΙ 2 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ .
    ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ

  • 1 Απριλίου 2017, 01:45 | Εφη

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Είναι απαράδεκτο οι ΠΕ61 να απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Τα μεταπτυχιακά (όπως της Κύπρου, της Ιταλίας, της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε επίπεδο απαιτήσεων με ένα προπτυχιακό στο οποίο επιμένουν στην απλή αποστήθιση. Δεν είναι τυχαίο πως «3000 μόνιμοι ΠΕ 60/70 στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή»χρόνια τώρα.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:43 | θοδωρησ

    ΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ

  • 1 Απριλίου 2017, 01:39 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Είμαι φοιτητής Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΕ70. Όταν έκανα το μηχανογραφικό μου στις Πανελλήνιες εξετάσεις του 2014, ήξερα ότι ολοκληρώνοντας το βασικό μου πτυχίο και προχωρώντας στη συνέχεια σε μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ (ΠΕ70,50), θα είχα εργασιακα δικαιώματα τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική και μάλιστα με πρόταξη στην Ειδική έναντι των αποφοιτων Βολου και ΠΑΜΑΚ (ΠΕ71). Η κατάφωρη αδικία που έφερε η ΥΑ του κ. Λοβέρδου, πολύ απλά κατέστρεψε τον προγραμματισμό που έκανα στη ζωή μου και τις επιλογές που είχα πάρει σε επίπεδο σπουδών με την αιφνίδια αντιστροφή της πρόταξης, ως προς τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ.

    Ο τερματισμός της απόλυτης πρόταξης, είτε της μιας είτε της άλλης ομάδας καθώς και η μοριοδότηση που προτείνεται σαφώς και είναι η πιο δίκαιη και έντιμη λύση.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:37 | Δημήτρης Κ.

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Το μεταπτυχιακό θεωρείται ανώτερο προσόν παγκοσμίως έναντι ενός βασικού πτυχίου είναι αυτονόητο. Ισότιμη αναγνώριση των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50

  • 1 Απριλίου 2017, 01:34 | Πανος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Ισοτιμία και αναγνώριση της προσφοράς των ΠΕ60.50 – ΠΕ70.50 στην ΕΑΕ!! Είναι η πιο δίκαιη λύση!! Η ειδική αγωγή θεωρείται εξειδίκευση και σίγουρα κομμάτι της γενικής αγωγής όχι άλλο στην άνιση μεταχείριση..

  • 1 Απριλίου 2017, 01:16 | Γρηγόρης

    Καλησπέρα σας. Στηρίζω την μοριοδοτηση και την τροπολογία που προηγήθηκε και σας μεταφέρω ένα κείμενο/άποψη που και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

    Επειδή στο θέμα της ειδικής αγωγής είμαστε όλοι λίγο πολύ προκατειλημμένοι είτε προς τη μία πλευρά είτε προς την άλλη, παραθέτω το εξής παράδειγμα, για να σκεφτούμε όλοι λίγο πιο ξεκάθαρα:

    Ας υποθέσουμε ότι αύριο κάποιοι καθηγητές πανεπιστημίου αποφασίζουν να δημιουργήσουν, για τους δικούς τους λόγους, δύο νέα τμήματα προπτυχιακών σπουδών. Το ένα θα το ονομάσουν, ας πούμε, “Ηγεσία και διοίκηση σχολικών μονάδων” και το άλλο “Παιδαγωγικό τμήμα Εκπαίδευσης Διευθυντών”. Έτσι θα δημιουργηθεί στην κοινότητα των εκπαιδευτικών ένας νέος και δυναμικός κλάδος “Διευθυντές Π.Ε 75”.

    Οι απόφοιτοι λοιπόν αυτών των σχολών θα προηγούνται στις θέσεις προϊσταμένου ολιγοθέσιων σχολείων, τις οποίες στις μέρες μας καταλαμβάνουν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής. Επίσης, θα έχουν σαν αίτημα τους κανένας μόνιμος εκπαιδευτικός να μη παίρνει τη θέση διευθυντή στα δημοτικά σχολεία, διότι δεν έχει τα τυπικά προσόντα, το βασικό πτυχίο του Διευθυντή και απαξιώνει με αυτό το τρόπο το πτυχίο τους και το δημόσιο σχολείο.

    Εννοείται ότι θα ανθίσει το εμπόριο μεταπτυχιακών διοίκησης σχολικών μονάδων, η μπάλα όμως θα πάρει και όσους έχουν αξιόλογες σπουδές πολλών ετών και χρόνια προϋπηρεσίας ως διευθυντές.

    Έτσι λοιπόν το πολύ σε δέκα δεκαπέντε χρόνια κανένας δάσκαλος δεν θα έχει το δικαίωμα να γίνει διευθυντής, γιατί δε θα έχει όπως θα λένε τα προσόντα, δηλαδή το βασικό πτυχίο του διευθυντή και οι δάσκαλοι θα αποκλειστούν μια για πάντα από τη θέση των διευθυντών στα ίδια τους τα σχολεία.

    Επίσης, ένα τεράστιο χάσμα και ένας ασταμάτητος πόλεμος θα δημιουργηθεί ανάμεσα στο κλάδο των δασκάλων και στον κλάδο των διευθυντών.

    Τι θα γινόταν λοιπόν σε αυτή τη περίπτωση; θα είχε ο κλάδος των διευθυντών τη στήριξη των δασκάλων; θα είχε τη στήριξη της ΔΟΕ; ΟΧΙ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

    Ποιος έχει δίκαιο λοιπόν και ποιος άδικο; Η απάντηση είναι ότι θα πρέπει να υπάρχουν αξιοκρατικά κριτήρια για όλους. Γι’ αυτό στηρίζουμε τη νέα δίκαιη τροπολογία του υπουργείου. Όλοι έχουμε ίσα εργασιακά δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:15 | ΜΑΡΙΑ Κ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ- ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ

    Με την τροπολογια αυτη καταστρατηγουνται τα επαγγελματικα δικαιωματα των εκπαιδευτικών ΠΕ71/61.Σε κανεναν άλλο κλάδο δε μοριοδοτειται ο βασικος τιτλος σπουδων, αντίθετα εκλαμβανεται ως απαραιτητη προυποθεση για την καταταξη στους πινακες.Ενα μεταπτυχιακο εμπλουτιζει τις γνωσεις μας, τις διευρινει, αλλα τα 6-10 μαθηματα που το απαρτιζουν δεν μας κανουν ειδικους ουτε αντικαθιστουν την 4ετη φοιτηση.Για ποια ισονομια γινεται λογος στην εν λογω τροπολογια?Γιατι να μην ισχυουν τα ιδια και για τους εκπαιδευτικους ΠΕ 71 στον πινακα των γενικης?Ειναι λιγότερο επιστημονες?Γιατι τα μεταπτυχιακα τους να μη μοριοδοτουνται επιπλεον?Οσο για τα μορια περι πολυτεκνιας απο πότε οι απόγονοι αποτελουν κριτήρια εκπαιδευτικής καταλληλότητας?
    Η στελεχωση στην ειδικη αγωγη λειτουργει σε καθεστως «εξαιρεσης» σε σχεση με καθε αλλο κλάδο/πινακα.
    Ο ευαισθητος χωρος της ειδικης αγωγης εχει μετατραπει σε παζαρι μεταπτυχιακων , σεμιναριων λιγων ωρων και μοριων.Θελουμε μαζικους διορισμους με βαση τα επαγγελματικα μας δικαιωματα κ οχι κυνηγι μοριων για μια θεση ελαστικης εργασιας.

    Choose Files
    Choose Files

  • 1 Απριλίου 2017, 01:11 | Νίκος Παπαθεμελής

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Μπαίνει ένα τέλος στις συγκρούσεις που έφερνε η πρόταξη είτε της μιας, είτε της αλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, με σεβασμό τόσο στο βασικό πτυχιο ειδικού παιδαγωγού, όσο και στο βασικό πτυχίο παιδαγωγού με πρόσθετη μεταπτυχιακή/διδακτορική ειδικευση στην Ειδική Αγωγή.

    Αναγνωρίζεται η προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ με αξιοκρατικό και δίκαιο τρόπο μοριοδότησης.

    Μπράβο στο υπουργείο και τη Διεύθυνση ΕΑΕ!

  • 1 Απριλίου 2017, 01:07 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:05 | Νίκος Παρλαπάνης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!

    Στη σωστή κατεύθυνση η μοριοδότηση. Θα πρέπει πράγματι να τερματιστεί η λογική της πρόταξης είτε των 70,5/60,5 που ίσχυε μέχρι το 2014, είτε των 71/61 που ισχύει τώρα.. Άλλωστε κάθε απόφοιτος Παιδαγωγικών σχολών ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ με ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ,αποκτούσε και αποκτά ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού συνθήκη με την οποία έχουμε εργασιακά δικαιώματα σε Γενική και Ειδική σε όλες τις χώρες του κόσμου. Στην περίπτωση ειδίκευσης μέσω Bachelor Ειδικής όμως, όπως ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού με σχολές και προγράμματα τύπου ΙΕΚ, η συνθήκη αυτή κάλλιστα μπορεί να αμφισβητηθεί. Σε κάθε περίπτωση μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Ισότιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και αναγνώριση της προσφοράς όλων των Παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:00 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Εργάζομαι 14 χρόνια στην εκπαίδευση τα τελευταία 8 ως μόνιμος εκπαιδευτικός,καταλαμβάνοντας μια θέση μετα από πολύ κόπο και τέσσερις διαγωνισμούς με τη διαδικασία του ΑΣΕΠ.Στην εώς τώρα πορεία μου στην εκπαίδευση,το βασικό πτυχίο παντού και πάντα αποτελούσε μέχρι σήμερα προυπόθεση συμμετοχής σε διαγωνισμό,κατάταξης στη περίπτωση των αναπληρωτών και διορισμού για τους μόνιμους,όπως και θα έπρεπε να ισχύει,με μοναδική εξαίρεση το κλάδο της ειδικής αγωγης στη προκειμένη περίπτωση όπου απλά μοριοδοτείται!!
    Το μεταπτυχιακό συμπληρώνει,εμπλουτίζει τις γνώσεις σου σε κάτι εξειδικευμένο,αλλα σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να μπει στη διαδικασία σύγκρισης με το βασικό πτυχίο ή να αποτελέσει «διαβατήριο» για κατάταξη και σε πίνακες διαφορετικών ειδικοτήτων και αυτό αποτελεί κατάφορη αδικία τόσο για τους εκπαιδευτικούς ειδικής ΠΕ71 και ΠΕ61 όσο και για τους εκπαιδευτικούς γενικής ΠΕ70 και ΠΕ60.
    Επι της ουσίας ακυρώνονται δύο Πανεπιστημιακές σχολές που δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης με αυτή τη τροπολογία.
    Οι Ασκοί του Αιόλου βεβαια έχουν ανοίξει πολύ νωρίτερα,όταν πάλι με τροπολογια με τη μορφή του κατεπείγοντος δόθηκε η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 στις αρχές της σχολικής χρονιάς να μπαίνουν σε δομές της ειδικής αγωγής αλλά και σε άλλα αντικείμενα ειδικοτήτων όπως Καλλιτεχνικα και Φυσική Αγωγή, χωρίς καμία κατάρτιση δυναμιτίζοντας το κλίμα στα σχολεία και υποβαθμίζοντας τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
    Ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής και έχοντας μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία,θα μπορούσα άραγε και εγώ να μπω στους πίνακες κατάταξης των Ψυχολόγων;;
    Καθένας έχει το δικαίωμα να ισχυριστεί και έχει την υποκειμενική αντίληψη ότι ενδεχομένος να έχει κοπιάσει πολύ,ίσως και περισσότερο από κάποιον άλλο και είναι ίσως και αλήθες, με ένα ερώτημα όμως να αιωρείται…Έχεις κοπιάσει πάνω σε τί;;
    Μια μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων των σχολών τα λέει όλα.Ένας εκπαιδευτικός ΠΕ71 στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας κάνει 4 εξάμηνα πρακτική τόσο σε δομές της ειδικής όσο και της γενικής αγωγής και δίνει κοντά στα 70 μαθήματα.Στον αντίποδα ένας εκπαιδευτικος ΠΕ70 που διεκδικεί να καταταχθει στου πινακες ειδικής δίνει κατα μέσο ορο 3 μαθήματα σχετικά με την ειδικη αγωγή χωρις καμία πρακτική εξάσκηση σε δομές ειδικής και συμπληρώνει αυτή τη γνώση με ένα μεταπτυχιακό με μέσο όρο μαθημάτων λιγότερο από δέκα πολλές φορές εξ αποστάσεως και τις περισσότερες χωρίς πρακτική.Η διαφορά είναι χαοτική σε ότι αφορά το τομέα της ειδικής αγωγής και ανακύπτει και το ζήτημα της αξιοπιστίας πολλών μεταπτυχιακών κάτι που έθιξε και ο υπουργός.Άλλωστε και από ιδία εμπειρία έχοντας κάνει δύο μεταπτυχιακά διαπίστωσα ότι κανένα μεταπτυχιακό δε μπορεί να αντικαταστήσει τις βασικές σπουδές.Ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι αυτή η τροπολογία προάγει την ισονομία τότε γιατί να μην ισχύει και το αντίστροφο και οι εκπαιδευτικοί της ειδικής να κατατασονται στους πινακες της γενικής;;Ηθικά και ίσως και Νομικά ζητήματα και ανισονομία ανακύπτει και από το γεγονός ότι ουσιαστικα τα μεταπτυχιακά των εκπαιδευτικών ειδικής ΠΕ71 και ΠΕ61 γίνονται αόρατα αφού δε τους δίνουν κάποια επιπλέον μοριοδότηση.
    Κατάφορη αδικία φυσικά και για τους εκπαιδευτικους ΠΕ70 που βλέπουν τους ΠΕ70.50 να παίζουν σε «δύο ταμπλό»και να επωφελούνται κατα το δοκούν πότε απ τη ένα και πότε απ τον άλλο πίνακα!!
    Κλείνοντας απ την ως τώρα εμπειρία μου στην εκπαίδευση μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η διαφορά στην εξειδίκευση των εκπαιδευτικών αποφοίτων σχολών ειδικής ΠΕ71 αντικατοπτρίζεται στη καθημερινότητα και στη διδακτική πράξη στα τμήματα ένταξης και στα ειδικά σχολεία.

    Υ.Γ Δεν υπάρχουν θύτες παρά μόνο θύματα.Η τακτική του διαίρει και βασίλευε καλά κρατεί.Σύντομα θα γενικευθεί το φαινόμενο με εκπαιδευτικούς «ελαστικούς»που θα τα κάνουν σχεδόν όλα με ότι αυτό συνεπάγεται για τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.Ακόμη πιο σύντομα ίσως αρχίσουν και τα όργανα μεταξύ των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 όταν θα αρχίσει ο έλεγχος των τίτλων σπουδων.Δεν είναι και μακρινό το σενάριο όπου ο υπεράριθμος καθηγητής της Δευτεροβαθμιας θα κατέβει και προς Πρωτοβαθμια μεριά να διδάξει μαθηματικά όπου οι Δάσκαλοι υστερούν όπως ειπώθηκε πρόσφατα από επίσημα χείλη.Θλίβομαι όταν επί της διαβούλευσης βλέπω διθύραμβους τύπου ΕΥΓΕ και ΜΠΡΑΒΟ χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα σε μηνύματα κατα δεκάδες επαναλαμβανόμενα μορφής copy paste.Αγαθά (στη προκειμένη περίπτωση μια θέση εργασίας) copies κτώνται;; Η μήπως μεταπτυχιακά όπως πρόσφατα υπερήφανεύοταν συναδελφος σε άπταιστα Ιταλικά…Καληνύχτα Εκπαίδευση!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:57 | ΞΕΝΟΦΩΝ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:48 | Πετρος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 00:44 | Μάριος

    Στηρίζουμε την μοριοδότηση! Πολλά μπράβο στον Υπουργό και στην Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής που αποκαθιστά μια τεράστια αδικία!!
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!! Πρέπει να μπει ένα τέλος σ’αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια.Είμαστε και εμείς άνθρωποι, εκπαιδευτικοί, με γνώσεις και προϋπηρεσία.
    Δε γινεται ατομα με 0 προϋπηρεσία να περνάνε εκπαιδευτικους με 7+ Χρόνια προϋπηρεσίας, Επειδή έχουν βασικό πτυχίο.
    Αναγνώριση της προσφοράς όλων των εκπαιδευτικών.
    Όχι στην απαξίωση των σπουδών μας.
    Τα μόρια που δίνονται για τα κοινωνικά κριτήρια είναι πάρα πολλά δυστυχώς…Όχι τόσα πολλά μόρια σε τριτεκνους και πολυτεκνους..
    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:43 | Καλλιόπη

    ΚΑΤΆ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!

    Η παρούσα υπουργική απόφαση είναι άδικη για τους απόφοιτους τμημάτων Ειδικής Αγωγής (του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του ΠΑΜΑΚ), διότι απαξιώνονται τα βασικά πτυχία της Ειδικής Αγωγής. Η ειδική αγωγή είναι ένας κλάδος που απαιτεί πλήρης κατάρτιση, γεγονός που αποκτάται από την τετραετής φοίτηση στα 2 αυτά τμήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα. Κανένα μεταπτυχιακό δεν μπορεί να συγκριθεί με την δουλειά που γίνεται όλα αυτά τα 4 χρόνια. Πλέον η μισή Ελλάδα έχει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και αυτό συνέβη όχι γιατί όλοι ενδιαφερθήκαν γι΄αυτόν τον κλάδο, αλλά επειδή προέκυψαν κάποιες θέσεις εργασίες. Όλοι εσείς που ξαφνικά θέλετε να ασχοληθείτε με την ειδική αγωγή, γιατί δεν ασχοληθήκατε τόσα χρόνια; Αν σας άρεσε όπως όλοι ισχυρίζεστε, γιατί δεν προσπαθήσατε να εισαχθείτε είτε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής είτε στο τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής; Γιατί επιλέξατε ένα «εύκολο» μεταπτυχιακό που στην ουσία το αγοράσατε με τα χρήματά σας;

    Επομένως, αν απαντήσετε σε όλα αυτά τα ερωτήματα θα καταλάβετε πως πραγματικά δεν ανήκετε στην ειδική αγωγή. Ανήκετε στην γενική εκπαίδευση. Κοιτάξτε να παλέψετε για τα δικαιώματά σας στην Γενική Εκπαίδευση. Αφήστε τους Ειδικούς Παιδαγωγούς να ασκήσουν το επάγγελμα που επέλεξαν και αγαπάνε. Η ειδική αγωγή θέλει εκπαιδευτικούς με βασικό πτυχίο που τα τέσσερα αυτά χρόνια μέσα από πρακτικές και με συγκεκριμένα μαθήματα κατάφεραν να κερδίσουν την αγάπη των παιδιών και καταρτίστηκαν πλήρως στον τομέα αυτό. Γιατί μόνο στην ειδική αγωγή δεν παίζουν ρόλο τα βασικά πτυχία; Σεβαστείτε, λοιπόν, τα παιδιά. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΞΗ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:42 | Αντώνης

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!
    Επιτέλους δικαιοσύνη και ισότητα!!
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!! Πρέπει να μπει ένα τέλος σ’αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια.Είμαστε και εμείς άνθρωποι, εκπαιδευτικοί, με γνώσεις και προϋπηρεσία.
    Δε γινεται ατομα με 0 προϋπηρεσία να περνάνε εκπαιδευτικους με 7+ Χρόνια προϋπηρεσίας, Επειδή έχουν βασικό πτυχίο.
    Αναγνώριση της προσφοράς όλων των εκπαιδευτικών.
    Όχι στην απαξίωση των σπουδών μας.
    Τα μόρια που δίνονται για τα κοινωνικά κριτήρια είναι πάρα πολλά δυστυχώς…Όχι τόσα πολλά μόρια σε τριτεκνους και πολυτεκνους..
    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:37 | Αντώνης

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!! Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!! Πρέπει να μπει ένα τέλος σ’αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:35 | Σκόδρας Αντώνιος

    Δε νοείται να μην μοριοδοτούνται τα ακαδημαϊκά κριτήρια αθροιστικά. Δηλαδή κάποιος που έχει και μεταπτυχιακό και διδακτορικό να έχει ουσιαστικά μόνο δύο (2) μόρια παραπάνω. Το διδακτορικό όπως όλοι γνωρίζουμε απαιτεί πάρα πολύ χρόνο και κόπο και θεωρώ εντελώς άδικο να μοριοδοτείται τόσο λίγο, ειδικά από ένα Υπουργείο που είναι και Έρευνας.
    Συνεπώς προτείνω να καταργηθεί η παρακάτω πρόταση:
    «Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος περισσοτέρων του ενός προσόντων των ανωτέρω περιπτώσεων α έως ε μοριοδοτείται μόνο ο τίτλος που προσδίδει τη μεγαλύτερη μοριοδότηση»
    και να μοριοδοτούνται αθροιστικά τα ακαδημαϊκά προσόντα, όπως σε όλες τις προκηρύξεις Α.Σ.Ε.Π.

    Παρακαλώ πολύ,δώστε κίνητρα στους νέους να ασχοληθούν με την έρευνα και δικαιώστε όσους με μόχθο και παράλληλα με υποχρεώσεις όπως εργασία,οικογένεια εκπονούν τη διδακτορική τους διατριβή.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:35 | Καίτη

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70.5/60.5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μόνιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!
    Ας μπει επιτέλους ένα τέλος σ’αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:32 | Αρετή

    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!! Πρέπει να μπει ένα τέλος σ’αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια.Είμαστε και εμείς άνθρωποι, εκπαιδευτικοί, με γνώσεις κ προϋπηρεσία.
    Ας μπει ενα τέλος στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:28 | Δήμητρα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!
    Ειλικρινά σεβόμαστε το βασικό πτυχίο των συναδέλφων μας της ειδικής αγωγής, όπως και τα επαγγελματικά δικαιώματα που πηγάζουν από ένα βασικό πτυχίο.
    ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ την εκπαίδευση ενιαία και τον τομέα της ειδικής αγωγής ένα σημαντικότατο παρακλάδι της γενικής παιδείας και όχι ξεχωριστό κλάδο.
    Θεωρω ότι η πρόταξη του βασικού πτυχίου ήταν άδικη, όπως άδικη ήταν παλαιότερα η πρόταξη του μεταπτυχιακού.
    Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου, αλλά ίση μεταχείριση ΟΛΩΝ.
    Θεωρώ επίσης ότι ίσως πρέπει να μειωθεί η μοριοδότηση στα κοινωνικά κριτήρια. Πχ τα 3-4 μόρια είναι αρκετά.
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!
    Ας μπει ενα τέλος στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:26 | Δέσποινα

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Προφανώς και όχι στη νέα τροπολογία η οποία για κανένα λόγο δεν θεωρείται δίκαιη και ισότιμη για τους παιδαγωγούς εφόσον υποβαθμίζει το βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής οι οποίοι σπούδασαν, διδάχτηκαν, κόπιασαν για να μάθουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους η οποία είναι ως γνωστόν κοινωνικό λειτούργημα και για να σταματήσει η κοινωνία μας να πειραματίζεται άλλο στα παιδιά με ειδικές ανάγκες .Απορώ πως η κυβέρνηση μας επιτρέπει με αυτήν την ανικανοποίητη δικαιολογία της κατοχής ενός μεταπτυχιακού ή σεμιναρίου να θεωρείται κάποιος ικανότερος από έναν άνθρωπο ο οποίος διάλεξε να αφοσιώσει τέσσερα θεωρητικά αλλά και πρακτικά χρόνια για να μπορέσει να μεταδώσει τις γνώσεις του όσο καλύτερα μπορεί. Όλα αυτά είναι απλά και λογικά, καμία δικαιοσύνη δεν υπάρχει στο να θέτεις ανεπαρκή κάποιον που διάλεξε να φοιτήσει σε μια σχολή και απέκτησε το βασικό πτυχίο του με όνειρο να κάνει αυτό που διδάχθηκε και αυτό που αγαπάει και επαρκή κάποιον που έχει στην κατοχή του ένα μεταπτυχιακό ή πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων. Κανένα πτυχίο δεν πρέπει να υποβαθμίζεται έτσι κάνοντας τις γνώσεις μας αόρατες και προφανώς χωρίς να βοηθήσει το κοινό καλό η κυβέρνηση. Ας βάλουμε τη λογική πιο πάνω από τα προσωπικά συμφέροντα γιατί το σημαντικό δεν είναι μόνο η επαγγελματική αποκατάσταση και ας κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον και ως παιδαγωγοί το συμφέρον φυσικά των παιδιών

  • 1 Απριλίου 2017, 00:24 | KATERINA

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!

    ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΩ

    από το υπουργείο και τον Διευθυντή της ειδικής αγωγής κ. Κασιανό να λάβει υπόψη και να ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΤΑ 1 ΕΣΤΩ ΜΟΝΑΔΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΣΟ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ/ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ (ΚΑΘΩΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΛΙΑ)!!!

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΏΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ.

    ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΕΣ (ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΛΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ).

    ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΕΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΟΡΙΩΝ

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ/ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ!!! ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:24 | Ξένια

    Στηρίζουμε την μοριοδότηση. Πολλά μπράβο στον Υπουργό και στην Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής που αποκαθιστά μια τεράστια αδικία.
    Με τον προηγούμενο νόμο αδικούνταν κατάφωρα άνθρωποι με επιπλέον σπουδές και πολλά χρόνια προϋπηρεσίας!!!
    Ήταν άδικο μετά από τόσα χρόνια προσφοράς να μείνουν άνεργοι μετά από κόπους και σπουδές!
    Πιστεύω όμως ότι τα κοινωνικά κριτήρια δεν πρέπει να παίρνουν τόσες πολλές μονάδες(πολύτεκνοι, τρίτεκνοι) είναι υπερβολικά τα 7 μόρια, όταν το διδακτορικό παίρνει 6.
    Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου, αλλά ίση μεταχείριση όλων
    ΟΙ ΠΕ70.50/60.50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:23 | KATIA

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!

    ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΩ

    από το υπουργείο και τον Διευθυντή της ειδικής αγωγής κ. Κασιανό να λάβει υπόψη και να ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΤΑ 1 ΕΣΤΩ ΜΟΝΑΔΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΣΟ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ/ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ (ΚΑΘΩΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΛΙΑ)!!!

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΏΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ.

    ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΕΣ (ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΛΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ).

    ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΕΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΟΡΙΩΝ

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ/ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ!!! ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:21 | Ευα

    Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ.
    Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
    Το 2014 ξαφνικά σε μα νύχτα οι ΠΕ70.50/60.50 έγιναν αόρατοι μετά από πολλά χρόνια προσφοράς στην ειδική αγωγή. Σήμερα, μετά από 3 χρόνια, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε μια πρόταση η οποία εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν σταδιακά στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας μια κατάφωρη αδικία..

    Καμία πρόταξη, ούτε μεταπτυχιακού ούτε πτυχίου, αλλά ίση μεταχείριση όλων.

    Μπράβο στο υπουργείο για την για την πρόταση μοριοδότησης των προσόντων και όχι πρόταξης των προπτυχιακών!!!!!
    Επιτέλους δικαιοσύνη και ισότητα!!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:19 | ΒΑΣΩ

    Οι Σχολικοί σύμβουλοι,οι πάρεδροι ,οι καθηγητές πανεπιστήμιων είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών – διδακτορικών τίτλων πρέπει να καταργηθούν εφόσον δεν έχουν βασικό πτυχίο ειδικής;
    Καμιά αντίρρηση να αποκαταστηθούν οι ΠΕ71 &61 όχι εις βάρος όλων όσων έχουν κατοχυρώσει επαγγαελματικά δικαιώματα στην ειδική εκπαίδευση και εργάζονται είτε σε μόνιμη βάση είτε ως αναπληρωτές.

    Στηρίζω την παρούσα υπουργική απόφαση.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:18 | ΕΥΑ

    Ποιά κοινωνικά κριτήρια;
    Αλήθεια τώρα; 7 μόρια είτε είσαι ανάπηρος, είτε έχεις παιδί με αναπηρία, είτε πολύτεκνος και 3 στους τρίτεκνους; Οι άνθρωποι έχουν τα επιδόματά τους και τις εκπτώσεις τους σε εισιτήρια και πιθανώς σε άλλα. Αυτό είναι αποδεκτό.
    Πώς όμως απαξιώνεις τον διδακτορικό ακόμη τίτλο σπουδών: 6 μόρια, που σημαίνει κόπο, χρόνο, χαμένο χρήμα και κυρίως εξειδίκευση σε αυτό που καλούμαστε να κάνουμε! Επίσης, γιατί 1 μόριο για κάθε παιδί του τρίτεκνου και επιπλέον +4 στους πολύτεκνους ώστε να μην αδικηθούν σε σχέση με τους ανάπηρους…να συμπληρώσουν και αυτοί τα 7 μόρια…
    Ερώτηση: Τα δικά μας τα παιδιά που είναι ένα ή δύο, μεγαλώνουν στον αυτόματο;Εμείς οι γονείς τους δεν αξίζουμε να υποστηριχτούμε στην εργασία μας; Ή μήπως πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά την απόκτηση τρίτου ή και τέταρτου ακόμη παιδιού προς εξαργύρωση αυτών στο βωμό του εργασιακού ανταγωνισμού;
    Ας είμαστε ειλικρινείς. Τα σωματεία τους είναι πολύ δυνατά και σε επαφή πάντα με τα υπουργεία. Όμως ας κρατηθούν και κάποια προσχήματα.Αν πρέπει να πάρουν μόρια αυτά ας αγγίζουν το 3. Γιατί στους πίνακες αναπληρωτών όλοι σχεδόν έχουν μεταπτυχιακό. Έτσι, για έναν με κοινωνικά κριτήρια και μεταπτυχιακό, 3+4=7 μόρια και ξεπερνά και αυτόν με το διδακτορικό, δίχως να είναι τόσο προκλητικό!

  • 1 Απριλίου 2017, 00:17 | ΑΝΝΑ

    Συμφωνώ με την μοριοδότησει των παραπάνω τίτλων αλλά γιατί αφήνετε έξω το κύριο πτυχίο των εκπαιδευτικών; Προτείνω να μοριοδοτείται το πτυχίο με ένα(1) ή δύο(2) επιπλέον μόρια.Τα μόρια για τους πολύτεκνους είναι υπερβολικά.

  • 1 Απριλίου 2017, 00:14 | Αντώνης Π.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Η συκοφαντία, η λάσπη και το ψέμα δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Κρίμα στους ΠΕ71/61 και τη στάση που κρατάνε τα τελευταία χρόνια. Σεβασμό και ισότιμη αναγνώριση των αναπληρωτών ΠΕ70,5-60,5. Όπως και να’χει συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.