1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ γιατί πιστεύω ότι μόνο μπέρδεμα μπορεί να προκύψει από όλη αυτήν την υπόθεση.
To κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα και η σεξουαλική του αγωγή αφορά μόνο την οικογένειά του που γνωρίζει την ιδιοσυγκρασία του. Με ποιο δικαίωμα το κράτος μέσω κάποιον παιδαγωγών
που μπορεί να μην έχουν καν παιδιά θα αναλάβει να τα »μορφώσει» για κάτι που δεν του χρειάζεται από την τρυφερή
ηλικία του νηπιαγωγείου. Μα και σε καμία βαθμίδα του σχολείου η σεξουαλική αγωγή δεν έχει βάση και χώρο.
Δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό στην Πρωτοβάθμια αλλά και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην (Μαθήματα ζωής και αγωγής της υγείας). Ο κύκλος αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής θεματικές ενότητες – τομείς: Ψυχική Υγεία και Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση νηπίων και παιδιών δημοτικού στα σχολεία. Αυτό είναι θέμα που και εξαρτάται αποκλειστικά από το επίπεδο ωριμότητας που βρίσκεται το κάθε παιδί, αν είναι αγόρι ή κορίτσι κλπ. και πρέπει να επιλέγεται από τους γονείς του παιδιού. Υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία βιβλίων που ένας γονιός έχει στη διάθεσή του να επιλέξει ανάλογα όχι μόνο με την (αριθμητική) ηλικία των παιδιών αλλά και ανάλογα με το επίπεδο ωριμότητας καθενός από αυτά. Στην ίδια οικογένεια υπάρχουν παιδιά που εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για το θέμα αυτό σε διαφορετική ηλικία. Ως εκ τούτου, το τσουβάλιασμα των παιδιών βάσει μόνο της ηλικίας, είναι όχι μόνο άστοχο αλλά και μπερδεύει τα παιδιά. Επιπλέον η άκαιρη έκθεση των παιδιών σε πληροφορίες που δεν είναι δυνατό να αντιληφθούν, καταργεί το δικαίωμα στην ξενοιασιά της παιδικής ηλικίας. Η επιφόρτιση των παιδιών με το φορτίο της ευθύνης της δικής τους σεξουαλικής ασφάλειας είναι εγκληματική. Η παιδική αγνότητα έχει αξία και πρέπει να διαφυλάσσεται. Η ψυχική υγεία των παιδιών χτίζεται σε ένα σταθερό οικογενειακό περιβάλλον, γεμάτο αγάπη και σωστή πνευματική καθοδήγηση.
Θα σας το πω με ένα παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας δρόμος με μικρή κυκλοφορία. Ας πούμε ότι είναι χωματόδρομος με πέτρες και κοτρόνες και στροφές. Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να αναβαθμίσουμε αυτόν τον δρόμο: τον πλαταίνουμε, ρίχνουμε άσφαλτο, βάζουμε περίφραξη, σήμανση και φώτα. Ο δρόμος πράγματι είναι καλύτερος από πριν. Τον διαφημίσαμε και όλοι έχουν μάθει ότι υπάρχει ένας νέος μεγάλος δρόμος, με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, χωρίς διόδια και μάλιστα χωρίς όριο ταχύτητας. Είναι ένας δρόμος που τον επιλέγουν πολλοί: οι μεγάλες νταλίκες, τα φορτηγά οι λάτρεις της ταχύτητας. Αυτός ο δρόμος είναι στα αλήθεια ελκυστικός, για το λόγο αυτό γεννάει μεγάλη κυκλοφορία και υπάρχει σε όλους τους χάρτες και τα GPS και όλοι μιλάνε για αυτόν.
Από την άλλη πλευρά έχουμε το πάρκο της γειτονιάς που η παιδική χαρά πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Τα παιδάκια τρέχουν, κάνουν πατίνι άφοβα, παίζουν ανέμελα και γυρνάνε σπίτι κρατώντας το χεράκι των γονιών για να διασχίσουν τον συνοικιακό δρόμο.
Ας δώσουμε το παιδάκι με το πατίνι σε έναν τροχονόμο, για να του δείξει τον υπέροχο καινούριο δρόμο με τα φώτα, πόσο καλύτερος είναι από τον παλιό, ας του πει με θαυμασμό ότι εκεί τα αυτοκίνητα κινούνται σα πύραυλοι και πόσο υπέροχα αισθανόμαστε όταν νιώθουμε να διασχίζουμε τεράστιες αποστάσεις τόσο γρήγορα. Δεν θα παραλείψει βέβαια, να του πει ότι όποιος πηγαίνει αργά πρέπει να οδηγεί πάντοτε δεξιά και ότι πρέπει να φοράει πάντα το κράνος του. Έπειτα, είτε κατάλαβε το παιδάκι είτε όχι, ας το αφήσουμε ελεύθερο, σεβόμενοι πάντα το δικαίωμα του να επιλέξει αν θέλει ή όχι να μπει στον αυτοκινητόδρομο.
Και όλα αυτά στην περίπτωση που ο τροχονόμος είναι ένας καλός τροχονόμος. Αν δεν είναι καλός, τι γίνεται;
Ύστερα από τα παραπάνω, δηλώνω κατηγορηματικά ότι:
1. Αρνούμαι να παραδώσω τα παιδιά μου στον οποιοδήποτε τυχόντα «ειδικό σεξουαλικής αγωγής»
2. Δεν εμπιστεύομαι τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας στην Πρωτοβάθμια κα την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
3. Δεν συναινώ στην εφαρμογή Ολιστικής Σεξουαλικής Εκπαίδευσης (holistic sexuality education) που προωθούν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) και τα Ηνωμένα Έθνη (United Nations Population Fund, United Nations International Technical Guidance on Sexuality Education) και άλλοι οργανισμοί.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.
ΌΧΙ στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο.
Δεν συμφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγειο, δημοτικο και γυμνάσιο.,Απαραδεκτα πραγματα αυτα..
3 Μαΐου 2020, 22:21 | Μαρία Παρασκευαιδου Μόνιμος ΣύνδεσμοςΔεν συμφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγειο, δημοτικο και γυμνάσιο.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της κατ΄αυτούς΄΄ σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στα σχολεία. Έχω παρακολουθήσει, ως εκπαιδευτικός, παρόμοιο πρόγραμμα σε μαθητές που έφτανε στα όρια της χυδαιότητας και έφερε σε δύσκολη θέση μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ως γονέας δεν επιθυμώ κάτι τέτοιο για τα παιδιά μου. Εάν παρά τις αντιδράσεις πραγματοποιηθεί τουλάχιστον ως δοθεί η δυνατότητα απαλλαγής για λόγους συνειδήσεως όπως ισχύει για το μάθημα των Θρησκευτικών. Όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Δεν συμφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγειο, δημοτικο και γυμνάσιο.Δεν ειναι δουλεια του σχολειου αυτα..ειναι μονο των γονδεων..
Χριστός Ανέστη,
Μαθηματικός στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση 37 συναπτά έτη και 3 σε φροντιστήρια 40 έτη εμπειρία και επαφή με την νεολαία.Εκτός της εμπειρίας αυτής στα χρόνια της μεταπολίτευσης οργανωμένος και στέλεχος κομματικής νεολαίας.
Η εμπειρία μου λέγει:
Η σεξουαλική αγωγή είναι απορριπτέα από την άωρη ηλικία της σχολικής ηλικίας. Θα έλθει η ώρα. Ας τα αφήσουμε και λίγο αθώα.Να διδαχθούμε την εγκράτεια. Ας μη τα πονηρέψουμε.Η οικογένεια και η κοινωνία να ασχοληθεί σοβαρά και υπεύθυνα. Χριστός και ορθοδοξία χρειάζονται τα παιδιά μας και όχι σεξουαλική αγωγή.
Τα παιδιά να μάθουμε πρώτα την ελληνική γλώσσα (μητρική ή του τόπου διαβίωσης) και μετά θα έλθει και η ξένη γλώσσα. Πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε τι λένε και τι γράφουν οι μαθητές μας.Δεν ευθύνονται αυτά εμείς οι μεγάλοι φταίμε.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται και τα σχολεία από τον κάθε γονέα και από τον κάθε γονέα ,κάθε μέρα. Ας γίνει επιτέλους και στην Ελλάδα του 21ου αιώνα αυτό που γίνεται σε όλο τον κόσμο. Να γίνει επίσημα γνωρίζοντας τους κριτές-αξιολογητές, για να διορθωθούν τα κακώς κείμενα και να απαλλαγεί η αίθουσα διδασκαλίας από τους ακατάλληλους (χωρίς μεταδοτικότητα) εκπαιδευτικούς.
Αναφορικά με την εισαγωγή ενός προγράμματος Σεξουαλικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, πρόκειται κατά τη γνώμη μου (έχω 4 παιδιά 7-15 ετών) για μία άκαιρη-πρόωρη και αντιπαιδαγωγική εκπαιδευτική πρακτική.
Πρόκειται για θέματα πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής ωριμότητας των παιδιών αυτών των ηλικιών-τάξεων.
Δεδομένου ότι σε τέτοια προγράμματα εμπεριέχονται ζητήματα ανάπτυξης της ταυτότητας του φύλου τους, ζήτημα για το οποίο υπάρχει σε εξέλιξη ένας έντονος δημόσιος διάλογος και έχουν λάβει θεσμική έκφραση διάφορες αμφιλεγόμενες έως επικίνδυνες θεωρίες (Κοινωνικό Φύλο), εκτιμάται ότι μέσα από την επαφή των παιδιών με αυτές, ουσιαστικά τρόπον τινά επιχειρείται να «αποδομηθούν» τα χαρακτηριστικά των έμφυλων ταυτοτήτων που έχουν δομηθεί μέσα στην οικογένειά τους, σύμφωνα με τις αξίες και τις πεποιθήσεις των γονέων!
Ενώ τα παιδιά σε τέτοιες ηλικιακές ομάδες και για ένα τόσο αμφισβητούμενο επιστημονικά και κοινωνικά θέμα, δεν μπορούν να αξιολογήσουν, να επεξεργαστούν, να αντιπαρατεθούν, ή να παρουσιάσουν μια διαφορετική άποψη.
Γενικά, εάν υιοθετηθούν εκπαιδευτικές πρακτικές σαν την παραπάνω, είναι κάτι αντίθετο σαφώς σε ανθρώπινα και εκπαιδευτικά δικαιώματα.
Το οξύμωρο πάντως είναι ότι σε άλλο εγκεκριμένο υπό του ΙΕΠ πρόγραμμα προστασίας από την παιδική κακοποίηση, που απευθύνεται σε νήπια («Μην φοβάσαι την αγκαλιά»), αναφέρεται κατηγορηματικά μια εύστοχη και σημαντική επισήμανση: «ένα μικρό παιδί ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να κατανοήσει τη φύση της σεξουαλικής πράξης, πόσο μάλλον όταν αυτή ενέχει βία (Πρικατέ & Γιωτάκος, 2005)».
Εκείνο που θα ενδεικνυόταν σε Νηπιαγωγεία θα ήταν ίσως η προστασία από την παιδική κακοποίηση, στα Δημοτικά η προσέγγιση της ανατομίας και ακροθιγώς της αναπαραγωγικής διαδικασίας. Και στα Γυμνάσια-Λύκεια η σχετική ενημέρωση που να σχετίζεται με ζητήματα υγείας.
Σε κάθε περίπτωση, ο Π.Ο.Υ. συνιστά την διαμόρφωση των Πολιτικών Αγωγής Υγείας, βάσει επιστημονικών ενδείξεων και ζητά οι προτεινόμενες παρεμβάσεις να έχουν αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.
(http://www.euro.who.int/en/data-and-evidence/evidence-informed-policy-making/about-us)
Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν υπάρχουν επιστημονικώς τεκμηριωμένα δεδομένα για την αποτελεσματικότητα της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.
Χρειάζεται προσοχή πάντως, μη τυχόν αντί για εκσυγχρονισμό της εκπαιδεύσεως, υιοθετηθούν ιδεοληπτικές πολιτειακές πρακτικές και μεθοδεύσεις που δεν τιμούν τη δημοκρατία και τις πολιτισμένες κοινωνίες, συνιστώντας μάλλον μία οπισθοδρομικότητα, έναν πολιτισμικό αναχρονισμό!
Αφήστε τη σεξουαλική εκπαίδευση στους γονείς.Το κάθε παιδί ωριμάζει σ άλλη ηλικία.
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ πλήρως με την εισαγωγή του «μαθήματος» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στις βαθμίδες της εκπαίδευσης του νηπιαγωγείου (!) και του δημοτικού (!), αλλά και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Κανείς εχέφρων και νοήμων παιδαγωγός δεν θα συμφωνούσε με μια τέτοιου περιεχομένου διδασκαλία σε αυτές τις τόσο τρυφερές ηλικίες! Επιτέλους ας επιτρέψουμε στα παιδιά μας να αναπτύσσονται με τον ρυθμό που αρμόζει στην ηλικιακή τους εξέλιξη και ωρίμανση. Να είναι παιδιά!!! Πώς χωράνε τέτοια θέματα σε ψυχές αθώες και σκέψη αγνή; Ως Ελληνίδα πολίτης και μητέρα, αλλά και ως εκπαιδευτικός, διαμαρτύρομαι εντονότατα για το συγκεκριμένο άρθρο του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και ζητώ να μην προχωρήσει.
Καλησπέρα.
Στο εργαστήρι δεξιοτήτων θα πρέπει άμεσα να εισαχθεί η κινηματογραφική παιδεία. Ειδικά στα Δημοτικά και τα Γυμνάσια αλλα και στα σχολεία στις δομές προσφύγων η εξοικείωση των μαθητών με οπτικές αφηγήσεις είναι ιδιαίτερα χρήσιμη.Η κινηματογραφική παιδεία μπορεί να δομήσει ένα πλαίσιο αισθητικών αλλά και ηθικών κανόνων και να καλλιεργήσει την προσωπικότητα των μαθητών/ριων. Να τους/ις ενθαρρύνει να δράσουν με έναν μοντέρνο και απελευθερωτικό τρόπο και να τους/ις στηρίξει ώστε να χρησιμοποιούν τον ψηφιακό κόσμο της τεχνολογιας ενεργητικά ως δρώντες και όχι παθητικά ως καταναλωτές/ριες.
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ με τα «πρωτότυπα» αυτά εργαστήρια και σύμφωνα απόλυτα με τα παρακάτω: «Ενδιαφέροντα είναι και όσα λέγει για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων, τα οποία βεβαίως βρίσκονται σε αντίθεση προς όσα η σημερινή ελευθεριάζουσα και αχαλίνωτη βιοθεωρία και παιδαγωγική προβάλει. Η σαρκική επιθυμία από το δέκατο πέμπτο έτος της ηλικίας επιτίθεται με σφοδρότητα και η χαλιναγώγησή της είναι πολύ δύσκολη. Συνιστά να αποφεύγονται τα αισχρά θεάματα και ακούσματα, που διεγείρουν την επιθυμία. Ως αντιστάθμισμα για την απώλεια αυτής της ψυχαγωγίας συνιστά τη στροφή του ενδιαφέροντος των νέων προς άλλες κατευθύνσεις· σε εκδρομές, επισκέψεις πόλεων και μουσείων, συναναστροφές με πνευματικούς και αγίους ανθρώπους.
Στην εποχή μας η κατάσταση σχετικά με το θέμα αυτό ευρίσκεται πλέον εκτός ελέγχου. Δεν αρκεί ο καταιγισμός των εντυπώσεων και των ερεθισμών που δέχονται τα παιδιά από την αναίσχυντη εμφάνιση και την προκλητική γύμνια ανδρών και γυναικών, που τείνει να γίνει θεσμός, ως και από την πορνογραφική υστερία ιδιαίτερα των καναλιών της τηλεοράσεως, οι σοφοί παιδαγωγοί των καιρών μας, ουσιαστικά όμως καταστροφείς της νεολαίας, προγραμματίζουν την εισαγωγή στα σχολεία και τη διδασκαλία του μαθήματος της “σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης”.
Η σοφή παιδαγωγική παράδοση των Πατέρων μας στο θέμα αυτό προσπαθεί να ελέγξει τους ερεθισμούς και τις εντυπώσεις, ώστε οι νέοι κατά το δυνατόν ήρεμοι και απερίσπαστοι να ασχοληθούν δημιουργικά με την παιδεία και την μάθηση αφ’ ενός, και αφ’ ετέρου να γευθούν τις χαρές αυτής της περιοχής μέσα στον ευλογημένο θεσμό του γάμου, ο οποίος έτσι και σε φυσικό επίπεδο παραμένει πηγή χαράς και ευφροσύνης. Οι σημερινή απαίδευτοι παιδαγωγοί δεν αφήνουν ήσυχους τους νέους ούτε μέσα στο σχολείο, όπου θα έπρεπε να είχαν αποκλεισθή οι πειρασμοί και οι ερεθισμοί, για να λειτουργεί η παιδεία ως ευγενική διέξοδος και κατάλληλος εργαστηριακός χώρος για τη σπουδή και τη μάθηση.
Πόσοι από τους εκπαιδευτικούς είναι πρόσωπα ηθικά και πνευματικά καλλιεργημένα, ώστε να αναλάβουν με σοβαρότητα και ευθύνη το έργο αυτό; Και πόσοι από τους γονείς θα δέχονταν ευχαρίστως αυτή η κατ’ εξοχήν ιερή και προσωπική περιοχή των παιδιών τους να κακοποιηθεί και να διαστραφεί στα χείλη και στη διδασκαλία του οποιουδήποτε δασκάλου, ο οποίος μπορεί να κουβαλάει στο θέμα αυτό τις δικές του κακές εμπειρίες και γνώμες, ακόμη και διαστροφές; Και τί θα απομείνει να μάθουν και να γευθούν οι νέοι μέσα στο γάμο, όταν τα μαθαίνουν και τα γεύονται έξω από αυτόν; Γι’ αυτό ο γάμος και η οικογένεια έχουν χάσει στις ημέρες μας κάθε γοητεία και έλξη, αφού τελικώς αυτός ο ιερός και μοναδικός και προσωπικός δεσμός δύο ανθρώπων ετεροφύλων κατήντησε ένας από τους πολλούς δεσμούς που είχαν πριν απ’ αυτόν άνδρας και γυναίκα, συγκριτικά μάλιστα σε χειρότερη θέση, αφού συνδέεται με τα προβλήματα της αναγκαστικής συμβίωσης και των ποικίλων δεσμεύσεων.
Δεν χρειάζεται διδασκαλία εις τα του γάμου. Είναι αυτάρκης διδάσκαλος η φύση. Ακριβώς όπως δεν χρειάζεται να μάθουμε πώς θα φάμε, και πώς θα πιούμε και πώς θα κοιμηθούμε10. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Γενεές γενεών ανθρώπων έκαναν γάμους και οικογένειες, και μάλιστα ευτυχισμένες και σταθερές, χωρίς σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, η οποία αποτελεί μία ακόμη τορπίλη στα θεμέλια της παιδείας και της οικογενείας. Τελικώς πιστεύει, ο άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ότι ο γάμος σε νεαρή ηλικία είναι από τα προσφορότερα μέσα όχι μόνον για την αντιμετώπιση του προβλήματος της σεξουαλικής επιθυμίας αλλά και για την ευτυχία μέσα στο γάμο.»
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε τόσο μικρές ηλικίες. Ένα παιδί που δεν έχει ωριμάσει σεξουαλικά, το να το πιέζεις να μάθει πράγματα τα οποία δεν είναι ακόμα έτοιμο βιολογικά και ψυχοσωματικά να αντιληφθεί, θεωρώ ότι λειτουργεί σαν ψυχικός βιασμός.
Δεν θα το επιλέξω για τα δικά μου παιδιά.
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω…
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο αλλά και στο Δημοτικό.
Τα παιδιά πρέπει να τα αφήσετε να χαρούν την παιδικότητα της ηλικίας τους.
Θα συμφωνούσα μόνο για μεγαλύτερες ηλικίες!
Απαράδεκτο για νηπιαγωγίο!
Χριστός Άνέστη!
Προτεραιότητα έχει ή αξιολόγηση τών έκπαιδευτικών.
Θά άρνηθούμε τη συμμετοχή των παιδιών μας σε αυτά τα προγράμματα,
Δέν θά επιτρέψουν στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μας οικογένειας.
Βοηθάμε έμείς τα παιδιά μας, ήδη από τη γέννησή τους, ώστε να αναπτύξουν υγιή σεξουαλικότητα.
Θά αγωνισθούμε με όλα τα νόμιμα μέσα για νά διατηρηθούν οι παραδόσεις , να σωθούν τα παιδιά μας, οι οικογένειες, η Πίστη και η Πατρίδα μας, από τέτοιου τύπου καθοδηγητές και προγράμματα Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας.
Χριστός Ανέστη!!! Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγείο αλλά και στο Δημοτικό. Είναι θέμα ιδιαίτερο και σημαντικό να το χειριστεί ο γονιός με το παιδί του.
Επίσης το πρόβλημα στην εκπαίδευσή μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ στα παιδιά μας που προσπαθεί ο Νομοθέτης να περάσει αλλά η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ που κουβέντα και λόγος δε γίνεται από κανένα σας.
Αίσχος.
Απλά αίσχος.
Απο που κι ως που να υπάρχει τετοιο μάθημα στο σχολείο; Πληρώνουμε φόρους για να κάνετε στα παιδιά μας πλύση εγκεφάλου για το σεξ; Πως ειναι δυνατόν αυτο το πράγμα; Εμεις στα σπίτια προσέχουμε την αγωγή των παιδιών μας, για να έρθουν στο σχολείο και να τους κάνετε προπαγάνδα πως πρεπει να ειναι «απελευθερωμένα» στο θέμα του σεξ;;;;;
Ποιοι ειστε εσεις κυριοι που θα μιλάτε για τέτοια θέματα στα παιδιά των άλλων;
ΑΙΣΧΟΣ.
Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ήδη από την ηλικία του νηπιαγωγείου. Αυτό το ρόλο των έχουν αποκλειστικά και μόνο οι γονείς οι οποίοι γνωρίζουν τον τρόπο και τον χρόνο για να ενημερώσουν τα παιδιά τους σχετικά με αυτά τα θέματα, σε σχέση πάντα με το επίπεδο ωριμότητας τους ουτώς ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστούν σωστά αυτή τη γνώση.
Είμαστε Έλληνες Χριστιανοί. Το σώμα μας είναι κάτι ιερό, είναι ο ναός του Αγίου Πνεύματος, το οποίο οφείλουμε να τιμούμε και να σεβόμαστε. Πρότυπά μας είναι οι Άγιοι της Εκκλησίας και ο Χριστός ο οποίος με την τέλεια θυσία του και την τέλεια αγάπη του μας προσέφερε την προοπτική της Θέωσης. Μιλάτε άραγε καθόλου στα παιδιά μας γι’αυτή την τέλεια αγάπη του Θεού; Ο άνθρωπος εκτός από σώμα έχει και ψυχή. Ασχολείται άραγε κανένας μαζί της; Αναρωτιέμαι σε τι κοινωνίες ανθρώπων προσβλέπετε. Σε κοινωνίες στις οποίες σκοπός της ζωής θα είναι μόνο η κατανάλωση και η ικανοποιήση των ορμών; Σε κοινωνίες χωρίς ηθικούς φραγμούς και αναστολές, σε κοινωνίες που η διαστροφή θα αποτελεί υποτίθεται ανθρώπινο δικαίωμα; Και υποβιβάζετε εκεί τον ρόλο της εκπαίδευσης;
Τωρα παρά ποτέ διαφαίνεται η αδυναμία και η ανεπάρκεια της ανθρώπινης λογικής- επιστήμης. Ο άνθρωπος σας αρέσει δεν σας αρέσει πεθαίνει. Τι νόημα έχε η ζωή χωρίς Χριστό, χωρίς την προοπτική της Ανάστασης; Κι εσείς για ποιο λόγο τόσο επιδεικτικά στερείτε από τα παιδιά μας αυτό το νόημα της ζωής;Καλό φωτισμό!!! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!
Η κατασταση εχει ξεφυγει εντελως!!!Εξαντληθηκε η υπομονη μας!!!Διαφωνουμε με την εισαγωγη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στο σχολειο.Ειναι θεμα που αφορα καθαρα την οικογενεια του καθε παιδιου και κανεναν αλλο!
Διαφωνώ με την ένταξη του μαθήματος στο σχολείο όλων των βαθμίδων. Είναι ευθύνη της οικογένειας. Το σχολείο πρέπει να ασχολείται με το ανατομικό μέρος και όχι με τον τρόπο της σεξουαλικής έκφρασης.
Δεν συμφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγειο, δημοτικο και γυμνάσιο. Να δώσετε την βάση στην ουσία, που είναι η έλλειψη της παιδείας. Παρακαλώ εκεί να δωσετε την προσοχή σας.
Πώς αλήθεια μπορεί να διδαχθή μια φυσική λειτουργία και από ποιούς «ειδικούς» και μάλιστα σ’ αυτήν την ευαίσθητη ηλικία;
Δεν χρειάζεται να οξύνουμε την ήδη αυξημένη περιέργειά τους λόγω των βλαβερών επιδράσεων που δέχονται μέσω της τεχνολογίας που τους «εκπαιδεύει».
Συμπέρασμα: Δεν χρειάζονται «ειδικοί» σε φυσικές λειτουργίες και μάλιστα σ’ αυτήν την ηλικία. Το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό εξ άλλου. Ας σεβαστούμε την αθωότητα της παιδικής ηλικίας κι ας φροντίζουμε για την παράλληλη διαπαιδαγώγησή τους σε όλους τους τομείς (πνευματικό, μορφωτικό και πρακτικό).
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό.
Θα είναι μέγα ατόπημα του υπουργείου και της Κυβέρνησης να προχωρήσει στη σεξουαλική αγωγή των μικρών μαθητών νηπιαγωγείου και δημοτικού. Διαφωνούμε κάθετα και σας παρακαλούμε να μην το κάνετε.
Χριστός Ανέστη! Γιατί άραγε θα πρέπει πρωθύστερα να εισάγουμε παιδαγωγικές που διεθνώς έχουν αποτύχει παταγωδώς; Αυτός ο μιμητισμός μας έχει καταστρέψει. Στη Σουηδία που εφαρμόστηκε η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση οδήγησε σε διάλυση την οικογένεια μας έλεγε ο Καθηγητής Νευρολογίας Σταύρος Μπαλογιάννης στο Α.Π.Θ. Το θέμα αυτό είναι ιερό και εμπίπτει στην αρμοδιότητα μόνον των γονέων ανάλογα με την ωριμότητα του κάθε παιδιού. Δεν είναι όλα τα παιδιά έτοιμα να διαπαιδαγωγηθούν γι αυτό το θέμα στην ίδια ηλικία και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τόσο τρυφερές ηλικίες. Πώς είναι δυνατόν να φορτώνουμε τα παιδιά με γνώσεις που σ΄αυτή την ηλικία δεν τις χρειάζονται και για τις οποίες δεν έχουν αναρωτηθεί; Με τέτοια προγράμματα ανοίγουν οι πόρτες για σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση των παιδιών, αύξηση των εκτρώσεων και των μονογονεϊκών οικογενειών.Ο κάθε εκπαιδευτικός θα περνάει τις δικές του απόψεις επί του θέματος που θα είναι δυστυχώς καταστροφικές για την πολύτιμη ψυχή και το καθαρότατο σώμα των παιδιών. Θα προβάλλονται ως φυσιολογικά η αυτοικανοποίηση, η ομοφυλοφιλία, οι προγαμιαίες σχέσεις με ολέθρια αποτελέσματα. Ποιος αλήθεια επιθυμεί την πρώιμη σεξουαλικοποίηση των παιδιών με σεξουαλικά παιχνίδια και αναπαράσταση της σεξουαλικής πράξης; Θα χαθεί η παιδική αθωότητα, η ξεγνοιασιά, το παιδικό χαμόγελο, τα αγγελικά μάτια. Στη θέση τους θα μπει το πονηρό χαμόγελο και τα παιδιά θα καταντήσουν ψυχικά ράκη. Όταν θα μεγαλώσουν, θα μας ζητούν το λόγο, γιατί τους στερήσαμε την παιδική τους ηλικία. Υπάρχει εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία που υποδεικνύει τις σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα παιδιά αυτής της πρώιμης και άκαιρης ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα. Υπάρχουν βιωματικές εμπειρίες παιδιών και οικογενειών που υπέστησαν τραύματα από αυτή την εκπαίδευση.Εξαπολύουμε ανέμους και θα θερίσουμε θύελλες.Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστικά ευθύνη της οικογένειας. Διαφωνούμε κάθετα στην εισαγωγή της σε οποιαδήποτε βαθμίδα της Εκπαίδευσης. Άλλωστε στο μάθημα της Βιολογίας οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας ενημερώνονται επαρκώς.
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ 55 ΛΕΠΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕΞΟΛΟΓΙΑΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΑΓΓΛΙΚΩΝ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Θεωρώ,ως μητέρα πως η σεξουαλική διαπαιδαγώγιση στα μικρά παιδιά είναι προώρη για δε στους εφήβους επικίνδυνη.Οι γονείς έχουν την απόλυτη ευθύνη.
Διαφωνώ απόλυτα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. Ειδικά στα δημοτικά και στα νηπιαγωγεία. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι οικογενειακό θέμα και αφορά μόνο τους γονείς. Αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο και δεν πρέπει να γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς τη συγκατάθεση τους. Ακόμη και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει οποιαδήποτε αναφορά στο θέμα να γίνεται με τη συγκατάθεση των γονιών. Δεν έχει δικαίωμα η πολιτεία να προκαλεί σύγχυση στα παιδιά εάν οι απόψεις της δεν συμμερίζονται αυτές που η οικογένεια (γονείς) πιστεύει και με αυτές εχει μεγαλώσει τα παιδιά. Και μόνο το σκεπτικό του νομοσχεδίου είναι απαράδεκτο. Αφήστε τα παιδιά να ζήσουν την παιδική τους ηλικία και αθωότητα.
Το θέμα αυτό είναι πολυσύνθετο και δύσκολο. Χρειάζεται διάκριση, προσοχή και υπευθυνότητα. Χρειάζεται πάνω από όλα σεβασμό στην ιερότητα της παιδικής ηλικίας, την αγνότητα και καθαρότητα των παιδιών, την ευαισθησία της ψυχής τους. Μαθήματα τέτοιου περιεχομένου θα μπορούσαν με εσφαλμένους παιδαγωγικούς χειρισμούς αντί να οδηγήσουν στην επίτευξη παιδαγωγικών στόχων να δημιουργήσουν παρερμηνείες στην παιδική αντίληψη ακόμα και ψυχικά τραύματα, καθώς τα παιδιά αυθόρμητα θα ερμηνεύουν όσα μαθαίνουν αντικατοπτρίζοντας τα στα οικεία τους πρόσωπα. Είναι καλύτερο να συζητούν τις παιδικές τους απορίες, αν έχουν, με τους γονείς τους. Ενώ και οι γονείς με τη σειρά τους οφείλουν να είναι προετοιμασμένοι για τέτοιες συζητήσεις, ώστε να μην κατανοούνται πράγματα φυσιολογικά με μία πονηρή ή αμαρτωλή προσέγγιση ούτε να οδηγούν στην καλλιέργεια ενοχών.
Και στο σημείο αυτό προκύπτει ένα ακόμα πιο σοβαρό θέμα, δηλαδή το πρόσωπο που θα κληθεί να διδάξει το μάθημα αυτό. Αρκεί να υποθέσουμε την περίπτωση που ανατίθεται το μάθημα σε εκπαιδευτικό ψυχικά ασθενή, ασταθή, ανισόρροπο. Αλλά ακόμα και στην περίπτωση που είναι ψυχικά υγιής, είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην προβάλλει την υποκειμενική του προσέγγιση και την ιδεολογική του προδιάθεση μέσα στο μάθημα. Αυτό λοιπόν συνιστά ακόμα ένα κίνδυνο.
Ύστερα από τα παραπάνω ήθελα να πω ότι οι επιφυλάξεις και αντιρρήσεις που διατυπώνονται ενδεχομένως από μέλη της Εκκλησίας, κληρικούς ή λαϊκούς, δεν εκπορεύονται από ένα πνεύμα συντήρησης, παλαιολιθικότητας ή ηθικισμού, αλλά από βαθειές παιδαγωγικές αγωνίες. Αν λυθούν κάποια προβλήματα με την καθιέρωση του μαθήματος αλλά παράλληλα δημιουργηθούν άλλα πιο σοβαρά, οφείλουμε οπωσδήποτε να είμαστε προσεκτικοί και υπεύθυνοι, να αποφύγουμε σπασμωδικές κινήσεις (ένα χαρακτηριστικό των παιδαγωγικών αλλαγών στον τόπο μας) και επίσης να αποφύγουμε σπασμωδικές αντιδράσεις.
Θεωρώ ότι απαραίτητες προϋποθέσεις για την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο πρόγραμμα των σχολείων είναι οι εξής :
α) Η ηλικία των συμμετεχόντων μαθητών να είναι από 15 ετών και άνω.
β) Ο διδάσκων εκπαιδευτικός να είναι οπωσδήποτε Βιολόγος ή άλλος ανάλογης ειδικότητας επιστήμονας
γ) Η θεματολογία του εργαστηρίου να μην θέτει ηθικά διλήμματα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση που δεν θα τηρηθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις ΔΙΑΦΩΝΩ με την εισαγωγή της στο πρόγραμμα του σχολείου. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ.
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΟΜΑΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΕΞΟΛΟΓΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με τη εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία και δημοτικά. Μην καταστρέφετε τις αθώες παιδικές ψυχές. Γιατί δεν εισάγετε ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση αντί γι’αυτό;!
Σχετικά με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο λεγόμενο «εργαστήριο δεξιοτήτων» εντός της σχολικής κοινότητας, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής :
1) Μετά τα διλήμματα που ήδη έχετε θέσει στα παιδιά μας με την επιλογή του φύλου τους έως την ηλικία των 15 ετών, ακολουθεί το δίλημμα της υιοθέτησης της πρακτικής των αμβλώσεων μέσω του συγκεκριμένου εργαστηρίου,
2) Δεν έχετε ενημερωθεί ότι το μάθημα από υποχρεωτικό έγινε προαιρετικό στις Σκανδιναβικές και τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης γιατί αυξήθηκε κάθετα ο αριθμός των αμβλώσεων;
3) Δεν γνωρίζετε τη δημογραφική κατάρρευση της χώρας μας σύμφωνα με όλα τα στατιστικά δεδομένα;
4) Ποιες ακριβώς δεξιότητες προωθείτε στα παιδιά μέσω του συγκεκριμένου μαθήματος;
Για όλους τους παραπάνω λόγους ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα ως ΓΟΝΕΑΣ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ με την εισαγωγή του συγκεκριμένου μαθήματος.
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΟΜΑΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΕΞΟΛΟΓΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγωγησης σε νηπιαγωγείο και δημοτικό!!!!
Διαφωνώ με τη συγκεκριμενη υπουργική διάταξη για την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην εκπαίδευση. Είναι απαράδεκτο να κάνετε αυτό το ηθικό και πνευματικό κακό και να κάνετε τα παιδιά άρρωστα απ’ τη παιδική τους ηλικια, χάνοντας την παιδική αθωότητα τους. Είμαι μητέρα και το θεωρώ απαράδεκτο.
Είναι απαραίτητο οι νέοι αυτοί θεματικοί κύκλοι να διδάσκονται από άμεσα σχετιζόμενες ειδικότητες, και να μην υπάρχει ελαστικότητα ως προς το ποιος θα διδάξει (π.χ. όποιος δεν συμπληρώνει ωράριο). Θα ήταν κρίμα οι νέοι θεματικοί κύκλοι να έχουν την τύχη κάποιων μαθημάτων π.χ. ΚΠΑ που διδάσκονται ακόμα και από Διατροφολόγους!
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαιδευσης. Αρνούμαι να επιτρέψω σε εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας.
Κάθε γονιός μπορεί να αναλάβει ο ίδιος να βοηθήσει τα παιδιά του, ήδη από τη γέννησή τους, ώστε να αναπτύξουν υγιή σεξουαλικότητα. Αρκετά έχουμε ανεχτεί να θίγονται τα ορθόδοξα βιώματα και αρχές από θολοκουλτουριαρηδες εκπαιδευτές μέσα στα σχολεία μας.
Πιστεύω ότι η σεξουαλική αγωγή των παιδιών είναι αποκλειστική ευθύνη των γονιών τους.
Το θεωρώ απαράδεκτο να εφαρμοστεί σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο αλλά και σε οποιαδήποτε αλλη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο αλλά και στο Δημοτικό. Σε τόσο μικρή ηλικία δεν είναι το πιο απαραίτητο μάθημα που πρέπει να γίνετε.
Χριστός Ανέστη!!! Θεωρώ εσφαλμένη την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μέχρι και το Γυμνάσιο καθώς τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν ορθά και ώριμα αυτό το ζήτημα. Θεωρώ ότι πρέπει οι ψυχές και οι σκέψεις τους να είναι καθαρές και αγνές. Επίσης θεωρώ πολύ επικίνδυνο την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας από το Νηπιαγωγείο καθώς και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού διότι εξαιτίας του αδύναμου εκπαιδευτικού συστήματος όσο και την μεγάλη μερίδα αδιάφορων εκπαιδευτικών,τα παιδιά έχουν σημαντική υστέρηση και απαιτείται περισσότερος χρόνος για να εδραιώσουν την Ελληνική και μητρική τους γλώσσα. Πιστεύω πως πρώτα πρέπει να κατακτήσουν την πρώτη τους και μητρική τους γλώσσα για να καταφέρουν να μάθουν μία ακόμα. Δεδομένου ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια έφεση στις ξένες γλώσσες! Σας ευχαριστώ πολύ.
Διαφωνώ για την εισαγωγή του μαθήματος. Άπτεται στοιχείων του αξιακου συστήματος κάθε κοινωνίας και του πολιτισμού της μέσα σε πλαίσια ελεύθερης επιλογής του κάθε προσώπου ξεχωριστά!
Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά διαβάζοντας τα σχόλια των προ εμού, συγκροτημένα, τεκμηριωμένα, υπεύθυνα. Φαίνονται να προέρχονται από ανθρώπους υγιείς, ισορροπημένους, που αγαπούν το Θεό και Τον σέβονται καλώς και αγαπούν τη πατρίδα τους και τα παιδιά τους. Θαυμάζω και απορώ: ποια είναι η πραγματική εικόνα του λαού της Ελλάδας; Αυτή που φαίνεται εδώ ή αυτή που θέλετε να μας παρουσιάζεται μέσα από τις σειρές στην τηλεόραση; Άνθρωποι άστατοι, ερείπια, ανίκανοι να αγαπήσουν και να αγαπηθούν που δε μπορούν να δημιουργήσουν οικογένειες και να δώσουν χαρά και ευτυχία στους άλλους.
Έτσι θέλετε να κάνετε και τα παιδιά μας μέσα από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Όχι, αναρίθμητες φορές όχι. Αυτό είναι έργο των γονέων και όποιος γονέας θέλει να καταρτιστεί κατάλληλα, ξέρει που πρέπει να προστρέξει: στους πνευματικούς οδηγούς και στους σωστούς επιστήμονες και τεκμήριο της ικανότητάς τους αυτής θα είναι η ίδια τους η ζωή.
Πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός.
Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά διαβάζοντας τα σχόλια των προ εμού, συγκροτημένα, τεκμηριωμένα, υπεύθυνα. Φαίνονται να προέρχονται από ανθρώπους υγιείς, ισορροπημένους, που αγαπούν το Θεό και Τον σέβονται καλώς και αγαπούν τη πατρίδα τους και τα παιδιά τους. Θαυμάζω και απορώ: ποια είναι η πραγματική εικόνα του λαού της Ελλάδας; Αυτή που φαίνεται εδώ ή αυτή που θέλετε να μας παρουσιάζεται μέσα από τις σειρές στην τηλεόραση; Άνθρωποι άστατοι, ερείπια, ανίκανοι να αγαπήσουν και να αγαπηθούν που δε μπορούν να δημιουργήσουν οικογένειες και να δώσουν χαρά και ευτυχία στους άλλους.
Έτσι θέλετε να κάνετε και τα παιδιά μας μέσα από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Όχι, αναρίθμητες φορές όχι. Αυτό είναι έργο των γονέων και όποιος γονέας θέλει να καταρτιστεί κατάλληλα, ξέρει που πρέπει να προστρέξει: στους πνευματικούς οδηγούς και στους σωστούς επιστήμονες και τεκμήριο της ικανότητάς τους αυτής θα είναι η ίδια τους η ζωή.
Πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός.
Διαφωνώ κάθετα. Απαράδεκτο. Η ευθύνη ανήκει στους γονείς.
Διαφωνώ κάθετα στη θεσμοθέτηση της σεξουαλική διαπαιδαγώγηση τόσο στο νηπιαγωγείο, όσο και στο δημοτικό. Αρχικά, πιστεύω ότι η ανάθεση ενός τόσο λεπτού ζητήματος στους εκπαιδευτικούς είναι ακατάλληλη, όσο «εκπαιδευμένοι» κι αν αυτοί είναι. Άλλωστε δεν είναι ένα θέμα προς δημόσια διαπραγμάτευση (σχολική τάξη), αλλά κάτι τελείως προσωπικό. Θεωρώ ότι είναι υποχρέωση των γονέων που γνωρίζουν την ψυχοσύνθεση και την ετοιμότητα μάθησης των παιδιών τους.
Επιπλέον, και σαν θεματική, πιστεύω ότι είναι ακατάλληλη γι’ αυτή την ηλικία. Αν έχουν κάποια απορία, τότε θα είναι και η κατάλληλη στιγμή για το κάθε παιδί ξεχωριστά να πάρει μια απλή απάντηση.
Θεωρώ ότι πρόκειται καθαρά για ιδεολογική προσέγγιση. Αν οι γονείς έχουν διαφορετική άποψη; Γιατί να παρακάμπτονται; Καταργείται το δικαίωμα στην διαφορετική άποψη;
Επιπλέον, με προβληματίζει και ο όρος «βιωματική προσέγγιση». Τι σημαίνει αυτό;; Μήπως ωθούμε τα παιδιά με τον τρόπο αυτό σε άσχημες πρακτικές, οι οποίες όχι μόνο δεν τα προφυλάσσουν, αλλά τα ωθούν -λόγω και της περιέργειας της ηλικίας- σε αντίστοιχες πράξεις; Ο Αλή πασάς διέθετε τους καλύτερους Έλληνες σπιούνος από τα χαρέμια αγοριών που είχε. Όταν ερωτήθηκε πώς κατάφερε να του δείχνουν τυφλή αφοσίωση είπε ότι για να χειραγωγήσεις κάποιον πρέπει να τον εξαχρειώσεις.
Τέλος, στις ευρωπαϊκές χώρες που τέτοια προγράμματα εφαρμόζονται πόσο έχουν μειωθεί τα ποσοστά των εκτρώσεων; Σύμφωνα με άρθρο της euronews (amvloseis-ektroseis-stin-europi-ti-deixnoun-ta-stoixeia-ellada-kypros) αυξάνονται στις θεωρούμενες αναπτυγμένες χώρες με υποδειγματικά παιδαγωγικά προγράμματα (Σουηδία, Βρετανία). Αυτό δεν πρέπει να προβληματίσει την κυβέρνηση;
Ως σημερινή μητέρα και αυριανή γιαγιά θεωρώ πως αυτό είναι έργο της οικογένειας διότι καλύτερα από όλους οι γονείς γνωρίζουν πότε και πώς πρέπει να ενημερωθούν τα παιδιά τους για τέτοια θέματα που αγγίζουν συναισθηματικά τον άνθρωπο σε σχέση με τις υπόλοιπες γνώσεις που διδάσκονται οι οποίες δεν επηρεάζουν τον ψυχισμό του.