1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Χριστός Ανέστη!Διαφωνώ απόλυτα με το εγχείρημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών από την πρώιμη αυτή ηλικία, ιδίως από ένα σύστημα που δεν σέβεται το ιερό τρίπτυχο που στήριξε το γένος μας καθόλη τη διάρκεια της δύσκολης πορείας του, ήτοι πατρίδα-θρησκεία- οικογένεια.
Κατ’αρχάς δεν είναι δουλειά του σχολείου η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών που καλύπτεται πίσω από τα προγράμματα δεξιοτήτων, που ποιος ξέρει τι άλλο κρύβεται πισω από αυτό, αφού δεν ανακοινώνεται το πρόγραμμα λεπτομερώς.
Αλλά ας ξεκινήσουμε πρώτα από τα βασικά, όπως είναι η καθαριότητα, τα κτήρια, η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και μετά βλέπουμε για κάτι πιο σύνθετο.
Αξιότιμη υπουργέ,
Διαφωνώ κάθετα στα όσα προτείνετε περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νήπια και στα δημοτικά.
Είναι σα να δίνουμε σε ένα βρέφος μηνών, να φάει ψητή μπριζόλα. Ούτε να μασήσει μπορεί, ούτε να χωνέψει κάτι τέτοιο. Ή θα αρρωστήσει ή θα πεθάνει..
Δε ξέρω πως σκεφτήκατε να προτείνετε κάτι τέτοιο.
Είναι δύσκολος και επίπονος ο αγώνας σας ήδη.. Με σεβασμό στεκόμαστε στις προσπάθείες σας.. Μην τον φορτώνετε κι άλλο..
Εύχομαι να φροντίζετε και να στολίζετε με ο,τι πιο όμορφο, τον ήδη υπέροχο κόσμο των παιδιών! Πάντα τεκμηριωμένα από επιστήμονες, παιδαγωγούς, γιατρούς, ψυχολόγους..
Και μη ξέχνατε! Όσο πιο πολύ ΧΡΙΣΤΟ και ΕΛΛΑΔΑ βάζετε σε ο,τι κάνετε, τόσο πιο γεμάτη θα είναι πρώτα η δική σας καρδιά και έπειτα όλου του κόσμου!
Σας ευχαριστώ.
Χριστός Ανέστη!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!! Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη ημών των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 1 του Συντάγματος είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή με την εφαρμογή των υπαρχόντων προγραμμάτων, (Φρίξος κτλ) απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των Ελλήνων. Το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που θα διδάσκετε στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά θα είναι ο Φρίξος που διδάσκεται απο το 2015 ή κάποιο άλλο κι αν ναι γιατί χρειάστηκε να δημιουργήσετε τα νέα εργαστήρια; Το πρόγραμμα της Σεξουαλική Αγωγής θα το διδάσκουν οι Νηπιαγωγοί ή άλλοι κλάδοι θα εισέρχονται στις σχολικές δομές; Δεν είναι δυνατόν να καλούμαστε σε δημόσια διαβούλευση ενός νόμου χωρίς να είναι γνωστά όλα τα δεδομένα. Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας δεν είναι ότι παράγει νέους που δεν έχουν σωστή σεξουαλική αγωγή, αλλά ότι παράγει νέους που δεν έχουν την απαραίτητη ηθική προπαρασκευή να δημιουργήσουν υγιείς οικογένειες, με τραγική συνέπεια την δημογραφική συρρίκνωση. Η αυτονόμηση της σεξουαλικής αγωγής από την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια αποτελεί από μόνη της διαστροφή της έννοιας της αγωγής. Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Δεν επιτρέπω την μεταβίβαση του αποκλειστικού δικαιώματός μου στην σεξουαλική αγωγή των παιδιών μου στο Κράτος.
Ως πατέρας,παππούς και δάσκαλος διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την εισαγωγή του μαθήματος «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αφήστε τους καθ’ύλην αρμοδίους γονείς να κάνουν τη δουλειά τους με τις γνώσεις την εμπειρία των και προ πάντων με την αγάπη τους στα παιδιά τους. Μην επιχειρείτε να τα δι6αλύσετε όλα.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Χριστός Ανέστη!
Ως μητέρα και εκπαιδευτικός θεωρώ απαράδεκτη την ένταξη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιαδήποτε βαθμίδα γενικής ή ιδιωτικής εκπαίδευσης και διαφωνώ απόλυτα με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.
Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης των παιδιών μας σε τόσο τρυφερή ηλικία. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα των γονιών να αποφασίζουν για τέτοια ζητήματα,όπως επίσης είναι και υποχρέωση μας να προστατευουμε με κάθε τρόπο την παιδική αθωότητα και αγνότητα! Κάτω τα χέρια από τις αθώες ψυχές!!
Διαφωνουμε με την εισαγωγη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στο σχολειο.
Ειναι θεμα που αφορα καθαρα την οικογενεια του καθε παιδιου και κανεναν αλλο!
Άρθρο 04
Κάτι το οποίο μας δίδαξε η δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε είναι η ανάγκη του βιολογικού εγγραμματισμού των μαθητών, των πολιτών του αύριο. Πώς είναι δυνατόν ένα μάθημα τόσο σημαντικό όπως η βιολογία να παραμένει μονόωρο στο γυμνάσιο; Πώς περιμένουμε οι μαθητές μας να εκτιμήσουν τα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο, να συνδέσουν τη γνώση που αποκτούν στο σχολείο με την καθημερινή τους ζωή,όταν ένα μάθημα μέσα από το οποίο γνωρίζουν το σώμα τους και το περιβάλλον, τους προσφέρεται για μία ώρα την εβδομάδα; Για ποιο λόγο να προστίθενται θεματικές εβδομάδες (στο παρελθόν) με θεματικούς άξονες σχετικούς με τη διατροφή και τον εθισμό στο αλκοόλ, τα ναρκωτικά, το κάπνισμα, ή εργαστήρια δεξιοτήτων, όπως σχεδιάζεται, με ενότητες, όπως η αγωγή υγείας και η οικολογία, όταν όλα αυτά μπορούν να προσεγγιστούν μέσα από το μάθημα της βιολογίας στο γυμνάσιο και μάλιστα με τα υπάρχοντα εγχειρίδια; Ειδικά αναφορικά με την προσθήκη της ενότητας της οικολογίας στα εργαστήρια δεξιοτήτων δεν είναι λίγο άστοχη μια τέτοια ενέργεια, ενώ έχει βγει από τη διδακτέα ύλη του γυμνασίου η ενότητα 2.4 με τίτλο «Παρεμβάσεις του ανθρώπου στο περιβάλλον» (καθώς και η αντίστοιχη ενότητα από το εγχειρίδιο της Γ’Λυκείου Γενικής που το σχολικό έτος που διανύουμε διδάσκεται στη Β’ Λυκείου); Τίποτα παραπάνω δε χρειάζεται παρά η διδασκαλία του μαθήματος της βιολογίας για δύο ώρες ανά τάξη στο γυμνάσιο, ώστε να προστεθούν σημαντικές ενότητες αλλά και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04 να έχουν τον χρόνο που απαιτείται για να ολοκληρώσουν την ύλη χωρίς να «τρέχουν», χρησιμοποιώντας κατάλληλες μεθόδους και τεχνικές βιωματικές και μαθητοκεντρικές. Εφόσον το Υπουργείο θεωρεί τη βιολογία σημαντικό μάθημα, ώστε να την «προάγει» σε μάθημα Α’ ομάδας, που εξετάζεται σε ενδοσχολικό επίπεδο, θα έπρεπε να μεριμνήσει και για την αύξηση του διδακτικού χρόνου που της αναλογεί.
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε όλες τις βαθμίδες της σχολικής εκπαίδευσης.
ΔΙΑΦΩΝΩ ξεκάθαρα!!! με την ένταξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο. Είναι ρόλος αποκλειστικά γονεϊκός. Οι γονείς είναι οι μόνοι ανυστερόβουλοι/υπεύθυνοι λειτουργοί, του κατάλληλου τρόπου και χρόνου ενημέρωσης των παιδιών τους σχετικά.
Οδηγείτε στανικώς σε κοινωνίες με ιδεώδη ζωϊκού βασιλείου. Επίσης, απορία προκαλεί η καταιγίδα νομοθετημάτων εν μέσω μιας αποκαλούμενης «πανδημίας;»επί παντός επιστητού!.΄Ελεος!!!!!!, οι πολίτες δεν είναι σε άνοια και καταλαβαίνουν. Μιά επιθετική τακτική-πολιτική επιδιώκει να καταφάει τα πάντα …. και δυστυχώς δεν διστάζει να το κάνει και σε αθώες νηπιακές ψυχούλες- υπάρξεις???
Διαφωνώ αυστηρά στην εισαγωγή της Σεξουαλικής Διαπεδαγώγησης των παιδιών ΜΑΣ σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και πόσο μάλλον στην πρωτοβάθμια.
Δεν σας επιτρέπουμε καμία ανάμιξη σε αυτήν και είμαστε κάθετοι και ανυποχώρητοι να τεθεί σε ισχύ το νομοσχέδιο. Αυτός ο ρόλος ανοίκει στην οικογένεια και στην Ορθόδοξη Εκκλησία η οποία προωθεί την καλλιέργεια του Ήθους και της Αρετής.
Δεν σας έχουμε δώσει καμία εξουσιοδότηση και δεν σας επιτρέπουμε να επέμβετε στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας. Αυτή ανοίκει αποκλειστικά και μόνο στην αρμοδιότητα της οικογένειας, αυστηρώς!
Δεν σας επιτρέπουμε καμία ανάμιξη σε αυτήν και είμαστε κάθετοι και ανυποχώρητοι να τεθεί σε ισχύ το νομοσχέδιο. Το εν λόγο νομοσχέδιο που πάτε να νομιμοποιήσετε εν αγνοία μας είναι κατάπτυστο και χυδαίο.
Διαφωνώ και εγώ(όπως και η προηγούμενη κυρία με ακριβώς όμοιο σχόλιο με αυτήν) κάθετα με την ένταξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ήδη από την ηλικία του νηπιαγωγείου. Αυτό το ρόλο των έχουν αποκλειστικά και μόνο οι γονείς οι οποίοι γνωρίζουν τον τρόπο και τον χρόνο για να ενημερώσουν τα παιδιά τους σχετικά με αυτά τα θέματα, σε σχέση πάντα με το επίπεδο ωριμότητας τους ουτώς ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστούν σωστά αυτή τη γνώση.
Είμαστε Έλληνες Χριστιανοί. Το σώμα μας είναι κάτι ιερό, είναι ο ναός του Αγίου Πνεύματος, το οποίο οφείλουμε να τιμούμε και να σεβόμαστε. Πρότυπά μας είναι οι Άγιοι της Εκκλησίας και ο Χριστός ο οποίος με την τέλεια θυσία του και την τέλεια αγάπη του μας προσέφερε την προοπτική της Θέωσης. Μιλάτε άραγε καθόλου στα παιδιά μας γι’αυτή την τέλεια αγάπη του Θεού; Ο άνθρωπος εκτός από σώμα έχει και ψυχή. Ασχολείται άραγε κανένας μαζί της; Αναρωτιέμαι σε τι κοινωνίες ανθρώπων προσβλέπετε. Σε κοινωνίες στις οποίες σκοπός της ζωής θα είναι μόνο η κατανάλωση και η ικανοποιήση των ορμών; Σε κοινωνίες χωρίς ηθικούς φραγμούς και αναστολές, σε κοινωνίες που η διαστροφή θα αποτελεί υποτίθεται ανθρώπινο δικαίωμα; Και υποβιβάζετε εκεί τον ρόλο της εκπαίδευσης;
Τωρα παρά ποτέ διαφαίνεται η αδυναμία και η ανεπάρκεια της ανθρώπινης λογικής- επιστήμης. Ο άνθρωπος σας αρέσει δεν σας αρέσει πεθαίνει. Τι νόημα έχε η ζωή χωρίς Χριστό, χωρίς την προοπτική της Ανάστασης; Κι εσείς για ποιο λόγο τόσο επιδεικτικά στερείτε από τα παιδιά μας αυτό το νόημα της ζωής;Καλό φωτισμό!!! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!
Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη ημών των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 1 του Συντάγματος είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή με την εφαρμογή των υπαρχόντων προγραμμάτων, (Φρίξος κτλ) απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των Ελλήνων. Το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που θα διδάσκετε στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά θα είναι ο Φρίξος που διδάσκεται απο το 2015 ή κάποιο άλλο κι αν ναι γιατί χρειάστηκε να δημιουργήσετε τα νέα εργαστήρια; Το πρόγραμμα της Σεξουαλική Αγωγής θα το διδάσκουν οι Νηπιαγωγοί ή άλλοι κλάδοι θα εισέρχονται στις σχολικές δομές; Δεν είναι δυνατόν να καλούμαστε σε δημόσια διαβούλευση ενός νόμου χωρίς να είναι γνωστά όλα τα δεδομένα. Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας δεν είναι ότι παράγει νέους που δεν έχουν σωστή σεξουαλική αγωγή, αλλά ότι παράγει νέους που δεν έχουν την απαραίτητη ηθική προπαρασκευή να δημιουργήσουν υγιείς οικογένειες, με τραγική συνέπεια την δημογραφική συρρίκνωση. Η αυτονόμηση της σεξουαλικής αγωγής από την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια αποτελεί από μόνη της διαστροφή της έννοιας της αγωγής. Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Δεν επιτρέπω την μεταβίβαση του αποκλειστικού δικαιώματός μου στην σεξουαλική αγωγή των παιδιών μου στο Κράτος.
Διαφωνώ με την ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, πολλώ μάλλον από την αθώα ηλικία των νηπίων. Οι σεξουαλικές αναζητήσεις σε αυτές τις ηλικίες είναι ξεκάθαρα θέμα της οικογένειας. Αν θέλετε να εκπαιδεύσετε κάποιον, εκπαιδεύσετε εμάς, τους γονείς – και ας αποφασίσουμε εμείς για τα παιδιά μας τον τρόπο και το χρονικό πλαίσιο που θα λάβουν την γνώση.
Αλλά και πέραν της προσωπικής άποψης, η ίδια η επιστημονική κοινότητα δεν έχει πάρει ξεκάθαρη θέση σε αυτό που προτείνετε. Το μόνο που μπορείς να καταφέρεις όταν όταν μιλάς σε ένα νήπιο για σεξουαλική συμπεριφορά, είναι να του βάλεις περισσότερες -μη διαχείρισιμες- πληροφορίες στο μυαλό του.
Τα ερωτήματα είναι το εξής: Με τη σεξουαλική εκπαίδευση θα δημιουργήσουμε καλύτερους ανθρώπους; Θα κερδίσουν τα νήπια πραγματική γνώση (όχι μόνο τα νήπια, αλλά και παιδιά δημοτικού);
Το γνωρίζετε ότι οι απαντήσεις σε αυτό είναι ένα εκκωφαντικό όχι.
Παρακαλώ, είμαι σίγουρος ότι έχετε πολλά άλλα θέματα που καλειστε να βελτιώσετε στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας…
Καλή φώτιση.
Ως πατέρας με χαροποιεί η προσπάθεια αναβάθμισης της παιδείας στην πατρίδα μου. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στη σημασία της, υπάρχουν άλλοι πιο κατάλληλοι από μένα. Οι αναφερόμενες δεξιότητες που προσπαθεί το Υπουργείο να δοκιμάσει την εφαρμογή τους όπως το ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης άπτεται της πνευματικής καλλιέργειας, καλλιέργεια η οποία κατά τη γνώμη μου έχει ατονήσει πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν είμαι αντίθετος σε αυτήν την καθόλα επαινετή προσπάθεια αλλά επιτρέψτε μου να τονίσω τη κεφαλαιώδη σημασία του εκπαιδευτικού που θα αναλάβει το δύσκολο αυτό λειτούργημα. Είναι απαραίτητο να έχει τη σωστή καλλιέργεια και ισορροπία. Πρώτα από όλα να εντρυφήσει στα παιδιά που έχουν ανωριμότητα σε αυτά τα θέματα, τη σημασία των ορίων. Τα όρια της ατομικής ελευθερίας σταματούν στα όρια της κοινωνικής ελευθερίας. Αν μάθουν τα παιδιά να σεβαστούν και να εφαρμόσουν αυτά τα όρια τότε τα υπόλοιπα γίνονται εύκολα.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο καθώς και παιδαγωγική επάρκεια.
1. Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νήπια; Ας αφήσουμε τα παιδιά να χαρούν την παιδικότητά τους, έχουν καιρό να «διαπαιδαγωγηθούν».
2. Οι διαπαιδαγωγήσεις αυτές, συνεχίζουν διεθνώς να σπέρνουν πρόσκαιρες ηδονικές σχέσεις και θερίζουν δυστυχία, να παράγουν περισσότερα διαζύγια απ΄ ότι ευτυχισμένους γάμους, να αγνοούν τα δικαιώματα του αγέννητου παιδιού.
Ως γονέας δε μπορώ να εμπιστευτώ τόσο λεπτά ζητήματα στους χειρισμούς και τις κρίσεις του τυχαίου «ειδικού». Τα ζητήματα αυτά θέλουν λεπτότητα, σεβασμό και εξατομίκευση (ως προς τον χρόνο και το περιεχόμενο) και όχι γενικευμένη- ισοπεδωτική αντιμετώπιση στα πλαίσια υλοποίησης ενός προγράμματος.
Συμφωνω με το εργαστηριο δεξιοτητων εκτος απο την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση. Δεν μπορει παιδια του δημοτικου και του νηπιαγωγειου που δεν ξερουν την θα πει σεβασμος, αγαπη, θυσια, κατανοηση, επικοινωνια, αλληλοπεριχωριση, συνεργασια να διαχειριστουν τετοιες πληροφοριες. Αυτα ειναι που λειπουν στην κοινωνια μας και οχι τεχνικες πληροφοριες. Επιπλεον ειναι ενας βιασμος της φυσης των παιδιων αφου σωματικα δεν ειναι ετοιμο το σωματακι τους για αυτες τις δραστηριοτητες. Ειναι υποκριτικο απο μια κυβερνηση που προωθει δημοκρατικες αρχες να επιτρεψει τον βιασμο της παιδικης αθωοτητας και προσπαθει να προσαρμωσει πρακτικες των ενηλικων σε αυτες τις ηλικιες. Αφηστε δε που η σεξουαλικη ωριμανση διαφαιρει δραματικα μεταξυ των παιδιων.
Εππλεον η προσεγγιση ειναι μονομερης αφου η θρησκευτικες, κοινωνικες και πολιτισμικες διαφορες των παιδιων και των οικογενειων τους δεν λαμβανονται υπ’οψη.Γιατι η συμβολη των γονεων θεωρηται πλημμελης? Δημιουργοντας μια εντελως μονομερη προσεγγιση σε ενα πολυ λεπτο ζητημα και αγνοωντας μεγαλη μεριδα της πολιπολιτισμικης μας κοινωνιας.
Η σεξουαλικη διαπαιδαγωγιση εχει αποτυχει να εκπληλωσει τον πρωταρχικο της σκοπο συμφωνα με μια meta-αναλυση 29 ερευνων https://jamanetwork.com/journals/jamapediatrics/article-abstract/2764574 στη μεταδοση του HIV, STI και της ανεπιθυμιτης εγκυμοσυνης. Αληθεια οι ερωτικες απογοητευσεις πως σταθμιζονται? Ο χαμενος χρονος της εκπαιδευσης συνεπεια της αδυναμιας διαχειρισης των προκαλουμενων συναισθηματων?
Θεωρω υποτιμιτικη για τους γονεις,το παιδι και τα πιστευω των οικογενειων,
μεροληπτικη με συγκεκριμενη αντζεντα και
αντιδημοκρατικη διαδικασια την εισαγωγη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης
και θεωρω υποχρεωσει της κυβερνησης να αποσυρει το συγκεκριμενο κομματι απο το νομοσχεδειο ή να δωσει στις οικογενειες την δυνατοτητα της κατα βουληση του κηδεμωνα παρακολουθησης τετοιων πρωτοβουλειων και μαλιστα εκτος ωρων διδασκαλιας.
Αυτού του είδους η εκπαίδευση περί δεξιοτήτων ζωής και συγκεκριμένα θεμάτων σεξουαλικής φύσεως δεν είναι απλώς περιττή αλλά και επιβλαβής για αυτές τις ηλικίες. Είναι ξεκάθαρο πως ένα τόσο ευαίσθητο θέμα οφείλει να έχει και την ανάλογη αντιμετώπιση. Για αυτό το λόγο, είναι ρόλος της οικογένειας η όποια σχετική ενημέρωση, ώστε οι γονείς να το διαχειριστούν με την απαραίτητη σύνεση, προκειμένου τα παιδιά να λάβουν τις γνώσεις και τις απαντήσεις που χρειάζονται στο εξελικτικό στάδιο που βρίσκονται τόσο γνωστικά όσο και ψυχο-συναισθηματικά.
Σαν γονιός και σαν εκπαιδευτικός διαφωνώ κάθετα με την ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Άλλο πράγμα είναι η ανατομία και η αγωγή υγείας που έτσι κι αλλιώς περιέχονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και άλλο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που σχετίζεται με ιδεολογίες, θρησκευτικά πιστεύω και αντιλήψεις της οικογένειας. Όπως δίνεται το δικαίωμα στους μη ορθοδόξους να μην παρακολουθούν το μάθημα των θρησκευτικών έτσι απαιτούμε κι εμείς να έχουμε το δικαίωμα να διδάξουμε όπως θέλουμε τα παιδιά μας πάνω σε τέτοια ζητήματα.
Χριστός Ανέστη!
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που προτείνετε για τα παιδιά μας, είναι ένα μάθημα που ΔΕΝ έχει θέση σε καμία βαθμίδα του σχολείου. Τα παιδιά μας έχουμε το αναφαίρετο δικαίωμα σαν γονείς να τα μεγαλώσουμε με τους ηθικούς κανόνες που θα επιλέξουμε εμείς, και όχι με αυτούς που επιθυμεί η εκάστοτε κυβέρνηση ή, ακόμα χειρότερα, αυτοί που όλοι γνωρίζουμε πως υποκινούν αυτές τις ενέργειες. Η κίνησή σας είναι αντισυνταγματική και άκρως προσβλητική για την οικογένεια, αλλά και για το κάθε άτομο ξεχωριστά. Ανακαλέστε άμεσα, γιατί διαφορετικά θα βρεθείτε αντιμέτωποι με το σύνολο της κοινωνίας.
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Αυτό είναι θέμα της οικογένειας! Δεν θέλω να μιλήσει στο παιδί μου κάποιος άλλος! Δεν έχει καμία δουλειά οποιοσδήποτε να μιλήσει και να «δείξει» στο παιδί μου πώς θα ανακαλύψει το σώμα του και την σεξουαλικότητα του. Ο κάθε γονιός ξέρει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και η καλύτερη μέθοδος για το κάθε παιδί του! Είναι ευαίσθητα θέματα που δεν έχετε καμία δουλειά να ανακατευτειτε! Αφήστε τα παιδιά μας ήσυχα!
Χριστός Ανέστη! Ως εκπαιδευτικός, ως πολύτεκνος γονιός μα κυρίως ως Χριστιανός Ορθόδοξος, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την κίνηση για ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο καθώς και στις υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης. Το συγκεκριμένο θέμα αφορά αποκλειστικά το θεσμό της οικογένειας και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να «ενημερώσει» τα παιδιά μας για οτιδήποτε άλλο πάνω σε αυτό. Έτσι, λοιπόν, ΔΗΛΩΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στην ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να «ενημερώσει» το παιδί μου στα θέματα αυτά και επιφυλάσσομαι να κινηθώ νομικά σε περίπτωση τέτοιας νομοθετικής ρύθμισης.
Διαφωνώ με την ένταξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την ηλικία του νηπιαγωγείου. Αυτό το ρόλο τον έχουν αποκλειστικά και μόνο οι γονείς οι οποίοι γνωρίζουν τον τρόπο και τον χρόνο για να ενημερώσουν τα παιδιά τους σχετικά με αυτά τα θέματα.
Απαράδεκτο, αντιορθόδοξο, αντίχριστο. Το μόνο που θα καταφέρει είναι να συγχύσει τα παιδιά. Δεν είναι δυνατόν σε μια τόσο τρυφερή ηλικία να γίνεται σεξουαλική «διαπαιδαγώγιση». Το σώμα του ανθρώπου είναι ναός του Θεού. Ο Χριστός είπε: «Εάν δε γίνετε σαν τα παιδιά δε θα μπείτε στη Βασιλεία των Ουρανών». Γιατί τα παιδιά να χάσουν την αγνότητα της ηλικίας τους και να καταντήσουν απλά σώματα, συνθλίβοντας τη προσωπικότητά τους και παραγκωνίζοντας τις ανάγκες της ψυχής;
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής αγωγής στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στο νηπιαγωγείο. Το συγκεκριμένο θέμα αφορά τους γονείς, οι οποίοι οφείλουν να ενημερώσουν σωστά τα παιδιά τους. Το προτεινόμενο βιβλίο προτρέπει τους μαθητές σε πειραματισμό και με τα δύο φύλα, σε σύναψη πολλών ερωτικών σχέσεων για την απόκτηση εμπειριών και στην αντιμετώπιση της ομοφυλοφιλίας ως κάτι απολύτως φυσιολογικό. Πουθενά δεν προβάλλεται η παραδοσιακή οικογένεια, η οποία αποτελεί και τον ΜΟΝΟ τύπο οικογένειας ( πατέρας, μητέρα, παιδιά) και μάλιστα ο ρόλος του πατέρα υποβαθμίζεται σε πολλές περιπτώσεις μέσα στο βιβλίο.. Προβάλλονται οι διάφοροι, μοντέρνοι τύποι οικογένειας ως συνηθισμένοι με μοναδικό συνεκτικό δεσμό της οικογένειας την αγάπη. Ναι η αγάπη ενώνει τους ανθρώπους, αλλά δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για την οικογένεια. Ο μπαμπάς και η μαμά δημιουργούν οικογένεια και όχι δυο μπαμπάδες ή δυο μαμάδες. Η παραδοσιακή ελληνική ορθόδοξη οικογένεια πρέπει να έχει εξέχοντα ρόλο σε όλα τα φάσμα τα της ελληνικής εκπαίδευσης. Συνεπώς το προτεινόμενο βιβλίο αφού δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθεσεις δε μας χρειάζεται! Είμαστε ικανοί να μορφώσουμε τα παιδιά μας όπως θελουμε μαθαίνοντάς τους αξίες όπως η εγκράτεια, η σεμνότητα, η μονογαμία κ.α. Δεν είναι ανάγκη τα παιδιά από την τρυφερή ηλικία των 4-5 ετών να γνωρίζουν τι είναι η αυτοϊκανοποίηση, τα ομόφυλα ζευγάρια και η διαφορετικότητα. Όταν θα προταθεί βιβλίο που θα προβάλλει τα παραπάνω μόνο και μόνο τότε θα συναινέσουμε.
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΆΘΕΤΑ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό.Είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ ..
Ο κόσμος που έρχονται τα παιδιά μας να μεγαλώσουν μέσα σε αυτόν έχει γίνει ανώμαλος και επικίνδυνος.Το άσπρο γίνεται μαύρο και το μαύρο άσπρο.Το καλό γίνεται κακό και το κακό καλό,το τίμιο γίνεται άτιμο και το άτιμο τίμιο,όλες οι ηθικές αξίες είναι οπισθοδρομικές και οι μοντερνισμοί οι ανωμαλίες οι ακολασίες οι ομοφυλοφυλίες και όλα τα έκτρωπα και τα αναίσχυντα προσπαθούν να περαστούν για φυσιολογικά και καλά.Το σχολείο μέχρι τώρα θεωρούνταν χώρος ιερός όπου θα μάθουν τα παιδιά μας γνώσεις που θα τους χρειαστούν για όλη τους τη ζωή, δυστυχώς τώρα και αυτό έχει γίνει επικίνδυνο.Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που θέλουν να εντάξουν από το νήπιο κιόλας είναι ανήθικη ανώμαλη και εντελώς διαταραγμένη και μόνο όποιος θέλει την καταστροφή των παιδικών ψυχών θα έκανε κάτι τέτοιο. Στην Ελλάδα υπάρχουν ακόμα πραγματικοί Έλληνες και χριστιανοί ορθόδοξοι που δεν θα επέτρεπαν με τίποτα αυτά τα αίσχη για τα παιδιά τους.Ο κάθε γονιός και μόνο αυτός έχει το δικαίωμα να μιλήσει για τέτοια θέματα στο παιδί του.Το σχολείο να κάτσει να μάθει στα παιδιά γράμματα και να μην ασχολείται με πράγματα που δεν το αφορούν.Αίσχος αίσχος και μόνο που συζητήθηκε κάτι τέτοιο από την υπουργό παιδείας.Αισχος αίσχος αίσχος.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟΥ, ΕΙΤΕ ΝΗΠΙΑΚΗΣ ΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΕΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ , Ε Υ Χ Ο Μ Α Ι ΤΟ ΙΕΠ ( ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΘΑΡΡΑΛΕΕΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΓΟΝΕΙΚΟ ΡΟΛΟ, ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ)ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ Α Π Ο Σ Υ Ρ Ε Ι ΤΗΝ ΕΣΤΩ ΠΥΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ», ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΨΥΧΙΣΜΟ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΠΟΡΟΦΗΘΟΥΝ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΘΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΑΝΘΟΥ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
Χριστός Ανέστη!
Ως μητέρα και εκπαιδευτικός θεωρώ απαράδεκτη την ένταξη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιαδήποτε βαθμίδα γενικής ή ιδιωτικής εκπαίδευσης και διαφωνώ απόλυτα με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.
ΔΙΑΦΩΝΩ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο δημοτικό και πολύ περισσότερο στο νηπιαγωγείο!!
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να χαθεί η παιδική αθωότητα και αγνότητα σε τόσο μικρή ηλικία! Σίγουρα είναι σημαντικό να προστατευτούν τα παιδιά μας από τυχόν περιπτώσεις παιδοφιλίας. Μια τέτοιου είδους ενημέρωαη όμως γίνεται ήδη από προγράμματα όπως » το μυστικό της Νίκης». Επισης τα παιδιά μαθαίνουν για τα θέματα του αναπαραγωγικού συστήματος στο μάθημα της βιολογίας της α γυμνασίου, αλλά και της α λυκείου. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να αρχίσουν να ενημερώνονται για σεξουαλικά θέματα στο νηπιαγωγείο!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή του «μαθήματος» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης και πολύ περισσότερο στο Νηπιαγωγείο. Η εν λόγω διαπαιδαγώγηση εμπίπτει αποκλειστικά στο πεδίο αρμοδιοτήτων και καθηκόντων των γονέων του κάθε παιδιού!
Χριστός Ανέστη!
Ως μητέρα και εκπαιδευτικός διαφωνώ απόλυτα με την ένταξη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιαδήποτε βαθμίδα γενικής η ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Διαφωνώ με την ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο. Η τρυφερή αυτή παιδική ηλικία ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνει αγνή και αθώα. Επίσης στην ενότητα με τίτλο «διαφορετικότητα» θα ήθελα να δω μια προσέγγιση για την διαφορετικότητα που παρουσιάζουν οι μαθητες/τριες στην κατανόηση και εμπέδωση των διδαχθέντων και πως αυτή θα καταφέρει ο/η εκπαιδευτικός να την αμβλύνει. Προς Θεού, ΟΧΙ πάλι για γονέα 1, γονέα 2 και σύμφωνα συμβίωσης!!!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο. Είναι καλύτερο να μην ωθουμε τα παιδιά αυτής της πρώιμης ηλικίας σε καταστάσεις που λόγω της δικαιολογημενης περιέργειάς τους θα εχουν σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες. Είναι άκαιρη η ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα στο χώρο του σχολείου . Υπάρχουν βιωματικές εμπειρίες παιδιών και οικογενειών που υπέστησαν τραύματα από αυτή την εκπαίδευση. Παρακαλώ να αποσυρθεί άμεσα.
Έχοντας προσωπική εμπειρία από το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής το οποίο παρακολούθησα στο Δημόσιο Γυμνάσιο που φοιτούσα, διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή του συγκεκριμένου μαθήματος σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό. Οι ώριμοι μαθητές του Λυκείου πρέπει να ενημερώνονται από άτομα της οικογένειάς τους ή από άτομα που εμπιστεύεται η οικογένεια τους. Ως δασκάλα και μητέρα, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μάθημα θα βλάψει παρά θα ωφελήσει τα παιδιά. Ζητώ από το Υπουργείο να πάρει σοβαρά υπόψη τη διαφωνία μας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε απόφαση.
Εκφράζω τη διαφωνία μου σχετικά με την ένταξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ήδη από την ηλικία του νηπιαγωγείου. Ο χειρισμός της σεξουαλικής έκφρασης του παιδιού και η πληροφόρησή του σχετικά είναι θέμα καθαρά της οικογένειας ανάλογα με την ωριμότητά του και σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι κάτι για το οποίο ευθύνεται η οικογένεια .Ειμαι πολύτεκνη μητέρα και πιστεύω οτι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν είναι μάθημα νηπιαγωγειου . Δεν συμφωνώ με την αλλιωση του όρου πατέρας ,μάνα και αντικατάσταση τους απο το γονιός ένα και δύο .
Ποιες δεξιότητες προωθούν οι υπουργοί υφυπουργοί κ όσοι εμπλεκόμενοι, μήπως αυτές που αναπτύσσουν τα παιδιά μελετώντας την αρχαία ελληνική γραμματεία που όλη η υφήλιος ασπάζεται κ διδάσκεται ενώ η ελληνική πολιτεία έχει ξεριζωσει από το ελληνικό σχολείο; Μήπως προωθεί το υπ. Παι.τη διδαχη της πλούσιας ελληνικής γλώσσας κ παράδοσης που όχι μόνο αναπτύσσουν δεξιότητες με τους χορούς, τα τραγούδια, τν τέχνη των μουσικών οργάνων, αλλά κ ολοκληρώνουν τν άνθρωπο γιατί καλλιεργούν τν ψυχή. Κατάπτυστη η ιδέα εισαγωγής τς σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Το υπουργείο κωφευει στις δηλώσεις εκπαιδευτικών κ νομικών που αποδεικνύουν τεκμηριωμένα τν κίνδυνο μιας τέτοιας αγωγής σε παιδιά τρυφερης κ ευαίσθητης ηλικίας. Όσο για την ξένη γλώσσα, 6 χρόνια στο δημοτικό κ άλλα τόσα στο γυμνάσιο είναι αρκετά ώστε τα παιδιά να γνωρίζουν απτεστα κ με ανώτερα πτυχία τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται. Όμως όπως είναι γνωστό τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών οργιάζουν, όπως και όλων των άλλων μαθημάτων καθώς οι ειδικότητες ποτέ δεν έλλειψαν αλλά και ποτέ κανείς δεν ελέγχεται για το έργο του, από τα αποτελέσματα που αυτό έχει. Αλήθεια πώς γίνεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών; κ με ποια κριτήρια καθένας που γνωρίζει μια ξένη γλωσσα χωρίς να έχει καμία σχέση με το εκπαιδευτικό έργο τοποθετείτε να διδάξει; αν η ελληνική πολιτεία ενδιαφέρεται για την παιδεία στην Ελλάδα ας τν αναθέσει σε υπεύθυνους κ ενσυνειδητους ανθρώπους κ κυρίως σε Ελληνες.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Μάλλον όσοι προτείνετε τέτοιες ιδέες ΔΕΝ το πιστεύετε, αλλά εμείς που το πιστεύουμε δεν μπορούμε να το αποσιωπήσουμε και αν το κάνουμε τότε και οι λίθοι κεκράξονται… Διαφωνούμε κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Είναι θέμα που αφορά την οικογένεια του κάθε παιδιού.
ΔΙΑΦΩΝΩ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ.
Οι γονείς είναι οι κατεξοχήν αρμόδιοι και κατάλληλοι να διδάξουν το παιδί τους σεξουαλική αγωγή σύμφωνα και με τις οικογενειακές τους αξίες αλλά και την ψυχική, πνευματική και σωματική ωριμότητα των παιδιών τους που γνωρίζουν εκείνοι καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.
Αν θέλετε να συμβάλλετε στη σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όπως και την πρόληψη σεξουαλικής κακοποίησης, θα μπορούσατε να κάνετε προγράμματα (ακόμα και διαδικτυακά)για γονείς παρέχοντας ανάλογο υλικό.Οι γονείς αν συμφωνούν θα μπορούν να βλέπουν το υλικό αυτό μαζί με τα παιδιά τους.
Επιστημονικές μελέτες-ανασκοπήσεις κλείνουν όλο και περισσότερο στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τους ίδιους τους γονείς τους, λαμβάνοντας αν χρειάζεται την απαιτούμενη βοήθεια από ειδικούς.[Professor Anna Van Wersch κ.α., September 2008, Health Education Journal 67(3):182-195, A review of parental involvement in sex education]
Λαλιώτη Κωνσταντίνα
Ιατρός Βιοπαθολόγος-Δημόσιας υγείας
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό
Διαφωνώ απόλυτα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας από τόσο μικρή ηλικία και χωρίς να είναι απαραίτητη η συγκατάθεση του γονέα ο οποίος έχει την αποκλειστική ευθύνη για την ψυχοσωματική τους ανάπτυξη .
Ένα τόσο καίριο θέμα που άπτεται και του συστήματος αξιών της κάθε οικογένειας δεν μπορεί να το αναλάβει η πολιτεία χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των γονέων διότι έτσι θίγονται συνταγματικά δικαιώματα και ελευθερίες της οικογένειας και του ατόμου.
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και σε οποιαδήποτε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης. Απαράδεκτο το συγκεκριμένο εγχείρημα που τόσο απροκάλυπτα οδηγεί στη διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των παιδιων μας.
Διαφωνώ πλήρως σχετικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο, δημοτικό και γυμνάσιο. Αν θέλει το κράτος να βοηθήσει προς αυτή την πλευρά, όχι να το θέσει υποχρεωτικά, αλλά να πάρει την έγγραφη συγκατάθεση του κηδεμόνα που το επιθυμεί. Γενικά όμως μπορεί και να ορίσει, σχολές γονέων θα λέγονται, σεμινάρια ή επιμορφώσεις θα λέγονται, μόνο στους γονείς ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΓΚΡΙΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ. Δε θα βγάλουμε τα μάτια των παιδιών μας.
Ως εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο καθώς, σύμφωνα με σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες και μελέτες, αυτό δεν ενδείκνυται για παιδιά σε αυτή την τόσο ευαίσθητη ηλικία.