1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ με την επιβολή της «Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο Νηπιαγωγείο και στην Πρωτοβάθμια γενικότερα.
Δεν έχει κανένα δικαίωμα το κράτος μέσω του σχολείου να «διδάξει» στα παιδιά μας σεξουαλική αγωγή. Αυτό είναι ένα πολύ λεπτό κι ευαίσθητο θέμα και μόνο ο κάθε γονέας γνωρίζει πώς και πότε θα εξηγήσει στο παιδί του γιαυτό το θέμα. Εξάλλου δεν βλέπετε στο εξωτερικό; πόσο μεγάλη αποτυχία έχει γνωρίσει αυτό το αντιπαιδαγωγικό μέτρο; Μια ζωή αυτό το ελληνικό κράτος σέρνεται πίσω από το άρμα της αρρωστημένης ηθικά Ευρώπης! Άκριτος και άκρατος μιμητισμός! Δεν μπορείτε επιτέλους να ανοίξετε τα μάτια σας και να δείτε αυτό τον θησαυρό της ελληνορθόδοξης παράδοσή μας;; ή μήπως δεν θέλετε; αν δεν θέλετε, ούτε κι εμείς θέλουμε να δεχτούμε οτιδήποτε είναι ξένο από την παράδοσή μας και οδηγεί
«Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.»
μη δηλητηριάζετε την αθωότητα των παιδιών!!!
ΩΣ ΓΟΝΕΑΣ, ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
Θεωρω απαραδεκτο το εγχειρημα του υπουργείου.
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας.
Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.
Στο άρθρο 01 γίνεται λόγος για καλλιέργεια «ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης», εντελώς αφηρημένα. Τι θα πει «ήπιες δεξιότητες»; Τι θα πει «δεξιότητες ζωής»; Οι όροι είναι ασαφείς και αφήνουν περιθώριο για πολλαπλές ερμηνείες, καθιστώντας το άρθρο ανούσιο και απαράδεκτο, τη δε διαβούλευσή του άκρως υποκριτική.
Εάν όντως περιλαμβάνεται η σεξουαλική «διαπαιδαγώγιση» στην παραπάνω θεματολογία, και μόνο το γεγονός ότι υποκρύπτεται, αντί να αναφέρεται ρητά, αποδεικνύει δόλο του νομοθέτη, με αποκλειστικό σκοπό τη νάρκωση και τον εφησυχασμό των ίδιων των ψηφοφόρων του.
Κύριοι βουλευτές, επιτέλους, εναρμονιστείτε με τις προεκλογικές υποσχέσεις με τις οποίες δεσμευτήκατε στους πολίτες που τάσσονται αντίθετα σε κάθε προσπάθεια αποδόμηση των συνεκτικών αξιών του πολύπαθου αυτού του έθνους. Σεβαστείτε την Πίστη, την Πατρίδα, την Οικογένεια και ασκήστε το λειτούργημά σας σε συμφωνία με το Σύνταγμα.
Χριστός Ανέστη.
Έχετε λύσει όλα τα προβλήματα και σας έμεινε μονο τώρα η καταστροφή των παιδικών ψυχών.
Αισχος
Ντροπή.
Έρχεται η Νέμεσις για την Αλαζονίας σας.
Εκφράζω τη διαφωνία μου σχετικά με το να χειριστεί το σχολείο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των
και μάλιστα χωρίς τη συγκατάθεση των γονέων!!! Τα παιδιά μέχρι την ενηλικίωση τους είναι προστατευόμενα μέλη της οικογένειας. Η οικογένεια πρέπει να είναι η μόνη υπεύθυνη για τόσο ευαίσθητα θέματα που άπτονται της ολοκλήρωσης της προσωπικότητας του κάθε ανθρώπου. Σεξουαλική αγωγή απο το νηπιαγωγείο;;;;; Πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσει ή να κλάψει κανείς! Μόνο οργή και απογοήτευση αισθάνομαι καθώς πολλοί οικογενειάρχες με ήθος και χριστιανική πίστη ψήφισαν την εν λόγω κυβέρνηση για να έχουμε αυτά τα αποτελέσματα!!! Διαφωνώ κάθετα και εκφράζω την απόλυτη απογοήτευση και ανησυχία μου!!!
Χριστός Ανέστη. Διαφωνώ με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης καθώς αυτή η ηλικία είναι ότι πιο καθαρό έμεινε στην σαρκική κοινωνία μας και δεν πρέπει να τη βρομίσουμε. Όσοι το προωθείται μήπως μεγαλώνοντας δεν ωριμασατε φυσικώς σεξουαλικά; Αν όχι τότε μη χαλάτε και τις επόμενες γενιές με τις μειονεξιες σας. Ο Θεός τα έβαλε φυσικά μέσα μας να αναπτύσσονται στον κατάλληλο καιρό. Και εκτός αυτών και ιατρικώς δεν υπάρχουν σοβαρές απόψεις που να ανησυχούν για αυτήν την εκπαίδευση σε αυτήν την ηλικία. Συνέλθετε και ζωντανέψετε την Ελλάδα μας με ήθος.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αν εφαρμοστεί, δεν θα στείλω τα παιδιά μου στο σχολείο.
Διαφωνώ απόλυτα.
Διαφωνω με την επιβολη της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης
Οι αρχές της σεξουαλικής αγωγής υγείας δεν βασίζονται στις φυσικές επιστήμες. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι υποκινούμενη από ένα συγκεκριμένο όραμα για το πώς η κοινωνία πρέπει να αλλάξει, και εξαιτίας αυτού του γεγονότος, τα προγράμματα σπουδών σεξουαλικής αγωγής παραλείπουν κρίσιμες βιολογικές αλήθειες και εγκρίνουν συμπεριφορές υψηλού κινδύνου. Η προτεραιότητα για την SIECUS, την Planned Parenthood και την Advocates for Youth δεν είναι η υγεία και η ευημερία των νέων. Αυτές οι ομοσπονδιακά χρηματοδοτούμενες οργανώσεις πολεμούν την «καταπίεση» και την «μη ανεκτικότητα», όχι τον έρπητα ή τη σύφιλη. Αλλά όταν βασιλεύει η σεξουαλική ελευθερία, η σεξουαλική υγεία υποφέρει. Τα παιδιά μας διδάσκονται ότι μπορούν να παίξουν με τη φωτιά, και είμαστε υποχρεωμένοι να τα ενημερώσουμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και να τα διδάξουμε βιολογικές αλήθειες, ακόμα και όταν δεν είναι πολιτικά ορθές. (Miriam Grossman Ψυχίατρος, «Διδάσκεις το παιδί μου, τι;) http://www.offtherecord.net.gr/2017/05/17/%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%AF-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B3/)
Χριστος Ανεστη.Δεν επιτρεπω σε οποιονδηποτε να διδασκει τετοια ευαισθητα θεματα στα παιδια μου αλλα και στα παιδια ολων των ορθοδοξων γονεων.επι του θεματος μονο οι γονεις ειναι οι αρμοδιοι και οι ειδικοι που εμπιστευονται οι ιδιοι οι γονεις.Στωμεν Καλως,στωμεν μετα φοβου.
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αν εφαρμοστεί, απλώς δεν θα στείλω τα παιδιά μου στο σχολείο, όπως έκανα και στη θεματική εβδομάδα.
Διαφωνώ! Η σεξουαλική αγωγή είναι ευθύνη της οικογένειας. Είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για την ψυχική υγεία του παιδιού. Δεν μπορεί κανείς να την αφήσει σε ανθρώπους που δεν τους έχουν επιλέξει οι ίδιοι οι γονείς.
«Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.»
Παρακαλούμε να το αποσύρεται!
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγωγηση στο νηπιο.Προτιμώ να την αναλαβω σα γονιός μεμονωμένα στο παιδι μου με τη συμβουλή του ειδικού που μπορω εγω να επισκεφτώ και επιλεξω οταν κρινω ωριμο το δικό μου παιδί κι ο καθε γονιός το δικό του.
Παρακαλώ να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο. Είναι απαράδεκτο να επηρεάζουμε αγνές ψυχές και να τις βομβαρδίζουμε με πληροφορίες που τους είναι αχρειαστες σε αυτή την ηλικία. Εδώ γιατί δεν συμβουλεύατε την γνώμη των ειδικών παιδοψυχολόγων αλλά πράττετε από μόνοι σας.
Διαφωνώ με την εισαγωγή του «μαθήματος», όχι μόνο στο νηπιαγωγείο, αλλά και σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης. Τα παιδιά χρειάζεται να διδαχθούν μεταξύ άλλων την εγκράτεια και την αγνότητα από τα οποία δεν μετράς ψυχολογικά προβλήματα και ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες. Διαφωνώ επίσης διότι αυτό το μάθημα καταστρέφει την παιδικότητα και προκαλεί σύγχυση στην ψυχολογία του παιδιού εισάγοντας σε αυτό ερωτήματα τα οποία ουδέποτε του δημιουργήθηκαν και των οποίων ερωτημάτων τις απαντήσεις δεν μπορεί να διαχειριστεί.ΔΙΑΦΩΝΩ! ΔΙΑΦΩΝΩ! ΔΙΑΦΩΝΩ!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Ως νηπιαγωγός και μητέρα διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης στο σχολείο και ακόμη στο νηπιαγωγείο αν σκεφτούμε καλά θα δούμε ότι το μοντέλο αυτό στις βόρειες χώρες έχει στην ουσία αποτύχει.Ας σταματήσουμε το σύνδρομο της ψωροκώσταινας κι ας δονήσουμε παιδεία ελληνικη.Αφηνουμε τον θησαυρό του πατέρα μας σαν τον άσωτο υιό και πάμε να χορτάσουμε με τα ξύλο κερατά της εσπερίας ενός αποτυχημένου νέο διαφωτισμού.Βεβαια εξαρτάται ποιος είναι ο στόχος.Ο στόχος είναι καλλιεργημένοι ελεύθεροι άνδρες και γυναίκες με κρίση ´η αδύναμα ανθρωπάκια από τον πανσεξουαλισμο και την διαστροφή;Σας ευχαριστω
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής αγωγής ως θεματική στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό. Τα παιδιά δεν χρειάζονται τέτοιες γνώσεις σε αυτή την ηλικία. Σε μεγαλύτερες τάξεις,δηλαδή γυμνάσιο και λύκειο,τα παιδιά ήδη διδάσκονται στο μάθημα της βιολογίας τις βασικές γνώσεις και τους τρόπους προφύλαξης,επομένως θεωρώ ότι δεν πρέπει να δοθεί παραπάνω έμφαση. Για περαιτέρω συζήτηση πανω στο θέμα είναι υπεύθυνοι οι γονείς.
1. Αφού τα παιδιά μας φοιτούν σε δημόσια σχολεία με αξιοπρεπείς υποδομές, που έχουν εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλο το προσωπικό (νοσηλευτές, ψυχολόγοι, λοιπό βοηθητικό) στο σχολείο τους από την αρχή της χρονιάς…
2. Αφού τα παιδιά μας διακρίνονται για τη διάθεση να συνεργάζονται μεταξύ τους κατά τη διάρκεια κάθε σχολικής ημέρας, χωρίς να χρειάζονται τις υποδείξεις και πολύ περισσότερο τις παρεμβάσεις των εκπαιδευτικών για επίλυση των αντιπαραθέσεων τους…
3. Αφού τα παιδιά μας έχουν συνειδητοποιήσει και εφαρμόζουν στρατηγικές αυτορύθμισης στις δύσκολες στιγμές που προκύπτουν χωρίς δική τους υπαιτιότητα…
4. Αφού τα παιδιά μας αξιοποιούν όλα τα μέσα που τους παρέχονται για την εκπαίδευσή τους…
5. Αφού τα παιδιά μας ενδιαφέρονται για τη διαδικασία της εκπαίδευσής τους και έχουν συνειδητοποιήσει έναν από τους πρωταρχικούς λόγους για τους οποίους έρχονται στο σχολείο (να μάθουν, είναι μαθητές και μαθήτριες)…
6. Αφού τα παιδιά μας έχουν εμπεδώσει βαθιά τις έννοιες του σεβασμού, του αλληλοσεβασμού, της πειθαρχίας, της αυτοπειθαρχίας, της συνεργασίας, της συγχωρητικότητας και η συμπεριφορά τους αποτελεί απόδειξη και στάση ζωής…
7. Αφού τα παιδιά μας μέσα στη σχολική ημέρα δε βομβαρδίζονται μόνο από στείρες γνώσεις, αλλά έχουν αναλυτικά προγράμματα που προάγουν τον πολιτισμό, την επικοινωνία, την ψυχική και σωματική υγεία και ενισχύουν την αλληλεπίδραση, τη συνεργασία, την κριτική θεώρηση και την υγιή συλλογικότητα…
8. Αφού βέβαια δεν αντιμετωπίζουν τουλάχιστον εδώ και μία δεκαετία το φάσμα της απαξίωσης των οικογενειών τους, μέσα από τη συνεχή φτωχοποίηση, την ανεργία, την ανημποριά, την κατάντια, την κοροϊδία με τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές για δήθεν στήριξη όσων δε μπορούν…
9. Αφού ζουν σε μία χώρα που δε χρειάζεται να ανησυχούν για τίποτα, γιατί αυτή χώρα κατοικείται από ολοένα νεότερους και περισσότερους ντόπιους και οι γείτονες χώρες δεν επιβουλεύονται την ασφάλειά της…
10. Αφού λύσαμε λοιπόν όλα τα παραπάνω… ε, ναι! ήρθε η ώρα να ξεσαλώσουμε… (και πάλι!)
Γιατί περί ξεσαλώματος πρόκειται και όχι περί αγωγής, η εν λόγω προσπάθεια…
Γιατί ο στόχος δεν είναι να βοηθηθούν τα παιδιά, να ξεκαθαρίσουν ένα- δυο πράγματα, να σταθούν στα πόδια τους, να μη χειραγωγούν και να μη χειραγωγούνται… αλλά να εκπαιδευτούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ακολουθήσουν τα κελεύσματα των καιρών… και ξέρεις κάτι… μην ανησυχείς… «αλλάζουν και οι καιροί και οι νόμοι» προς το χειρότερο… γιατί να μην τα διαπαιδαγωγήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση -κατρακύλα… δεν είναι χρέος μας;
Ύψιστο το καθήκον της πολιτείας μας… ας επιλέξει επιτέλους να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και στο πλευρό των ανθρώπων… ουσιαστικά, θεσμικά, ανθρώπινα αντιμετωπίζοντας κάποιες έστω από τις παραπάνω πραγματικές τους ανάγκες!
Μπορεί;;;
ΧΑΙΡΕΤΑΙ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. ΘΕΟΡΩ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΚΑΙΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣ TO OΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ..
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΕΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΚΑΤΑΛΗΛΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ. ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΜΗΤΕΡΑ. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ. ΠΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ. ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ.
Παρακαλώ να μην ισχύσει αυτό είναι απαράδεκτες τέτοιες πρακτικές! Αμμεση αποσυρση τώρα!
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των παιδιών μας στα σχολεία… Κάτι τέτοιο είναι ανάρμοστο σε τόσο μικρές ηλικίες και αποτελεί ευθύνη των γονέων…. Λύστε άλλα φλέγοντα ζητήματα και παψτε να ασχολείστε με τις ψυχές των παιδιών μας. Ακούστε μια φορά και τη φωνή των πολιτών εσείς οι ξύπνιοι!
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων, σε γενικό βαθμό, αποτελούν μια θετική παρέμβαση, η οποία μπορεί να αναβαθμίσει σημαντικά τα ελληνικά σχολεία και να προσφέρει χρήσιμη γνώση στους μαθητές για την καθημερινή τους ζωή, πέραν των εγκυκλοπαιδικών γνώσεων που τους προσφέρεται για ακαδημαϊκούς σκοπούς.
Οι δεξιότητες αυτές πρέπει να μεταδοθούν στο πλαίσιο των μαθημάτων στα οποία εφάπτονται, όσο αυτό είναι δυνατό· παραδείγματος χάριν οι δεξιότητες σχετικές με το περιβάλλον να συνδέονται με τη Μελέτη Περιβάλλοντος και τη Γεωγραφία σε αργότερες τάξεις. Το κρίσιμο με τις δεξιότητες αυτές είναι ο τρόπος μετάδοσής τους: δεν πρέπει να διδάσκονται όπως τα κανονικά μαθήματα. Με άλλα λόγια, δεν πρέπει ο καθηγητής να κάνει παράδοση της γνώσης στους μαθητές. Αντιθέτως, αυτή πρέπει να εκμαιεύεται από τους μαθητές, ώστε να την έχουν παράξει οι ίδιοι και να την κάνουν κτήμα τους· παραδείγματος χάριν, για τη διατροφή δεν αρκεί να ακούσουν οι μαθητές ότι τα φρούτα και λαχανικά κάνουν καλό ώστε να καταναλώνουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά, αλλά πρέπει να οδηγηθούν, μέσω δεδομένων πληροφοριών, όπως τα οφέλη που προσφέρουν οι τροφές αυτές, στο συμπέρασμα ότι πρέπει να καταναλώνουν αυτές τις τροφές. Άλλωστε, το ενδεχόμενο αντίδρασης σε γνώση που έχουν παράξει μόνα τους είναι μειωμένο. Καθώς οι επί μέρους θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων προκύπτουν από εισήγηση του ΙΕΠ, σημασία έχει και το περιεχόμενο τους να ορίζεται από το ΙΕΠ και όχι από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Προσοχή πρέπει να υπάρξει και στην ηλικία των μαθητών όταν τους μεταδίδεται η εκάστοτε δεξιοτητα. Π.χ. σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιχειρηματικότητα κ.ά. πρέπει να αποτελέσουν θεματικές στο Γυμνάσιο, και όχι νωριτερα. Σε πιο λεπτομερές επίπεδο:
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι τέτοια ώστε να προωθεί και να προστατεύει τα κοινωνικά δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και να τους προσφέρει ίση και δίκαιη εκπροσώπηση, καθώς και να δείχνει σεβασμό για τα αναπαραγωγικά και ατομικά δικαιώματα των γυναικών· εξού δεν πρέπει να δαιμονοποιεί την άμβλωση αλλά να αναγνωρίζει τα κοινωνικοοικονομικά αίτια που συνήθως οδηγούν σε αυτήν και να προωθεί την πρόληψη και τη γενικότερη υγιή σεξουαλική ζωή.
Για την πρόληψη των εξαρτήσεων, είναι πολύ σημαντικό να μην στιγματιστούν οι εξαρτημένοι είτε από ναρκωτικές ουσίες είτε από οποιονδήποτε άλλο εξαρτησιογόνο παράγοντα, ενώ δεν πρέπει να παρουσιαστεί εσφαλμένα η σοβαρότητα της κάθε εξάρτησης σε σχέση με τις υπόλοιπες· παραδείγματος χάριν, της κάνναβης σε σχέση με άλλες ναρκωτικές ουσίες, παράνομες και μη.
Ομοίως δεν πρέπει να υπάρξει στιγματισμός της ψυχικής ασθένειας, αλλά πρέπει να υπάρξει ένα γενικότερο περιβάλλον προώθησης της ψυχικής υγείας, σε συνδυασμό με την παρουσία ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες.
Σχετικά με το περιβάλλον πρέπει να αποφευχθεί η οποιαδήποτε εμπορευματοποίηση των περιβαλλοντικών ζητημάτων και το ενδιαφέρον που θα αναπτυχθεί για το περιβάλλον να οφείλεται σε αμιγώς οικολογικούς λόγους, χωρίς να προωθεί νέους τρόπους εκμετάλλευσης της γης, οι οποίοι απλώς θα τυγχάνουν «πράσινοι». Επιπλέον, πρέπει να παρουσιάζεται δίκαια και το μερίδιο ευθύνης που φέρουν αλλά μέλη της κοινωνίας, όπως οι πολυεθνικές εταιρείες, στη ρύπανση του πλανήτη.
Ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα, αυτά πρέπει να παρουσιαστούν στο πλαίσιο των διεθνών συνθηκών, και μάλιστα πρέπει να γίνει ξεκάθαρη αναφορά στα δικαιώματα των γυναικών, στα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, στα δικαιώματα των προσφύγων και μεταναστών, στα δικαιώματα των μειονοτικών πληθυσμών και στην Ελλάδα (αναγνωρισμένων και μη) και στο εξωτερικό, αλλά και στα δικαιώματα των πολιτών απέναντι στην κρατική αυθαιρεσία (καθώς η Διεθνής Αμνηστία έχει ανάψει «κόκκινο» το τελευταίο διάστημα με την αστυνομική βία και αυθαιρεσία).
Ο εθελοντισμός πρέπει μεν να παρουσιαστεί ως μία αγαθή πράξη του ανθρώπου προς βοήθεια των συνανθρώπων του, αλλά δεν πρέπει να παρουσιαστεί ως ένα αγαθό «ξέπλυμα» ενός κράτους, το οποίο αποτυγχάνει στην εκπλήρωση των υποχρεώσεών του· δεν πρέπει να καλλιεργηθεί ένα κλίμα όπου η κοινωνία βασίζεται στον εθελοντισμό αντί της γενικής κοινωνικής ευθύνης. Άλλωστε, πετυχημένη κοινωνία είναι αυτή που δεν χρειάζεται τον εθελοντισμό, καθώς ο εθελοντισμός καλύπτει κενά που εμφανίζονται στο εκάστοτε κοινωνικό, οικονομικό, αλλά και πολιτικό καθεστώς.
Τέλος, σχετικά με τα επαγγέλματα πρέπει να παρουσιαστεί η σωστή εικόνα για τους μαθητές οι οποίοι θα ενηλικιωθούν και θα αναγκαστούν να αναζητήσουν δουλειά στο περιβάλλον της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, στην οποία σταδιακά πολλές δουλειές θα αυτοματοποιηθούν. Πρέπει οι μαθητές να μάθουν για τα δικαιώματα των εργαζομένων και τους αγώνες που δόθηκαν για την απόκτησή τους, με στόχο να δημιουργηθεί ένα πιο δίκαιο και υγιές εργασιακό περιβάλλον. Από την άλλη, η καινοτομία δεν πρέπει να παρουσιαστεί ως μέσον εμπλουτισμού αλλά ως κινητήριος μοχλός της προσωπικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Σε πιο γενικό επίπεδο, δεν πρέπει να υπάρξει η γενιά που θα ασχολείται μόνο με την επιχειρηματικότητα και το STEM, και πρέπει να υπάρξει ανάλογο εργαστήριο δεξιοτήτων που θα δίνει έμφαση και στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, ώστε να μην καθηλωθούν οι μαθητές σε μια νοοτροπία αφοσίωσης στη δουλειά και το κέρδος.
Συνοψίζοντας, η πιλοτική εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι μία θετική νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία όμως χρειάζεται προσοχή στην υλοποίηση της ώστε να επιφέρει τα επιθυμητά παιδαγωγικά αποτελέσματα.
Το θέμα της σεξουαλικής αγωγής ειναι αρκετά ευαισθητο, θα ήθελα το υπουργείο να μην προχωρήσει στην ένταξη του συγκεκριμενου μαθηματος στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία.
Ως μητέρα αλλά και ως εκπαιδευτικός διαφωνώ κάθετα στην ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην εκπαίδευση…Είναι θέμα που χειρίζεται η οικογένεια…
Θεωρώ ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ευθύνη αποκλειστικά της οικογένειας και διαφωνώ ριζικά ότι το σχολείο μπορεί να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Παρακαλώ να αποσυρθεί άμεσα το νομοσχέδιο αυτό.
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Είναι δικαίωμα κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα, που μας το παρέχουν οι νόμοι του κράτους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.
Διαφωνώ με τα προτεινόμενα περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από το νηπιαγωγείο μάλιστα, γιατί αυτό αντιστρατεύεται σε στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα:
1) Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού να ζήσει την παιδική του ηλικία ως παιδί, δηλαδή αγνοώντας ακόμη τον κόσμο των μεγάλων.
2) Εφόσον το παιδί αναγνωρίζεται ως κηδεμονευόμενος άνθρωπος έως την ενηλικίωσή του, είναι αναφαίρετο δικαίωμα της οικογένειάς του να μην παρακωλύεται στο έργο της διαπαιδαγώγησης του παιδιού της.
3) Εφόσον αναγνωρίζεται η διαφορετικότητα των πολιτισμών, είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε οικογένειας να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της με τη δική της κουλτούρα, τον δικό της πολιτισμό και τα δικά της πιστεύω.
4) Είναι ακόμη αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού να μην παραβιάζεται η φυσική πορεία της ανάπτυξής του από τρίτους, που σπεύδουν να του διδάξουν γνώσεις τις οποίες δεν είναι ακόμη σε θέση να επεξεργαστεί συναισθηματικά. Το αποτέλεσμα είναι συχνότατα κάποια στρέβλωση της συναισθηματικής και κοινωνικής του νοημοσύνης.
Θεωρώ αδιανόητο εκπαιδευτικά και συναισθηματικά να ξεκινά μια τέτοια «εκπαίδευση» από το νηπιαγωγείο. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και οι παρόμοιες δεξιότητες δεν αφορούν αυτή την τρυφερή ηλικία.
Είναι μια διαδικασία που θα μπορούσε να εκπαιδευτεί ο γονιός -όταν χρειάζεται- για να μεταφέρει στο παιδί του ότι εκείνος κρίνει κατάλληλο.
Αφήστε τα παιδιά μας να απολαύσουν την αθωότητα των παιδικών τους χρόνων!!
Να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ αυτό άρθρο.
Εκπαιδευτικός
Δεν σας έχουμε δώσει καμία εξουσιοδότηση και καμία νομιμοποίηση να επέμβετε στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών ΜΑΣ. Αυτή ανοίκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα της οικογενείας, αυστηρώς!
Δεν σας επιτρέπουμε καμία ανάμιξη σε αυτήν και είμαστε κάθετοι και ανυποχώρητοι σε αυτό!
Τα σχολεία μας νοσούν από την έλλειψη Αρετής και Ήθους και η καλλιέργεια αυτών πρέπει να είναι το κύριο μέλημά σας.Ως εκ τούτου, απαιτούμε την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου και τον επαναπροσανατολισμό της Παιδείας μας στο Ήθος και στην Αρετή!
Ξανασκεφτείτε το, έχετε καταφέρει να στραφεί όλος ο κόσμος εναντίον σας, και με το Άρθρο αυτό αλλά και με το υπόλοιπο νομοσχέδιο που είναι πρόχειρα φτιαγμένο!
Ήδη έχετε φορτώσει τα παιδιά μας με άπειρη μαθηση- παπαγαλια,ώστε να βγουν επιστήμονες από το Δημοτικό κιόλας!!! Αφήστε τα παιδιά μας να μείνουν παιδιά για όσο το δικαιούνται!
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι. Από την άλλη εμείς δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν από αυτούς να καταστρέψουν μέσα ειδικά στα ελληνικά σχολεία αθώες παιδικές ψυχές.
Είναι απαράδεκτο, αίσχος να γίνεται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτή την αθώα ηλικία. Τα παιδιά έχουν γονείς να τα καθοδηγήσουν και όχι ο καθένας που μπορεί και να τους μεταφέρει τις προσωπικές του απόψεις. Υπεύθυνοι είναι ΜΟΝΟ οι γονείς.
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ με την ένταξη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την ηλικία του νηπιαγωγείου.Πιστεύω ότι η προετοιμασία για την οικογενειακή ζωή πρέπει να αφεθεί κυρίως στην οικογένεια που μπορεί να αξιολογήσει σωστά και αντικειμενικά το στάδιο της ψυχο-σωματικής, πνευματικής και συναισθηματικής ανάπτυξης του παιδιού.
ΔΙΑΦΩΝΏ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.
ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕς ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ?
Διαφωνώ κάθετα να μπει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σαν μάθημα σε οποιαδήποτε σχολική βαθμίδα. Θεωρώ ότι το παιδαγωγικό σύστημα έχει σοβαρότερες ελλείψεις κα θέματα που επιδέχονται βελτίωση, από την εισαγωγή ενός μαθήματος που δεν υπάρχει καμία ανάγκη να διδαχθεί στα σχολεία. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τα παιδιά δεν λαμβάνουν μόνο παιδεία από τα σχολικό, αλλά και από το οικογενειακό τους περιβάλλον. Ένα τόσο λεπτό ζήτημα θα ήταν καλύτερο να το χειρίζονται οι γονείς κατά το δοκούν και όχι οι καθηγητές που ο καθένας έχει τις δικές του αντιλήψεις, που περισσότερο μπορεί να μπερδέψουν τα παιδιά παρά να τα διαφωτίσουν.
Ολέθρια η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση! Ανοίγοντας παράθυρα σε μικρά παιδιά το μόνο που θα πετύχεις είναι να πέσουν στο κενό!!!
Χριστός Ανέστη!Με πόνο άκουσα αυτή τη θλιβερή είδηση για την σεξουαλική αγωγή στην τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου.Ως μητέρα, Ορθόδοξη και Ελληνίδα δεν θέλω τα Ελληνόπουλα να διδάσκονται τέτοια θέματα σε καμία ηλικία.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα παιδιά μας! Οι βιασμοί, οι εγκυμοσύνες σε εφηβική ηλικία και οι αμβλώσεις μπορούν να αποφευχθούν με την καλλιέργεια της σωφροσύνης και της εγκράτειας και όχι έτσι απλά με την εκμάθηση στη χρήση προφυλακτικού, όπως προωθεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση!
Ως μητέρα διαφωνώ κάθετα με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε τόσο τρυφερές ηλικίες. Σας παρακαλούμε ως γονείς να μην προχωρήσετε σε ένα τέτοιο λάθος εις βάρος των αθώων νηπίων.
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε όλες τις τάξεις του σχολείου, σε οποιαδήποτε βαθμίδα. Αυτό είναι δουλειά της οικογένειας. Ας κοιτάξει η παιδεία πού υστερεί και να εντείνει τις προσπάθειες της στα ήδη υπάρχοντα θέματα που προκύπτουν!
Κυρίες και κύριοι, ήθελα να επισημάνω και εγώ από την πλευρά μου ότι διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης στο σχολείο.
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο.
Διαφωνώ κάθετα.-
Δεν πρέπει να υπάρχει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όχι μόνο στο νηπιαγωγείο αλλά γενικά. Πονηρεύουμε τα παιδιά στην πιο αθώα τους ηλικία.
Η πρόταση είναι να στοχεύσει η παιδεία στην ΑΓΝΟΤΗΤΑ των νέων και όχι στην ηθική κατάπτωση που προβάλει ο δυτικός τρόπος ζωής. Μόνο έτσι οι επόμενες γενιές θα αλλάξουν αυτόν τον τόπο προς το καλύτερο.
Πάρτε πίσω το άρθρο για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Σχεδόν όλα τα σχόλια είναι ΑΡΝΗΤΙΚΑ!
Ακούστε μας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Ως εκπαιδευτικός θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη και αχρείαστη η ένταξη της θεματικής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης στην Α/θμια εκπαίδευση. Υπάρχουν τόσα άλλα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα θέματα που μπορούν να ασχοληθούν οι μαθητές στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό.