1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ πλήρως με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε δημοτικό και νηπιαγωγείο. Θεωρώ ότι πρόκειται για πολύ ευαίσθητες ηλικίες τις οποίες πρέπει να αγγίζουν μόνο οι γονείς με την αγωγή που προσφέρουν κι όχι άλλοι φορείς, σε ένα τόσο δύσκολο και επικίνδυνο θέμα. Το μικρό παιδί μπορεί να βρεθεί σε μεγαλύτερο χάος αν τέτοιες κουβέντες γίνουν απ’ το σχολείο πριν γίνουν απ’ την οικογένεια. Δεν είναι σωστό να περαστεί τέτοια ρύθμιση, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τη γνώμη του κόσμου.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΡΑΜΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ….
Διαφωνώ κατηγορηματικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Είναι καταστροφικό για τόσο αγνές ψυχές και άχρηστο για την ηλικία αυτή από κάθε άποψη.
Να αποσυρθεί άμεσα! Θέλουμε κοινωνία με ανθρώπους και όχι κοινωνία με κτηνώδεις ανθρώπους που το μόνο που θα τους νοιάζει θα είναι το πώς θα ικανοποιήσουν (ή να πειραματιστούν) τις ορμές τους. Υπουργείο Παιδείας Θέλουμε και όχι Υπουργείο Αηδείας.
Η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, όπως ενδεικτικά αναφέρεται στο επισυναπτόμενο PDF, θεωρώ πως είναι απαράδεκτη σαν θεματική σε παιδιά ηλικίας νηπίου. Διαφωνώ κάθετα με το ψήφισμα.
«Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.»
Αγαπητοί συμπολίτες και καθ’ ύλην αρμόδιοι της Ελληνικής παιδείας και θρησκευμάτων. Κυβερνήτες του μικρού τούτου τόπου, με τα πανύψηλα ιδεώδη και οράματα, όπου μεγαλώσατε και εσείς με την αγάπη των γονέων σας από νήπια και Θεού επιτρέποντος φτάσατε με επιτυχίες μέχρι σήμερα. Καταφέρατε μια τεράστια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο, έναντι ενός πολύ μικρού και αόρατου εχθρού, ενός μικροβίου, που έχει πανικοβάλει την ανθρωπότητα.
Πιστεύω απόλυτα και ακράδαντα στο υψηλό φρόνημα υπευθυνότητας και αξιοσύνης σας, δεν μπορώ όμως να κατανοήσω τώρα την πρόθεσή σας να εισάγεται στα αγνά και άδολα νήπια το μικρόβιο της σεξουαλικότητας, διεγείροντας πολύ πρόωρα το γενετήσιο ένστικτο, οδηγώντας τα, πολύ φοβάμαι, σε ανώμαλες αντικοινωνικές συμπεριφορές με τραυματικές εμπειρίες στο υπόλοιπο της ζωής των.
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο.
Μην το κάνετε αυτό, μην λασπώσετε τα πρόσωπα και τις καρδιές σας με μελλοντικές αντικοινωνικές συμπεριφορές. Κάνετε τουλάχιστον, ότι έκαναν οι γονείς σας, σε εσάς στην εποχή των· δεν πάθατε κάτι κακό που πρέπει να διορθώσετε.
Με εκτίμηση και αγάπη
Θεόδωρος
Απαράδεκτο να μπει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Θα εναντιωθούν όλοι οι γονείς!
«Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.
Η φύση έχει ξεπεράσει τον νομοθέτη από καταβολής κόσμου.Ο άνθρωπος ανά τους αιώνες ήξερε τον τρόπο να δημιουργήσει οικογένεια και να αφήσει απογόνους χωρίς να χρειάζεται να μαθητεύσει σε κανένα πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.Επιπροσθέτως, μιλώντας ως μητέρα, πιστεύω
ότι το θέμα ούτε ενδιαφέρει, ούτε και θα έπρεπε να ενδιαφέρει παιδιά
προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ!!!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία.Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να επέμβουμε στην αθωότητα των παιδιών, εκθέτοντας τα τόσο πρόωρα,σε καταστάσεις που δε συνάδουν με την τρυφερότητα και την αγνότητα της παιδικής τους ψυχής.
Η ενημέρωση των παιδιών σχετικά με αυτά τα ζητήματα είναι καθαρά θέμα της οικογένειας.
Κάθε γονιός θα κρίνει, ανάλογα και με την περίπτωση και την ιδιαιτερότητα του κάθε παιδικού χαρακτήρα,το πότε και με ποιον τρόπο θα μιλήσει στο παιδί, για ένα τόσο ευαίσθητο και λεπτό ζήτημα.
Διαφωνώ και εγώ και η σύζυγός μου ΚΑΘΕΤΑ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα Νηπιαγωγεία. Είμαστε και οι δύο εκπαιδευτικοί.
Είναι επικίνδυνο να διδάσκονται τα παιδιά σε τόσο μικρή ηλικία τέτοια πράγματα. Είστε γονείς. Σκεφτείτε το. Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η αλλαγή;
Δεν έχει καμία θέση η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου. Οι επιστήμονες εν Ελλάδι που το προτείνουν, να μας πουν ποια ήταν τα αποτελέσματα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο εξωτερικό. Λυπούμαι βαθύτατα. Νίκος Αντωνόπουλος, Δάσκαλος 45ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Διαφωνω κάθετα με την ένταξη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στο νηπιαγωγείο αλλά και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης , διότι δηλητηριαζονται οι αθώες ψυχές των παιδιών μας
Ο ρόλος του σχολειου δεν είναι αυτός. Και σαν γονείς θέλουμε σ’αυτό το θέμα εμείς να ενημερώνουμε τα παιδιά μας. Την πρώτη και κύρια ευθύνη για την πνευματική -ψυχική ανάπτυξη των παιδιών μας την έχουμε εμείς οι γονείς.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ Σ’ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ(ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ) ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Διαφωνω με τη σεξουλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό..ο βάθμος ωριμότητας σε κάθε παιδί είναι διαφορετικός ουτως ωστε να κατανοησει ή τουλαχιστον ν αντιληφθει κάποιες έννοιες ή καταστάσεις που πλαισιωνουν οι χαρακτηρίζουν τις ανθρωπινες αλλα και προσωπικες σχέσεις και ιδιαιτερότητες.
Διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την εισαγωγή του μαθήματος «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό το θέμα αφορά τους γονείς.
Αντιπαιδαγωγική, επικίνδυνη και απαράδεκτη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ!
Μια χώρα που γέννησε την παιδεία, έχει καταντήσει η πολιτική της ηγεσία να σέρνεται πίσω από το άρμα της σκοταδιστικής Ευρώπης! Όχι στη σεξουαλική «διαπαιδαγώγηση» κακοποίηση των ψυχών των μικράν παιδιών μας! Εκεί στο υπουργείο παρα -παιδείας, δείτε επιτέλους πώς διαπαιδαγωγούσαν τα παιδιά τους οι πρόγονοί μας, με τί σοφία κι αιδώ αντιμετώπιζαν τέτοιες καταστάσεις. Σιχαθήκαμε να βλέπουμε και να ακούμε τον αμοραλισμό των Φράγκων οι οποίοι έχουν διαλύσει – στην κυριολεξία- την οικογένεια και την κοινωνία τους!
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγωγιση στο νηπιαγωγειο και δημοτικο. Έξαρταται από τις αξίες της κάθε οικογένειας και θρησκείας. Δεν μπορεί να είναι κοινό για όλους. Τα παιδιά κινδυνεύουν με αυτό τον τρόπο.
Τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», είναι εξαιρετικά σημαντική δράση για το σύνολο των μαθητών και ιδιαίτερα ότι πιο σημαντικό για τους μαθητές με αναπηρία ή/και Ε.Ε.Α., γιατί εκπαιδεύουν τους μαθητές από πολύ μικρή ηλικία να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες που είναι πολύ χρήσιμες τόσο για την κοινωνικοποίησή τους, για την επικοινωνία τους (λ.χ. εργαστήρια πρώτης γνωριμίας με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, μουσικο-κινητικά εργαστήρια κ.ο.κ.), ενώ μπορούν να συμβάλλουν στην ευαισθητοποίηση του συνόλου των μαθητών σε θέματα προσβασιμότητας και στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία. Ωστόσο, δεν γίνεται καμία αναφορά ούτε για τον τρόπο διδασκαλίας/λειτουργίας των εργαστηρίων για τους μαθητές με αναπηρία ή/και Ε.Ε.Α., ούτε όμως και για τα εργαστήρια αυτά στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
Δεδομένων των υποχρεώσεων που απορρέουν από το άρθρο 24 της Σύμβασης, είναι αναγκαία η θεσμοθέτηση εργαστηρίων που θα ωφελήσουν τους μαθητές με αναπηρία, ως προς την ανάπτυξη δεξιοτήτων κινητικότητας, προσανατολισμού και καθημερινής διαβίωσης, αλλά συγχρόνως επωφελή και για τους μαθητές χωρίς αναπηρία.
Επιπλέον, στο θεματικό κύκλο «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ», σκοπός είναι η κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη, ωστόσο εγείρονται κάποιοι προβληματισμοί, όπως λ.χ. για το πως θα ενσωματωθεί η έννοια της αναπηρίας σε αυτό το πλαίσιο, με ποιο τρόπο, πως θα γίνει ο συσχετισμός μεταξύ αναπηρίας-ανθρωπίνων δικαιωμάτων κ.λπ.
Αντίστοιχα, από τις επιμέρους θεματικές της ενότητας «Ζω καλύτερα» απουσιάζει παντελώς θεματική σχετική με την «Οδική ασφάλεια και κυκλοφοριακή αγωγή» παρά τη γενική αναγνώριση της εξαιρετικής σημασίας και κρισιμότητας του θέματος. Ιδιαίτερα σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, για την οποία τα στοιχεία των θανατηφόρων τροχαίων και των τροχαίων που οδηγούν σε λιγότερο ή περισσότερο σοβαρές αναπηρίες εξακολουθούν να είναι σημαντικά υψηλότερα από τον αντίστοιχο μέσο όρο των χωρών της ΕΕ, η προσθήκη αυτής της επιμέρους θεματικής θεωρείται απόλυτη προτεραιότητα για τους μαθητές με ή χωρίς αναπηρία όλων των βαθμίδων, με στόχο την δημιουργία μιας νέας γενιάς με ουσιαστική κουλτούρα κοινωνικής υπευθυνότητας και συμπεριληπτικότητας.
Ως φυσικός, ως κάτοχος msc με ειδικότητα στη Φιλοσοφία της Επιστήμης αλλά και ως πολύτεκνος πατέρας με άμεσο ενδιαφέρον, μπορώ εν τινι μέτρω να βεβαιώσω για την, ας ονομάσουμε, «αρχή της αβεβαιότητας» της κατά τα άλλα «στέρεης» επιστημονικής γνώσης. Χρειάστηκαν αιώνες για να φτάσουμε σε νόμους και θεωρίες των θετικών επιστημών με αδιάλειπτες εναλλαγές υποθέσεων και για αυτό ακριβώς ο μεγάλος Richard Feynman ψέγει τις ψυχολογικές θεωρίες ως ΑΝεπιστημονικες διότι όπως λέει «δεν είναι δυνατόν να παράγουν τόσο πολύ (έργο) σε τόσο λίγο χρόνο», στην ομιλία του»Αυτή η ανεπιστημονικη εποχή μας». Η υφιστάμενη τακτική επί του θέματος είναι εδώ για χιλιετίες,σε όλες τις θρησκείες και κοινωνίες… Ποιος είναι αυτός που πιστεύει ότι μπορεί να ανατρεψει το παιδί από την παιδικοτητα του και που στηρίζεται επιστημονικά για να το κάνει αυτό… Δεν έχουμε ανάγκη από σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αλλά από οικογένεια διαπαιδαγώγηση. Η οικογένεια διαλύεται.
Δεν συμφωνώ δεν τι θέλω ούτε για τα παιδιά μου ούτε για την πατρίδα μου
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ απόλυτα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Διαστέφετε και πονηρεύετε αθώες ψυχές! Σε λίγα χρόνια θα θρηνούμε στα συντρίμια των παιδιών μας. Ακούστε την αγανάκτηση των πολιτών και αναζητήστε τα αληθινά προβλήματα του τόπου μας.
Έχω δει άπειρα σχόλια που είναι υπερβολικά αντίθετα με την σεξουαλική παιδαγώγηση σε οποιαδήποτε βαθμίδα. Αρχικά θα παρακαλούσα να σκεφτείτε κυρίως οι γονείς πιο ψύχραιμα το θέμα. Σίγουρα διαφωνώ στο ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πρέπει να γίνεται αποκλειστικά από την οικογένεια αρχικά γιατί κάποιοι γονείς δεν νοιάζονται και τόσο ή το παραλείπουν ή ακόμα και απουσιάζουν.Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε χωρίς λόγο καθώς η σεξουαλική αγωγή στις μικρότερες ηλικίες θα είναι προσαρμοσμένη στα μέτρα των παιδιών και ούτε θα χάσουν για κανέναν λόγο την τρυφερή τους ηλικία.Θα μάθουν για παράδειγμα ότι δεν πρέπει οι άγνωστοι να τους αγγίζουν σε ορισμένα σημεία του σώματός τους γιατί δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι. Ή και το να μάθουν μέσα σε κάποια πλαίσια ότι έχουν προέλθει από τη μαμά και τον μπαμπά και όχι τον πελαργό μόνο κακό δεν θα τους κάνει ούτε πρόκειται να καταπατήσει θεσμούς οικογένειας. Σιγά σιγά τα παιδιά θα μαθαίνουν και άλλα σε μεγαλύτερες ηλικίες και στο τέλος θα είναι έτοιμα και προστατευμένα από πιθανούς κινδύνους όπως νοσήματα ή παρενοχλήσεις.Δεν το θεωρώ συνεπώς κακό αρκεί να γίνεται σταδιακά και να δίνονται οι πληροφορίες που αρμόζουν σε κάθε ηλικία.Είναι κρίμα στο 2020 να θεωρούμε ακόμα το θέμα του σεξ ταμπού
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ απόλυτα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Σε λίγα χρόνια θα θρηνούμε στα συντρίμια των παιδιών μας. Ακούστε την αγανάκτηση των πολιτών και αναζητήστε τα αληθινά προβλήματα του τόπου μας.
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.
Χριστός Ανέστη!!!Είναι απαράδεκτο να θέλουν να μπει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο ακόμα και στο Δημοτικό..Είναι πολύ ευαίσθητη ηλικία.. Διαφωνώ κάθετα
Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα, πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας.
Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων.
Αντί να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς .
ΦΩΤΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΙΑΤΡΟΣ
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.
Από τη θέση του επαγγελματία υγείας με εξειδίκευση στην Παιδιατρική και από τη θέση της μητέρας, οφείλω να δηλώσω ότι είναι μεγάλο λάθος η ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την νηπιακή ηλικία. Είναι λάθος η ενασχόληση τόσο μικρών παιδιών με τέτοιες έννοιες. Ακόμη και σε μεγαλύτερα παιδιά, το μάθημα του αναπαραγωγικού συστήματος με βιολογικούς όρους αρκεί. Τα υπόλοιπα «σεξιστικά-σεξουαλικά» άπτονται θεμάτων βιοηθικής και ηθικής διαπαιδαγώγησης. Υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν ενημερώσεις γονέων των μαθητών και το υπουργείο οφείλει να εντάξει αυτά τα προγράμματα για τους γονείς και όχι για τα παιδιά, αν θέλουμε και ελπίζουμε σε μια καλύτερη κοινωνία στο μέλλον!!!
Δοκιμαστικές προσθήκες σεξουαλικών θεμάτων στην εκπαίδευση των παιδιών χωρίς την σύμφωνη γνώμη των γονέων, είναι καταχρηστικές και προσβάλλουν τα γονεϊκά δικαιώματα!
Εύχομαι οι αρμόδιοι υπουργοί να λάβουν σοβαρά υπόψη τους τη φωνή των πολιτών και να φανούν αντάξιοι της ψήφου εμπιστοσύνης που ζήτησαν κι έλαβαν!
Δηλώνω την έντονη διαφωνία μου,τόσο σαν γονέας όσο και σαν δασκάλα, για την πρόθεση της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στα νηπιαγωγεία.Οι γονείς είναι υπεύθυνοι γι’αυτού του είδους διδασκαλία και φυσικά σε μια πιο ώριμη περίοδο της ζωής του παιδιού.Δεν εξυπηρέτει τις λειτουργικες ανάγκες του νηπίου η εκμάθηση της επιστημονικής ονομασίας των γεννητικών οργάνων,ούτε η εικονογραφημένη παρουσίαση της συνουσίας ή της αυτοϊκανοποιησης.
Προσωπικά θεωρώ εντελώς ακατάλληλη την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης σε παιδιά νηπιαγωγείου και Δημοτικού! Θεωρώ πως αντί για καλό θα κάνει κακό.
Στο δε Γυμνάσιο θα πρέπει να είναι προαιρετικό με την συναίνεση του κηδεμόνα και μόνο στο λύκειο υποχρεωτικό
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Σύμφωνα με σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες και μελέτε δεν ενδείκνυται για παιδιά σε αυτή σε τ΄σο μικρή ηλικία.
Απολύτως διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε νηπιαγωγείο και δημοτικό. Το έργο αυτό σε τόσο τρυφερές ηλικίες ανήκει αποκλειστικά στους γονείς. Κανένα άλλο πρόσωπο όσο κι αν θεωρείται «ειδικός» δεν είναι άξιο εμπιστοσύνης. Η ζημιά που μπορεί να προκληθεί από λάθη τέτοιας διδασκαλίας είναι τεράστια.
Ὡς ἐκπαιδευτικός, καί μάλιστα ἐν ἐνεργείᾳ, ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μέ τήν εἰσαγωγή τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στήν ἐκπαίδευση μέσα ἀπό τά «Ἐργαστήρια Δεξιοτήτων». Χρόνια τώρα ὄχι μόνο παρακολουθῶ ἀλλά καί βιώνω καθημερινά μέ πόνο ψυχῆς τή συνεχή ἔκπτωση τῆς παιδείας μας ὄχι μόνο σέ ἐπίπεδο γνώσεων ἀλλά κυρίως σέ ἐπίπεδο ἀρχῶν καί ἀξιῶν. Αὐτό θά ἀποτελέσει ἕνα ἀκόμη καίριο πλῆγμα στήν ἀγωγή τῶν παιδιῶν μας. Μοντέλα πού ἔχουν ἐφαρμοσθεῖ καί ἔχουν ἀποτύχει μέ θλιβερά ἀποτελέσματα στό ἐξωτερικό, μποροῦν νά μᾶς ποῦν οἱ ἁρμόδιοι φορεῖς γιατί ἐπιμένουν νά τά εἰσαγάγουν στήν ἑλληνική ἐκπαίδευση;
Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία. Τα παιδιά μας πρέπει να παραμείνουν παιδιά και εάν η σεξουαλική απελευθέρωση ήταν θετική για την εξέλιξη της κοινωνίας μας δεν θα είχαμε αύξηση των διαζυγίων αύξηση της κατάθλιψης αύξηση των αυτοκτονιών λόγω ερωτικών απογοητεύσεων αύξηση των ερωτικά μεταδιδόμενων νοσημάτων και τόσα άλλα δεινά ….
Διαφωνώ κάθετα, ως ψηφοφόρος και εκπαιδευτικός για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στις ηλικίες του δημοτικού και του νηπιαγωγείου. Είναι επιλογή της οικογένειας το πότε θα διεκπεραιώσει το ζήτημα αυτό στα μέλη της.
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή του «μαθήματος» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης και ιδιαιτέρως στο Νηπιαγωγείο. Η εν λόγω διαπαιδαγώγηση εμπίπτει αποκλειστικά στο πεδίο αρμοδιοτήτων και καθηκόντων των γονέων του κάθε παιδιού!
Αυτά τα πράγματα έχει ανάγκη η τρυφερή ψυχή ενός παιδιού;
Έχετε ολοκληρώσει με την παροχή Παιδείας & Ήθους στα παιδιά και διαγνώσατε την ανάγκη για τέτοιου είδους διαπαιδαγώγηση;
Ως μητέρα και ως εκπαιδευτικός επί εικοσαετία, θεωρώ εντελώς αστήρικτη από παιδαγωγικής και ψυχολογικής απόψως την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην Πρωτοβάθμια και Προσχολική Αγωγή. Δεν έχει προηγηθεί κανένας διάλογος και αποτελεί ένα επικίνδυνο ατόπημα το όλο εγχείρημα. Ας πάψουμε καταστρέφουμε την εκπαίδευση των παιδιών μας , μια και για παιδεία δε γίνεται λόγος πια, με την αντιγραφή και μεταφορά από το εξωτερικό πρακτικών αποτυχημένων και καταστροφικών για τον ιστο της οικογένειας και της κοινωνίας αλλα και αυτής της ψυχικής ισορροπίας των παιδιών μας
Καθώς, κατά κοινή ομολογία η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι θέμα των γονέων, τα προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή σεξ.διαπαιδαγωγηση των νέων μπορούν να αποφευχθούν με τη σωστή ενημέρωση και εκπαίδευση των ΓΟΝΕΩΝ. Καθε γονιός, εφόσον εχει επαρκείς γνώσεις μπορεί με διάκριση να κατευθύνει το παιδί του ανάλογα με τον χαρακτήρα του και τον τρόπο που εχει επιλεξει να το διαπαιδαγωγει.
Οπότε η λύση στο θέμα θα μπορούσε να είναι η δημιουργία σχολης γονέων στο πλαίσιο των σχολείων και μάλιστα όχι μόνο για θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και όχι αδιάκριτη σεξουαλική διαπαιγωγηση στα ίδια τα παιδιά.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!
Πολύ με στεναχωρεί.Πολύ με λυπεί όλο αυτό το βάρος, το οποίο έχει πέσει στις πλάτες συγκεκριμένων ανθρώπων,συγκεκριμένων θέσεων.
Έχουν λάβει τη σωστή παιδεία;Έχουν λάβει τη » μαγιά» από τη μικρή τους ηλικία, ώστε να πάρουν τις σωστές αποφάσεις• όχι μόνο κατά κόσμον;!..
.. καί ποιά η μελλοντική ΨΥΧΟ-λογική τους κατάσταση σε περίπτωση λανθασμένων αποφάσεων;Τί θα απογίνουν οι ψυχές των αδελφών μας που βρίσκονται στις υψηλότερες θέσεις• κοινωνικές,πολιτικές,εκπαιδευτικές κ.τ.λ και καλούνται σε τόσο δύσκολους καιρούς να σηκώσουν,όλο αυτό το βαρύ φορτίο,με αποφάσεις,οι οποίες θα στιγματίσουν ή μή,όχι μόνο τα παιδιά τους καί τα παιδιά των παιδιών τους, αλλά κι όλα τα παιδιά της Ελλάδας για τις επόμενες γενιές;!..
Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που με στεναχωρεί καί βασανίζει.Κάτι το οποίο είναι τόσο μεγάλο.Κάτι το οποίο σκεπάζει όλα τα προηγούμενα!
Γιατί ο Καλός Θεός επιτρέπει όλες αυτές τις υψηλές καί τόσο σημαντικές θέσεις που προαναφέρθηκαν, στον παγκόσμιο πλέον χάρτη, να κατέχονται απο ανθρώπους πνευματικά νεκρούς κί όχι από ευσεβείς Χριστιανούς..;
Εύχομαι καί προσεύχομαι ο Καλός Θεός να φωτίσει το νού,όλων των αρχόντων του τόπου μας,αυτές τις κρίσιμες εποχές καί να «δούν» τη βρωμιά που κρύβεται μέσα στο φανταχτερό περίβλημα αυτού του ζουμερού και λαχταριστού «καρπού»… …πρίν το γευτούν!
Πρίν να είναι αργά!!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ?ΜΟΝΟ ΛΑΘΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΙΚΟΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.Η ΟΠΟΙΑ ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
Το σημαντικό είναι η προσέγγιση της ψυχολογίας του συντρόφου μας και η αυτοκριτική η δική μας. Αυτό είναι το πρόβλημα σε όλες τις ερωτικές – συναισθηματικές σχέσεις. Γιατί ερωτική και συναισθηματική είναι ένα πράγμα!
Κι ας ακούμε από παντού το περίφημο ψευδοεπιχείρημα «άλλο έρωτας , άλλο αγάπη».
Σε τι θα οφελήσει η μελέτη της ερωτικής πράξης; Στην τελειοποίησή της; Και μετά τι; Καλύτερες σχέσεις; Ευτυχισμένοι άνθρωποι; Σωστή προφύλαξη. Αυτό ναι. Το ξέρουν. Ενημερώνονται όλοι συνεχώς.
Άρα, θα πρότεινα μαθήματα ανθρώπινων σχέσεων, αληθινών όμως. Όχι πώς θα χειριστώ τον άλλον για να επιτύχω τον στόχο μου, αλλά πώς θα ανακαλύπτω π.χ. νέα πράγματα για τον διπλανό μου και τον εαυτό μου στην πορεία της ζωής μας.