1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Για όσους δεν θυμούνται ο νόμος για τα δυσπρόσιτα είχε καταργηθεί με τον νόμο Διαμαντοπούλου και επανήλθε με τον νόμο Λοβέρδου διαχωρίζοντάς τα μάλιστα σε απομακρυσμένα και μη για επιπλέον μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ…
Οσο για την ειδική αγωγή εφόσον η πρόσληψή τους εγινε με βάση αλλου πινακα τοτε ποιος ο λόγος να μετράει σε αυτόν? το ιδιο ισχύει και για την ιδιωτική εκπαίδευση
Να προσμετρηθεί η προυπηρεσία των ΠΕ60.50/ΠΕ70.50 και στους δυο πίνακες. Είμαστε εκπαιδευτικοί με βασικό πτυχίο γενικής αγωγής και επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.
Η ΠΡΟ’Υ’ΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΌΝΙΑ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ 70.5 ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Ή 10ΜΗΝΟ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΈΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΆ Η ΔΟΥΛΕΙΑ Κ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ.
Η προυπηρεσία δεν θα πρέπει να διαχωρίζεται… προσφερθείσα προυπηρεσία που αποκτήθηκε νόμιμα θα πρέπει να υπολογίζεται και στους δυο πίνακες, καθώς και ο διπλασιασμός των μορίων στα δυσπρόσιτα θα πρέπει να ληφθεί για την κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών…
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ!ΤΟ Ο.50 ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ!
Σχετικά με το διαχωρισμό της ειδικής από την γενική αγωγή.
Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς εκπαιδευτικούς που αύριο θα εκπαιδεύσουν τη νέα γενιά, να επιχειρηματολογούν συμφεροντολογικά και μόνο. Δίκιο και άδικο έχουν και οι δύο πλευρές. Αν το Υπουργείο θέλει να λύσει πραγματικά το θέμα αυτό, θα πρέπει να βρει πρώτα ένα τρόπο να διασφαλίσει ότι κανένας εκπαιδευτικός που έχει προσφέρει προϋπηρεσία είτε στην ειδική είτε στη γενική αγωγή, ή ακόμα και στα δύο, δεν θα τη χάσει, αλλά θα προσμετρηθεί κανονικά για τον μετέπειτα διορισμό τους σε οποιαδήποτε από τις δύο δομές (ειδική ή γενική) επιλέξει.
Το Υπουργείο θα πρέπει να διαγράψει τους πίνακες προϋπηρεσίας που σχετίζονται με ΠΕ 70.50 και 60.50 ώστε να υπάρχουν μόνο δύο πίνακες, ένας για την ειδική και ένας για την γενική αγωγή, στους οποίους θα λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία συνολικά. Εν συνεχεία και από φέτος ας δίνεται η επιλογή στους εκπαιδευτικούς να επιλέξουν σε ποιον από τους δύο πίνακες θέλουν να εγγραφούν και να μην είναι γραμμένοι και στους δύο.
Είναι σημαντικό να λυθεί το ζήτημα των μόνιμων διορισμών στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης (φυσικά και στην γενική). Τίθεται όμως το ερώτημα αν θα μπορούν να διοριστούν μόνιμα, εξίσου εκπαιδευτικοί από τα πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής και εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή σεμινάριο 400 ωρών που έχουν ήδη υπηρετήσει στις δομές αυτές. Αν ναι τότε να τεθεί το δίλημμα της επιλογής του πίνακα (ειδικής ή γενικής) που προτιμούν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να προσμετρηθεί η μέχρι τώρα προϋπηρεσία τους και να συνεχίζει να προσμετράται μόνον σε αυτόν τον πίνακα. Αν όχι τότε να τους προσμετρηθεί κανονικά η προϋπηρεσία τους (μέχρι και 2014-2015) στον οικείο πίνακα της γενικής αγωγής, ώστε να ξέρουν από εδώ και πέρα τι να επιλέγουν στην σχετική δήλωση για ανάληψη εργασίας ως αναπληρωτές.
Απαράδεκτη η ρυθμιση του άρθρου 47 παράγραφος 4.Απο ποτε διαχωρίζεται η εκπαίδευση;
Παρακαλώ να διορθωθεί το νομοσχέδιο που σχετίζεται με τον διαχωρισμό ειδικής και γενικης.Η προϋπηρεσία στην ειδική δεν οδηγει πουθενά και το γνωρίζουμε ολοι αυτο!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΩΝ!
Είναι απαράδεκτο να συζητάμε για διαχωρισμό της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, το ίδιο και η προϋπηρεσία!! Απόσυρση της παραγράφου 4 του νόμου 47!
Να μην εφαρμοστεί ο νόμος που διαχωρίζει την ειδικη απο την γενική αγωγή. Ποιος αλλος εκπαιδευτικός εργαζεται χωρίς να έχει προϋπηρεσία; Όλοι την περιοχή τους θα δηλώσουν και τα σχολεία θα εχουν ελλείψεις.
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προυηπηρεσίας. Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Ενιαία η εκπαίδευση, ενιαία και η προϋπηρεσία. Αποσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47
Eυγε υπουργειο για την επιλογη σου να μην μετρησεις τα διπλα μορια. Να ξερεις η πλειοψηφια των αναπληρωτων αυτο θελουμε γιατι οι πονηροι με τα δυσπροσιτα το παρουσιαζουν λες και πεινανε η δεν θα δουλεψουν. Το μονο που θελουν ειναι να περασουν τους συναδελφους τους. ΕΛΕΟΣ μην τους λυπασαι τους πονηρους
Ζητώ να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του αρθρου 47 καθώς και τη μη αναδρομική ισχυ.Α.Α.Πρόκειται για νόμο άδικο και αντισυνταγματικό.
ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ.
ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ._
Διπλή μοριοδότηση για τις δυσπρόσιτες περιοχές το διάστημα 2010-2014.
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής αγωγής και στον πίνακα της γενικής.
Πρέπει να υπολογίζεται οποιαδήποτε επιτυχία σε ΑΣΕΠ και όχι μόνο ο τελευταίος του 2008, από τη στιγμή που δεν πραγματοποιείται νέος διαγωνισμός. Με ποια λογική και με ποιο σκεπτικό διαχωρίζονται οι επιτυχίες;
Εδώ ως και ο ν.3848 υπολόγιζε τους 2 προηγούμενους όπως και ο πίνακας των αναπληρωτών.
Πώς λοιπόν εσείς εξαιρείτε τους επιτυχόντες των προηγούμενων διαγωνισμών;
Έλεος πια.
Η στοιχειώδης λοιπόν ισονομία επιβάλλει τον υπολογισμό οποιασδήποτε επιτυχίας σε προηγούμενο διαγωνισμό,διότι αν ισχύσει μόνον ο τελευταίος θα αποτελεί κατάφορη αδικία και αδικαιολόγητη εύνοια για μια συγκεκριμένη ελάχιστη μερίδα του εκπαιδευτικού κόσμου.
Σκεφτείτε λοιπόν τις ενέργειές σας ώστε να μη προκαλέσετε περαιτέρω κοινωνική, οικονομική αναστάτωση και δικαστικές προσφυγές.
O διαχωρισμός προϋπηρεσίας ( γενικής ή την ειδικής αγωγής )είναι άδικος και παράλογος.Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4,του άρθρου 47.
600 αντιπρόσωποι συλλόγων ανά την Ελλάδα καταψήφισαν χτες την άδικη και παράνομη ρύθμιση της παραγράφου 4 για διαχωρισμό ειδικής και γενικής. Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία. Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς τη συγκεκριμένη μερίδα αναπληρωτών μόνο αρνητικές σκέψεις γεννά σε όλους και εκθέτει το ίδιο το Υπουργείο και την Κυβέρνηση Συριζα. Απαιτούμε την απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον τη μη αναδρομική της ισχύ.
Σύμφωνα με πρόσφατο Νόμο που έχει ψηφιστεί: «Τα ισχύοντα στη Γενική εκπαίδευση ισχύουν και στην Ειδική».
Άμεση απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.
Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
Άμεση προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας προκειμένου να γνωμοδοτήσει περί της εφαρμογής του Νόμου περί Ισονομίας και Ισοπολιτείας όσον αφορά τις απαιτήσεις του Υπουργείου μεταξύ των αναπληρωτών Ειδικής και Γενικής και την άκρως άνιση αντιμετώπισή τους!
Όταν ένας εκπαιδευτικός διορίζεται ώστε να διδάξει το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών του, σε μαθητές με εκπαιδευτικές ή μαθησιακές ανάγκες τότε είναι άδικο να θεωρείται πως δεν έχει αποκτήσει εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του και να μην του αναγνωρίζεται η διδασκαλία αυτή ως προϋπηρεσία στην εκπαίδευση μαθητών. Πού είναι λοιπόν η κοινή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αλλά και συνεκδοχικά των πολιτών; Αν είσαι μόνιμος τότε αθροίζεται η υπηρεσία σου ανεξαρτήτως δομής ενώ αν είσαι αναπληρωτής ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου 4 του άρθρου 47 και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο.
Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.
Γιατί τέτοια απαξίωση των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακό; Έχουμε καταντήσει κλωτσοσκούφια. Το βασικό μας πτυχίο είναι ΔΑΣΚΑΛΟΙ και ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ και εκεί πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία μας. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Καταργηση της παραγραφου 4 του αρθρου 47.Ζηταμε το νομιμο και ηθικο δικαιωμα της προσμετρησης μοριων και στον Πινακα Γενικης και να μην εχει αναδρομικη ισχυ.
Σύμφωνα με πρόσφατο Νόμο που έχει ψηφιστεί: «Τα ισχύοντα στη Γενική εκπαίδευση ισχύουν και στην Ειδική».
Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.
Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης:
1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;)
2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την Ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο).
3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην Ειδική αγωγή)
5. μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου (όπως συμβαίνει στην Ειδική αγωγή)
6. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια.
7. μοριοδότηση και της επιτυχίας ΑΣΕΠ, ως έχει.
Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;
Ξέρετε, το δόγμα της «Δια Βίου Μάθησης» δεν εξαγγέλθηκε μόνο για την Ειδική αγωγή, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα μόνο εκεί εφαρμόστηκε, απαιτώντας ολοένα και περισσότερα προσόντα. Τα κριτήρια μοριοδότησης καθώς και οι συντελεστές βαρύτητας έχουν αλλάξει άπειρες φορές μέσα σε λίγα χρόνια στην Ειδική Αγωγή προκαλώντας μεγάλες ανακατατάξεις των υποψηφίων αναπληρωτών.
Οι πίνακες της Γενικής εκπαίδευσης έχουν πλέον απαρχαιωθεί ακολουθώντας το μοντέλο Αρσένη και επιμένουν στο να μην προάγουν την απόκτηση επιπλέον προσόντων (αμφισβητώντας έμπρακτα τη λεγόμενη «Δια Βίου Μάθηση»).
Ως προς τι εφαρμόζεται η Αρχή της Ισονομίας και της Ισοπολιτείας; Έτσι δεν λέγανε οι συνάδελφοι της Γενικής για τους διορισμούς 60-40%, ότι καταπατούν αυτή την Αρχή; Έτσι δεν λέγανε για το επίδομα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο απαιτήσανε να κοπεί; Έτσι απαιτούμε και εμείς τώρα για την εξίσωση των κριτηρίων μοριοδότησης στους δύο πίνακες με ίδιους μάλιστα συντελεστές βαρύτητας!
Και αυτό θα επιδιώξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ!
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ οι της Ειδικής, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και οι της Γενικής! Και μετά, αν επιμένετε, θα επιλέξουμε και σε ποιον Τομέα θα εργαστούμε. Ο λόγος λοιπόν στη Δικαιοσύνη, αν θέλουμε επιτέλους να έχουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
Άμεση προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας προκειμένου να γνωμοδοτήσει περί της εφαρμογής του Νόμου περί ισονομίας και Ισοπολιτείας όσον αφορά τις απαιτήσεις του Υπουργείου από το σύνολο των υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την αντιμετώπισή τους!
Προσμέτρηση ΟΛΗΣ της προυπηρεσίας στον πίνακα γενικής. Δεν το διαπραγματευόματσε. Ούτε μια μέρα δεν θα χαρίσουμε.Παράνομο και αντισυνταγματικό το μέτρο κατάργησης της προυπηρεσίας μας!!!!ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη:
Όσον αφορά το άρθρο 47 παράγραφο 4 ,η εκπαίδευση και η προϋπηρεσία είναι ενιαία.Οι εκπαιδευτκοί εξειδικεύτηκαν με βάση τα νόμιμα αιτούμενα και από τη στιγμή που το πτυχίο τους είναι γενικής το δίκαιο είναι να μετραει και εκεί η προύπηρεσία τους.Σε κάποια χρόνια οι πε61-71 θα επαρκούν και τότε οι συνάδελφοι γενικής που εργάστηκαν στην ειδική θα πεταχτούν έξω.Το ότι κάποιοι απέκτησαν προσόντα στην Ειδική Αγωγή είναι άξιο επαίνου και όχι τιμωρίας. Είναι άδικο να επιβάλλονται ποινές στους συναδέλφους για τις επιλογές που έκαναν σύμφωνα με το δικαίωμα που τους παρείχε το ίδιο το κράτος.Με το να είναι οι ΠΕ70,50/60,50 και στους δύο πίνακες δε παίρνουν τη θέση κανενός, καθώς με το που γίνεται πρόσληψη από τον έναν πίνακα διαγράφονται από τον άλλο.
Απαιτώ την μη εφαρμογή της παραγράφου 4, άρθρου 47 καθώς η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα πρέπει να προσμετράται κανονικά στον πίνακα γενικής αγωγής όπου έχουμε και το βασικό μας πτυχίο και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ. Τέτοιος νόμος είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικός και απορώ πως μια αριστερή κυβέρνηση σκέφτηκε κάτι τέτοιο, αντί να διαφυλάσσει τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70/ΠΕ60. Είμαστε δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα ειδικής αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61- ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα έχουν κανένα νόημα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία.
ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΛΜΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ , ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ , ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε ότι είστε στη λάθος κατεύθυνση…. Η απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ τα λεει όλα… Φαντάζομαι ότι η αριστερά δεν θα αγνοήσει την απόφαση της πλειοψηφίας των επίσημων συνδικαλιστικών φορέων μας.. Πλειοψηφία στην οποία συμμετέχει και η συνδικαλιστική σας παράταξη, η ΕΡΑ… Σας την παραθέτω…
«Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.»
Καλησπέρα κύριε υπουργέ, θεωρώ άδικη και ανέντιμη την απόφασή σας να μην διπλασιαστούν τα μόρια για τα δυσπρόσιτα και αποκρυσμένα μέρη. Δεν μπορώ να κατανοήσω το γεγονός πως τα μόρια διπλασιάζονταν μέχρι το 2010 θα διπλασιάζονται από το 2015 μετά και δεν θα διπλασιαστούν για τα έτη 2010-2014. Δεν υπάρχει νόμος που να λέει πως όταν θα ανοίξουν οι πίνακες δεν θα μετρήσουν διπλά τα μόρια όσων έχουν δουλέψει σε δυσπρόσιτες περιοχές. Ακυρώνεται τον αγώνα πολλών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε αυτές τις περιοχές… Είμαι 32 χρονών, έχω δώσει 3 φορές ασέπ δουλεύω 6χρόνια και τα 3 από αυτά υπηρέτησα σε δυσπρόσιτα χωριά –νησιά. Έχω ταξιδέψει πολλές ώρες με πλοία ,τρένα, αεροπλάνα για να μπορέσω να φτάσω σε αυτά τα μέρη. Έχω αποκλειστεί πολλές φορές με το φόβο να τελειώσουν οι προμήθειές μας σε φαγητό , έχω μείνει μέρες χωρίς νερό γιατί στα μικρά νησιά το νερό το φέρνει το καραβάκι , έχω ταξιδέψει με πολλά μποφόρ ,με κίνδυνο πολλές φορές να αναποδογυρίσει το βαρκάκι που μας μετέφερε από το μεγάλο νησί στο μικρό νησάκι για να μπορέσουμε να είμαστε στο σχολείο και για όλα αυτά αποφασίζεται τώρα πως είναι δίκαιο για όλους τους αναπληρωτές να μην μετρήσει διπλή η προϋπηρεσία!!
Είμαι γονιός δασκάλας με μεταπτυχιακό και είμαι αγανακτισμένη που η κυβέρνηση πετά στον κάδο των αχρήστων τον κόπο των παιδιών μας ευνοώντας μια συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών. Ειλικρινά δεν το περίμενα από τη συγκεκριμένη κυβέρνηση. Όχι στην καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων. ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας εκεί όπου είναι το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ. Αυτό είναι το νόμιμο. Αυτό διεκδικούμε.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΙΣΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Τόσα χρόνια οι ΠΕ60.50 και ΠΕ.70.50 όταν επέλεγαν την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ το έκαναν γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία τους θα μετράει στον κλάδο τους. Δεν μπορεί μια κυβέρνηση να έρχεται και να καταργεί την προϋπηρεσία μας. ΤΟ .50 είναι μια προέκταση για να ξεχωρίζουμε όσοι έχουμε εξειδίκευση. Τίποτα παραπάνω για να μετράει η προϋπηρεσία μας εκεί. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Όπως φάνηκε και από τη 84 γενική συνέλευση της ΔΟΕ, το δίκαιο αίτημα μας για αναγνώρισης της προυπηρεσίας μας στην γενική αγωγή και μη διαχωρισμό της ειδικής γενικής έγινε αποδεκτό από τους εκλογικούς αντιπρόσωπους όλων των εκπαιδευτικών συλλόγων της χώρας και όλων παρατάξεων ακόμη και απο τα μέλη της ΔΗΣΥ που μέχρι πρότινος δεν μας υποστήριζε. Ακούγοντας και τις δυο πλευρές στο συνέδριο, όλοι οι σύνεδροι στήριξαν με τη ψήφο τους το ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ. Εσείς στο υπουργείο θα συνεχίζετε να κωφεύετε σε όλες αυτές τις φωνές διαμαρτυρίας και συμπαράστασης; Θα αγνοήσετε την πλειοψηφία του κλάδου και θα περάσετε την παράγραφο 4 εξυπηρετώντας ένα σύλλογο αναπληρωτών νηπιαγωγών που σε καμία περίπτωση δεν εκπροσωπεί το σύνολο των νηπιαγωγών; Γιατί τέτοια μεροληπτική στάση υπερ αυτής της ομάδας;
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.
Ο νόμος για τον διπλασιασμό των δυσπρόσιτων ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ απλά πάγωσε όπως και η προυπηρεσία το 2010 με το νόμο της κα.Διαμαντοπούλου.Από τη στιγμή λοιπόν που παίρνετε τη σωστή απόφαση να ανοίξετε τους πίνακες πρέπει να τους ανοίξετε με το νόμο που ίσχυε από πριν καθώς δεν υπήρξε κάποιος άλλος νόμος που να τον καταργεί. Αυτό είναι το λογικό και το δίκαιο. Γιατί διαλέγετε επιλεκτικά να μην μετρήσει η προυπηρεσία στα δυσπρόσιτα το διάστημα 2010-2014 και επιλέγετε μ’ αυτόν τον τρόπο φωτογραφικά συγκεκριμένα άτομα; Υπήρξαν εκπαιδευτικοί που άνοιξαν τα συγκεκριμένα σχολεία εκείνα τα χρόνια και δεν είναι αυτοί που ήταν στο τέλος του πίνακα. Η πλειοψηφία των συλλόγων των εκπαιδευτικών είναι υπέρ της προσμέτρησης της προυπηρεσίας στο διπλάσιο για όλα τα χρόνια.
ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ.ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ 2004 Η ΤΟΥ 2006 ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ 2008.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Ο διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής είναι σωστός και μάλιστα πρέπει να γίνει αναδρομικά . Δεν καταλαβαίνω με ποια σκοπιμότητα θα πρέπει μια προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στην ειδική αγωγή να μετρά και στον πίνακα γενικής ; Οι συνάδελφοι της ειδικής δουλεύουν χρόνια τώρα μέσα από τον πίνακα τους σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης . Αν θέλουν να διοριστούν μόνιμοι θα περιμέναμε να διεκδικήσουν με κάθε τρόπο μόνιμους διορισμούς στην ειδική αγωγή . Κάτι τέτοιο όμως δεν το κάνουν,αντιθέτως ειδικά αυτοί της δευτεροβάθμιας, ενθυμούμενοι τις χρυσές εποχές του παρελθόντος, στις οποίες με ένα σεμινάριο στην ειδική και λίγα χρόνια αναπλήρωσης γίνονταν μόνιμοι μεταπηδώντας στην γενική αγωγή,αφήνοντας έτσι πίσω τους τα κορόιδα του πίνακα της γενικής με τις επιτυχίες στους διαγωνισμούς (στους οποίους, ειρήσθω εν παρόδω,δεν είχαν καν παραστεί οι περισσότεροι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής με τα «πολλά και αδιαμφισβήτητα» προσόντα τους,αφού ήταν πολύ πιο εύκολο να παρακολουθήσουν κάποιο σεμινάριο ωρών ειδικής εκπαίδευσης ,παρά να υφίστανται την ψυχοφθόρα και επίπονη διαδικασία της προετοιμασίας για τους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ,ανά δύο έτη). Αυτό ακριβώς το συμφέρον σενάριο ονειρεύονται να συνεχίσουν τώρα. Τους χαλάει βέβαια τη σούπα ο ΑΣΕΠ , ο νόμος 3848/2010 και τώρα τελευταία η απόφαση του ΣτΕ (527/15) , αλλά που ξέρεις ; Ρόδα είναι και γυρίζει ..μια ευαίσθητη «αριστερή» κυβέρνηση γεμάτη κατανόηση και πόνο για τον αγωνιζόμενο , προσοντούχο , εξειδικευμένο εκπαιδευτικό της ειδικής εκπαίδευσης με την τόση προϋπηρεσία , ίσως καταργήσει τον ΑΣΕΠ , τον 3848/2010 και ίσως γράψει στα παλιά της τα παπούτσια την απόφαση του συνταγματικού δικαστηρίου (ΣτΕ) παρ όλες τις δηλώσεις του στυλ : «είμαστε κάθε λέξη από το Σύνταγμα αυτής της χώρας ….»
Ζητάμε ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ. Να μετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 &70.50 και στους δυο πίνακες. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΙ ΑΛΛΟ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΣΕΠ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ.ΕΑΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΙΣΟΤΙΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΣΕΠ.ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩΣΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΜΕΤΑΤΟ 2015 ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ 2010-2014.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΙΓΟΝ ΕΓΚΥΟΣ
ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ!
Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προυπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγηθουμε στην ανεργία, έχοντας μάλιστα επιπλέον προσόντα. Το βασικό μας πτυχίο είναι στην γενική εκπαίδευση. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ο διαχωρισμος της ειδικής από την γενική αγωγή.
Τιμωρούμαστε επειδή έχουμε επιπλέον προσόντα και καλύπτουμε πάγιες ανάγκες και κενά στην ειδική αγωγή; Αν δεν ήμασταν εμείς τόσα χρόνια με τα επιπλεόν προσόντα όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα ήταν στα σπίτια τους (όπως συνέβαινε πριν 30 χρόνια). Αντί να επιβραβεύετε αυτά τα προσόντα, μας τιμωρείτε;
Τα δυσπρόσιτα πρέπει να μετρήσουν στο διπλάσιο. Οι πίνακες σταμάτησαν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία από το 2010. Για αυτό σταμάτησαν να μετράνε και τα δυσπρόσιτα μέσα στο πλαίσιο αυτό.Δεν υπήρξε νόμος που να τα καταργεί. Ψάξτε το λίγο.
Με την ίδια λογική και κάποιοι δεν θέλουν να μετρήσει το σύνολο της προυπηρεσίας από τη στιγμή που οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και η προυπηρεσία δεν μετρούσε .Αυτοί ετοιμάζονταν για τον ασεπ. Να τους ακούσουμε κι αυτούς;;;;
Επιπλέον ο Λοβέρδος με την απόφαση που είχε πάρει άνοιγε τους πίνακες από το 2012 και μετρούσε κανονικά στο διπλάσιο και τα δυσπρόσιτα. Αρα δεν τίθεται νομικό θέμα ότι κάποιοι τάχα δεν ήξεραν.Επιτέλους εφαρμόστε το δίκαιο. Διπλη προσμέτρηση της προυπηρεσίας στα δυσπρόσιτα για όλα τα χρόνια.
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προυηπηρεσίας. Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47
Είναι απαράδεκτο να συζητάμε για διαχωρισμό της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση.Ο Σύλλογός μας μεταφέρει τις διαμαρτυρίες των αναπληρωτών συναδέλφων μας ειδικοτήτων ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 που έχουν υπηρετήσει μέχρι τώρα τόσο σε δομές της Γενικής Αγωγής, όσο και σε δομές της Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας.
Αυτό αποτελεί αδικία για τους συναδέλφους αναπληρωτές που κατέχουν πτυχίο της Γενικής Αγωγής και επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού σε σχολεία στην Ειδική Αγωγή. Καλέστηκαν να υπηρετήσουν και σε δομές της Ειδικής Αγωγής που είναι μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής και υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης), καλύπτοντας κενά που δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν από άτομα της Ειδικής αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61 λόγω εξάντλησης των πινάκων.Εξάλλου τόσο η Ειδική όσο και η Γενική Εκπαίδευση εντάσσονται στο ενιαίο πλαίσιο της υποχρεωτικής παρεχόμενης εκπαίδευσης που προβλέπεται και προστατεύεται από το Σύνταγμα.
Η Ειδική εκπαίδευση θεσπίστηκε για τους μαθητές εκείνους που για διάφορους λόγους (π.χ. μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες) δεν μπορούν να ακολουθήσουν το μέσο ρυθμό εκπαίδευσης της πλειονότητας των μαθητών, γεγονός το οποίο θα οδηγούσε αναπόφευκτα είτε σε σχολική διαρροή είτε σε αναγκαστική επιβράδυνση του ρυθμού διδασκαλίας της πλειοψηφίας των άλλων μαθητών (που φοιτούν στα γενικά σχολεία).
Οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι τα Ειδικά Σχολεία αποτελούν ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ της Γενικής εκπαίδευσης, όπως αντίστοιχα υποσύνολο αποτελούν τα Εκκλησιαστικά σχολεία, τα Μουσικά σχολεία, η Σιβιτανίδειος κλπ.
Οι αναπληρωτές της Ειδικής Αγωγής δεν έχουν απεμπολήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο τη Γενική τους εξειδίκευση βάσει ειδικότητας. Το ότι συμμετέχουν ΚΑΙ στον πίνακα της Ειδικής Αγωγής οφείλεται σε ΠΡΟΣΘΕΤΑ προσόντα/κριτήρια που έχουν αποκτήσει και τα οποία τους δίνουν το δικαίωμα αυτό (καθώς και σε όποιον άλλο αποφασίσει να τα αποκτήσει ελεύθερα).
Άλλωστε, σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής είναι ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΙ και στον αντίστοιχο πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης του κλάδου τους. Το γεγονός ότι το Υπουργείο τους απορροφά κατά προτεραιότητα στα σχολεία Ειδικής Αγωγής γίνεται για να καλυφθούν τα ανάλογα κενά από εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο σε διαφορετική περίπτωση δεν θα υπήρχε.
Στο Νομοσχέδιο θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για τη μοριοδότηση των αναπληρωτών και για τα τυπικά προσόντα (μεταπτυχιακά) που αυτοί κατέχουν.
Ο μόνος αξιοκρατικός και πλέον δίκαιος τρόπος διορισμού ,είναι η παλιά επετηρίδα. Όλοι οι μόνιμοι διορισμοί αλλά και οι τοποθετήσεις αναπληρωτών θα πρέπει να γίνονται με σύστημα τέτοιο, που να προηγούνται οι εκπαιδευτικοί με τη παλαιότερη ημερομηνία κτήσης του πτυχίου. Τα μεταπτυχιακά και η προυπηρεσία θα έπρεπε να αποτελούν ΜΟΝΟ προσόν για μισθολογικές αυξήσεις και σε καμία περίπτωση κριτήριο για διορισμό. Είναι ο μόνος τρόπος να απαλλαγεί η εκπαίδευση απο πολιτικά ρουσφέτια, που δίνουν τη δυνατότητα μόνο σε μερικούς να εργάζονται, με την δικαιολογία της προυπηρεσίας. Ένα παράδειγμα είναι οι αναπληρωτές που τοποθετήθηκαν στο εξωτερικό πριν από λίγα χρόνια, από τη πίσω πόρτα, απέκτησαν μόρια, ύστερα από καταγγελία τους τα αφαίρεσαν κ μετά από δικαστική απόφαση, τους τα μέτρησαν, και ίσως αυτή τη στιγμή είναι κάπου διορισμένοι. Εγώ προσωπικά έχω πάρει πρόσφατα το πτυχίο μου, αλλά αφού καταργείται το ΑΣΕΠ, και αφού δεν έχω τις κατάλληλες γνωριμίες, προτιμώ να εργαστώ έστω στα 60 μου ως εκπαιδευτικός, από το να μην εργαστώ ποτέ.
Επίσης, επειδή πολύ συχνά παρατηρείται το φαινόμενο να διορίζονται εκπαιδευτικοί σε επαρχίες και επικαλούμενοι διάφορους λόγους, να παίρνουν μετάθεση στις δύο μεγάλες πόλεις κυρίως, θα πρέπει να υπάρχει ρήτρα τέτοια που να απαγορεύει τις μεταθέσεις έντος 5ετίας τουλάχιστον. Υποτίθεται οτι ο εκπαιδευτικός διορίστηκε κάπου γιατί εκεί εκεί υπήρχε ανάγκη διορισμόυ. Αν δε μπορεί να ανταπεξέλθει, ας παραιτηθεί να πάει στη θέση του κάποιος που μπορεί, και να μη πάρει τη θέση κάποιου άλλου στην Αθήνα ή Θεσ/κη, με πλάγιο τρόπο.
Με λίγα λόγια σύστημα διορισμού με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και προτεραιότητα για κάλυψη θέσεων στις επαρχίες, που πραγματικά υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις.
Τέλος, αν είναι να στέλνετε αναπληρωτές στο εξωτερικό, είτε στα σχολεία του Αρχιεπισκοπου, ειτε σε άλλα, να το κάνετε σωστά και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.
Θεωρώ ότι δεν καθίσταται νομικά ορθό να μη λάβουν διπλή μοριοδότηση τα δυσπρόσιτα . Ο νόμος δεν είχε καταργηθεί απλά παρέμενε ανενεργός λόγω του κλειδώματος των πινάκων . Άνοιγμα του πίνακα σημαίνει και αυτόματη ενεργοποίηση του νόμου για διπλασιασμό κατά τα έτη 2010 -2015 .