1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ απόλυτα με την εφαρμογή αυτού του νομοσχεδίου σχετικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από την ηλικία του νηπιαγωγείου και του δημοτικού γιατί καταργεί τον ρόλο της οικογένειας στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού και δεν θα υπάρξει όφελος αλλά εν τέλει ζημία στις παιδικές ψυχές.
Διαφωνω με την επιβολη της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 .
ΟΧΙ στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα Νηπιαγωγεία. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ εκπαιδευτικά ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ και τώρα το φέρνουν στην Ελλάδα. Δεν θέλουμε κι άλλο γκρέμισμα στην Εκπαίδευση.
ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ είναι οι καθ’ ύλην ΑΡΜΟΔΙΟΙ να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους.
Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ των ανήλικων παιδιών μας.
θα μας βρείτε μπροστά σας όλους του γονείς. Δεν πάει άλλο η προσπάθεια διάλυσης των αξιών που μας ενώνουν ώς Εθνος και ως Γένος.
ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΨΥΧΗ!!!
Αρχικά θα συμφωνήσω με συναδέλφους αποφοίτους Γυμναστικής Ακαδημίας (ΣΕΦΑΑ) πως ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν προβλέπει καθημερινή άσκηση και αθλητισμό είναι εξ αρχής αποτυχημένο.
Η Φυσική αγωγή θα πρέπει στο δημοτικό τουλάχιστον να διδάσκεται το λιγότερο 3 φορές την εβδομάδα σε κάθε τάξη μην πω και 4!!!
Παρακολουθωντας χρόνια έρευνες σε διεθνή πανεπιστήμια η άσκηση από τη νηπιακή κιόλας ηλικία καθίσταται πολύ σημαντική!!!
Ένα παιδί όταν διδάσκεται από την ηλικία των 5 κ 6 ετών σωστές συνθήκες υγιεινής, σωστή διατροφή κ σωστή άσκηση δε μπορεί παρά να γίνει ένας υγιής ενήλικας, χωρίς εκδηλώσεις παχυσαρκίας, χωρίς ιατρικά προβλήματα άρα λιγότερα χρήματα σε γιατρούς κ αύξηση του μέσου όρου σε θνησιμότητα!!!
Ο μόνος κατάλληλος για να διδάξει σε παιδιά αλλά και ενήλικες άσκηση είναι ο Καθηγητής Φυσικής Αγωγής διότι πρώτον πληρεί τις προϋποθέσεις διδακτικής επάρκειας και δεύτερον έχει παρακολουθήσει εκτός από αθλήματα, μαθηματα όπως υγιεινή, διατροφή, φυσιολογία, κινησιολογία, πρώτες βοήθειες κ τρόπους διδακτικής του εκάστοτε αντικειμένου!!!
Ο καθένας στο είδος του!!!
Φτάνει πια ο σφετερισμός του επαγγέλματος μας!!!
Διαφωνώ και δηλώνω την απογοήτευσή μου για άλλη μια φορά. Υποτίθεται ότι αυτή η κυβέρνηση θα διόρθωνε τα κακώς κείμενα των προηγούμενων. Εδώ ξεσηκωθήκαμε για τη θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια και τώρα τι; Αφήστε ήσυχα τα παιδιά.
Θεωρώ εντελώς απαράδεκτη τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε όποιες τάξεις του σχολείου κ αν προβλέπεται από το υπουργείο. Μιλάμε για καταστροφή της ψυχοσύνθεσής τους κ ανεπανόρθωτα ψυχικά τραύματα. Διαφωνώ κάθετα.
Θεωρώ τραγική την σεξουαλικη διαπαιδαγωγιση σε τόσο μικρές και ευαίσθητες ηλικίες. Γενικότερα, όμως, και σε μεγαλύτερες ηλικίες, όπου θεωρητικά μια τέτοια διαπαιδαγωγιση θα ήταν αποδεκτή, έχει ΤΕΡΆΣΤΙΑ σημασία ΠΟΙΟΣ την πραγματοποιεί και ΤΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΌ της δίνει.
Δεν θα επεκταθώ. Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί…
Η μόνη αποδεκτή σεξουαλικη αγωγή θα πρέπει να αφορά λυκειακες τάξεις και να βασίζεται στην ελληνορθοδοξη παράδοσή μας.
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία. Τα παιδιά μεγαλώνουν καλύτερα όσο περισσότερο χορτάσουν την παιδική τους ηλικία, η οποία ποτέ δεν ξαναέρχεται. Τα παιδιά χρειάζονται ισχυρά πρότυπα για να μιμηθούν και όχι τη σπορά αμφιβολίας για τον εαυτό τους. Χρειάζονται τρόπο να μείνουν σε επαφή περισσότερο με τους γονείς τους και όχι να αποξενώνονται από αυτούς.
Με τους αντίχριστους που μας κυβερνούν αυτά και χειρότερα θα ψηφίζουν.
Το σχολείο δεν έχει καμία αρμοδιότητσ για διαπαιδαγωγήσει σεξουαλικά τα παιδιά μας. Αρμόδιοι είναι οι γονείς που όταν πιστεύουν ότι τα παιδιά τους είναι ώριμα μπορούν να τα εκπαιδεύσουν.
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα 9 παιδιων
θεωρω απαράδεκτο και εγκληματικό για τις ευαίσθητες ψυχουλες των παιδιών μας την υποχρεωτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων και των παιδιών του δημοτικού. Σε ποια επιστημονικά δεδομένα βασίζεται μια τέτοια απόφαση;Από ποια κέντρα εκπορεύεται;Ποιοι σκοτεινοι κύκλοι το επιβάλλουν; Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την παιδική ψυχή, μας έχει πείσει ότι αυτή για να αναπτυχθεί και να ανθίσει έχει ανάγκη από υγιη πρότυπα, από ηθικές αξίες.
Οι ειδήσεις που μας έρχονται από το δυτικό κόσμο είναι ολοένα και πιο αποτρόπαιες. Ο κόσμος πηγαίνει απ’ το καλό στο χειρότερο; Έχετε αναρωτηθεί γιατί; Μήπως είναι τα πρότυπα που προβάλλουμε στα παιδιά και τους νέους μας; Μην αφήσετε στην πατρίδα μας μια τέτοια παρακαταθήκη. Μη δηλητηριασετε τις ψυχές των παιδιών μας.Δεν έχετε τέτοιο δικαίωμα.
Τόσο σαν μητέρα υπερπολύτεκνη, όσο και σαν εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θεωρώ τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό όχι μόνο μη αναγκαία αλλά και απαράδεκτη. Για τα ευαίσθητα αυτά θέματα υπεύθυνη είναι η οικογένεια. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι άδολα και απονηρευτα, ποιος ο λόγος ουσιαστικά να βιάσουμε τον ψυχισμό τους δίνοντας τους πληροφορίες που εύκολα μπορεί να παρεξηγήσουν; Υπάρχει και η χειρότερη βέβαια περίπτωση που βλέπουμε στο εξωτερικό, όπου από το νηπιαγωγείο αρχίζουν να μυούνται στην έννοια της ομοφυλοφιλίας, κάτι απαράδεκτο για την ελληνοχριστιανική κουλτούρα μας. Κι αν θεωρούν οι λεγόμενοι επιστήμονες φυσιολογική την κάθε σεξουαλική συμπεριφορά, τουλάχιστον αφήστε τα παιδιά να αποκτήσουν επίγνωση του σώματός τους, να αναπτύξουν τα χαρακτηριστικά του φύλου τους και κατόπιν να διαλέξουν. Σταματήστε το τώρα.
Για την γενετήσια αγωγή:
1) Ως μαθηματικός κρίνω ότι θα προσβάλλετε τη νοημοσύνη μας (και δεν θα είναι η πρώτη φορά διαχρονικά), αν με αρνητικά σχόλια στην δημόσια διαβούλευση για την γενετήσια* αγωγή στα σχολεία της τάξεως του 100%, αν την νομοθετήσετε χωρίς όλα τα σχόλια αυτά ουσιαστικώς να «λαμβάνονται υπόψη κατά τη διαμόρφωση των νομοθετικών ρυθμίσεων», έστω και αν επιμελώς κρύβετε την φράση στην αιτιολογική έκθεση πίσω από το ΙΕΠ και όχι φανερά στο άρθρο 01.
Δεν σας αρέσει η δημόσια διαβούλευση; Ευθέως και θεωρητικά ας την καταργήσετε, όχι μόνο de facto.
*Ο εν Ελλάδι νομικώς αδόκιμος λατινικός όρος «σεξουαλική» που αναφέρει η αιτιολογική έκθεση, προέρχεται από τη λέξη «φύλο», αποκρύπτει τον σκοπό που ενσωματώνει μέσα της η ελληνική νομική λέξη «γενετήσιος», σκοπίμως δε προβάλλεται ως δευτερεύον και ως μη αναγκαίος σκοπός.
2) Ως ειδικός παιδαγωγός παρατηρώ ότι όπου εφαρμόστηκε διόγκωσε προβλήματα και αύξησε περιστατικά εκφοβισμού, έστω και αν οι σχετικές επιστημονικές έρευνες δεν χρηματοδοτούνται. Στην Αμερική που υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία επιστημονικής έρευνας υπάρχει αρκετή βιβλιογραφία, όπως εδώ comprehensivesexualityeducation . org.
3) Ως θεολόγος της συνταγματικώς επικρατούσας θρησκείας, που ίσως αύριο μου πούνε παιδιά που δεν θα έχουν πάρει απαλλαγή από την γενετήσια αγωγή ότι ο άλλος κύριος μας τα λέει διαφορετικά, το σχόλιό μου εδώ στη διαβούλευση είναι:
«Φοβερὸν τὸ ἐμπεσεῖν, εἰς χεῖρας Θεοῦ ζῶντος, οὗτος Κριτὴς ἐστιν, ἐνθυμήσεων καὶ ἐννοιῶν καρδίας, μηδεὶς εἰσέλθῃ πειράζων, τὴν πίστιν τὴν ἀμώμητον».
Το σχολείο δεν έχει καμία αρμοδιότητσ για διαπαιδαγωγήσει σεξουαλικά τα παιδιά. Τα παιδιά χρειάζονται παιδεία!!!
Το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποκαταστήσει την οικογένεια. Οι γονείς είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για να ενημερώσουν τα παιδιά τους για θέματα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, θρησκευτικές πεποιθήσεις κ. ά. Οι μέθοδοι «διαφώτισης», από το νηπιαγωγείο μάλιστα, παραπέμπουν σε απολυταρχικά, ανελεύθερα καθεστώτα και δεν ταιριάζουν σε δημοκρατικές χώρες. Κάθε παιδί έχει δικό του ρυθμό ανάπτυξης, σωματικής και συναισθηματικής κι αυτό πρέπει να γίνεται σεβαστό από τους δασκάλους και την πολιτεία.
Διαφωνώ απόλυτα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία!!! Αυτό είναι θέμα των γονέων και όχι του κάθε δασκάλου η καθηγητη!!!,😠
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία.Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να επέμβουμε στην αθωότητα των παιδιών, εκθέτοντας τα τόσο πρόωρα,σε καταστάσεις που δε συνάδουν με την τρυφερότητα και την αγνότητα της παιδικής τους ψυχής.
Η ενημέρωση των παιδιών σχετικά με αυτά τα ζητήματα είναι καθαρά θέμα της οικογένειας.
Κάθε γονιός θα κρίνει, ανάλογα με την περίπτωση και την ιδιαιτερότητα του κάθε παιδικού χαρακτήρα,το πότε και με ποιον τρόπο θα μιλήσει στο παιδί, για ένα τόσο ευαίσθητο και λεπτό ζήτημα.
Η εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία με βρίσκει αντιδιαμετρικά αντίθετη. Θεωρώ ότι δεν έχει επιστημονική βάση η απόφαση αυτή για τις βαθμίδες κυρίως του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Δε διαθέτουν την ωριμότητα για να κατανοήσουν ένα τόσο λεπτό θέμα, εφόσον ζουν στον κόσμο της αθωότητας. Η στιγμή και ο τρόπος που θα επιλεγούν για να ενημερωθεί ένα παιδί για θέματα σεξουαλικότητας σχετίζονται κυρίως με την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα του, ώστε να μην προκληθεί κάποια τραύμα, και πραγματοποιείται από άτομα (συνήθως οι γονείς) που με αγάπη κι ευαισθησία αναλαμβάνουν να τη «διδάξουν» στα παιδιά, των οποίων έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη.
Ας μην εισάγουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προγράμματα, τα οποία εφαρμόστηκαν κι απέτυχαν σε χώρες του εξωτερικού , έτσι για να φανούμε προοδευτικοί. Ας ασχοληθούμε ουσιαστικότερα με μείζονα προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Στ. Σέργη , εκπαιδευτικός.
Όντας μανούλα τριών παιδιών 5 , 4 και 3 χρόνων ΔΙΑΦΩΝΩ καθέτως με την εισαγωγή οποιασδήποτε μορφής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο χώρο της παιδείας. Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και αυτή η προσέγγιση θέλει διάκριση και προσαρμογή ανάλογα με το πως αντιλαμβάνεται τα πράγματα το κάθε παιδί. Ο ρόλος αυτός λοιπόν είναι ΜΟΝΟ του γονέα και όπως αυτός κρίνει αναλόγως.Όπως επίσης πιστεύω ότι ιδιαίτερα η ηλικία του νηπιαγωγείου είναι πολύ αγνή για να την πονηρέψουμε με ότι πιστεύει ο καθένας σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Δεν θα επιτρέψω στα παιδιά μου να συμμετάσχουν σε ένα τέτοιο εργαστήριο..
Καμία παλαιότερη γεναιά δεν είχε τέτοιο πρόγραμμα και όλοι μεγαλώσαμε δόξα τω Θεώ μια χαρά. Τα αντίστοιχα μαθήματα της βιολογίας στο γυμνάσιο με την εκμάθηση του dna , των χρωμοσωμάτων κτλ. είναι αρκετά και δίνουν την κατάλληλη γνώση στην κατάλληλη ηλικία.
Είμαι εναντίον της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών στο νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.
Είμαι πολύτεκνη μητέρα τεσσάρων παιδιών και έχω έναν γιο στην τριτοβάθμια, μία κόρη στην δευτεροβάθμια δύο κόρες στην πρώτη δημοτικού και στο νηπιαγωγείο αντίστοιχα. Οι ελλείψεις είναι έντονες σε όλους τους τομείς και βαθμίδες της εκπαίδευσης. Κάντε σας παρακαλώ κάτι ουσιαστικό!
Ως ψυχολόγος και γονέας, είμαι εκ διαμέτρου αντίθετη με τη Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ειδικά στο Νηπιαγωγείο και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν δηλώνεται κάπου σαφώς το περιεχόμενο της εν λόγω εκπαίδευσης. Υπεύθυνοι για την ενημέρωση σε αυτό το σημαντικό κομμάτι της ζωής του παιδιού πρέπει να είναι μόνο οι γονείς ή κάποιο άτομο που γνωρίζει καλά και τυγχάνει της εμπιστοσύνης του παιδιού. Επιπλέον οι ατομικές διαφορές σε ό, τι αφορά την ωριμότητα, την αντίληψη και τα βιώματα των παιδιών, καθιστούν προβληματική την ανάπτυξη τέτοιου είδους θεμάτων μέσα σε τάξη, ειδικά σε αυτές τις ηλικίες.
Διαφωνώ κάθετα με το να γίνει εισαγωγή αγγλικών στο νήπιο. Τα παιδάκια ξεκινούν να μαθαίνουν τα ελληνικά γράμματα και πάλι δυσκολεύονται. Όταν θα μπουν δύο γλώσσες μαζί θα γίνει ένα ανακάτεμα στο μυαλό Τους. Ας τα αφήσουμε επιτέλους να ζήσουν λίγο σαν παιδιά. Αρκετά με όλη αυτή την τρέλα που επικρατεί !!!!!το παιδί μου θέλω να μεγάλωσε φυσιολογικά σαν παιδί και όχι σαν ένα καλοκουρδισμενο ρομπότ.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία.
Στα παιδιά μας, σε αυτή την ηλικία, πρέπει να δώσουμε ό,τι καλύτερο, ό,τι πιο όμορφο, ο,τι πιο ωφέλιμο που θα τα βοηθήσει να γίνουν σωστοί και χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνία μας. Γιατί;;; να χάσουν την παιδική τους αθωότητα και να τα καταστρέψουμε;;; Γιατί;;; να θέλουμε να πάψουν να είναι παιδιά;;; γιατί;;; να θέλουμε να διαβρώσουμε το μέλλον της χώρας μας;;;
Διαφωνώ κι εγώ με την ιδέα της ένταξης της σεξουαλικής αγωγής ως θεματικής στο νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό!
Απαράδεκτη πρόταση. Εύχομαι και ελπίζω να μην γίνει πράξη.
Ωστόσο, εάν δεν ακουστεί η φωνή του λαού σήμερα, αύριο (στις εκλογές) θα κάνει εκκωφαντικό θόρυβο. Να το θυμάστε καλά αυτό!!
Δεν συμφωνώ να τραυματίσουμε την τρυφερή ηλικία με την σεξουαλικότητα, παρακαλώ πολύ να αποσυρθεί.
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και το Δημοτικό!!!! Είναι κάτι που αφορά την οικογένεια!!!! Διαφορετικά απαιτώ δικαίωμα απαλλαγής απο το μάθημα.!!!!
Αρχικά θα ήθελα να εκφράσω την βαθιά μου λύπη για όλη αυτή την κατάντια που θέλετε να προωθήσετε στα ελληνικά σχολεία. γιατί από μια τόσο αθώα και γλυκιά ηλικία να πρέπει τα παιδάκια μας να μαθαίνουν πράγματα τα οποία δεν έχουν ούτε καν σκεφτεί. ΣΑν γονέας δηλώνω ότι όχι μόνο διαφωνώ, αλλά και ότι το παιδάκι μου δεν πρόκειται ΠΟΤΈ! να συμμετέχει σε τέτοιου είδους μάθημα. Μην καταστρέφετε την μαγιά που ίσως σωσει κάποια στιγμή αυτόν τον κόσμο από την κατάντια που ήδη ζούμε. ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νήπιο.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλική διαπαιδαγώγησης στο σχολείο και ιδιαίτερα δημοτικό και νηπιαγωγείο. Τραυματίζει παιδικές ψυχές οι οποίες θα νιώσουν σύντομα ένότες και ενοχές. Ψυχολογικά προβλήματα και ανεπανόρθωτες οικογενειακή έκαιγαν ατομικές καταστροφές.
Ως εκπαιδευτικός διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο.
1) Το θέμα αυτό ανήκει μόνο στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και όχι στον κάθε τυχόντα εκπαιδευτικό.
2) Θα καταστραφούν αθώες παιδικές ψυχές.
3) Ποιος ενήλικας μπορεί να πει ότι υστέρησε και υστερεί ως ανθρώπινη προσωπικότητα από την απουσία ενός τέτοιου μαθήματος; Να βγει δημόσια, αν του βαστάει να το ομολογήσει!
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θεωρούμε πως είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για τόσο ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα όπως είναι η προσχολική. Είναι απαράδεκτο χωρίς να γνωρίζει ο γονέας, κάποιος άγνωστος να διαπαιδαγωγήσει το παιδί του πάνω σε αυτά τα θέματα έστω κι αν γίνονται με απόλυτη διακριτικότητα. Δεν είναι όλες οι ηλικίες το ίδιο.Διαφωνώ απόλυτα και το δηλώνω με την ιδιότητα της νηπιαγωγού και της δασκάλας.
Ποιο οι θεματικοί κύκλοι στα εργαστήρια αυτά δεξιοτήτων; Αν οι αρμόδιοι σκεφτούν με σοβαρότητα, με υπευθυνότητα εκπαιδευτικών και με αγάπη γονέων ποτέ δεν θα θελήσουν να εισαγάγουν στους θεματικούς κύκλους με τους οποίους θα απασχολήσουν και θα διαπαιδαγωγήσουν τη νηπιακή και παιδική ηλικία τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό και απάνθρωπο. Διαφωνώ απόλυτα!
Το υπουργείο υγείας καλύτερα να ασχοληθεί με το πώς θα παρέχει ουσιαστική παιδεία στα παιδιά μας και να στοχεύσει στην εξάλειψη της παραπαιδείας. Η ευθύνη της σεξουαλική διαπαιδαγώγησης ανήκει στους γονείς.
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Διαφωνώ με τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγιση στο νηπιαγωγείο. Καταρχάς στο Σχέδιο Νόμου και στην Αιτιολόγηση δεν υπάρχει καμία επεξήγηση αλλά απλή αναφορά. Το αντικείμενο είναι θέμα πρωτίστως των γονέων, ιδίως σε μια τόσο μικρή και τρυφερή ηλικία που δεν αντιλαμβάνονται ακόμα πιο βασικά πράγματα και όχι μόνο θα τα μπερδέψει αλλά πιθανόν να τα αποπροσανατολίσει από το νόμο της φύσης. Εάν δεν σας πείσουν τα σχόλια τουλάχιστον δώστε το δικαίωμα στους γονείς να αρνηθούν την παρουσία των παιδιών σε αυτό το μάθημα (ως έσχατη λύση). Φροντίστε σαν κράτος να διαπαιδαγωγήσετε τα παιδιά πρώτα εθνικά και θρησκευτικά, όπως προτάσσει το Σύνταγμα, και έπειτα ασχοληθείτε με πειραματισμούς (πιλοτικά προγράμματα όπως τα ονομάζετε).
Η ιστοσελίδα https://www.paidiatros.com/paidi/mathisi-sxoleio/need-sex-education-schools παρουσιάζει ενδιαφέροντα στοιχεία από έρευνα που έγινε σχετικά με τη σεξουαλική αγωγή. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι απαιτείται να ξεκινήσει από το Νηπιαγωγείο. Αντίθετα οι ίδιοι οι μαθητές προτείνουν να ξεκινάει στο Γυμνάσιο (56,9% των αγοριών και 72,5 των κοριτσιών). Αναφέρεται ότι σε χώρες τις Δυτ. Ευρώπης βελτιώθηκε η κατάσταση σε θέματα π.χ. εκτρώσεων και αντισύλληψης αλλά παράλληλα παραδέχεται ότι η κατάσταση στην οποία έφτασε η Ευρώπη θα αποτρέποταν εάν υπήρχε οικογενειακή συνοχή. Εκεί πρέπει να στοχεύσει το Κράτος και όχι σε άλλες πιλοτικές ιδέες σε τρυφερές ηλικίες.
Επισης αναφέρεται ότι:
– Το ποσοστό των εφήβων που δήλωναν πριν το πρόγραµµα ότι θα περίµεναν το γάµο για να αρχίσουν να κάνουν σεξ, ανερχόταν στο 60%. Μετά το πρόγραµµα το ποσοστό που δήλωναν ότι ήθελαν να µείνουν παρθένοι µέχρι το γάµο, ανήλθε στο 71%. Αλλά και ότι
– Άλλοι παράγοντες που βρέθηκαν να συσχετίζονται µε την καθυστέρηση έναρξης των σεξουαλικών δραστηριοτήτων στους έφηβους, ήταν η συµµετοχή σε θρησκευτικές δραστηριότητες και η παρακολούθηση τηλεόρασης για 2 ώρες ή λιγότερο τη νύχτα των ηµερών που είχαν σχολείο. Επίσης τα παιδιά των οποίων οι βιολογικοί γονείς ήσαν ακόµη παντρεµένοι, είχαν περισσότερες πιθανότητες να δηλώσουν ότι θα ανέµεναν προτού αρχίσουν τη σεξουαλική τους ζωή.
Παρακαλώ πολύ ξανασκεφτείτε το.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θεωρώ πως είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για τόσο ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα όπως είναι η προσχολική. Είναι απαράδεκτο χωρίς να γνωρίζει ο γονέας, κάποιος άγνωστος να διαπαιδαγωγήσει το παιδί του πάνω σε αυτά τα θέματα έστω κι αν γίνονται με απόλυτη διακριτικότητα. Δεν είναι όλες οι ηλικίες το ίδιο.
Ως Ελληνίδα παιδαγωγός θεωρώ καταστροφική τη σεξουαλική αγωγή στις μικρές αυτές ηλικίες. Είναι τόση η διαφθορά της κοινωνίας σήμερα και ότι παίρνουν τα παιδιά από το κοινωνικό περιβάλλον ώστε δεν χρειάζονται και ειδικό μάθημα. Ας τα αφήσουμε να αποκομίσουν κάτι υγιές και ωφέλιμο από το σχολείο.
Η διαφθορά μόνο μαρασμό δημιουργεί και καταστροφή.
Η εκπαιδευτική πείρα αποδεικνύει ότι από τα πιο δυστυχισμένα νέα άτομα και με ψυχολογικές διαταραχές είναι τα πολύ ενημερωμένα στα θέματα αυτά από το κοινωνικό τους περιβάλλον.
Ας μην ξεθεμελιώσουμε αν κάτι στέκει όρθιο! Κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί. Όχι στη σεξουαλική αγωγή!
Για τη σεξουαλική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ. Είναι σαν να δίνετε στερεά τροφή σε βρέφος.
Κυρίες και κύριοι υπεύθυνοι
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.
Άκρως επικίνδυνη και σκοπίμως προωθούμενη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και μάλιστα στην νηπιακή ηλικία.Τα νήπια στην τρυφερή αυτή ηλικία δεν έχουν ανάγκη κάποιας τέτοιας αγωγής, αλλά από την ανατροφή και την αγωγή εκείνη που με αγάπη φροντίδα και λεπτότητα θα καλλιεργήσει και θα αναδείξει το πνευματικό υπόβαθρο του έσω ανθρώπου.Διαφωνώ!!!
Με εκτίμηση Ιωάννα Γαλάνη
Διαφωνω για αυτες τις ηλικιες.Τα παιδια ειναι πολυ μικρα.
Χριστός Ανέστη!
Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα παιδιά της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σοφία
Εκπαιδευτικός
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νήπια και το Δημοτικό. Αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτό είναι η οικογένεια. Αλλιώς να μας απαιτούμε δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα!!!!!
Είμαι εκπαιδευτικός και για άλλη μια φορά νιώθω την απογοήτευση για την ποιότητα των αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας και για τον συνεχή εκφυλισμό του περιεχομένου του προγράμματος σπουδών. Το μάθημα σεξουαλικής αγωγής και με τον τρόπο που πρόκειται να διδαχθεί θα καταστρέψει τα παιδιά, θα διαστρέψει τη σκέψη τους πριν αυτή διαμορφωθεί. Σε καμμιά περίπτωση δεν πρέπει να προχωρήσει η εισαγωγή του μαθήματος αυτού. Είμαι εντελώς αντίθετη.Ας αφήσουμε και κάτι όρθιο!
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ απόλυτα με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό.
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό. Τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες είναι αθώα και έτσι πρέπει να παραμείνουν. Επίσης το θέμα αυτό αφορά μόνο την οικογένεια και όχι το σχολείο.
ΔΙΑΦΩΝΏ
Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει στην χώρα μας,εδώ ο κόσμος καίγεται κ μαθήματα γίνονται,δεν ξέρουμε αν θα έχουμε φαί τον επόμενο μήνα κ η πρεμούρα σας είναι να φτιάξετε σεξουαλικά διεφθαρμένα παιδιά! Λυπάμαι πως μας καταντήσατε αλλά δεν θα σας το επιτρέψουμε άλλο!
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση! Εντελώς απαράδεκτο! Οι γονείς είναι αυτοί που θα μιλήσουν στα παιδιά τους όποτε το κρίνουν απαραίτητο και πάντα με το κατάλληλο τρόπο (τον οποιο χρειάζεται κάθε παιδί ξεχωριστά)
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση καθώς τα παιδιά σε αυτή την ηλικία δεν έχουν την ωριμότητα να κατανοήσουν τέτοιου είδους θέματα.