1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που πρόσφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες ή απομακρυσμένες περιοχές κατά την περίοδο 2010-2014, με μεγάλη έκπληξη και ιδιαίτερη απογοήτευση είδαν τη νομοθετική ρύθμιση, που αφορά την προσμέτρηση προϋπηρεσίας στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από το 2010, να μην υπολογίζεται στο διπλάσιο ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.
Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη λογική μιας τέτοιας απόφασης, για την οποία δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας, καθώς νιώθουμε ότι απαξιώνεται με αυτό τον τρόπο από την πολιτεία το εκπαιδευτικό έργο που προσφέραμε υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Ειδικά όταν συνεχίζεται να προσμετράτε στο διπλάσιο η προϋπηρεσία των συναδέλφων που υπηρέτησαν στις ίδιες σχολικές μονάδες πριν το 2010 και μετά το 2014. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε αυτή τη διάκριση στην αντιμετώπιση των συναδέλφων και ποια συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετεί!!!
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτα σχολεία τα σχολικά έτη 2010 – 2014 ζητάμε να ανακληθεί η ρύθμιση που αποτελεί κατάφωρη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών που δε δίστασαν να υπηρετήσουν σε δύσκολα προσβάσιμες και απομονωμένες περιοχές, και να υπάρξει άμεση τροποποίηση της νομοθετικής ρύθμισης, ώστε αυτή να ισχύει για όλους και όχι μόνο για συναδέλφους που υπηρέτησαν πριν το 2010 και μετά το 2014. Με τη λογική του υπουργείου, ότι δεν ήξεραν οι συνάδελφοι ότι θα ανοίξουν οι πίνακες, θα μπορούσε να μην αναγνωριστεί καμία προϋπηρεσία στους αναπληρωτές. Η διαιώνιση των αδικιών προκαλούν το κοινό αίσθημα και προσβάλλουν τον κόπο των ανθρώπων που εργάστηκαν σε δυσμενείς συνθήκες ανά τη χώρα.
Αναδημοσιεύση της απόφασης της ΔΟΕ η οποία ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ι από 700 συναδέλφους με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης Συνέλευσης.
Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση.
Η Δοε για άλλη μια φορά καταψηφίσε την παράγραφο 4 και αυτή τη φορά μέσα από το συνέδριο των εκπροσώπων όλων των εκπαιδευτικων συλλογών της χώρας.Η κυβέρνηση θα απαξιώσει εκτός από τους αναπληρωτές με μεταπτυχιακό και την θέση του κλάδου?Απαιτούμε υπευθυνότητα και δικαιοσύνη.Όχι πελατειακες σχέσεις.Όχι φωτογραφικές ρυθμίσεις.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47
ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
1. Στους σχετικούς πίνακες η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες υπολογιζόταν στο διπλάσιο σε εφαρμογή του ισχύοντος και σήμερα Ν.3391/2005 (άρθρο 9, παρ. 3) αναδρομικά από το 2002 μέχρι και το 2010 και θα υπολογίζεται στο διπλάσιο από το 2014 και εφεξής σε μερική εφαρμογή του Ν.4283/2014 (άρθρο 5).
2. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του.
3. Με την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 5Α του Ν.3848/2010 (Α’ 71) όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του Ν.4283/2014 (Α’ 189) αίρεται η αδυναμία εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 9, παράγραφος 3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/τ.Α’/4-10-2005).
4. Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.
5. Δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία μας για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010.
Διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα σχολεία το διάστημα 2010-2014.
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 ΠΕ 70.50 και στον πίνακα της γενικής.
Κριτήρια για τους μόνιμους διορισμούς η ημερομηνία κτήσης πτυχίου, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, και η προϋπηρεσία.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Κ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ Κ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΒΥΘΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ?ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.
ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ!
Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προυπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγηθουμε στην ανεργία, έχοντας μάλιστα επιπλέον προσόντα. Το βασικό μας πτυχίο είναι στην γενική εκπαίδευση. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ο διαχωρισμος της ειδικής από την γενική αγωγή.
Τιμωρούμαστε επειδή έχουμε επιπλέον προσόντα και καλύπτουμε πάγιες ανάγκες και κενά στην ειδική αγωγή; Αν δεν ήμασταν εμείς τόσα χρόνια με τα επιπλεόν προσόντα όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα ήταν στα σπίτια τους (όπως συνέβαινε πριν 30 χρόνια). Αντί να επιβραβεύετε αυτά τα προσόντα, μας τιμωρείτε;
Η προϋπηρεσία η οποία παρέχεται στην ειδική αγωγή απο εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά πρέπει να προσμετράται και στους δύο πινακες.
Πόσο ηθικό είναι να μιλούμε για συμπεριληπτικό σχολείο-υπό τις οδηγίες της UNESCO (Salamanca, 1994)και να περιθωριοποιούμε εκπαιδευτικούς;
Για το αρθρο 47 παραγραφο 4:
Οι τελειοφοιτοι φοιτητες του Παιδαγωγικού Τμηματος Ειδικης Αγωγης είμαστε εντελώς αντίθετοι με την εφαρμογή της ποσοστωσης στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ΕΑΕ. Θεωρούμε ότι αυτή η ποσόστωση στους δασκάλους γενικής με μεταπτυχιακό υποβιβάζει τις σπουδές που παρέχονται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής και την εξειδίκευση μας.
Η παραμονή μας στα δυσπρόσιτα τα έτη 2010-2014 ήταν από επιλογή και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι δεν κάναμε αίτηση βελτίωσης θέσης ενώ είχαμε την δυνατότητα είτε αναγκαστικά γιατί δεν έγινε δεκτή η αιτηση βελτίωσης θέσης από την πρωτοβάθμια διεύθυνση όσων ήθελαν να φύγουν και την συμπληρωσαν!Ας κοιτάξει λοιπόν το υπουργείο της εγκυκλίους για τοποθετήσεις αναπληρωτών που εξέδιδε την χρονική περίοδο αυτή και ας μην γίνεται λόγος για τυχαιότητα!Όσο για την άγνοια νόμου που επικαλούνται μερικοί ας αναλάβουν την ευθύνη της στάσης που κράτησαν 4 χρόνια τώρα στο να μην ενημερώνονται ορθά και επαναπαύθηκαν!Ούτε το ίδιο το Σύνταγμα δεν το θεωρεί λογικό επιχείρημα!Δεν είναι πονηροί όσοι ενημερώθηκαν αλλά δραστήριοι εκπαιδευτικοί και αφυπνισμένοι,ανήσυχοι πολίτες που γνωρίζουν ότι είναι υποχρέωση τους να είναι ολόπλευρα ενήμεροι για κάθε νομικό πλαίσιο που τους αφορά στη χώρα που ζουν!Ο νόμος (3391/2005)ήταν εκεί.Ας τον διάβαζαν πριν κάνουν τις αιτήσεις και πριν μακαριστούν πόσο τυχεροί είναι για τη θέση τους που επί τέσσερα χρόνια τους έδινε την ευκαιρία να τοποθετηθούν όπου ήθελαν οριζόμενοι αυθαίρετα και ακούσια βέβαια(το σωστό να λέγεται), από τον άνευ λογικής ν.3848/2010 της κ.Διαμαντοπούλου, ως αρεία φυλή χωρίς να προβληματίζονται για το τι νόμος ισχύει.Λειτουργούσαν καιροσκοπικά όπως και τώρα που τάχα δήθεν με κολακείες προσπαθούν να πείσουν το υπουργείο (το οποίο οι ίδιοι παραπλάνησαν με νομικίστικα μέσα για να φτάσει στη σημερινή μορφή η διάταξη) ότι έπραξε το σωστό ενώ ο τόπος βουϊζει οτι είναι λάθος! ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2010-2014!
Αναδημοσιεύουμε την απόφαση της προηγουμενης εβδομάδας τυυ έκτακτου ΔΣ της ΔΟΕ η οποία ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ χθες και από 700 συναδέλφους με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης Συνέλευσης. Αρ. Πρωτ.1733Αθήνα 19/6/2015ΠροςΤους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών. Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων». Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους. Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Αναπληρωτές πε60/70 εργάστηκαν σε δημόσια σχολεία που συμπεριλαμβάνουν δομές ειδικής αγωγής κι αποκλείονται από την προσμέτρηση της προϋπηρεσία τους στον πίνακα ΤΟΥΣ; Πόσο ΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΑΝΟΜΟ θα κρινόταν αυτό από την UNESCO;;;
Μεγάλη αδικία να μην προσμετράται η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής και στη γενική! Ας σταματήσει ο διαχωρισμός επιτέλους! Όπως επίσης,αδικία είναι να μην προσμετράται στο διπλάσιο η προϋπηρεσία. Επίσης, τι γίνεται με τις άδειες επαπειλούμενης κύησης των αναπληρωτών? Θα τεθεί αυτό το θέμα?
Διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα σχολεία το διάστημα 2010-2014.
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 ΠΕ 70.50 και στον πίνακα της γενικής.
Κριτήρια για τους μόνιμους διορισμούς η ημερομηνία κτήσης πτυχίου, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, και η προϋπηρεσία.
Για ποια συνεκπαίδευση μιλάμε οι αναπληρωτές ΠΕ 60.50-70.50 τόσα χρόνια χρησιμοποιήθηκαν για να καλύψουν θέσεις οι οποίες δεν μπορούσαν να καλυφτούν με άλλον τρόπο και τώρα δέχονται αδικαιολόγητο πόλεμο επειδή ζητάνε τα αυτονόητα. Οι συγκεκριμένοι αναπληρωτές παλέψανε στην ζωή τους για να αποκτήσουν μεταπτυχιακά τα οποία κανένας δεν έχει δικαίωμα να τα αμφισβητήσει διότι σας διαβεβαιώ ότι δεν μας χαρίστηκε τίποτα, διαβάσαμε ατελείωτες ώρες, ξενυχτήσαμε ατελείωτα βράδια και ζητάμε την ανταμοιβή των κόπων μας. Η προϋπηρεσία θα πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες και μόνο αυτό θα ήταν δίκαιο. Επιπρόσθετα παρατηρούμε μια εναντίωση απέναντι στους αναπληρωτές ΠΕ 60.50-70.50 η οποία είναι αδικαιολόγητη, για ποιο λόγο γίνεται αυτό ; Επειδή δεν μείναμε στάσιμοι στην ζωή μας. Επειδή κάναμε μεταπτυχιακά σε πάνω στην ειδική αγωγή ο οποίος είναι ένας ιδιαίτερος κλάδος. Επειδή ξοδέψαμε με αγάπη δύο επιπλέον χρόνια από την ζωή μας. Οι νόμοι μπορεί να αλλάζουν συνεχώς σε καμιά όμως περίπτωση δεν θα πρέπει να καταπατούνται τα δικαιώματα των συνανθρώπων μας.
Επιτυχούσα στο ΑΣΕΠ του 2004 ΠΕ 06. Προυπηρεσια 71 μήνες. Μεταπτυχιακο με βαθμό 10. Εχω δουλέψει ως ωρομίσθια και αναπληρώτρια σε ολη την Ελληνική επικράτεια αφήνοντας προσωπική ζωή στον αέρα, 41 χρόνων πλεον. Ανήκω στον πίνακα του 24μηνου απο το 2009. Και ξαφνικά θα μετρήσει μονο το ΑΣΕΠ του 2008 κ η προυπηρεσια; Εμεις που δώσαμε παλιότερα κ πορευτήκαμε με τους τοτε νόμους έπρεπε να εχουμε και μαντικές ικανότητες; Τα αλλα ΑΣΕΠ γιατι να μην μετρήσουν; Επειδη βολεύει μονο συγκεκριμένες ειδικότητες; Γιατι να μην απορροφηθούν οι διοριστέοι του 2008, 24μηνιτες κ 30μηνιτες κ μετα να συνταχθούν νέοι πινακες; Για ποια δικαιωσυνη μιλάμε οταν καταπατούνται χιλιάδες ζωές; Σύστημα αξιοκρατίας ζητάμε κ οχι παζάρια για τη ζωή μας!!!!
Συγχαρητήρια στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δίκαιη και απόλυτα νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή.
είναι σημαντικό να υπάρξει μια συλλογική προσπάθεια από όλους μας!
Για το άρθρο 47 παράγραφο 4: Ως τελειόφοιτοι φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής οφείλουμε να αναφέρουμε την πλήρη αντίθεσή μας με την εφαρμογή της ποσόστωσης στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία. Θεωρούμε ότι αυτή η νομοθετική οπτική υποβιβάζει τις πολύ υψηλής ποιότητας σπουδές που παρέχονται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματα της πρόσφατης εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος. Η υψηλή κατάρτιση του αποφοίτων του ΠΤΕΑ (επιτυχής παρακολούθηση τουλάχιστον θεωρητικών και εργαστηριακών 60 μαθημάτων και διετής πρακτική άσκηση σε μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής) αναγνωρίζεται από όλη ανεξαιρέτως την εκπαιδευτική κοινότητα (σχολικών συμβούλων, διευθυντών και εκπαιδευτικών) και αποδεικνύεται από το άριστο έργο έχουν επιδείξει εργαζόμενοι επί 13ετία ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε δομές ειδικής αγωγής.
Επιπρόσθετα, η παρακολούθηση 4ετών προπτυχιακών προγραμμάτων στην ΕΑ αποτελεί μία διεθνή πρακτική για την επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτικών ΕΑΕ, όπως τεκμηριώνεται και με την αναλυτική κατάσταση στις ΗΠΑ, όπου προσφέρονται 190 προπτυχιακά προγράμματα 4ετούς διάρκειας στην ΕΑ (http://graduate-school.phds.org/…/bachelors-in-special…).
Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατο Νόμο που έχει ψηφιστεί: «Τα ισχύοντα στη Γενική εκπαίδευση ισχύουν και στην Ειδική» , απαιτούμε τα Ίδια δικαιώματα, στις προσλήψεις και στην κατάταξη μας με τους υπολοίπους κλάδους. Θεωρούμε αντισυνταγματικη την εφαρμογή της ποσόστωσης καθώς σύμφωνα με πρόσφατη Υπουργική Απόφαση οι προσλήψεις γίνονται με ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Ζητούμε τέλος, την δημιουργία ενός επικουρικού πίνακα αναπληρωτών. Σύμφωνα με τον οποίον , εφόσον εξαντλούνται οι εκπαιδευτικοι με βασικό τίτλο στην Ειδική Αγωγή ΠΕ 71-61 τότε να καλούνται να καλύψουν τα κενά σε δομές ειδικής αγωγή οι εκπαιδευτικοι γενικής εκπαίδευσης ΠΕ 70,50-60,50 με μεταπτυχιακες σπουδές.
Τα δυσπροσιτα πρεπει να προσμετρηθουν διπλα και για τα ετη 2010-2014 !!! Οπως γινοταν πριν το 2010 και οπως θα γινεται απο το 2014 και μετα. Σε αντιθετη περιπτωση δημιουργουνται τεραστιες αδικιες! Θα αναφερω ενα απλο παραδειγμα: Αν ενας εκπαιδευτικος εργαστηκε το 2009-2010 σε δυσπροσιτο και τα ετη 2010-1015 σε γενικο σχολειο θα βρισκεται πολλες θεσεις πιο πανω απο ενα εκπαιδευτικο που εργαστηκε για 4 συνεχομενα χρονια 2010-2014 σε δυσπροσιτα σχολεια. Ειναι δικαιο αυτο ? Ειναι νομιμο?
Πρέπει οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακα να διδασκουν στα τμήματα ένταξης και να προσλαμβανονται πριν τους πε71 .Τα μεταπτυχιακα πρέπει να προηγούνται και να μοριοδοτουνται. Η προυπηρεσια των πε70.50 και πε60.50 πρέπει να προσμετραται και στους δυο πίνακες
Ο νόμος για τον διπλασιασμό των δυσπρόσιτων ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ απλά πάγωσε όπως και η προυπηρεσία το 2010 με το νόμο της κα.Διαμαντοπούλου.Από τη στιγμή λοιπόν που παίρνετε τη σωστή απόφαση να ανοίξετε τους πίνακες πρέπει να τους ανοίξετε με το νόμο που ίσχυε από πριν καθώς δεν υπήρξε κάποιος άλλος νόμος που να τον καταργεί. Αυτό είναι το λογικό και το δίκαιο. Γιατί διαλέγετε επιλεκτικά να μην μετρήσει η προυπηρεσία στα δυσπρόσιτα το διάστημα 2010-2014; Υπήρξαν εκπαιδευτικοί που άνοιξαν τα συγκεκριμένα σχολεία εκείνα τα χρόνια και δεν είναι αυτοί που ήταν στο τέλος του πίνακα. Η πλειοψηφία των συλλόγων των εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ είναι υπέρ της προσμέτρησης της προυπηρεσίας στο διπλάσιο για όλα τα χρόνια. Αυτό δεν είναι τυχαίο, ούτε θα υποστήριζαν μια άποψη άδικη.
Κύριε υπουργέ, ζητάμε την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 και στους δύο πίνακες. Δουλέψαμε στην ειδική αγωγή, ενώ θα μπορούσαμε να δουλέψουμε και στην γενική, επειδή είχαμε επιπλέον προσόντα και βάση νόμου, η προϋπηρεσία μετρούσε και στους δυο πίνακες. Πως, λοιπόν επιβάλετε τη μη ισχύ του νόμου και τον αφανισμό αυτών των εκπαιδευτικών που εξυπηρέτησαν τις ανάγκες του Υπουργείου τόσα χρόνια, τριγυρίζοντας σ’ όλη την Ελλάδα σε δύο ή τρία σχολεία κάθε φορά;
πρεπει να δικαιωθουμε!δεν μπορουν καθε χρονο να παιζουν με το μελλον μας και να ψηφιζουν αδικους νομους που εξυπηρετουν συγκεριμενα συμφεροντα!!!!ειναι δυνατον να ζηταμε τα αυτονητα!
ΝΑΙ στον διπλασιασμο στων δυπροσιτων και στην προσμετρηση της προυπηρεσιας των 70.50 και 60.50 στους πινακες γενικης οπου και ανηκουν!
Είναι γνωστό και επιβεβαιώνεται κάθε φορά οτι ο καθένας επιδιώκει με κάθε τρόπο να εξασφαλίζει τα προσωπικά του συμφέροντα με γνώμονα πάντα το οικονομικό όφελος και την εξασφάλιση μιας σίγουρης θέσης. Αυτό όμως πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;;; ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΕΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ. ΩΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ. ΞΕΧΝΑΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΜΒΟΛΙΜΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΩΝ 70,50 ΚΑΙ 60,50! ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ!!!!!! —>>> ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ!!!!
Θεωρώ άδικη την απόφασή σας να μην διπλασιαστούν τα μόρια για τα δυσπρόσιτα και αποκρυσμένα μέρη. Δεν μπορώ να κατανοήσω το γεγονός πως τα μόρια διπλασιάζονταν μέχρι το 2010 θα διπλασιάζονται από το 2015 μετά και δεν θα διπλασιαστούν για τα έτη 2010-2014. Δεν υπάρχει νόμος που να λέει πως όταν θα ανοίξουν οι πίνακες δεν θα μετρήσουν διπλά τα μόρια όσων έχουν δουλέψει σε δυσπρόσιτες περιοχές. Ακυρώνεται τον αγώνα πολλών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε αυτές τις περιοχές.
Oσοι εργαστηκαμε το 2010-14 σε δυσπροσιτο, εργαστηκαμε απο ΑΤΥΧΙΑ κι οχι απο ΤΥΧΗ!!!!!!!!!!
Οσοι επικαλειστε τον παραγοντα ΤΥΧΗ ,οπως ακουστηκε και σε ομιλια στη ΔΟΕ,σχετικα με την προυπηρεσια σε δυσπροσιτα,δε νομιζω να θεωρουσατε και τοσο τυχερους τους εαυτους σας αν υπηρετουσατε εκει, γι αυτο και οταν κληθηκατε εκει δεν πηγατε ή δεν τα δηλωσατε καθολου.
Οσοι πηγαμε πηγαμε επειδη προφανως δεν ειχαμε την πολυτελεια να καθισουμε σπιτι μας γνωριζοντας οτι ειναι τσαμπα ο κοπος και η ταλαιπωρια…γεγονος που εκανε τοτε ακομα πιο δυσκολο το να διαχειριστούμε την κατασταση! Τωρα νιωσαμε προς στιγμην να δικαιωθήκαμε…αλλα βλεπουμε συναδελφους να μας επιτιθενται…
Τι να πω…Ειναι απαραδεκτα τα επιχειρηματα που διαβαζω…πολυ καλα εκανε η ΔΟΕ και αλλαξε σταση…ειναι καθαρα ανθρωπιστικοι οι λογοι που επιβαλλουν την αλλαγη στασης …
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΥΧΑΙΑ επιλογη συναδελφοι;
Ισα ισα που η τυχαια (ατυχη !!θα ελεγα ) επιλογη ειναι ακομα πιο δυσκολα διαχειρίσιμη…εγω δε μπορεσα ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ χρονο να διαχειριστω οτι ειμαι με το παιδι μου μακρια απο το σπιτι μου στο πουθενα ,χωρις γιατρους και χωρις συγκοινωνιες… τι λετε τωρα…το κοστος ζωης τεραστιο…
Λέτε ότι δεν ειχαν ολοι την ευκαιρία να δηλώσουν δυσπρόσιτα,και σας απαντω:
Την ιδια ψυχολογια εχει αυτος που δηλωνει συνειδητα το δυσπροσιτο και αποφασιζει να κανει τη θυσια για τα διπλα μορια, με αυτόν που η κακη του τυχη και παρα τη θεληση του τον εριξε εκει και ξεσπιτωνεται για να παει στην «πινεζα» και κουβαλαει και παιδια μαζί του;
Θεωρω οτι η σταση αυτη καποιων ξεπερναει τα ορια του προσωπικου οφελους και φτανει στην απανθρωπιά…!
Η νομοθεσια για τα δυσπροσιτα ειναι μια και δεν μπορει να αλλαζει καθε τοσο κατα το συμφερον καποιων ομαδων…ειναι το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ…αλλα και για αυτο θα πρεπει να πάμε στα δικαστηρια;
Εναλλακτική πρόταση για προϋπηρεσία σε ειδική-γενική:
Στην περίπτωση που εκπαιδευτικοί διαθέτουν τα προσόντα να διδάξουν και στην γενική και στην ειδική να αναγνωρίζεται ολόκληρη η προϋπηρεσία τους, ακριβώς η ίδια, και στους δύο πίνακες. Δηλαδή και στους δύο πίνακες να προστίθενται προϋπηρεσία στην γενική + προϋπηρεσία στην ειδική.
Εναλλακτική πρόταση για τα δυσπρόσιτα:
Να προσμετρηθεί όλων των ετών η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα ή σε κανένα από το 2010 και μετά. Στην πορεία να δημιουργηθεί ένας ενιαίος πίνακας αναπληρωτών-μόνιμων διορισμών.
Τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων των σχολικών ετών 2010-2014 πρέπει να μετρήσουν Δεν πήγαν οι τελευταίοι του πίνακα σε εκείνες τις θέσεις αλλά αναπληρωτές που κλήθηκαν κατά την πρώτη φάση των προσλήψεων. Πήγαν και υπηρέτησαν κανονικά στη θέση τους βιώνοντας τα ίδια προβλήματα που αντιμετώπισαν όλοι οι υπόλοιποι προ του 2010 και μετά του 2014. Ο νόμος του 2010 σταμάτησε την ανατροφοδότηση του πίνακα με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας δεν κατήργησε τα δυσπρόσιτα.
Με την πρόταση σας θα μπούμε σε έναν πίνακα με τρία διαφορετικά κριτήρια. Πού είναι το δίκαιο; Κάποιοι βολεύτηκαν στους κλειστούς πίνακες και δήλωναν περιοχές μόνο γύρω από το σπίτι τους και κάθε χρόνο βρίσκονταν στην ίδια θέση του πίνακα . Αυτοί είναι που τώρα φωνάζουν να μην γίνει ο διπλασιασμός των δυσπρόσιτων.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ,ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Η πραγματικότητα έχει αποδείξει ότι όσοι δούλευαν και δουλεύουν στην ειδική προσβλέπουν στο να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους στη γενική. Οι ομολογίες των ίδιων των συναδέλφων της ειδικής σε συζητήσεις που είχα μαζί τους αποτελούν την πιο απτή απόδειξη. Απόδειξη αποτελεί και η τυχοδιωκτική αντιμετώπιση της επιστημονικής τους επάρκεια με σεμινάρια των 400 ωρών, που εξαργυρώνονται με την απόκτηση προϋπηρεσίας.
Βέβαια εκτός από το ιδιοτελές κίνητρό τους να μπουν στους πίνακες αναπληρωτών με πλάγιο τρόπο, η διαιώνιση αυτής της κατάστασης συνιστά κατάφωρη αδικία πρωτίστως για όσους κατατάσσονται στον πίνακα μόνο με τα μόρια από την επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ, γιατί αυτό σημαίνει πρώτον ότι δεν εφαρμόζονται για όλους τα ίδια κριτήρια. Δεύτερον γιατί ως εμβόλιμοι οι συνάδελφοι της ειδικής διεκδικούν εξίσου το δικαίωμα διορισμού τους επιφέροντας ανατροπές στη σειρά του πίνακα αναπληρωτών της γενικής, οι οποίοι τα τελευταία δύο χρόνια με την κατακόρυφη μείωση των προσλήψεων στους βασικούς κλάδους (ΠΕ02, ΠΕ03…) βλέπουν τη θέση τους στον πίνακα να πέφτει. Η αδικία συνίσταται και στο γεγονός ότι οι της ειδικής προσλαμβλάνονται με κονδύλια ΕΣΠΑ για τα οποία η χρηματοδότηση είναι απρόσκοπτη, σε αντίθεση με τους αναπληρωτές της γενικής των οποίων οι προσλήψεις, επειδή απορροφούν χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού κόπηκαν κατακόρυφα λόγω μνημονίου.
Επιτέλους διαχωρίστε τη γενική από την ειδική, ώστε να σταματήσει η άνιση ματαχείριση συναδέλφων που προσλαμβάνονται με διαφορετικά κριτήρια ο καθένας στον πίνακά του, από διαφορετικές πόρους και γι΄αυτό σε διαφορετικούς αριθμούς υποσκελίζοντας με την προϋπηρεσία που αποκτούν οι της ειδικής όσους συναδέλφους τους εντάχθηκαν στον πίνακα μόνο με την βαθμολογία τους στον ΑΣΕΠ.
Αξιοκρατικές προσλήψεις στον ευθαίσθητο χώρο της παιδείας νοούνται μόνον όσες έχουν υποστεί την βάσανο της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Προσλήψεις με μοριοδοτήσεις διαφόρων μορφών πρέπει να πραγματοποιούνται μόνο σε τομείς της διοίκησης όπου υπερτερούν τα κοινωνικά κριτήρια.
Δεν μπορεί να συγκριθούν με τίποτα τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής με την φοίτηση τεσσάρων χρόνων στα τμήματα ειδικής αγωγής. Όπως και να το κάνουμε, όσοι έχουν σπουδάσει στα τμήματα ειδικής αγωγής, είναι περισσότερο καταρτισμένοι στον τομέα αυτό, από όσους έχουν κάνει μεταπτυχιακό. Είναι απόλυτα ΑΔΙΚΟ να έχουν λοιπόν την ευκαιρία να μπουν στον πίνακα της ειδικής εκπαίδευσης άτομα που δεν έχουν τις γνώσεις για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες μάθησης. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ! Σκεφτείτε τους μαθητές! Έλεος!
Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα δεν καταργήθηκε ποτέ όπως κάποιοι υποστηρίζουν. Απλά πάγωσε όπως και η προϋπηρεσία το 2010. Ολοι ξέραμε ότι η προϋπηρεσία θα μετρούσε ελάχιστα στον ΑΣΕΠ(0.1 μόριο) και κάποιοι μπορεί να βασίστηκαν σ΄αυτό και να μην έκαναν τα χαρτιά τους καθόλου αφού για 5 χρόνια η προϋπηρεσία έμενε παγωμένη.
Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα ίσχυε και πρέπει να ισχύει και για τις χρονιές 2010-2014. Εσείς το θεωρείτε δίκαιο κάποιος που υπηρέτησε το 2009 στο Α δυσπρόσιτο σχολείο να πάρει διπλά μόρια, αυτός που υπηρέτησε το 2010 να πάρει μονά και αυτός που υπηρέτησε το 2015 να τα πάρει διπλά;;Με ποια λογική; Πού βρίσκεται το δίκαιο; Στο ίδιο σχολείο εργάστηκαν. Κανένας νόμος δεν υπάρχει που να καταργεί τα δυσπρόσιτα , στα ίδια σχολεία πήγαμε και τις ίδιες δυσκολίες αντιμετωπίσαμε. Επιτέλους εφαρμόστε το δίκαιο. Δεν υπήρξε ποτέ νόμος που να τα καταργεί απλά τα πάγωσε!!!!!!
Να ενσωματωθεί μια αξιοπρεπής άδεια ανατροφής τέκνου.Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τετράμηνη άδεια ανατροφής χωρίς προϋπηρεσία και αποδοχές.Παρακαλούμε να τροποποιηθεί η παράγραφος για τις άδειες των αναπληρωτών και να γίνει κάτι καλύτερο για τις άδειες μητρότητας.Είναι κρίμα , άδικο και παράλογο μια μητέρα να μη μπορεί να κάτσει με το νεογέννητο βρέφος της απλά επειδή και μόνο είναι αναπληρώτρια.
Με ποια λογική μοριοδοτείται μόνο η επιτυχία του 2008 ; Εμείς του 2006 που δεν δώσαμε στον ΑΣΕΠ του 2008 λόγω του 24μηνου και ΑΣΕΠ έπρεπε να ρωτήσουμε τις χαρτορίχτες ότι θα έρθουν τα πάνω κάτω στην εκπ/ση ; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
H ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014 ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
Αναδημοσιεύουμε την απόφαση της προηγουμενης εβδομάδας τυυ έκτακτου ΔΣ της ΔΟΕ η οποία ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ χθες και από 700 συναδέλφους με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης Συνέλευσης.
Αρ. Πρωτ.1733
Αθήνα 19/6/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Για μια ακόμη φορά επιδιώκεται ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης σε γενική και ειδική. Το Υπουργείο δε θα πρέπει να λειτουργεί εκδικητικά απέναντι σε όσους κατέκτησαν κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο, αλλά αντίθετα θα έπρεπε να επιδοκιμάζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών για περαιτέρω εξειδίκευση. Ο κλάδος .50 ουσιαστικά δεν υφίσταται και εφόσον οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε αυτόν δεν έχουν δυνατότητα μόνιμου διορισμού στην Ειδική Εκπαίδευση, κρίνω πως είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους η προσμέτρηση της προΰπηρεσίας τους στον πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ, ΟΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 70,50 ΚΑΙ 60,50 ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΠΥΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ «ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ 60 ΚΑΙ ΠΕ 70 ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΠΕ60;;ΕΠΙΣΗΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Εμεις, οι νεοι αποφοιτοι των Τμηματων Ειδικης Αγωγης θα βρεθούμε σε εργασιακο αδιεξοδο λογω της ποσοστωσης που δινετε στα Μεταπτυχιακα των 70,50 και 60,50! Επιλεξαμε αυτο τμημα, σπουδασαμε 4 χρονια , εχουμε βασικο τιτλο στη Ειδικη Αγωγη που καθοριζει την ειδικοτητα μας! Δικαιως ζητουμε τοσα χρονια να ισχυει στην ειδικη αγωγη ο,τι ισχυει και στους αλλους κλάδους! ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ!
Ναι υπουργείο μην τους λυπάσαι τους «πονηρούς» κοίτα το συμφέρον τον μικροομάδας που εξυπηρετείς!Έλεοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος!ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2010-2014 ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ Η ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014. ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ Η ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014… ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΔΙΠΛΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ (2014-2015) ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ.. ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ!
Από πότε διαχωρίζεται η ειδική με την γενική αγωγή; Είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ορθό; Συμβαίνει σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του πολιτισμένου κόσμου;
Πέρσι οι ΠΕ 60.50-70.50 ουσιαστικά χάσαμε κάθε δικαίωμα που είχαμε στην ειδική αγωγή, υποβιβαστήκαμε στα μάτια των γονιών των μαθητών μας και απλώς θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να μην υπάρχει θέση για μας (αφού θα καλυφθούν απο τους ΠΕ 61-71) και φέτος θέλετε να περάσετε τον πλήρη διαχωρισμό για ποιο λόγο;
Για να βολευτούν συγκεκριμένα συμφέροντα; Έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα ο Υπουργός… υποκύπτετε σε μικρο-συμφέροντα, αψηφάτε το Ν-Ο-Μ-Ο με βάση τον οποίο δουλέψαμε, αλλάζετε τα δεδομένα στο χώρο και διαχωρίζετε τους εκπαιδευτικούς για να ικανοποιήσετε συγκεκριμένα πρόσωπα.
ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ
Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η πρϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε. ‘Αλλωστε στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Δεν γίνεται δηλαδή να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται.
Η διπλή μοριοδοτηση για τα δυσπροσιτα είναι νόμιμη και δίκαια για όλους τους εκπαιδευτικους οι οποίοι υπηρετησαν σε δυσπροσιτα σχολεία, οποιαδήποτε σχολική χρονιά. Είναι άτοπο και άδικο να σταματήσει η ισχύς για 4 χρόνια,καθώς βασίζεται στο άτοπο επιχείρημα ότι ‘τυχαία’ οι εκπαιδευτικοι τοποθετηθηκαν σε δυσπροσιτα. Για να τοποθετηθεις σε αυτά τα σχολεία, το επιλέγεις και εαν γίνει μια μικρή έρευνα θα διαπιστωσει κάνεις πως και τα 4 αυτά χρόνια, που ο νόμος ήταν ανενεργος, στα σχολεία αυτά τοποθετηθηκαν εκπαιδευτικοι με προϋπηρεσία που στον πίνακα των αναπληρωτων είχαν ‘καλή’ θέση… Επίσης το επιχείρημα της ‘τυχαιας’ τοποθέτησης δεν έχει ισχύ, διότι ο λόγος της τοποθετησης δεν αφορά κανέναν. Καποιοι εκπαιδευτικοι τα σχολικά ετη 2010–2014 υπηρετησαν, προσεφεραν, ανοιξαν, λειτουργησαν τα ακριτικα σχολεία για να μπορεί ο κάθε ένας πολιτικός, δημοσιαγραφος, αιρετος να βγαινει και να περηφανευεται για τα ‘ανοιχτά’ και ‘επανδρωμενα’ σχολεία της περιφέρειας και της χωρας του. Οι εκπαιδευτικοι που εργαστηκαν σε δυσπροσιτα τις χρονιές αυτές με κλειστους, ανενεργους πίνακες προσεφεραν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές και γονιούς ανά τη χώρα, βραβευτηκαν και η προσπάθεια τους εκτιμηθηκε από τις τοπικές κοινωνίες και από τους ίδιους τους μαθητές, γιατί το κίνητρο τους δεν ήταν τα μόρια, και εχουν βγει κερδισμενοι από αυτην την εμπειρία. Υπάρχουν συνάδελφοι αναπληρωτές που όλα αυτά τα χρόνια 2010–2014 υπηρετουν συνειδητά σε δυσπροσιτα, έχουν ‘δεθεί’ με την τοπικη κοινωνια και θέλουν και πάλι να προσφερουν. Με ποιο δικαίωμα να πάρει τη θέση κάποιος που σαν ‘περαστικος’ μόνο και μόνο για τα μόρια, θα θελήσει να πάει σε δυσπροσιτο επειδή θα προηγείται 10–20 θέσεις, που σε μια δίκαια τοποθέτηση εκεινος που έχει προϋπηρεσία σε δυσπροσιτο προσματραται διπλασια. Τα σχολεία αυτά δεν έχουν ανάγκη από ‘εκπαιδευτικους–περαστικούς’ που πηγαίνουν μόνο και μόνο για τα μόρια.Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι δεν πρέπει για άλλη μια φορά να αφήσουμε να τον κλάδο να διχαζεται, στηνοντας εναν ‘εμφύλιο’ για τα μόρια. Τα μόρια χρησιμευουν σε ένα σύστημα που λειτουργεί δίκαια, με ‘καθαρές’ ‘ανοιχτές’ λογικές διαδικασίες. Προς τι η μάχη για τα μόρια, όταν οι διορισμοί είναι μηδενικοι?? Προς τι η μαχη για τα μόρια όταν η διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτων κάθε χρόνο γίνεται, χωρίς να γνωρίζουμε ποιες περιοχες θα ανοίξουν, αν ανοίξουν, πότε θα ανοίξουν και ποσους αναπληρωτές θα πάρουν? Προς τι η μάχη για τα μόρια, όταν ακόμη και οι μόνιμοι με 5–7–10 χρόνια σε δυσπροσιτο, με οικογένεια, παιδιά, δεν μπορουν να πάρουν μετάθεση γιατί οι περιοχές τους Θεσσαλια, Μακεδονία παραμένουν ‘κλειστές’? Τα μόρια οσων υπηρετησαν σε δυσπροσιτα πρέπει να προσμετρηθουν, τυχαία,από προσωπική επιλογή, πήγαν, υπηρετησαν και δικαιούνται τα μόρια.
ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ (ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟ, ΤΟΥ 2010).
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2009 ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΟΥΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ, ΑΦΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΟΛΜΕ.
Η ειδική αγωγή είναι συνέχεια της γενικής.. Πρώτα γινεσαι δάσκαλος και μετα ειδικός παιδαγωγός.. ……με μεταπτυχιακές σπουδές.. …Η προυπηρεσια ειναι;λογικό να γράφεται και στους δυο πίνακες διότι έχουμε διπλή ιδιότητα. Στα τμήματα ένταξης φοιτούν παιδιά με δυσκολίες στα μαθηματικα η τη Γλώσσα. Ο. Δασκαλος λοιπόν θα πρέπει να καλύψει τα κενά τους και ταυτόχρονα να ακολουθεί και το προγραμμα της κάθε τάξης.. .αυτό μπορεί να το κάνει μόνο Δασκαλος γενικής με ειδικευση στην ειδική. Δεν πρέπει να διαχωρίζονται οι μαθητές μέσα στο γενικό σχολείο αλλα Ούτε οι Δάσκαλοι. Ίσως θα έπρεπε και οι συναδελφοι της ειδικής.. ..του Βολου…….με σπουδές ενός επιπλέον έτους να διδασκουν ισοτημα με τους δασκάλους γενικής.. ….όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη.