1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.
2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.
3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.
i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.
Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.
iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.
Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.
4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.
5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.
6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου
ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ.ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ 71-61.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΆΛΛΟΙ ΤΙΤΛΟΙ;
Πραγματικά θεωρώ από όσα έχω διαβάσει ότι κάποια ζητήματα δεν έχουν μελετηθεί όπως θα έπρεπε στο παρόν σχέδιο νόμου και χρήζουν αλλαγής.
Καταρχήν θεωρώ απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά μόνο στην ειδική αγωγή και στη σχολική ψυχολογία και να μην μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά στο γνωστικό αντικείμενο ή γενικότερα στις επιστήμες της αγωγής. Μιλάμε για ακαδημαϊκά κριτήρια επομένως αυτές οι περαιτέρω γνώσεις, η έρευνα και γενικότερα οι σπουδές που έχουμε κάνει θεωρούνται μικρότερης σημασίας;
Μοριοδοτούνται δηλαδή α) μεταπτυχιακά και διδακτορικά αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας π.χ. Ιταλίας, Βουλγαρίας κ.α. που δεν ξέρουμε πώς έχουν αποκτηθεί (αν όντως έχουν παρακολουθήσει οι κατέχοντες αυτά τα προγράμματα ή αν απέκτησαν αυτούς τους τίτλους συνήθως έναντι σημαντικών οικονομικών αντιτίμων) ή β) μεταπτυχιακά και διδακτορικά των οποίων η θεματική ορισμένες φορές είναι εντελώς άσχετη με τους τομείς της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης; Πού ακριβώς υπάρχει η λεγόμενη αξιοκρατία; Στο γεγονός ότι κάποιοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν αυτούς τους τίτλους ή ήταν πολύ τυχεροί στη διατύπωση των τίτλων των σπουδών ή των εργασιών τους;
Από την άλλη η παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών των τεχνολογικών σπουδών δεν αποτελεί ακαδημαϊκό κριτήριο;
Αναφορικά δε, με τα κοινωνικά κριτήρια:
Οι άνθρωποι – εκπαιδευτικοί που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας πώς θα μπορούν να έχουν μια μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν εργασία και συνεπώς να εξασφαλίσουν την απαραίτητη γι’ αυτούς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη όταν καταργείται στην ουσία ο πίνακας Α’; Ή αν είναι τυχεροί και βρουν εργασία ως αναπληρωτές σε περιοχές πολύ μακριά από τον τόπο διαμονής τους, ποιος θα τους (υπο)στηρίξει στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν; Πού υπάρχει η λεγόμενη κοινωνική μέριμνα γι΄αυτούς τους ανθρώπους ή η δυνατότητα στο όνειρο (καθώς πολλοί -ες δεν εργάζονται καν παρά το γεγονός ότι ανήκαν στον πίνακα αυτόν);
Ακόμα και η μοριοδότηση που δίνεται σε αυτά τα άτομα είναι παράλογη. Ένας γονέας με παιδί -ιά με αναπηρία (ο οποίος όμως μπορεί να εργαστεί πέρα από τις πολλές δυσκολίες που σαφώς αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του λόγω των προβλημάτων του -των παιδιού-ιών του) μοριοδοτείται το ίδιο με ένα άτομο που το ίδιο έχει αναπηρία (π.χ. τύφλωση, μεσογειακή αναιμία, σκλήρυνση κατά πλάκας) και ίσως δεν έχει τη δυνατότητα να εργαστεί (και συνεπώς αδυνατεί να εξασφαλίσει και την απαραίτητη ιατροφαρκευτική για το ίδιο περίθαλψη), δυνατότητα που πιθανότατα να του δινόταν μέσω του πίνακα Α’ αφού είχε μεγαλύτερες πιθανότητες να εργαστεί ως αναπληρωτής.
Από τα παραπάνω θεωρώ λοιπόν, ότι είναι ολοφάνερο, πως υπάρχουν βασικά ζητήματα που σαφώς πρέπει να μελετηθούν από την αρχή, ώστε να μπορούμε να μιλάμε για αξιοκρατικά ακαδημαϊκά κριτήρια πρόσληψης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και επίσης για κοινωνικά κριτήρια ενός κράτους με κοινωνικές ευαισθησίες…
Θεωρώ ελλιπή τη μοριοδότηση στους εκπαιδευτικούς της Δ.Ε. και συγκεκρειμένα στις τεχνικές ειδικότητες (πχ ΠΕ 19-20,κ.α). Πουθενά δεν αναφέρεται το προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας!!!!!Πρόκειται για λάθος; Για παράλειψη; Το υπουργείο δεν το θεωρεί σημαντικό προσόν για τους εκπαιδευτικούς των τεχνικών ειδικοτήτων; Προσωπικά την απέκτησα με μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής.Και δεν μοριοδοτείται ούτε καν σαν μεταπτυχιακό…. Απαράδεκτο!
Η Πολιτεία αποφάσισε να κάνει το αυτονόητο, να προτάξει τους αποφοίτους με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή, έναντι όλων όσων ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ βρέθηκαν στο χώρο αυτό ελλείψει των αντίστοιχων σχολών, που η ίδια ίδρυσε για να καλύψει τις πάγιες ανάγκες της στελέχωσης των δομών εαε. Όσοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να προτάσσονται τα μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή, ας το κάνουν πρώτα για τον κλάδο τους. Σε κανένα κλάδο στην Ελλάδα δεν προσμετρούνται τα μεταπτυχιακά ως επιπλέον προσόν εξειδίκευσης για την κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών.
Πρωτάκουστο!!! Να προηγείται κάποιος με βασικές σπουδές και μόνο στην ειδική αγωγή έναν με μεταπτυχιακές σπουδές!!! Πόσο μάλλον διδακτορικό!!! Είναι σαν να λέμε ότι για να γίνει κάποιος οφθαλμίατρος δεν χρειάζεται να γίνει γιατρός πρώτα!!! Για να μην πω ότι είμαστε η μοναδική χώρα παγκοσμίως που έχουμε ανεξάρτητο τμήμα ειδικής αγωγής!!! Ντροπή και αίσχος!!! Σε αυτά μόνο η Ελλάδα πρωτοτυπεί σε όφελος κάποιων κυρίων και πανεπιστημίων!! σημειωτέο είμαι μαθηματικός! Όσο για τη μοριοδότηση τα λόγια είναι περιττά: Δεν φτάνει το διδακτορικό για να είσαι πιο πάνω, αλλά πρέπει να κάνεις και επιμόρφωση για να πάρεις 1.5 μόριο! Επίσης με τα 0,2 μόρια καταστρατηγείται το μεταπτυχιακό!! Άκυροι και άσχετοι πολιτικοί!! Αλλά όλα εδώ πληρώνονται!!!
Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο,1 ΤΟ ΜΗΝΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΤΟ 0,2 ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΝΟΕΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΜΙΑ ΣΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ!!! Ο ΑΣΕΠ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ(ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ 20%
ΤΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ).
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΜΑΤΑ.
να μοριοδοτουνται κ οι πε71 με μεταπτυχιακα στην ειδικη αγωγη αν θελουν να εφαρμοσουν ο,τι κ στη γενικη τοτε ας προκηρυχθει αμεσα ασεπ με ταυτοχρονεε μονιμες προσληψεις των δασκαλων ειδικης αγωγης.ειναι αδικια που εστησαν φαμπρικες με τα μεταπτυχιακα μας εκμεταλλευτηκαν κ τωρα μας πετανε στον καλαθο των αχρηστων.ντροπη….
Διαφορές με αποφοίτους παιδαγωγικών τμημάτων (Δασκάλων και νηπιαγωγών).
Όσοι αποφοιτήσουν από τα τμήματα ειδικής αγωγής του Βόλου και της Θεσσαλονίκης μπορούν να εργαστούν μόνο σε ειδικά σχολεία ενώ οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή έχουν το δικαίωμα να εργαστούν στην τυπική πρωτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και στα σχολεία ειδικής αγωγής ως αναπληρωτές. Αν και τα δυο τμήματα ειδικής αγωγής ιδρύθηκαν το 1993 και οι πρώτοι τους απόφοιτοι βγήκαν στην αγορά εργασίας το 1997 δεν είχε προκηρυχθεί διαγωνισμός για μόνιμες θέσεις με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να εργάζονται στη δημόσια εκπαίδευση ως αναπληρωτές (συμβασιούχοι).
ειναι αδικο να μη μοριοδοτουνται οι δασκαλοι ειδικης αγωγης που εχουν μεταπτυχιακοστην ειδικη αγωγη.οι δυο προηγουμενοι νομοι διναν προτεραιοτητα στα μεταπτυχιακα κ ολοι προγραμματισαμε τις ζωες μας βασει αυτων των νομων τρεχαμε για μεταπτυχιακα κ διδακτορικα θυσιαζοντας χρημα κ χρονο μακρια απο τις οικογενειες μας.μας εεταλλευτηκαν με το χειροτερο τροπο…αν
Η κατάργηση του πίνακα Α και η πριμοδότηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία άνω του 67 % με 3 τρία μόνο μόρια, αντί για 20% των διορισμών αναπληρωτών που ίσχυε, αποτελεί προσβολή προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες! Ουσιαστικά τους εκπαραθυρώνει και τους οδηγεί στην ανεργία! Ο πολιτισμός μιας χώρας κυρίαρχα αποδεικνύεται από την αντιμετώπιση του κράτους προς τους ανάπηρους! Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτό αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση! Ντροπή και μόνο ντροπή!
Την προυπηρεσια που θα την βρουμε?μας δουλευουν?Εγω εχω τελειωσει 5 χρονια τη σχολη και καταφερα μολις για μισο χρονο να δουλεψω και αυτο γιατι ημουν στον α πινακα,λογω αναπηριας.ποιος μας εδωσε την ευκαιρια να δουλεψουμε για να εχουμε προυπηρεσια σε δημοσια σχολεια?προυπηρεσια πολλα χρονια εχουν μονο οσοι εχουν τελειωσει χρονια τις σπουδες και οσοι εκαναν τα σεμιναρια..εγω κανω και μεταπτυχικο στην ειδικη αγωγη και τελειωνω φετος..γιατι το μεταπτυχιακο να μοριοδοτειται τοσο λιγο και να μετραει τοσο η προυπηρεσια…η προυπηρεσια θα πρεπει να εχει λιγοτερα μορια.επισης,ο πινακας α δν θα πρεπει να καταργηθει,για πολλους λογους που δν ειναι της παρουσης να θιξω..
Συγνώμη, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καταρχήν:
1) Να προηγούνται όσοι έχουν κάνει 4 χρόνια σπουδές, αντί για 5 ή 6 και εννοώ όσους είναι στην ειδική αγωγή βόλου ή δουλεύουν στην ειδική αγωγή λόγω των σεμιναρίων σε σύγκριση με αυτούς που έχουν πραγματοποιήσει και μεταπτυχιακές σπουδές. Υποβαθμίζεται η δια βίου μάθηση, η εξειδίκευση και η επιστημονικότητα του εκπαιδευτικού
2) Να μοριοδοτείται τόσο πολύ η προϋπηρεσία και τόσο λίγο το μεταπτυχιακό. Θα έπρεπε το μεταπτυχιακό να μοριοδοτείται τουλάχιστον 4-5 μονάδες. Δεν είναι δυνατόν κάποιος που έχει 3 έτη προϋπηρεσίας π.χ. να ξεπερνά κάποιον που έχει μεταπτυχιακό και ένα χρόνο προυπηρεσίας.
3) Είναι άδικο να πριμοδοτούνται περισσότερο αυτοί που έχουν πιο πολλούς μήνες προϋπηρεσίας σε σύγκριση με τους μεταπτυχιακούς, που όπως είπα και προηγουμένως μπήκαν με λανθασμένο τρόπο στην ειδική αγωγή (400 σεμινάρια χωρίς επιστημονικότητα και χωρίς παρουσία του ίδιου, χωρίς σεβασμό για γνώση για παιδιά με αναπηρία) και κάποιοι άλλοι που έχουν δουλέψει με παιδιά με αναπηρία σε προγράμματα εσπα και του Ψυχαργως να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Να αναγνωρίζεται λοιπόν και η προϋπηρεσία σε όσους δούλεψαν σε αυτα που Υπάγονταν και συνεχίζουν να υπάγονται στο Υπουργείο Υγείας.
Νομίζω πως κάτι ανάλογο πρέπει να γίνει και στους πίνακες γενικής αγωγής, με μοριοδότηση των ακαδημαϊκών προσόντων και επιπλέον προσμέτρηση των μορίων ΑΣΕΠ. Πρέπει επιτέλους να γίνει ένα ξεκαθάρισμα!
ειναι μεγάλη ντροπή να υποβαθμίζονται τα μεταπτυχιακα
να παρετε στις τεχνικές ειδικότητες περισσότερα άτομα
να μειωθει το 0,2 η προυπηρεσία
Πέρα απ’όσα αναφέρθηκαν, εγώ θα σχολιάσω το ότι είναι απαράδεκτο και ανώφελο να καλούνται αναπληρωτές ΕΑΕ μετά το Δεκέμβρη… Τι δουλειά να προλάβει να κάνει ο εκπαιδευτικός με τα παιδιά… Δεύτερον, πολλοί εξέφρασαν δυσαρέσκεια με την ύπαρξη των ,50 , την μοριοδότηση για την προϋπηρεσία και το προβάδισμα των 61 και 71. Αρχικά, θα σχολιάσω πως στους νηπιαγωγούς τουλάχιστον οι πε61 δεν αρκούν ούτε για 1 χωριό. Άρα οι 60.50 είναι τουλάχιστον απαραίτητοι. Δεύτερον, αν η προϋπηρεσία μετρά για κάτω απο 0.20 τότε καταδικάζουμε αυτούς τους ανθρώπους που έτρεχαν απο νησι σε νησι αφήνοντας πίσω οικογένεια, σκυλια, παιδια. Και δεύτερον η πρακτική εδραιώνει τη γνώση. Και ενάμιση χρόνος εξισωμενος με ένα μεταπτυχιακό μια χαρά μου φαίνεται. Γιατί, και όρεξη για μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην ΕΑΕ να έχεις, οφείλεις να έχεις μία φουσκωμένη τσέπη για την νέα μπίζνα της ειδικής αγωγής. Ότι και να λέμε ας ευχόμαστε όλοι το Υπουργείο να δεήσει να καλύψει απο του χρόνου όλες τις ανάγκες ΕΑΕ απο την αρχή. Αυτό είναι το βασικό…
Πέρα απ’όσα αναφέρθηκαν, εγώ θα σχολιάσω το ότι είναι απαράδεκτο και ανώφελο να καλούνται αναπληρωτές ΕΑΕ μετά το Δεκέμβρη… Τι δουλειά να προλάβει να κάνει ο εκπαιδευτικός με τα παιδιά… Δεύτερον, πολλοί εξέφρασαν δυσαρέσκεια με την ύπαρξη των ,50 , την μοριοδότηση για την προϋπηρεσία και το προβάδισμα των 61 και 71. Αρχικά, θα σχολιάσω πως στους νηπιαγωγούς τουλάχιστον οι πε61 δεν αρκούν ούτε για 1 χωριό. Άρα οι 60.50 είναι τουλάχιστον απαραίτητοι. Δεύτερον, αν η προϋπηρεσία μετρά για κάτω απο 0.20 τότε καταδικάζουμε αυτούς τους ανθρώπους που έτρεχαν απο νησι σε νησι αφήνοντας πίσω οικογένεια, σκυλια, παιδια. Και δεύτερον η πρακτική εδραιώνει τη γνώση. Και ενάμιση χρόνος εξισωμενος με ένα μεταπτυχιακό μια χαρά μου φαίνεται. Γιατί, και όρεξη για μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην ΕΑΕ να έχεις, οφείλεις να έχεις μία φουσκωμένη τσέπη για την νέα μπίζνα της ειδικής αγωγής. Ότι και να λέμε ας ευχόμαστε όλοι το Υπουργείο να δεήσει να καλύψει απο του χρόνου όλες τις ανάγκες ΕΑΕ απο την αρχή. Αυτό είναι το βασικό.
θεωρω λαθος τη καταργηση του πινακα Α.αφενως αυτα τα ατομα ειναι λιγα σε σχεση με το πινακα Β, αφετερου μοριοδοτηση με 3 για τα ατομα με αναπηρια? εναντι 0,2 το μηνα προυπηρεσια? δηλαδη καποιος με 1,5 χρονο παραπανω προυηπηρεσια περνα αυτον που εχει καποια αναπηρια που πηγαινει ειτε μακρια απο το σπιτι του (που το εχει αναγκη)ειτε μενει ανεργος! θεωρω πως ειτε πρεπει να παραμεινει ο πινακας Α (αλλωστε υπαρχει ποσοστοση 20% σε σχεση με το πινακα Β) ειτε η προυπηρεσια να μοριοδοτειτε με 0,1.
Θα έπρεπε να ντρέπεστε!!!Σπούδασα μια σχολή την οποία τότε δεν ήξερε κανείς απλά και μόνο γιατί αυτό ήθελα να κάνω κι επειδή έτυχε να είναι ο μόνος κλάδος με αποκατάσταση θέλει κάποιος που τελείωσε το παιδαγωγικό και δεν πρόλαβε να διοριστεί να μπει στη «δική μου θέση» απλά και μόνο επειδή έτυχε να μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό και θέλει να βρει δουλειά. Το να μας κρίνεται ακατάλληλους εμάς που παρακολουθήσαμε 4 χρόνια ειδικής αγωγής για να γλιτώσετε το τομάρι σας είναι ντροπή. Καταλαβαίνω το να έχει κάποιος ανάγκη για δουλειά όχι όμως το «πατάω επί πτωμάτων».Κι αφού θέλετε να προηγούνται τα μεταπτυχιακά όπως στο εξωτερικό ας προηγηθούν και στην γενική αγωγή, ώστε να μπορώ κι εγώ( που έκανα όλες τις διδασκαλίες των μαθημάτων και 2 εξάμηνα πρακτικής σε γενική τάξη) να μπω στους πίνακες γενικής με πρόταξη όμως.Γι αυτό όμως κανένας λόγος.Ρωτήστε στα σχολεία να σας πουν τι δουλειά κάνει ένας απόφοιτος ειδικής αγωγής και πόσες είναι οι καταγγελίες των γονιών για τους; γενικής αγωγής οι οποίοι (όχι όλοι φυσικά)μπήκαν στον χώρο απλά και μόνο για να έχουν δουλειά και έχοντας εξειδίκευση μόνο π.χ. στις μαθησιακές δυσκολίες. ΝΤΡΟΠΗ!!!
Πάτε να κάνετε έγκλημα στη Δευτεροβάθμια και ειδικά στα ΕΕΕΕΚ που απασχολούνται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί τεχνικών κλάδων με το να μοριοδοτείτε απλά τα μαστερ, αντί να τα προτάσσετε. Δεν υπάρχει πουθενά στο πτυχίο των αποφοίτων αυτών παιδαγωγική κατάρτιση, δεν έχουν καν βασικό πτυχίο με στοιχειώδεις παιδαγωγικές γνώσεις, πως εσείς μπαίνετε στη λογική να δίνετε απλά λίγα μόρια σε ένα μαστερ ειδικής, όταν αυτό το μαστερ ειδικής για έναν απόφοιτο τεχνικής ειδικότητας (π,.χ, ηλεκτρολόγοι, γεωπόνοι)είναι η ουσιαστική θεωρητική βασική κατάρτιση που επιβάλλεται να έχει για να δουλέψει σε σχολείο ειδικής αγωγής.
Ειδικά για τις τεχνικές ειδικότητες που δεν υπάρχει παιδαγωγική κατάρτιση θα πρέπει τα μαστερ στην ειδική αγωγή να προηγούνται, ενώ υποχρεωτικά όλοι θα πρέπει να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Επίσης καλό είναι να λαμβάνεται υπόψη και ο βαθμός του ΑΣΕΠ γενικής. Εφόσον ΑΣΕΠ ειδικής δεν πρόκειται να γίνει για τα επόμενα 10 χρόνια, έτσι που πάει η Ελλάδα, ας λαμβάνεται υπόψη ο ΑΣΕΠ γενικής. Δεν είναι πιο έξυπνος αυτός που δεν πήγε να δώσει ΑΣΕΠ σε σύγκριση με έναν που πήγε να δώσει.
Θεωρώ πως είναι μεγαλο άδικο να μοριοδοτείται το δεύτερο μεταπτυχιακό στην Ε.Α. και να μη μοριοδοτείται καθόλου το μεταπτυχιακό στο γνωστικό αντικείμενο.
Η προυπηρεσία να λαμβάνει 0,1 μόρια.
ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ «ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 3 ΕΤΩΝ»; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ; ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΝΕΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! ΤΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ! ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΚΕΝΑ, ΣΗΜΕΙΑ ΔΥΣΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΔΙΚΙΕΣ!
Θεωρώ κατάφωρη αδικία τον τρόπο μοριοδότησης των μεταπτυχιακών και την πρόταξη των ΠΕ71/61 στους πίνακες.Ένας τελειόφοιτος του Βόλου ή της Θεσ/κης δεν μπορεί να λογίζεται ως καταλληλότερος από έναν αριστούχο των ΠΤΔΕ(γιατί μιλάμε για ανθρώπους που έχουν μπει με 17-18.000 μορια στις σχολές αυτές)που έχει τελείωσει 5 χρόνια πριν και έχει εξειδικεύσει τις σπουδές του στην ΕΑΕ,έχει μάθει την ΕΝΓ και την ΕΓΒ και έχει παράλληλα και εκπαιδευτική εμπειρία.Σε ποιά χώρα θεωρείται ανώτερο το Πτυχίο από το Μεταπτυχιακό;Μην ξεχνάτε πως μέχρι να ιδρυθούν τα Παν/μια στο Βόλο και τη Θεσ/κη και να οργανωθεί η ΕΑΕ με Τμήματα Ένταξης και Παράλληλες Στηρίξεις με τα ΕΣΠΑ,οι δάσκαλοι/νηπιαγωγοί Γενικής μεγάλωναν και μόρφωναν αυτά τα παιδιά μέσα στις κανονικές τάξεις…Τότε θεωρούνταν ειδικοί ενώ τώρα έχοντας και μεταπτυχιακούς τίτλους όχι;;;Τέλος,τα σεμινάρια δεν είναι γινεται να νοούνται ως τίτλοι ένταξης στην ΕΑΕ και δεν πρέπει να μοριοδοτούνται.Με την υπάρχουσα μορφή του νόμου η ισότητα καταπατείται και δυστυχώς έχει ως συνέπεια εκπαιδευτικοί να τα βάζουν με εκπαιδευτικούς…
Συμφωνώ με την πρόταξη του βασικού τίτλου σπουδών, αλλά και μεταξύ των ΠΕ 71-61 υπάρχουν άτομα με μεταπτυχιακούς τίτλους. Τι μόρια δικαιούνται αυτοί;
Καλησπέρα και καλό Πάσχα! Επειδή είμαι άτομο με αναπηρία θα πρότεινα 2 λύσεις: α) να μείνει ο πίνακας Α ως έχει καθώς εκπαιδευτικοί με αναπηρία είναι λίγοι (περίπου 70) ή β) να μοριοδοτείται με 4 ή 5 μονάδες η αναπηρία.
Σε ό,τι αφορά την προυπηρεσία ο συντελεστής μπορεί και πρέπει να είναι μεγαλύτερος. Κατα τη γνώμη μου τέλος δεν πρέπει να μετρήσουν επ ουδενί τα σεμινάρια των 400 ωρών καθώς πρόκειται για κερδοσκοπικού χαρακτήρα σεμινάρια που δεν έχουν σχέση ούτε με μεταπτυχιακά ούτε με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή.
Τέλος προτείνω στον ενιαίο πίνακα να προηγούνται συνάδελφοι με προυπηρεσία (βασικό πτυχίο, μεταπτυχιακά, κοινωνικά κριτήρια κλπ) και να ακολουθούν οι μηδενικής προυοηρεσίας. Γιατί δεν είναι σωστό κάποιος με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ και 10 έτη υπηρεσίας να βρεθεί κάτω από κάποιον με βασικό πτυχίο που θα τελειώσει του χρόνου τη σχολή του. Αυτά.
Α. Διδακτορικό + μεταπτυχιακό = 6 μόρια
Μεταπτυχιακό + σεμινάριο = 4,5 μόρια
Ειναι λογικό???
Β. Γιατί να μοριοδοτειται ως ακαδημαϊκό προσόν το σεμινάριο στην ε.α.ε.?
Γ. Γιατί δεν μοριοδοτειται μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σχετικός με το πρώτο πτυχίο, για παράδειγμα τη φυσική?
Δ. Υπερβολικά μεγάλη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας σε αντίθεση με τα ακαδημαϊκά προσόντα.
Κατα αυτό το τροπο λειτουργούμε αντίθετα με όλη την Ε.Ε. στην οποία προηγούνται τα ακαδημαϊκά κριτήρια και μετά ακολουθεί η προϋπηρεσία.
Βάση του νέου ΝΣΧ:
Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ε.α.ε. ισοδυναμεί με 15 μήνες προϋπηρεσίας!!!
Κάτοχος σεμιναρίου στην ε.α.ε. με 8 μήνες προϋπηρεσίας προηγείται κατόχου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών!!!
Θα ήθελα να προτείνω να μοριοδοτούνται και τα μεταπτυχιακά στο γνωστικό αντικείμενο ειδικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εξάλλου, καλούμαστε ως καθηγητές να διδάξουμε το γνωστικό μας αντικείμενο, στο οποίο έχουμε επιπλέον εξειδικευθεί. Επίσης, η μοριοδότηση με 0.2 μόρια/ μήνα είναι υπερβολική. Η μοριοδότηση με 0.1 μόρια/ μήνα είναι υπεραρκετή.
Θα ήθελα να και εγώ να προτείνω να μοριοδοτούνται και τα μεταπτυχιακά στο γνωστικό αντικείμενο ειδικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εξάλλου, καθηγητές είμαστε και καλούμαστε να διδάξουμε το γνωστικό αντικείμενο, το οποίο έχουμε σπουδάσει και έχουμε επιπλέον εξειδικευθεί. Επίσης, η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με 0.2 μόρια/ μήνα είναι υπερβολική. Η μοριοδότηση με 0.1 μόρια / μήνα είναι υπεραρκετή.
Έχει αναρωτηθεί κανένας από όλους αυτούς τις μηνιαίες ανάγκες ενός ατόμου με αναπηρία;;να ξεκινήσω από την ιατροφαρμακευτική κάλυψη,την προσωπική βοήθεια που ενδεχομένως να χρειάζονται από δικούς τους ανθρώπους, την ικανοποίηση που νιώθει ότι είναι ενεργό άτομο το οποίο εργάζεται και προσφέρει ..Γιατί ψυχικά είναι άτομα ικανά και με δύναμη προκειμένου να προσφέρουνε.. και αν κάποιοι πιστεύουν ότι δεν είναι επαρκείς για σχολική τάξη είναι υπερ επαρκείς στην στελέχωση ενός γραφείου..ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ Α!!!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΣΕΙ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΔΕ ΦΤΑΙΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΕΡΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ / ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ, ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η΄ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ….ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΫΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΝΕΑ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΑΕ!ΩΣΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΟΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΠΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΒΑΣΗ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΑ, ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΣΘΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟ 21 ΜΗΝΩΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ;
Προτείνω και εγώ να προσμετρηθεί και το μεταπτυχιακό στο γνωστικό αντικείμενο των σπουδών, ειδικά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εξάλλου, καλούμαστε να διδάξουμε το γνωστικό αντικείμενο των σπουδών μας στο σχολείο. Επιπλέον, συμφωνώ να μειωθεί η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας από 0.2 σε 0.1 μόρια/μήνα, την οποία θεωρώ υπεραρκετή.
Δίκαιη η διάκριση ακαδημαϊκών κριτηρίων κ κοινωνικών,να προτείνω πως αφού διαχωρίζονται τα σεμινάρια ανάλογα με τις ώρες πρακτικής άσκησης και άλλα κριτήρια,θα πρέπει να διαχωρίζονται ΚΑΙ τα Μεταπτυχιακά ανάλογα με τη διάρκεια φοίτησης(πολλα είναι 1 χρόνου,άλλα 2).Μοριοδότηση και σε αυτό λοιπόν,αλλιώς ίδια μοριοδότηση και για τα σεμινάρια και όχι δύο ταχυτητων σεμινάρια!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΑΣΑ ΠΑΙΡΝΕ Η ΜΠΑΛΑ ΟΛΟΥΣ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΑΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ
ΤΑ 0,2 ΜΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ
ΕΛΕΟΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΣΤΕΡ
Αγαπητή Μαρία έχω υπόψη τους προβληματισμούς σου και τους αντιλαμβάνομαι από επιστημονική και ιδεολογική σκοπιά. ( υπάρχει ένα πεδίο συζήτησης για την Παράλληλη Στήριξη ως όρος συνεκπαιδευσης στο συνηθισμένο σχόλιο το οποίο υλοποιείται από δάσκαλο γενικής αγωγής με εξειδίκευση…κλπ..νομίζω κατανοείς το παιδαγωγικο και επιστημονικό επιχείρημα της Συνεκπαιδευσης…βασισμένο και στις διεθνείς συμβάσεις αν τελικά αυτές προϋποθέτουν υποχρεώσεις)
ΟΜΩΣ στην προσπάθειεα να δούμε την πιθνή ισοτιμία με τους πτυχιούχους Ε.Α. Χάνουμε τα επιχειρήματα με την εξίσωση μας με την κατηγορία που ειναι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία και μοριοδότηση 0,2 και χώρις εξειδίκευση…
Προσπαθώ, τουλάχιστον, να πω ότι προϋπηρεσία 15 μηνών ειναι ισότιμη με την εξειδίκευση…δηλαδή η τρίτη «εξειδίκευση» εξασφαλίζεται με την εμπειρία. Και όλα αυτα ενώ ο νόμος προσπαθεί να δώσει προτεραιότητα στην εξειδίκευση, ξεκινώντας με την δίκαιη πρόταξη των ΠΕ71,61 και συνεχίζοντας με σχετική εξίσωση μεταπτυχιακούς Ε.Α. και απλούς εκπαιδευτικούς.( ίσως μετά τη δικαίωση των πτυχίου Ειδικής Αγωγής προοιωνίζεται ένας νέος αγώνας για τους εχοντες μεταπτυχιακή εξειδίκευση..όλα τα επιχειρήματα νομικά, επιστημονικά, ιδεολογικά ειναι απαραίτητα)
Προτείνω Μαρία να διαβάσεις την τελευταία έκθεση του Συνήγορου του Παιδιού για την Ειδική Αγωγή και να αντλήσεις επιχειρήματα στις κοινές προσπάθειες μας..
Σε γενικές γραμμές βρίσκω το σχέδιο νόμο καλό όσο αφορά την ισορροπία στην μοριοδότηση μεταξύ των προσόντων. Βλέπω όμως ότι απουσιάζει ο γραπτός ΑΣΕΠ, έστω για το μέλλον, και νομίζω ότι θα κάνει αρκετή ζημιά αν λάβουμε υπόψη πως αποκτήθηκαν τα διάφορα προσόντα. Θεωρώ ότι πρέπει να προβλεφθεί για το εγγύς μέλλον και να συμπεριληφθεί και ο γραπτός ΑΣΕΠ. Επίσης θεωρώ ότι η προσμέτρηση του βαθμού πτυχίου θα δημιουργήσει πολλά ευτράπελα μεταξύ των σχολών αλλά και σκάνδαλα.
ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ71-61.ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Π.Χ. ΠΤΥΧΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ;ΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΝ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΑΣ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
Η ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ.ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΛΑ,Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ70.50;ΕΝΑΣ ΠΕ71 ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΑ;ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΠΕ 71 ΚΑΙ 1 Ή 2 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ.
Ο κινητικά ανάπηρος σεποια ακριβώς αντίστοιχη σχολική μονάδα θα παει κατα προτεραιότητα? Επίσης τι διαχωρισμός είναι αυτός μεταξύ των αναπηριών?Υπάρχουν μόνο οι κωφοί, τα άτομα με απώλεια όρασης και οι παραπληγικοί? Αν κάποιος έχει μια χρόνια ασθένεια δεν θα πρεπε να χει προτεραιότητα? Να παραμείνει ο πίνακας Α ως έχει.
Η Ασπαιτε ή οποιοδήποτε μεταπτυχιακό στα Παιδαγωγικά που τοσο πολυ μας τα ζητουσανε για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής καταρτισης γιατί δεν μοριοδοτείται??
Δεν γνωρίζω αν κάποιος από αυτούς που θα είναι στην επιτροπή για την ψήφιση του ν/σ (διαβάσει ή λάβει υπόψιν του)όλα αυτά που αφορούν τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία απλά εγώ το γράφω και το ξανά επισημαίνω ότι:Οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία πρέπει να είναι σε άλλο πίνακα όπως είναι τώρα! Οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του ν/σ σε περίπτωση που δουλέψουν, θα είναι μακρυά από τους ανθρώπους τους που στους στηρίζουν στην αναπηρία τους…αλλά και μακρυά από τους γιατρούς τους που τους παρακολουθούν.
Ακόμη υπάρχει και η λύση να μπουν στις πρώτες θέσεις της γενικής αγωγής όλοι οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία δίνοντας το κράτος πρόνοιας προτεραιότητα στα κοινωνικά κριτήρια
Είναι απαράδεκτο, να υπάρχουν μόρια για αναπηρία και πολύ περισσότερο για τα παιδιά, δεν αποτελεί προσόν η αναπηρία, ούτε τα παιδιά. Το κράτος ξοδεύει τεράστια ποσά για τους ανάπηρους, ιατρική περίθαλψη , σύνταξη, επιδόματα για τα άτομα που τους φροντίζουν, ταυτόχρονα δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ σε φόρο, έχουν δωρεάν εισιτήρια, μειωμένα τιμολόγια και ένα σορό άλλα προνόμια. Οι τρίτεκνοι παίρνουν και αυτοί με τη σειρά τους τεράστια ποσά ως επιδόματα χωρίς να πληρώνουν φόρο! Όλοι αυτοί ας αφήσουν και τον υπόλοιπο κόσμο να εργαστεί μην τα θέλουν όλα δικά τους, τουλάχιστον ας έχουν όλοι την ίδια αντιμετώπιση στην εργασία!!!
Τα μόρια που αγόρασαν όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν διδακτορικό – μεταπτυχιακό, δεν θα πρέπει να αθροίζονται και είναι πολλά, μόνο με την προϋπηρεσία μπορεί να αποκτήσει κανείς γνώση, από τα βιβλία δεν μαθαίνεις τίποτα σε σχέση με την πρακτική. Θα πρέπει το υπουργείο να οργανώσει σεμινάρια για ειδική αγωγή με πρακτική για όλους του καθηγητές με κάποιο πρόγραμμα voucher του οαεδ. Δεν υπάρχουν αντίστοιχες σχολές σε σχέση με τους πε61 πε71.
Μόρια για κοινωνικά κριτήρια δεν πρέπει να υπάρχουν! Όσο για τα μόρια για τα ακαδημαϊκά κριτήρια δεν πρέπει να μπαίνουν απευθείας στους πίνακες αναπληρωτών. Θα πρέπει να περάσουν πρώτα από κάποιο σεμινάριο και να κάνουν πρακτική για να αποκτήσουν προϋπηρεσία.
Πώς γίνεται οι νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής να εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και μάλιστα μέχρι την Β τάξη?Δεν είναι ξεκάθαροι και διακριτοί οι ρόλοι των δασκάλων και νηπιαγωγών?Άλλη η δομή και το ΠΑΠΕΑ ενός δημοτικού και άλλη του Νηπιαγωγείου.
ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΑΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ;
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 2 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ;
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ Κ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
ΑΚΟΜΗ, ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ = ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ+ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΑΖΙ! ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΙ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΜΕ ΠΡΟΤΟΥ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ..
ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΑΛΛΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ.
Γιατί η τριτεκνία δεν αποτελεί πλέον κοινωνικό κριτήριο;
Η πρόταξη βασικού πτυχίου έναντι μεταπτυχιακών και διδακτορικών είναι 100% άδικη, δεν στέκει νομικά και δεν εφαρμόζεται πουθενά στον κόσμο. Σε περίπτωση που περάσει θα υπάρξουν προσφυγές στο συμβούλιο της Επικρατείας – και θα δικαιωθούν – γιατί αυτό που προτείνετε είναι απλά παράλογο.
Φανταστείτε απλά πως ένας «φρέσκος» απόφοιτος σχολής ΕΑ θα έχει προτεραιότητα ως αναπληρωτής έναντι του Επίκουρου καθηγητή που ενδεχομένως να είχε στο Πανεπιστήμιο. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι άλλο σχετικά.
Επίσης σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε είμαστε η μοναδική χώρα που έχει αυτόνομη σχολή ΕΑ εξυπηρετώντας μικροσυμφέροντα και αυξάνοντας το κόστος στους φορολογούμενους. Σε όλες τις χώρες η ΕΑ είναι εξειδίκευση και όχι βασικός τίτλος σπουδών και πολύ σωστά καθώς πρώτα γίνεσαι παιδαγωγός και μετά ειδικός παιδαγωγός.
Οι συγκεκριμένες σχολές όχι απλώς δεν πρέπει να έχουν πρόταξη σε λίστες αλλά και θα πρέπει να καταργηθούν. Παιδαγωγικό > μεταπτυχιακό σε ΕΑ > διδακτορικό σε ΕΑ, όπως δηλαδή γίνεται σε όλες τις χώρες του κόσμου και σε πολύ πιο προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα.
Επίσης σύμφωνα με το καταστατικό λειτουργίας των συγκεκριμένων σχολών ΕΑ οι απόφοιτοι τους προορίζονται σε εργασία σε ιδρύματα και ειδικά σχολεία, όχι στην γενική αγωγή και την παράλληλη στήριξη. Επομένως αν είναι – παράνομα και αντισυνταγματικά – να μονοπωλήσουν την ΕΑ καλό θα ήταν να βγουν εκτός γενικής και παράλληλης στήριξης στην οποία δεν θα έπρεπε να έχουν θέση εξαρχής.
Τέλος η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών είναι εξαιρετικά χαμηλή. Δεν γίνεται τα αστεία σεμινάρια να πιάνουν το μισό σε σχέση με ένα μεταπτυχιακό. Τα σεμινάρια δεν θα έπρεπε καν να μοριοδοτούνται αλλά και αν αυτό γινόταν τα μάστερ θα έπρεπε να παίρνουν 10πλάσια και βάλε μόρια σε μια χώρα δικαίου.
Σε περίπτωση που αυτό το πράγμα περάσει ετοιμαστείτε και πολλές προσφυγές στο ΣΤΕ. Ειδικά η πρόταξη βασικού τίτλου σπουδών έναντι μεταπτυχιακών και διδακτορικών είναι έκτρωμα και 100% παράλογη και αντισυνταγματική. Θα επιβραβεύσετε την τεμπελιά και το άραγμα κάποιων πάνω στο βασικό τους πτυχίο και θα αδικήσετε κατάφωρα όσους συνέχισαν την προσπάθεια τους για επιμόρφωση και εξέλιξη.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχει μοριοδότηση στην κύρια ειδικότητα Ειδική Φυσική Αγωγή στο ΤΕΦΑΑ και υπάρχει στη δευτερεύουσα. Φυσικά θα πρέπει να έχει τουλάχιστον τη διπλάσια μοριοδότηση από τη δευτερεύουσα. Ελπίζω να είναι παράλειψη και όχι εκ του πονηρού. Κάποιος πρέπει να επικοινωνήσει με Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής άμεσα. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι είναι το πλέον αξιόπιστο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών σε δομές ΕΑΕ.
Αν ειναι δυνατον να ισοδυναμει ενας μεταπτυχιακος τιτλος με 15 μηνες υπηρεσια.Απαραδεκτο. Η μοριοδοτηση των μεταπτυχιακων- διδακτορικων πρεπει να αυξηθει
ΒΑΣΙΚΟ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ ΚΥΡΙΟΙ.ΠΡΩΤΙΣΤΟΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΣΕΠ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ.ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ Ο ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
Η πλήρης πρόταξη των κατόχων μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ μετατρέπεται σε μια σεμνή μοριοδότηση τριών μορίων η οποία αντιστοιχεί σε 15 μήνες προυπηρεσίας. Επίσης τα σεμινάρια της «ντροπής» καλά κρατούν καθώς είναι σε πλήρη ισχύ και μοριοδοτούνται (1 μόριο) ως τις 30/8/2014. Για μοριοδότηση λοιπόν μεταπτυχιακών τίτλων γενικής αγωγής καμία αναφορά τη στιγμή που λαμβάνεται υπόψη πλέον ο βαθμός πτυχίου