Άρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Ε.)

1. Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών Ε.Ε του προηγούμενου άρθρου της παραγράφου 1 ορίζονται ως εξής:

1.1. Του κλάδου ΠΕ 61 (Νηπιαγωγών Ειδικής Εκπαίδευσης)

Πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 61 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση, απόσπαση ,πρόσληψη ως αναπληρωτές σε Νηπιαγωγεία Ε.Ε., σε τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές προσχολικής ηλικίας καθώς και στα ΚΕΔΔΥ.

1.2.       Του κλάδου ΠΕ 71 (Δασκάλων Ειδικής Εκπαίδευσης)

Πτυχίο του Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Γενική Εκπαίδευση.

 

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 71 τοποθετούνται με διορισμό ,μετάθεση, απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία Ε.Ε. σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης, στα ΚΕΔΥ, καθώς και στα ΕΕΕΕΚ με διορισμό ,μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές. 

  1. 2.    Εκπαιδευτικοί με τυπικά προσόντα στη Ειδική Εκπαίδευση

Εκπαιδευτικοί με προσόντα στην ΕΕ  με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50 », η οποία προσαρτάται  μόνο για όσο χρονικό διάστημα οι  εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της  ΕΕ ενώ απαλείφεται η προσάρτηση όταν αυτοί επιστρέψουν  σε σχολικές μονάδες της γενικής εκπαίδευσης.

2.1. Εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50

Α. i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.

ii) Πτυχίο Σχολών Νηπιαγωγών της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής.
Όσον αφορά σε τίτλους χωρών της αλλοδαπής, απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30 παρ.2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ 159/21-9-1992 τ. Α΄) και 10 παρ.3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/31-7-1995 τ.Α΄). Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε. και του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής.

και

Β. i) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία ή

ii)  Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στην Σχολική Ψυχολογία ή

iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή

iv) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΔΥ.

Οι  εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 τοποθετούνται με μετάθεση , απόσπαση ή πρόσληψη ως αναπληρωτές σε νηπιαγωγεία Ε.Ε, σε τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές προσχολικής ηλικίας καθώς και στα ΚΕΔΥ. 

2.2 Εκπαιδευτικοί ΠΕ 70.50 

A. i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Δασκάλων ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.

ii) Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων έως 1-7-1991 ή της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης έως 1-7-1991 ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής.

 

Για τα πτυχία του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων και της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης γίνονται δεκτά εφόσον έχουν ημερομηνία κτήσης πτυχίου έως και το ακαδημαϊκό έτος 1990-1991(1-7-1991).

 

Σε ότι αφορά στους τίτλους χωρών της αλλοδαπής απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30, παρ. 2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ159/τ. Α΄/21-9-1992) και 10, παρ. 3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/τ. Α΄/31-7-1995. Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε., του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής και της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λευκωσίας Κύπρου.

 

 

και

Β. i) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία ή

ii)  Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στην Σχολική Ψυχολογία ή

iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή

iv) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΕ και ΚΕΔΔΥ.

 
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 70.50 τοποθετούνται με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία ΕΕ, σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης, στα ΚΕΔΥ, καθώς και στα ΕΕΕΕΚ με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως  προσωρινοί αναπληρωτές

 

     2.3. Των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».

 

Με βασικό τίτλο σπουδών στον κλάδο  και την ειδικότητά τους από Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ  της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση και

i) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία ή

ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ε.Ε. ή στην Σχολική Ψυχολογία ή

iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή

iv)Τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στις δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΥ με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής.
 Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», τοποθετούνται με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως  προσωρινοί αναπληρωτές σε αυτοτελείς ΣΜΕΕ, σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ), και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Οι κλάδοι ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, τοποθετούνται και σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης. Επίσης οι κλάδοι ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές σε θέσεις των ΚΕΔΥ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:50 | Βαρβάρα Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:50 | Μαρία Ν.

    Στηρίζω θέσεις Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:34 | Αναστασία Χιδερίδου – Μανδαρή

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:33 | μαγδα β.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:26 | Αναστασία Σταματούδη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
    Επίσης θεωρώ ότι η προυπηρεσία των 3 ετών δεν θα πρέπει να είναι από μόνη της προσόν για την λήψη του τίτλου πε70.50…(να λειτουργει συμπληρωματικά).
    Χωρίς τις κατάλληλες σπουδές, μια προυπηρεσία δεν επαρκει για να αποκτησεις γνώσεις.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:24 | Ανθή Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:20 | ΕΛΕΝΗ ΔΕΛΛΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:18 | Ραφτοπούλου Σπυριδούλα-Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:03 | Νίκη Ραφτοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:55 | Μαρία Παπαγεωργίου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:55 | Γιωργος

    Θεωρω τεραστια αδικια για τους αποφοιτους των παιδαγωγικων τμηματων με μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης να βρισκονται πισω απο τους αποφοιτους εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικης του ΠΑΜΑΚ στην προτεραιοτητα διορισμου καθως οι τελευταιοι δεν νοουνται καν δασκαλοι,παιρνουν απλα κατευθυνση ειδικης αγωγης επειτα απο δυο χρονια και δεν εχουν ουτε τα προσοντα αλλα ουτε και επαρκεις γνωσεις για να θεωρουνται αξιοι διορισμου πριν τους δασκαλους με μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης.Οι δασκαλοι σπουδαζουν 4 χρονια αποκλειστικα το επαγγελμα του δασκαλου,εχουν πληρη παιδαγωγικη καταρτιση και φυσικα με το μεταπτυχιακο εξειδικευονται και στην ειδικη αγωγη ενω παραλληλα τα συνολικα χρονια σπουδων ανερχονται σε 5 ή 6 αναλογα με το μεταπτυχιακο.Εξαλλου αυτο αποτελει αδικια και για τους αποφοιτους ειδικης αγωγης του Βολου οι οποίοι εξισώνονται με του αποφοιτους του ΠΑΜΑΚ ενω εχουν 4 χρονια πληρους εξειδικευσης στην ειδικη αγωγη και φυσικα εξ αρχης και συνειδητα διάλεξαν το επαγγελμα του ειδικου παιδαγωγου,οχι οπως καποιοι αλλοι που απο σπονδα βρεθηκαν να ειναι δασκαλοι….

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:48 | Ιωάννα Μ.

    Στηρίζω και εδώ τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:46 | Ιωάννα Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:45 | Anastasia

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:21 | ΤΣ

    Με ποιο επιστημονικό υπόβαθρο και με τι γνώσεις μπορούν οι κάτοχοι μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή ή τη Σχολική Ψυχολογία να υποστηρίξουν τις ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Οι προπτυχιακές σπουδές είναι αυτές που καθορίζουν το επάγγελμά μας και όχι οι μεταπτυχιακές. Ένας χρόνος εκπαίδευσης σε θέματα ειδικών αναγκών δεν μπορεί να καταρτίσει κανέναν επαρκώς και είναι κρίμα και άδικο για τους ίδιους τους μαθητές να μην έχουν εκπαιδευτικούς με άριστη γνώση περί των αναγκών τους και των στρατηγικών και μεθόδων που πρέπει να ακολουθήσουν για να τις ικανοποιήσουν. Επίσης, εμένα την ίδια, με πτυχίο στην ειδική αγωγή και μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, δε μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα να δουλέψω σαν σχολική ψυχολόγος. Επομένως, πείτε μου, γιατί οι κάτοχοι μεταπτυχιακού στην ειδική αγωγή ή την ψυχολογία μπορούν να δουλεύουν σε ΣΜΕΑ. Κανένας ειδικός παιδαγωγός δεν προσπάθησε να δουλέψει στη γενική αγωγή. Γιατί να γίνεται το αντίθετο; Δεν καταλαβαίνω πώς δίνεται το δικαίωμα σε ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζουν επί της ουσίας για την ειδική αγωγή (πράγμα απολύτως φυσιολογικό, εφόσον δεν είναι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής) να δουλεύουν ως ειδικοί παιδαγωγοί. Το πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι τέτοιο, ώστε να εξασφαλίζεται η κατάρτιση των αποφοίτων σε θέματα ειδικών αναγκών και δε μπορεί να συγκριθεί με κανένα μεταπτυχιακό και καμία ειδίκευση. Με τον τρόπο αυτό το πτυχίο ειδικής αγωγής χάνει την αξία του. Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από δασκάλους να δουλέψουν ως λογοθεραπευτές; Όχι. Επομένως, πώς γίνεται να μπουν στους πίνακες ειδικής αγωγής και να δουλεύουν με μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Ένα μεταπτυχιακό στην ειδική είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο για τους ΠΕ70, έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όταν αυτοί βρίσκονται στην γενική τάξη και δεν έχουν παράλληλη στήριξη. Έχουμε ξεχάσει αυτό το κομμάτι τελείως. Οι μαθητές αυτοί χρειάζονται υποστήριξη ΚΑΙ στη γενική τάξη, από τον γενικό παιδαγωγό. Κλείνοντας, πιστεύω πως οι κάτοχοι μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή πρέπει να αξιοποιούν τις γνώσεις τους μέσα στη γενική τάξη, όπου τοποθετούνται με βάση το πτυχίο του παιδαγωγού δημοτικής εκπαίδευσης.
    Επίσης, θεωρώ πως οι ΠΕ71 δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να δουλέψουν σε ΕΕΕΕΚ, καθώς ειδικεύονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:20 | ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    ΘΕΜΑ: Τροποποίηση του π.δ/τος 50/2001 « Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα».
    Αριθμ. Πρωτ.:ΔΟΑ/ Φ13 / 1873/29 Ιανουαρίου 2004
    Τι λεει αυτή η εγκυκλιος του Σκανδαλιδη που ήταν Υπουργος τοτε.

    Α. Γενικά.
    Σας γνωστοποιούμε ότι δημοσιεύτηκε και ισχύει ήδη από 31.12.2003, το π.δ/γμα 347/2003 «Τροποποίηση του π.δ/τος 50/2001 «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημοσίου τομέα», (ΦΕΚ 315/31.12.2003).
    [ ]
    15. Καταργείται η δυνατότητα συμμετοχής υποψηφίων για την κάλυψη θέσεων κλάδων ή ειδικοτήτων ΠΕ κατηγορίας, με βάση διδακτορικό δίπλωμα σχετικό με την ζητούμενη ειδικότητα, ανεξαρτήτως του γνωστικού αντικειμένου του βασικού τίτλου σπουδών τους. Η τροποποίηση κρίθηκε αναγκαία επειδή εκτιμήθηκε ότι δεν είναι λογικά δυνατόν, το διδακτορικό δίπλωμα το οποίο αποτελεί εξειδίκευση σε ορισμένο αντικείμενο να υποκαθιστά την έλλειψη του βασικού τίτλου σπουδών.
    ( παράγραφος 17 του άρθρου μόνου).
    Κρίνεται σκόπιμο, στο σημείο αυτό, να υπενθυμίσουμε ότι το «προσοντολόγιο» διέπει η αρχή ότι τα κατά περίπτωση κλάδου ή ειδικότητας απαιτούμενα προσόντα διορισμού συνδέονται με τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών που παρέχει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας κατά βαθμίδα εκπαίδευσης (ΠΕ, ΤΕ,ΔΕ,ΥΕ).
    [ ]
    Το προσοντολογιο για κάθε διορισμο μονιμο η αναπληρωτη συνδέονται με τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών που παρέχει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας κατά βαθμίδα εκπαίδευσης (ΠΕ, ΤΕ,ΔΕ,ΥΕ).
    Οι πτυχιούχοι των κλάδων. ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 δεν έχουν το βασικο τιτλο σπουδων, δηλαδη το πτυχιο ειδικής αγωγής
    Είναι εκτος λογικης όταν δεν εχεις δικαιωμα ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ σε διαγωνισμο ΑΣΕΠ σε κλαδο που δεν ανηκεις γιατι ο δικος κλαδος είναι ο ΠΕ 60 , ΠΕ70 και το πτυχιο σου είναι ενός παιδαγωγικου δημοτικης η προσχολικης αγωγης να απαιτεις ,διορισμο ως αναπληρωτης σε δομες της ειδικης αγωγης επειδη εχεις ένα μεταπτυχιακο η διδακτορικο κλπ…
    Σ’ ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ για την κάλυψη οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές των σχολικών μονάδων της ειδικής εκπαιδευσης, δικαιωμα συμμετοχης, όπως οριζει το προσοντολογιο, εχουν μονο οι πτυχιουχοι των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ71 και επειδη υπαρχουν πολλες κενες οργανικες θεσεις διοριζονται ολοι οι ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71
    Στην πραξη τι θα εχουμε?
    1.Στους πινακες αναπληρωτων ΠΕ61/71 ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΜΗΔΕΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ .ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ 71
    Θα εχει τοτε αξια το 5%, 30% ?
    2.Να γινει διορισμος σε κλαδο ΠΕ 61 ΚΑΙ ΠΕ71 δεν μπορει να γινει αφου δεν ΔΙΑΘΕΤΕΙ πτυχιο παιδαγωγικου τμηματος ειδικης αγωγης
    Αρα τι μενει να γινει ?
    Εδώ νομοθετης σωστα προβλεπει όταν δεν υπαρχουν αλλοι πτυχιουχοι ειδικης αγωγης, για να μην μεινουν το ειδικα σχολεια ΕΕΕΕΚ,ΚΕΔΔΥ χωρίς εκπαιδευτικούς , να αποσπώνται ή να προσλαμβανονται αναπληρωτες ΠΕ 60 ,ΠΕ70, με τα κριτηρια που οριζονται και κανει ένα επικουρικο πινακα αναπληρωτων τον οποιο ονομαζει ΠΕ60.50 ,ΠΕ70.50 και αν δεν επαρκουν παλι, τότε να τοποθετουνται ανευ κριτηριων από γενικο πινακα αναπληρωτων δασκαλων ,νηπιαγωγων ΠΕ70/60
    Επομενως αυτό το 5% και 30% δεν πρεπει να υπαρχει στο σχεδιο νομου
    3. Αν κάποιος εχει τοσο μεγαλη διαθεση για προσφορα στην ΕΙΔΙΚΗ εκπαιδευση, ας δώσει ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ή ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
    Από την στιγμη που παρέχει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας πανεπιστημιακο τμημα ειδικης αγωγης ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ να εκφραζονται αποψεις περι επιστημοσυνης για κατι που καποιος/α δεν εχει τον βασικο τιτλο σπουδων .
    Αν ολοι οι πτυχιουχοι ΠΕ61/71 ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ?
    Όχι βεβαια απλουστατα θα παρουν μερικα μορια κατά τον διορισμο ‘η όταν θα παρει θεση ευθηνης στις δομες της εκπαιδευσης (Δντης………..κλπ)
    Καθε αντιπαραθεση από πτυχιουχους που δεν ανηκουν σε κλαδους ΠΕ 61 ΚΑΙ ΠΕ71 να σταματησει.
    Το ΠΤΕΑ είναι το μοναδικό πανεπιστημιακό τμήμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα με αποστολή την κατάρτιση Ειδικών Παιδαγωγών για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα ακοής, προβλήματα όρασης, νοητική καθυστέρηση, αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες.
    Μια λαικη παροιμία λεει
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΧΟΣ ΣΤΑ ΤΥΡΙΑ ΤΟΥ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:14 | ΜΥΡΟΦΟΡΑ ΙΝΤΖΕ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:08 | Ανδριάνα Κ.

    Στηριζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:56 | Αννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:53 | μακης

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:52 | αδαμαντιος

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:50 | Αναστασία Χαραλάμπου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:49 | Χαρά

    Συμφωνώ με τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:43 | Φανή Παπαδοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:35 | Ιωαννα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:33 | ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:31 | Αικατερίνη Αλεξίου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:29 | IΩΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:27 | ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΟΥΡΑΝΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:26 | ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΙΚΟΥΛΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:26 | δερμετζιδου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:23 | ΤΣΟΜΠΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:23 | ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΔΑΚΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:22 | ειρηνη

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:20 | ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:16 | ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:10 | ευαγγελια

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:57 | Κωνσταντινος

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:54 | ΙΟΥΛΙΑ ΤΖΑΜΠΑΖΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:46 | Κατερίνα Χ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:29 | Χατζούλης Νικόλαος

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:17 | Εφη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:09 | ΕΛΕΝΗ ΔΕΛΛΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:05 | ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:54 | Καλύβα Αικατερίνη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:44 | ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:43 | Κορνελακη Εφη

    Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:14 | Μαρια

    Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ .-

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:13 | Α.Β.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:07 | Γκαράνη Κωνσταντίνα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.