Για την κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζονται Κύριοι και Επικουρικοί πίνακες κατάταξης, στους οποίους εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των προβλεπομένων από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδων, με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,
δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής,
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α και β, κύρια ειδικότητα της υποπερίπτωσης εε, της περ. β, της παρ. 1, του άρθρου 16 του ν. 3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 2 του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159)
στ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.
2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες :
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ.
γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.
Κύριε Γαβρόγλου,ως γονείς σπουδάσαμε τα παιδιά μας την εποχή της κρίσης με χίλιες στερήσεις. Με χαρά μας είδαμε να δουλεύουν πάνω στο αντικείμενο που σπούδασαν όμως τώρα τα ρίχνετε στην ανεργία.Τιμωρείτε τους πτυχιούχους ΠΕ71 και ΠΕ61 επειδή σπούδασαν αυτό που είχαν ως επιλογή τους στο μηχανογραφικό, τους τιμωρείτε επειδή έχουν το βασικό πτυχίο της ειδικής αγωγής τους τιμωρείτε για το αυτονόητο να δουλέψουν και να συνεχίζουν να δουλεύουν πάνω σε αυτό που σπούδασαν.Σε όλο το δημόσιο τομέα οι προσλήψεις γίνονται με το βασικό πτυχίο και οχι με το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό.Διορισμός μόνο με το βασικό πτυχίο όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού………….είναι ανέντιμο και ανήθικο αυτό που πάει να γίνει να προσπαθεί κάποιος που δεν έχει το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής αλλά είχε τα χρήματα να κάνει ένα μεταπτυχιακό ή ένα διδακτορικό στην ειδική αγωγή να πάρει την θέση εργασίας από αυτόν που έχει το βασικό πτυχίο και να μπαίνει στον πίνακα της ειδικότητας του και μάλιστα να προτάσσεται αυτού είναι ανήκουστο και δεν συμβαίνει σε κανέναν πίνακα.ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΟΙ ΠΕ61 !!!!
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!
Γιατί εμείς ,οι 70.50 ,και προϋπηρεσία έχουμε, και πρακτικές έχουμε κάνει,
Και βασικό πτυχίο που αναγνωρίζεται παγκοσμίως εχουμε(σε όλες τις ηπείρους!)
Και δε φοβόμαστε τη δουλειά!Η αγωγή είναι μια και απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια όταν αναλαμβάνουμε αυτο το λειτούργημα!
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΊ ΆΜΕΣΑ Η ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
Παρόλο που αυτές οι δήθεν διαβουλεύσεις γίνονται για τα μάτια του κόσμου θα ήθελα να καταγγείλω την υπουργική απόφαση.
Το γεγονός ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων 70.50 κατέφυγε σε μεταπτυχιακά αμφιβόλου ποιότητας (κάτι που έχει αποδειχτεί και θα φέρω ως παράδειγμα το μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως με πανεπιστήμιο της Κύπρου. Το μεταπτυχιακό κρίθηκε ως ανεπαρκές και πως δεν έχει συνάφεια με την ειδική αγωγή γεγονός που οδήγησε στην αλλαγή του οδηγού σπουδών)απλά και μόνο για ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής λέει πολλά από μόνο του.
Ο υπουργός ανέφερε πως όλοι θα δουλέψουν του χρόνου και δεν υπάρχει κανένα θέμα ανησυχίας. Και τι γίνεται κύριε υπουργέ με τους φοιτητές που ακόμη σπουδάζουν στα τμηματα ειδικής αγωγής;Την στιγμή που ο αριθμός των ατόμων που καταφεύγουν σε μεταπτυχιακά αυξάνεται ραγδαία ποιο νομίζετε ότι είναι το μέλλον των εν δυνάμει ΠΕ 71;
Στηρίζουμε δυναμικά τη νέα τροπολογία!!
Η ειδική αγωγή έχει ως σημαία την ισότητα και επιτέλους υπάρχει ισότητα όχι μόνο για τα παιδιά μας αλλά και για τους εκπαιδευτικούς τους!
Τόσα χρόνια είμαστε στο περιθώριο, προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υστερούμε όμως δεν υστερούμε σε τίποτα!
Η αδικία πρέπει να σταματήσει, πρέπει να σταματήσει αυτή η παραπληροφόρηση και ο ψυχολογικός πόλεμος που δεχόμαστε τόσα χρόνια.
Πρέπει να γίνει αντιληπτή η αναγκαιότητα μας για τη στελέχωση των Σχολικών Μονάδων.
Είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι και διεκδικούμε τα αυτονόητα!
Είμαστε υπέρ της τροπολογίας που στηρίζει τα δικαιώματα μας.
Είμαστε υπέρ της ισότητας!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΔΙΚΑΙΩΣΗ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ. Η συκοφαντία, η λάσπη και το ψέμα δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Κρίμα στους ΠΕ71/61 και τη στάση που κρατάνε τα τελευταία χρόνια. Σεβασμό και ισότιμη αναγνώριση των αναπληρωτών ΠΕ70,5-60,5. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
Θα σχολιάσω καλή τη πίστη το νομοσχέδιο και δεν θα αναφερθώ στην χρόνια «ευνοική» μεταχείριση που υφίστανται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και σεμιναρίων ειδικής αγωγής. Το εν λόγω νομοσχέδιο οδηγεί στην υποβάθμιση του θεσμού της ειδικής αγωγής. Δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά θα έπρεπε να προτιμούνται χωρίς δεύτερη σκέψη όσοι έχουν σπουδάσει και εξειδικευτεί τέσσερα τουλάχιστον χρόνια σε αυτό το αντικείμενο και όχι κάποιος που έκανε ένα μονοετές μεταπτυχιακό -ενδεχομένως εξ αποστάσεως και χωρίς πρακτική εκπαίδευση επειδή λόγω των κενών έτυχε να έχει μια χ προϋπηρεσία. Όση προϋπηρεσία και να έχει του λείπει η θεωρητική κατάρτιση που χρειάζεται για να ανταποκριθεί σε σχέση με τους πτυχιούχους στην ειδική αγωγή. Ο νομοθέτης δεν μπορεί να πάει σε μια λογική ότι αφού προσλαμβάνονται όλοι ας προτάξω τα μεταπτυχιακά,καθώς κάποια στιγμή το σύστημα θα μπουκώσει και τότε δεν θα υπάρχει κανένα κίνητρο να εισαχθεί κάποιος στις αντίστοιχες σχολές γεγονός που θα οδηγήσει σε μεγάλια ανεπάρκεια στη διδασκαλία των παιδιών με ειδικέ ανάγκες Τώρα αν κρίνετε ότι ένας χρόνος αρκεί για την άσκηση του αντικειμένου τότε δεν έχει νόημα να υπάρχουν σχολές ειδικής αγωγής θα ήταν πολύ πιο τίμιο να κλείσουν τα αντίστοιχα ιδρύματα ώστε να μην κοροιδεύετε τα παιδιά που φοιτούν σε αυτά και τα οποία όπως αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής κανένα νόημα δεν έχει να πάρουν μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Ενδεχομένως να ήταν λογικό οι κάτοχοι τέτοιων μεταπτυχιακών εφόσον έχουν και κάποια προυπηρεσία να προταχτούν από εκείνη την κατηγορία αποφοίτων Ειδικής Αγωγής που έχει αποξενωθεί αδικαιολόγητα από το αντικείμενο (π.χ δεν δηλώνει συμμετοχή στους πίνακες χωρίς να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό κτλ)
φοβερη δικαιοσυνη να προηγουνται οσοι εχουν λεφτα για μεταπτυχιακα σεμιναρια κτλ και οχι οι φοιτητες του πτεα που σπουδαζουν το συγκεκριμενο αντικειμενο 4 χρονια…αμεση αποσυρση της τροπολογιας,επαγγελματικα δικαιωματα για τους αποφοιτους του πτεα και μονιμοι διορισμοι
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Καλησπέρα!
Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως απλά την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μεχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Επιτέλους μια δίκαιη πρόταση για την κατάρτιση των πινάκων στην Ειδική Αγωγή. Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,50/60,50 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μόνιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, των στελεχών εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.
Ευχαριστώ θερμά και συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ, του μεγαλύτερου συλλόγου αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που τάσσεται υπέρ του δικαίου και της ισότητας. Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
den to thevrv svsto giati ekeinh poy exoyn asxolhthei me ayto ej oloklhrou (ki oxi apla me metapyxiako ) tha mporesoun na einai poly pio apodotikoi se ayto ton skopo
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
είναι αδιανόητο να υποβιβάζεται έτσι απλά την αξία του πτυχίου. μπορεί να μην είμαι ειδική παιδαγωγός(φοιτήτρια χημικού πανεπιστημίου πατρών) αλλά γνωρίζω το δίκαιο και το σωστό. πρέπει να αφήσουμε συμφεροντα στην ακρη ,είτε επαγγελματικά είτε οικονομικά και να εστιάσουμε στον πυρήνα του θέματος που είναι τα παιδιά με ειδικέσ ανάγκεσ. αυτα τα παιδια χρειαζονται ατομα με γνωσεις ,γιατί λοιπόν να υποβιβάσουμε τους επι πτυχίο ειδικούς παιδαγωγούς που μπορουν να προσφέρουν ένα καλύτερο αύριο σε αυτά τα παιδιά;;;;με πιο δικαίωμα;;;
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Στον πίνακα των φιλολόγων (ΠΕ02,50) είναι κατάφορα άδικο η μοριοδότηση να γίνεται βάσει του βαθμού του πρώτου πτυχίου, επειδή αν και όλοι φιλόλογοι δεν έχουμε αποφοιτήσει από τις ίδιες φιλολογικές σχολές (Φιλολογία, ΦΠΨ, Ιστορικό). Παρακαλώ λάβετέ το υπόψιν σας.
Στηρίζουμε δυναμικά τη νέα τροπολογία!!
Η ειδική αγωγή έχει ως σημαία την ισότητα και επιτέλους υπάρχει ισότητα όχι μόνο για τα παιδιά μας αλλά και για τους εκπαιδευτικούς τους!
Τόσα χρόνια είμαστε στο περιθώριο, προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υστερούμε όμως δεν υστερούμε σε τίποτα!
Η αδικία πρέπει να σταματήσει, πρέπει να σταματήσει αυτή η παραπληροφόρηση και ο ψυχολογικός πόλεμος που δεχόμαστε τόσα χρόνια.
Πρέπει να γίνει αντιληπτή η αναγκαιότητα μας για τη στελέχωση των Σχολικών Μονάδων.
Είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι και διεκδικούμε τα αυτονόητα!
Είμαστε υπέρ της τροπολογίας που στηρίζει τα δικαιώματα μας.
Είμαστε υπέρ της ισότητας!
Η δημιουργία κοινών πινάκων ΠΕ71 και ΠΕ70 (ΠΕ 70.50) και η μοριοδότηση με βάση την προϋπηρεσία είναι το αυτονόητο που πρέπει να γίνει και που θα σταματήσει την αδικία που υπήρχε τόσα χρόνια μεταξύ των ατόμων που δούλευαν πάνω στο ίδιο αντικείμενο και κάτω από τις ίδιες συνθήκες, αλλά κατατάσσονταν και μοριοδοτούνταν με άλλα κριτήρια.
Εξάλλου και μέχρι τώρα οι αναπληρωτές αυτών των κλάδων έμπαιναν στον ίδιο πίνακα (Ειδικής Αγωγής), αλλά η κατάταξή τους δεν ήταν αντίστοιχη με την προϋπηρεσία τους, πράγμα που ήταν κατάφωρα άδικο για κάποιους.
Συγχαρητήρια για την απόφαση σας. Επιτέλους να επέλθει δικαιοσύνη στους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50/60.50, που χρόνια τώρα υπηρετούμε με ζήλο και μεράκι και κυρίως όντας άρτια καταρτισμένοι την ΕΑ. Ζητούμε και διεκδικούμε ισότητα. Ότι ισχύει στους μόνιμους συναδέλφους 70.50/60.50 να ισχύσει κ για τους αναπληρωτές. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ.
Oχι άνεργοι ΠΕ71-61 για να βολευτούν εκπαιδευτικοι με μεταπτυχιακά ΙΤΑΛΙΑΣ-ΚΥΠΡΟΥ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ χωρις πρακτική άσκηση!!!!! Να μην υπάρχει Η ΆΔΙΚΗ διπλή μοριοδότηση των ΠΕ70.50 και στους δυο πίνακες… Οι περισσότεροι από αυτούς κατέφυγαν σε μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως για να μπουν σε πίνακες ειδικής και να μπορούν να μεταφέρουν τα μόριά τους και στους πίνακες γενικής που δε μπορεσαν να εργαστούν εκεί αρχικά. Με τον τρόπο αυτό πετάν στην ανεργία νέους ΠΕ71 αλλά και παλαιότερους ΠΕ70! Προταξη των ΠΕ71-61 και μια δικαιότερη και όχι τοσο ευνοική διαχείριση των 70.50
Από πότε απαξιώνεται το βασικό πτυχίο; Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70.50/60.50 έχουν όλοι τους βασικό πτυχίο στα παιδαγωγικά!!!!! Δηλαδή και οι μαθηματικοί/φυσικοί/φιλόλογοι ειδικής αγωγής σύμφωνα με τα λεγόμενα σας θα έπρεπε πρώτα να τελειώσουν το ΠΑΜΑΚ ή το Παιδαγωγικό ειδικής Βόλου. Επιχειρήματα για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα….
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με o,τι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας.
Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Συγχαρητήρια για την τροπολογία. Οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 υπηρετούν χρόνια τώρα τον ευαίσθητο κλάδο της Ειδικής Αγωγής και το ευχαριστώ των εκάστοτε κυβερνήσεων ήταν να εκδιώκονται χρόνο με τον χρόνο από τους πίνακες αναπληρωτών πέφτοντας εκατοντάδες θέσεις από νέους αποφοίτους με μηδενική προϋπηρεσία!!! ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
• ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
• ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 71/61 ΚΑΙ 70.50/60.50.
Είμαι υπέρ της πρότασης.
Οι εκπαιδευτικοί με μεταπυτχιακό δεν θα πρεπε να θεωρούνται λιγότεροι ικανοί. Φαίνεται πως αυτή η υπουργική πρόταση έχει σκοπό την μείωση των αδικιών μεταξύ των εκπαιδευτικών.
30 Μαρτίου 2017, 21:02 | ioanna Μόνιμος ΣύνδεσμοςΟ ίδιος ο κύριος Γαβρόγλου πριν μερικές μέρες επισήμανε ότι πολλοί έχουν κάνει μεταπτυχιακά αμφιβόλου ποίοτητας στην Ειδική Αγωγή αναφερόμενος στα μεταπτυχιακά της Λευκωσίας Και Ιταλίας…τώρα αντί να τα αξιολογεί τα μοριοδοτεί; Με τη παρούσα υπουργική απόφαση τα Ελληνικά Πανεπιστήμια υποβαθμίζονται και ταπεινώνονται. Τα βασικά πτυχία πρέπει να προτάσσονται όπως ακριβώς και σε όλους τους άλλους κλάδους. Διαφορετικά να καταργηθούν οι σχολές Ειδικής Αγωγής εφόσον πλέον δε προσφέρουν τις γνώσεις που προσφέρει ένα μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως… ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΩΡΑ. ΠΡΟΤΑΞΗ ΠΕ71-61.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
Καλησπέρα!
Αρχικά, θεωρώ πως δεν μπορεί ένα βασικό πτυχίο να ταυτίζεται με τις μεταπτυχιακές σπουδές. Είναι σαν να λέμε πως ένας γιατρός με μεταπτυχιακό στην οδοντιατρική είναι το ίδιο με έναν οδοντίατρο που σπούδασε 4 χρόνια.Είναι σημαντικό να δουλέψουμε όλοι όσοι έχουμε γνώσεις για την ειδική αγωγή και την αγαπάμε,και οι 70.50, ωστόσο όπως σε κάθε κλάδο είναι καλό κι εδώ να υπάρχει μια αξιοκρατία.
Το βασικό πτυχίο υπερτερεί κάθε εξειδίκευσης. Τα μεταπτυχιακά γίνονται μετά το βασικό πτυχίο ως μια επιπλέον γνώση, πρέπει όμως να υπάρχει η επιπλέον γνώση πάνω στην ειδική αγωγή για να εμπλουτιστεί. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται άλλες τεχνικές και μεθόδους εκμάθησης που ένα πτυχίο γενικής αγωγής δεν τις διδάσκει. Νομίζω η ανάλυση των λέξεων «βασικό» πτυχίο και «μετά + πτυχιακό» καθιστά από μόνη της σαφή μια διαφοροποίηση. Τα υπόλοιπα είναι περιττά.
Δεν μπορεί η ειδική αγωγή να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα πρόσληψης και ζητάω προσωπικά να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία που συμβαίνει και αλλού.
Στηρίζω την πρόταση
Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που επιτέλους πάει να καταργήσει την αδικία που υφίστανται χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί 70.50/60.50 ως προς την κατάταξη τους στον πίνακα αναπληρωτών. Να μάθουν πια όλοι πως δεν είμαστε ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΟΡΑΤΟΙ. Δεν ζητάμε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτά που μας αξίζουν.
ΙΣΟΤΗΤΑ. ΙΣΟΤΙΜΙΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Σωστή η Υπουργική Απόφαση,θεωρώ ότι είναι δίκαιη και για τους πτυχιούχους της ειδικής αγωγής και για τους κατόχους μεταπτυχιακών (ένας μεγαλύτερος έλεγχος βέβαια στα μεταπτυχιακά του εξωτερικού εξ’αποστάσεως δεν θα έβλαπτε). Τα κοινωνικά κριτήρια, η μοριοδότησή τους και η ένταξη των γονέων με παιδιά ΑΜΕΑ στον επικουρικό πίνακα πολύ σημαντική διότι αναγνωρίζεται και ο καθημερινός αγώνας των εκπαιδευτικών αυτών αλλά και η αδιαμφισβήτητη και αναπόφευκτη εμπειρία τους με παιδιά με ειδικές ανάγκες που δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τα θεωρητικά μαθήματα ούτε με κάποιες ώρες πρακτική άσκηση.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Τα μόρια που δίνονται για τα κοινωνικά κριτήρια είναι παρά πολλα
Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μόνιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Να αποσυρθεί άμεσα η υπουργική απόφαση! απαράδεκτο να εξισώνεται το βασικό πτυχίο με μεταπτυχιακά που δεν πληρούν καν τις απαραίτητες προϋποθέσεις..
Καλησπερα σας. Χαιρομαι που το ζητημα της ειδικης αγωγης εχει τεθει στην βουλη. Προτεινω να εχουν προτεραιοτητα οι εκπαιδευτικοι πε 61 και πε 71, καθως εχουν 4ετη εξειδικευση πανω στην ειδικη αγωγη και εκπαίδευση, πραγμα που κατα τη γνωμη μου υπερτερει της ενος χρονου η δυο χρονων, μεταπτυχιακης εξειδικευσης πανω στην ειδικη αγωγη. Δεδομένου οτι υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών ειδικής, ατην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλα αξιολογα και αλλα λιγοτερο αξιολογα (αναφέρομαι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης ππυ ειναι ενος ετους, που δεν εχουν πρακτική άσκηση και που ειναι εξ αποστασεως), τα μεταπτυχιακα προτεινω να μην ειναι κριτηριο για τη σειρα του πινακα, αλλα πρωτα το βασικο πτυχιο στην ειδική αγωγη και μετά τα μεταπτυχιακα. Επισης θα ηθελα να θεσω σε προβληματισμό δυο πραγματα. Πρωτον, αν μια δασκαλα πε 71 εχει ημερομηνία κτησης πτυχιου τον ιουνιο του 2017, με μηδενικη προϋπηρεσία, τοτε, υποθετω οτι η σειρα της στον πινακα Α θα ειναι προς το τελος.Λαμβανοντας υποψη την τεραστια αύξηση των ατομων που εισάγονται καθε χρονο στον πινακα, ενα τετοιο ατομο δε θα μπορει να προσληφθει. Ετσι αποκοβεται απο τη δυνατοτητα προσληψης ενα ατομο 4ετους φοιτησης! Τα ατομα αυτα, δεν εχουν τη δυνατοτητα να μπουν σε αλλο πινακα, εν αντιθεση με μια πε 70.50 η οποια κατατασσεται σε πινακα και γενικης και ειδικης αγωγης, μαλιστα με διπλη μοριοδοτηση! Δευτερο ζητημα ππυ θα ηθελα να σας προβληματισει. Ας υποθεσουμε αυτη την πε 71 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2017 (η οποία αν λαβουμε υποψη της αλλαγες που προκειται να γινουν με προτεραιοτητα σε προσληψεις εκαιδευτικων πε 70.50, δε θα μπορεσει να προσληφθεί ποτε, καθως ολο και περισσοτεροι εκπαιδευτικοι πε 70 θα κανουν τετοια μεταπτυχιακα γ ν εχουν προτεραιοτητα. Οι εκπαιδευτικοι ομως πε 70.50 εχουν ημερομηνια κτησης πτυχιου, την ημερομηνια του βασικου πτυχιου τους, οχι του μεταπτυχιακου. Δηλαδη μια πε 70 με ημερομηνια κτήσης πτυχιου 2010 και μεταπτυχιακου ημερομηνια κτησης 2017,για παραδειγμα, θα χει και παλι προτεραιότητα σε σχεση με την πε 71 που πηρε πτυχιο το 2017. Αρα ποτε θα προσληφθούν οι νεοι πε 71 και πε 61; η συγκεκριμένη πε 70.50 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2010 (αναφερομαι σε υποθετικες ημερομηνιες και ατομα χωρις να εχω καποιο συγκεκριμενο στο νου μου), εφοσον προσληφθει, με τη διπλη μοριοδοτηση της και την τοποθετηση της για 3 χρονια σε δομες ειδικης αγωγης, θα μπορεί να μαζεψει μορια για τη γενικη και να δουλεψει οποτε επιθυμησει στην γενική αγωγή. Η εκπαιδευτικος πε 71 τι θα κανει; Με αυτον τον τροπο καταργειται η δικαιοσυνη. Καταργουνται δυο ολοκληρα τμηματα πανεπιστημιων (εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικης στο Παμακ και παιδαγωγικο τμημα ειδικης αγωγης του Βόλου.) Για να υπαρχει λοιπόν μια δικαιοσυνη, προτείνω να ειναι προτεραιοτητα το βασικο πτυχιο και μετα τα διδακτορικα η μεταπτυχιακα! Και φυσικα, να υπαρχει διπλη μοριοδοτηση για τους εκπαιδευτικούς πε 60.50 και πε 70.50, για να εχουν κινητρο να κανουν μεταπτυχιακα.Σας ευχαριστώ πολυ