Άρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:57 | Γεωργία Κανέλλου

    Στηρίζουμε όλοι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και αναγνωριζουμε την προσφορά τους τόσο απο τεχνικης πλευρας όσο και από επιμορφωτικής.
    Απαραίτητη η διατηρηση τους κ η ενισχυση τους για περαιτερω ενεργη συμβολη στο εκπαιδευτικο εργο.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:49 | Ευθυμία Κόιου

    Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική καταργούν μια τέτοια δομή. Προσφέρει γνώσεις που ένας εκπαιδευτικός ίσως δεν ξέρει ότι υπάρχουν για να τις αναζητήσει. Ειδικά φέτος με το σεμινάριο που παρακολουθώ έχω μάθει για προγράμματα που θα με βοηθήσουν στην τάξη και στην επικοινωνία με τους γονείς. Πώς δύο άτομα θα κάνουν αποτελεσματικά αυτή την τόσο οργανωμένη δουλειά; Απορώ με την κοντόφθαλμη λογική κάποιων… Απογοήτευση…

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:48 | Σ.ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΟΥ

    Θεωρώ απαράδεκτη την πρόθεση να καταργηθούν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Παρακολουθώ φέτος τα σεμινάρια κι έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα. Προσφέρουν πάρα πολλές γνώσειςστουςεκπαιδευτικούς,απαραίτητες λόγω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας και επιπλέον έχουν δώσει πάρα πολλά σε όλα τα σχολεία, όλων των βαθμίδων, όλα αυτά τα χρόνια.Ησυνέχεια ύπαρξης των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. είναιαναγκαία για όλους τους εκπαιδευτικούς.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:46 | Ελισσάβετ Βαγιανού

    Για ποιον λόγο πρέπει να καταργούνται δομές που στηρίζουν και διαδίδουν ευρέως την ψηφιακή επικοινωνία και δημιουργία σ΄έναν αιώνα που ένα από τα βασικά ζητούμενα είναι ο ψηφιακός εγγραμματισμός; Εδδώ υπάρχει αντίφαση. Ο ένας δεν μπορεί να αντικαταστήσει τους πολλούς. Είμαστε πλέον στο εμείς και όχι στο εγώ.Η συμμετοχή 2000 εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικό πρόγραμμα μιλάει από μόνη της.Ευχαριστούμε το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Κυκλάδων για τη δυνατότητα που μας έδωσε.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:45 | Μάριος Ξένος

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ λόγω της πολυεπίπεδης συνεισφοράς τους στο εκπαιδευτικό έργο, πρέπει να στελεχώνονται με εκπαιδευτικούς που και γνωρίζουν και επιθυμούν να βοηθήσουν ο καθένας σε κάθε διαφορετικό τομέα. Πρόκειται για μια δομή που χρειάζεται πολυάριθμο προσωπικό και σε καμια περιπτωση 1-2 εκπαιδευτικούς.
    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν, μπορούν να έχουν ή πρέπει να έχουν τους παρακάτω ρόλους:
    α) Τεχνική υποστήριξη. Γνωρίζουν σε τοπικό επίπεδο τις ανάγκες και τις ιδιομορφίες των σχολείων και μπορούν να δίνουν φθηνές λύσεις σε εξοπλισμό
    β) Διοικητική υποστήριξη. Υποστηρίζουν τις διευθύνσεις και τις τοπικές υπηρεσίες με ειδικό λογισμικό και υλικό που πολυ συχνά φτιάχνουν τα ίδια τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ
    γ) Υποστήριξη εκπαιδευτικού έργου. Μπορούν να υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων σε θέματα εκπαιδευτικών λογισμικών και αξιοποίησης τους στην τάξη σε συνεργασία με τους αντίστοιχους Σχολ. Συμβούλους.
    δ) Επιμορφωτικό έργο. Πραγματοποιούν (ή τουλάχιστον μπορούν να το κάνουν) ενημέρωσεις, ημερίδες, επιμορφώσεις εκπαιδευτικών ανάλογα με τις τοπικές ανάγκες ώστε οι εκπαιδευτικοί να παραμένουν ενημερωμένοι για τις τρέχουσες ψηφιακές τεχνολογίες χωρίς να απαιτείται κεντρική και γενική επιμόρφωση.
    ε) Συμβουλευτική υποστήριξη. Συμβουλεύουν και καθοδηγούν τις σχολικές μονάδες σε θέματα προμήθειας και συντήρησης ψηφιακών συσκευών χωρίς να υποκινούνται ή να καθοδηγούνται από ιδιωτικά συμφέροντα.

    Ακόμη και αν η απλή τεχνική υποστήριξη γίνεται ή θέλουμε να γίνει από ιδιωτικές εταιρίες, τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ διασφαλίζουν την ποιότητα, την οικονομία και την συνέχεια εύρυθμης λειτουργίας των ψηφιακών δομών. Αν μάλιστα τα τεχνικά θέματα λυθούν με κάποια άλλη δομή, τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ μπορούν να επικεντρωθούν, ενισχυμένα σε προσωπικό, σε όλους τους άλλους ρόλους τους και να αποτελέσουν τον τοπικό «διευκολυντή» για όλες τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και τεχνικές.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:39 | Κατσιμεντέ Λίνα

    Θα είναι μεγάλο ατύχημα και πλήγμα για τη δημόσια εκπαίδευση, τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
    Οι περισσότεροι των τωρινών Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι σε αυτή τη θέση πολλά χρόνια με τεράστια εμπειρία και προσφορά στις σχολικές μονάδες, αλλά και στις Δ/νσεις Εκπ/σης, που αφορά στη δικτύωση οπτικών ινών, δημιουργία συστημάτων και προγραμμάτων μηχανογράφησης, βάσεις δεδομένων, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο κ.α.
    Όσοι έχουμε υπηρετήσει, από όποια θέση στις Δ/νσεις Εκπ/σεις αναγνωρίζουμε την πολύτιμη προσφορά των συναδέλφων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην λειτουργία των Διοικητικών Υπηρεσιών των Δ/νσεων και την προσφορά τους στις σχολικές μονάδες.
    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν και πρέπει να αποτελούν αυτόνομες, καλά στελεχωμένες υπηρεσίες, που θα συνεχίσουν να προσφέρουν λύσεις, τεχνογνωσία, ιδέες και επιμόρφωση. Οι ΤΠΕ αποτελούν το παρόν και το μέλλον στην εκπαίδευση και δεν είναι απλά αναγκαίες οι υπηρεσίες ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά αδιαμφισβήτητα απαραίτητες.
    Από την άλλη, δεν είναι δυνατόν να εξαρτάται η δημόσια εκπαίδευση από ιδιώτες που επιδιώκουν συνήθως το κέρδος και την εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων και κανένα ενδιαφέρον δεν έχουν για την εκπαίδευση και τους ανθρώπους της.
    Θα αναμέναμε τη στήριξη και τη διαφύλαξη της δημόσιας εκπαίδευσης και των δομών της καθώς και την ενίσχυση του ρόλου τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για υπηρεσίες όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ή τα ΚΕΔΔΥ.
    Ας ελπίσουμε ότι η δημόσια διαβούλευση, θα καταφέρει να πείσει όσους δεν ζουν στο σχολικό χώρο αλλά τον βλέπουν από ψηλά, για την ανάγκη ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και τη στελέχωσή τους, ώστε να ελπίζουμε στην αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και όχι στην υποβάθμισή της.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:37 | eleni paikoy

    Οτι καλύτερο έχει γίνει μην το καταστρέψετε .

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:33 | Αποστόλης Π.

    Μετά την υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής και την συνεχόμενη αφαίρεση ωρών τα τελευταία τουλ. 10 χρόνια(!!!), σε Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ (το μονόωρο μαθημα στο Γυμνάσιο εν έτη 2018 δεν το σχολιάζω καν), αλλά και την πρόσφατη κατάργηση του εργαστηρικού 3ωρου, έρχεται άλλο ένα χτύπημα αυτή τη φορα με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στη μορφή που είναι σήμερα και την αναδιοργάνωση με λιγότερο προσωπικό και άλλες το πιθανότερο αρμοδιότητες (πιο περιορισμένες !!!).
    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θέλουν περισσότερα άτομα φωστήρες του υπουργείου, κι όχι λιγότερα, γιατι η βοήθεια που προσφέρουν είναι μεγάλη και ουσιαστική. Ας το σκεφτούν λίγο στο υπουργείο να το διορθώσουν και να σταματήσουν να υποβαθμίζουν την μοναδική επιστήμη που μπορεί να ανοίξει δουλειές εν καιρώ κρίσης.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:33 | ΑΝΘΟΥΛΑ

    Κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ…ωραία ιδέα..και ποιος θα υποστηρίζει τεχνικά με τις γνώσεις τα προβλήματα που παρουσιάζονται στα σχολεία?

    Καταργείτε και το ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΥΚΛΑΔΩΝ μέσω του οποίου ξεστραβωθήκαμε χιλιάδες εκπαιδευτικοί και χρησιμοποιήσαμε με σπουδαίο τρόπο τα εργαλεία WEB 2.0 στη διδασκαλία …κάτι κύριοι που δεν κατάφερε το Β΄ επίπεδο όπως είναι δομημένο..

    Ωραία..και όταν θα χρειαστεί μια ολόκληρη διεύθυνση π.χ. το στήσιμο μιας πλατφόρμας επικοινωνίας να φέρετε έναν ψαρά..τώρα που λιγόστεψαν και τα αλιεύματα…

    Έχω και καλύτερη ιδέα ..καταργείστε τα Πανεπιστήμια και τις εξιδικεύσεις όλοι ένα χαρμάνι και όλοι δοκησίσοφοι..ο καθένας μπορεί!
    Ότι μπορεί θα κάνει..χαλαρά ..από εδώ πάμε για φουντάρισμα..ένας ένας και να μην σπρώχνεστε!!
    Δηλαδή για να καταλάβω, θεωρείται ότι σε αυτόν τον τόπο είναι αρκετοί»ο παππάς , ο δάσκαλος και ο αστυφύλακας…»
    Δεν πιστεύω να κρύβεται κανένα σκάνδαλο πίσω απ’ όλα αυτά??
    Με όλο το θάρρος ξανασκεφτείτε το…δεν σπουδάσαμε τσάμπα αυτό που ονειρευτήκαμε να γίνουμε..αυτό που παλέψαμε να το εξυψώσουμε στα μάτια όλων!

    Με εκτίμηση
    ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ
    Εκπαιδευτικός Φ. Αγωγής με πάθος για τη χρήση εργαλείων WEB 2.0 στην εκπαίδευση!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:29 | Πλιάτσικα Βασιλική

    Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. υποστηρίζουν πολύπλευρα το εκπαιδευτικό μας έργο και είναι απαραίτητο να συνεχιστεί η λειτουργία τους.
    Εκτός της άμεσης βοήθειας και τεχνολογικής υποστήριξης που προσφέρουν σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι Η/Υ των σχολείων, προσφέρουν ποικίλα προγράμματα επιμόρφωσης. Σε συνεργασία με άλλους φορείς διοργανώνουν πολλά σεμινάρια για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, αντίστοιχα συνέδρια και διαγωνισμούς (π.χ. Διαγωνισμός για τους Ελληνόφωνους Εκπαιδευτικούς Ιστότοπους).
    Τη φετινή σχολική χρονιά παρακολουθώ τα σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Etwinning», όπου οι υπεύθυνοι εθελοντικά προσφέρουν τόσο σημαντικό έργο δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους όσους δηλώσαμε συμμετοχή να επιμορφωθούμε, όταν αντίστοιχα σε άλλες επιμορφώσεις επιλέγονται μόνο κάποιοι μέσω κληρώσεων.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:27 | Γιάννα Δημητρίου

    Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την επιμορφωτική τους δράση. Φέτος παρακολουθώ τα σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων στην πλατφόρμα e-twinning. Τα μαθήματα και οι γνώσεις που προσφέρονται σε 2000 εκπαιδευτικούς, μας είναι χρήσιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη διαδικτυακή συνεργασία μας και στην ανταλλαγή απόψεων και ιδεών με άλλους συναδέλφους. Επιπλέον βλέπω πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις που απέκτησα και ως υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης, αλλά και στο εκπαιδευτικό – διδακτικό έργο. Οι άνθρωποι που εργάστηκαν για το επιμορφωτικό υλικό έχουν κάνει αξιόλογη και υψηλού επιπέδου δουλειά.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:25 | Σταυριανός Αθανάσιος

    Τελείως ανεπαρκης η στελέχωση με ένα άτομο των νέων Τμημάτων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών. Οι ανάγκες των σχολείων σε τεχνική υποστήριξη είναι τεράστιες. Το έργο των υφιστάμενων ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν πολύτιμο και η μεταφορά τους στην ΔΔΕ αλλά και η στελέχωσή με ένα μόνο άτομο οδηγεί στην πλήρη απαξίωση.
    Απαιτούνται τουλάχιστον 4 άτομα τα οποία θα υποστηρίζουν τις σχολικές μονάδες τόσο σε επίπεδο τεχνικό όσο και παιδαγωγικό για την χρήση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην καθημερινή πρακτική από όλες τις ειδικότητες.

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:17 | Ευθυμι Βλάχου

    Απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
    Έχω 2 πτυχία, ενα μάστερ και ειμαι υποψηφια διδακτωρ κι ομως ειμαι ευγνώμων τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για τα εξαιρετικά online σεμινάριά τους.
    Κάτι δε λέει κι αυτό;

  • Είναι αληθινά κρίμα να συνεχίζει το Υπουργείο αντί να δίνει δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς να μαθαίνουν περισσότερα για να υποστηρίζουν τη γνώση με όλους τους δυνατούς τρόπους να κάνει ό,τι μπορεί για να υπονομεύσει τους εκπαιδευτικούς. Αφού πήρε όλα τα επιδόματα που μας καθιστούσαν ελεύθερους να εργαστούμε ποιοτικά, μείωσαν τους μισθούς απελπιστικά ώστε να αναρωτιόμαστε όχι πώς θα κάνουμε καλύτερα μάθημα αλλά πώς θα επιβιώσουμε με τις οικογένειές μας υλικά, το ¨πνευματικά» αποδεικνύεται πως δεν ενδιαφέρει κανέναν, αφού αφαίρεσαν από το ωράριο τα προγράμματα και εργαζόμαστε εκτός σχολείου για να ανταπεξέλθουμε εντελώς δωρεάν, τώρα μας στερούν και τα ωφέλη μιας δωρεάν επιμόρφωσης που έχουν την καλωσύνη να μας προσφέρουν οι συνάδελφοι που στελέχωσαν και με θυσίες οργάνωσαν στα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Παρακαλώ να συνειδητοποιηθεί ο πόλεμος ενάντια στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού, να παύσει, και να γίνει κάθε προσπάθεια να ανακάμψει η προσπάθεια να αρθούμε πάλι σαν ρόλος στο ύψος που μας πρέπει γιατί μόνο με σεβασμό, αξιοπρέπεια και συναίσθηση μπορούμε να κερδίσουμε τους μαθητές μας. Να μην καταργήσετε τη μόνη δωρεάν πηγή που μας προσφέρει καινούρια εργαλεία μάθησης, νεές παιδαγωγικές μεθόδους, προτάσεις διδακτικής και ανατροφοδοτήσεις στα γνωστικά μας αντικείμενα. Δεν είναι αργά να αναθεωρηθεί η νέα διάταξη και να επανέλθουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. από τη νέα χρονιά χωρίς δεσμεύσεις και ανόητες προφάσεις. Χάρη σ΄ αυτά τα μαθήματα επιμορφώνομαι συνεχώς κι εγώ κι οι συνάδελφοι μου γιατί αλλιώς δεν μπορώ να δαπανώ από τον ελάχιστο μισθό μου για επιμορφώσεις. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία Πάνου

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:14 | Δημήτριος Πάνου

    H συνέχιση του έργου των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. θεωρώ ότι είναι απαραίτητη. Όχι μόνο δεν πρέπει να μιλάμε για κατάργησή τους αλλά για ενίσχυσή τους για να συνεχίσουν να προσφέρουν στην ελληνική εκπαίδευση…

  • 20 Μαρτίου 2018, 19:11 | Ευγενία Καρούμπαλη

    Κι εγώ με τη σειρά μου διαφωνώ κάθετα με την υποβάθμιση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. καθώς με την πρακτική υποστελέχωσή τους δεν θα μπορεί να παραχθεί πρακτικά έργο!

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:58 | Στέλλα Θ.

    Συμμετέχω στα Σεμινάρια e-twinning – ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων ως επιμορφούμενη .Η ποιότητα των σεμιναρίων είναι παρα πολύ υψηλή, η δουλειά που γίνεται εξαιρετική και θεωρώ ότι ωφελούνται πάρα πολύ εκπαιδευτικοί που αλλιώς δεν θα είχαν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν. Είναι μεγάλο λάθος να καταργηθούν.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:52 | Νικόλαος Νικούδης

    Πολύ μεγάλο το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:47 | maria georgiadou

    Γιατί οτιδήποτε βοηθά το σύνολο και επομενως εχει απηχηση, πρεπει να καταστρατηγειται? Ειναι αλλος ενας νομος……εκπτωσεων?

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:40 | Σδρούλια Άννα

    Θεωρώ απαράδεκτη την κίνηση του Υπουργείου να καταργήσει τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, γιατί η προσφορά τους είναι σημαντική όχι μόνο στην τεχνική υποστήριξη των σχολείων αλλά και στην επιμόρφωσή μας με τα σεμινάρια που υλοποιούν.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:35 | Ιωάννης Νικόδημος

    Απαράδεκτο! Άνθρωποι που δεν έχουν μπει στην τάξη αποφασίζουν γι’ αυτούς που διδάσκουν… Τι να πει κανείς;

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:30 | Βιβή Αρβανίτη

    Όχι στην κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Προσφέρουν αδιαμφισβήτητη στήριξη.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:28 | Απόστολος Λαμπίρης

    Υποτίθεται πως οδεύουμε στην ΚτΠ και θέλουμε να αναπτύξουμε τη χρήση των νέων τεχνολογιών στα σχολεία, ώστε οι εκπαιδευτικοί να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους με τη ψηφιακά εργαλεία. Επίσης, υποτίθεται πως η απόκτηση του τεχνολογικού αλφαβητισμού για τους μαθητές αποτελεί ένας από τους κύριους στόχους του σχολείου. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν στήριγμα για τα σχολεία και την επίτευξη των παραπάνω στόχων. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η όποια υποβάθμισή τους, πόσω μάλλον η πλήρης κατάργησή τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:28 | Βασιλεία Νατσιού

    Αντί για την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα μπορούσατε μέσω αξιολόγησης του έργου του κάθε κέντρου να προχωρήσετε στη συνέχιση του ή όχι. Θεωρώ το έργο κάποιο ΠΛΗΝΕΤ πολύ σημαντικό.

  • Η πρότασή μου είναι απλή. Ενισχύστε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ με πρόσωπα και αρμοδιότητες. Υπάρχουν ομάδες συναδέλφων μας στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που κάνουν σήμερα ‘θαύματα’ (ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΣΕΡΡΩΝ, …). Όλα τα κέντρα μπορούν να προσφέρουν! Η Πρωτοβάθμια, η Δευτεροβάθμια αλλά και Προσχολική εκπαίδευση χρειάζονται την υποστήριξη τους…

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:25 | Παγιαλή Βασιλική

    Ως Υπεύθυνη ΣΕΠΕΗΥ και παράλληλα ως επιμορφούμενη στο σεμινάριο e-Twinning που υλοποιείται αυτή την περίοδο από το ΚεΠληΝεΤ Κυκλάδων θεωρώ αδιαμφισβήτητα σημαντική τη συνεισφορά των δομών ΚεΠληΝεΤ και απαράδεκτη την κατάργησή τους. Μπορούμε να μιλάμε για κατάργηση αφού τα ένα ή τα δύο άτομα που ορίζονται βάσει του άρθρου δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να φέρουν εις πέρας το έργο που επιτελείται από τα άτομα που απασχολούνται αυτή τη στιγμή στα ΚεΠληΝεΤ.
    Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ τους -και ΟΧΙ η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ τους- θα έπρεπε να είναι ένα από τα κύρια μελήματα του ΥΠαιΘ, αν θέλουμε να μιλάμε για ψηφιακό αλφαβητισμό.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:25 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΧΟΥΔΗΣ

    Η επιμόρφωση ΤΠΕ λαμβάνω φέτος στην πλατφόρμα etwinning με την ευθύνη του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων είναι υψηλότατου επιπέδου. Αποκάλυψε μια δομή η οποία εκτός από τα τρέχοντα ζητήματα που κάθε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. αντιμετωπίζει, κατάφερε να δημιουργήσει και να συγκεντρώσει σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό και να συντονίσει επιμορφωτές και επιμορφούμενους σε μια συνεργασία από αυτές που σου δίνουν τη γνώση και μαζί τη χαρά της απόκτησής της.
    Είναι πολύ κρίμα, τμήματα σαν κι αυτά που σε όλες τις διευθύνσεις χειρίζονται με καταιγιστικό ρυθμό ερωτήματα και αιτήματα για επιδιορθώσεις, να μην ενισχύονται αλλά να καταργούνται.Οι προσπάθειες που γίνονται σε τοπικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο από ομάδες εκπαιδευτικών οποιασδήποτε βαθμίδας με στόχο την επιμόρφωση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων/γνώσεων όλων των εκπαιδευτικών πρέπει να προάγεται και να ενισχύεται… Έτσι θα πάμε μπροστά!!!! Κάθε τί που δουλεύει και προσφέρει πρέπει να ενισχυθεί, πέρα από στενόμυαλους σχεδιασμούς και στρατηγικές με κοντόφθαλμο πρόσημο.

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:22 | Κατερίνα Σταματίδου

    OXI στην κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ!! ΝΑΙ στην ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ χωρίς σοβαρές, δόκιμες αντιπροτάσεις είναι υποβάθμιση και μηδενισμός.

    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο !!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:18 | Κωνσταντινα Θεοδωρου

    Άπαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ!!Για πρώτη φορά έλαβα μέρος σε σεμινάριο e-twinning με ευθύνη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων έχοντας απειροελάχιστη γνώση σε ΤΠΕ και με το σεμινάριο αυτό αποκόμισα ουσιαστική γνώση και τα εφόδια να την εφαρμόσω. Αξιοθαύμαστο το ότι παρέχουν τις υπηρεσίες τους στα σεμινάρια αυτά εθελοντικά ,επιμορφώνοντας ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ αιτηθούν !Σε μια εποχή που οι δωρεάν επιμορφώσεις σπανίζουν θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση αυτών των δομών!!Την ενίσχυσή τους θα έπρεπε να σκέφτεται το Υπουργείο και όχι τη διάλυσή τους!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:15 | ΓΛΗΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητο να συνεχίσουν να υπάρχουν!!! Εκτός από την τεχνική υποστήριξη που πάντα οι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ έδιναν και δίνουν στις σχολικές μονάδες, παρέχουν πολύ υψηλού επιπέδου επιμόρφωση. Παρακολουθώ την επιμόρφωση από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και νομίζω πως η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική.Είναι κρίμα να καταργούνται δομές δοκιμασμένες στην πράξη και με πολύ καλά αποτελέσματα!

  • 20 Μαρτίου 2018, 18:15 | Μαρία Φερεντίνου

    Θεωρώ μεγάλο λάθος την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και ταυτόχρονη υποβάθμιση της παιδείας μας.Το έργο τους δεν είναι μόνο η υποστήριξη των σχολικών μονάδων αλλά και η υποστήριξη τους για την πραγματοποίηση σεμιναρίων απαραίτητων προκειμένου να ακολουθούμε τις επιταγές της εποχής μας. Αντί η πληροφορική να παίζει πρωτεύοντα ρόλο στο σχολείο του αύριο συρρικνώνεται και υποβαθμίζεται.
    Άλλο ένα χτύπημα, μετά την ουσιαστική κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο, είναι η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν σημαντική προσφορά και στηρίζουν πολλά χρόνια τώρα τους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες. Προσωπικά από πέρσι έχω ξεκινήσει εξ’ αποστάσεως σεμινάρια στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων στα νέα εργαλεία web 2.0 και σκεφτόμουν να κάνω κάθε χρόνο μιας και είναι και εξ’ αποστάσεως και δωρεάν. Τώρα που καταργούνται ποιος θα μας επιμορφώνει; Θα πρέπει να πληρώνουμε και για την επιμόρφωση;

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:57 | Κατερίνα Δόβα

    Συμμετείχα σε σεμινάριο etwinning του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Είναι κρίμα να καταργούνται εκπαιδευτικές δομές που προσφέρουν ουσιαστικό έργο

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:57 | Φώτιος Δανάσκος

    Κύριοι και Κυρίες που ευαγγελίζεστε την αναδιαμόρφωση της εκπαίδευσης!
    Αποφασίσατε να καταργήσετε την δομή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και να την αντικαταστήσετε με ένα ή δύο άτομα ανά Διεύθυνση. Οικονομοτεχνικά όλα είναι και φαίνονται σωστά.Όμως δεν τολμήσατε να σηκώσετε το κεφάλι και το χέρι σας και να αντιταχθείτε στα κελεύσματα των ημερών. Είναι απαράδεκτο να καταργηθεί μία τέτοια δομή που προσφέρει σημαντικά στην υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε κάθε Διεύθυνση και ποιά άραγε βοήθεια και υπηρεσία θα παρέχουν στους συναδέφλους οι νέοι αυτοί Υπεύθυνοι στην Διέυθυνση ; Πως αλήθεια θα προλαβαίνουν να επιμορφώνουν και να βοηθούν όλους μας όταν δεν θα προλαβαίνουν να ασχοληθούν με τα θέματα που θα εμφανίζονται καθημερινά. Βέβαια το Υπουργείο δεν ασχολείται με την επιμόρφωσή μας αλλά απαιτεί να είμαστε έτοιμοι και μάχιμοι στην τάξη με δικά μας έξοδα και προσωπικό κόπο. Διαφωνώ ριζικά με την νέα αυτή ρύθμιση, όπως διαφώνησα και με την απόφαση του Υπουργείου να μας βγάλει σε διαθεσιμότητα προ πέντε ετών για λόγους που δεν τόλμησαν να ανακοινώσουν ποτέ. Ειλικρινά ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:57 | Έφη Μπακή

    Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αδιαμφισβήτητη!! Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την επιμορφωτική τους δράση!!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:56 | Αικατερίνη Κτιστάκη

    Φαίνεται ότι στην Ελλάδα πλέον η ανάπτυξη στρέφεται μόνο σε επίπεδο κέρδους και αύξησης των τραπεζικών κεφαλαίων. Το Κεφάλαιο Παιδεία δεν αφορά και δεν ενδιαφέρει, απ᾽ότι φαίνεται, τους αρμόδιους.
    Η παιδεία υποβαθμίζεται συνεχώς, ότι καλό και ουσιαστικό έργο υφίσταται, καταστρέφεται.
    Η στήριξη και υποστηρίξη της ομάδας ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.Ηρακλείου στις σχολικές μονάδες που βρέθηκα ήταν εξαιρετική βοήθεια για όλους τους εκπαιδευτικούς.
    Η εμπειρία μου με την αντίστοιχη ομάδα Κυκλάδων στον κύκλο σεμιναρίων ΤΠΕ , είναι επίσης εξαιρετικής σημασίας για την προσωπική ανάπτυξη και αδιαμφισβήτητα την επαγγελματική, μιας και η Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται με άλλο τρόπο για τη συνεχή κατάρτιση ή επιμόρφωση μας.
    Εύχομαι οι φωνές μας να αναστοχάσουν τους αρμόδιους…

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:54 | Ιφιγένεια Μπαμπαράτσα

    Στην εποχή όπου είναι επιτακτική η χρήση των ΤΠΕ στην μαθησιακή διαδικασία από τη μια και η εκπαίδευση ενηλίκων- εκπαιδευτικών με τη χρήση elearning από την άλλη η οποία κερδίζει έδαφος για τους λόγους που όλοι ξέρουμε και στις απαιτητικές συνθήκες που υπάρχουν σε ότι αφορά στην επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών , θεωρώ ότι η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ μόνο καλό δεν θα κάνει.

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:44 | Μάρθα

    Είναι πραγματικά απαράδεκτο να καταργήσουν ό,τι καλύτερο υπάρχει σε τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων !! Δεν υπήρξε ούτε μία φορά που να μην ανταποκρίθηκαν οι τεχνικοί-υπεύθυνοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε ο΄τι χρειαστήκαμε. Αντί να αναβαθμιστούν θέλουν να τα καταργήσουν.
    Και φυσικά να μην ξεχάσουμε τον επιμορφωτικό τους ρόλο καθώς με τα εξ’αποστάσεως σεμινάρια ,έχει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα τη δυνατότητα να αποκομίσει καινούριες γνώσεις σε σχέση με τη δουλειά μας!
    Πρέπει να το σκεφτούν πολύ καλά γιατί εύκολα γκρεμίζεται κάτι που δύσκολα χτίζεται!

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:43 | Χρυσάννα Διαμαντή

    Ενώ διατυπώνεται θεωρητικά η σημασία των νεων τεχνολογιών και της καινοτομίας βλέπουμε να υποβαθμίζεται στην πράξη με το να καταργηθουν ένα σημαντικό θεσμό: τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Θα μιλήσω για το ΚΕΠΛΗΝΕΤ του Νομού που υπηρετώ: το έργο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων είναι όχι απλά σημαντικό… έχει αλλάξει τη σκέψη και την πράξη, ως προς τις νέες τεχνολογίες πολύ μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών, δουλευοντας μεθοδικά πολλά χρόνια τώρα!
    (καμμία σχέση με την επιμόρφωση ΤΠΕ Β επιπέδου). Το υλικό του είναι συγχρονο, ενημερωμένο, αφορά απόλυτα τις παιδαγωγικές διαδικασίες, (αλλά και το διαδικτυακό περιβάλλον των νέων) και το έχει σχεδιαστεί με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ και ανταπόκρισης σε θέματα εργασιών. Τι θα πει αυτό; Σέβεται τον/την εκπαιδευτικό και το υλικό που προσφέρει παρόλο που είναι πλούσιο και ενημερωμένο είναι ταυτόχρονα και διαχειρίσιμο από τον εργαζόμενο μέσα στην απαιτητική καθημέρινότητα. Γιαυτό και έχει τόση επιτυχία, όλα αυτά τα χρόνια και τόση μεγάλη ανταπόκριση από συμμετοχές και εθελοντές συντονιστές. Είναι μεγάλο λάθος να καταργηθεί ο θεσμός και να αντικατασταθεί απο τι; από ένα ατομο σε κάθε Δ/νση; Αυτό είναι το εκπαιδευτικό όραμα για τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία στην πράξη;

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:41 | Πετεινάρα Αλεξάνδρα

    Απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και η αντικατάστασή τους με ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ σε κάθε Β/θμια Διεύθυνση.
    Φέτος διοργανώνεται σεμινάριο με εθελοντική προσφορά από τους επιμορφωτές και συμμετέχουν τουλάχιστον 2000 άτομα.Η επιμόρφωση του επιπέδου Β προχωράει με ρυθμό χελώνας και όσοι πιστοποιήθηκαν στο Β επίπεδο στα πρώτα στάδιά του, χρειάζεται να ανανεώσουν τις πηγές πληροφόρησής τους και να μάθουν τα χιλιάδες νέα εργαλεία που υπάρχουν και εμφανίζονται καθημερινώς. Το νέο ευέλικτο και σύγχρονο σχολείο έτσι θα προχωρήσει με έναν σύμβουλο σε κάθε Διεύθυνση; Για πόσα σχολεία και για πόσους εκπαιδευτικούς;
    Είναι κρίμα να λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις με κριτήριο «τί άραγε;» και να αντικαθίστανται κάποιες δομές όχι με κάτι καλύτερο αλλά με το ΤΙΠΟΤΑ!

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:32 | Καγιαμπακη Μαρία

    Η λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητη για τη λειτουργία των σχολείων. Ως εκπαιδευτικός πληροφορικής ξέρω πολύ καλά ότι δεν θα μπορούσα να λειτουργήσω το εργαστήριο πληροφορικής χωρίς τη συνεχή υποστήριξη απο το ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να στελεχωθούν με περισσότερα άτομα και όχι να μείνουν μην με ένα μόνο άτομο. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ίσως απο τους λίγους φορείς του υπουργείου που παρέχουν άμεση και πρακτική βοήθεια σε όλες τις σχολικές μοναδες σε τεχνικά θέματα.
    Να μην μιλήσουμε για την αξιόλογη προσπάθεια τους στο επίπεδο της επιμόρφωσης. Λαμπρό παράδειγμα τα σεμινάρια του eTwinning του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων.

    Είναι ΛΆΘΟΣ να μείνουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ με ένα άτομο…. Απλά μην κάνετε άλλο ένα ΤΡΑΓΙΚΌ λάθος….

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:32 | Κανελλακη Γκολφω

    Καλησπερα σας. Ειμαι αναπληρωτρια για 8η σχολικη χρονια γυριζοντας πολλα μερη ανα την Ελλαδα προκειμενου να ασκησω το λειτουργημα μου. Φετος ειχα την ευκαιρια να επιμορφωθω δωρεαν και ισοτιμα σε εργαλεια χρησιμα του διαδικτυου στα πλαισια των etwinning σεμιναριων που γινονται για ενα εξαμηνο υπο την αιγιδα του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλαδων. Θα σας παρακαλουσα οχι μονο να μην τα κλεισετε αλλα να τα εξελισετε ετσι ωστε να μας επιμορφωνουν δωρεαν και εξαποστασεως για να εχουμε ολοι ισοτιμη προσβαση στην γνωση και στην βελτιωση του εκπαιδευτικου μας εργου στην ταξη και σε αλλα γνωστικα αντικειμενα με θεωρια και εμπρακτα παραδειγματα εφαρμοσιμα στην ταξη ιδιαιτερα στην Ειδικη Αγωγη την ψυχολογια την διαπολιτισμικοτητα και την διοικηση στην εκπαιδευση τομεις που εχουν γινει εμπορευματοποιηση και δεν εχουν στοχο την βελτιωση των ελληνικων δημοσιων σχολειων γιατι σε περιοδους οικονομικης κρισης οποιος-σ δεν του-της περισσευουν τα χρηματα αποκλειεται απο την δυνατοτητα να βοηθησει στο μεγιστο που μπορει τους μαθητες του-της. Η δουλεια που γινεται φετος απο την ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ειναι αξιεπαινη και χρειαζεται να βρει μιμητες και οχι πορτες κλειστες στην δωρεαν και ισοτιμη μεταλαμπαδευση της γνωσης…..Επομενως ΟΧΙ στην καταργηση τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:31 | Αγγίδου Χρυσή

    Φέτος συμμετέχω μαζί με άλλους 2000 εκπαιδευτικούς σε μία αξιόλογη και αξιέπαινη δωρεάν επιμόρφωση πάνω σε εργαλεία ΤΠΕ που είναι απαραίτητα σε όλους μας, αν θέλουμε να μη μείνουμε πίσω από τους μαθητές μας και τις εξελίξεις που τρέχουν. Θεωρώ ότι τέτοιες πρωτοβουλίες και προσπάθειες δεν πρέπει να σταματάνε αλλά αντιθέτως πρέπει να ενισχύονται. Γι’ αυτό λοιπόν στηρίζω τη συνέχιση του θεσμού!!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:22 | Μαρία Φραγκάκη

    Παρακολουθώ την πλατφόρμα επιμόρφωσης etwinning από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, έχω εντυπωσιαστεί από τη δουλειά και τον επαγγελματισμό των συναδέλφων. Κρίμα. Κάθε αξιόλογη προσπάθεια σ΄αυτόν τον τόπο απαξιώνεται! Νιώθουμε ξένοι στη χώρα μας!

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:17 | Τριανταφύλλου Κώστας

    Υπηρετώ στην ΔΤΕΕ από το 1990, κλ. ΠΕ 17.04 Ηλεκτρονικός (δεν έχω λοιπόν κανένα ατομικό όφελος) και ειλικρινά απόρησα όταν είδα την προτεινόμενη κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Οι συνάδελφοι που υπηρετούν στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, έχουν δείξει έργο σημαντικότατο, στηρίζοντας σχολεία και διοικητικές δομές. Αξίζουν συγχαρητήρια, ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ λειτούργησε με θετικά πρόσημα, αξίζει ενίσχυση και όχι κατάργηση. Παρακολουθώ επίσης το τρέχον σχολ. έτος μία επιμόρφωση etwinning, που υλοποιείται με ευθύνη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων. ¨εχω εντυπωσιαστεί από την ποιότητα της επιμόρφωσης και την προσφορά όλων των εμπλεκομένων. Καλό θα ήταν να μην διαλύσουμε μια επιτυχημένη δομή και να την αντικαταστήσουμε με άλλη που όπως όπως φαίνεται δεν θα μπορέσει αντικειμενικά να παρουσιάσει ανάλογο έργο.

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:07 | Χαρίκλεια Παπανδρέου

    Το έργο που προσφέρουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι σημαντικό και δεν θα πρέπει να καταργηθούν

  • 20 Μαρτίου 2018, 17:06 | Μαρία Παπαντώνη

    Η τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων πληροφορικής των σχολείων (που κατά πλειοψηφία είναι εξοπλισμένα με «παλιούς» υπολογιστές που μόνο προβλήματα εμφανίζουν) στηρίζεται αποκλειστικά στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Οι συνάδελφοι που εργάζονται σε αυτά ανταποκρίνονται πρόθυμα και καταβάλουν φιλότιμες προσπάθειες να επιλύσουν τα προβλήματα που συχνότατα εμφανίζονται (ή αλλιώς «τρέχουν και δε φτάνουν»).
    Επίσης πολύ συχνά διοργανώνουν αξιόλογα σεμινάρια και επιμορφώσεις, χωρίς να πληρώνονται, καταθέτοντας προσωπικό χρόνο.
    Ο αριθμός τους θα έπρεπε να αυξηθεί και όχι να καταργηθούν και να αντικατασταθούν από ένα άτομο ανά δεκάδες αν όχι εκατοντάδες σχολείων!

  • 20 Μαρτίου 2018, 16:57 | Δέσποινα Σαρηγιαννάκη

    Απαράδεκτο. Μετά έχουμε το θράσος να μιλάμε για αξιολόγηση στην εκπαίδευση.

  • 20 Μαρτίου 2018, 16:49 | Στέλλα Σ.

    Θεωρώ άδικη την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
    Είμαι εκπαιδευτικός και μαζί με άλλους 2000 εκπαιδευτικούς, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, παρακαλουθώ ένα αξιόλογο διαδικτυακό σεμινάριο που με τόσο κόπο και εξαιρετική δουλειά μάς προσφέρουν οι εργαζόμενοι του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων.
    Ελπίζω τέτοιες δομές, που πραγματικά προσφέρουν τα μέγιστα στην υποστήρηξη των εκπαιδευτικών και των σχολείων, να ενισχύονται και να μην καταργούνται…

  • 20 Μαρτίου 2018, 16:46 | Σωκράτης Λεβέντης

    Κρίνοντας απαραίτητη την προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην οργάνωση και λειτουργία των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες καθώς και την προσφορά τους στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θεωρώ αδιανόηη την κατάργησή τους.
    Θα παρακαλούσα το συγκεκριμένο άρθρο να αποσυρθεί για το καλό της εκπαίδευσης!!!