1. Η εκπαιδευτική λειτουργία των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου συνεχίζεται μεταβατικά μέχρι την αποφοίτηση των ήδη εγγεγραμμένων, κατά την 1η-10-2018, φοιτητών και όσων εγγραφούν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου συνεχίζονται έως την ολοκλήρωση του προγράμματος από εγγεγραμμένους έως και το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2018-2019 φοιτητές. Οι φοιτητές των προηγούμενων εδαφίων συνεχίζουν και ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών. Για τη διεξαγωγή των εκπαιδευτικών και εξεταστικών διαδικασιών και την πρακτική άσκηση των φοιτητών, αρμόδια είναι τα μέλη Δ.Ε.Π. που προέρχονται από τα αντίστοιχα Τμήματα Τ.Ε.Ι., και τα οποία συνεχίζουν να ασκούν τα ανατεθειμένα σε αυτούς διδακτικά καθήκοντα στο Τμήμα προέλευσης, σε προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, καθώς και όσα τους ανατεθούν με απόφαση των οργάνων του Τμήματος του πανεπιστημίου στο οποίο εντάσσονται. Σχετικές αρμοδιότητες μπορεί να ανατίθενται και σε άλλα μέλη Δ.Ε.Π. του ιδρύματος. Για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων σπουδών, την παροχή τίτλων σπουδών, την έκδοση πιστοποιητικών και πάσης φύσεως βεβαιώσεων, καθώς και τη χορήγηση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σε αποφοίτους των Τμημάτων αυτών, αρμόδια είναι τα όργανα των αντίστοιχων σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 4 Τμημάτων του πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Για το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων την ευθύνη ολοκλήρωσης του προγράμματος σπουδών και τις αρμοδιότητες του προηγούμενου εδαφίου έχουν ο Πρύτανης και η Σύγκλητος, οι οποίοι στην περίπτωση αυτή ασκούν τις αρμοδιότητες Προέδρου και Συνέλευσης Τμήματος, αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση, με απόφαση της Συγκλήτου τα καθήκοντα της παρούσας παραγράφου μπορεί να ανατίθενται σε άλλα όργανα του ιδρύματος.
2. Οι εγγραφές νέων φοιτητών, καθώς και οι διαδικασίες μετεγγραφής στα Τμήματα του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 ολοκληρώνονται κανονικά σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
<>
Δηλαδή τα καλά τα νέα έχουν και περιορισμούς… Οι υπόλοιποι; Τα πτυχία ΤΕΙ πλέον θα μας είναι άχρηστα; Και άλλα χρόνια σπουδών; Και άλλα έξοδα; Και άλλοι κόποι; Και άλλος ΑΝΙΣΟΣ ανταγωνισμός;
Ίσα δικαιώματα, ίσες ευκαιρίες για όλους τους φοιτητές! Ας προστεθούν επιπλέον μαθήματα κι ας έχουμε κι εμείς αναβαθμισμένο πτυχίο!
Καλησπέρα σας!
Είμαι γονέας και ο γιος μου σπουδάζει στο τμήμα νοσηλευτικής του ΤΕΙ Ηπείρου.
Πώς μπορώ λοιπόν εγώ αλλά και ο κάθε γονέας που έχει στείλει το παιδί του να σπουδάσει και μαθαίνει ξαφνικά ότι η σχολή αυτή θα καταργηθεί και το παιδί του θα βγει στην αγορά εργασίας με ένα πτυχίο κατώτερο σχετικά με όσους από εδώ και πέρα που θα βγαίνουν με πτυχίο ΑΕΙ! Δώστε στους φοιτητές που ήδη φοιτούν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο νέο πρόγραμμα σπουδών!
Θα μπορούσα να μιλήσω για brain Drain που μας μαθαίνανε και στα σχολεία και στα Φροντιστήρια ως θλιβερή εξέλιξη των τωρινών πραγμάτων που γίνονται στην χώρα.Τα παιδιά των «ΤΕΙ» θα είχαν να ανταγωνιστούν παιδιά ίδιας κατάταξης με της δικιάς τους. Τώρα πια, έχουν να ανταγωνιστούν ανώτερα αναγνωρισμένα πτυχία. Είναι σωστό; Είναι δίκαιο; Μπορεί αυτό να γίνει στην πράξη; Οι φοιτητές αργά ή γρήγορα θα φεύγουν στο εξωτερικό μιας και εκεί δεν υπάρχουν αυτές οι αδικίες. Ό,τι αλλαγές γίνονται να αφορούν όλη την μάζα. Όχι συγκεκριμένα κομμάτια.
Μόλις έμαθα για την συγχώνευση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ενθουσιάστηκα γιατί επιτέλους η σχολή της Λογοθεραπείας αλλά και τα άλλα τμήματα που αξίζουν να είναι ΑΕΙ θα γίνονταν. Όταν όμως άκουσα πως οι φοιτητές που ήδη βρίσκονται σε αυτές τις σχολές δεν θα πάρουν πτυχίο πανεπιστημίου τότε εκνευρίστηκα με όλους τους αρμόδιους που ψήφισαν αυτό το νομοσχέδιο. Θέλουμε ίσα δικαιώματα με το ΤΕΙ Αθήνας, δεν γίνεται εμείς να τελειώνουμε με τόσες θυσίες και τόσο κόπο τη σχολή και να μας παίρνουν τις θέσεις οι απόφοιτοι του ΑΕΙ. Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!
είμαι φοιτήτρια του ΤΕΙ Ηπείρου και μόλις έμαθα για αυτό το ψήφισμα! ελπίζω έως τη Δευτέρα που είναι να ψηφιστεί να ληφθούν σοβαρά όλα αυτά τα σχόλια διαμαρτυρίας που έχουν υποβληθεί στο σάιτ και να πράξετε αναλόγως!
Πάνω που πάει να γίνει κάτι καλό, έρχονται τα «παραθυράκια» και τα νομοσχέδια περί διακρίσεων και εξαιρέσεων των φοιτητών. Όλοι αγωνιζόμαστε για τα ίδια. Όλα τα ΤΕΙ να γίνουν ΑΕΙ. Να υπάρχουν στο μέλλον ίσες ευκαιρίες σε όλους.
Απαράδεκτο κι όμως αληθινό!
σκεφτείτε Κ. Υπουργέ ανθρώπινα και αφήστε τους ήδη υπάρχοντες φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου να αποφασίσουν από μόνοι τους το μέλλον τους και μην τους προδικάζετε! μπείτε κι εσείς στη θέση του και σκεφτείτε το πόσο αδικημένος θα νιώθατε!
Η αντιμετώπιση που υπάρχει δεν έχει καμία σχέση με τα πραγματικά φαινόμενα. Τα παιδιά των «ΤΕΙ» με τι κουράγιο και με τι ανταγωνισμό θα καταφέρουν να βρουν εργασία; Με ένα πτυχίο Τεχνολογικού Ιδρύματος που θα πάψει σε λίγα χρόνια να υπάρχει ;
Απαράδεκτο! ζούμε στον 21ο αιώνα και από ότι φαίνεται οι έννοιες δικαιοσύνη και ισότητα δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο σας! Απαιτούμε οι ήδη σπουδάζοντες του ΤΕΙ να μπορέσουμε να πάρουμε πτυχίο ΑΕΙ με όποιες διαδικασίες αυτό συνεπάγεται.
Να υπάρξει ίδια μεταχείριση σε όλους. Ό,τι έγινε σε άλλα ΤΕΙ να γίνει και στο ΤΕΙ Ηπείρου. Οι φοιτητές που θα τελειώσουν με πτυχίο ΤΕΙ πώς θα εργαστούν; με τι εφόδια έχοντας ένα υποβαθμισμένο πτυχίο έναντι των συναδέλφων τους που θα έχουν περάσει στην ίδια σχολή με πτυχία ΑΕΙ. Να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών με ίση καταμέτρηση των κανόνων. Όλοι στην συγχώνευση με τα ΑΕΙ
Είναι άδικο να βρισκόμαστε σε μια χώρα όπου δεν υπάρχουν ίσα δικαιώματα ανάμεσα στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Είναι ακόμα πιο άδικο να αναβαθμίζεται το ΤΕΙ Ηπείρου σε ΑΕΙ και να μην βρίσκονται σε αυτήν την αλλαγή τα παιδιά που ήδη σπουδαζουν. Θα είναι απαράδεκτο όταν τα παιδιά που σπουδάζουν στο ΤΕΙ μόλις τελειώσουν να μην βρίσκουν δουλειά επείδη θα τους έχουν πάρει τις θέσεις αυτοί που έχουν πτυχίο ΑΕΙ. Γι’ αυτό λέμε ΝΑΙ στα ίσα δικαιώματα των φοιτητών για ένα πιο αξιοκρατικό μέλλον.
Καλησπέρα σας,
είμαι φοιτήτρια της νοσηλευτικής του ΤΕΙ ηπείρου και θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου πάνω στο συγκεκριμένο διάταγμα. Πώς Κ. Υπουργέ περιμένετε εγώ και οι συμφοιτητές μου να μείνουμε άπραγοι και ευχαριστημένοι την στιγμή που μαθαίνουμε ότι θα πάρουμε πτυχείο από μια σχολή που σε ένα χρόνο από τώρα δε θα υπάρχει καν; Μοχθούμε να περνάμε τα μαθήματα οι γονείς μας πληρώνουν από το υστέρημα τους τις σπουδές μας και τώρα ξαφνικά μαθαίνουμε ότι θα είμαστε οι τελευταίοι που θα βγούμε από τη σχολή μας! Πώς εμένα μια απόφοιτη ΤΕΙ θα με επιλέξει ο εργοδότης μου όταν δεν υπάρχει καν πλέον η σχολή μου και που όσοι θα βγαίνουν από εδώ και πέρα θα είναι ανώτερου πτυχίου; Σας παρακαλώ δώστε την ευκαιρία σε εμένα και τους συμφοιτητές μου να μπορέσουμε να επιλέξουμε πιο θα είναι το μέλλον μας, να μπορέσουμε να επιλέξουμε εμείς εάν το πτυχίο μας θέλουμε να είναι επιπέδου ΤΕΙ ή ΑΕΙ!
Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
Θα μπορούσαν να ληφθούν άλλα μέτρα για την αναβάθμιση των πτυχίων και όχι να γίνονται διακρίσεις στα όμοια. Όλοι οι φοιτητές των ΤΕΙ να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους ή κανείς. Όλοι δικαιούμαστε την ευκαιρία. Να προστεθούν μαθήματα και έτη σπουδών ώστε να υιοθετήσουμε το πρόγραμμα σπουδών των Πανεπιστημίων, όχι να υπάρχει διαχωρισμός.
Ίσα δικαιώματα για όλους τους φοιτητές ΤΕΙ ΗΠΕΊΡΟΥ! Και για παλιούς και για καινούργιους!
Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου. Διαβάζοντας το Νομοσχέδιο για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Ν. 4521/2018/ΦΕΚ Α 38/2-3-2018) δημιουργείται η απορία γιατί ακολουθούνται διαφορετικές διαδικασίες στο πρόγραμμα αλλαγής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα στην ενοποίηση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Ως γνωστόν, οι ήδη εγγεγραμμένοι φοιτητές των ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά είχαν την δυνατότητα επιλογής επιπλέον μαθημάτων για την λήψη πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είχαν υπερβεί τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών προσαυξανόμενη κατά 4 εξάμηνα (ν+2 έτη). Αντιθέτως, στους αντίστοιχους φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου δεν δόθηκε αυτή η δυνατότητα. Κατά αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα κλίμα αδικίας και άνισης μεταχείρισης. Γιατί πως είναι δυνατόν άτομα που φοιτούν στο ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο να λάβουν διαφορετικό τίτλο σπουδών με μοναδικό γνώμονα το έτος εγγραφής τους; Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω και τα προβλήματα που θα προκύψουν με την ταυτόχρονη λειτουργία 2 προγραμμάτων σπουδών. Έτσι, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση για το ΤΕΙ Ηπείρου όχι μόνο είναι άδικο αλλά θέτει νέα προβλήματα ως προς την ομαλή λειτουργία του ιδρύματος.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσοχή σας και για τον χρόνο που διαθέσατε και ευελπιστούμε για το καλύτερο!
Όταν πέρασα στη σχολή μου είχα τις επιφυλάξεις μου αλλά έπειτα την αγάπησα και όταν άκουσα για τη συγχώνευση χάρηκα καθώς ένα ανώτερο πτυχίο θα ήταν το πιο ιδανικό. οι ελπίδες έγιναν πιο έντονες όταν είδα τι έγινε με το τει Αθηνών. έπειτα όμως βγήκε το συγκεκριμένο ψήφισμα κατά το οποίο όντως η σχολή μου θα αναβαθμιστεί και θα γίνει ΑΕΙ, το πτυχίο μου όμως εμένα θα παραμείνει ΤΕΙ.
Ευχαριστώ Κ. Υπουργέ που μου καταρρίψατε κάθε όνειρο και ελπίδα και κάνετε εμένα αλλά και όλους τους συμφοιτητές μου να αισθανόμαστε μειονεκτικά έναντι του ΤΕΙ Αθηνών.
Η εκπαίδευση μας καθως και το πρόγραμμα σπουδών μας δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα υπόλοιπα αεί ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. Διεκδικούμε όλοι ίσα δικαιώματα στην εκπαίδευση και ένα καλύτερο μέλλον.
Ισα δικαιώματα τει πανεπιστημιο
Ιση αντιμετωπιση των φοιτητων. Οχι αλλες διακρισεις
Είναι απαράδεκτη η απόφαση… Ναι μεν με βρίσκει σύμφωνη σε πιθανή συγχώνευση, αλλά με την προοπτική οι μεν φοιτητές αλλά και όσοι έχουν και ήδη αποφοιτησει να έχουν τη δυνατότητα μέσω κάποιων μαθημάτων να αναβαθμίσουν το ΤΕ πτυχίο τους σε ΠΕ. Οι κατατακτηριες δεν αποτελεί λύση, δεν είναι να ξανασπουδασουμε, κατά μεγάλο ποσοστό, τα ίδια!!!
Άδικη απόφαση για όλους τους φοιτητές του τμήματος λογοθεραπείας που σπουδάζουν ήδη . Γίνεται διάκριση μεταξύ παιδιών που προσπάθησαν εξίσου το ίδιο. Πρέπει να γίνει η αναβάθμιση του πτυχίου μας. Ευελπιστούμε στην αλλαγή προς το θετικό ,στην αναβάθμιση του πτυχίου μας!!!
Μεγάλη αδικία αυτό που γίνεται στο ΤΕΙ Ηπείρου πρέπει οπωσδήποτε να αποκασταθει να υπάρχουν ίδιες ευκαιρίες προς όλους τους προπτυχιακούς φοιτητές διότι κουράστηκαν να μπούνε δεν τους χαρίστηκε τίποτα
Μ Ε Γ Α Λ Η Α Δ Ι Κ Ι Α
Όλοι οι φοιτητές του ΤΕΙ έχουμε δικαίωμα στην αναβάθμιση του πτυχίου μας. Θα είναι πολύ άδικο να συναντήσουμε μελλοντικά προβλήματα στην επαγγελματική μας αποκατάσταση και να μην αντιμετωπιζόμαστε ως ισάξιοι με άλλους συναδέλφους μας. Αν είναι να γίνει αυτή η αλλαγή ας γίνει λοιπόν σωστα.
Είναι άδικο να μην συμπεριλάβετε τους νυν φοιτητές, γιατί δεν τους δίνεται το δικαίωμα επιλογής; Δεν είχαν το ίδιο προγράμμα σπουδών με τους φοιτητές του ΤΕΙ Αθηνών; Γιατί αυτή η διάκριση;
Η διακριση των φοιτητων αποτελει προβλημα ολου του συστηματος. Ολοι ζηταμε ισα δικαιωματα με αυτα των φοιτητων του ΤΕΙ Αθηνων. Δεν ειμαστε τιποτα λιγοτερο.
Κ. Υπουργέ
Είμαι πατέρας φοιτήτριας του ΤΕΙ ΗΠΕΊΡΟΥ. Παρακαλώ πολύ να λάβετε υπόψιν όλα τα σχόλια και να δράσετε αναλόγως! Απαιτούμε ίσες ευκαιρίες για τα παιδιά μας. Δε ζητάμε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το ΤΕΙ Αθήνας. Παρακαλώ πολύ έχετε ενσυναίσθηση και δώστε τη δυνατότητα στα παιδιά μας να διεκδικήσουν ένα καλύτερο αύριο!
Δεν σπουδαζω στο ΤΕΙ Ηπειρου αλλα δεν με αφηνει αδιαφορω η κατασταση υποβιβασμου αυτη των φοιτητων του ΤΕΙ. Δημιουργουνται διαφορες και σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει δικαιοσυνη σ αυτο που γινεται. Εφοσον βγηκε αποφαση να αναβαθμιστουν πτυχια, να αναβαθμιστουν ολα. Οι φοιτητες που θα τελειωσουν με ενα πτυχιο ΤΕΙ πως θα μπορεσουν να ανταγωνιστουν θεσεις εργασιας με φοιτητες των ΑΕΙ;
Το δικαιο ειναι ολοι οι φοιτητες να παρουν το ιδιο πτυχιο ΑΕΙ. Το γεγονος οτι ξεχωριζονται οι φοιτητες μεχρι και αυτο το ετος ειναι αδικο καθως δεν ξερετε απο που ξεκινησε ο καθενας και τι προσπαθειες κατεβαλε για να περασει σε μια σχολη την οποια αυριο μεθαυριο θα εχει υποβιβαστει απο τους ιδιους τους φοιτητες που θα φερουν πτυχιο ΑΕΙ της ιδιας σχολης.
Για ακόμη μια φορά, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέδειξε την αναξιοκρατία και τα σαθρά θεμέλια της Ελληνικής Εκπαίδευσης, ειδικότερα της Τριτοβάθμιας.
Διαβάζοντας, προσεκτικά το Νομοσχέδιο για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής(Ν. 4521/2018 / ΦΕΚ Α 38/2-3-2018) και συγκρινόμενο με το νέο νομοσχέδιο για το νεοσύστατο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, γίνεται αντιληπτή η διάκριση των διαδικασιών που ακολουθούνται στο πρόγραμμα μετάβασης μεταξύ των ιδρυμάτων μέσω των νέων συγχωνεύσεων.
Θα σταθώ, στο πιο κομβικό, κατά τη γνώμη μου σημείο, το οποίο δεν είναι άλλο από την άνευ προηγουμένου αδικία εις βάρος των αποφοίτων, των ήδη υπαρχόντων φοιτητών καθώς και αυτών που θα εισαχθούν το ακαδημαϊκό έτος, 2018-2019, όσων αφορά την ένταξη τους στην λεγόμενη αναβάθμιση της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο οι φοιτητές των προηγούμενων και του επερχόμενου ακαδημαϊκού έτους, στερούνται κάθε δικαίωμα ένταξης τους, και χωρίς περιθώρια διαπραγμάτευσης, στο νεοσύστατο εκπαιδευτικό ίδρυμα, το οποίο θα απορροφήσει το υπάρχον ίδρυμα στο οποίο φοιτούν. Τακτική η οποία σε καμία περίπτωση, δεν ακολουθήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττική, καθώς οι φοιτητές των Τ.Ε.Ι Αθηνών και Πειραιά είχαν τουλάχιστον την δυνατότητα επιλογής εξέτασης μαθημάτων, για τη λήψη πτυχίου Πανεπιστημιακής εκπαίδευση, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει υπερβεί την διάρκεια προγράμματος σπουδών προσαυξανόμενη κατά 4 εξάμηνα (ν+2 έτη).
Όλη αυτή η κατάσταση, επιφέρει ως φυσικό επακόλουθο, την σκέψη περί διάκρισης των επαρχιακών Τ.Ε.Ι και ενισχύει την ήδη εσφαλμένη αντίληψη των Ελλήνων πολιτών, όσων αφορά την αξιοπιστία των τμημάτων αυτών.
Έχοντας, φτάσει σχεδόν στην ολοκλήρωση του κύκλου σπουδών μου στο Τ.Ε.Ι Ηπείρου, τμήμα Λογοθεραπείας, θεωρώ πως σε καμιά περίπτωση η επαγγελματική κατάρτιση που παρέχεται είναι υποδεέστερη σε σχέση με αυτή που θα προκύψει στο νέο πανεπιστήμιο.
Ας μην ξεχνάμε πως αναφερόμαστε σε τμήματα τα οποία μέχρι και σήμερα θεωρούνται η Ανώτερη βαθμίδα επαγγελματικής κατάρτισης καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών σε κάποιο πανεπιστήμιο.
Με το πέρασμα των εξαμήνων διδάχτηκαν μαθήματα ως προαπαιτούμενα εφόδια για την επαγγελματικής μας πορεία και σε συνδυασμό με την εργαστηριακή υποστήριξη κατακτήθηκαν δομημένα οι γνώσεις. Η εκπόνηση υποχρεωτικής πτυχιακής εργασίας και η εξάμηνη πρακτική άσκηση ενίσχυσαν τις γνώσεις αυτές στον υπέρτατο βαθμό.
Αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες του επαγγέλματος της Λογοθεραπείας εικάζω πως αντίστοιχος, αν όχι ίδιος, θα είναι και ο κύκλος σπουδών στο νέο πανεπιστήμιο. Ο τρόπος εξέτασης δεν θα διαφέρει στο ελάχιστο, καθώς σε όλη τη χώρα, έως τώρα, εφαρμόζεται ισάξια ανά τα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Σημαντική αναφορά, αποτελεί και το προσωπικό των καθηγητών και επαγγελματιών του Τ.Ε.Ι. Είναι πολύ μεγάλη η πιθανότητα, αρκετοί από αυτούς να διδάσκουν, εξίσου, και στο νέο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το αντικείμενο τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψιν πως κανένας δεν έδωσε δικαίωμα έκπτωσης των επαγγελματικών διδακτικών καθηκόντων του, θεωρώ, πως τη ίδια γνώση θα μεταφέρουν και στους νεοεισαχθέντες φοιτητές και μελλοντικούς συναδέλφους.
Έτσι δημιουργούνται και άλλα εύλογα ερωτήματα. Για παράδειγμα, ποια η διαφορά λοιπόν των αποφοίτων και των ήδη υπαρχόντων φοιτητών με τους φοιτητές του αντίστοιχου τμήματος στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων μετά την συγχώνευση; Με ποιο δικαίωμα προκύπτουν αλλαγές που προσβάλλουν την λειτουργία των Τ.Ε.Ι ανά την Ελλάδα και την κατάρτιση επαγγελματιών στην αγορά εργασίας μειώνοντας την αξιοπιστία τους; Ποιος πήρε την πρωτοβουλία, στο όνομα της αναβάθμισης της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, να κάνει αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα με δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Σε καμία περίπτωση, δεν ζητάμε την απόκτηση αυτού του πανεπιστημιακού τίτλου χαριστικά. Ασφαλώς και πρέπει να υπάρχουν κανόνες που θα επιτρέπουν την ισότιμη αυτή μετάβαση, όπως έχει ήδη εφαρμοστεί στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Πολλοί φοιτητές ή απόφοιτοι είναι ήδη διατεθειμένοι να καταβάλουν την απαραίτητη προσπάθεια, όποια και αν είναι αυτή.
Το μόνο αίτημα είναι, να πρυτανεύσει η λογική και οι δημοκρατικές διαδικασίες στην πανεπιστημιοποίηση. Ζητάμε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα με φοιτητές σε ανάλογη θέση. Ζητάμε απλά την ευκαιρία, σε μια ισότιμη τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι αλλαγες που γινονται θα πρεπει να αφορουν την μαζα των φοιτητων και οχι ενα μερος τους. Ολοι στα ιδια να ειμαστε. Οχι διαφοροποιησεις. Ολοι στο τιτλο του ΑΕΙ χωρις εξαιρεσεις των φοιτητων.
Κ.Υπουργέ
Είμαι πατέρας φοιτήτριας του ΤΕΙ ΗΠΕΊΡΟΥ. Απαιτούμε ίσες ευκαιρίες για τα παιδιά μας. Σεβαστείτε τους κόπους τους και δώστε τους την ευκαιρία για ένα ένα καλύτερο μέλλον με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις! Παρακαλώ πολύ έχετε λίγη ενσυναίσθηση! Δε ζητάμε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο!
Είστε υποχρεωμένοι να αναβαθμίσετε και το πτυχίο ολων από τή στιγμή που έχει γίνει το ίδιο στο ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά!?θέλουμε να αναβαθμίσουμε το επίπεδο σπουδών μας!!Αυτό δε θα το αφήσουμε να περασει έτσι
Το οτι απορριπτονται ετσι τα δικαιωματα των παιδιων ειναι συγκλονιστικο. Δωστε ισες ελπιδες και ευκαιριες σε ολους. Ολα τα ΤΕΙ να αναβαθμιστουν πρεπει κανονικα. Οχι εξαιρεσεις.
Είναι αδιανόητο απο την στιγμη που έρχεται μια νεα τέτοια αλλαγή να μην ισχυει για ολους τους φοιτητές , ανεξαιρετως.Το έτος εισαγωγής είναι ικανό να μας διακρίνει ή το επίπεδο σπουδών; ας προστεθούν τα κατάλληλα μαθήματα και ας αντιμετωπιστούμε όλοι ίσα !!! Δεν μπορείτε ένα ΤΕΙ μεγαλύτερης αξιολόγησης όπως το ΤΕΙ Ηπείρου συγκριτικά με το ΤΕΙ Αθήνας που έγινε ΑΕΙ να μην το κάνετε ΑΕΙ για όλους!!!! Τα πράγματα πρέπει να είναι ισάξια όπως τους αρμόζουν και όχι όπως βολεύει.!!
Απαιτούμε ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες με τα τους φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας. Εμείς δηλαδή είμαστε παιδιά κατώτερου Θεού; Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει αυτή η διάκριση σε βάρος μας. Ζητάμε απλά να μας δωθεί η ευκαιρία να ακολουθήσουμε το νέο πρόγραμμα σπουδών και να αποκτήσουμε πτυχίο ΠΕ.
Ως προπτυχιακή φοιτήτρια του Τμήματος Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψιν ότι όταν δηλώσαμε τη συγκεκριμένη Σχολή δεν είχαμε τη δυνατότητα να δηλώσουμε κάποιο αντίστοιχο Τμήμα ΑΕΙ,εφόσον δεν υπήρχε, θεωρώ ότι τώρα θα έπρεπε να έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε να ολοκληρώσουμε τις σπουδες μας ως απόφοιτοι ΑΕΙ.Αυτό όχι μόνο θα μας δώσει περισσότερες επαγγελματικές προοπτικές αλλά θα μας προσφέρει περισσότερες γνώσεις καθιστώντας μας καλύτερους στον Τομέα μας.Σε αυτό το σημειο θα ήθελα να τονίσω ότι παρουσιάζεται ως αδικία προς τους φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου το γεγονός ότι δε τους δίνεται η ευκαιρία που δόθηκε στους φοιτητές των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά που συγχωνεύτηκαν και εντάχθηκαν στο ΠΔΑ.Ελπίζω να αναθεωρήσετε το παρών νομοσχέδιο με βάση τα παπαραπάνω.
Σας ευχαριστώ!
Ως φοιτήτρια λογοθεραπείας συο Τει Ήπειρου πιστευω οτι ειναι πολύ μεγάλη αδικία αυτόν που πατε να διαπράξετε. Εκει που πατε να μας κάνετε όλους ίσους με τα ίδια δικαιώματα ξανά κάνετε διακρίσεις. Κουραστήκαμε πια από την διάκριση ΑΕΙ-ΤΕΙ. Δώστε μας την δυνατότητα να ανανεώσουμε το πτυχίο μας και να χτίσουμε το μέλλον που θέλουμε. Αφήστε τα συμφέροντα στην άκρη και κοιτάξτε τους φοιτητές σας που το μέλλον της χώρας θα τους ανήκει.
Δεν ειμαι φοιτητρια του ΤΕΙ Ηπειρου αλλα δεν μπορω να απεχω απο αυτο καθως αφορα μια κατασταση που καλλιστα θα μπορουσα να ειμαι εγω στην θεση των παιδιων αυτων. Ειναι αδικο να υπαρχει διαχωρισμος των παιδιων επειδη ετυχε να σπουδαζουν τωρα και οχι του χρονου για να τους πιασει αυτη η αλλαγη. Καντε αλλαγες που δεν υποβιβαζουν ανθρωπους . Βρειτε λυσεις που να προασπιζουν την δικαιοσυνη. Ας γινει κατι προς καλο ολοκληρης μιας κοινοτητας για μια φορα σε αυτην την χωρα.
Οταν γινονται αλλαγες που αφορουν μονο ενα τμημα της χωρας και οχι ολοκληρη, τοτε ειναι χαμενο το παιχνιδι. Οσο και αν κινητοποιηθουν οι φοιτητες αν η ιδια η χωρα και οι ανωτεροι δεν ακουσουν ειναι αδικος κοπος. Ακουστε και την φωνη των παιδιων που προσπαθει οσο μικρη κι αν πιστευετε οτι ειναι. Δεν ζηταμε κατι παραλογο. Το δικιο μας ψαχνουμε.
Δεν είναι δυνατό να δημιουργούνται φοιτητές δύο ταχυτήτων. Είναι άδικο να υπονομεύουν και να υποβαθμίζουν την προσπάθεια αλλά και τον τελικό τίτλο σπουδών των φοιτητών της επαρχίας. Γίνεται μια σαφής διάκριση μεταξύ των φοιτητών του ΤΕΙ Δυτικής Αττικής σε σχέση με ολους τους υπολοιπους φοιτητες των ΤΕΙ. Ευελπιστώ να δοθεί σύντομα μια δίκαιη (για όλους) λύση.
Ειμαι φοιτητης του τει ηπειρου και εχω δυσαρεστηθει παρα πολυ με τα τελευταια γεγονοτα. Οταν μαθαινεις οτι στο τει αθηνας επειτα απο την συγχωνευση οι φοιτητες θα μπορουν να εχουν πτυχιο αει και εγω δεν μπορω να εχω καν λογο. Ζηταμε ιση μεταχειριση και οχι να υπαρχει μια σχολη δυο ταχυτητων!
Θελουμε ιδια αντιμετωπιση με το ΤΕΙ Αθηνων. Δεν ειμαστε τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο απο τους φοιτητες που θα αναγνωριστει η αναβαθμιση των πτυχιων τους απο ΤΕΙ σε ΑΕΙ . Ιση μεταχειριση θελουμε για το μελλον μας.
Απαράδεκτο πραγματικά να διαχωρίζουν την επαρχία και την πρωτεύουσα και για μια ακόμη φορά να επικρατούν τα συμφέροντα έναντι της ισότιμης παιδείας.
Μιλάμε για δικαιοσύνη και δημοκρατία τώρα; οταν δε θα υπάρχουν ΤΕΙ αλλα μονο ΑΕΙ και εγω θα εχω πτυχίο ΤΕΙ πως θα βγω στην αγορα εργασίας; γιατί να μην μπορεί να μου δωθεί η ευκαιρία επιλογής οπως δώθηκε στους φοιτητές του ΤΕΙ Αθηνών; γιατί να μην μπορω να παρω μέρος σε μια απόφαση που θα καθορίσει κυριολεκτικά το μέλλον μου; ζητάμε ίση ψήφισμα!
Το ευχαριστο ειναι οτι αναβαθμιζονται τα πτυχια. Το δυσαρεστο ειναι οτι γινονται και παλι εξαιρεσεις. Τα παιδια που «ετυχε» να σπουδαζουν αυτα τα χρονια των πτυχιων ΤΕΙ ,γιατι να μην βρσικονται μεσα στις ευχαριστες αλλαγες του συστηματος; Γιατι να υποβαθμιστουν οι αγωνες τους και οι κοποι τους; Ας γινουν αλλαγες που θα εξασφαλιζουν μια δικαιη αναβαθμιση των παιδιων που σπουδαζουν μεχρι τωρα σε ΤΕΙ ωστε να υπαρχει ισοτιμια.
Οι ήδη υπάρχοντες φοιτητές στο τμήμα του ΤΕΙ Γιατί να μην μπορούν να έχουν την δυνατότητα απόκτησης πτυχίου πανεπιστημιακού τίτλου; δίνοντας τα απαραίτητα μαθήματα/παρακολουθώντας τα απαραίτητα εργαστήρια; όλο αυτό είναι αντισυνταγματικό και αντιδημοκρατικό. Όλοι πρέπει να έχουμε ίσες ευκαιρίες! Ίσως Ναι θα είναι πιο χρονοβόρα διαδικασία ή περίπλοκη! Αλλά υπήρχε τμήμα αντίστοιχο Όταν δηλώσαμε εμείς αυτή τη σχολή; Όχι. Γιατί λοιπόν από τη στιγμή που ενώ φοιτούμε, το τμήμα μας θα γίνει πανεπιστήμιο και εμείς δεν θα μπορούμε να πάρουμε τον αντίστοιχο τίτλο;
Η αδικία προσωποποιημένη…επηρεάζει για ακόμη μια φορά άμεσα την περιφέρεια και συγκεκριμένα το ΤΕΙ Ηπείρου το οποίο επιθυμούν να το καταστήσουν κατώτερο από αλλά ισότιμα έως τώρα εκπαιδευτικά ιδρύματα!
Τα παιδια αυτα που σπουδαζουν τωρα τι να κανουν; να ξανα δινουν πανελληνιες ή να κανουν κι αλλα χρονια σπουδων για να φτασουν σε ενα επιπεδο ισο με των παιδιων με πτυχιο ΑΕΙ; Γιατι να υπαρχει αυτη η αδικια ; Να βρεθει μια ακρη η οποια να μην καταπατα τους κοπους καποιων παιδιων και γονιων που τα βοηθουν για να εξυπηρετηθουν συμφεροντα. το Να υπαρξουν αλλαγες στο προγραμμα μαθηματων των ΤΕΙ, σιγουρα! Αλλα αυτη η διαφοροποιηση που γινεται μονο δικαιοσυνη δεν ειναι.
Δεν υπάρχουν διακρίσεις! Είναι αδικία για κάθε φοιτητή ΤΕΙ !!!