Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:
αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,
ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»
Δέκα χρόνια με μηδενικούς διορισμούς, ωστόσο οι εκπαιδευτικοί στήριξαν τα σχολεία της παραμεθορίου και μάλιστα με το νόμο Λοβέρδου εργάστηκαν όχι μονο στα δυσπρόσιτα αλλά στα απομακρυσμένα. Επέλεξαν να ζουν σε νησιά με 100 κατοίκους για να έχουν και οι ίδιοι ένα καλύτερο μέλλον σε αυτή την επαγγελματική ανασφάλεια, και τώρα δεν υπολογίζετε στη νέα προκήρυξη τα μόρια από τα δυσπρόσιτα αλλά θα τα μετρήσετε στην επόμενη;;; πότε; σε άλλα πέντε χρόνια; αφού σε αυτή την κατάταξη θα ειμαστε εκατοντάδες θέσεις κάτω;; πρέπει να αποσυρθεί και αυτή η διάταξη, εκτός αν έχει αναδρομική ισχύ σε αυτή την προκήρυξη που τρέχει.
Μακάρι να ισχύσει η διπλή μοριοδότηση κ να μην ακυρωθεί. Αυτό θα ήταν ένα πραγματικό κίνητρο για κάποιον να διαλέξει ένα δυσπρόσιτο μέρος το να μετρήσει κανονικά στους νέους πίνακες πρόσληψης/διορισμών. Επειδή τα λοιπά μέσα κινήτρων χρήματα κλπ κοστίζουν κ δεν νομίζω να τα προτιμήσει το υπουργείο η διπλή μοριοδότηση θα ήταν μια ρεαλιστική πρόταση
Το αν θα ισχύσει κ για τα προηγούμενα χρόνια όπως κ εγώ έκανα σε δύσκολα μέρη Αυτό δεν προκύπτει από το άρθρο ίσως δεν είναι κ δίκαιο δεν ξέρω είναι θέμα νόμου
Βέβαια λογικό θα ήταν να μετρήσει κ η εντοπιότητα κάποιου για να πάει στο μέρος που μένει κοντά αλλά θα προκύψουν αλλά θέματα προτεραιότητας στις θέσεις του πίνακα
Θεωρώ ότι 2πλασιασμός της προϋπηρεσίας με την ύπαρξη ενός μονάχα πίνακα δεν είναι προς την σωστή κατεύθυνση ,κανονικά πρέπει να υπάρξουν 2 πίνακες ο ένας πραγματικής και ο άλλος πλασματικής ,από τον πραγματικής να γίνονται μόνιμοι διορισμοί και από τον άλλο μόνο για αναπληρωτές .Με τον ένα πίνακα που είναι τώρα ,είναι δυνατόν να γίνεται μόνιμη πρόσληψη με πλασματικά μόρια;;Είναι μεγάλο λάθος.
Η εκπαιδευτικη προυπηρεσια ειναι και θα επρεπε να θεωρειται απο ολους μια και αδιαιρετη. Ο εκπαιδευτικος που κατεχει
ένα ή και περισσοτερα γνωστικα αντικείμενα είναι πάνω από ολα εκπαιδευτικός. Δεν είναι περισσότερο εκπαιδευτικος της μιας ειδικοτητας και λιγότερο της αλλης αν έχει περισσότερη προϋπηρεσία στον 1ο κλάδο και λιγότερη στον 2ο κλάδο. Είναι πανω απο ολα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ με Χ χρονια στην ΤΑΞΗ. Μπορει το γνωστικο αντικειμενο να αλλαζει αλλα η εκπαιδευτικη διαδικασια δεν αλλαζει και διακατεχεται απο τις ιδιες διδακτικες αρχες. Επίσης την εποχή της διεπιστημονικότητας και τη στιγμή που προσμετρούνται τα περισσότερα ακαδημαϊκα προσόντα γιατί ο εκπαιδευτικός με τους 2 κλάδους να μην έχει τα επαγγελματικά δικαιώματα ΚΑΙ των 2 κλάδων και να έχει τα επαγγελματικα δικαιώματα του ενος Ή του άλλου κλάδου; Τιμωρειται επειδη προσεφερε στο δημοσιο σχολειο όπου παρουσιαστηκε αναγκη με ολους τους πνευματικους πορους που διεθετε; Ειναι δικαιο;
Η απόφαση επαναφοράς της διπλής μοριοδότησης στα δυσπρόσιτα θα καταπέσει εύκολα στα δικαστήρια ,καθώς ΠΟΤΕ το ΑΣΕΠ δεν προσμετράει πλασματική προϋπηρεσία και πολύ ορθώς. Δε νοείται να δίνεις πλασματική προϋπηρεσία σε πίνακα ο οποίος χρησιμοποιείται και για μόνιμους διορισμούς και μάλιστα από τη στιγμή που είναι αφενός επιλογή του διευθυντή εκπαίδευσης η τοποθέτηση στα συγκεκριμένα σχολεία, άρα ενέχει το στοιχείο προώθησης κάποιων εις βάρος άλλων και αφετέρου θέμα τύχης.Πρέπει να έχουν οι συνάδελφοι άλλα κίνητρα για να πάνε στα δυσπρόσιτα, όπως επίδομα μετακινήσεων ή κάτι άλλο.
Η εκπαιδευτικη προυπηρεσια ειναι και θα επρεπε να θεωρειται απο ολους μια και αδιαιρετη. Ο εκπαιδευτικος που κατεχει
ένα ή και περισσοτερα γνωστικα αντικείμενα είναι πάνω από ολα εκπαιδευτικός. Δεν είναι περισσότερο φιλόλογος και λιγότερο δάσκαλος αν έχει περισσότερη προϋπηρεσία στον 1ο κλάδο και λιγότερη στον 2ο κλάδο. Είναι πανω απο ολα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ με Χ χρονια στην ΤΑΞΗ. Μπορει το γνωστικο αντικειμενο να αλλαζει αλλα η εκπαιδευτικη διαδικασια δεν αλλαζει και διακατεχεται απο τις ιδιες διδακτικες αρχες. Επίσης την εποχή της διεπιστημονικότητας και τη στιγμή που προσμετρούνται τα περισσότερα ακαδημαϊκα προσόντα γιατί ο εκπαιδευτικός με τους 2 κλάδους να μην έχει τα επαγγελματικά δικαιώματα ΚΑΙ των 2 κλάδων και να έχει τα επαγγελματικα δικαιώματα του ένα Ή του άλλου κλάδου; Τιμωρειται επειδη προσεφερε στο δημοσιο σχολειο οπου παρουσιαστηκε αναγκη με ολους τους πνευματικους πορους που διεθετε; Ειναι δικαιο;
Απαράδεκτη η μη αναδρομική ισχύ των δυσπροσιτων
Σωστή η κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Επίσης δεν έχει ξεκαθαρίσει αν με τη διάταξη αυτή αποκλείεται η μεταφορά προϋπηρεσίας από γενική σε ειδική. Πρέπει να σταματήσει οπωσδήποτε η μεταφορά προϋπηρεσίας από γενικη σε γενική που δημιούργησε απίστευτες αδικίες και στρεβλώσεις στο τελευταίο σύστημα διορισμών. Δεν είναι δυνατόν σε ειδικά σχολεία να δουλεύουν άνθρωποι με μηδενική προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή και να χάνουν το διορισμό άνθρωποι που αφιέρωσαν τη ζωή τους στην ειδική αγωγή. Για το λόγο αυτό προτείνω δίπλα από τους 120 μήνες στη διάταξη να προστεθεί το εξής εδάφιο. Όσον αφορά τους πίνακες ειδικής αγωγής ή πρόσληψη να έχει γίνει αποκλειστικά για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
Αναφορικά με τη δυνατότητα μεταφορας της προϋπηρεσιας απο κλάδο σε κλάδο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι αφού υπάρχει η 2η ανάθεση μαθημάτων συναφών κλάδων δεν είναι δίκαιο ο/η εκπαιδευτικός που για να είναι πιο αποτελεσματικός στο έργο του σπούδασε και τον κλάδο των μαθημάτων που του αναθέτουν ως 2η ανάθεση να μην μπορεί να αναγνωρίσει την προύπηρεσία που πήρε διάσκοντας μαθήματα 2ης ανάθεσης στον αντίστοιχο κλάδο, τη στιγμή που είναι κάτοχος και των 2 κλάδων. Είναι ικανος για να διδαξει τα μαθήματα της 2ης ανάθεσης και υποχρεωμένος αλλά η προϋπηρεσία του δεν είναι νόμιμη για να μπει στον κλάδο της 2ης αναθεσης;
Διπλή μοριοδότηση ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Απαράδεκτη η μη αναδρομική ισχύ των δυσπροσιτων
Η αναδρομική ισχύς του νομου για τα δυσπρόσιτα είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε. Διαχωρίζεται τους εκπαιδευτικούς σε δύο κατηγορίες. Αυτούς που υπηρέτησαν προ 2020 και τους ευνοημενους μετά το 2020.
Κάθε χρόνο από το δημοτικό μέχρι το λύκειο τα παιδιά στα χωριά μας χάνουν άπειρες διδακτικές ώρες γιατί ο μόνιμος ήρθε άρπαξε τη θεδουλα στο δημόσιο και μετά εξαφανίστηκε με αποσπάσεις και μεταθέσεις. Κάθε χρόνο έχουν άλλο δάσκαλο. Έναν δάσκαλο που έρχεται αναγκαστικά σαν να είναι κάτεργο σαν να μας κάνει χάρη. Εξαφανίζεται με την πρώτη ευκαιρία και δεν μπορεί να γυρίσει γιατί έχει απαγορευτικό ή γιατί δηλώνει το νησί στρατηγικά επειδή εκ αρχής ξέρει ότι θα πάρει άδεια εγκυμοσύνης και δεν θα πατήσει ποτέ. Σε ποια άλλη χώρα τα παιδιά στην επαρχία έρχονται δεύτερα για να βολεύεται ένα ολόκληρο σύστημα ? Το παιδάκι στα βουνά της Σκοτίας έχει άλλο δάσκαλο κάθε χρόνο ? Εντοπιότητα βάλτε.
Ορθή η απόφαση της ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗΣ της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Καθώς επίσης και η μεταφορά από την Ειδική στη Γενική. Δε γίνεται να ταυτίζουμε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Ας αποφασίσει ο κάθε εκπαιδευτικός σε ποιόν τομέα επιθυμεί να εργαστεί. Μπράβο σας στην αλλαγή αυτή! Ο νόμος 4589 είχε ως αποτέλεσμα να βρεθούν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στην Ειδική σε ευνοϊκή θέση, ακόμα και διορισμό εις βάρος εκπαιδευτικών με μεγάλη εμπειρία στην Ειδική Αγωγή.
Πολύ σωστή η απόφαση για μη προσμετρηση της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Καθώς επίσης και η μεταφορά από την Ειδική στη Γενική. Δε γίνεται να ταυτίζουμε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Ας αποφασίσει ο κάθε εκπαιδευτικός σε ποιόν τομέα επιθυμεί να εργαστεί. Μπράβο σας στην αλλαγή αυτή!Ο νόμος Γαβρογλου είχε ως αποτέλεσμα να βρεθούν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στην Ειδική σε ευνοϊκή θέση, παραγκωνιζοντας εκπαιδευτικούς με χρόνια εμπειρία στην Ειδική Αγωγή.
Συγχαρητήρια για την αλλαγή που κάνετε! Η προϋπηρεσία σε κάθε κλάδο δεν έχει λογική να μεταφέρεται. Ένας μαθηματικός δεν είναι σωστό να μεταφέρει την προϋπηρεσία ως δάσκαλος και αντίστροφα. Επίσης ένας εκπαιδευτικός ειδικής δεν κάνει την ίδια δουλειά με έναν της Γενικής. Ας διαχωριστούν επιτέλους τα πράγματα και ας επιλέξει ο καθένας που σε ποιόν κλάδο επιθυμεί να εργαστεί.
Πολύ σωστή απόφαση να μη μεταφέρεται η προϋπηρεσία.Ειδαμε τι έγινε στην ειδική αγωγή που πέρασαν στον πίνακα εκατοντάδες άτομα από άλλους κλάδους που ουδεμία εμπειρία είχαν και ασφαλώς ουδεμία ευαισθησία ή πραγματική θέληση να δουλέψουν σε ΣΜΕΑΕ. Δε γίνεται να περνάμε από κλάδο σε κλάδο ανάλογα με το τι μας συμφέρει και να δημιουργούνται συνεχώς ανακατατάξεις. Τα 10 χρόνια διδασκαλίας αρχαίων δεν μπορούν να είναι το ίδιο με τα 10 χρόνια διδασκαλίας φυσικής αγωγής σε επίπεδο εμπειρίας. Τα δέκα χρόνια σε ειδικό σχολείο δεν είναι το ίδιο με τα δέκα χρόνια διδασκαλίας μαθηματικών. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Κι εγώ εργάζομαι 5 χρόνια κι έχω δεύτερο πτυχίο πάνω στο οποίο δεν έχω εργαστεί. Προφσνως και δεν μπορώ να θεωρήσω για τον εαυτό μου ότι είναι σαν να δουλεύω 5 χρόνια και σε αυτό τον κλάδο. Επιτέλους, πρέπει να υπάρχει μία εξειδίκευση. Ωστόσο, είναι παράλογο να έχουν ξεκινήσει οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ επιτρέποντας τη μεταφορά προϋπηρεσίας. Αυτή είναι πολύ μεγάλη αδικία και φαίνεται ξεκάθαρα ότι κάποιους ήθελαν να βολεψουν. Τουλάχιστον έστω και τώρα, ας σταματήσει αυτό το πράγμα, ας είναι ο καθένας στον πίνακα που θέλει, να ξέρουμε και τι μας γίνεται. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι διορισμοί όταν κι αν γίνουν, θα βασίζονται πάνω σε ένα δικαιότερο σύστημα με μεγαλύτερη βάση στην πραγματική προϋπηρεσία πάνω σε έναν κλάδο. Όπως γινόταν τόσα χρόνια.
Επιτέλους και μία θετική μεταρρύθμιση! Η προϋπηρεσία ΔΕΝ πρέπει να μετράει από κλάδο σε κλάδο, ούτε από Γενική σε Ειδική. Δεν υπάρχει καμία σχέση του τι κάνει ένας εκπαιδευτικός της Γενικής μέσα στη τάξη από έναν της ειδικής, που κάνει παράλληλη στήριξη ή έχει τμήμα ένταξης. Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η αδικία. Ο καθένας στις αρμοδιότητές του.
Επιτέλους και μία θετική μεταρρύθμιση! Η προϋπηρεσία ΔΕΝ πρέπει να μετράει από κλάδο σε κλάδο, ούτε από Γενική σε Ειδική. Δεν υπάρχει καμία σχέση του τι κάνει ένας εκπαιδευτικός της Γενικής μέσα στη τάξη από έναν της ειδικής, που κάνει παράλληλη στήριξη ή έχει τμήμα ένταξης. Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η αδικία. Ο καθένας στις αρμοδιότητές του.
Είναι δυνατόν μέσα σε λίγους μήνες να ανατρέπεται η διάταξη για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο;Οι δομές εκπαίδευσης είναι ίδιες και η προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται συνολικά και να μεταφέρεται, όπως ορίζει και η απόφαση του ΣΤΕ. Κάθε άλλη διάταξη είναι παράνομη.Η κατάθεση του νομοσχεδίου εν μέσω πανδημίας, χωρίς διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς είναι ανήθικη και απαράδεκτη!
Τι ακριβώς θα πετύχετε με αυτό ? Τι παιδί στο νησί πάλι θα έχει διαφορετικό δάσκαλο κάθε χρόνο και τα σχολεία θα συνεχίσουν να είναι σχολεία φαντάσματα στα μικρά χωριά. Έχετε πίνακες με δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Στείλτε στο Καστελόριζο αναπληρωτή από το Καστελόριζο που θα είναι σταθερά εκεί και δεν θα βλέπει το σχολείο και το νησί σαν χαμακοδουλεια για μόρια. Κάντε ότι κάνουν στο εξωτερικό . Βάλτε τα παιδιά πρώτα.
Είναι δυνατόν να έχουμε κάνει τα χαρτιά μας για τους διορισμούς;;;- αναπληρωτές για τους νέους πίνακες σύμφωνα με το νόμο 4589/2019 γνωρίζοντας ότι η μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο ΠΕ είναι δυνατή και αυτό εκ των υστέρων να αλλάζει;;;;;
Τι πιέσεις δεχτήκατε;;;;
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία από κλάδο σε κλάδο ΠΕ είναι ενιαία και έτσι μόνο πρέπει να υπολογίζεται.
Η καταργηση της διπλης μοριοδοτησης που εγινε οδηγησε φετος σε πολυ αργοπορημενη καλυψη των κενων στα ακριτικα μερη,επομενως σωστα επανερχεται ως κινητρο.Σωστο και το ταβανι που μπαινει ωστε να μην γινονται οι αναπληρωτες «ομηροι» των δυσπροσιτων εσαει.Αν ομως αποφασιστει οτι η διπλη μοριοδοτηση θα ισχυσει μονο για τις μελλοντικες προσληψεις και δεν μοριοδοτηθει διπλα και η εως τωρα προσφερομενη προυπηρεσια στις ακριτικες περιοχες, θα προκειται για πληρη καταργηση καθε εννοιας συνεχειας του κρατους, του κρατους δικαιου και για εμπαιγμο οσων θυσιασαν πραγματα και οργανωσαν τη ζωη τους αναλογα τα τελευταια χρονια. Ευχαριστω.
Να κάνετε την ειδική προκήρυξη το συντομότερο και έτσι θα καλυφθούν τα κενά στα δυσπρόσιτα εγκαίρως.
Δεν χρειάζεται διπλή μοριοδότηση διότι είναι άνισο και στρεβλώνεται ο πίνακας.
Δλδ πάλι τα νησιά θα έχουν άλλο δάσκαλο-κομήτη κάθε Σεπτέμβρη.
Βάλτε εντοπιότητα. Σεβαστείτε τους μαθητές στις ακριτικές περιοχές. Κάντε ότι κάνουν έξω. Πρώτα μπαίνει ο μαθητή κ μετά οι συντεχνίες.
Εντοπιότητα. ΟΧΙ διπλή μοριοδότηση και μετά αποσπάσεις στα γραφεία σας. Αν θέλετε να λύσετε το πρόβλημα κάντε αυτό .
Αυτό το χαοτικό σύστημα με τις προϋπηρεσίες κ το βολεμα των αναπληρωτών οι αποσπάσεις μονίμων είναι ο λόγος που δεκάδες χιλιάδες παιδάκια στα νησιά κ τα χωριά χάνουν κάθε χρόνο μήνες μάθημα . Που αλλού γίνεται αυτό ? Βάλτε εντοπιότητα κ αλλάξτε το σύστημα δίνοντας τις οργανικές στο σχολείο κ το δήμο. Όποιος μόνιμος θέλει να πάει Αθήνα από το Καστελόριζο να παραιτείται όπως ακριβώς παραιτείται ο δάσκαλος που δουλεύει στο χωριό στην Αγγλία κ θέλει Λονδίνο. Στους αναπληρωτές βάλτε εντοπιότητα ώστε τα παιδάκια να έχουν τον ίδιο δάσκαλο κάθε χρόνο κ να υπάρχει σταθερό σχολικό κλίμα κ κοινότητα. Αντιγράψτε τα μοντέλα της ΕΕ. Σεβαστείτε τα παιδιά της επαρχίας.
Όσοι έκαναν αίτηση να εργαστούν σε δυσπρόσιτα ήξεραν ότι δεν μετρούν διπλά στους πίνακες διορισμών. Θα είναι αδικία να προσμετρηθούν αναδρομικά τα μόρια στους νέους πίνακες.
Εκτός από το διπλασιασμό μορίων σε δήμους < 18.000 κατοίκων ή σε ορεινές περιοχές της χώρας είναι καλό να εφαρμοστεί και ο ΔΥΝΗΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΙΤΙΣΗΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ Εκπαιδευτυκούς όπως προβλέπεται από το νομο ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΝΙΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΤΟΛΟ.
Ιστορικό εμπαιγμού προηγουμένων ετών:
https://i40s.blogspot.com/2018/07/blog-post_21.html
Ενημέρωση Δημάρχων και Δημοτικών Συμβούλίων Β' και Γ' Λέσβου
https://i40s.blogspot.com/p/blog-page_22.html
Σχετική νομοθεσία:
1. https://www.kodiko.gr/nomologia/document?id=343569
Περισσότερα:
https://i40s.blogspot.com/p/blog-page_22.html
https://i40s.blogspot.com/2018/07/blog-post_21.html
Ανεξάρτητος Αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Λήμνου & Αγίου Ευστρατίου.
Πώς είναι δυνατόν να μη προσμετράται η μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο όταν έχουμε 2 ή και 3 πτυχία; Πολλοί συνάδελφοι ακριβώς επειδή κάθε χρόνο υπάρχει ανισομέρεια στις προσλήψεις κάποιου κλάδου μπορεί να επιλέξουν έναν άλλο που ενδεχομένως θα τους δώσει περισσότερες δυνατότητες για μελλοντικό διορισμό.Δεν μπορούν τώρα να αποφασίσουν ποιόν κλάδο θα επιλέξουν για το μέλλον. Και η προϋπηρεσία του 2019-20 που κάναμε σε άλλο κλάδο και τώρα αναγκαστικά θα δηλώσουμε αλλον;; Δεν θα μεταφερθεί; Δεν διευκρινίζεται… Και αν το μάθημα τους υποστεί μείωση ωρών λόγω αλλαγών (π.χ. Κοινωνιολογία) και θέλουν μετά να εργαστούν ως φιλόλογοι εφόσον έχουν και αυτό το πτυχίο ;Το ΣτΕ έχει νομολογήσει ό,τι η εκπαίδευση είναι ενιαία! Η προϋπηρεσία συνυπολογίζεται σε οποιοδήποτε προκήρυξη δημοσίου,ανεξαρτήτως κλάδου! Αυτό θα καταπέσει στα δικαστήρια…ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν & υπηρετούν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες γνωρίζουν άριστα & από πρώτο χέρι τις μεγάλες δυσκολίες διαβίωσης (κοινωνικές – οικονομικές) στις περιοχές αυτές.
Κανένας εκπαιδευτικός που υπηρέτησε εκεί δεν βρέθηκε τυχαία..
Ειδικότερα, οι συνάδελφοι αυτοί έθεσαν ως προτεραιότητα την αγάπη τους για το επάγγελμά τους & για τους μαθητές τους & επέλεξαν με πλήρη συνείδηση & αυταπάρνηση τη στελέχωση των συγκεκριμένων μονάδων.
Είναι απολύτως ηθικό & δίκαιο οι παραπάνω εκπαιδευτικοί να πριμοδοτηθούν με διπλασιασμό των μορίων τους.
Ειδάλλως θα μιλάμε για «έγκλημα» κατά του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού.
Δεν είναι όλα μια ευθεία..
Δεν είναι ηθικό μα ούτε & λογικό ο εκπαιδευτικός που έθετε ως προτεραιότητά του να βρίσκεται στην πόλη του & δίπλα στο σπίτι του να πριμοδοτείται το ίδιο με εκείνον που άφηνε πίσω του την οικογένειά του & έμπαινε & σε τρομερά έξοδα.
Συνεπώς, η διπλή μοριοδότηση των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν στις δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες κρίνεται επιβεβλημένη!
Κυρία υπουργέ,
Κυρία υφυπουργέ,
Κύριε υφυπουργέ
Η μη δυνατότητα προσμέτρησης και μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να καταψηφιστεί, γιατί:
Βάσει του ν.4589/2019, μοριοδοτούνται ανεξαρτήτως συνάφειας γνωστικού αντικειμένου και εκπαιδευτικού κλάδου, δεύτεροι τίτλοι σπουδών, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι. Ως εκ τούτου, γιατί θα πρέπει να ισχύσει, εν είδει διάκρισης, η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας αποκλειστικά και μόνο ανά κλάδο; Είναι φανερό, πως εάν εφαρμοστεί μια τέτοια ρύθμιση, τότε θα μιλάμε για δύο μέτρα και δύο σταθμά ή για την ύπαρξη λογικών αντιφάσεων στο ίδιο νομικό πλαίσιο επιλογής εκπαιδευτικών.
Επιπλέον, βάσει του ν.4589/2019, η μεταφορά μοριοδότησης της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, ανεξαρτήτως κλάδου, όπως έχει εφαρμοστεί στους έως τώρα διαγωνισμούς (γενικής και ειδικής εκπαίδευσης), δεν έχει προκαλέσει εμφανείς αντιρρήσεις ή αρνητικές αντιδράσεις από κλαδικούς συλλόγους εκπαιδευτικών ή από πολίτες ξεχωριστά (βλ. σχόλια ηλ. διαβούλευσης ν.4589). Συνεπώς, προς τι η αναγκαιότητα μιας τέτοιας τροποποίησης;
Τέλος, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία ως προσόν, από οποιονδήποτε επιστημονικό κλάδο και αν αποκτάται είτε α/θμιας είτε β/θμιας εκπαίδευσης, διέπεται από κοινές αρχές και προϋποθέσεις, οι οποίες δεν δύνανται να διαχωρίζονται και να διακρίνονται, κατά ορισμένους κλάδους. Η αλληλεπίδραση, η κοινωνική και η εκπαιδευτική συνδιαλλαγή, οι οποίες αποκτώνται από έναν εκπαιδευτικό (ανεξαρτήτως επιστημονικής εξειδίκευσης) με όλους τους εμπλεκόμενους στο σχολικό πλαίσιο (μαθητές, εκπαιδευτικούς, κηδεμόνες), δεν μπορούν να παύουν να ανταμείβονται και να ακυρώνονται, με το πρόσχημα της υπεροχής της εξειδικευμένης εμπειρίας ανά γνωστικό αντικείμενο/κλάδο. Συνεπώς, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι και θα πρέπει να παραμείνει και να αναγνωρίζεται ως ενιαία και αδιαίρετη.
Υ.Γ.: Σε ό,τι αφορά τη διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων, θεωρώ πως θα ήταν προτιμότερη η εφαρμογή άλλων μέτρων, όπως η επιδότηση σίτισης και ενοικίου, κατά τουλάχιστον 30% του αρχικού μισθού, για τους υπηρετούντες σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Απαράδεκτη η διπλή μοριοδότηση για υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες. Θα μπορούσατε να δώσετε αλλα κίνητρα π.χ κάποιο ειδικό επίδομα στέγασης και δύσκολων συνθηκών διαβίωσης.
Είναι καθαρά θέμα τύχης για το αν κάποιος συνάδελφος βρεθεί σε κάποιο δυσπρόσιτο σχολείο.
Επίσης στο ΑΣΕΠ τόσα χρόνια μετράει η πραγματική προϋπηρεσία.
Καλό θα ήταν να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διάταξη.
Προφανώς δεν πρέπει να μεταφέρεται η προϋπηρεσία από κλάδο σε κλάδο και κυρίως από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια και το αντίστροφο.. Δημιουργούνται τεράστιες αδικίες στους πίνακες.. Σωστή η αλλαγή
Η διπλή μοριοδότηση δεν είναι δίκαιη πρακτική καθώς δεν εξαρτάται από τον αναπληρωτή εάν βρεθεί ή όχι στο αντίστοιχο σχολείο. Αντ αυτού προτείνω χρηματική ενίσχυση όσων καταλήγουν ή επιλέγουν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτο σχολείο. Έχουμε από τη μία τις τοποθετήσεις με τα σύμφωνα συμβίωσης, θα μας έρθει και η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων!!!
Υπηρέτησα σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες όπως και πολλοί συνάδελφοί μου κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες διαβίωσης με μεγάλο οικονομικό και ψυχικό κόστος .Με ποια λογική οι συνάδελφοι που θα υπηρετήσουν στα ίδια σχολεία θα λάβουν κανονικά τη διπλή μοριοδότηση ενώ σε εμάς αφαιρέθηκε;;;;Ο νόμος θα πρέπει να ισχύσει για ΟΛΟΥΣ όσους έχουμε προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτες περιοχές και όχι επιλεκτικά.Μη μας ξεχνάτε και μας αδικείται εμάς που τόσα χρόνια καλύπτουμε τα δυσπρόσιτα κενά.Να ισχύσει αναδρομικά ο νόμος και να μας επιστραφούν τα μόρια μας.
Να μετρήσουν όλα τα έτη διαφορετικά να μη ισχύσει. Δώστε ισχυρά οικονομικά κίνητρα για τις περιοχές αυτές.
Η υπουργός που έχει την ευθύνη του νομοσχεδίου, αγνοεί την απόφαση του ΣΤΕ 1277/2018 με την οποία επικυρώνεται η εξομοίωση των εκπαιδευτικών που διαθέτουν βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑ με όσους δεν ανήκουν σε αυτό τον βασικό κλάδο και απέκτησαν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή; Γι’αυτό το λόγο η αντικατάσταση του β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 είναι παράνομη και θα προσβληθεί .
Να κάνετε διορισμούς για νσ γεμίσουν τα σχολεία.
!!!!!Κι αν μετρησουν να μετρησουν ολα απο το 2008.Δεν αλλαξαν οι συνθηκες απο τοτε.Δεν μπορειτε να πριμοδοτειτε οποιον σας αρεσει.
Η σε ολους απο το 2008 η σε κανεναν.
.. Δεν είναι καθόλου δίκαιο ο διπλασιασμός μορίων καθώς είναι θέμα τύχης που θα τοποθετηθεί ο καθένας, βγάλτε έγκαιρα ειδικές προσκλήσεις.
Επίσης αυτό το «Μεταφορικό Ισοδύναμο» το έχετε γελοιοποιήσει για ταξίδι 18 ωρών με πλοίο και κόστος εισιτηρίου 53€ (κατάστρωμα) μου πήρα επίδομα ολόκληρα 1,44€ μετά μας τάζετε διπλά μόρια, ντροπή!
Το συμπέρασμα σας για τους μήνες που κυβερνάτε είναι ότι στα δυσπρόσιτα σχολεία δεν πάνε οι αναπληρωτές ;
Ο διπλασιασμός των μορίων δεν είναι δίκαιο! Με τι κριτήριο θα τοποθετηθούν οι αναπληρωτές στα δυσπρόσιτα σχολεία ;
Ένα καλό που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ με την κατάργηση των διπλών μορίων μην το επαναφέρετε!
Η ειδική πρόσκληση για τα σχολεία που δεν καλύπτονται τα κενά για αυτό λόγο δεν είναι ;
Τα ιδια σχολεία δε μπορούν να δίνουν άλλοτε διπλα άλλοτε μόνα μορια. Επομένως ειναι άδικη η ρύθμιση να μην αφορα ολους τους εκπαιδευτικούς που περασαν από αυτά τα σχολεια. Η μη αναδρομική ισχύς του μέτρου είναι επιλεκτική επιβράβευση και ειναι σαν να ξεχνάτε τους κόπους των εκπαιδευτικών που πέρασαν από τις ακριτικές περιοχές.
Μεταφορά προυπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική. Οι δάσκαλοι των τάξεων έχουν τεράστια εμπειρία με παιδιά με ειδικές ανάγκες. Απαράδεκτη η κατάργηση της μεταφοράς, η προυπηρεσία είναι ενιαία.
Αξιότιμη κυρία Κεραμέως και κυρία Ζαχαράκη,
Μπορεί η επιλογή για την διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων να είναι πολύ θετική και να αποτελέσει κίνητρο για πολλούς αναπληρωτές ώστε να υπηρετήσουν τα ακριτικά μας μέρη ωστόσο η κατάργηση της μεταφοράς της προυπηρεσίας των αναπληρωτών είναι ένα μέτρο άδικο.
Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στο σύνολό της και όχι μόνο στον επί μέρους κλάδο καθώς η εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε κάθε περίπτωση αποτελεί επιπρόσθετο προσόν σε οποιονδήποτε εκπαιδευτικό κλάδο.
Αναφέροντας το παράδειγμα ενός αναπληρωτή, ο οποίος έχει 2ο πτυχίο ως δάσκαλος αλλά υπηρετεί τα τελευταία 7 χρόνια ως νηπιαγωγός.
Μέχρι τώρα θα μπορούσε να μεταφέρει την προυπηρεσία του σε άλλο κλάδο της ίδιας βαθμίδας στον οποίο είχε 2ο πτυχίο στην προκείμενη περίπτωση Δασκάλου. Με την συγκεκριμένη διάταξη δεν μπορεί καθώς ακυρώνεται αυτό το δικαιώμα.
Παρακαλώ να μεριμνήσετε ώστε να απαλειφθεί από αυτή τη διάταξη η ακύρωση της μεταφοράς σε άλλους κλάδους και συγκεκριμένα της ίδιας βαθμίδας.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ γιατί η εκπαίδευση είναι μια και αδιαίρετη σύμφωνα με το ΣτΕ. 8 Χρόνια σπουδών από εκπαιδευτικούς που έχουν 2 πτυχία δεν πρέπει να επιβραβευτούν ; Πολλοί εκπαιδευτικοί στηρίξαμε την κυβέρνηση καθώς ελπίζαμε πως οι κόποι και οι προσπάθειές μας όσον αφορά στην ακαδημαική μας εξέλιξη θα ανταμοίβονταν. Για αυτό και τώρα ζητάμε η Υπουργός Παιδείας να πράξει με βάση το αξιοκρατικό πνεύμα και να αποσύρει αυτήν την αδικία… Σε ανάλογες προκηρύξεις δημοσίου προσμετράται η προυπηρεσία γενικά στο δημόσιο και εδώ δεν μετράει η προυπηρεσία της εκπαίδευσης στην ίδια την εκπαίδευση;;;!!!
Ξέρετε τι μου λέει αυτό το άρθρο; Τι σημαίνει κατά την άποψή μου; Ότι τα κενά θα εξακολουθήσουν δυστυχώς να καλύπτονται με αναπληρωτές και όχι με διορισμούς! Και οι αναπληρωτές θέλουν να διοριστούν και όχι να ξαναπροσληφθούν ως αναπληρωτές! Αφήστε που πολλοί εξ αυτών αναμένουν το διορισμό τους από το φθινόπωρο του 2019!
Ο θεσμός του αναπληρωτή, όπως λέει και τ’ όνομά του, είναι για ν’ αναπληρώνει τον μόνιμο εκπ/κό σε εξαιρετικές και επείγουσες περιπτώσεις και όχι για να καλύπτει οργανικά κενά. Τα τελευταία πρέπει να καλύπτονται με διορισμούς μόνιμου προσωπικού.
Ο μη διορισμός έχει επιπτώσεις και στις μεταθέσεις και στις αποσπάσεις. Ο λόγος είναι απλός: παρότι υπάρχουν κενά στις μεγάλες αστικές περιοχές αλλά και στις ημιαστικές τα κενά αυτά δεν καλύπτονται ούτε με μεταθέσεις ούτε με αποσπάσεις συναδέλφων από ορεινές, και νησιωτικές περιοχές επειδή αν φύγουν εκπ/κοί από τις τελευταίες λόγω της αδιοριστίας που υπάρχει 10 και πλέον έτη, δεν θα αναπληρωθούν τα κενά που θα αφήσουν, επειδή σε αυτές τις περιοχές, που είναι δύσκολες, ιδίως το χειμώνα και πολλές απ’ αυτές απομακρυσμένες δεν πάει ο κόσμος είτε ως αποσπασμένος είτε ως αναπληρωτής. Δεν πάει επίσης και για οικονομικούς λόγους, δε βγαίνει, ιδίως αν προσληφθεί σε κάποια νησιά που τα ενοίκια είναι απλησίαστα! Όμως ως διορισμένος κάποιος θα πάει οπουδήποτε, διότι γνωρίζει ότι θα παραμείνει κάποια χρόνια εκεί, θα πάρει τα μόρια του, που συνήθως σε αυτές τις περιοχές είναι αυξημένα και κατόπιν θα επιστρέψει να εργαστεί στη περιοχή διαμονής του ή όσο πιο κοντά γίνεται σ’ αυτήν.
Τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχαν διορισμοί λόγω μνημονίων κλπ. Τώρα δεν υπάρχουν μνημόνια παρότι τα πράγματα εξακολουθούν να είναι δύσκολα, όμως διορισμοί πρέπει να γίνουν και όχι να εφευρίσκονται νομικά τερτίπια (π.χ. αύξηση διδακτικού ωραρίου εκπ/κών το 2013) προκειμένου να μην γίνουν ή να γίνουν λιγότεροι απ’ αυτούς που πρέπει.
Η διάταξη για την επαναφορά των διπλών μορίων είναι μια σωστή και δίκαιη κίνηση του Υπουργείου. Η ακριτικότητα των περιοχών μας θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με υπευθυνότητα και με πρόσβαση των κατοίκων εκεί στις ίδιες ευκαιρίες που έχουν και οι κάτοικοι στα αστικά κέντρα. Η ελλιπής παιδεία που είναι αποτέλεσμα της μη στελέχωσης των σχολείων, οδηγεί σε άνιση μεταχείριση των οικογενειών που διαμένουν στις περιοχές αυτές. Ωστόσο, για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν εκείνα θα πρεπει να εξασφαλιστεί η ίση μεταχείριση και η αναδρομικότα της ισχύς του μέτρου. Ο εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε δυσπρόσιτες περιοχές, αυξάνει τα έξοδα διαμονής του (δεν μένει στον τόπο κατοικίας και συνήθως τα σπίτια είναι πολύ ακριβά σε αυτά τα μέρη), αυξάνει τα έξοδα διαβίωσης (τα αγαθα στοιχίζουν περισσότερο), επιβαρύνεται εξοδα μετακίνησης (για να έχει επαφή με την οικογένεια του και δεν έχει και πρόσβαση σε ένα επιπλέον εισόδημα τις απογευματινές ώρες (με βάση τις νόμιμες διαταξεις που υπάρχουν για τις επιπλέον ώρες που δύναται οι εκπαιδευτικοί να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα)που μπορεί να έχουν οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί σε ένα αστικό κέντρο.
Συγκεκριμένα, οι συνάδελφοι που υπηρέτησαν στις περιοχές αυτές ενώ ίσχυε το μέτρο της διπλής μοριοδότησης (εως έτος 2018-2019), θα αντιμετωπιστούν με αδικία.
Ευχαριστώ.
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι ΜΙΑ και δεν θα ήταν δίκαιο αν δεν μπορείς νατην μεταφέρεις ανεξάρτητα από κλάδους!
Διπλή μοριοδότηση και ταβάνι στην προϋπηρεσία δεν νοήτε. Γιατί υποβαθμίζετε έτσι κι άλλο η προϋπηρεσία και δημιουργούνται αδικίες. Αφού παραμένει το ταβάνι 120 μήνες θα πρέπει τα δυσπρόσιτα να υπολογίζονται επιπλέον πχ 5-10 μόρια για κάποια χρόνια και να είναι ανεξάρτητα από την εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Είμαι 15 χρόνια αναπληρωτής τα δέκα σε νησιά μακρυά από το σπίτι μου και κάποιος με λιγότερο από τα μισά χρόνια θα έχει τα ίδια μόρια μαζί μου στην προϋπηρεσία.
Σχετικά με την υπολογισμό της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών:
Μήπως το Υπουργείο αναιρεί τον ίδιο του τον εαυτό όταν δεν υπολογίζει την προϋπηρεσία των αναπληρωτών στις δυσπρόσιτες και στις ακριτικές περιοχές, όταν θέτει το όριο στο επόμενο σχολικό έτος; Διερωτώμαι εύλογα, μήπως οι συνθήκες στα ακριτικά μας νησιά αλλάζουν από έτος σε έτος;
Ως προερχόμενος από ακριτική περιοχή πιστεύω ότι το Υπουργείο πρέπει να ξαναμελετήσει το θέμα να δείξει την ευαισθησία τους και να «επιβραβεύσει» τους εκπαιδευτικούς που τα προηγούμενα χρόνια υπηρέτησαν στις δυσπρόσιτες και στις ακριτικές περιοχές. Διαφορετικά στο μέλλον κάθε νέα ηγεσία του Υπουργείου θα θέτει τα δικά της όρια, με αποτέλεσμα την ανασφάλεια των ίδιων των εκπαιδευτικών, αλλά στην πραγματικότητα την αδιαφορία του για τις ανάγκες των μαθητών και των γονέων των δυσπρόσιτων και ακριτικών περιοχών.