1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Ως δασκάλα και μητέρα 4 παιδιών θεωρώ απαράδεκτη την εισαγωγή της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στην τρυφερή ηλικία των νηπιων. Ο ρόλος αυτός ανήκει στο γονιό και σίγουρα όχι σε αυτή την ηλικία. Αφήστε τα παιδιά μας να χαρούν την αθωότητα της ηλικίας τους
Δε συμφωνουμε να διδασκεται η σεξουαλικη αγωγη στα νηπιαγωγεια που εχουν φυσικα αλλους σκοπους.
Θα ήθελα να εκφράσω με τον εντονότερο τρόπο την αντίθεση μου στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πού προβλέπεται στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου. Αποφασίσαμε λοιπόν να διαφθείρουμε ότι αγνότερο έχει η κοινωνία μας.
Δεν χρειάζεται να παραθέσει βιβλιογραφία κανείς για να τεκμηριώσει την αντίθετη άποψή του στην επιχειρούμενη εισαγωγή της σεξουαλική αγωγής στο νηπιαγωγείο. Κοινή λογική χρειάζεται. Δεν είναι οπισθοδρομισμός η άρνηση στην εισαγωγή της.
Με μεγάλο προβληματισμό πληροφορηθήκαμε την επικείμενη εφαρμογή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στην προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Κατ’ αρχήν η σεξουαλική αγωγή είναι αρμοδιότητα όχι του σχολείου, αλλά των γονέων, που την παρέχουν ανάλογα με την ωριμότητα και τις ξεχωριστές ανάγκες του κάθε παιδιού, αλλά και τα αξιακά πρότυπα της οικογένειας.
Οπωσδήποτε δε, η εφαρμογή του μαθήματος σε παιδιά πριν την εφηβεία, είναι και ακατάλληλη και άκαιρη και αποτελεί σαφή σεξουαλική παρενόχληση. Ακόμη περισσότερο, κατά την προσχολική ηλικία, η παροχή οπτικού υλικού, πληροφοριών και υποδείξεων που ενθαρρύνουν και διεγείρουν τις σεξουαλικές «δεξιότητες» των νηπίων, θα προκαλέσει ανήκεστο βλάβη στην πνευματική και ψυχική τους ισορροπία, θα διαταράξει το αίσθημα ασφάλειας και θα αυξήσει τα ποσοστά της ψυχικής νοσηρότητας στα παιδιά και τους αυριανούς ενήλικες.
Ήδη στις χώρες του εξωτερικού όπου εφαρμόζεται, πληθαίνουν οι φωνές που καταδεικνύουν τα παραπάνω, και εν πάση περιπτώσει, καθόλου δεν οφείλουμε να εναρμονιστούμε με ξένες κουλτούρες.
Ως παιδίατρος παρακολουθώ τον αγώνα των γονέων να μεγαλώσουν υγιή παιδιά, και να που τώρα βρίσκονται ανυπεράσπιστοι μπροστά στην ηθική και ψυχολογική κακοποίηση που επιβάλλεται στα παιδιά τους στο πλαίσιο της υποχρεωτικής «εκπαίδευσης».
Είμαι απόλυτα αντίθετος ακόμα και στην πιλοτική εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία. Είναι δικαίωμα και υποχρέωση των γονιών να διαχειριστούν το λεπτό αυτό ζήτημα. Πολύ περισσότερο όταν οι παιδοψυχολόγοι μας συμβουλεύουν να κάνουμε προσωπική ενημέρωση σε κάθε παιδί όχι ανάλογα με την ηλικία, αλλά ανάλογα με το πότε ευαισθητοποιείται στο θέμα, και στο μέτρο που το απασχολεί.
Σχετικα με σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και μάλιστα στην νηπιακή ηλικία ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΩΣ,αφηστε τα παιδια να μεγαλωσουν οπως και εμεις.
Τον τομεα αυτον τον αναλαμβανουν οι γονεις.
Ευχαριστω
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Ούτε τους χρησιμεύει ούτε τους προσφέρει κάτι στον ψυχικό τους κόσμο. Αφήστε τα παιδάκια να χαρούν όσο προλαβαίνουν την παιδική τους αθωότητα.
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στο σχολείο. Το μοντέλο αυτό έχει αποτύχει και είναι ανόητο.
Για την σεξουαλική αγωγή,τα παιδιά έχουν γονείς. Στο σχολείο πάνε για να μάθουν γράμματα. Μετά από την εμπειρία των 5 παιδιών μου, είδα οτι δυστυχώς τα παιδιά μετά από 12 χρόνια σχολικής ζωής βγαίνουν αγράμματα. Ας κάνει την ουσιαστική δουλειά του το σχολείο. Ας μάθει στα παιδιά να κρίνουν, να έχουν το θάρρος της γνώμης τους, να μπορούν να αρθρώσουν δομημένο λόγο με τουλάχιστον επαρκές λεξιλόγιο, να βιώνουν και να μην θεωρητικολογούν.
Απλώς τρώμε 12 χρόνια από την ζωή τους για γνώση που θα μπορούσαν να πάρουν σε πολύ λιγότερο χρόνο. Χρειάζεται να προσθέσουμε και άλλες ανοησίες.
Εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν……
Θα ήθελα να εκφράσω την βαθιά μου λύπη μου για την απόφαση αυτή του υπουργείου να εντάξει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μαθητές νηπιαγωγείου δημοτικού. Προωθείτε μια ηθική διακόρευση ψυχών ανευ προηγουμένου. Η σεξουαλική διαγωγή ειναι κατι που αφορά αποκλειστικά την οικογένεια, οι γονεις εχουν μονο και αποκλειστικά τον τρόπο επικοινωνίας για αυτο το θεμα. Συγκεκριμένα το περιεχόμενο που θέλετε να τους διδάξετε ειναι προσβλητικό αφου υπάρχουν με λεπτομέρειες ολες τις σεξουαλικές πράξεις που μπορουν να πραγματοποιηθούν καθώς επίσης ειναι εμπλουτισμένο και με σεξουαλικές εικόνες, το πιο προσβλητικό ομως και το πιο διαστροφικό είναι η εμμονή να μάθετε στα παιδιά οτι μπορουν να επιλέξουν το φύλο τους! Δυστυχώς το φύλο καθορίζεται κατά βάση από το είδος των γεννητικών οργάνων με τα οποία γεννήθηκε ο οργανισμός και δεν χωράει τίποτα παραπέρα σε αυτό.
Τελος παρατειρώ πως εχετε λύσει ολα τα προβλήματα της προσωπικότητας ενος παιδιού μεσα στα σχολεία και αυτό που διαπιστώσατε οτι λείπει ειναι η σεξουαλικότητα. Ας προσπαθήσουμε να διδάξουμε στις ακομα αθώες ψυχούλες τις αξίες που τείνουν να χαθούν , η κοινωνία η δικιά μας, η ελληνική, έμεινε στους αιώνες για τις αξίες τις , το ήθος της, το φιλότιμό της, την λεβεντία της την πίστη της. Είμαστε Ελληνες ορθόδοξοι χριστιανοί και μόνο κρατώντας την ταυτότητά μας θα συνεχίζουμε να υπάρχουμε. Ευχομαι να άρετε την απόφαση αυτή και να αποφασίσετε το σωστό.
Διαφωνώ με το πνεύμα του νομοσχεδίου.
Παρακαλώ να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγωγηση.
Διαφωνώ με το πνεύμα του νομοσχεδίου γιατί δεν καλλιεργεί την αυθεντική παιδεία και μέσω αυτής την καλλιέργεια των αρετων και του ήθους των μαθητών,αλλά απλά τις δεξιότητες των μαθητών.
Πρέπει να αποσυρθεί αυτό το νομοσχέδιο.
Σαν δασκάλα αλλά και ως πολύτεκνη μητερα δηλώνω την αντίθεση μου στη βίαιη αυτη καταστροφή της αθωότητας των παιδιών.
Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά .
Θεωρώ ότι η ηλικία αυτή ειναι αφορά το στάδιο ανάπτυξης άλλων δεξιοτήτων και δραστηριοτήτων των παιδιών όπως κοινωνικότητα ομαδικότητα αθλητικές δραστηριότητες καλλιτεχνικές.
Τέλος πάντων να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι.
Που αποσκοπεί λοιπόν αυτό το ενδιαφέρον σας σε αυτή την ηλικία ωδεν μπορώ να καταλάβω.
Θα μπορούσα βεβαίως να καταλάβω εάν γινόταν σοβαρή εκπαίδευση- μόρφωση -ενημερωση στο λύκειο και ίσως στο γυμνάσιο στην τρίτη τάξη διότι διαχρονικά είστε ένοχοι όλοι οι πολιτικοι και το πολιτικό σύστημα για τις χιλιάδες εκτρώσεις που πραγματοποιηθηκαν , πραγματοποιουνται και θα πραγματοποιούνται νόμιμα αλλά μάλλον Παράνομα στην Πατρίδα μας με ανεπανόρθωτες ζημιές στα κορίτσια ή με μεταδιδόμενα νοσήματα και στα δύο φύλα.
Σας ευχαριστώ
Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και Ομοφυλοφιλία είναι θέματα που καταστρέφουν την αθωότητα των παιδιών. Απαγορεύονται στην παιδική ηλικία. Εκφράζομαι ως εκπαιδευτικός και μητέρα.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
Χριστός Ανέστη
Ως Ιερέας και πατέρας δύο παιδιών σας εκφράζω την δυσαρέστια μου και την αγανάκτηση μου τόσο την δική μου όσο και των οικογενειών από το ποίμνιο μου για την άκρως απαράδεκτη και επικίνδυνη απόφαση για την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγείο. Όλα έχουν ένα όριο μην μας φτάνετε στα όρια. Παρακαλώ αποσύρετε την απόφαση
Ως ιατρός διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο καθώς, σύμφωνα με παγκόσμιες έρευνες δεν ενδείκνυται δε αυτή την τρυφερή ηλικία των παιδιών η εισαγωγή στην εκπαίδευσή τους θεμάτων όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και μάλιστα στα πλαίσια του σχολείου από τους δασκάλους τους.
Διαφωνώ κάθετα με αυτη την πρόταση του υπουργείου.Δεν εχετε κανενα δικαίωμα να »παραμορφώσετε» την ψυχή και το μυαλό των παιδιών υιοθετώντας πρακτικές και μεθόδους απο το εξωτερικο.
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης γιατί είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για το οποίο θα ήθελα εμείς οι γονείς να είμαστε υπεύθυνοι για αυτή σύμφωνα με τις αρχές της οικογένειας μας και όχι οποιοδήποτε εκπαιδευτικού.
Διαφωνώ με τον τρόπο που προτείνεται το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία και ιδιαίτερα σε τόσο μικρές ηλικίες (νηπιαγωγείο και πρώτες τάξεις Δημοτικού). Προτιμώ να διαπαιδαγωγήσω και να ενημερώσω εγώ προσωπικά, ως μητέρα, τα παιδιά μου, καθώς εγώ μόνο γνωρίζω πόσο ώριμα είναι για κάτι τέτοιο. Όπως είναι γνωστό η ωριμότητα των παιδιών (πνευματική και σωματική) είναι διαφορετική σε κάθε παιδί και είναι ανεξάρτητη από την ηλικία του. Το να προσπαθήσει κάποιος να «διδάξει» στα παιδιά τέτοια ευαίσθητα θέματα, κάνοντας μάθημα σε μία τάξη, μπορεί να τραυματίσει ανεπανόρθωτα τα παιδιά, αφού αυτά, όπως ανέφερα δεν έχουν την ίδια ωριμότητα και την ίδια αντίληψη για να τα εμπεδώσουν. Επιπλέον, ως χριστιανή μητέρα, δεν συμφωνώ με όλες τις αντιλήψεις που επικρατούν για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και γι’ αυτό προτιμώ να εγώ προσωπικά να αναλάβω να δώσω στα παιδιά μου τη γνώση και την παιδεία που χρειάζονται, σύμφωνα με τις αρχές της Εκκλησίας μας
Παρακαλώ να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο. Είναι απαράδεκτο να επηρεάζουμε δυσμενώς αγνές ψυχές και να τις βομβαρδίζουμε με πληροφορίες που τους είναι παντελώς άχρηστες σε αυτή την ηλικία.
Διαφωνώ απόλυτα. Ορισμένα θέματα άπτονται θρησκευτικών πεποιθήσεων στα οποία ακόμη έχει άποψη ο γονέας. Η υιοθέτηση τέτοιων πρακτικών ουσιαστικά δίνει την κηδεμονία πλέον στο κράτος με ότι συνεπάγεται αυτό στο κομμάτι των ατομικών μας ελευθεριών. Και στο κάτω κάτω της γραφής οι κρατικές αντιλήψεις έχει αποδειχθεί ότι αλλάζουν κ διαφοροποιούνται από το ποιός κυβερνά ( πράγμα που σημαίνει σύγχιση στα μυαλά των παιδιών) και αρκετές φορές επηρεάζονται από ιδιοτελή και οικονομικά συμφέροντα, μακριά από τις εθνικές και θρησκευτικές αξίες που προτάσσει το Σύνταγμα μας
Χαίρετε και Χριστός Ανέστη!!!
Θεωρώ οτι το σχετικο αρθρο περι σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης των παιδιων ειναι κομματι της διαπαιδαγωγισης των γονεων τους. Κανενας εκπαιδευτικος δεν μπορει να την προσφερει οπως ο ιδιος ο γονεας. Για αυτο διαφωνώ καθετα με την ψηφιση του εν λογω νομου.
Ζούμε σε μια εποχή επικίνδυνη,όπου η άγνοια σκοτώνει.
Τα 0αιδια αγγελικά θύματα.Οι γονείς δύσκολα αναλαμβάνουν ρόλο στη σεξουαλ διαπαιδ των παιδιών τους.
Επιβάλλεται να ξέρουν.
Πώς θα ξέρουν αν δεν μάθουν;
Αρκεί να γίνει οργανωμένα και σωστά
Προσοχή στο σχεδιασμό και την επιλογή εκπαιδευτικων που ΘΕΛΟΥΝ να εμπλακούν
Τα παιδιά θέλουν να μάθουν τι πως ποτέ γιατί όχι;
Μιλώ εκ πείρας
Διαφωνώ κατηγορηματικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα μικρά παιδιά. Κάποιες πράγματα δεν έιναι για όλες τις ηλικίες. Μόνο κακό θα κάνει στα μικρά παιδιά η έκθεση στην σεξουαλική αγωγή.
τραυματισμένες οι παιδικές ψυχές από την έκθεσή τους στη διαφθορά σε όλα τα επίπεδα, είναι ανάγκη να τις σεβαστούμε και να σκύψουμε στη διαπαιδαγώγησή τους με προσοχή και δέος. είναι το μέλλον. αξίζουν ό,τι καλύτερο.
κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι έτοιμος, ούτε ικανός για κάτι τέτοιο.
Για τη σεξουαλική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ.
Νομίζω πως όλοι στα νηπιαγωγεία μας διδάσκουμε τα μέρη του σώματος στα παιδιά. Αυτό αποτελεί από μόνο του ένα προπαρασκευαστικό στάδιο της σεξουαλικής αγωγής το οποίο είναι απαραίτητο αλλά και αρμόζει στην ευαίσθητη προσχολική ηλικία.
Διαφωνώ καθώς έγκριτοι ψυχίατροι αναφέρουν (Καλλιόπη Προκοπάκη
Ψυχίατρος Παιδιών και Εφήβων):
Πρόσφατες διεθνώς αξιόπιστες μετααναλύσεις της COCHRANE Database of Systematic Reviews, (διεξήχθησαν με αίτημα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας) δείχνουν ότι δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα αποτελεσματικότητας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρόληψη της ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης και των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων (School-based interventions for preventing HIV, sexually transmitted infections, and pregnancy in adolescents. http://cochranelibrary-wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full . Τα προγράμματα πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης προσφέρουν αύξηση των γνώσεων, αλλά δεν έχει ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά τους στην πρόληψη της κακοποίησης, η διατήρηση των γνώσεων πέραν των 6 μηνών και η επίδραση των προγραμμάτων στους γονείς (School-based education programmes for the prevention of sexual abuse. Cochrane Database Syst Rev, 2015;16(4):CD004380)
Xριστός Ανέστη.Εμείς οι γονείς δεν πρόκειται να συναινέσουμε σε κάτι τέτοιο.Σταματήστε να υιοθετείτε οτιδήποτε ξενόφερτο και στραφείτε προς την ελληνορθόδοξη παιδεία!!
Πιστεύω ότι πρέπει να κερδίζουμε οσο περισσότερο χρόνο μπορούμε ώστε το παιδί να προετοιμαστεί κατάλληλα και να αναπτύξει πρώτα κάποιες ψυχικές και πνευματικές ικανότητες και δεξιότητες που δεν είναι αυτονόητες αλλά χρειάζονται πολύ κόπο από την οικογένεια το σχολείο και γενικότερα όλη την κοινωνία έτσι όταν ξυπνήσει μέσα του αυτή η έντονη κατάσταση να έχει γνωρίσει επαρκώς τον εαυτό του και τον κόσμο γύρω του. Πραγματικά λυπάμαι για αυτές τις άστοχες επιλογές αναγκάζουν κάθε μέλος της κοινωνίας μας να πληρώσει αργά η γρήγορα το κόστος αυτών των επιλογών.Ακουγεται αδιανόητο να μην καταλαβαίνετε η αισθάνεστε έστω και διαισθητικα που οδηγούν αυτές οι επιλογές.Μην το δείτε έστω ηθικα, γιατί και αυτην την λέξη την έχουμε έχουμε ταλαιπωρήσει, δείτε το χρηστικά και πρακτικα και θα καταλάβετε το λάθος.Αυτο βέβαια προϋποθέτει ταπείνωση ώστε να υπάρξει κάποιος σχετικός φωτισμός στις καρδιές όλων μας…
Διαφωνώ κάθετα! Ακόμη ένα διεστραμμένο και ΑΝΤΙ-εκπαιδευτικό σχέδιο, το οποίο στοχοποιεί αγνές ψυχές. Υπάρχουν σημαντικότερα θέματα στα οποία θα έπρεπε να δίνεται βάση για τα παιδιά τόσο μικρής ηλικίας, με πρώτο στόχο την καλλιέργεια του νου και της ψυχής.
Θα ήθελα να δηλώσω την αντίθεσή μου στο μάθημα των Αγγλικών και της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από αυτή την ηλικία στην εκπαίδευση.
Είναι αδιανόητο τα παιδιά μας να μην ξέρουν σωστά την Ελληνική γλώσσα, να μην μπορούν να μιλήσουν καλά και να χρειάζονται λογοθεραπείες και παράλληλα να είναι αναγκασμένα να ανταποκρίνονται σε μαθήματα Αγγλικής.! Ήδη στις υπόλοιπες βαθμίδες εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι απαράδεκτη η διδασκαλία του μαθήματος και χρειαζόμαστε εξωτερικά φροντιστήρια προκειμένου να μάθουν Αγγλικά τα παιδιά μας.
Όσο αφορά στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο (αλλά και στις υπόλοιπες βαθμίδες) ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ.! Σαν πολύτεκνη μητέρα δεν παραχωρώ σε κανένα το δικαίωμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μου. Είναι συνταγματικό δικαίωμα και ευθύνη της οικογένειας και ΜΟΝΟ.!
Μία πολύτεκνη μητέρα. Χριστός Ανέστη.!
Διαφωνω καθετα!! Η σεξουαλική διαπαιδαγωγηση σε αυτες τις ηλικιες μονο λαθος μπορει να ειναι !!!!
Διαφωνώ με το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία όχι μόνο στην προσχολική ηλικία, που είναι κάτι παντελώς απαράδεκτο, αλλά ακόμα και στις επόμενες τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Το θέμα της σεξουαλικότητας είναι ένα θέμα πολύ ευαίσθητο και το σχολείο δεν έχει και δεν πρέπει να έχει καμία τέτοια αρμοδιότητα και εξουσιοδότηση. Το θέμα αυτό αφορά και βαρύνει την κάθε οικογένεια ξεχωριστά και εκεί θα πρέπει να παραμείνει. Δεν είναι ζήτημα πουριτανισμού αλλά ζήτημα προσωπικής, οικογενειακής και γονεικής ευθύνης και δεν πρέπει να επιτραπεί σε οποιονδήποτε τρίτο (ακόμα και στον καλύτερο εκπαιδευτικό) να διαπαιδαγωγήσει, συμβουλεύσει η εκπαιδεύσει τα παιδιά . Πόσο μάλλον σε μαζική βάση όπως κάνει το σχολείο.
Κύριοι,
ως Ελληνίδα πολίτης, γονιός και γιαγιά, διαφωνώ απόλυτα, μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της εκμάθησης δεξιοτήτων στα παιδιά μας, να εντάξετε ενότητα που αφορά στη σεξουαλική διαπαιδαγώγησή τους.
Θέλουμε το σχολείο να συμβάλλει στην υγιή ψυχοπνευματική τους ανάπτυξη και όχι να τα κάνει πειραματόζωα διαφόρων ιδεολογιών και πρακτικών με σκοτεινούς απώτερους στόχους.
Ευχαριστώ.
Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο!! Ψάχνουμε τι έχει απομείνει αγνό και αυθεντικό στις μέρες μας και θέλουμε να το καταστρέψουμε κι αυτό! Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο!!
Η σεξουαλική δεν έχει καμία σχέση με την ηλικία αυτή. Ανοίξτε, διαβάστε και καταλάβετε το. Δεν υπάρχει καμία αναφορά στην παγκόσμια βιβλιογραφία της παιδαγωγικής και της παιδοψυχολογιας αυτού του είδους η «κατεύθυνση», πλην των ιδεοληπτικων αμορφων φωνών που μας περιβάλλουν.
Ως εκπαιδευτικός διαφωνώ με το σχέδιο περί σεξουαλικής αγωγής διότι έτσι παραβιάζεται η φύση του παιδιού. καλύτερα είναι να δώσουμε ηθικά στηρίγματα στα παιδιά μας από την πρώτη ηλικία. ας μη βιαζόμαστε να διδάξουμε αυτό που η ίδια η φύση το διδάσκει.
Διαφωνώ κάθετα! Δεν χρειάζεται επεξήγηση….θέλουμε τα παιδιά αθώα για όσο το δυνατόν περισσότερο…!!!!
Ο Χριστός Ανέστη! Είναι εγκληματική η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο.Τα παιδάκια στην τρυφερή αυτή ηλικία έχουν ανάγκη την καρδιακή φροντίδα των γονέων τους, μητέρας και πατέρα. Παίζετε επικίνδυνα παιχνίδια με τις ψυχές και τα σώματα των παιδιών μας, Αλίμονό σας! Ποιός εκπαιδευτικός θα διδάξει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και με ποιο τρόπο στα παιδιά μας ;δεν μας λέτε; Αντί να ασχοληθείτε με την αντιμετώπιση των εκτρώσεων, την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ για τον ομολογιακό χαρακτήρα των θρησκευτικών και να χτίσετε κανα σχολείο της προκοπής, να φτιάξετε αίθουσες και να στηρίξετε τους εκπαιδευτικούς, ασχολείστε με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ανηλίκων νηπίων! Γιατί δεν μας ρωτάτε την γνώμη των γονέων στην επικράτεια και μας παρακάμπετε για ένα τόσο σημαντικό θέμα; Γιατί μας αγνοείτε ; Κάντε διαβούλευση τώρα με τους γονείς
Να αποσυρθεί αμεσα η σεξουαλική αγωγη απο ολες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.Και ποσο μάλλον απο τα νηπιαγωγεία κ τα δημοτικά. Αυτη η αρμοδιότητα ειναι μονο της ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑΣ!!! Το τι ειναι φυσιολογικό και Τι ειναι ανωμαλο δεν ειναι σε θεση καμια κυβέρνηση να το κρίνει. Στην βιολογία τα βασικά τα ξερουμε ολοι οι γονείς. Αίσχος και ντροπη μονο που το σκεφτηκατε.
Διαφωνω καθετα !!!! Αίσχος , ντροπή
Ο Χριστός Ανέστη! Είναι εγκληματικό να εισάγεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο.Ακόμη τα παιδάκια έχουν ανάγκη την καρδιακή τρυφερότητα των γονέων τους, της μητέρας και του πατέρα. Τι σκοπεύετε να κάνετε, να πειραματιστείτε με τις ψυχές και τα σώματά τους; Ποιος εκπαιδευτικός θα διδάξει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και με ποιο τρόπο ; Αντί να ασχοληθείτε με τις εκτρώσεις και την αντιμετώπισή τους και να εφαρμόσετε τις αποφάσεις του ΣτΕ για τον ομολογιακό χαρακτήρα των θρησκευτικών, τώρα παίζετε με τις ψυχές και τα σώματα των παιδιών μας : Αλίμονό σας! Κάντε διάλογο με τους γονείς της Ελληνική Κοινωνίας! γιατί δεν το κάνετε και μας παρακάμπτετε;
Διαφωνώ! Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για μια τόσο ευαίσθητη ηλικιακή ομάδα όπως είναι η προσχολική. Είναι απαράδεκτο χωρίς το να γνωρίζει ο γονέας, κάποιος άγνωστος να διαπαιδαγωγεί το παιδί του σχερικά με αυτά τα θέματα, έστω κι αν γίνεται με απόλυτη διακριτικότητα
«Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βασίζεται σε προγράμματα ολιστικού τύπου σεξουαλικής εκπαίδευσης όπου ενθαρρύνουν σχεδόν εμμονικά την σεξουαλική ικανοποίηση των εφήβων με άτομα ιδίου και διαφορετικού φύλου, είναι φανατικά υπέρ των εκτρώσεων, δείχνουν την αναπαραγωγική πράξη σε φωτογραφίες σε παιδιά νηπιαγωγείου, κάνουν λόγο στα παιδιά για την σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση, περνά το μήνυμα πως το φύλο είναι ρευστό σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και μπορούν να διαλέξουν τι φύλο θέλουν να έχουν,δείχνουν την χρήση του προφυλακτικού σε μαθητές δημοτικού. Για αυτούς τους απαράδεκτους λόγους (που και η επιστημονική ιατρική έρευνα έχει αποδομήσει) επιβάλλεται να καταργηθεί από το άρθρο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ακατάλληλα» (από νηπιαγωγό)
Συμφωνώ με τα παραπάνω και διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω μάθημα.
Υπαρχουν πραγματα στη ζωη που διδασκονται με τη μη λεκτικη επικοινωνια. Στην προσχολικη ηλικια στα πρωτα πεντε χρονια της ζωης το παιδι εχει διδαχθει απο τους ενηλικες γονεις του ή απο οποιον το μεγαλωνει τις βασικοτερες αξιες της ζωης. Ο σεξουαλικος προσανατολισμος και η δια παιδαγωγηση εχουν γινει ηδη βλεποντας τον πατερα και τη μητερα του καθως και τη μεταξυ τους σχεση, υγιη ή όχι.
Μηπως να σκεφτομασταν να διαπαιδαγωγησουμε τους γονεις πρωτα και υστερα τα παιδια τους;
Κι ας σκεφτουμε και κατι αλλο: η γνωση και η πληροφορηση για τον ιο HIV εχει παει παντου, δυστυχως ομως δεν αποτρεπει την μεταδοση της ασθενειας, γιατι; Γιατι η γνωση απο μονη της δεν εχει τη δυναμη να σε συγκρατησει την ωρα του παθους. Δεν πασχουν τα παιδια μας απο έλλειψη γνωσης στη σεξουαλικβ ζωη αλλα απο ελλειψη ξεκαθαρων αξιων
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και μάλιστα στη νηπιακή και πρώϊμη παιδική ηλικία, νομίζω, ότι αποτελεί άκαιρη αρνητική επέμβαση στην προσωπική φυσική και ψυχολογική ζωή του ανθρώπινου προσώπου. Η φύση το βρέφος το κατευθύνει απο την αρχή της γέννησης του, να αναζητήσει την τροφή του, εφοδιάζοντας το με το αναγκαίο ένστικτο. Ομοίως η φύση ενεργοποιεί το γεννετήσιο ένστικτο, όταν αρχίζει να οριμάζει κατάλληλα σταδιακά ο άνθρωπος και όχι απο τόσο μικρές ηλικίες. Επομένως ας μη παρέμβουμε στο έργο του Θεού βιαστικά και αδέξια.
Διαφωνω απολυτα!!!Λυσαμε δλδ ολα τα αλλα προβληματα σ αυτη τη χωρα κ μας εμεινε η σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγείο..ελεος!!!ενα μεγαλο ΟΧΙ!!!